UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 20 kwietnia 2018

18 IV 2018

Środa 18 kwietnia

19.50

Zapisz dziecko
Nie lękaj się tego czym Cię straszył wczoraj szatan.
- A dlaczego mam Panie się nie lękać. Czyż to nie jest możliwe? A przykład małej Arabki?
- Tak mi się podobało dopuszczać w jej przypadkach, bo ona była czysta i święta. Ty nie jesteś taki więc to nie byłoby dobre. Nie dopuszczę tego więc:).
- Dziękuję Panie Jezu.

- Co do Twego wyjazdu do Guadelupe w tym roku jeszcze. Powiedziałem, że zapewnię Ci takie środki, w cudowny sposób.
- Ale dlaczego Panie? Przecież na to nie zasłużyłem. I czy muszę tam jechać?
- To ostatnie zostaw Mnie. A, że nie zasłużyłeś. Wielu nie zasłużyło a dostaje. Jesteś moim sługą, oddałeś mi się, i nadal nim jesteś. Wypełniasz moją wolę.
- To Panie Jezu jednak duża kwota. Sam przelot w obie strony i pobyt to kilkanaście tysięcy złotych.
- Cóż dziecko, wydasz je na to żeby zobaczyć Moją Matkę w jej wizerunku nie stworzonym ręką ludzką. I dostać nowe łaski. Owszem dla przeciętnego Polaka jest to duża kwota, ale wielu jest takich, którzy wydają takie i inne kwoty niepotrzebnie, na nowy samochód choć poprzedni służy zupełnie dobrze, na zbyt wystawne urządzenie domu i obejścia. A przecież są to kwoty kilku lub więcej razy większe od sumy którą wydasz na pobyt w Guadelupe. Jeśli tam będziesz, dziecko to też po to abyś tam coś zwiedził (tam to znaczy w Meksyku) i odpoczął. Warto abyś tam spędził miesiąc.

- To będzie jeszcze drożej Panie Jezu.
- Jeśli ja tego chcę:)
- Panie Jezu po rozpoczęciu pracy nie dostanę tak szybko miesięcznego urlopu.
- Zatem pojedziesz, dziecko, przed jej rozpoczęciem.
- Czy ja po tym będę lepszy Panie Jezu?
- Mam nadzieję dziecko.
- Czy to będą moje wakacje, Panie Jezu?
- Tak dziecko, to będą też wakacje. Dlatego winien to być cały miesiąc pobytu, bez czasu przylotu, czy jeszcze dojazdu do samolotu. A także bez dojazdu do Guadelupe, potem tam gdzie będziesz odpoczywał.
- To, Panie Jezu trochę tak jak w tej wersji mego życia, którą przedstawiłeś, gdybym urodził się w bardzo biednej rodzinie.
- Tak dziecko.
Jak widzisz pewne rzeczy są wspólne. Na swoim odcinku walczysz z szatanem, masonerią, NWO, tak jak walczyłbyś gdybyś urodził się z innych rodziców, choć z innych pobudek.
- Bogu niech będą dzięki.
- Wróć do czytania, dziecko, wywiadu z ks Glasem „ Dzisiaj trzeba wybrać', którą mogłeś kupić dzięki mojej łasce i temu, że natchnieni Duchem posłuchali Mnie czytelnicy i zakup jej nie sprawił ci żadnego problemu finansowego.
- Chwała Tobie Chryste
I Najświętszej Maryi Dziewicy.
- Właśnie dziecko. Zawierzysz ich tam wszystkich w Guadelupe z imienia i nazwiska.
- Tak, Panie, bardzo się cieszę, to piękny pomysł.
- To Sanktuarium będzie ocalone po Trzech Dniach Ciemności, choć kontynenty wiele ucierpią. Pamiętajcie.
W odnowionej Ziemi każdy kto będzie chciał i dożyje bo przecież ludzie będą umierać, będzie mógł nie obawiając się kosztów tam polecieć.
- Chwała Tobie Chryste.
Bardzo dziękuję Panie Jezu.
Ale takich środków nie mam. Nie mam na to.
Musiałbyś, Panie, prawdziwie zadziałać w cudowny sposób.
- Tak uczynię. Nie obawiaj się.
- Dziękuję bardzo Najświętszy Panie. Wiem, że nie zasłużyłem.
- Ale chcę Ci to dać. Jednym daję to, innym co innego. To daję Tobie jak i wiele rzeczy od ponad roku.
- Bardzo dziękuję Panie Jezu.
- Nie możesz się zasiedzieć w Rzeszowie. Musisz się trochę „otrzaskać” jak mówicie, po świecie, bo zdziczejesz:).
Inni to robią beze Mnie. A Ty zrobisz to ze mną i na moją chwałę.
- Chwała Tobie Chryste.
I Matce Bożej z Guadelupe.
- Rozmówki polsko- hiszpańskie jednakże ze sobą weźmiesz:).
- Przydadzą się też, Panie do Garabandal.
- Właśnie dziecko.
- Najpierw jednak pojedziesz do Garabandal.
- Dobrze Panie Jezu.
- Wróć do czytania.
- Tak Panie Jezu.
Bardzo dziękuję.
- :)

12 komentarzy:

  1. W związku z zawierzeniem nas wg woli Pana Jezusa,co jest wielką łaską i wyróżnieniem dla nas,panie Cyprianie,czy będzie lista naszych imion i nazwisk?pozdrawiam-Króluj nam Chryste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +
      Lista będzie moja prywatna, po to aby wymienić te osoby przed Matką z Guadelupe z imienia i nazwiska i zawierzyć jej.
      Chodzi o osoby, które odpowiadały na comiesięczne słowo Pana Jezusa o wsparciu, czy regularnie, czy też kilkukrotnie czy też jednorazowo.

