UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 18 lutego 2019

13 II 2019 dokończenie, 14 - 16 II 2017 Nie bójcie się, Ja jestem z wami aż do Skończenia Świata/ Orędzie apokaliptyczne z 13 listopada 2016 I oto stoicie na krawędzi zagłady/ Orędzie św. Michała Archanioła dla Polski i modlitwa


Dokończenie, środa 13 luty

11.15

Zapisz

- Twoja mama musi Ci być posłuszna w tych sprawach. Jeśli nie chcesz aby prać po 22- giej, a zwłaszcza po 23-ciej ze względu na sąsiadów, czy choćby płukać, jak w tym wypadku, bo pranie źle wywirowało, to nie powinna tego robić wbrew Tobie i „na siłę” jak teraz i mówić, że Ty ją ograniczasz. Zwłaszcza, że skarżycie się na bieganie dzieci na górze, zwłaszcza po 22- giej i na imprezy w piątki i w soboty. To sami nie możecie prać tak późno. Winna dać to pranie do wody a poprawić rano. Robi Ci na przekór, zwłaszcza jest to teraz niedobre. Miałeś trudny dzień, choć z Twojej winy, ale to jest w ramach Twego oddania Mi się i bycia na Mojej Drodze.
Powiedziałeś, ze kładziesz się spać. Twoja mama wreszcie położyła się wcześniej, budzi się po godzinie i oświadcza, że nie wie kiedy się znowu położy.
To mieszkanie, które ci dałem. Ludzie ci dają środki na to abyś miał spokój, nie zaś jak teraz miał utrudnione zasypianie z powodu włączonego prania i tego, że Twoja mama będzie się „tłuc” jak mówicie po nocy.
Na górze robił się pewien ruch, rozbudziło ich, jak się wydaje, to pranie. To nic, że to się zdarza rzadko, ale się zdarza. Nie pierwszy raz Twoja mama pierze po 22- giej, a nawet około dwunastej w nocy mimo, że ją upominasz. Niech nie mówi więcej, że ją ograniczasz, bo Moja cierpliwość się wyczerpuje wobec takich sytuacji. Nie lubię zatwardziałości i upierania się przy pewnych rzeczach. To, że dużo czyta Valtortę nie zwalnia ją z właściwego zachowania się względem Ciebie i także innych.

Jeśli mówisz aby nie zajmowała miejsca przed lustrem w przedpokoju swoimi rzeczami to powinna to usunąć w ciągu najpóźniej dwóch, trzech dni. A to już jest więcej niż dwa tygodnie. Powiedziałem, że Ty masz  się czuć dobrze w tym mieszkaniu. Więc na pewno nie powinno być tak, że czujesz się gorzej z powodu jej porządków. Ty masz prawo w nim bałaganić choć tego nie pochwalam i wiesz, że Ja i Moja Mama kochaliśmy u schludność i czystość. A Ty masz takie prawa. Twoja matka w mieszkaniu, które Ci dałem nie ma takiego prawa jak i prać po 22- giej jeśli tego nie chcesz a i z powodu przyzwoitości. Zdenerwowała Cię i odjęła spanie. Dałeś jej większy pokój bo wiesz, że jest jej duszno. Przez to masz mniej miejsca, a do swej pracy potrzebujesz go więcej, nadto nie masz w nim miejsca na ołtarzyk. I aby nie było duszno musisz uchylać drzwi.

Nie potrafi szanować Twego czasu jako Bożego sługi. Tym samym nie szanuje i Mnie choćby Mnie bardzo kochała na kartach Valtorty. Ja Jezus mówię do jej syna i musi to szanować.
A jeśli nie zechce to nie będzie mogła być dłużej z Tobą. Będzie w miejscu oczyszczenia. Niech patrzy na to ile jej mama była w czyśćcu.
Kocham ją, ale niech się nie zatwardza.
Już wiele razy nie chciałem mówić o tym.
Nie chcę Ci synu dawać cierpienia w najbliższym czasie. Lecz będę je musiał dać gdy idzie o Twą matkę w najbliższym czasie.

Amen.



…………………………………………………………………….

