UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 17 stycznia 2018

12,13,14 I 2018

Piątek, 12 stycznia

10:06

Zapisz dziecko

Wiem, że ci to rozbija dzień, a przynajmniej poranek po przyjeździe z rodzinnego domu. Mama umawia się z Tobą na wyjazd do lekarza, lecz nie wstaje.
Jeśli Cię boli kręgosłup pomódl się na leżąco, lub (ewentualnie) siedząco lecz pamiętaj o ćwiczeniach.
Z Bogiem moje dziecko.

15.50
Zapisz dziecko
Tak, tego pragnę od Ciebie i poprzez Ciebie: uratowania jak największej ilości dusz.
W modlitwie i poprzez przekazy.
Amen
moje dziecko

19.20
Zapisz dziecko

Nic się nie stało
i nie przejmuj się tym.
Amen

.............................

Sobota, 13 stycznia

Zapisz dziecko

Tak spędź wieczór, jak chcesz.


....................................................


Niedziela, 14 stycznia

11.58

Zapisz synu

Wiesz, czego od Ciebie chcę?
Czyż muszę to powtarzać.
Nic się tu nie zmieniło.
Winy Twojej nie ma, nie ma też zasługi.
Lecz musisz mnie wybierać.
Zawsze.
Z Bogiem moje dziecko.

22.42

Zapisz dziecko

Mówiłem Ci przecież, że gdy zapisujesz przekaz jest to ważniejsze niż modlitwa, bowiem wypełniasz moją wolę.
Nawet jak masz modlitwy „zaległe' to zawsze wybieraj przekaz gdy chcę przyjść do Ciebie.
Teraz się pomódl:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.