UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 2 sierpnia 2019

2 VIII 2019 O modlitwie/ Porady i zalecenia dla małżonków



Przekazy od 20 lipca (oczywiście) będą umieszczone. Teraz jednak zdecydowałem się dać następny otrzymany w kolejności  po przekazie o Mojżeszu ze względu na kontrast tematów i na to, że ten następujący również może zaskakiwać, ale i  sprawiać, że jeszcze bardziej podziwiamy Pana i Jego Słowo.
KM



Piątek, 2 sierpnia
00:30

- Nie możesz spać dziecko to piszmy.
- Dobrze Panie Jezu.
-:)

(pauza)

Będziemy pisać o modlitwie.

- Modlitwa to jest dar. To, że człowiek może się modlić jest darem i przywilejem gdy jest to modlitwa prawdziwej wiary, świętej wiary katolickiej.
Większym jeszcze darem i przywilejem jest dar modlitwy wtedy gdy człowiek modli się łatwo i owocnie. Zagłębia się w modlitwie jakby głowę pochylał nad ożywczym źródłem by się napić.

Gdy człowiekowi trudno się modlić a robi to ma większą zasługę niż gdy mu łatwo. Zatem gdy nie ma daru modlitwy może dostać inny dar, trudność w modleniu się. I ta trudność może być także wtedy gdy ma szczególne Łaski u Pana.

Duszy wybranej bardziej przeszkadza diabeł. Tak jak księdzu bardziej przeszkadza niż zwykłemu świeckiemu. Tak wybranemu pośród świeckich.
Rada na trudności w modlitwie jest.. więcej się modlić. W końcu rozproszenia znikną.

Ty potrzebujesz dużo samotności, rozważań, sposobności do modlitw w rożnych sytuacjach i miejscach przede wszystkim i tamże rozważania, ale od powrotu z tygodniowych wakacji, z początku wiosny Ci to utrudniam.
A wcześniej utrudniłem Ci wyjazdy na narty po jednorazowym wyjeździe. A mówiłem o wyjazdach cotygodniowych.
Tak działam. Bóg pragnie czegoś od człowieka i często mu się sprzeciwia jak to ujęła św. Faustyna. Sprzeciwiam się. Sprzeciwiam się temu co sam daję. Robię to by zasługa była większa, by mój umiłowany, lub moja umiłowana czuł/a gorycz porażki, którą sam czułem na Ziemi równocześnie wiedząc, że zwycięstwo jest Moje, zwycięstwo jest Ojca.

Tak i wy czujecie moi wybrani, zwycięstwo jest Boga, któremu służycie a równocześnie czujecie gorycz klęski. Tak i Ty dziecko. Przekazy czyta niewielu Polaków. Pociesza Cię to w pewnym stopniu, że niedużo lepiej jest z tymi, które mają imprimatur kościelne, albo które były wiele lat temu, ale gorycz jest.
Kocham Cię z tą goryczą na ustach o ile nie ma w niej przymieszki, które się Bogu nie podobają.
Gdyby ta gorycz była czysta a serce pełne miłości wtedy czułbyś mój duchowy pocałunek na swych wargach a serce byłoby pełne pokrzepienia.
Daję Ci dużo ziemskich pokrzepień lecz chcę Ci dawać więcej duchowych. Aby to było możliwe serce musi być czyste (bardziej) i kochające.

Dobrze, że wzrasta Twoje uczucie do Twej przybranej córki. Z wyglądu nie jest w Twoim typie więc ma to charakter czysto duchowy.
Jeśli zechcesz aby była to ta niewiasta ( z jej córką) jako Twoja rodzina nim przyjdą wasze dzieci z tego małżeństwa, toteż tak dałem, że i Ty nie jesteś w jej typie a ciągnie was do siebie w sposób duchowy. Uczyniłem tak bo lubisz nadal młode kobiety i byłoby niebezpieczeństwo zakochania się. Zaś jej mama jest wystarczająco młoda dla Ciebie:).
- Tak Panie, mówiłeś o granicy wieku i wszystko się zgadza, ale jakże kobieta młodsza ode mnie dziesięć lat ma urodzić trójkę dzieci a choćby i jedno?
- Zostawcie to mnie. Ja wszystko mogę. Nie zaraz zajdzie w ciążę. Po ślubie będzie to okres taki, że nacieszycie się sobą. Będziecie tego dziecka pragnąć. Pragnienie wasze będzie wzrastać aż przyjdzie czas odpowiedzi.
- To chyba Panie po Trzech Dniach Ciemności?
- Zobaczysz dziecko:)
- Antychryst będzie szalał a my mamy skupiać się na miłosnych zapasach?
- Trzeba nacieszyć się sobą gdy małżeństwo jest młode, nawet gdy nie tak młode wiekiem. Oddać co godne małżonce a małżonka Tobie. Stawać się jednym ciałem i jako jedno wielbić Mnie i zbliżać się do Mnie, prowadzić ku zbawieniu.
To dotyczy każdego małżeństwa, ale zwłaszcza dwojga mistyków.
- Ja nie wiem, Panie Jezu, co mam myśleć o jej mistycyzmie.
- Skoro Ja o nim mówię.
- A te wypowiedzi o Tobie Panie i zmienianie zdania?
- Tak ją doświadczam.
- Tak Panie Jezu.
Ale jak będziemy w małżeństwie nie będzie miała takich jazd względem Ciebie?
- Nie dziecko, chyba, że będziesz zaniedbywał obowiązki małżeńskie:).
- Och te kobiety Panie Jezu?
- Ani lepsze ani gorsze od mężczyzn, moje dziecko.