Czwartek, 14 luty po 23- ciej


Zapisz

- Tak dziecko, ogłoszą fałszywego „Mesjasza”  i będzie to początek Wielkiego Ucisku.
I jak Ci powiedziałem będzie tak, że w grudniu mógłbyś pojechać do Meksyku (Guadalupe), Ty czy wielu innych.
Przecież do końca będą się bawić, żenić i za mąż wychodzić aż przyjdzie na nich zagłada.
Tak synu, minęło siedem lat od słów Matki Bożej wypowiedzianych do Adama Człowieka. Ta liczba nie jest przypadkowa.
(Opisz w najbliższym czasie swój sen. (Ten z 2013 roku) i podziel się refleksją. Możesz zacytować te Orędzia <chodzi tu, oczywiście, o Orędzia otrzymywane przez inną osobę>.
Nie bójcie się, Ja jestem z wami aż do Skończenia Świata.

                         Amen.

- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

…………………………………………………………………….

Piątek, 15 luty


15.50

Zapisz

- Jak powiedziałem: Będziesz wtedy jechał do domu, do waszego własnego mieszkania kiedy to będzie wskazane, nie wtedy gdy Twoja mama uzna to za stosowne. Chce jechać sama niech jedzie.
- A jak jej się coś stanie?
- Ty, dziecko, nie możesz się tym martwić.
- Chwała Tobie Chryste.


16.00

- Tak dziecko, ten nie był w jarmułce lecz jest to Żyd, który gardzi Polakami ( w autobusie miejskim w Rzeszowie). Zauważył, jak widziałeś, że na niego patrzysz i domyślił się (prawdopodobnie), że chodzi o jego żydowskość. Będziesz ich widział coraz więcej, w Rzeszowie i nie tylko.

18.15

Zapisz

- Tak dziecko, chcę byś tak spędził czas dziś wieczorem.
- Dziękuję Panie Jezu.


……………………………………………………………

Sobota, 16  lutego

Zapisz dziecko

- Masz kłopot, moje biedne dziecko:) z obrazem.
Niech moja twarz będzie jak z wizerunku brata Elii. I niech bardziej się uwydatnia moja doskonała budowa, tak jak odtworzona w stalule, na podstawie Całunu Turyńskiego. Patrzę przed siebie i jakby poza widza obrazu. <malarka przedstawiła mi propozycję obrazu w formie komputerowej, do zaakceptowania, przed namalowaniem obrazu olejnego. C.P.>.

Resztę napisz od siebie <do malarki. C.P.>
- Chwała Tobie Chryste.



20.00

Zapisz dziecko

- Twoja mama nie chce się zmienić. Znów się upiera. Ty, dziecko, możesz być wyrozumiały, ale nie może się w tym upierać, jak tutaj, że zostanie taboret w przedpokoju i Ty, nie raz idąc w ciemności do łazienki na niego wpadłeś. Mówiłem: Nie raz i nie dwa. Jej reakcje są bardzo niewłaściwe. Ponadto może go kłaść przy drzwiach. Przy swoim pokoju, wtedy nie będzie zawadzał gdy zapomni.
Nie chce jednak się  starać. J ej zachowanie i histeryczna reakcja niemal, bo Ty nie ustępujesz i nie godzisz się na to by było zostawione, wybiła Cię znów z rytmu. To jest niedobre.
I cóż ja Jezus mam z nią zrobić? Cóż zrobić?
- Chwała Tobie Chryste.
Odpocznij dziecko jak chcesz i nie będę miał o to do Ciebie pretensji.
- Ale  Panie, zaległości tylko narastają.
- Trudno dziecko, cóż zrobić.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Pod poprzednim Orędziem były przypominane Orędzia apokaliptyczne 3-11 listopada 2016.


To jest kolejne, z 13 listopada 2016. Zaznaczę iż Orędzia chronologicznie, na bieżąco, były publikowane dopiero od kwietnia 2017.

Orędzie Jezusa Chrystusa 13 XI 2016. Kto upada przed Panem, ten powstanie z Nim do Życia. Kto nie zgina przed Panem kolan zegnie mu kark szatan, któremu służy.

