UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 23 lipca 2019

21 VII (fragment) To prawda, Hitler był członkiem żydowskiej masonerii B`nai B`rith


Niedziela, 21 lipca

Jedenasta przed południem

- Czy to prawda, Panie Jezu, że Hitler był członkiem żydowskiej masonerii B`nai B`rith?
- Tak to prawda moje dziecko.
- Tak, Panie Jezu, to prawda? Ty to mówisz Bóg, Jezus Chrystus?
- Tak, Ja to mówię i potwierdzam. Ja Jezus Chrystus, wasz Bóg, Pan i Zbawiciel.

Otrzymał Cyprian Polak, Krzysztof Michałowski

/////////////////////////////////////////////////////////////
Co do problemu Ukraińców w Polsce a zwłaszcza UPAińców, na przykładzie polskiego chłopca z Torunia, to będzie jeszcze o tym w następnym przekazie. Przekaz ten jest przede wszystkim pouczeniem dla otrzymującego przekaz, co do tej sprawy czyli pozwu zbiorowego.
Do sprawy dołączył poseł Liroy i posłanka Sobecka i czym można przeczytać było z ostatniego linku który dałem w komentarzu.
https://miziaforum.com/2019/07/20/ujawniono-wyniki-kontroli-kuratorium-w-szkole-w-toruniu-ordo-iurisignorowano-prosby-rodzicow-o-interwencje/
Nikt się jednak do tego nie odniósł. Nie dostałem też e-maili poselskich ani innych
rzeczy o które prosiłem.
Co do posła Liroya to jest on wymieniony przez Pana Jezusa jako osoba która nie ma prawa do mieszkania w Polsce. W Sprawie obrony toruńskiego chłopca pojawiło się trzech posłów, z tego dwóch, którzy nie mają prawa do mieszkania w Polsce. Zastanówmy się więc (Polacy) nad sobą. Co do posłanki Sobeckiej, radiomaryjnej, jak się jej przyglądałem jeszcze z dawniejszych czasów gdy stale słuchałem Radia Maryja też zaczęły pojawiać się pewne wątpliwości. Albo jest ostrożna i nie chce zadzierać z niektórymi środowiskami niekoniecznie wprost wrogimi w Polsce, albo chce być z możliwie wieloma dobrze, albo nie jest tym za kogo się podaje.
Dostałem natomiast na pokrycie kosztów moich przejazdów do Torunia czego nie oczekiwałem. Wystarczy na kilka przejazdów do Torunia i niebiednych noclegów z całodziennym wyżywieniem. To jak to jest, jeden czytelnik może zrobić to, a inny nie poświęci nawet chwili czasu a nawet gdyby tych kilku godzin a i to nie w tym wypadku? Tutaj jest jednak zapewne pewien błąd na starcie. Nie ma grupy wsparcia o której pisał tutaj czytelnik Piotr. Teraz widzę, że miał rację. Po prostu w takich i innych sytuacjach winna być stała grupa ludzi, która skłonna jest poświęcić te chwilę choćby czasu aby dostarczyć potrzebne informacje o które się upominam.

Przypomnę, że w komentarzach kilka razy już upomniałem się o monitorowanie Radia Maryja. Ja potrzebuję wiedzieć o czym się tam mówi i jak, także słuchacze, jakie są nastroje wśród słuchaczy RM, tym bardziej że na temat RM były dwa ważne Orędzia Pana. Tylu jest stałych słuchaczy i w tym krytycznych zapewne też trochę jest. Więc jest potrzebny ktoś kto słucha Radia Maryja stale albo ktoś zacznie słuchać dla mnie i to przecież nie muszę dodawać, że nie dla moich prywatnych potrzeb.
Więc nikt nie wykonał tutaj wysiłku. Nikt z czytelników nie słucha? To z jednej strony bardzo dobrze, ale wydaje mi się, że tak nie jest. Ale słuchają ich bliscy znajomi i krewni. Sytuacja ta wyszła i ostatnio, gdy w komentarzu ktoś daje apel: Ojcze Rydzyku ujmij się za chłopcem z Torunia (przytaczam sens). Jak napisałem wolałbym wiedzieć czy na pewno ta sprawa nie była poruszona w jakikolwiek sposób w RM. Prawdopodobnie, ale tego nie wiem na pewno i nie wiemy czy nie będzie w miarę jak sprawa nabiera rozgłosu. I o to chodzi aby to wiedzieć na bieżąco.
I dlaczego taki to jest problem?
I dlaczego jeśli jeden czytelnik może dać środki osobno na materac, który chciał dla mnie w przekazie Pan Jezus inny nie może choćby przez miesiąc monitorować Radio Maryja i poświęcić trochę czasu i nawet gdyby ten czas mógłby poświecić na dodatkowe zarobkowanie to można sądzić, że zwykle byłaby to znacznie mniejsza kwota (ale zwykle nie poświęciłby na dodatkowe, potrzebne zarobkowanie).
No dość o tym.