- Dlaczego, Panie Jezu, jak usłyszałem pierwszy raz w wieku jedenastu lat o tym, że dwóch mężczyzn ze sobą i nie miałem pojęcia jak to wygląda myślałem, że subtelnie dają sobie pieszczoty dotykając członkiem do członka i wydało mi się to subtelne i „właściwsze” niż stosunek seksualny bo świeżo się dowiedziałem jak to wygląda i zbulwersowały mnie „ruchy”.
- Bo jest to akt zwierzęcy w swojej fizycznej warstwie, ale i zanurzony w Boskość poprzez akt prokreacji.
Potem jednak dowiedziałeś się jak to wygląda między mężczyznami oddającymi się temu zboczeniu i to zniesmaczyło Cię bardziej.
- Tak Panie było.

- Co do całowania stóp poślubionej niewiasty.
Powiedziałem: Tylko stopy Jezusa są godne całowania. Jednakże nie jest to grzechem.
Jednakże masować stopy żony jak najbardziej można i nawet się powinno i nie koliduje to z tym, że tylko stopy Jezusa godne są całowania.
Całować należy ciało żony i ciało męża namiętnie i z czułością, ale bez wyuzdania, zawsze czysto. Czysto także może być gdy całowane są miejsca intymne. Zawsze jednak musi tu być obustronna wola małżonków i żadne nie może być skrępowane ni odczuwać przykrości. Nie należy się też skupiać na tych miejscach czy tym bardziej stosować zastępstwo wobec aktu miłosnego.
Gdy mąż nie może zjednoczyć się z żoną w akcie miłosnym nie ma żadnego zastępstwa. Nasienie może znaleźć się tylko w drogach rodnych kobiety bo tak ustalił to Ojciec. Nie może znaleźć się w ustach żony ani na jej ciele.
Jeśli nie może być aktu miłosnego pozostaje bliskość, czułość i dotyk i to tak by nie pobudzić męża.
Niedopuszczalny jest także między mężem i żoną tak zwany akt analny. To szatański wymysł.

Małżeństwo, choćby z długim stażem, nie powinno odbywać aktu miłosnego pośpiesznie. A mąż niech pamięta o tym by zaraz potem nie odwracać się na drugi bok i zasypiać. Małżonkowie muszą się znać i poznać, zwłaszcza pod względem erotycznym. Jeśli ma być tak jak wyżej powiedziałem to lepiej odłożyć akt miłosny na inną okazję.

Małżonkowie, którzy mają dzieci winni się starać robić tak aby przynajmniej raz w tygodniu móc zostać sami w mieszkaniu lub domu choć przez kilka godzin aby cieszyć się sobą bez skrępowania, bez obawy, że usłyszą to dzieci mniejsze, czy też starsze.
Jeśli chodzi o sąsiada ( w przypadku mieszkania) to należy zachować złoty środek. Nie należy być zbyt głośnym podczas miłosnego aktu, ale też nie należy stłamiać wszystkich odgłosów waszego zjednoczenia.

Pamiętajcie o modlitwie przed aktem zjednoczenia się i zaproszeniem Boga do niego, który wam wszystko daje. A wszak to zostało z Raju choć w formie skażonej grzechem pierworodnym wtrąconej w ciała zwierząt.
Podziękujcie mi też potem.
Cokolwiek czynicie wszystko czyńcie na chwałę Boga. To wiecie z Pisma Świętego.

