UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 11 stycznia 2018

10 I 2018

Środa, 10 stycznia

00:17
Odnośnie Twoich myśli dziecko:
:)

08.49
Zapisz dziecko.
Tak dziecko, jest tak, że gdy człowiek jest czymś zdeprymowany (na przykład :) trudno mu wejść w nowy dzień ze mną. Wreszcie Ci się to udało:).
Jednak są ludzie ( a nie jest ich mało), którzy potrafią wznieść się poza to.
I Ty przecież chciałbyś do nich należeć. Jak jednak powiedziałem: Spokojny będziesz dopiero gdy stary świat będzie walił się w gruzy.
Wrócimy dziecko
            • Chwała Tobie Chryste.
13.03

Pisz dziecko
Pan utrzymuje swego sługę.
I nikt nie ma prawa go z tego rozliczać.
Niech też nikt nie próbuje.
Jeśli ktoś będzie Cię próbował, jak to mówicie „uderzyć po kieszeni” gorzko za to zapłaci.
    Tyle co mam do powiedzenia w tej sprawie.

4 komentarze:

  1. +JMJ

    Ta biedna kobieta dalej próbuje prowadzić swa brudną grę:
    Napisała następnie:
    (10 stycznia)
    "Czy rozlicza się Pan z urzędem skarbowym z otrzymanych darowizn? "

    Od moich ostatnich cytowanych słów ( komentarz pod poprzednim przekazem) nie odpowiadałem już na jej listy )

    Następnie napisała:
    "Mam nadzieję,że te przekazy są prawdziwe,Początkowo nie miałam do tego wątpliwości,ale po tych dwóch różnych informacjach o numerach kont i różnych kwotach jakie są potrzebne nabrałam wątpliwości .No cóż,obiecałam,że prześlę1000 zł,więc słowa dotrzymałam,Dziś ok. 13 tej przelałam na podane w drugim mailu konto,obiecane pieniądze-nazwa przelewu :darowizna Mam nadzieję,że zostaną dobrze spożytkowane.Jest to dla mnie w chwili obecnej duży wydatek.Od pół roku pracodawca wypłaca mi pensję co 3-4miesiące w niewielkim procencie tego co powinien i od miesiąca moja mama jest ciężko chora ,a leczenie jej dużo kosztuje.Jednak.ponieważ wierzyłam,że te przekazy są od Pana Jezusa postanowiłam spełnić jego prośbę i wspomóc potrzebną kwotą osobę,którą wybrał .
    Z Panem Bogiem"
    (jej inicjały)

    Następnie napisała (wszystkie trzy maile z 10 stycznia)
    "Może jestem mało inteligentna,ale nic nie zrozumiałam z ostatniego,dzisiaj wysłanego do mnie maila, o kuglarskiej sztuczce szatana
    .8.01 napisałam,że postaram się wysłać następnego dnia 1000 zł,i słowa dotrzymałam,choć z jednodniowym opóżnieniem
    Czy mogłabym prosić o jakieś prostsze wytłumaczenie o co chodzi z tą sztuczką szatana. Czy chodzi o to , że niepotrzebnie przesłałam te 1000 zł bo ta kwota jest za mała i nie rozwiązuje pańskich problemów.Jeśli tak jest, to przykro mi ale to jest wszystko co mogłam dać
    Szczęść Boże"
    (inicjały)

    Nie wysyłałem żadnego maila do tej osoby.
    Żadnej wpłaty oczywiście nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże oprócz dolegliwości Krzysztofa kalectwa jego mamy taki krzyż dopuszczasz na niego . Panie mój Jezu ukochany , najmilejszy zabierz od swojego sługi takie paskudne chwyty szatańskie . Proszę Cię Drogi Panie Ty jesteś Miłością Miłosierna oszczędź Cyprianowi takich doświadczeń . Jednak Twoja Wola nie nasza niech będzie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Dziękuję, ale ja jestem przyzwyczajony do takich "zabaw" poprzez pisanie wcześniej o Smoleńsku. (ja i inni, którzy się tym zajmowali). Nie miało to wprawdzie dokładnie takiego samego charakteru bo nie chodziło o pieniądze, ale podobny.
      Wczoraj i dzisiaj (odkąd upubliczniłem maile) zanikał też internet, ale sytuacja jest już chyba naprawiona.
      (W każdym razie sieci Ci u nas dostatek i zawsze można zmienić, a dzięki Łasce Pana Jezusa mogę to zrobić w każdej chwili (oczywiście biorąc poprawkę na czas jaki to rzeczywiście zajmie).
      I jak napisałem zostało mi to zaraz wynagrodzone przez Pana Jezusa (chociaż nie zasłużyłem, ale taki Łaskawy jest nasz Pan) w taki sam sposób.
      Z Panem Bogiem.
      Z Panem Bogiem

      Usuń
  3. W uzupełnieniu do pierwszego komentarza.
    Pan Jezus zaraz wynagrodził te rzecz poprzez niewiastę -czytelniczkę.
    Niech się strzeże tamta kobieta aby tak szybko swojej nagrody nie odebrała, choć może byłoby to lepsze dla jej duszy.

    Muszę przyznać jak owa mataczka i kłamca zaczęła pisać o chorej mamie i o tym, że nie odstaje pensji, a jednak wpłaci itd. to muszę przyznać,ze trochę zgłupiałem. Pomyślałem, że może jednak jest trochę niezrównoważona, ale nie ma złych zamiarów.
    Pan Jezus jednak się nie pomylił.

    Jego Łaskawość jest wielka dla mnie i dla wszystkich ludzi.
    Niech będzie chwalona na wieki.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.