Uzupełnię jeszcze, że to czym będę się zajmował to nie przede wszystkim obrona chłopca z Torunia, tak jak to robią wymienieni posłowie i posłanka, ale atak, albo obrona przez atak. Przywołanie do porządku takich osób jak te w szkole toruńskiej i pokazanie im, że nie będą bezkarni i będzie ich postawa jeśli nie wprost ukarana to przynajmniej napiętnowana. Do Ukraińców jako przybyszy nie mam de facto pretensji. Jak się pozwala świni leźć to ta lezie i potrafi nawet zagryźć i zjeść małe dziecko. Więc większa wina niż tej świni jest tego który zaniedbał czy wpuścił ją celowo i pozwala jej robić co ta chce. Podobnie z islamistami w Polsce, którzy zaczynają lawinowo narastać i prezentują coraz bardziej śmiele swój islam poprzez ubiór kobiet i to nawet burki czyli ubiór w którym widać tylko oczy co widziałem ostatnio w Krakowie.

Zatem moje działanie to przede wszystkim i aż doprowadzenie do złożenia zbiorowego pozwu sądowego przeciw tej szkole za propagowanie treści banderowskich ( to tak w uproszczeniu). Nie wiem oczywiście czy uda mi się znaleźć tych kilkadziesiąt osób z całej Polski w tym może i Stowarzyszeń. Siłą nikogo nie zaciągnę. Ale będę robił co będę mógł.
Nie słyszałem też nic o żadnym pozwie zbiorowym w sprawie publicznej która nie dotyczyła bezpośrednio zainteresowanych. No, ale może nie słyszałem.

Sprawa ta może się dopiero jednak zacząć z 1 września. Na dniach jednak będę wysyłał pismo do szkoły, że taki pozew będzie i chcę też wysłać „ upomnienie' do sądu rodzinnego, że przyjmując w ogóle sprawę przeciw polskiemu chłopcu popierają banderyzm.
Tutaj jest problem w ustaleniu co do sądu rodzinnego. To znaczy ja problemu nie znalazłem tylko zostawiłem to czytelnikowi który chciał pomóc a jest z Torunia. On mi powiedział iż wedle niego nie wiadomo czy to tylko jedna placówka w Toruniu czy wydział przy sądzie, czy osobna placówka. Nie wiem, nigdy nie miałem do czynienia z sądem rodzinnym, tym się nie zajmowałem.
Jeśli ktoś ma tutaj jasność i pewność proszę podać potrzebne informacje w komentarzu.


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Zamknięty został kanał Lechia Polska. Nie mam tu informacji co i dlaczego. Nie wiem też kto jest autorem tego kanału gdzie było bardzo wiele tych Orędzi. A były i inny materiał który miał i 100 tysięcy wejść.

Dlaczego tak się stało? Informację o tym dostałem od czytelnika przynajmniej dwa tygodnie temu.  Kiedy, dokładnie nie pamiętam, musiałbym sprawdzać. Czytelnik przypuszcza, że stało się to na skutek opublikowania na kanale Lechia Polska Kalendarium Śledztwa Smoleńskiego. Bardzo możliwe. Ja sam nie potrafię znaleźć innej przyczyny. Jeśli tak, to widzimy jak to dla wrogów Polski jest ważne jak to powiedział Pan Jezus, że teraz utrzymanie tego kłamstwa jest dla wrogów Polski ważniejsze teraz niż nawet dawniej.

//////////////////////////////////////////////////////////////

Dobra informacja.

