UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 18 sierpnia 2018

5 VIII 2018

Niedziela, 5 sierpnia

Zapisz
- Jeśli trudno Ci się modlić a się modlisz to masz tym większą zasługę. A przecież to teraz Twój obowiązek. Dodatkowa modlitwa. Dodatkowa w porównaniu z przeciętnym katolikiem, który ma przede wszystkim obowiązek wynikający z pracy, do tego często obowiązki rodzinne i inne. Ty tego wszystkiego nie masz. Zatem módl się.
- Tak Panie.
- I nawet gdybyś zwątpił w te przekazy, co tak nie jest jednakże po tym jak wszystko przemyślałeś i zebrałeś razem, to winieneś się modlić skoro masz na to czas, środki i możliwości.
- Tak to słuszne Panie.
Chwała Tobie Chryste.
- Trochę wpływu ma na to też pogoda. Mimo, że masz tutaj nawet lepsze teraz warunki niż wielu Polaków i w domu nie jest Ci gorąco źle znosisz tę pogodę. Złożyło się więcej czynników a diabeł dokłada swoje. Dobrze, że pójdziesz dziś na drugą mszę.
- Ty, Panie, stosujesz wiatr do wełny jagnięcia i mogę to powiedzieć dziś o sobie.
Musiałem wyjść na chwile z domu. Rozpętała się burza i deszcz lunął nagle jak wszedłem [ już z powrotem] do domu. Potem sprężyłem się na umówione, krótkie, spotkanie przed zbiorową Adoracją Najświętszego Sakramentu. Idę szybko, jest parno, nagle chłodniejszy wiatr ochładza mnie. I mimo,że wydawało się, że się spóźnię autobus przyjechał w tej chwili jak jestem na przystanku. Potem jak idę trasą, którą nie wiem jeszcze jak się idzie spóźniam się tylko minutę. Potem wyszło jeszcze jedno udogodnienie.
A głowa się < chwieje? nieczyt. zapis. słowo >. jak pochylam [się] nad kartką papieru. A siedzę w chłodnym miejscu i piję chłodny napój.
- Ciśnienie jest jednak, takie, dziecko, że jesteś znużony. A diabeł też wykorzystuje to i usypia Cię jak zapisujesz.
- Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

3 komentarze:

  1. Zauważyłem, że coraz mniej (lub w ogóle już nie) pyta Pan Pana Jezusa o takie sprawy jak UFO, Nefilim, niebocentryzm, apokalipsa, ukryta historia ludzkości, itd. A Chyba w jednym z Pana wpisów Pan Jezus obiecał, że opowie Panu o Nefilim, jeśli będzie się Pan modlił w tej intencji. Czy stracił Pan już zainteresowanie takimi rzeczami? W końcu ma Pan unikalną możliwość pytania o to samego Stwórcę :)

    Oczywiście takie rzeczy są zwykle tylko dla zaspokojenia ludzkiej ciekawości i nie są najważniejsze - zdaję sobie z tego sprawę, ale jednak takie tematy były przecież wcześniej poruszane.
    Mnie na przykład bardzo zastanawia jak to jest, że są dzieci, które potrafią ze szczegółami opowiadać o życiu w swoim rzekomym poprzednim wcieleniu a po sprawdzeniu faktów historycznych okazuje się, że to co mówią jest prawdą.

    P.S. Nie wierzę w reinkarnację, ale fakt faktem, że takie przypadki się zdarzają (dzieci pamiętających "coś więcej") dlatego się zastanawiam.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +
      JMJ
      Z tego co pamiętam chodziło o zjawisko tzw reptilian, coi o tym sądzić. Czy nefilim to to samo. Nie mam takiej wiedzy, nie poszerzyłem jej.
      Proszę nie mieszać z poprzednim życiem.
      Nie musiałbym mieć przekazów i zrobiłbym to i 20 lat wcześniej by łatwo zgadnąć, że duch nieczysty, duchy znają całą historię ludzkości i życie każdego człowieka, który zmarł. Więc nie problem podać im fakty kogoś zmarłego a nawet jego niektóre uczucia i myśli.
      Pan Jezus mówił o reinkarnacji w tych przekazach, że to fałszywka od złego. Taką widzę przyczynę, a czy jeszcze jest coś w tym więcej. Czy materia pamięta na przykład? W jakiś sposób? Nie wiem. Ktoś kto dostał czyjeś serce do przeszczepu często ma inne uczucia oprócz tych które miał. Tu coś jest na rzeczy.
      Ale te wszystkie opowieści z dawnego życia to jest zawsze mglisty sąd i czuć ukryty ezoteryzm albo i nie ukryty. Dusze w piekle mówią co innego i czyśćowe. Ja mam kontakt z duszami czyśćcowymi, od dzieciństwa i wiem, że moi bliscy po śmierci poszli do czyśćca i nie rodzą się na nowo w nowym ciele. A potem poi czyśćcu idą do Nieba i z niego już nie wyjdą. Aż przemienią się na Sądzie Ostatecznym w Ciele Zmartwychwstałym.

      Częściowo straciłem zainteresowanie takimi rzeczami. Może to okresowe. Ale ważne o czym Pan Jezus chce mówić.
      razi mnie też to , że te rzeczy o których Pan Jezus mówił co tu są wymienione nie docierają do ludzi do których są w dużej części przeznaczone, którzy interesują się tym a mało lub w ogóle nie kochają Chrystusa. Może dlatego Pan Jezus też mniej ich daje. W Orędziu sprzed dwóch dni jest o tzw działach orgonowych przeciw chemtrails- mówi o tym Pan Jezus czy można je stosować czy nie.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.