UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Niedziela Wielkanocna 2018/ Ostrzeżenie - Vassula Ryden/ Idea fałszywego Miłosierdzia a Ostrzeżenie

Niedziela Wielkanocna, 1 kwiecień
- Zawsze się staraj.
- Tak, Panie.
Chwała Tobie Chryste.

10. 27
Tak dziecko, potwierdzam to co przed chwilą.
- Panie..

12.30

Zapisz

Moje drogie dzieci.

Mówię tak jak mówi moja mama, ale czyż nie mogę?
Tak jak na Ziemi byliśmy zjednoczeni czyż nie będziemy o Niebo bardziej:) w wieczności?

To ostatni miesiąc gdy proszę was o dar dla mego syna.
Dziękuję wam za dużą hojność z tego miesiąca < czyli marca C. P > i wszelką dotychczasową hojność.
Mój syn prosił aby Ci, którzy odpowiedzieli na Moje Słowo, [ byli potraktowani] tak jakby wpłacali nie tylko teraz, czy od początku, lub niemal początku, aby otrzymali Moje Błogosławieństwo tak jakby czynili to jeszcze rok. Zatem wysłucham tej prośby.
Z Bogiem moje dzieci.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.

Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

...............................................

Składając Bóg zapłać za wypełnienie życzenia Pana Jezusa względem jego nieużytecznego sługi cieszę się przede wszystkim z widomego znaku iż to Słowo jest żywe dla wielu którzy czytają. Bo poprzeć czynem czy nawet jeszcze bardziej istotnym środkiem materialnym jest najtrudniej.
Wszystkim z serca wielkie Bóg zapłać! Bez was od wiosny tamtego roku te Orędzia byłyby szczątkowe lub prawie by ich nie było.

Jak zwykle czynię, tak tutaj złożę podziękowania tym których nie mam adresu mailowego, lub nie mogę połączyć z imieniem i nazwiskiem.

Szczególnie dziękuję Panu Tomaszowi za dwukrotne, hojne wypełnienie życzenia naszego MISTRZA, także Pani Annie, Pani Ewie, Pani Barbarze, która pamięta od początku gdy pojawiło się to życzenie, oraz Panu Sławomirowi i Panu Januszowi.

//////////////////////////////////////////// 


O Ostrzeżeniu z Orędzi Vassuli Ryden

- (::) Kiedy podchodzisz do cnotliwych i kiedy się radują, też nie widzą Cię w ciele i w kości..lecz jesteś tam. Kiedy stanąłeś na czele Twego ludu i kiedy szli przez pustynię, nie przyszedłeś w ciele i w kości.. a jednak byłeś tam..
I tak będzie z bliskim powrotem Chrystusa za naszych dni, ogłoszonym przez Niego...
Niebo i Ziemia staną w płomieniach, a On zwróci serca ojców ku ich dzieciom, a serca dzieci ku ich ojcom...Jednak nikt nie ujrzy Cię w Ciele i Kości...Miłość powróci jako miłość...gdyż będziemy wszyscy w Prawdziwym Bogu, w Pochłaniającym Ogniu, Troistym i Świętym...
- Dałaś teraz duchowy testament. To będzie droga Mojego bliskiego powrotu...Mój powrót odnowi was i uwolni wielu z was od grzechu. Kiedy dokona się odnowa, wielu przyoblecze się we Mnie i wszyscy święci i aniołowie podziękują za dar Mojego Świętego Ducha. Co to jest Dzień Pana? Ci, którzy się zbuntowali i buntują się w uporczywy sposób przeciwko Mnie, zakosztują Tego Dnia i wszystkiego, co on zawiera. Przyjdzie on na tych grzeszników tak nagle jak błyskawica i jak groźny ogień i przemienią się w ludzkie pochodnie.
Tak, ziemia – jak powiedziałaś zapłonie, a ich sumienia zostaną im ukazane jak objawienie. W Moim Dniu Mój Boski ogień przemieni nieugięte serca w serca wspaniałomyślne. Ziemia w agonii pozna całkowicie, w sumieniu i w duszy, swe porażki i swe braki, swe zepsucie i bezprawie, i – delikatnie to wyrażając – haniebne odrzucenie mojego Zmartwychwstania oraz Mojej Wszechobecności w waszym życiu codziennym. Niebiosa otworzą się w Moim Dniu i ci, którzy Mnie odrzucali, ogłaszając się bogami, zostaną surowo osądzeni.
Czy może ktoś powiedzieć, że nie pouczałem każdego z was przez te wszystkie lata? Czyt przez te lata nie potwierdzałem cudami Mojej potęgi? Czy kiedykolwiek zmierzyliście wspaniałość Mojej Trynitarnej Świętości i niewyrażalną wielkość Mojego Imienia? Czy kiedykolwiek broniliście Mojej wielkości lub głosiliście Mój straszliwy blask i moc? Powiadam wam: biada tym, którzy w Moim Dniu będą pozbawieni Mojego Światła...tych oczyszczę Moim Ogniem. Co się tyczy tych – którzy zachowali Moje przepisy i Moje Prawo oparte na miłości i którzy są solą ziemi – to nie zostaną doświadczeni ogniem. Ja bowiem jestem ich Bogiem i oni uznali Mnie za przywódcę swego życia. Już zostali doświadczeni i teraz są częścią Mnie. Trwają stale w Mojej Boskiej sprawiedliwości, w jedności z Bóstwem.”
Vassula Ryden, Prawdziwe Życie w Bogu, zeszyty 102-107, s 151- 153, Vox Domini, Katowice 2003.