Jest nowa książka ( papierowa) starożytnej Lechii Janusza Bieszka (czwarta) najobszerniejsza z dotychczasowych i najciekawsza.
Mam ją od około dwóch tygodni. Czytałem fragmentami, więc nie będę  dokładniej mówił co w niej jest, ale z tego co zobaczyłem jest najciekawsza i najwartościowsza z dotychczasowych.
Myślę, że każdy czytelnik traktujący poważnie słowa Pana Jezusa o starożytnych korzeniach Polaków (Lechitów) powinien ją przeczytać.
Janusz Bieszk,
Starożytne Królestwo Lehii,
kolejne dowody.
Bellona, Warszawa 2019
Jest tania bo ma prawie 500 stron, a kupiłem ją w księgarni Matras za około 29 złotych. Cena na okładce była 34 złote. Ukazała się niedawno. < Korekta była to sieć księgarni "Świat książki">.

Gdyby mi YT nie wrzuciło rozmowy z autorem o tej książce to mógłbym się nie dowiedzieć? Nikt z czytelników nie zgłosił, że jest taka książka. Nie zgłosił też żaden książki o maskirowce smoleńskiej, a ja się o niej dowiedziałem 4 miesiące po wydaniu.
Potem jej posiadanie, zakup po mojej informacji zadeklarowały 3 osoby do teraz. Czy Pan Jezus nie zachęca do badania i tego i tego?
Więc jak to jest: Powiedz Panie Jezu coś to sobie poczytamy i tylko tyle ( 90 procent czytelników)?

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

<Korekta. Św. Marii Magdaleny było wczoraj>
Dzisiaj Św Marii Magdaleny. Pamiętajmy o niej szczególnie dzisiaj nie tylko pod kątem znanej powszechnie świętej, przedstawionej jako szczególnie kochająca Chrystusa, pierwszej (po Matce Bożej) której dane było zobaczyć Zmartwychwstałego.
Pamiętajmy pod kątem tego, że nam Polakom objawiła się ( w Biłgoraju) i jest to jedyne publiczne przedstawienie się świętej i także jak wiemy z przekazu Pana Jezusa miała w sobie krew słowiańską.
Ci którzy będą dzisiaj na mszy usłyszą może znowu bzdury o tym, że była biedną prostytutką a nie jak wiemy wielką panią, siostrą najbogatszego człowieka w Judei Łazarza, która można by powiedzieć dzisiejszym językiem, puszczała się dla sportu a nie z potrzeby zarobku.
Jej odwaga też przecież wynikała owszem z charakteru i miłości do Chrystusa, ale też z tego, że nikt nigdy jej nie pluł w kaszę i nie musiała jako wielka pani przed nikim schylać w swoim życiu głowy.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Kończy się lipiec, miesiąc poświęcony Krwi Chrystusowej. Pamiętajmy o codziennym otaczaniu się Jego Krwią, nie tylko w lipcu ale zawsze a teraz zwłaszcza i jeśli ktoś tego nie robi to przez te ostatnie dni szczególnie i o zwiększonej Adoracji dla Krwi naszego Pana Jezusa Chrystusa.

22 komentarze:

  1. Przypominam o zasadzie znanej już nie od dziś.
    Komentarze, jeśli z konta anonimowy to tylko z podpisem ( imieniem lub nickiem) pod wpisanym tekstem lub przed nim.

    Wprowadzam też drugą zasadę. Jest ona po to aby nie było mimowolnego lekceważenia Słowa Pana Jezusa. Cokolwiek by nie było i się nie działo pierwsze jest zawsze Słowo Pana Jezusa z bieżąco umieszczonego Orędzia lub jego fragmentu. Przynajmniej na tym blogu z Orędziami.
    Zatem jakiekolwiek treści bym nie dołączał pod Orędziem pierwszy i przynajmniej jeden komentarz musi dotyczyć Orędzia lub jego fragmentu. Dopiero potem mogą być inne komentarze.
    Zatem czytelnik który chce dać inny komentarz musi się wstrzymać dopóki nie pojawi się choć jedno odniesienie do bieżących Słów Pana.
    Jeśli by takiego nie było to winno nie być żadnych komentarzy. Po prostu będzie bez komentarzy pod Orędziem

    OdpowiedzUsuń
  2. [Piotr] Jest wiele spraw, które czekają w kolejce i trzeba wielu osób do pomocy, aby to wszystko udźwignąć.

