UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 29 kwietnia 2018

27 IV 2017 - Myśl o Mnie. Cały czas we dnie i … w nocy także. - W czasie snu? - Tak, niech myśli o Mnie Twoja dusza.

Piątek, 27 kwietnia

Około 23:00

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Myśl o Mnie.
Cały czas
we dnie
i … w nocy także.
- W czasie snu?
- Tak, niech myśli o Mnie Twoja dusza.
Śnij o Mnie.
- To ode mnie niezależne Panie.
- Ależ zależne.
Czy nie śni się o ukochanej osobie jeśli nie można się z nią spotkać, lub spotkania są rzadkie. I nie tylko dlatego.
- Chciałbym Panie aby moja dusza śniła o Tobie, wtedy budziłbym się bardziej wypoczęty.
- Czy tylko dlatego dziecko?
- Nie Panie, ale ja to łączę.
- Śniłem Ci się niedawno, dziecko, jednak nie o taki sen ci chodziło.
- Nie o taki, Panie.
- Pokazała się tu Twoja dusza, jaki jesteś naprawdę w stosunku do Mnie w sposób symboliczny, ale prawdziwy.
- Dlaczego mi tak trudno pokochać?
- Kochasz, ale jeszcze mało. Mówiliśmy o tych różnych przyczynach. Niemniej musisz się cały czas starać. Z Bogiem moje dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Ci bardzo Panie Jezu za Twoje starania w sprawie mojej egzystencji i że jest tak dobrą dzięki Twym staraniom.
- Jak widzisz ja Bóg nie boję się uniżać.
Czyń tak i Ty.
Nieprzyjaciołom nie ufaj nigdy, lecz nie okazuj tego, jak ja nie okazywałem Judaszowi.
- Dobrze Panie.
- O co chcesz zapytać dziecko?
Teraz nic ci nie przychodzi do głowy. Niedawno przypomniałeś sobie jedną rzecz i chciałeś o nią zapytać.

Zapisz
Zastanawiasz się za co pojedziesz do Garabandal i przede wszystkim do Guadelupe w połączeniu z wczasami.
Więcej zaufania dziecko.
- Ja wiem, Panie, że Ty możesz wszystko uczynić.
- Mogę wszystko lecz najchętniej posługuję się ludźmi, aby mieli zasługę.
- Do końca lipca otrzymasz środki potrzebne na wyjazd do Guadelupe i wczasy w Meksyku. Teraz zaś, w maju, chcę aby był Twój pobyt w Garabandal. O finanse się też nie martw. Zaufaj mi.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Chwała Tobie Chryste.
 


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

////////////////////////////////////////////////////
Zachęcam wszystkich, którzy jeszcze nie mają, nie noszą, do nabycia medalików z Matką Bożą Ostrobramską, Matką Miłosierdzia i Patronką Czasów Ostatecznych. ( O czym mówił nasz Pan w tych przekazach).
Jeśli nie ma takich medalików w najbliższym sklepie z dewocjonaliami to można zamówić przez internet. Gdy wpiszemy w najpopularniejszą wyszukiwarkę „Matka Boża Ostrobramska” i „medalik” pojawią się nam różni dystrybutorzy, dostawcy.

C. P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.