Gdy ponad 3 tygodnie temu rozmawiałem telefonicznie z czytelniczką, która załatwiała mój pobyt na rekolekcjach w których chciałem uczestniczyć i opłaciła go i nie pojechałem z powodu choroby jak to jest w opublikowanych przekazach – poruszyliśmy temat Ostrzeżenia. Po skończonej rozmowie otwarłem na chybił trafił jeden z trzech posiadanych tomików „Prawdziwego Życia w Bogu” i natrafiłem na cytowany dłuższy fragment. Nie czytałem go wtedy dokładnie, założyłem zakładką. Teraz umieszczam.

Wiem, że najwięcej u mistyków o Ostrzeżeniu ma być u Vassuli Ryden.

Jeśli chcecie mi mówić o znaku, znakach, które miałyby poprzedzać Ostrzeżenie to mówcie mi czy jest o tym w Garabandal i o tym co mówią wizjonerki później do teraz.

To jest dla nas podstawa. Objawienia Matki Bożej – Garabandal. Podstawa gdy idzie o Ostrzeżenie, choć oczywiście nie tylko. Ja nie pamiętam czy w Garabandal coś było mówione o znaku mającym poprzedzać Ostrzeżenie - nawet kilka dni , czy miałby to być krzyż widoczny dla każdego. Wydaje mi się, że nie. Wydaje mi się też, że o czymś takim nie mówiła i później żadna z wizjonerek z Garabandal. Mówię o znaku trwającym kilka dni. Ale też i nie pamiętam o znaku krzyża z Garabandal. Jeśli jest tam wskażcie i poprawcie mnie.

Vassula Ryden. Z przekazywanych przez nią Orędzi i z tego co mówi na spotkaniach czytałem i słuchałem niewiele. Przed otrzymaniem przekazów. Potem dostałem trzy tomiki w prezencie od czytelnika, który czyta dawane przez nią Orędzia już dwadzieścia lat. Jednakże czytałem fragmenty. Jak mówiłem Pan nie chciał abym mając własne rozczytywał się w innych Orędziach. Okazało się, że tak samo robi Vassula Ryden aby nie powiedziano, że inspiruje się innymi. Jednakże gdy otwierałem od czasu  do czasu jeden z jej posiadanych tomików zawsze czułem pokój i Łaskę które spływały z tych zeszytów. Podobnie i teraz gdy przepisywałem ten fragment.

Więc jeśli chcecie mi mówić o znaku, jeśli taki w ogóle ma być, znaku poprzedzającym o kilka dni (wiem, że mowa jest o tygodniu) Ostrzeżenie mówcie mi czy o tym jest u Vassuli Ryden. Szkoda, że nie ma tego czytelnika, który był pierwszy i który mógł być uważany z znawcę Orędzi Vassuli Ryden. Został zmuszony szantażem najbliższej osoby do zerwania kontaktu i ze mną i z innym czytelnikiem i do brania jakiegokolwiek czynnego udziału w związku z tymi Orędziami. On by wiedział o tym czy jest o znaku krzyża u Vassuli Ryden przed Ostrzeżeniem. Jak widać brak i jednej osoby zawsze jest brakiem.

Zatem Garabandal i Vassula Ryden. W tej właśnie kolejności. Więc jeśli chcecie powiedzieć, że nie przyjdzie to nagle, to powiedzcie, czy o tym, że nie przyjdzie to nagle mówi Matka Boża w Garabandal (do dziś) i Pan przez Vassulę Ryden. Bo ja nie wiem czy tam to jest.
C.P. 