I oto stoicie na krawędzi zagłady.
Gdyby nie moja interwencja zagłada byłaby zupełna. To was nie przeraża?
Przerazi, zaprawdę powiadam wam.
Moją mała trzódkę zachowam i wyprowadzę.
W tej chwili, dziś wedle waszej miary 13 XI 2016, w dzień fatimski tego miesiąca, wobec próśb Waszej Matki (zwłaszcza) nadal szukam i patrzę kogo by jeszcze złowić, kto by chciał zostać moim synem z Prawdy i Ducha. Kto by chciał być nie ze świata, równocześnie otwarty na potrzeby i troski swoich bliźnich.
Wszystko służy do uświęcenia i zbawienia. Chleb wasz codzienny, strój aby ogrzać i ukryć nagość i wiele innych rzeczy.
Za wszystko dziękujcie.
Rozglądam się i patrzę ile dusz jeszcze złowię.
Jestem rybakiem dusz.
Jednak moje sieci coraz bardziej puste.
Czy rok Mojego Miłosierdzia przyniesie owoce.
Tak, jeśli choć jedna osoba znalazłaby się by chcieć prawdziwie pójść za mną to jest tego wart.
Czy jednak połów był udany. Sami oceńcie, widzicie co się wokół dzieje.
Ci, którzy odpowiedzieli na moją miłość to są wysepki na oceanie grzechu.
[jak to piszę jest o morzu. Mini audycja, wysepki, wyspa miłości C.P.].
Jedna znana wyspa ( o ile znana). Te kilka tysięcy młodych ludzi, którzy na ŚDM w Twoim kraju wybrali mnie aby mi służyć.
To dlatego, ze w Twoim kraju taka była łaska.
Nigdy się to nie zdarzyło podczas tych spotkań.
A widzisz sam, że tej młodzieży było mniej niż zwykle, więc tym bardziej jest to wyraźne.
Mała trzódko. W Twoim kraju też młodzieży było mniej, to też można potraktować jako znak. Ci, którzy zdobędą niebo wobec nawałnicy która ogarnie Ziemię – nie będzie ich wiele.
Mój Kościół Powszechny, ale niewielki gdy idzie o ilość dusz jak było na początku chrześcijaństwa.
Tych poprowadzę do Ziemi Obiecanej. Jednak Ziemia Obiecana nie będzie [to] jakiś zakątek na Ziemi, ale cała Ziemia, gdy nastanie nowe niebo i nowa ziemia.
To co chcą wrogowie Moi, by ludzi było mniej, was nie Żydów 500 milionów (najwięcej) ziści się, tylko, że miejsca nie będzie dla nich.
Ani jeden nie prześliźnie się przez oko sprawiedliwości.
Ani jeden z nich nie posiądzie Ziemi.
Nigdzie się nie schowa. Ani na Ziemi, ani pod Ziemią, ani w oceanie, nie pod oceanem. Ni w jaskiniach, ani nawet poza Ziemią. Zostaną zniweczone wszystkie ich dobra i to w czym pokładali nadzieję.
Zginą i pójdą w ogień, jak plewy na spalenie. Będą służyć za chrust i ściółkę dla złych duchów. Zobaczą wtedy czym byli: błotem nierządnym, a dufali, że są panami świata.
Kto nie chce królować wraz ze mną, nie będzie nawet królował, jak myśli, w królestwie ciemności. Im bardziej służył demonowi za życia, tym większą wzgardę okaże (on) mu w swoim królestwie.
Nawołuję i napominam.
Nawołuje, napomina, prosi przede wszystkim moja Matka.
Obraziliście ją i obrażacie.
Nic sobie nie robicie z jej napominań, z jej łez.
Będziecie wołać i prosić jej wstawiennictwa, wy którzy nią wzgardziliście, ale będzie za późno. Wy, którzy to zrobicie nie ocalicie ciał. Ocalicie jednak dusze. Nieszczęścia od was nie odejdą i nie ominą waszych domów i waszych doczesnych „powłok” na tej Ziemi. Zginiecie, ale ocalicie dusze.
Mała trzódka jednak ocali i ciało i dusze i zobaczy nowe Niebo i nową Ziemię.
Niektórzy oddadzą życie na świadectwo, jednak na tych będę czekał ze złotą palmą w ręce, a symbolizuje ona ich męczeństwo.
Już żagiew przyłożona. Dzień ognia nadchodzi. Dzień oczyszczający, Dzień Pański, Dzień sprawiedliwości. A nie jest on karaniem bez miary, a tylko tyle aby została oddana Ojcu sprawiedliwość.
A Jego Miłosierdzie przewyższa sprawiedliwość.
Ale Jego sprawiedliwość jest nieodłączna z Miłosierdziem.
Jest wina i kara. Jest skutek i przyczyna.
Kto wznieca wiatr, nieci burzę.
Kto sieje, ten zbierze.
Kto upada przed Panem, ten powstanie z Nim do Życia.
Kto nie zgina przed Panem kolan zegnie mu kark szatan, któremu służy.
Taka jest przyszłość ludzkości.
Nieodwołalna, bo tak jest zapisane w Moim Piśmie Świętym. I to się wypełnić musi.
Błogosławieni Ci, którzy są zapisani w Księdze Życia.

