UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 3 grudnia 2019

14- 27 XI 2019 (S. Krajski) Niech służy Bogu i niech nie próbuje zamykać Bogu ust / Podziękowanie/, Słowo do M. M. od Apokalipsy po Wolnej Elekcji


Czwartek, 14 listopad

Zapisz dziecko
- Poczułeś się dzisiaj gorzej. W związku z tym nie możesz dzisiaj kupować biletu do Wilna. Jeśli poczujesz się lepiej kupisz jutro, jeśli nie, nie polecisz.
- To, Panie Jezu, będę miał mniejsze Łaski jak nie będę w Ostrej Bramie. Ważne byłoby aby było to przed Wolną Elekcją dodatkowo.
-  Nie będziesz miał, dziecko, mniejszych Łask:) Nie martw się o to.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- Dzisiaj nie będziesz wychodził, jak tylko obejrzysz to mieszkanie bo się umówiłeś. Ewentualnie potrzebne, niezbędne rzeczy kup i będziesz dzisiaj przebywał w pokoju.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

17.08

Zapisz dziecko
- Źle się czujesz dziecko?:)
- Tak Panie Jezu.
- Bardzo się cieszę dziecko.
- Ja też Panie Jezu (:
- :)
Masz obowiązki, to Cię martwi?
- Tak Panie Jezu.
- Dasz radę.
- Dziękuję Panie Jezu.
-:)


....................................................................................

Piątek, 15 listopada

09.41

Zapisz dziecko
- Niestety Twoja infekcja jest zbyt duża. Nie polecisz w sobotę do NMP Ostrobramskiej do Wilna.
- Ach Panie Jezu.
- Mógłbym Cię uzdrowić w jednej chwili?..:)
- Tak!!:)
- :)
Zatem możesz już zrezygnować ostatecznie.
- Tak Panie Jezu (:
- :) Nie martw się dziecko:)
- Dlaczego mam, Panie Jezu, się nie martwić.
- Twoja przykrość z tego powodu to zysk dla Ciebie.
- No tak Panie Jezu.

...................................................................................................

Sobota 16 listopada

00:07

- Tak, pojedź do Sanktuarium w Skarżysku jeśli chcesz.
Aby się mniej eksploatować powinieneś już zanocować tam i nie wychodzić z noclegu, jak <nieczytelnie zapisane słowo C. P.> jak jeszcze na apel jasnogórski.

Co do Twej chłosty. Jesteś delikatny dziecko i wiem o tym. Przyłożyłeś mocniej po plecach i oto poczułeś lekki niedowład w barku i teraz w ręce na którą miałeś operację. Nie martw się tym.
- Tak Panie Jezu.
- :)

....................................................................................................

Niedziela, 17 listopada nie było przekazu

................................................................................................

Poniedziałek, 18 listopada

00:23

Zapisz moje kochane dziecko:)
- Wstydzę się nadal Panie Jezu.
- Pragnij dobra, tylko dobra – nie będziesz się wstydził.
- Cóż napisać mój najukochańszy Jezu:)
- :)
To źle, dziecko, że tylko Ty chcesz jechać by porozmawiać z biskupem Lengą. Masz obowiązek – plakaty i ulotki. Nie mało nad tym siedziałeś. Masz przygotować rozważanie koronki. Gorzej się czujesz z powodu przeziębienia i nawet bardzo źle. Twoja stała choroba nasilona od wiosny też ci to utrudnia. Niech ktoś Cię odciąży.
Dlaczego nie oddajecie serc?
Niech pojedzie Jerzy z Rzeszowa. Najlepiej jutro jak może. Czy pojedzie samochodem czy pociągiem. Czy zanocuje w Licheniu bądź nie. Chciał wszakże z Tobą jechać do Lichenia by się spotkać z biskupem Lengą. Niechże to zrobi teraz gdy jest potrzeba.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
< Uzupełnienie: Pan Jezus mówiąc „jutro” gdy przekaz jest po północy mówi o tym dniu, który nadejdzie, to znaczy od świtu. Zatem jutro, na pewno chodzi tu o poniedziałek, nie wtorek. C. P>.

10.37

Zapisz
- Nie synu, nie będziesz rozmawiał z abp. Jędraszewskim ni Lengą. Jak to pierwsze ktoś radził.
Jak i nie będziesz rozmawiał w sprawie nagłośnienia ni toalet przenośnych na Błoniach. Są inni.
Niech ktoś nawet przyjedzie do Krakowa, choćby jutro. Zamieszka tu do niedzieli w hotelu czy taniej i działa dla Mnie, czy Najświętszej.
Amen.
Nie wracajmy do tego.
I nie bierz na głowę spraw, które tu nie są ci zlecone.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

.............................................................................................
Wtorek, 19 listopada

10.00

Zapisz dziecko
- Oszczędzaj się, jesteś chory.
- Dobrze, Panie Jezu, dziękuję:)
- :)


Później

Zapisz dziecko
- I tak się stanie.
Jeśliby Kuratorium (Delegatura) podawało Cię do sądu ( w procesie cywilnym czy innym) to osoba to inicjująca i chcąca tego zginie w tragicznych okolicznościach. Podobnie będzie w przypadku szkoły.

.........................................................................................

Środa, 20 listopada

00: 33

Zapisz dziecko
- Ludzie są tylko ludźmi, jak mówicie:)
Powiedziałem zaś byś się nie zajmował rzeczami, które nie są ci zlecone choćby kto od Ciebie oczekiwał. Sprawdzisz więc tę możliwość podłączenia i na tym koniec.
I to wyślesz B. Z.

11.09
Zapisz dziecko
- :)
Kocham Cię moje dziecko:)
- Kocham Cię mój Jezu najsłodszy.
Nic Cię nie zastąpi, ni najczulsza kochanka, ni własne słodkie dziecko, ni dobra tego świata.
- :)

...........................................................................
Czwartek, 21 XI nie było przekazu

............................................................................

Piątek, 22 XI 2019

16.04

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Dzisiaj musisz już to zostawić.
- Tak Panie Jezu?
- Tak dziecko.
<Nieczytelne krótkie słowo C.P > już zostaniesz w domu.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

.......................................................................................

Sobota, 23 XI

- Jesteś zbyt chory żeby wychodzić i działać w tych sprawach. Spróbujesz napisać rozważanie, ale jeśli nie będzie Ci wychodziło to go nie podasz. Prawie na pewno nie pójdziesz jutro na Błonia i na grób Rozalii Celakówny.
Twoje cierpienie przez brak obecności da większy owoc niż gdybyś tam był.
Amen moje dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.

Później

- Trudno dziecko, to jest Twoje cierpienie a to rzeczywiście jest za Twoją dawną winę, która się kilkukrotnie przynajmniej powtarzała.
< Nie jest to związane z nieobecnością na Błoniach C. P.>
Odczujesz to abyś nie spłacał tego już na tym świecie.
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Panie Jezu, ale ja się boję o aktualną winę w związku z tym.
- Tej nie ma. Postępujesz wedle Moich słów.



