UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 28 stycznia 2018

27 I 2018

Sobota, 27 stycznia

9.05
Zapisz dziecko

Chcesz dziś pościć. To dobrze dziecko. Teraz jednakże na czas przeprowadzki masz więcej spraw i więcej wychodzenia z domu.
Będziesz zatem pościł jak się już przeprowadzisz.
Nie bądź tym rozczarowany. Liczy się Twoja chęć, a ja chcę abyś pościł gdy się już przeprowadzisz.
        • Panie Jezu jesteś taki dobry.
        • Jestem o wiele lepszy, dziecko:)
Ja Ci dałem taki organizm, choć jak mówiłem osłabili go też ludzie poduszczeni przez nieprzyjaciela.
Możesz pościć o chlebie i wodzie gdy wykonujesz minimum swoich spraw. Jak zaś mówiliśmy post cząstkowy w Twoim przypadku już nie powinien być ze względu na obawę wrzodów.
Zatem pokrzep się, dziecko, tym ziemskim pokarmem i chwal mnie za to.
Amen
moje dziecko

9.17
Zapisz dziecko
Powinieneś być zameldowany czasowo. To źle, że właściciel mieszkania w którym jesteś skłonny zamieszkać nie chce tego zrobić.
Cóż w tej sytuacji.
Nie powinieneś zbyt długo czekać z przeprowadzką.
Jeśli jednak miejsce Ci odpowiada to dziecko musisz wybrać je i bez zameldowania czasowego.
Mógłby to zrobić ktoś inny. Ktoś kto wie kim jesteś i mnie słucha. Ktoś kto mieszka w Rzeszowie i ma, oczywiście, swoją własność.
Niech tak uczyni.
Lecz go nie przymuszam.
  • Chwała Tobie Chryste.

11.30

Zapisz dziecko
Nie kieruj się przy wyborze mieszkania przede wszystkim ceną. Limit, który Ci podałem co do zapłaty za wynajem nadal jest aktualny.
  • Jednakże, Panie, gdy będę utrzymywał się tylko z pensji takie mieszkanie będzie dla mnie za drogie.
     - O to się dziecko nie martw.
  • Powiedziałeś, Panie, jednakże, że wtedy mam utrzymywać się tylko z pracy, gdyby mi ktoś coś wpłacił to mam to przeznaczyć na cel religijny lub charytatywny.
  • Tak masz czynić synu. Jednak gdyby czynsz był w tej górnej granicy na jaką Ci zezwalam musisz częściowo korzystać z innych środków.
    - Dziękuję Panie Jezu.
    Chwała Tobie Chryste.

<później>

Zapisz dziecko
Źle się stało. Nie chodzi o konsekwencje prawne bo tutaj nie obawiaj się niczego. Dałeś się sprowokować. Ja zaś Cię ochronię. Źle jednak, że do tego doszło.
Pamiętaj, że winieneś być tu osobą szanowaną i nie wiesz jakie kontakty będą potrzebne. Łatwo możesz sobie wyobrazić, że z pracy zostaniesz wydelegowany do podpisania umowy z tą telefonią.
Cóż teraz, chcesz się zapytać?
Nie martw się tym. Mówię (tylko), że źle się stało. Nie myśl o tym i nie pamiętaj. Wynagrodzisz mi to całodniowym postem gdy będziesz mógł.
Jak widzisz, dziecko, nie możesz być władczy w stosunku do sprzedawców. Jak nie da Ci dojść do słowa, uśmiechnij się z politowaniem, powiedz krótko i wyjdź.
Nie byłeś sam a stanąłeś niejako w obronie swojej mamy, której też nie dał dojść do słowa.
Za to, że tak postąpił poniesie karę. Sprawie, że straci tę pracę i to w przykry sposób.
Amen, moje dziecko.
    • Jezu wielbię Cię.

22.00

Zapisz dziecko
Nie podoba mi się Twoja zawziętość. Musisz o tym zapomnieć tym bardziej gdy tak Cię bronię.
Poniesie karę, lecz nie dla Ciebie, ale dlatego, bo jest to słuszne.
Pamiętaj zawsze o mnie a nie zdarzy się coś takiego.