Wciąż jednak czekam.
Może to jesteś Ty?
Nie zwlekaj.
Zaufaj Panu i wybierz Boga żywego zamiast złudy tego świata, która i tak się kończy i brudu szatana.
Bądź robotnikiem w winnicy, który pracuje u schyłku dnia, a zapłatę otrzyma taką, jakbyś pracował dzień cały.
Nie jestem bowiem Bogiem wyliczonym, a hojnym i Miłosiernym.
Nabyłem was za wielką cenę.
Walczę o każdego z was nadal.
Nawróćcie się.
Zanim będzie za późno.
Amen.
Jam jest Alfa i Omega. Pierwszy i ostatni.


(Oryginał zawiera także pouczenia duszy i Słowa  które są przejściem do tego Orędzia)
https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/02/oredzie-jezusa-chrystusa-13-xi-2016-kto.html


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Orędzie św. Michała Archanioła dla Polski i modlitwa

Orędzie to i modlitwę przekazał kapłan. Sam odmawia codziennie tę modlitwę dlatego ją umieszczam. C. P.

 ORĘDZIE ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA DLA POLSKI
"Oto Ja Święty Michał Archanioł... przekazuję wam tę modlitwę, abyście ją odmawiali, aby ratować Polski Naród i cały świat.

Oto wielki dar od Boga przekazany przeze Mnie, Świętego Michała Archanioła w tym szczególnym dniu (29.09. Św. Michała Archanioła). Oto moce piekielne będą drżały na te modlitwę, albowiem wielka rzesza złych duchów będzie musiała być stracona do czeluści piekielnych. To spowoduje wielkie uwolnienie w całym Polskim Narodzie i w wielu miejscach na całym świecie.
Oto Ja Święty Michał Archanioł błogosławię wszystkich, którzy będą odmawiać tę modlitwę, abym Ja mógł działać z wielką mocą, abym mógł wam pomóc w tej walce z mocami piekielnymi. Trwajcie w pokoju, oto Ja błogosławię was: Błogosławieństwem Boga Ojca, Boga Syna i Boga Ducha Świętego, niech to Błogosławieństwo spocznie na was i pozostanie na wieki. Amen.
Oto treść tej modlitwy:

EGZORCYZM NAD POLSKĄ I ŚWIATEM

"Boże w Trójcy Świętej Jedyny, błagam Cię i proszę za wstawiennictwem Bogurodzicy Dziewicy Maryi, Świętego Michała Archanioła, wszystkich Aniołów i Świętych o tę wielką łaskę pokonania sil ciemności na polskiej ziemi i w całym świecie. Odwołujemy się do zasług Męki Pana Naszego Jezusa Chrystusa, Jego Przenajdroższej Krwi przelanej za nas i Jego Świętych Ran, Agonii na Krzyżu i wszystkich cierpień poniesionych podczas Męki i przez całe Zycie Pana Naszego i Zbawcy. Prosimy Cię Jezu Chryste, wyślij Swoich Aniołów, aby strąciły złe moce do czeluści piekielnych, aby na polskiej ziemi i na całym świecie nastało Boże Królestwo; Aby łaska Boża mogła się rozlać na każde ludzkie serce, aby nasz Naród i wszystkie narody całego świata mogły doświadczyć Bożego pokoju. Nasza Pani i Królowo, błagamy Cię gorąco poślij swoich Aniołów, aby strąciły do czeluści piekielnych, wszystkie te złe duchy, które mają być strącone. A Ty Wodzu Niebieskich Zastępów dokonaj tego dzieła, aby łaska Boża mogła nam nieustannie towarzyszyć. Poprowadź wszystkie Zastępy Niebieskie, aby złe moce zostały strącone do czeluści piekielnych. Użyj całej Swej mocy, aby pokonać lucyfera i jego aniołów, którzy się sprzeniewierzyli Woli Bożej i teraz chcą niszczyć dusze ludzkie. Pokonaj ich, albowiem masz taką władzę, a nam wyproś łaskę pokoju i Bożej Miłości, abyśmy podążali za Chrystusem do Królestwa Niebieskiego. Amen."