Około 23.30

- Tak, nie dane Ci, dziecko, widzieć i owoc swej pracy i swoich modlitw.
- Tak Panie Jezu.
-:)
- Dlaczego się uśmiechasz Panie Jezu?
- Jest to w zgodzie z Twą dekadencką naturą.
- Ee..
- :) Dlatego też Ci to dałem.
- ? Nie bardzo rozumiem Panie Jezu.
- :)
Zrobiłeś co do Ciebie należało. Przygotowałeś też rozważania do koronki.
:)

Po przerwie
- Dziękuję Panie Jezu.
-:)

- Panie Jezu, nie wiem jak teraz robić, modlić się, czuwać?
- Masz nadal zmęczonego ducha, dziecko. Fakt, że nie możesz iść i jeszcze jedna rzecz, która jest u Ciebie wynagrodzeniem sprawiają, że w chorobie i nabytej i stałej niewiele teraz możesz.
Pozostań w pokoju moje dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste (:
- :)


............................................................
Poniedziałek 25 XI 2019

Zapisz
- Co do sprawdzenia słupów dokonaj tego albo w dzień, albo już wieczorem.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Później

- Wobec tej sytuacji, dziecko, nie warto sprawdzać słupów bo nie będziesz miał dokładnych danych. Oddaj to Mi.
- Ach Panie, Ty wszystko wiesz, Ty wiesz czy to zostało zrobione w porządku.
- Nie zaprzątaj sobie tym głowy. Oddaj to Mi.
- Dobrze Panie Jezu.
- Zregeneruj się dziecko.
- Dobrze Panie Jezu.

......................................................
Wtorek, 26 XI, nie było przekazu

...........................................................

Środa 27 XI

Przed szesnastą

Zapisz
- Upominałem S. Krajskiego i jego syna.
Teraz zaczyna atakować słowa Moje i Mojej Matki.
Ja wiem o nim wszystko.
Jest prawo do krytyki, gdy nie zgadza się coś z tradycyjną nauką Kościoła, przede wszystkim z dogmatami.
Tak trzeba powiedzieć: Oto teraz jest większym wrogiem Orędzi M.M. od Apokalipsy i związanych z nimi czyli Twoich i Grzegorza Wróblewskiego niż Gazeta Wyborcza. Bardzo to smutne, ale taki jest fakt.
Niech służy Bogu i niech nie próbuje zamykać Bogu ust, bo bez względu na wcześniejsze zasługi może źle skończyć. Źle, gdy idzie o jego prawdziwe życie, życie wieczne, ale dotknąć go może Palec Boży już tu na Ziemi.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

20.15

Zapisz dziecko
- Jeśli będzie taki program to w nim wystąpisz.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Ty mi zawsze od razu mówisz.
- Nie wszystko dziecko.
- Ale wiele Panie.
Jestem szczęśliwym człowiekiem. Czemu Panie nie mogę przeskoczyć do radości z dolegliwości swego ciała?.
-:)

Otrzymał Cyprian Polak
(Krzysztof Michałowski)


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Podziękowanie.

Wielkie Bóg zapłać, wszystkim z całego serca.

Zaczął się nowy okres. W związku z mieszkaniem w Krakowie oprócz Rzeszowa i większymi kosztami o, jak to wymienił Pan Jezus kwotę, 3 tys. zł miesięcznie.

Nim przejdę do podziękowania za czas od 14 września ( i ogólnie za cały wrzesień) do końca października, wspomnę jeszcze o lipcu, bo poprzednio było dość krótko a lipiec na tle miesięcy kwiecień – wrzesień był dość wyjątkowy. Niektórzy pamiętali wtedy podwójnie a nawet potrójnie. Tak, że lipiec był znacznie lepszym miesiącem niż wrzesień choć wtedy już był pierwszy miesiąc nowego wynajmu w Krakowie.

Październik za to był bardzo dobrym miesiącem. Zwłaszcza jego końcówka. Znaczenie mają wpłaty wszystkich, zwłaszcza, że są tacy którzy są od początku, ale w październiku i na początku listopada była istotna duża hojność czterech nowych osób. (Akurat tak się złożyło, że wszyscy to mężczyźni), zwłaszcza w końcówce października.
Dzięki temu mogłem nie tylko spokojnie myśleć o kontynuacji mieszkania w Krakowie, kaucji na nowe mieszkanie, ale także mogłem sfinansować plakaty i ulotki obwieszczające Wolną Elekcję na Błoniach Krakowa z czego najdroższe było samo plakatowanie czyli miejsce na słupach przez określoną ilość dni. Razem z pracą grafika, najtańszą tutaj, to było łącznie 4300 zł.

Zatem te plakaty zawisły na mieście nie inaczej jak dzięki garstce wspierających te Orędzia a szczególnie teraz nowym czytelnikom w tym i z Krakowa.

Co do kwoty nie można nie pokazać jak Pan Jezus działa precyzyjnie. Odkąd było życzenie Matki Bożej rozlepienia manifestu ogłoszeniowego na mieście zobaczyłem, że nie ma innej możliwości jak zrobić to w ten sposób.
Nie wiedząc jaka to może być kwota policzyłem i wyszło, że mogę wydać maksymalnie na to 4 tysiące zł i jak trzeba jeszcze te 300, 400 zł.
Okazało się, że dokładnie tyle to kosztowało. Plakatów było zamówione 300 dlatego, że agencja ma tyle swoich słupów i tablic w Krakowie. Format też był rozsądny czyli dość duży bo ze względu na dużo tekstu nie mógł być mniejszy. (Metr na siedemdziesiąt).

Najważniejsza było tu obwieszczenie w związku z Wolną Elekcją. Jednak nie tylko to. Bowiem pierwszy raz chyba w historii Polski na słupach ogłoszeniowych zawisły plakaty w których jest o starożytności Polski, konkretnie tutaj szczególnie o Krakowie iż jest miastem założonym pierwotnie w zamierzchłej, starożytnej przeszłości, jak o tym mogli przeczytać wszyscy, którzy nie czytali na mieście, na plakatach i ulotkach zamieszczanych przy Orędziach przeze mnie i Domach Modlitwy JP II.
Pan Jezus w Orędziach potwierdza starożytność Polski dlatego też i ta wzmianka się znalazła. Mówi też, że nie można kłamać na temat przedchrześcijańskiej Polski i zabierać nam naszą przeszłość. Związane to też było z wcześniejszym Orędziem do urzędników i inteligencji Krakowa gdzie również była o tym mowa. I jak było to Orędzie nie było jeszcze wiadomo, że będzie Wolna Elekcja Jezusa Chrystusa na Króla Polski na Błoniach krakowskich choć stało się to już wiadome za kilka dni.

Zatem takie obwieszczenie na murach mówiące o starożytności Polski w tym Krakowa (Carodomu) znalazło się na murach dzięki wybranym czytelnikom tych Orędzi, w tym teraz szczególnie nowym z Krakowa.

