UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 6 stycznia 2018

4 I, 6 I 2018

Czwartek,4 stycznia.

10.15
Dzisiaj czwartek dziecko, pamiętaj o Adoracji Najświętszego Sakramentu. Twoje przeziębienie jest zaleczone i możesz iść do Kościoła, jeśli nie na całą mszę to pójść i adorować Mnie.
Zacznij do tego dzień.
Teraz masz trochę dalej do Kościoła (choć niewiele), ale tym większa Twoja zasługa.
  • Chwała Tobie Chryste.

Sobota, 6 I 2017
Zapisz dziecko

Prawie nie odpowiedzieliście na moje przypomnienie. Nie wpłynęła nawet jedna piąta środków. Mój syn ma zapłatę za wynajem do 10.b. m.
Gdyby musiał oprzeć się tylko na tych środkach pierwszy raz nie mógłby w terminie opłacić wynajmu.
Czy chcecie moje dzieci?
Pamiętajcie.
Amen.

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.