////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Wsparcie dla chorego i poszkodowanego Janusza Górzyńskiego

Pod poprzednim Orędziem (link)















14 komentarzy:

  1. Wynika z tego, iż najprawdopodobniej w tym roku ogłoszą fałszywego mesjasza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku też Tajani kończy 66 lat i są wybory do europarlamentu. Może to jakoś się ze sobą łączy, myślę że tak. Też są w tym roku wybory u nas w kraju i wydaje mi się, że zostaną wybrani niepolskojezyczni Żydzi - tak jak o tym mówił Pan Jezus, że taki ucisk przyjdzie na nas jak się nie nawrócimy... W każdym razie warto się temu przyglądać i modlić o nawrócenie

      Usuń
  2. [Piotr] Czwarty numer naszej gazetki "Słowa Pana dla Polski" w pliku PDF (dostępny jeszcze przez 7 dni):
    https://we.tl/t-3PbqgmZuvU

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  4. ORDZIE ŚW. MICHAŁA AECHANIOŁA DLA POLSKI 29.09.2011r.

    „Oto moce piekielne będą drżeć na tę modlitwę";.

    „Oto Ja Święty Michał Archanioł jestem i błogosławie ciebie, przychodzę do ciebie ze szczegulnym orędzien, kture przekazuję ci, zby ukazać drogę do zwycięstwa w całym Polskim Narodzie. Pokonanie sił ciemności to jest najważniejsza rzecz jaka się musi dokonać za Moją przyczyną. Oto zostałem poslany na ziemię, aby bronić ludzi przed złymi macami, w sposób szczególny mam bronić teraz czły Polski Naród, który- jest szczególnie zagrożony przez siły zła, które czynią wszystko, aby zawładnąć waszym Narodem. Oto w tym szczególnym dniu, przekazuję szczegulną łaskę dla całego Polskiego Narodu, tą łaską jest modlitwa, którą teraz podyktuję. Każdorazowe odmawianie tej modlitwy spowoduje strącenie do czeluści piekielnych 50 tysięy złych duchów. To wielka łaska, pamiętajcie o tym, aby odmawiać tę modlitwę jak najczęściej.

    Za każdym razem, taka liczbz złych duchów będzie strącona do czeluści piekielnych.
    Oto Ja Święy Michał Archanioł w tym szczególnym dniu, który Kościół wspomina Mnie, Ja wam przekazuje tę modlitwę, abyście ją odmawiali, aby ratować Polski Naród i cały świat."
    „Oto wielki dar od Boga przekazany przeze Mnie, Świętego Michała Archanioła w tym szczególnym dniu. Oto moce piekielne będą drżały na te modlitwę, albowiem wielka rzesza złych duchóew będzie musiała być strącona do czeluści piekielnych. To spowoduje wielkie uwolnienie w całym Polskim Narodzie i w wielu miejscach na całym świecie.
    Oto Ja Święty Michał Archanioł błogosławie wszystkich, którzy będą odmawiali tę modlitwę, abym Ja mógł działać z wielką mocą, abym mógł wam pomóc w tej walce z mocami piekielnymi.
    Twajcie w pokoju, oto Ja błogosławię was:
    Błogosławieństwem Boga Ojca, Boga Syna i Boga Ducha Święgo, niech to Błogosławieństwo spocznie na was i pozostanie na wieki.Amen.
    Oto treść tej modlitwy:




    EGZORCYZM NAD POLSKĄ I ŚWIATEM
    Potężny egzorcyzm Świętego Michała Archaniołao

    Boże w Trójcy Świętej Jedyny, błagam Cię i proszę za wstawiennictwem Bogurodzicy Dziewicy Maryi, Świętego Michała Archanioła, wszystkich Aniołów i Świętych o tę wielką łaskę pokonania sił ciemności na polskiej ziemi i w całym świecie. Odwołujemy się do zasług Męki Pana Naszego Jezusa Chrystusa, Jego Przenajdroższej Krwi przelanej za nas i Jego Świętych Ran, Agonii na Krzyżu i wszystkich cierpień poniesionych podczas Męki i przez całe Życie Pana Naszego i zbawcy. Prosimy Cię Jezu Chryste, wyślij Swoich Aniołów, aby strąciły złe moce do czeluści piekielnych, aby na polskiej ziemi i na całym świecie nastało Boże Królestwo. Aby łaska Boża mogła się rozlać na każde ludzkie serce, aby nasz Naród i wszystkie narody całego świata mogły doświadczyć Bożego pokoju. Nasza Pani i Królowo, błagamy Cię gorąco poślij swoich Aniołów, aby strąciły do czeluści piekielnych,wszystkie te złe duchy, które mają być strącone. A Ty Wodzu Niebieskich Zastępów dokonaj tego dzieła, aby łaska Boża mogła nam nieustannie towarzyszyć. Poprowadź wszystkie Zastępy Niebieskie, aby złe moce zostały strącone do czeluści piekielnych. Użyj całej Swej mocy, aby pokonać lucyfera i jego aniołów, którzy się sprzeciwili Woli Bożej i teraz chcą niszczyć dusze ludzkie. Pokonaj ich, albowiem masz taką władzę, a nam wyproś łaskę pokoju i Bożej Miłości abyśmy podążali za Chrystusem do Królestwa Niebieskiego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. KAŻDORAZOWE ODMÓWIENIE TEJ MODLITWY SPOWODUJE STRĄCENIE DO CZELUŚCI PIEKIELNYCH 50 TYSIĘCY ZŁYCH DUCHÓW. To wielka łaska, Pamiętajcie o tym, aby odmawiać tę modlitwę jak najczęściej. Za każdym razem, taka liczba złychduchów będzie strącona do czeluści piekielnych. Oto wielki dar od Boga przekazany przeze Mnie, Świętego Michała Archanioła w tym szczególnym dniu. Oto moce piekielne będą drżały na tę modlitwę, albowiem wielka rzesza złych duchów będzie musiała być strącona do czeluści piekielnych. To spowoduje wielkie uwolnienie w całym Polskim Narodzie i w wielu miejscach na całym świecie. /Święty Michał Archanioł w dniu 29.09.2011r./


    Do Św. Michała Archanioła


    (niezwykle skuteczna modlitwa – egzorcyzm ułożona przez papieża Leona XIII)

    Okoliczności powstania poniższej modlitwy - egzorcyzmu

    Zalecił ją Papież Leon XIII po osobistym przeżyciu mistycznym, jakie miał 13 października 1884 roku. W czasie dziękczynienia po Mszy Świętej popadł na któtko w ekstazę, w czasie której usłyszał w pobliżu tabernakulum następujący dialog.

    Gardłowym głosem, pełnym złości szatan krzyczał: Mogę zniszczyć Twój Kościół! Łagodnym głosem Jezus odpowiedział: Potrafisz? Więc próbuj.
    Szatan: Ale do tego potrzeba mi więcej czasu i władzy!
    Jezus: Ile czasu i władzy potrzebujesz?
    Szatan: Od 75 do 100 lat i większą władzę nad tymi, którzy mi służą.
    Jezus: Będziesz miał ten czas i władzę. Które stulecie wybierasz?
    Szatan: To nadchodzące [XX w.].
    Jezus: Więc próbuj, jak potrafisz.

    Po tym przeżyciu Leon XIII udał się pospiesznie do swego biura i ułożył tę modlitwę, którą polecił kapłanom odmawiać po Mszy Świętej. Odmawiajmy zatem także osobiście tę modlitwę, by przyczynić się do zwycięstwa Kościoła nad jego wrogami.