Nie zrobili tego neopogańscy pseudolechici plujący na Jezusa Chrystusa ( W Krakowie) jak o tym było w jednym z niedawnych Orędzi przeze mnie, tylko zrobili to świadomi katolicy.
Plakaty zaś będą wisieć jeszcze jakiś czas, tam gdzie nie będą w ich miejsce szły nowe będą wisieć do oporu.

Zatem jestem bardzo wdzięczny także za to, że dzięki temu miałem dodatkową satysfakcję.

Jak wspominam, za wspierających te przekazy zamawiam comiesięczne mszę święte, pamiętam w modlitwie, zawierzam często Panu Jezusowi jak tego chce.
Postanowiłem jednak wywdzięczyć się także indywidualnymi mszami czyli za konkretną, jedną osobę, msza. To niewiele za to co otrzymałem, ale co mogę. Takie są w grudniu trzy (ściśle już jedna była odprawiona).
Chcę też podobnie postępować w styczniu i do kwietnia zwłaszcza, po trzy osoby miesięcznie bo takie mam natchnienie, czasu jest coraz mniej, nie wiadomo czy na wiosnę nie będzie Prześwietlenia Sumień więc może to być szczególnie potrzebne.
Zacząłem od osób, które są od początku, od 2017 roku, od pierwszej połowy roku i były, oprócz stałej pamięci okresowo lub stale bardziej hojne. O mszach poinformowałem dwie osoby mailowo, z trzecią nie mam mailowego kontaktu. To wymieniana zawsze w podziękowaniu Pani Barbara, która długi czas z jednakową hojnością a i teraz pamięta też w zauważalny sposób.

Jak zawsze też wymieniam w podziękowaniu utrzymujących te Orędzia których nie mam e-maila bądź nie mogę zidentyfikować po e-mailu.
Gdyby ktoś chciał potwierdzenie a go nie otrzymał to proszę po prostu do mnie napisać bo albo nie mam e-maila albo nie mogę go połączyć z darczyńcą.
Zatem wymieniam w kolejności hojności.

Wielkie Bóg zapłać! Panu Andrzejowi – za naprawdę dużą hojność, druga w kolejności z nowych osób w październiku i początku listopada wspierających te Orędzia. Pani Ewie za zawsze hojną pamięć. Pani Joannie. Pani Barbarze, Pani Annie, Panu Pawłowi, Pani Sabinie, Panu Tomaszowi – jednakowo. Panu Januszowi, Panu Bronisławowi, Panu Mirosławowi, i angielska nazwa - jednakowo.

Jeszcze raz, Bóg zapłać!


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Słowo Boże do  Marii Michaliny od Apokalipsy
/Internetowy Ruch Katolicki  „Domy Modlitwy św. JPII”
25XI2019r. /Po Wolnej Elekcji/
+++  W  imię Ojca  Syna i Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen. Rozpocząć pisanie „Słowa Bożego” po modlitwie uniżenia, błagając ciągle o miłosierdzie Boże w godzinie Apelu Jasnogórskiej  Hetmanki Narodu Polskiego. Potwierdzenie otrzymałaś po przyjęciu Pana Jezusa w Eucharystycznym chlebie.
Pouczenia: Drugi list św. Piotra, rozdz. 3, werset 2. Temat: „Przyjście dnia Pańskiego”. „Abyście pamiętali na słowa, jakie poprzednio wypowiedzieli święci prorocy i na przykazanie Pana i Zbawiciela, podane przez apostołów waszych” w imię Ojca Syna i Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.  
Pisz.  Moje dzieci czekają na Słowa Pozdrowienia, których Ja Królowa Polski zgromadziłam w dn. 24XI 2019r. na Placu Elekcyjnym na Błoniach Krakowskich, by obwołać Mojego Syna Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata na Króla Polski.
Wasze gorące serca Moich kochanych synów i córek, dały Mu wieniec Korony Żywej, bo pragnął Korony z waszych żywych serc. Jego po Trzykroć święty Majestat przyjął tą Koronę za Moim pośrednictwem. I tak się stało.
Jestem dumna, że nie zawiedliście.  Na wezwanie Królowej Polski przybyliście Apostołowie wybrani na te Czasy Ostatnie.  Ta Wolna Elekcja ogłoszenia Królem  Boga Żywego Jezusa Chrystusa dokonała się. Kocham was, kocham, kocham. Trwajcie w pokoju. Bóg w Trójcy Jedyny dziękuje wszystkim, którzy stanęli przy tronie Chrystusa Króla Polski na Placu Elekcyjnym na Błoniach Krakowskich.
Potwierdzam to świadectwo, które dała Moja wybrana córa z DM św. JPII. Tekst dołączyć:
Na głos prowadzącego: "Stajemy do apelu / śpiew "Maryjo Królowo Polski"/, ujrzałam Maryję. Niebo zaczęło się otwierać. Po oby stronach otwartego nieba stanęli Aniołowie i Święci. Po prawej stronie Maryi stał św. Jan Paweł II, po lewej: św. Andrzej Bobola, za nim  bł. ks. Jerzy Popiełuszko, św. Faustyna, S.B. kard. Stefan Wyszyński, S.B. Rozalia Celakówna. Widzenie trwało cały czas. Po "obwołaniu Jezusa Królem Polski" westchnęłam do Maryi i usłyszałam: "Przyjęłam".  J. S.  z DM św. JPII.”
Niebo otwarte, łaski spłynęły na Ojczyznę twoją, a Moje Królestwo, któremu na imię Polska. Przytulam was wszystkich do Mojego Niepokalanego Macierzyńskiego Serca, tych wybranych, którzy zaświadczyli, będąc obecni na tym Polu Elekcyjnym, jak i tych, którzy łączyli się duchowo, pogrążeni w cierpieniu, szczególnie Mój Syn wybrany, prorok K.M. Całe niebo, aniołowie, święci i błogosławieni radowali się.
Wy również odczuliście radość w sercu po wypełnieniu woli Bożej. Oprawa godna Mojego Syna Króla Bożego.Wszystkie warunki jeśli chodzi o Mój Lud, podane przez Anioła Stróża Ave Polski wypełnione.
Pozdrawiam zaangażowanych organizatorów- DM św. JPII, szczególnie Mojego syna B.Z., któremu była dana łaska przeprowadzenia tej Wolnej Elekcji.
Tych, którzy mają wątpliwości, że nie było kapłana, mówię, że duchowo łączył się abp JAN Paweł Lenga, jak duchowo zobaczyłaś i kilku innych anonimowo. Nie mniej wyjaśniam: Wolna Elekcja to wybór ludu, co jest dobrze wyjaśnione i opracowane historycznie na stronie internetowej i wątek podany na plakatach i ulotkach Cypriana Polaka. Dlatego dalszy etap w rękach Episkopatu Polski, a więc Prymasa, Rządu, Prezydenta- tak zwany obrzęd „namaszczenia”, tj. poświęcenia berła i korony- insygni władzy królewskiej.
Nie mniej jednak wzgardzili zaproszeniem Królowej Polski, to jest Mnie- waszej Hetmanki. Wasza władza na polskiej ziemi i wasze władanie stoi pod wielkim znakiem zapytania??? Dusze Moich dzieci chcecie zatracić? Nie znacie dnia ni godziny waszego doczesnego żywota. Nie chcecie trwać w miłości Boga i bliźniego, to nikt was nie będzie błagał.
Macie wolną wolę, którą dał wam Bóg Ojciec Wszechmogący, więc róbcie co chcecie do czasu jak za czasów Noego: jedli, pili, żenili się, za mąż wychodzili, aż przyszedł potop. Teraz ten potop będzie miał inny wymiar Bożej chłosty. Chrzest ognia dotknie tych nieposłusznych prawom Boga. Ucisk trwa  i będzie trwał dotąd, jak powiedział MÓJ SYN do proroka Cypriana Polaka, aż to uczynicie, wy którzy jeszcze po „Prześwietleniu sumień” się ostaniecie.
Polsko, Polsko, Polsko. Mówi teraz Mój Syn Chrystus Syn Boga Żywego -Król Polski: Nowe Jeruzalem -Polskę chciałem skryć pod  Swoje skrzydła jak kokoch, ale odrzuciliście wy EXL. w Episkopacie Polskim i Rządzie.
Błogosławię Moich elektów, którzy przybyli na Błonia Krakowskie na wezwanie Królowej waszej Hetmanki, by obwołać Mnie Królem waszych serc, Królem Polski.
Wasze serca gorące, bijące miłością przyjąłem z radością jako Koronę Żywą.  Trwaj w pokoju Moja  oblubienico, namaszczona córo królewska MM od Apokalipsy, do tego dzieła wybrana. Posłannictwo wypełniłaś, trwając w pokorze serca. Kocham cię i wpatruję się w twoje serce bijące tą szczególną miłością, by ta Intronizacja się dokonała.
Mówię to do każdego i każdej wybranej duszy obecnej, by  Mnie Bożego Syna Króla królów i Pana panów uhonorować na Króla Polski. Przyjąłem z miłością tą waszą ofiarowaną Mi Koronę z waszych serc otwartych na tchnienie Ducha Świętego, powołanych przez Moją i waszą ukochaną Mamę – Królową Narodu Polskiego.