    Przynależność Hitlera do określonej sekty satanistycznej musi być nie tylko badana przez historyków, ale zwyczajnie trzeba też wyciągać z tego wnioski. Hitleryzm miał swój mocny grunt. Nie był zrywem przypadkowych szaleńców. Problem gruntu istnieje nadal. Można to zobaczyć na przykład w Gliwicach przed Urzędem Miejskim - do dzisiaj stoi tam fontanna przedstawiająca trzy diabły. Rok pochodzenia 1929. Jest to dowód, że w Gleiwitz dominował wtedy kult szatana. Tylko pytanie, co się od tego czasu zmieniło? W sytuacji, gdy kilka tygodni temu występował w Gliwicach satanistyczny Slayer, za pozwoleniem władz miasta i w obiekcie do miasta należącym. Trzeba mówić o tym, że trwa zaślepienie. Masoneria to grunt satanistyczny i zawsze może doprowadzić do kolejnych nieszczęść.

    Sprawa Radia Maryja. Już w latach dziewięćdziesiątych moja mama mówiła, że osoby tworzące Radio muszą się jeszcze wiele nauczyć. Rozumiałem to w takim kontekście, że muszą ściśle trzymać się tej linii, jaką wyznaczają współczesne objawienia. Kiedyś czytano na antenie Poemat Boga Człowieka, ale już o Medziugorie to o. Rydzyk mówił bardzo ostrożnie, że jeszcze nie uznane itd. Mimo, iż byłem na trzech marszach w obronie TV Trwam, to obecnie nie oglądam. Moja mama ogląda i mówi, że fałszu we wiadomościach nie wyczuwa. Wydaje mi się, że środowisko słuchaczy Radia Maryja nie pozwoli sobie na rażące uchybienia, gdyż nie da się zaprzeczyć, że od początku skupia ono wspaniałych ludzi i wybitnych patriotów. Ale sztuką jest wiedzieć, co jest przemilczane.

    OdpowiedzUsuń
  3. [A] Obce kulty są obecne wszędzie! :( Ludzie nazywają dzieci imionami słowiańskich bogów i boginek, cały ogrom pomników, fontann takich jak Neptuny i inne z widłami jak sam diabeł, a przecież wiadomo że hitleryzm czerpał ze starożytności i gotyku. Smok Wawelski i Syrenka Warszawska to też WSTYD dla chrześcijańskiego, KATOLICKIEGO kraju z Chrystusem Królem uwielbionym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Pisze i powtarzam imię lub nick. Litera (inicjał) to nie jest imię lub nick

      Usuń
  4. Tak musiało być. Niemcy były spłukane po IWŚ. A tak pieniążki się znalazły na mordowanie Polaków i biedoty żydowskiej. Żydów w obozach wymordowali wg.MCK 271tysięcy. Ciekawe ile nas i jak im wyszło te 6mln. ofiar, kiedy w całej Europie żyło ich podobno 6,5mln.
    Mirosław Kuczyński

    OdpowiedzUsuń
  5. [Piotr] Jeśli chodzi o książkę pana Janusza Bieszka, dzisiaj kupiłem. Do plusów książki należy fakt zamieszczenia w niej pełnej listy królów Lechii, a nawet kilku list z różnych źródeł. Autor przyznaje też, że wcześniej stosował błędne przeliczenie lat przed Chrystusem. Teraz jest dużo bliżej prawdy.

    Wahałem się czy kupić, gdyż oczekuję od historyków zainteresowania Lechią, ale wychodząc od źródeł biblijnych. (Nazywam to nurtem biblijno-lechickim). Polska nauka nie może przecież czekać, aż ten czy inny autor zainteresuje się Biblią na tyle, aby potraktować to źródło ze szczególną uwagą. Z Biblią związane są też inne ważne pisma z czasów Noego i wcześniejsze też. Nie mogę znaleźć maila do pana Bieszka, nie mam Facebooka, a już jakiś czas temu sam znalazłem zapisy w łacińskich tekstach dotyczących pochodzenia Lecha i nie mogę się z tym przebić, choćby po to, aby były brane pod uwagę przez historyków. Przypominam te zapisy: http://www.odkrywaniehistorii.fora.pl/tworzenie-opracowan,11/rodowod-lecha-ojca-polakow,223.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Niestety jeśli chodzi o Bieszka to ucieka on raczej od spraw biblijnych w połączeniu ze starożytną Lechią.
      Może to się zmieni bo tu musiał siłą rzeczy sięgnąć do Sarmaty jako Sarmotha bądź Assarmotha, ale pamiętam jeden wywiad z nim gdy rozmówca spytał go o Lehię wymienioną w Biblii. On : Nie, to nie.. Niezbyt głęboko jak na historyka.
      Co do napisania to chyba trzeba na adres wydawnictwa bo ja się też nie spotkałem z e-mailem do niego.

