UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 26 stycznia 2018

26 I 2018 Nie zwlekajcie z nią [ spowiedzią generalną] Tylko odbądźcie jak najszybciej.

Piątek, 26 styczeń

8.30

Dziecko moje.
Nie chcesz walczyć?
Zaiste będziesz musiał zrezygnować.
Zrezygnować z mego daru.
Nie ma innej możliwości w bliskiej już przyszłości. Albo walczysz i jesteś blisko ze mną.

Albo nie walczysz lub mało walczysz i jesteś taki jak dawniej.
W nadmiarze mego miłosierdzia nie opuszczę Cię i na tej drodze, ale musisz sam zdecydować.

Jeśli chodzi o Twoją spowiedź generalną to jak powiedziałem: nie z Twojej winy nie była ona najlepsza. Teraz zaś mało walczyłeś. Dlatego będzie słuszne abyś ją ponowił. Minął (też) bowiem niemal rok od niej, a przyjście Ducha jest bliskie.
Zatem szukaj już teraz księdza z którym umówisz się na spowiedź w czasie Wielkiego Postu, może być w Wielkim Tygodniu, najlepiej w poniedziałek.
Wam jednak nie zalecam czekania do Wielkiego Tygodnia. Wam, którzy takiej spowiedzi jeszcze nie odbyliście . Nie zwlekajcie z nią. Tylko odbądźcie jak najszybciej.
Amen, moje dziecko.

21.25
Zastanawiasz się co ci powiem, moje dziecko.
Cóż, jesteś w stanie, który znasz.
Wyznawaj jednak swój grzech jak najprędzej i upadaj przede mną.
Wiem, że boisz się nieszczerości.
Cóż, proś i o to. O to abyś umiał upadać przede mną po swoim upadku i szczerze prosić o przebaczenie.
Abyśmy byli jedno.
Nie dziw się temu zdaniu. Czyż nie chcę jednoczyć się z każdym? Czyż nie chcę być jedno z każdym kto Mnie przyjmie w Komunii Świętej?
Amen, moje dziecko.

////////////////////////////////////////

Jak już czyniłem pragnę podziękować tym, których nie mam adresu e-mailowego, a którzy mieli numer mojego konta bez kontaktu ze mną. Podziękować za wysłuchanie życzenia Pana Jezusa na rzecz jego sługi w miesiącu styczniu. 
Szczególnie dziękuję Pani Annie, a także Pani Barbarze (imiona mogą się powtarzać).
Dziękuję Panu Konradowi  i Panu Januszowi.
Bóg zapłać!

C. P. 

1 komentarz:

  1. +JMJ

    Czytelnik tych przekazów (i nie tylko czytelnik:) podpisujący się w komentarzach "Dekiel" zamieścił komentarz, który nie wiedzieć czemu nie ukazał się.
    Oto ten komentarz:

    "Walcz... wiem jak to wykańcza, ale walcz!"


    +JMJ
    Dziękuję!:)


    Z Panem Bogiem
    Niech Matka Boska Ostrobramska wspiera

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.