Błogosławię Mojego wybranego syna B.Z. Potwierdzam tą nową misję do wypełnienia, którą duchowo otrzymałeś i zobaczyłeś. Tak, to jest ten telefon Boży. Trzeba realizować, plan oprzeć na modlitwie i rozeznawać. Szczęść Boże. Tak, to jest dla was wszystkich nowy rozdział życia i nowe zadania do wypełnienia Mojej świętej woli w waszym kraju nad Wisłą.  Was zachowam i wasze rodziny. Błogosławię w imię Ojca  Syna i Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.
Wyprosiliście wiele. To była i jest ciągle wielka próba. Mój Ojciec i wasz, bada wasze serca i zachowa tych, którzy z drżeniem serca wykonują Jego po Trzykroć świętą wolę, to jest Boga  Wszechmogącego, Boga Syna człowieczego, Boga Ducha Świętego ożywiciela, przez Niepokalane Serce Królowej Obojga Narodów i Przeczystego Serca św. Józefa. Amen. Amen. Amen.
Teraz przemówi z woli św. Jan Paweł II. Pozdrawiam was ja św. Jan Paweł II  i wszyscy święci i błogosławieni: św. Andrzej Bobola, św. Faustyna, św. Jadwiga, św. Kazimierz, św. Maksymilian Kolbe, bł. Ks. Jerzy Popiełuszko, kandydat na ołtarze ks. kard. Stefan Wyszyński prymas Polski oraz S.B. Rozalia Celakówna itd. Kocham was wszystkich, wy zebrani na wezwanie Królowej Polski Hetmanki z woli Boga w Trójcy Jedynego i błogosławimy w imię Ojca  Syna i Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.

I mówimy- uratowaliście Ojczyznę , choć nie w pełni. Niech to błogosławieństwo was umacnia do wypełnienia nowych wezwań działania misyjnego. To będzie nowy rozdział w rodzinach polskich, gdy schizma Kościoła Świętego Apostolskiego, chrześcijańskiego w pełni się objawi. Wy Apostołowie wybrani na te czasy apokaliptyczne, będziecie tymi latarniami, w których przetrwa wiara ojców naszych i o tym trzeba mówić, modlić się, a te Domy mojego imienia, jak te twierdze przetrwają.

Ja św. JPII nie poskąpię mojej krytyki dla wybranych w Kościele arcybiskupów, biskupów, kapłanów, mówiąc: Nie poznaliście znaku czasu i łaski, jaki Matka Najświętsza wam wyprosiła, te warunki podane przez Anioła Stróża Polski Ave- pytam dlaczego nie wypełniliście? Straciliście szansę i zagrożone  jest wasze życie wieczne. Sami sobie los zgotowaliście, jak mówi to polskie przysłowie: „Każdy jest kowalem  swojego życia- księga zamknięta. Potwierdzenie Słowa Bożego, psalm 14, werset 6, zapisz: „Doznacie zawodu w zamyśle przeciw ubogiemu, gdyż Pan jest jego schronieniem”.

Ojciec Przedwieczny błogosławi tych wszystkich uczestniczących w Wolnej Elekcji na Błoniach Krakowskich zaproszonych po imieniu dzieci Maryi Królowej Polski, którzy dokonali wyboru Jej  Syna Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata, obwołując Go Królem Polski.

To wasze wołanie, to wasze śpiewanie, to wyśpiewane Te Deum dało upust Jego wielkiego miłosierdzia i przez Niepokalane Serce Królowej Polski, Przeczyste Serce Jej oblubieńca św. Józefa, zasługi świętych i błogosławionych, pobłogosławił Naród, Królestwo Maryi, twoją Ojczyznę.
MM Moja córeczko królewska, wybranko Syna Bożego Króla Polski, gołąbko Ducha Świętego, trwaj w pokoju. To samo mówi do proroków, a więc Mojego syna K.M. oraz Grzegorza W. kocha was  i przytula do swego Ojcowskiego Serca i wszystkim, którzy trwali na modlitwie uwielbienia, łącząc się duchowo. Kocham was dzieci Maryi, Moje stworzenia.

Już wkrótce uczynię wszystko nowe. Trwajcie w pokoju, wy macie Pieczęć Boga Żywego. Amen. Amen. Amen. Błogosławieństwo Boga Żywego w Trójcy Jedynego, niech spłynie na was dzieci Maryi Królowej Polski. W imię Ojca  Syna i Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.

Duch Święty  pragnie dać swoje pouczenie. Temat: „Modlitwa o pomoc przed kłamcami”. Psalm 12, werset 3. Zapisz: „Kłamliwie mówią jeden do drugiego pochlebstwa, mówią nieszczerym  sercem”. To dotyczy was EXL w Episkopacie Polskim i w  Rządzie nie polskim.