Nie muszę powtarzać, ale dodam na myśl mego syna: niedopuszczalna jest prezerwatywa – nic nie powinno oddzielać małżonków w ich zjednoczeniu. Także i w ubiorze, choć to rzecz drugorzędna. W trakcie aktu miłosnego małżonkowie nie powinni mieć na sobie żadnej garderoby. Nie mogą też używać żadnych tak zwanych gadżetów.

Jeśli chodzi o tak zwane pozycje seksualne to wszystkie są dozwolone jednak żadna nie powinna ograniczać pełnego zbliżenia, nie być krępująca ani niewygodna dla żadnego ze współmałżonków.

Nie należy domagać się tego czego współmałżonek nie chce ani szukać ciągle nowych doznań.
Zwiększone doznania mają u małżonków polegać na bliskości połączonej z pragnieniem ofiarowania siebie drugiej osobie.

Jeśli oboje małżonkowie mają małe potrzeby seksualne to nie należy ich szukać „ na siłę” tylko czas wykorzystać na inne potrzebne a zwłaszcza pobożne sprawy.

Jeśli mężczyzna ma większy temperament niż żona to żona winna sprawiać by czuł się zaspokojony, jednak bez spełniania jego zachcianek, które by miał, które podsuwa diabeł i świat, nie mówiąc o perwersjach.

Jeśli żona byłaby stroną, która ma większe potrzeby seksualne to mąż winien w miarę swoich możliwości sprawiać by na tym polu czuła się spełniona, lecz nie może dogadzać jej chuciom. Jeśli nie może a żona ma nadal pragnienia dotyczące zbliżenia winien wynagradzać to czułością i bliskością.

Bez modlitwy jednak (wspólnej) i trwania w Bogu nie może być małżeństwa, które będzie podobać się Panu. Choćby sami twierdzili, że jest im wspaniale pod każdym względem.

- To tyle moje dzieci.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


/////////////////////////////////////////////////////////////////////
Satyra rysunkowa ( nawiązująca do Smoleńska i innych operacji fałszywej flagi): Pojedziesz kręcić katastrofę, która się jeszcze nie wydarzyła...
Satyra jest mojego autorstwa, wykonał ktoś inny. Opis jest przy rysunku. Można komentować pod CyprianPolakWiaraDodatki

///////////////////////////////////////////////////////////////
Orędzia smoleńskie uzupełnione o Orędzie z 17 czerwca 2019

14- 17 VI 2019 O potwierdzeniu tych Orędzi w innych Orędziach/ Tupolew z Okęcia do Smoleńska międzylądował w Krakowie/ Szczaw i mirabelki/ O dzieciach i ich ubiorze

Uwaga: Należy korzystać z tego zestawienia i tylko z tego nie tylko ze względu na to iż jest uzupełnione o ostatnie smoleńskie Orędzie, ale ze względu na to że jest poprawione. Gdy umieszczałem to zestawienie poprzednio to bardzo zmieniło czcionkę, przede wszystkim zlikwidowało kursywę i nie wszystko było dobrze poprawione



//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Zasada komentowania:
Najpierw przynajmniej jeden komentarz odnoszący się do samego Orędzia: 
Komentarz to znaczy komentarz, nie wystarczy tylko link czy cytat skądkolwiek.
Dopiero potem mogą być inne komentarze.
Komentarze na CyprianPolakWiaraDodatki
mogą być dawane oczywiście niezależnie od macierzystego blogu z Orędziami.
CP



///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Nowe konferencje księdza Glasa. Trzeba posłuchać koniecznie.



22 komentarze:

  1. Gratuluję i pozdrawiam. Szczęść wam Boże teraz i w Nowej Erze. Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Dziękuję, ale jeszcze nie wiadomo czy jest czego.
      Pan powiedział: " Jeśli zechcesz aby była to ta niewiasta".

      Usuń
  2. Niech będzie chwała Tobie Chryste że tak się uniżasz do dzieci swoich! Nawet w tych intymnych detalach naszego życia..Być może dla niektórych te słowa Pana są kontrowersyjne czy wręcz obrazoburcze ale dla mnie są wielką łaską. Sam wiem że po latach małżeństwa przychodzą człowiekowi do głowy różne pomysły na "urozmaicenie" pożycia. Dlatego wielką Łaska dla mnie są te słowa ktore jak drogowskaz pomagają unikać szatańskich sideł szczególnie w TYCH kwestiach. Wiele jest na tym polu niejasności a i księża czesto nie potrafią o tym mówić i boją się nawet na spowiedzi traktując ogólnikowo..a przecież dusza ktora chce się zbliżyć do Pana i mu sie podobać nawet w detalach musi mieć skądś rozeznanie.