      Usuń
  6. [Piotr] Pozew zbiorowy oznacza kompletowanie zespołu ludzi. Budującym przykładem takiego zespołu może być pikieta w Katowicach przeciwko działalności proniemieckiego Ruchu Autonomii Śląska. Film z 2017 roku: https://www.youtube.com/watch?v=y4vCb_dXqEE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Orszak] Strasznie źle ta pikieta antyśląska wygląda. Czy oni walczą o amerykańskość śląska, że taką flagą się legitymują? No i bardzo mało ludzi tam, to nie jest siła.

      Usuń
    2. [Piotr] Prawidłowo, to taki protest powinien być realizowany po Bożemu, w Imię Boże. W istocie ma to być walka o realizację Bożego planu dla Śląska.

      Usuń
    3. [Orszak] Istnieje jakiś oficjalny Boży plan dla Śląska? A jeśli tak, to co ma do tego stanie tam z flagą USA czyli obcego państwa?

      Usuń
    4. [Piotr] Wiemy z różnych objawień, że Pan Bóg ma plan Miłości wobec każdego człowieka, więc także dla narodów, miast i regionów. Wiemy, że wiarygodnym historykiem wskazanym przez Chrystusa był Feliks Koneczny. A że napisał "Dzieje Śląska" trzymajmy się tych pism. W innych Orędziach, na przykład Oławskich też jest mowa o Śląsku. Były tu już niedawno publikowane fragmenty. Cytaty o Śląsku, te z objawień (i nie tylko) zbieram pod podanym poniżej linkiem. To, że ktoś miał na pikiecie amerykańską flagę, to może wynikać z czyjegoś rozumowania, że w polityce liczą się tylko sojusze polityczne. Tymczasem liczy się to, czy w polityce idziemy z Bogiem. http://www.cytatyzobjawien.fora.pl/polska,39/temat-slask,197.html

      Usuń
    5. [Orszak] Kupa roboty, chce Ci się?

      Usuń
    6. [objawienia.olawskie@tutamail.com]

      Na ten moment, spośród Objawień w Oławie mamy tyle o Śląsku, może uda się znaleźć więcej, a będzie tak raczej na pewno:

      Mówi Matka Boża do Kazimierza Domańskieg:

      Objawienie nr 22 — 8 VI 1985. — Oława

      (...)
      — „Na działkach, tu w Oławie, ma być jak najszybciej wybudowana kaplica. Będzie to kaplica Matki Bożej — kaplica Bożego Pokoju. Ziemie po latach odzyskane, na których będzie budowana kaplica, są ziemiami przesiąkniętymi krwią i są od dawien dawna ziemiami polskimi. Wybudowana kaplica potwierdzi polskość tych ziem. Do tej kaplicy będą pielgrzymować wszyscy Polacy i pielgrzymi z całego świata, by modlić się o Boży Pokój. Przyjeżdżać tu będą kardynałowie i biskupi.
      Będzie to drugie po Częstochowie sanktuarium Maryjne. Dlatego polecam kardynałowi Gulbinowiczowi, żeby jak najszybciej powstała kaplica. Niech się cały świat gorąco modli, wtenczas można uprosić Boży Pokój.
      (...)
      — Już jesteś prześladowany i będziesz prześladowany nadal. Trzymaj się jednak tej wiary, którą masz, a wszystko przezwyciężysz, bo z tobą jest Matka Boża i Jej Syn. Jesteś wybrany z polskiego narodu, żebyś spełniał wszystkie polecenia. W grodzie Jakuba Sobieskiego, Oławie, jest wybudowana przez niego kaplica pod wezwaniem Piotra i Pawła.
      (...)

      Objawienie nr 147 — 8 IX 1993. — Oława

      (...)