Pokoju nie będzie, bo nie zostały wypełnione natchnienia Ducha Świętego, tj. Mnie. Zlekceważone posłannictwa i ostrzeżenia dla was dane. Bóg Wszechmogący nie będzie dłużej zwlekał. Opadnie Jego  po Trzykroć Świętego Majestatu karząca dłoń, którą błogosławi, ale i tą samą ręką daje karę na swoje nierozsądne dzieci, które winne są posłuszeństwu woli Bożej, szczególnie duchowni.

Zapomnieliście o swoich obowiązkach wobec Boga i bliźniego. Napisz AMM, że nie są to twoje słowa, ale mocą Ducha Świętego to powiedział Duch Święty III Osoba Boska. I tak się stanie. Amen. Amen. Amen.

Dziękuję za te uwielbienia wyśpiewane na Placu Elekcyjnym na Błoniach Krakowa. Błogosławię w imię Ojca Syna  i Moje tj. Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.

Jeszcze Anioł Ave Stróż Polski z woli Króla Polski poda swoje spostrzeżenia. Wola Boża jest święta.

Wypełniliście „Mała reszto” zadanie wam dane. Cieszcie się. Ta łaska była wam dana. Dziękujcie, dziękujcie, dziękujcie w wielkim uniżeniu i w pokorze serca.
Zapisz MM Moja biała siostro. Kocham was, kocham was i będę pomagał, gdy z wiarą Mnie zaprosicie. A teraz zmów Koronkę Anielską ze Mną, dokończ.
Bóg zapłać Kochana Mamusiu Królowo Korony Polskiej, Bóg zapłać Królu Wszechświata Królu Polski, Bóg zapłać Duchu Święty Boże, Bóg zapłać Boże Ojcze Tatusiu Wszechpotężny i wam św. Archaniołowie Michale, Gabrielu, Rafale, Tobie św. Aniele Ave Stróżu Polski i wam bracia Aniołowie. Spisane,
Spisane, godz. 21.00- 23.00. Uniżona służebnica Królowej Polski powiernica. AMM.     
============                                                                                                       


http://www.domymodlitwyjp2.pl

31 komentarzy:

  1. "- I tak się stanie.
    Jeśliby Kuratorium (Delegatura) podawało Cię do sądu (w procesie cywilnym czy innym) to osoba to inicjująca i chcąca tego zginie w tragicznych okolicznościach. Podobnie będzie w przypadku szkoły."

    Zastanawiam się nad tym zdaniem... Rozumiem, że Bóg 'zainterweniuje' w taki sposób jeżeli ta osoba to zrobi?
    Nie będę ukrywać, że to jak nas się wychowuje (chodzi o 'mentalność religijną') to takie zachowanie Boga stoi w sprzeczności z tym co znamy. To kojarzy mi się z Bogiem tzw. starotestamentowym, i to mogą ludzie zarzucać. To kompletnie inne światło na byt jakim jest Bóg w dzisiejszym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Porównując te orędzia do sporo wcześniejszych, nie trudno zauważyć,że w tych nowszych nie dyskutuje Pan już tak z Panem Jezusem, tylko z duzo większą pokorą do słów Pana Boga podchodzi i ufa Jemu we wszystkim. Bądź uwielbiony Panie Jezu za takie piękne owoce, łaski którymi obdarzasz tych którzy Ciebie wybierają, i że nigdy nie rezygnujesz z człowieka, ale walczysz za nas do końca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem na jakiej podstawie pan domniemywa, że będzie Prześwietlenie Sumień (być może dzięki rozmów z Jezusem czy coś) lecz sama osobiście mam wewnętrzne wrażenie, przeczucie czy cokolwiek, że to nastąpi już niedługo. W tym orku raczej nie, ale przyszły rok czemu nie? Ponaglam bliskich do spowiedzi, ale raczej nie wykonają jej w tym roku...
    Cóż robić! Niech chociaż czytelnicy ją odbędą jak najszybciej, bo przyszły rok nie zapowiada się spokojnie jak obecny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do rychlego przesiedlenia sumień sporo można wywnioskować z przekazów z kanału Wposludze na yt oraz z tych przekazów. Bo Pan Jezus kilka miesięcy temu mówił że ten rok będzie jeszce rokiem pokoju, tzn od strony ukraińskiej, ale następny.... Jest pod dużym znakiem zapytania. Może Intronizacja przesunie zawieruche wojenną, ale Matka Boska do MM od Apokalipsy powiedziała, że pokoju nie będzie, przez ignorancję ze strony rządu i Episkopatu. Poza tym Matka Boska mówiła że pozostały nam już tylko godziny godziny godziny....

      Usuń
    2. Poza tym widać, że na Zachodzie Europy zbowu zaczyba być niebezpiecznie,po zapowiedzanej ciszy przed burzą. I w moim odczuciu ten atak bojownika nie był daje newsem, bo jest żywy świadek zdarzeń- Polak, który zaczął walczyć z napastnikiem. Co ciekawe kilka lat temu w Berlinie również Polak walczył w ciężarówce z jakimś nachodzca w obronie zwykłych ludzi. O bohaterstwo innych narodowości jakoś nie słychać...

      Usuń
    3. W swoich materiałach pan Grzegorz także mówił, że Bóg odsunął to, lecz nie na lata, a na miesiące tylko. Wiemy już, że zostało mało czasu, a pan Cyprian nawet podał porę roku, czyli na wiosnę (ale to domniemane jak na razie). Gdzieś czytałam niedawno, że już konkretne wydarzenia zaczną się w czerwcu, ale oczywiście nie wiadomo którego roku. Wygląda na to, że już niedługo tak czy siak.

      Usuń
    4. Poza tym widać, że na Zachodzie Europy zbowu zaczyba być niebezpiecznie,po zapowiedzanej ciszy przed burzą. I w moim odczuciu ten atak bojownika nie był daje newsem, bo jest żywy świadek zdarzeń- Polak, który zaczął walczyć z napastnikiem. Co ciekawe kilka lat temu w Berlinie również Polak walczył w ciężarówce z jakimś nachodzca w obronie zwykłych ludzi. O bohaterstwo innych narodowości jakoś nie słychać...

      Usuń
    5. A no racja. Czasami oglądam wykłady pana Jan Przybyła - i on czasami podaje przykład odwagi współczesnych mężczyzn, jak /bodajże/ w Anglii był atak kilku muzułmanów z nożami w jakiej knajpie czy coś, a faceci brali swoje piwa i uciekali z nimi zamiast oślepić któregoś tym piwem...

      Usuń
    6. I trzeba także zauważyć, że niedawno zacząć się szum medialny odnoście Apokalipsy i III wojny światowej. W dużej mierze dzięki panu Jackowskiemu, jasnowidzowi, ale coraz bardziej tak trochę wyśmiewają ten temat. To może zagłuszyć przekazy proroków, a to powoduje że ludzie nie wierzą w nadchodzące wydarzenia. Przez to ludzie nie będą przygotowani duchowo.