    Treść modlitwy Do Św. Michała Archanioła


    Święty Michale Archaniele! Broń nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Książę niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen

    Modlitwa – egzorcyzm


    Potężna Niebios Królowo i Pani Aniołów, Ty, która otrzymałaś od Boga posłannictwo i władzę, by zetrzeć głowę szatana, prosimy Cię pokornie, rozkaż hufcom anielskim, aby ścigały szatanów, stłumiły ich zuchwałość, a zwalczając ich wszędzie, strąciły do piekła. Święci Aniołowie i Archaniołowie, brońcie nas i strzeżcie nas. Amen.

    Ojciec Św. Pius X reskryptem z 8.07.1908 r. nadał 300 dni odpustu dla tych, którzy pobożnie odmówią modlitwę "Potężna Niebios Królowo".


    Modlitwa – egzorcyzm


    W imię Boga w Trójcy Świętej Jedynego, Ojca, Syna i Ducha Świętego, uchodźcie duchy złe z tego miejsca, abyście nie widziały, nie słyszały, nie niszczyły, nie wprowadzały zamieszania do naszej pracy i planów. Nasz Bóg jest waszym Panem i rozkazuje wam, idźcie precz i nie wracajcie tu więcej. Amen. Mocą Bożą, mocą Twoją, Najwyższy Panie, uczyń nas niewidzialnymi dla naszych wrogów. Amen.

    (Za każde odmówienie trzech powyższych modlitw jest odpust cząstkowy. Gdy odmawiamy przez cały miesiąc – odpust jest zupełny.)


    OdpowiedzUsuń
  6. Podziemne bazy - Wyjscie z kuli na powierzchnie otchlani
    https://www.youtube.com/watch?v=40yLf2um_ho
    Podziemne bazy 2 - Powrot z otchlani do wnetrza kuli
    https://www.youtube.com/watch?v=wfmIFUapDPE

    SZOKUJACE Obwieszczenie ITJN w sprawie zbrodni na dzieciach ! Tlumacze.
    https://www.youtube.com/watch?v=grHDdN_wt7c
    https://www.youtube.com/channel/UCxF1zpt64AD-E-FKjK3VZoA

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę mnie źle nie zrozumieć, ale umieszczanie treści modlitw w komentarzach strasznie pogarsza ich czytelność. Jak ktoś chce to sobie bez problemu odpowiednie modlitwy znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam inne zdanie. Modlitwy nie są zamieszczane tak często, a np ja juz kilka razy natrafiłam tu na modlitwy, które stały mi się bliskie. Bóg zapłać więc wszystkim za nie. Szczęść Boże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu Ufam Tobie+
      Zgadzam się z Moniką.Także w Orędziach na tym blogu znalazłam Modlitwy bliskie sercu.
      Z tymi komentarzami to trochę jak z damską torebką, wszystko można znaleźć. Czasem znajdzie się taką perełkę jak ostatnio ( w walentynki:)) Egzorcyzm nad Polską i światem.
      Wydrukowałam tekst w kilku egzemplarzach i zabrałam z myślą, że rozdam na naszym comiesięcznym Pokutnym Marszu Różańcowym ulicami Poznania. Jakie było moje zadziwienie i radość kiedy po Koronce w kościele N. Serca Pana Jezusa był odmawiany Egzorcyzm nad Polską i światem otrzymany od Św. Michała Archanioła.Ludzie z Krucjaty Różańcowej w Poznaniu Egzorcyzm znają i modlą się częściej niż raz w miesiącu.
      To wielka łaska dla nas z Nieba, że Modlitwy takiego kalibru otrzymujemy, za taki dar należy dziękować.
      Serdeczne Bóg zapłać za tę Modlitwę jak i inne umieszczane na blogu.
      Maria.