///////////////////////////////

No i jeszcze. Nie wiem czy "wszyscy" zwrócili uwagę na istotną rzecz, która się pojawiła w Orędziu z Wielkiego Czwartku  o Prześwietleniu Sumień (Ostrzeżeniu).
 by wam wmówić, że nie było to autentyczne spotkanie z Bogiem Chrystusem, że on jest Miłosierny, a nie tak surowy jak się wam pokazał".


O tym, że będzie to odwracane, że będą próbowali wmówić zbiorową halucynację  to wiemy. Zastanawialiśmy jak to się uda, że zwiedzie się wielu. Teraz dzięki Łasce Pańskiej wiemy. Oto odwołają się do idei fałszywego miłosierdzia, która już jest głoszona. Wierny lud całego świata (katolickiego) już jest nią w przeważającej większości zmiękczony i zmanipulowany. Ale i przecież niechrześcijanom, którzy nie znają Chrystusa uda się to wmówić wobec powszechności idei fałszywego miłosierdzia. Tak, nie wszystkim, niektórzy wytrwają i nie dadzą sobie wydrzeć z serca Chrystusa który ich osądzał.

Przyjdzie Duch Święty i pouczy świat o grzechu.





15 komentarzy:

  1. Przed chwila odpowiedziałem na kolejne pytanie w sprawie Prześwietlenia.
    Myślę, że warto abym to dał:
    +JMJ
    Nie ma tak, na pewno będzie lub nie będzie.
    Ja się tak przygotowuję jakby to miało być za tydzień w Niedzielę Miłosierdzia. Jadę też pod tym kątem w objęcia Matki do Sanktuarium aby jeśli będzie Ostrzeżenie w Jej objęciach otrzymać łagodniejsze spojrzenie Pana. Od wczoraj po południu mimo, ze okres świąteczny mam dar postu. Jestem chory gdyby nie to dziś pościłbym o chlebie i wodzie a świąteczne smakołyki poszły już do zamrażarki. Jak się da to będę pościł o chlebie i wodzie jutro i w piątek.
    Zatem { tu pseudonim piszącej do mnie] jeśli chcesz czyń tak jakby Ostrzeżenie miało przyjść w tę Niedzielę.
    U mnie już jakby przeszła obawa i jest niecierpliwe oczekiwanie choć to będzie bolesne i zarazem oczyszczające. Od wczoraj po południa też ze mnie opadły pokusy, choć diabeł nie śpi i zapewne zrobi co może.
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  2. komentarz swój dot podobnego tematu pod art. Fronda.pl Trzy dni ciemności... Koniec świata według Maryi por Wincenty Łaszewski, „Koniec świata według Maryi” oparty głównie na Orędziach Zbawienia NSJ i NSNMP Centuria wyd K wyd. Miłosierdzia ... Kanada i Pismo św. oraz także "Maria Voltarta „Koniec Czasów – walka dobra ze złem u progu wiosny Kościoła” wyd. Vox Domini

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielu objawien wynika (choc nie wprost), że ma byc dany znak na niebie tuz przed ostrzezeniem (kometa bardzo blisko ziemi, lub nawet planeta jakas), oraz zbieg pewnych wydarzen politycznych oraz wydarzen w kosciele, ale okno czasowe od znaku do ostrzezenia jest bardzo krótkie. Oczywiscie nigdzie nie jest to napisane wprost, wiec nie ma sie co zastanawiac i bawic w zaklady "będzię czy nie będzie" znak, tylko powinno sie byc przygotowanym "na juz" kazdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      To nie jest tak, że na już każdego dnia. Oczywiście każdego dnia powinniśmy być gotowi na śmierć bo nie mamy pewności czy na pewno doczekamy dnia następnego. To wiemy. Jednakże jest czas kiedy bardziej powinniśmy być gotowi na spotkanie z Panem. Podobnie jak Bóg jest wszędzie, ale w niektórych miejscach i czasach jest bardziej i intensywniej.
      Izraelici również nie wyczekiwali Mesjasza przez setki lat badając każdego proroka i nauczyciela czy czasami nie jest Mesjaszem tylko mieli dokładne proroctwo kiedy Mesjasz ma przyjść i dlatego pytali Jana czy to on może jest?
      I dlatego Matka Boża się zmieszała bo zrozumiała doskonale, że ma być Matką Mesjasza bo jak i inni ( a była wychowana w Świątyni od trzeciego do piętnastego roku życia) wiedziała kiedy Mesjasz ma przyjść i tylko chciała się upewnić kiedy spodziewać się Mesjasza.
      Zatem jak jest większe prawdopodobieństwo choćby co do dnia to należy wtedy więcej się modlić, i łączyć z Bogiem niż na codzień. Cwiczyć już żal za swoje grzechy i prosić Boga o przebaczenie win. Jak tego zwykle nie robimy na codzień.