      Usuń
  4. JEZUS † KRÓLEM † POLSKI †3 grudnia 2019 22:46

    Jesli bedziecie na mnie glosowac,jako prezydenta,to pierwsze co zrobie,to dokoncze intronizacje wedlug instrukcji jako prezydent,a takze naklonie episkopat do tego,by calkowicie,rzetelnie BYLA "postawiona kropka NAD i",czyli wszyscy razem lud,rzàd,episkopat na Tak wobec królowania JEZUSA w calej POLSCE.

    KOLEJNE KROKI,TO WSPÓLPRACA z prorokami Ku chwale nowej królewskiej,Chrystusowej Ojczyznie naszej.

    wymiar SPRAWIEDLIWOSCI zdecydowanie do odnowy...itp.

    z BOGIEM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się kim pan jest. I jeżeli tym, o kim myślę, to jak najbardziej zagłosuję. W rządzie czas 'lelum polelum' dobiega końca.

      Usuń
  5. Tak tu zostawię: "połowa nieba rozmawia po polsku"- taka myśl mi przyszła i o tym zawsze pamiętam. Nie możemy przecież zawieść naszych przodków!
    Ucisk idzie coraz większy, ufam, że nasz Tata nie pozwoli na całkowitą zagładę naszego narodu.
    Żeby nie polegać tylko na modlitwach, lepiej kupić chociaż tę maczetę, skoro taką radę dostaliśmy.
    Polka polska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz maczety zakupiłam, i polecam to czytelnikom, bo żyjemy w czasach ostatecznych.

      Usuń
    2. +Znamienne

      Jak zapisałem przekaz który otrzymałem a było to około godziny drugiej w nocy zalogowałem się dać informację iż następne przekazy będą w piątek to natrafiłem na ten świeży komentarz. Znamienne dlatego, że w Orędziu ale jeszcze nie tym publikowanym w piątek ale w niedzielę ( jak da Bóg) jest i o broni i o ukraińcach ( i nie tylko)
      Czytelnicy mają coraz więcej ducha, ale to też znak, że zbliża się czas.

      Usuń
  6. + W piątek będą opublikowane kolejne przekazy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęść Boże. Bądź Uwielbiony BOŻE WSZECHMOGĄCY za ten Akt na Błoniach, że dajesz nam szansę pomimo naszych grzechów i okazujesz Swoje Miłosierdzie. Królu Polski Jezu Chryste otwieraj oczy i serca naszym rodakom. Bądź Uwielbiony za te przekazy i ostrzeżenia i pouczenia. Szturmujmy niebo modlitwą o koronację naszego Króla aby ochronił nas i naszą Ojczyznę Polskę. Chwała Tobie Chryste.. Chwała Tobie nasza Królów i Mateńko Najświętsza Hetmanko narodu Polskiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu chyba na blogu CP było, że ludzkość zacznie ginąć od czerwca 2023 roku. Prześwietlenie sumień ma dać około 1 rok pokoju tym którzy przezyją, to czas nawrócenia i odciągania nawróconych przez kościół szatana i jego sługusów.
    Czytałem tez kiedyś że proroctwa mówiły że zanim przyjdzie Mały Sąd Ducha Świętego, poprzedzą to wydarzenie krach na światowych giełdach i klęska bezrobocia no i pewnie też miedzynarodowe rozruchy jak wojny czy rewolucje. Zobaczymy, czasu jednak nie ma bo czy to bedzie w Maju 2020 czy 2022-24 roku to czasu i tak juz nie ma. Wyprosić tylko Miłosierdzie dla tych których można jeszcze uratować.
    Wiadomo tyle o tyle że np. Zydowski mesjasz którego żydzi oczekują nie ujawnił się oficjalnie w tym roku, wiec być może to jest czas dany światu +/- dla ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Proszę nie pisać w ten sposób i nie zmuszać mnie do dawania sprostowania, komentarza.
      Co to znaczy było na blogu? Ktoś może pomyśleć iż to znaczy że było w Orędziach. U mnie w Orędziach nie ma nigdzie żadnych dat.

      Usuń
    2. Pan anonimowy zapewne się pomylił.

      Takie daty czytałam na jakiejś stronie, bodajże na Dziecko Królowej Pokoju - autor lubi szacować co i kiedy się wydarzy. Byłabym ostrożna z tą stroną... Niektórzy ostrzegają przed treściami, które tam są.
      Chyba baba Wanga przepowiadała konkretne lata i co ludzkość będzie w nich robiła (jakieś tam odwiedzanie innych planet, zamieszkiwać inne planety, wynalezienie ciekawych urządzeń, ludzkość będzie umiała podróżować w czasie itp.) - jak dla mnie absurdalne.
      W jakimś filmiku na YT widziałam, by Polacy wyprowadzali się z USA przed 2028 rokiem.
      Proroctwa Nostradamusa dają podobne rezultaty, niektórzy poobliczali jaki okres przewidywał. Trzeba uważać z tymi latami, bo za oceanem ludzie bardzo wierzą w takie datowania, a media robią szum o dacie końca świata.
      Nawet pan Jackowski nie lubi podawać konkretnych dat, bo wie że data może być nieprecyzyjna i często się zmienia.
      Wiaczesław Kraszennikow także nie podawał dat. Podobnie jak słynny Alois Irlmaier, który miał bardzo precyzyjne wizje.

      Na YT jest coraz więcej materiałów, gdzie ludzie ostrzegają by wypłacać pieniądze z banków. Jezus do pana Cypriana także powiedział, że nie należy trzymać pieniędzy w bankach.
      Zaś ja widziałam materiał pewnego mężczyzny, by do 6 grudnia wypłacić swoje oszczędności. Do lutego nic nie wpłacać do banków, a faceci by nie podróżowali samolotami, by wojsko ich nie zgarnęło do służby. Wojsko coś kombinuje w najbliższym czasie i mogą być kolejne pobory - autor filmiku ma znajomych wojskowych w Warszawie i który sam kiedyś odszedł z wojska. Czy to prawda? Nie wiem, ale zmusza by się zastanowić.

      Oczywiście wszystkie te informacje dają jakiś tam ogląd i pojęcie o najbliższych latach, które nie wyglądają spokojnie dla ludzkości. Osobiście wolę, by to stało się jak najszybciej, by mieć to już za sobą, i by zło w końcu się skończyło...
      Osoba, która ma coś ogłosić (nie pamiętam co konkretnie) i ma widzenia w Medjugorie, żyje i nie jest to już młoda osoba, więc to będzie za jej życia. Podobnie miała pani Agnieszka, której Bóg mówił, że będzie ofiarą całopalną, bodajże w dniu zwycięstwa Maryi w Wykrocie /albo przed/ gdzie będzie pokonany szatan. Jezus także do pana Cypriana mówił słowa, które wskazują że czas jest bardzo bliski - lecz daty nie podawał.

      Ale tez pamiętajmy, że 'ten dzień' zna tylko Bóg i On nie podawał konkretnych dat i raczej nie poda. Wiemy jedynie, że to będzie niedługo, bardzo niedługo, niż kilkadziesiąt kolejnych lat. Wiemy też, że coś ma się zacząć w czerwcu, ale tez nie wiadomo jakiego roku.