      Usuń
  9. [Piotr] Gazetka "Słowa Pana dla Polski" archiwum numerów 1-4 w pliku ZIP:
    https://we.tl/t-zRoN0QWSNm

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się zastanawiam jak będzie z tym chipem. Dzisiaj już możemy płacić telefonami za zakupy bez konieczności używania chipa podskórnego tym bardziej jak na ironię płacenie smartphonem jest bezpieczniejsze niż jakieś ustrojstwo podskórne bo w telefonie możemy zabezpieczyć hasłem czy innym zabepieczniem i pod oblokowaniu moża dopiero dokonać transakcji, W przypadku chipa nfc on jest cały czas aktywny i ktoś może podejść z urządzeniem i ściągnąć nam pieniądze z konta, Zwykłą kartę bankomatową np możemy zablokować płatności zbiżeniowe,albo umieścić w specjalnym futerale z folii alumionowej żeby ktoś nie układł pieniędzy w zależności od ustawionej miminalnej kwoty transakcj,a w przypadku jakiegoś ustrojstwa nikt nie będzie wkładał ręki do foli aluminiowej żeby się zabezpieczyć, albo obawiał się że mu ktoś rękę utnie i uzyska w ten sposób dostęp do pieniędzy. Mógłby Pan zapytać Pana Jezusa,bo obecnie urządzenia nie wymagające wszczepienia podskóre są lepsze i bezpieczniejsze niż implanty poskórne które jak wiadomo będą wpływać na nasze zachowanie wykorzystując fale milimetrowe na których zachodzi komunikacja komórkowa w naszym ograniźmie. Twórca chipa Sanders ,wierzący człowiek, który go opracował nie wiedząć że w taki zły sposób ma być wykrzystany stwierdził że jest to znamie bestii https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.taddlecreekmag.com/the-testimony-of-carl-sanders-inventor-of-the-microchip&prev=search. Jak to będzie wobec tego wyglądało bo dysponujemy obecnie technologią któe nie wymaga wszczepiania i można płacić kartami poza tym telefony mają wiele różnych funkcji z zastępują kamerę, komputer, niekiedy stację pogodową i wiele innych urządzeń co nie było możliwe kila lat temu, chip nigdy nie będzie miał takiej funkcjonalności. Mógłby Pan zapytać Pana Jezusa jak to będzie wyglądało bo obecnie bez przyjmowania jakiś implantów można dokonywać trasakcji i podkreślam przy wykorzystaniu technologii radiowej tej samej co w chipach?

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pytanie do pana bo jak nastąpi zmiana wyznania wiary liturgii i wyniku tego nie będzie przeistoczenia będzie to tylko coś co będzie przypominać mszę i nastąpi ta ohyda spustoszenia co mamy robić szukać kościołów gdzie są jeszcze wierni kapłani czy modlić się w domu nie wiem jak odpowiada na to Jezus. JÓzef

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,

    Obecnie w Watykanie są już przygotowane nowe ekumeniczne tłumaczenia Biblii i jest przygotowany nowy ekumeniczny Mszał, który nie "razi" ani protestantów ani Żydów ani innych wyznań, nie ma tam mowy o ofierze Jezusa i nie ma przeistoczenia. Gromadźcie Biblie, Mszały, modlitewniki, ... bo ich nie będzie a z czasem będą zakazane. Teraz czeka się na dogodną chwilę do ich wprowadzenia. Wkrótce księża, biskupi i inne osoby konsekrowane zostaną zaproszeni na rekolekcje i tam zobowiązani do złożenia przysięgi na "nowy system". Nie wolno Wam jednak przysięgać bo to będzie Wasz bilet do piekła i ciężko będzie Was z tego wyciągnąć. Co do świeckich to na początku ruszy reklama nowej religii w mediach zachęcająca do jej przyjęcia. Z czasem opornych będzie się "delikatnie" dyscyplinować aby weszli w nią, następnie "oporni" będą wyśmiewani, że są heretykami a ostatnim etapem będzie ogromne prześladowanie (nawet dzieci będą Was wydawać). Kościół będzie katakumbowy. Będą Księża, którzy nie ulegną Fałszywemu Prorokowi i potajemnie będzie sprawowana ofiara mszy św. Zainteresowani będą wiedzieli gdzie szukać. Najważniejsze aby nie wyrzec się Jezusa jakiego znamy i jego Ewangelii, będzie bardzo ciężko. Niestety/stety wielu zapłaci za wierność Bogu najwyższą cenę.

    Pozdrowienie

    Hen???

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.