    Błogosławionych wakacji wszystkim czytelnikom życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Pouczenie Pana Jezusa: Po 21- szej

      "Nie, seks oralny (tak zwany) nie jest dopuszczony jeśli żona nie osiąga spełnienia we współżyciu".

      Usuń
  4. Szczesc Boze
    A jesli zona nie ma zadnej przyjemnosci
    Jak wspolzyje z mezem to czy dozwolony jest seks oralny ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.youtube.com/watch?v=IKuJz4cPCI0&fbclid=IwAR1P7bzNkn0c8XO2zdDtAZlgz5Asi0U_5DnGa1XwUGkknujGtBFgdqOd3TQ
    świetny filmik przedstawiający całą prawdę o episkopacie Polski i zdrajcach narodu. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Jezu, tak bardzo dziękuję Ci za te słowa, tyle rzeczy w swoim życiu muszę poukładać. Wierzę że z Twoją pomocą się uda, bo dla Boga nie ma nic niemożliwego. Dziękuję Panie za trudy mojego życia, dzięki którym kruszy się moja pycha i pewność siebie, bo było że zostałeś tylko Ty i moje wołanie do Ciebie. Boże, Ty cierpienie przekłuwasz w radość. Chwała Tobie Chryste. Prowadź mnie
    Kalina

    OdpowiedzUsuń
  8. +
    Na noc poślubną radzono kobietom czasów wiktoriańskich: Zamknij oczy i myśl o Anglii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Cyprianie ja powaznie pytalam ,a jesli mnie maz nie moze dotknac to.ja Boga nie rozumiem ..

      Usuń
    2. +JMJ

      Ale tak było. Swoją drogą problem ten dotyczył raczej panien z towarzystwa a nawet arystokratek. Widzimy więc, że nie miały tutaj tak wielkich wymagań. Wieśniaczki angielskie nie miały raczej tych problemów choć zapewne większa normalność była jeszcze tutaj u naszych wieśniaczek, lechickiech.
      W XX leciu pewien młody ziemianin przekonywał swoją kuzynkę do małżeństwa dokonanego czyli jego konsumpcji. Przez 5 godzin rozmowy. Uciekła ona od męża w noc poślubną przerażona jego wyglądem i zamiarami. Jak do tego doszło. W dawniejszych czasach młode kobiety z towarzystwa były uświadamiane przez kobiety z rodziny w odpowiednim czasie. Zapewne uznano, że w wyemancypowanym XX leciu wiedza ta jest automatyczna. Okazywało się, że nie zawsze tak jest.
      Co do naszej rasy i Polek w tym względzie co do Lechitów. Są badania, które pokazują, że Polki/ Lehitki najrzadziej udają szczytowanie i mają najmniejszy z nim problem. Rzadziej także niż inne słowiańskie nacje. I za to też trzeba Bogu dziękować.

      A jak miałem napisać.
      Nie trzeba okazywać grubiaństwa Jezusowi. Odpowiedział na Twoje pytanie dopowiedział do swoich Słów czego prawie nigdy nie robi w stosunku do czytelników. A Ty na zasadzie: Dobra, powiedziałeś ale mi to nie pasuje i nie wystarcza. I to nawet nie Jezu mi to nie pasuje. Można wadzić się z Bogiem, ale właśnie.. trzeba trzymać pewien poziom i to niezależnie o wiedzy, wykształcenia itd. bo to nie ma tu odniesienia.

      I czego oczekujesz, że Pan Jezus będzie wchodził w szczegóły i prowadził z Tobą dyskusję za moim pośrednictwem ( każdy może w swym wnętrzu rozmawiać z Bogiem, więc rozmawiaj i wadź się z Nim ale nie upubliczniaj tego w sposób niegrzeczny wobec Niego.

      A od siebie cóż mam dodawać i wchodzić tu w szczegóły. Oczywiście mogę, ale po co.
      Pan Jezus dość wyraźnie powiedział i jasne to jest z przekazu i dopowiedział dla Ciebie choć to jest jasne.
      To nie chodzi o to, że to jest zabronione zastępcze spełnianie się kobiety poprzez pieszczoty ustne jej intymności, ale nie jest to pełne i właściwie spełnienie zwłaszcza dla kobiety. Przecież wiadomo. Pan Jezus wyraźnie w swoich słowach mówi o takim pobocznym zaspokajaniu się.
      Małżonkowie powinni ofiarowywać siebie nawzajem. Jeśli mężczyzna zaspokaja żonę oralnie to nie jest to wzajemne dawanie siebie.
      Pan Jezus mówi, że małżonkowie powinni znać siebie i poznać, zwłaszcza pod względem erotycznym. Jeśli jest to poznanie nie ma potrzeby zastępczej stymulacji.

