UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 30 stycznia 2018

29 I 2018

Poniedziałek, 29 stycznia

08.56

Mówiłem dziecko abyś poszedł wieczorem (późnym wieczorem) do kina. Najlepszym odprężeniem było dla Ciebie to co jest związane z wyjściem z domu.
Podobnie dzisiaj.
Jednakże postaraj się załatwić najpierw sprawę mieszkania jeśli się na nie decydujesz.

09:31
Zapisz dziecko
Tym się nie przejmuj. Natomiast jeśli miałbyś składać taką deklarację to jest nieprawdziwa i niepotrzebna w takiej formie.

(po krótkiej pauzie)
  • Panie Jezu mnie obraża taka forma najmu.
  • Nie bierz tego, dziecko, przeciw sobie. Jeśli mieszkanie Ci odpowiada to skorzystaj z niego.
  • Panie Jezu a ja jestem niezadowolony i poirytowany tym. Mama też będzie się denerwować tą formą umowy.
  • Dziecko, nie musisz skorzystać z tego mieszkania lecz możesz.
  • Panie Jezu, teraz jak rozmawiałem w telefonie było za głośno przez chwilę i boli mnie ucho. To zły znak.
  • Dziecko, mówiłem Ci już, że nie trzeba wierzyć w znaki, a tylko we Mnie. Ja Ci mówię, że taka umowa to nic złego. Jednakże jak chcesz.

(pauza)

  • Panie Jezu ja chcę, jednakże nie chcę takiej formy. Ponadto z tego wynika, że mam przedstawić akt notarialny naszej własności. Jeśli go tutaj nie mamy to wynajem nie jest możliwy chyba.
  • :)
(pauza)

  • A mogę tu, Panie Jezu zostać, chociaż nie chcę?
  • Moje dziecko.
    Wiesz dlaczego powinieneś opuścić to mieszkanie. Ponadto ponosisz duże dodatkowe koszty ogrzewania (dogrzewania). Pozwalam Ci ponosić koszty mieszkania nawet większe, ale ono musi być tego warte.
    - Chwała Tobie Chryste


10.33

Zapisz
Niepotrzebnie się tym irytujesz,
Dziecko, podłoże jest podobne jak w poprzednim wypadku. Nikt nie traktuje Cię gorzej niż przeciętnego Kowalskiego, a że nie lepiej:).
Jak mówiłem: Niektórzy Cię szanują i będą Ci pomagać, lub nawet to, że Twój pradziadek był inżynierem w Rzeszowie i inne związane rzeczy i jest pochowany na Starym Cmentarzu, będzie miało dla niektórych znaczenie,dla innych zaś nie. Diabeł też Ci się sprzeciwia i będzie Ci się sprzeciwiał przez niektórych ludzi. Tak jak to miało miejsce w sobotę. Gdzie ten młody człowiek uległ dodatkowo <lub „dodatkowemu” w rkp. C. P.> podszeptowi złego ducha. Ale ten sprowokował całą sytuację wykorzystując osobowość tego sprzedawcy.
Ważne kim jesteś w moich oczach.
Masz też zasługi w walce o prawdę i dla niej realnie naraziłeś swoje życie.
Masz też różne zdolności: talent literacki i filmowy i stoisz wyżej gdy idzie o rozwój duchowy od przeciętnego polskiego inteligenta. Stałeś wyżej przed przekazami i wcześniej. Także na studiach.
Niech Ci to wystarcza.
Z ludźmi przypadkowymi ograniczaj kontakty i słowa bo to Ci niepotrzebne i nie masz na to czasu.
Reguła milczenia dotyczy w jakiś sposób każdego chrześcijanina, który chce być dobrym chrześcijaninem.
      • Chwała Tobie Chryste.
  • Nie wzbudzaj dziecko w sobie emocji, emocji wynikających z konfliktu, z problemu. Poprzestawaj na małym.
    Masz dawać mnie, Chrystusa. Pouczanie ludzi w innych sprawach poza moimi prawami nie jest dawaniem Mnie. Tak, pouczałeś od czasów studiów i sprzedawców i urzędników. Ale teraz jesteś na mojej drodze i nie jest to potrzebne.
    Pouczam ja, poprzez Ciebie, także Polaków wobec ich bierności, jak na przykład akceptacja likwidacji publicznego telefonowania poza telefonami komórkowymi. Akceptacja rejestracji obowiązkowej telefonu komórkowego < chodzi oczywiście o numer na telefonu, w przypadku telefonu na kartę. C. P.> też jest z tym związana. Powiedziałem dużo z rzeczy, które Cię trapią. Każdy Twój gniew czy zniecierpliwienia, czy chęć okazania małości jego postawy przeciętnemu Polakowi, który tych problemów nie widzi, nie są dobrem.
    Jesteś na mojej drodze. Masz być nowym człowiekiem. Porzuć stare.
    Z Bogiem moje dziecko
    - Dziękuję, Panie Jezu.
    - Chwała Tobie Chryste.