      Usuń
    2. Jestem tu od niedawana i bardzo proszę mi powiedzieć o jakim wsparciu jest mowa? Czy chodzi o udostępnianie orędzi, o wsparcie finansowe, czy o modlitwę? (Przepraszam jeśli pytanie jest głupie).
      Pozdrawiam. Chwała Tobie Chryste

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać te przekazy. Dzień staje się wtedy lepszy , A dusza raduje. Bądź zawsze przy nas Panie Jezu na dobre i złe. Chwała Tobie Chryste

    OdpowiedzUsuń
  4. +JMJ
    Świadectwa krzepią. Osoba otrzymująca przekazy często potrzebuje pokrzepienia dzięki świadectwom. Myślałem, że tylko ja jestem taki cienki Bolek:), ale przeczytałem właśnie książkowy wywiad z ks Glasem ,który okazuje się też ich potrzebuje. A to jest uformowany kapłan. O ileż bardzie ja.
    I tak jest, ze otrzymuję je wtedy kiedy najbardziej tego potrzebuję. Mówię ogólnie, nie chodzi o konkretny przykład, ale tak jest.
    Mam nadzieję, że innych też takie świadectwo cieszy i krzepi.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Po przeczytaniu książki ks.Piotra Glasa ,,Dzisiaj trzeba wybrać,,
      dokonałam Aktu zawierzenia się Matce Bożej wg Św Ludwika de Montfort,na podstawie wielkiego dzieła Traktatu o prawdziwym nabożeństwie do Najświętszej Maryi Panny. Ks.Piotr Glas bardzo zachęca do oddania się Maryji ,33 dniowym przygotowaniem do zawierzenia się Matce Najświętszej ,a przez Nią Panu Jezusowi.To wielka ŁASKA i na znak tego oddania zakłada się na rękę Łańcuszek z wizerunkiem Matki Bożej. Moj jest z Matką Bożą Milosierdzia- Ostrobramską.Ksiaźki do aktu zawierzenia i Traktat można nabyć w księgarniach katolickich i internetowych.
      Bardzo Was zachęcam do tego oddania się Matce Bożej,to ogromne łaska dla nas i naszych rodzin.
      Pana Krzysztofa serdecznie pozdrawiam i dziękuję za trud włożony w te orędzia ,które są dla nas wszystkich wielkim darem od Pana Jezusa i Matki Milosierdzia.

      Usuń
    3. Po przeczytaniu książki ks.Piotra Glasa ,,Dzisiaj trzeba wybrać,,
      dokonałam Aktu zawierzenia się Matce Bożej wg Św Ludwika de Montfort,na podstawie wielkiego dzieła Traktatu o prawdziwym nabożeństwie do Najświętszej Maryi Panny. Ks.Piotr Glas bardzo zachęca do oddania się Maryji ,33 dniowym przygotowaniem do zawierzenia się Matce Najświętszej ,a przez Nią Panu Jezusowi.To wielka ŁASKA i na znak tego oddania zakłada się na rękę Łańcuszek z wizerunkiem Matki Bożej. Moj jest z Matką Bożą Milosierdzia- Ostrobramską.Ksiaźki do aktu zawierzenia i Traktat można nabyć w księgarniach katolickich i internetowych.
      Bardzo Was zachęcam do tego oddania się Matce Bożej,to ogromne łaska dla nas i naszych rodzin.
      Pana Krzysztofa serdecznie pozdrawiam i dziękuję za trud włożony w te orędzia ,które są dla nas wszystkich wielkim darem od Pana Jezusa i Matki Milosierdzia.

      Usuń
  5. Zgsdzam sie - Cieszy i krzepi, codziennie po kilka razy odwiedzam stronę w nadziei, że przeczytam kolejne słowa, ale każdy indywidualnie to przeżywa... jedni tych przekazów potrzebują bardziej inni mniej...

    OdpowiedzUsuń
  6. +JMJ
    Tak, zawsze jest jednak najpierw Pismo Święte, w tym zwłaszcza Apokalipsa. Chodzi o to aby nie było tak, że ktoś czyta przekazy a nie czyta (bądź słucha) Pisma Świętego bo już brakuje mu na to na przykład czasu.
    O tym też przypomina Pan Jezus a ja chcę to przypomnieć pod jednym z najbliższych przekazów.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://prawy.pl/69884-alfie-evans-zostanie-dzis-zabity-z-uzyciem-fentanylu/ Czy możemy coś w tej sprawie wspólnie zrobić ? Może wspólna modlitwa na odległość? Przepraszam, że stawiam tutaj ten link, ale strasznie mnie ruszył ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.