      Usuń
    3. +Pan Jezus też mówił o całowaniu miejsc intymnych za obopólną zgodą, że mogą być czyste. Mogą. Jeśli nie miałyby być czyste z tego wniosek, że lepiej by ich nie było.
      Mówił też Pan ," Nie należy się też skupiać na tych miejscach czy tym bardziej stosować zastępstwo wobec aktu miłosnego".
      ale pocałunki to pocałunki. Rozróżniamy pocałunki od czegoś więcej.
      Niestety z pewnych rzeczy trzeba zrezygnować lub to ograniczyć.

      "Nie mogą też używać żadnych tak zwanych gadżetów." Tego też pani nie rozumie. Czy dopyta zaraz na przykład A czy mąż może mnie zaspokajać wibratorem?
      Wszystko jest w tym pouczeniu.
      A o właściwie pożycie oprócz porozumienia z małżonkiem czy żoną trzeba się też modlić.
      Pan Jezus mówi też przypomina o modlitwie przed aktem i dziękowaniu mu po. Czy to też jest niezrozumiałe? Bez tego chce się udanego pożycia wedle Bożej Woli?
      Trzeba rozumieć Słowa Pana Jezusa całościowo.
      Z Panem Bogiem

      Usuń
    4. Panie Cyprianie nie zrozumial mnie.pan wogule.
      Ja nie mowie o zastepstwie wspolzycia czy seksie oralnym czy wibratorach ale o dotyku .dobra nie bede z sibie debilki robic I pytac ..bo ja to moge bez seksu zyc ..dla mnie to obrzydliwe wsio jest ..ale robie to dla meza .niestety nie rozumi niekiedy slow pana Jezusa ,a ja wiecej w ciazy nie chce byc wiec maz musi sie nauczyc wstrzemiezliwosc .
      Wybaczy pan moje glupie pytania ,a wszystko rozumialam co pan Jezus mowi ale tej jednej rzeczy nie widzialam zeby byla wyjasniona bo ja sie modlilam.o.rozeznanie ale co objawienia to co innego pisza ze strach to juz meza pocalowac ze pisza gdzie indziej ze seks tylko.dla potomstwa ..to ja chyba bym nigdy z mezem soe nie kochala ..widocznie pan nie rozumie kobiet

      Usuń
    5. Ostatnie zdanie było złośliwe i niepotrzebne, godzące w honor mężczyzny. Na jakiej w ogóle podstawie można wysnuwać takie wnioski? To może Pan Jezus też nie rozumie kobiet? Tupet i tyle. Pozdrawiam

      Usuń
    6. Przepraszam ale nie rozumiem dlaczego ublizajace ostanie zdanie ze niby honor mezczyzny obrazam..czyli kogo ? Pana czy meza mojego ..
      Wie pan co nie zrozunial mnie pan wogule ..nio tak faceci zawsze gora a my kobiety tylko jestesmy dla zaspokajania ich rzadz bo musimy bo.inaczej grzech

      Usuń
  9. +JMJ

    Komentowanie pod poprzednim Orędziem jest nadal aktualne. to nic, że jest nowe.

    linkowałem dwie konferencje ks. Glasa. Pod drugą najprawdopodobniej, ks. Glas cytując list św. Judy mówi, że ma przed sobą Bibilię Tysiaclecia, ale woli inną i wymienił coś czego nie zrozumiałem, ale wydaje mi się, że powiedział to nieczytelnie i nie skojarzyło mi się to ze znaną Biblią.
    Mam zatem prośbę aby ktoś przesłuchując to spróbował to odczytać a jeśli się nie da to zadał to pytanie pod konferencją na youtube. może jakiś znawca ks Glasa będzie wiedział i odpowie. Dziękuję.