13.40

Zapisz synu
Jak mówię: niepotrzebne są Twoje dąsy.
Bierz rzeczy jakimi są i nie wymagaj czego nie dają Ci współczesne czasy, Twój status, twoje prawa i świadomość Polaków oraz ich zachowanie.
Nikogo od razu nie przemienisz, zwłaszcza gdy ktoś jest zadufany w sobie. Będzie Ci stawał okoniem. O tym zadufaniu w sobie maluczkich, w tym zwłaszcza w Polsce, mówiłem. Jak o konsekwencjach tego. Ty zaś zachowaj spokój i pomódl się raczej (krótko) za brata swego niż się niecierpliw.
  • Panie, nie mam cierpliwości do kontaktów z ludźmi, którzy nie zachowują się jak należy.
  • Bo Tym dziecko, wymagasz. Nie wymagaj.
    - Chwała Tobie Chryste.
  • Wolę być zakonnikiem, to jest inaczej.
  • Czy na pewno wolisz?
    Ja Ci daję tę drogę aby Ci okazać moją miłość. Gdybym chciał byś został zakonnikiem poszedłbyś, ale uważałbyś, że potraktowałem Cię nie z taką miłością.
    - Tak, Panie.
  • A, że czasami jest Ci trudniej.
    Tak to już jest dziecko. Masz jednak przykłady wspaniałych świętych, którzy byli świeckimi a także mieli żony, mężów i dzieci.

14.54
Wpadasz dziecko w coraz gorsze samopoczucie a przecież nic złego się nie dzieje.
Jak mówiłem: Idź do kina: nie ma dla Ciebie lepszego odprężenia. Ofiaruj to mi. Poczujesz się trochę lepiej.
      • Dziękuję Panie Jezu
        Chwała Tobie Chryste.

3 komentarze:

  1. Czy można wiedzieć na jaki film poszedł Pan do kina? Czy obecnie jest grany jakiś film, który warto obejrzeć?
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. +JMJ
    No cóż, chodziło o to abym się oderwał. Nie chodziło o to abym poszedł na film ambitny czy budujący.
    Kilka dni wcześniej byłem jednak na filmie o św. Ignacym Loyoli i ten polecam, także pod względem artystycznym.
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  3. "Słowo pouczenia"Alicja Lanczewska.KOCHAĆ UCZYNKIEM to mądrze służyć pomocą - według woli Mojej, abyś nie popadła w skrajność wyniszczającą twą duszę. Wszelkiej biedzie nie zaradzisz, bo dwoje rąk masz tylko. Służ, więc tak, by ręce twoje sprawne były i by uniosły to, co podejmujesz. Gdy chwycisz zbyt wiele w swe dłonie wszystko ci wypadnie i nie uniesiesz nędzy czyjejś, a może także swojej własnej. Może więcej zła będzie niż dobra, gdy podniesiesz i upuścisz. Kochaj mądrze, by nie wyręczać, lecz wspomagać w niesieniu cierpienia i krzyża - z miłością, w zjednoczeniu ze Mną. Uświęcone cierpienie i uświęcony trud - oto wartość pobytu człowieka na ziemi. Tak, więc kochaj myślą, mową i uczynkiem wszystkich bliźnich twoich, bo takie jest posłannictwo tego, kogo wybrałem na Mojego ucznia i apostoła. Niech twoim celem pójścia za Mną nie będzie tylko twoja własna doskonałość i świętość. Niech twoje oczy i twoje serce nie będą zwrócone na siebie samą. Patrz we Mnie i kochaj bliźnich swoich, by Miłość zrodziła w tobie heroizm serca. Tylko Miłość zdolna jest do heroizmu. Tylko Miłość rodzi heroizm - ofiarowanie siebie za bliźnich jak Ja: twój Mistrz i Oblubieniec.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.