      Usuń
  9. [Paweł]
    Nawiązując do Wilna, w nocy z 3 grudnia 2019 na 4.12.2019 miałem sen w którym pojawił się obraz Matki Boskiej Ostrobramskiej. Na biurku była biała kartka A4 i przy niej światło. Coś było na niej napisane. Spojrzałem, ale nie pamiętam, co było napisane. Jednak, dzięki Bogu miałem natchnienie by poszukać Litanii do Matki Boskiej Ostrobramskiej. Znalazłem o tu http://ostrobramska.pl/modlitwa-litania-ostrobramska/ Bardzo piękna Litania, która jest balsamem dla duszy.
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam też taką litanię: https://www.milosierdzieboze.pl/litania2.php?text=46

      Nie wiem która jest ta 'właściwa'.

      Usuń
  10. Szanowny Panie Krzysztofie, mój błąd polegał na tym że odniosłem się do jednego z orędzi i komentarzy na forum jakie się pojawiły stad pisałem z pamięci i faktycznie mogłem się pomylić. Prosze zauważyć jednak ze nie podaję daty dnia Ostrzeżenia,bo i ja tego nie wiem. Coś je poprzedzi, kolejnym razem zanim coś napisze postaram się bardziej przygotować do dyskusji.
    Pana oraz czytelników bloga pozdrawiam i przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie wszystkich.Czytając ostatnie orędzia natrafiłem na słowa " Pieczęć Boga Żywego". Proszę o wyjasnienie pewnej kwestii..być może mój sposób myślenia jest niewłaściwy, jesli tak to proszę o wytłumaczenie. Rozumiem, że taką Pieczęć Boga Żywego mają Ci, którzy byli na Wolnej Elekcji? A co z tymi, którzy nie byli tam obecni fizycznie, lecz sercem swoim pragneli by Pan Jezus był Królem Polski? Czy cały polski naród, tj. osoby świeckie mogą uważać, że mają tą Pieczęć Boga Żywego? Jest o tej Pieczęci wyraźnie napisane w Apokalipsie św. Jana. Tam Aniołowie mają polecone aby opieczętować sługi Boga naszego, aby uchronić ich od wszelkiej szkody jaką Bóg zesle na ziemię.
    Przyznam szczerze, że ucieszyłem się z tego, że Pan Jezus przyjął ten akt, te serca tych wszystkich wiernych, którzy pragnęli aby został Królem Polski.
    Szkoda tylko, że sam lud tego dokonał. Czy my, którzy pragnęliśmy tego z całego serca, aby dokonała się Intronizacja Jezusa Chrystusa na Króla Polski będziemy cierpieć i odczuwać karzące Ramię Boga, który upomni tych, którzy tego nie chcieli przyjąć do swych serc i nie chcieli uznać Chrystusa jako Króla Polski?
    Bardzo proszę o wyjasnienie tych zagadnien, które nie dają mi spokoju.
    Króluj nam Chryste !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Filip] Nie było mnie na Wolnej elekcji lecz łączyłem się duchowo.Czytając w tym orędziu te słowa 'Trwajcie w pokoju, wy macie Pieczęć Boga Żywego' poczułem na czole znak krzyża i zstąpił na mnie pokój. Więc jeśli tam byłeś sercem toteż masz tą Pieczęć.

      Usuń
    2. Mam to samo pytanie mam nadzieję że Pan Cyprian na to odpowie co z osobami które w jakimś stopniu modliły się o prawdziwą intronizację i się angażowały a nie były na błoniach prosiły bliskich i znajomych o modlitwę w tej intencji lub promowały to wydarzenie w internecie? Czy o takich osobach też Bóg będzie pamiętał a raczej chronił i tę pieczęć takie osoby miały szansę dostać lub dostaną w przyszłości. Podpisuję się pod Panem Andreo i zadaję podobne pytanie. KRÓLUJ NAM CHRYSTE!

      Usuń
  12. Apropo Ukraińców. Będąc tak naprawdę szczerym to nie widziałem problemu Ukraińców być może dlatego, że żyje w małym mieście, gdzie nie ma ich za wiele. Jednakże ostatnie wydarzenia trochę zmieniły moje spojrzenie na ten problem. Pierwsze z nich miało miejsce kiedy szedłem na autobus do Warszawy. Przechodząc przez podziemny tunel para Ukraińców zachowywała się tak głośno, że wręcz naruszała prywatność innych osób. W samym autobusie co 4 Ukrainiec. Jakby tego było mało to nasz wyjazd się opóźnił bo kierowca potrącił jednego Ukraińca spieszącego się właśnie na autobus. W samej Warszawie, eh szkoda gadać. Nie wiem czy to jest polskie miasto jeszcze i standardowo jak Ukrainiec przez telefon gadał to cały autobus słyszał.
    Druga sprawa. Ostatnio w ręce wpadła mi aplikacja, zainstalowana zupełnie przypadkowo, anonimowe.pl. Ludzie opisują tam różne sytuacje życiowe jakie przeżyli, przeważnie głupoty, ale dzisiaj natrafiłem na wpis pt. "Nienawidzę rosyjskiego języka i akcentu". Autor oraz komentarze tam znajdujące się mówią o sytuacjach z Ukraińcami. To co oni tam piszą woła o pomstę do nieba. Kompletny brak szacunku, chamstwo etc.
    Pamiętam jak na blogu nasz Pan powiedział, że gdyby nie oni to wynagrodzenie Polaków wzrosłoby, jednakże wrogowie Polski na to nie pozwalają( wydaje mi się, że dobrze przytoczyłem sens tej wypowiedzi). To jedyny argument jaki "zakodowałem" i od jakiegoś czasu jak była dyskusja pomiędzy mną i znajomymi nt Ukraińców to potrafiłem podać tylko ten. Przeciwna strona podawała argumenty typu, a bo my też jeździliśmy, albo gdyby nie oni to nie miałby kto robić. Jak ja jeździłem do Anglii to zawsze z pokorą do wszystkiego podchodziłem, a nie tak jak Ci. Te sytuacje uświadomiły mi ten problem, ale patrząc na to jeszcze szerzej to znowu widzę w tym rękę Boską. Jakby nie widziałem tego, a teraz to widzę. Czasami mam wrażenie, że tematy poruszane na tym blogu i wymagania nam przez to stawiane są jak wydawanie poleceń do człowieka, który dopiero się obudził. Nie wie co się dzieje. Ze mną jest to samo. Ktoś szturcha w ramię i mówi ej zobacz na to. Ty otumaniony przez codzienność mówisz co? Ale później przyglądając się dłużej przyznajesz, że to prawda. I tak jest ze wszystkimi tematami tutaj poruszanymi. Przerażające jest to jak bardzo ślepi jesteśmy. Z Panem Bogiem w Trójcy Jedynym oraz Matką Boską Ostrobramską, Amen.
    Link do tego artykułu:
    https://anonimowe.pl/4Sv1K?fbclid=IwAR2i4xUy1W3OuC_nUOsdyv7Kqd8wvhfq3xn4EYwjPKb0qhrnVgcPc4i5c8I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Temat Ukrainy, zagrożeń ze strony Ukrainy, często porusza pan prof. Korab Karpowicz. Mówi o tym z własnej inicjatywy. Teraz, gdy prowadzi kampanię na Rynku w Gliwicach, jest szansa aby osobiście porozmawiać. A przede wszystkim czerpać i korzystać z wiedzy kogoś, kto zna się na stosunkach międzynarodowych. I oby publicyści chcieli czerpać z tej wiedzy, bo jak wiemy z Orędzi, temat powinien być obecny w mediach opiniotwórczych.