    Nikt nie odniósł się do satyry nawiązującej do Smoleńska i innych operacji fałszywej flagi. Nikt poza jednym czytelnikiem, który czuje się zwłaszcza zobligowany gdy idzie o rzeczy smoleńskie i dotyczące starożytnej Lechii. Gdy idzie o dyskusje smoleńskie jakakolwiek probe pociągnięcia i rozwinięcia tematu w komentarzach to jest nas wszystkich trzech : Ja, Piotr i Tytus.
    Kwestia satyry smoleńskiej dotyczy jak najbardziej czytelników bo nie po to też została opłacona aby nikt się nad nią nie pochylił. Piszę przy niej, że osoby mające swoje miejsca w Internecie mają i powinny ja umieszczać.

    Ale jest jasne, że osoby które nie mają takich miejsc mogą skontaktować się z osobami , które mają, portalami, tylko takimi które nie zarabiają i o ile są to miejsca sprzyjające takim rzeczom zaproponować nieodpłatne umieszczenie.

    Jeśli chodzi o bieżące Orędzie to nie tylko są Słowa Pana dotyczące pożycia małżeńskiego (choć tych jest najwięcej), ale też modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie [Anonimowy] Piotrze - wstawiłem nowy wpis blogowy oraz komentarze na poprzednim swoim wpisie, o tematyce uzasadnionej Biblią:
    aktualny http://px02195.blogspot.com/2019/08/1.html
    poprzedni http://px02195.blogspot.com/2019/07/kontunuuje-wpisy-komentujace-z.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. +JMJ

    Będę uczestniczył w komentarzach dopiero od przyszłego piątku. Niezależnie do danych nowych Orędzi czy także z dodatkami pod lub na pokrewnym blogu.
    Jeszcze będę komentował pod poprzednim Orędziem o Mojżeszu odnośnie tych spraw i starożytnych korzeni Polaków, ale tylko tam i na ten temat kilka może komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bog zaplac za te Oredzia i Przekazujacego. Oredzie dla mnie szokujace, bo tak szczegolowego na temat pozycia malzenskiego nigdzie nie spotkalam tym bardziej "oswiecajace". Odnosnie ks. Glasa, to chyba mowil o Biblii pierwszego Kościoła, gdzie tlumacznenie jest bezposrednie z Septuaginty i mowa Pana Jezusa jest wyszczegolniona czerwona trzcionka, prosze mnie poprawic jesli sie myle. Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu Ufam Tobie+
    Na temat modlitwy tyle papieru już poszło a tutaj takie pokrzepienie dla mnie. Wiedziałam, że mimo trudności trzeba się modlić. Ale że trudność w modlitwie jest darem - to nowe dla mnie.
    U św. Faustyny jest taka obietnica, że każda modlitwa idzie do skarbca modlitw i z niego Pan rozporządza dalej. Utkwiło to w mojej pamięci chyba dla pociechy, gdy przychodziły pokusy zwątpienia, braku ufności.
    Jezus mówi : Sprzeciwiam się temu, co sam daję. Robię to by zasługa była większa, by moja umiłowana czuła gorycz porażki, którą sam czułem na ziemi równocześnie wiedząc, że zwycięstwo jest Moje, zwycięstwo jest Ojca.
    Współcierpię z Jezusem, gdy jest tak, że ten którego kocham bardziej niż ojca, kocham bardziej niż brata, mąż sakramentalny jest zniewolonym alkoholikiem żyje w jakimś odrealnionym świecie iluzji życia i oczyma duszy widzę jak idzie na zatracenie. Kiedy nie mogę się przebić przez ten smród grzechu z wielu, wielu lat. Nawet już nie krzyczę człowieku ratuj duszę swoją! Kiedy się nawróci? Tylko Niebo wie jak i kiedy to nastąpi.
    Orędzie pocieszyło mnie tak bardzo jak opowiedziana mi kiedyś historia mężczyzny, który jako mały chłopiec prosił Boga, żeby jego ojciec przestał pić. Modlił się dużo, potem jako nastolatek wstąpił do Krucjaty trzeźwości. Tyle lat modlitwy syna, i co? Ojciec pił do ostatniego dnia swego życia, zginął tragicznie utonął w Bałtyku ( był marynarzem, czy rybakiem). Dzisiaj ten chłopiec jest wspaniałym Bożym Kapłanem, karmelitą od Jezusa Ukrzyżowanego..
    Co do drugiej części Orędzia- ze wskazówkami dla małżonków powinni zapoznać się wszyscy obowiązkowo na naukach przedmałżeńskich, potem powtarzać w formie testu na 10-ą i 20-ą rocznicę ślubu.
    No Pan Jezus dał czadu:) tylko o co chodzi z tymi stopami nie do końca łapię
    Maria Marcinkowska

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.