Z Bogiem, moje dziecko.


8 komentarzy:

  1. +JMJ
    Warto jednakże iść do kina na film o św. Ignacym Loyoli.
    Fabularne filmy religijne nie są zwykle zbyt dobre, ale temu nic nie brakuje.
    Nieco słabsze jest zakończenie, ale to przywara wielu skądinąd dobrych filmów. Po prostu twórcy
    (reżyser przede wszystkim) są już tak zmęczeni pracą, że zakończenie wychodzi słabiej.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.salon24.pl/u/drugizywot/626192,po-co-tworzone-sa-takie-zdjecia-lecha-kaczynskiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Co wiemy o Remigiuszu Musiu?

    https://www.salon24.pl/u/drugizywot/622215,co-wiemy-o-remigiuszu-musiu

    https://www.salon24.pl/u/drugizywot/626192,po-co-tworzone-sa-takie-zdjecia-lecha-kaczynskiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawa pojawiających się informacji, że Lech Kaczyński nie żyje przed „katastrofą smoleńską”.
    Pojawiały się one (chyba na zagranicznych serwerach) jeszcze szybciej niż słynne przemówienie Komorowskiego wiszące na tvp info trzy godziny wcześniej.
    Z tego co pamiętam były już z poprzedniego dnia. Potem te rzeczy z Internetu zostały pousuwane. Nie stało się to jednak od razu.
    Dopiero teraz zwróciłem uwagę na to, dlaczego wymieniono samego Lecha Kaczyńskiego. Widzieliśmy, że ślad po Lechu Kaczyńskim zaginął wraz z końcem wizyty na Litwie. Nie mogliśmy jednak być pewni czy wtedy zginął i co się z nim dokładniej stało, a może jednak żyje i został wycofany na przykład do Izraela. Słowa Pana Jezusa z Orędzia iż CIA i Mossad poprzez wizytę na Litwie chciały go uratować (wycofać), ale Rosjanie przechytrzyli i go zabili dają tu pewność i rozjaśniają sytuację co do tej informacji iż Lech Kaczyński nie żyje, gdzie nie mam mowy o reszcie Delegacji. Po prostu gdy go zabito była pewność, że tę informację można umieścić i dołączyć go do listy pasażerów tupolewa.
    W jednej opowieści Jarosław Kaczyński mówił że ciało brata było nienaturalnie zimne. Śmierć nastąpiła zapewne na tyle szybciej, że uznano, że trzeba dać ciało do chłodni. Tym, że będzie to nienaturalnie widać sprawcy się nie przejmowali i słusznie jak widać, bo jakakolwiek wypowiedź pokazująca „dziwność' tego wszystkiego nie była i nie jest do tej pory publicznie roztrząsana ( maksimum to był blog z ilością wejść maksymalnie 20 tys. na artykuł).

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym jak Jarosław prezydenta od lotu samolotem odwodził
    https://www.salon24.pl/u/drugizywot/627022,o-tym-jak-jaroslaw-prezydenta-od-lotu-samolotem-odwodzil

    OdpowiedzUsuń
  6. https://wolna-polska.pl/wiadomosci/izraelski-mossad-przejal-lotnisko-okecie-2014-02

    OdpowiedzUsuń
  7. https://wiadomosci.wp.pl/jaroslaw-kaczynski-ukrywal-przed-matka-smierc-lecha-udawal-brata-wydawal-gazete-6027685617230465a

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaczyński organizuje huczną imprezę dla prezydentów

    Zaprosił aż 55 głów państw! W tym prezydentów Rosji i Gruzji. Jeśli wpadną - to będzie to naprawdę odlotowa imprezka.
    Impreza zaplanowana jest dokładnie na wieczór 11 listopada.
    Miejsce: Teatr Wielki w Warszawie.

    http://www.pardon.pl/artykul/6107/kaczynski_organizuje_huczna_impreze_dla_prezydentow/3

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.