      Usuń
  13. ObjawieniaOlawskie.pl

    Pojawił się termin roku 2023-go i wyjaśnię, skąd on pochodzi.
    Orędzie Pana Jezusa, podane przez wizjonera Żywego Płomienia, 25. maja tego roku, (fragmenty):

    „Akt oddania się w Niewolę Trójcy Świętej przez Niepokalaną obejmuje wszelkie aspekty waszego życia i działania od waszego poczęcia, po całą wieczność. Pragnę, aby każdy człowiek zdecydował się na taki krok, zwłaszcza ten, który jeszcze tego nie uczynił. Nie obawiajcie się negatywnych konsekwencji podjęcia tego kroku, bo takich konsekwencji nie ma.

    Moim pragnieniem jest, by taki krok uczynili kapłani i biskupi oraz zakonnicy i zakonnice. Pośród nich nie brakuje ludzi ofiarnych i głębokiego serca. Nie czekajcie z niecierpliwością na wypełnienie się stron Apokalipsy Świętego Jana Apostoła, bo Ona powoli wypełnia się na waszych oczach. Czas, który został dany dla ludzkości, przez modlitwę i ofiarę nielicznych został wydłużony, dodany do już zrealizowanego czasu przedłużenia, który trwał 15 lat, jeszcze o jego połowę, to jest o siedem i pół roku ze względu na tych ludzi, którzy się modlą i składają Bogu swoje ofiary. Część kary Bożej zapowiedzianej jest złagodzona, a dodany czas przedłużenia jest marnotrawiony, co jest wielkim bólem Mojego Świętego Serca. Nie ma już możliwości, aby czas wam dany mógł być więcej razy wydłużony. Koniec ulgi danej ludzkości przypada na czerwiec 2023 roku. Po tej dacie wszystko gwałtownie przyspieszy, także czas wypełniania się stron Apokalipsy.”

    Natomiast co to dokładnie oznacza, to trzeba się bardziej zastanowić, dodam, że czerwiec 2023 minus 15 lat minus 7,5 roku, to wychodzi 1. stycznia 2001r. W Oławie było mówione, że „w 2000r Wola Boża ma się wypełnić”, czyli to był ten pierwszy termin apokaliptyczny, ale jakiego konkretnie z aktów apokaliptycznych, to nie zostało podane.

    Co do bieżących Orędzi, to pewna podpowiedź co do czasu chyba była przy okazji rozmów o filmie, 10-tego marca tego roku:

    - Ale Panie Jezu, ja też już wyrosłem trochę z kina.
    - To jest naturalne, niemniej całkowicie nie wyrosłeś i powinieneś zrobić ten film.
    - A kiedy Panie Jezu?
    - Chcesz w tym roku dziecko?
    - Najpierw musiałbym wyleczyć się z tej jednej choroby aby spokojnie pracować przy filmie, aby nie dopadały mnie fizyczne dolegliwości. Ale ona jest na wynagrodzenie win w czasie tych przekazów. A jakby była zamieniona na inną, co łaskawie zezwoliłeś, to też nie mógłbym pracować.
    - To się okaże dziecko.
    Na kiedy byś chciał.
    - Film się przygotowuje jakiś czas. Przed zdjęciami to w tym przypadku powinien być rok.
    - Dobrze dziecko.
    A kiedy chciałbyś zacząć tę prace.
    - Po powrocie z Meksyku jeśli miałoby to być w listopadzie lub w grudniu.
    - Zatem wiosna przyszłego roku.
    - Znakomicie, Panie Jezu.
    -:)

    OdpowiedzUsuń
  14. +

    Przesłane do mnie na mail po Wolnej Elekcji:
    "Szczęść Boże!!! Jestem niesamowicie wdzięczny za dzisiejszy wybór Jezusa Chrystusa na Króla Polski w wyniku wolnej elekcji, przeprowadzonej formalnie i modlitewnie na Błoniach krakowskich. Niech Pan Bóg ma Ciebie i Domy Modlitewne Jana Pawła II w Swojej opiece. Moje próby zamieszczenia komentarza z uroczystości na Twojej stronie nie udają się. Myślę,że chyba ją blokują synowie złego. Wróciłem właśnie z Krakowa do Gdańska jako szczęśliwy człowiek. Z Bogiem, Leszek z Gdańska."

    Zachęcam do przesyłania do Domów Modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak tylko przypomnę, że już w tę niedzielę (8 grudnia) jest Godzina Łaski!

    "Z objawieniami Matki Bożej w Montichiari-Fontanelle związane jest nabożeństwo zwane Godziną Łaski. Przypada ono w uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny - 8 grudnia od godziny 12:00 do 13:00.

    O tej szczególnej godzinie objawiająca się Matka Boża powiedziała:
    „Życzę sobie, aby każdego roku w dniu 8 grudnia w południe obchodzono Godzinę Łaski dla całego świata. Dzięki modlitwie w tej godzinie ześlę wiele łask dla duszy i ciała. Będą masowe nawrócenia. Dusze zatwardziałe i zimne jak marmur poruszone będą łaską Bożą i znów staną się wierne i miłujące Boga. Pan, mój Boski Syn Jezus, okaże wielkie miłosierdzie, jeżeli dobrzy ludzie będą się modlić za bliźnich. Jest moim życzeniem, aby ta Godzina była rozpowszechniona. Wkrótce ludzie poznają wielkość tej Godziny Łaski. Jeśli ktoś nie może w tym czasie przyjść do kościoła, niech modli się w domu”.

    Objawień w 1946 roku doznała pielęgniarka ze szpitala w Montichiari, Pierina Gilli. Widzenie przedstawiało płaczącą kobietę z zanurzonymi w piersi trzema mieczami, szatę zdobiły trzy róże: biała, czerwona i złota. Głównym przesłaniem objawień była prośba o nawrócenie ludzkości i szerzenie kultu Matki Boskiej Róży Duchownej. Pierina Gilli zmarła w opinii świętości 12 stycznia 1991 r., nie doczekawszy się zatwierdzenia objawień. W 1971 zapadło bowiem w tej sprawie rozstrzygnięcie negatywne, lecz 29 lat później biskup Brescii uznał kult czczonej tam Matki Bożej."

    Kanał 'Moc w słabości' zrobił o tym materiał: https://youtu.be/cedBxYheaFU

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.