UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 23 stycznia 2018

22 I 2018

Poniedziałek, 22, stycznia

21:26

Jak mówiłem, moje dziecko. Szanuj siebie gdy z kimś rozmawiasz i tylko Ty jesteś aktywny i szanuj także swoje gardło, bo nie możesz dużo mówić, zwłaszcza gdy mówisz tylko Ty lub prawie Ty.
    • Tak, Panie Jezu
      Chwała Tobie Chryste.

21:54
Pisz dziecko
Każdej godziny brakuje, jeśli „przecieknie Ci przez palce”. Pamiętaj o tym i zdyscyplinuj się. Także na wyjeździe turystycznym. Jak i na wakacjach chciałem byś otrzymywał i zapisywał przekazy tak i na takim wyjeździe jak ten.
Nie wdawaj się w dłuższą rozmowę bo na to nie masz czasu. A i Twoje gardło na to nie pozwala. Prowadzić możesz dłuższą korespondencję (oczywiście) z osobami, które do Ciebie piszą ze względu na przekazy, ale i przed tym jest modlitwa, otrzymywanie, zapisywanie i umieszczanie przekazów i to czego od Ciebie wymagam ze względu na twoje zdrowie, ciało ale i ducha – gimnastyka a także pływanie. Nie powinno być na przykład tak, że ze względu na większą ilość korespondencji w związku z przekazami zaniedbasz gimnastykę. Ani, że zabraknie Ci czasu na pływanie.
Przechodzisz trudniejszy czas w naszej relacji. Staraj się jednak dla mnie.
- Z Bogiem moje dziecko

1 komentarz:

  1. Przypomnienie:
    Z Orędzia Pana Jezusa:
    (Tytuł)20 V 2017 cz. 2 Wszyscy proście o wiele. Przypominam: Ja i Maryja mamy ręce pełne Łask. I chcemy dawać, dawać, dawać. Warunkiem jest oczyszczanie serca, ciągłe oczyszczanie, uniżanie się, pokora i miłość do Nas.
    Cytat;
    " To kraina mlekiem i miodem płynąca. Teraz, niedawno, dowiedziałeś się iż polskie złoża ropy naftowej wielokrotnie przekraczają te, które są w Arabii Saudyjskiej.

    Czyż po to dałem wam takie bogactwa byście ich nie używali i byli bogatym krajem i bogatym społeczeństwem?

    Lecz nie chcecie mi służyć i kochać mnie jako Pana i Zbawiciela. Kochać i czcić Moją Matkę."
    http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/05/20-v-2017-cz-2-wszyscy-proscie-o-wiele.html

    https://wolnemedia.net/mamy-wiecej-gazu-i-ropy-od-usa-i-arabii-saudyjskiej/
    http://alexjones.pl/aj/aj-polska/aj-gospodarka-polska/item/114355-mamy-wiecej-gazu-i-ropy-od-usa-i-arabii-saudyjskiej
    http://www.eprudnik.pl/zatajone-przed-polakami-bogactwa-polski-czyli-najwieksze-oszustwo-prl-bis-tzw-iii-rp/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.