      — Mój synu, proszę Boga Ojca i Syna, i Ducha Świętego, aby Boży Pokój był na
      ziemi. Strasznie ludzie zranili Serce Panu Jezusowi. Patrz, jak Dzieciątko Jezus
      Serduszko ma zranione. Mój synu, Dzieciątko Jezus ciebie wzmocni i Ja, Matka
      Boża Królowa Pokoju, Królowa Polski. Wielka to łaska dla waszego kraju i dla
      waszej parafii, kiedy obraz z Jasnej Góry przybył do tej parafii, gdzie masz przekazy, mój synu. Ta parafia należy do tego miejsca. To jest wielka łaska, że Matka Boża Królowa przyszła w tym obrazie do was, do waszej parafii i do waszej diecezji. Mój synu, co pewien czas wędruje obraz z Jasnej Góry i teraz była potrzeba, aby wędrował po waszym kraju i po tym Dolnym Śląsku, bo na Dolnym Śląsku, mój synu, potrzeba dużo modlitwy. Wielu się wzbogaca finansowo, ale na duszy ubożeją.

      (...)

      Usuń
  7. Na stronie http://www.domymodlitwyjp2.pl pojawiło się nowe orędzie. Mowa w nim m.in. o tym, że na Litwie intronizowano w Wilnie Jezusa na króla a w Polsce nadal nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno o. Tadeusz Rydzyk CSsR, dyrektor Radia Maryja skrytykował PiS na Jasnej Górze. Politycy socjalistycznej partii byli oburzeni i sądzili, że przesadził. Tymczasem najsłynniejszy redemptorysta nie tylko nie wycofał się ze swoich słów, ale powtórzył je w jeszcze mocniejszym tonie na antenie Radia Maryja.

    Obóz rządzący lubi wymyślony przez siebie przydomek „dobra zmiana”, choć zmian na lepsze praktycznie nie widać. Homopropaganda działa legalnie na terenie całego kraju – ze szkołami włącznie – gdyż PiS nie wywiązał się z obietnicy wypowiedzenia konwencji genderowej. Mordowanie nienarodzonych dzieci nadal jest legalne na takich samych zasadach, co za PO. Ponadto dochodzą kolejne opłaty i podatki i przyspiesza inflacja.

    https://nczas.com/2019/07/22/o-tadeusz-rydzyk-znowu-ostro-masakruje-pis-gdzie-macie-dobra-zmiane/

    Pozdrawiam
    In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +
      Może powiedzą o szkole podstawowej w Toruniu, albo i powiedzieli.
      Trzeba się dowiedzieć. A czytelnicy niech wysyłają info do radia Maryja o sprawie toruńskiej.

      pozdrawiam również

      Usuń
  9. Szczesc Boze
    Moze nie na temat ale.
    Prosze powoedziec ,jak przyjda mi.do domu kiedys i karza zdjac krzyz ze scian pod kara zabicia to co dac sie zabic czy jak ,dzieci mnie pytaja co robic w takich wypadkach bo ja bym nie.zdjela

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogłoski o żydowskiej krwi Hitlera istniały już w latach 20. Niemcy nie mają jednolitej haplogrupy i jako państwo są młodsze nawet od USA. W latach 30. w Niemczech żyło nieco ponad 500 tys. żydów. Znaczna część z nich wyemigrowała i przed wojną pozostało ich zaledwie 200 tys. Słowo holocaust pochodzi z greckiego i oznacza ofiarę całopalną, natomiast swastyka to słowiański symbol szczęścia, widniejący chociażby na denarze za czasów Mieszka I. Do tej pory symbol jest kultywowany np. w Indiach, gdzie został im przekazany przez Arian.
    Popularna liczba 6 mln nie jest przypadkowa. Jak wiadomo z Biblii, liczba ta jest niepełna. 6 mln ma nawiązywać do żydowskiego proroctwa zinterpretowanego jako: "Powrócicie minus 6 mln". Już na długo przed wojną starano się przekonać opinię publiczną o dokonanej zagładzie. Według obliczeń w czasie II wojny światowej zginęło 30 mln Słowian, o czym się nie mówi.
    Z Bogiem
    Elwira

    Polecam uwadze poniższe artykuły:
    https://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2012/03/20/mit-6-milionow/
    http://wspanialarzeczpospolita.pl/2015/01/07/niemcy-jacy-niemcy-niemcy-nie-sa-starsze-od-usa/
    http://slavia-lechia.pl/slowianska-swastyka-id24
    https://mojaslowianskafilozofia.blogspot.com/2011/11/swiaszczyca-swarzyca-swarga-swastyka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.