      Usuń
  4. Dokładnie, żyć każdego dnia jak najbliżej Pana Jezusa - a przynajmniej bardzo się starać .
    Nie ma co panikowac . Co ma się stać to się stanie . Ufajmy BOGU w nim i Jego Matce jedyna nadzieja . Co my możemy bez wsparcia niebios. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      jeśli ktoś jest tak doskonały, że nawet wobec możliwego stanięcia przed Panem i zobaczenia wszystkich swoich grzechów, win i zaniedbań nic nie może dodać do swoje relacji z Jezusem to pogratulować tylko i niech nie zwraca uwagi.
      Ale jeśli ktoś nie jest doskonały to niech zbliży się do Boga w modlitwie, poście umartwieniu na tyle na ile mu pozwalają codzienne obowiązki.
      Uważam, że jeśli ktoś może a jest zobligowany codziennym przychodzeniem do pracy a może wziąć urlop w piątek choćby bezpłatny powinien to zrobić. ale oczywiście bay ten dzień dobrze wykorzystać.

      Usuń
  5. +JMJ
    Sprawdziłem to co mogłem do tego czasu o Garabandal i tak jak pamiętałem: Ostrzeżenie ma poprzedzać znak, czyli prawdopodobnie znak Syna Człowieczego czyli krzyż, prawdopodobnie potem też więcej. I to co ludzie ujrzą na niebie pojawi się w krótkim czasie w nich, w ich wnętrzach, w duszach.
    Ja nigdy nie uważałem, że będzie znak z tygodniowym wyprzedzeniem przed Ostrzeżeniem. To nie ma sensu.
    ale odniosłem się do tego bo niektórzy nie wiedzieć skąd tak uważają. Ale tak to jest jak się czerpie z niepewnych orędzi. U Adam Człowieka Matka Boża mówi tylko: Wkrótce zajaśnieje krzyż na niebie.

    No i dalej nie dowiedzieliśmy się jak to dokładnie jest u Vassuli Ryden. Ktoś mi napisał tylko, że mówi Pan Jezus u niej o znaku Syna Człowieczego i chyba dokładniej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. +
    Przypominam.
    Pan Jezus w tych przekazach jeśli chodzi o żyjących obecnie mistyków polskich odniósł się tylko w skromny zresztą sposób do Anny Argasińskiej. Do nikogo innego gdy idzie o żyjących. Jeśli chodzi o mistyków żyjących zagranicą ( pomijam oczywiście objawienia Maryjne i wizjonerów z nimi związanych bo to inna sprawa a i Medjugorje i Garabandal pojawiły się w słowach Pana Jezusa. O Medjugorje było Orędzie) to Pan Jezus odnosił się tylko do Vassuli Ryden. I ja nie mogę czynić inaczej.
    I choćby mi się podobały to nie istnieją dla mnie inne przekazy ( osób, które żyją) i pod moim kątem nie ma sensu cytowanie ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczesc Boze
      odnosnie Krzyza ktory ukaze sie ludzkosci przed Paruzja byly przekazane w Medjiugorji wszyscy wizjonerzy beda o tym poinformowani i przekaza to do Watykanu Papiezowi
      aby to oglosil Swiatu

      Usuń
  7. Cyprianie, o Oświetleniu Sumienia i Paruzji jest w Księdze Prawdy a Księga Prawdy jest zapowiedziana u proroka Daniela i u św. Jana Ewangelisty. Widzę że nic na ten temat nie piszesz a więc jestem ciekawa czy znasz jej treść :) paruzja.info.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Przecież w tych przekazach ma być iż wszystkie po nich do końca czasów będą nieprawdziwe, zatem...albo, albo.

      Usuń
  8. Tylko pytanie - czy to wpływ tłumaczenia czy celowy zamęt, bo po ich przeczytaniu widzę, że wszystko się sprawdza a żadnego Objawienia nie podają tak obszernie opisu końca czasów, Antychrysta, 1000-letniego Królestwa i koniec panowania szatana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co się sprawdza a co się nie sprawdza. Takie rzeczy powinni analizować księża dodatkowo do tego przygotowani. W przypadku zresztą tych przekazów robi to ks Skwarczyński, tzn Mary z Irlandii. Pan Jezus w tych przekazach powiedział aby kierować się jego ocenami gdy idzie o przekazy.

    A od siebie dodam ,że zamykanie Panu Bogu ust niejako przez niego samego iżby nie miało być żadnych proroków do czasu Sądu Ostatecznego ni proorctw jest mocno absurdalne i smutno absurdalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/ostrzezenie-ks-adam-skwarczynski-ostrzega-przed-satanistycznym-podlozem-oredzi-marii-z-irlandii/

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.