UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 10 sierpnia 2018

31 VII 2018, 1 VIII 2018

Wtorek, 31 lipca

11.44
Pisz dziecko
- Martwisz się tym. Zaiste wedle tego co ci powiedziałem zostało dwanaście godzin. I wiadomo też, że późne godziny wieczorne można tu wykreślić choć ja wszystko mogę.
Zdaj się dziecko na mnie a post odbądź jutro. Dzisiaj jedz normalnie.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję, Panie Jezu.

16.05
- Nie martw się tym dziecko. < Chodzi o coś innego niż powyżej. Pan Jezus chciał abym uzupełnił. C. P.>.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.

18.10
- Moje dziecko. Środki masz na swoje potrzeby bieżące.
    • Chwała Tobie Chryste.


.........................................................................
Środa, 1 sierpnia

12.55

Zapisz
- Zbyt źle się czujesz aby dzisiaj pościć. Przerwij więc post.
- Szkoda Panie Jezu, moje posty są potrzebne. Ty Panie chcesz a nie umożliwiasz, albo utrudniasz jeśli dopuszczony jest szatan do mojej dyspozycji organizmu, do moich chorób.
- Cóż dziecko, tak musi być.
- Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

1 komentarz:

  1. Sanskryt vs Slawic.

    Hindus (prawdopodobnie) mówi o słowiańskich korzeniach Sanskrytu.
    To oczywiście pod kątem niektórych z Orędzi Pana Jezusa.

    https://www.youtube.com/watch?v=ptDVaVlw9m4

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.