UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 28 września 2019

21, 22 IX 2019 Do urzędników krakowskich i inteligencji Krakowa


Sobota, 21 września

Zapisz dziecko

- Potrzebne są dopusty i Twoje choroby nadal. Przez wietrzenie po zamówionym ozonowaniu musiałeś przez dwa dni trzymać otwarte okna a zrobiło się zimno. Dodatkowo diabeł zepsuł tu ogrzewanie kaloryferowe, a mały dostępny tu grzejnik nie wystarczył na mieszkanie, które jest wysokie.
Pomaga Ci zapper, ale jesteś jednak chory.
Mówisz, dziecko, że ciągnie od podłogi. Tak bywa w mieszkaniach pod którymi jest piwnica, która nie jest ogrzewania a przecież piwnica ogrzewana być nie powinna.

Jeśli chodzi o kominek.
Wprowadzone prawo w Krakowie zabrania od 1 września używania go. To jest złe prawo i Ja Jezus je anuluję. Nie można zabraniać ludziom ogrzewać mieszkań ni węglem ni drewnem.
Jest to przeciw Polakom i Polsce.
Chodzi o to aby dać kamienice Żydom, którzy mówią o sobie, że są Żydami a nie są nimi lecz synagogą szatana.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Jeśli ktoś Cię, Panie Jezu, posłucha, że anulowałeś to prawo, zapali w kominku czy tym bardziej piecu węglem, drony które puszczają nad miastem bardzo prawdopodobne, że to wykryją i ten ktoś może zapłacić karę niewykluczone, że wysoką od 500 zł do 5 tysięcy.
- Nie po to zamieszkałeś w mieszkaniu z kominkiem żeby z niego nie korzystać.
- I cóż Panie Jezu. Przyjdą, zapłacę karę, w najlepszym przypadku 500 zł, albo się i jeszcze mam prosić aby to było najniższe za pierwszym razem.
- Jeśli Ja Ci pozwalam…
- No tak Panie Jezu, Ty mi pozwalasz. Dziękuję Panie Jezu a te 45 tysięcy, które o tym nie będą wiedzieć jak może kilkaset osób w Krakowie. Zresztą oni mają już polikwidowane piece chyba, przynajmniej w części.
- Pozwalam każdemu palić w piecu węglem lub drewnem lub jednym i drugim.
- Chwała Tobie Chryste.
Panie Jezu, Ty pozwalasz, ale gdy do kogoś zapukają i wlepią komuś karę?
- Każdy ma prawo ogrzewać mieszkanie lub dom tak aby to było najtaniej, tym co dał Bóg czyli węglem i drewnem. Nie można używać jednak flotu i mułu. Nie można palić zbożem. Osoby, które to robią zostaną ciężko ukarane. Dotyczy to, rzecz jasna, tych, którzy mają to zboże i z powodów ekonomicznych go nie sprzedali.

Zatem możecie palić drewnem i węglem. Nie możecie używać flotu i mułu. Należy kupować też dobry węgiel, choćby był droższy i uważać na to by był polski. Nie możecie też palić żadnych plastikowych pojemników, ni po oleju ni nawet woreczka foliowego.
(kontynuujmy dziecko:)
Rozpalać też należy papierem, który nie ma na sobie farby drukarskiej, tylko czysty papier. Może być też słoma, siano, wszystkie naturalne produkty, którymi można rozpalić.
Ty zaś będziesz palił drewnem w tym kominku. Oczywiście kiedy będziesz miał na to czas i ochotę. W ten sposób jednak zmniejszysz też koszty za ogrzewanie i będzie Ci raźniej i przyjemniej. Dlatego też chciałem abyś zdecydował się na to mieszkanie.
- Czy ja, Panie Jezu, nie będę się stresował, że mi tu ktoś zapuka i będzie chciał wlepić karę. Do tego może dużą.
- Nie dziecko, nie będziesz się stresował.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.

…………………………………………………………

Niedziela, 22 września.

00:32

Zapisz dziecko
- Jesteś śpiący dziecko:)?
- Tak Panie Jezu.
- Piszmy dziecko:)
- O czym pisać Panie Jezu?

Pisz dziecko

- Wyślesz Mój przekaz do prezydenta Krakowa i osób z nim związanych i wszystkich instytucji Krakowa na adresy e- mailowe jakie znajdziesz, a także do prasy krakowskiej.
Założysz nowy adres e-mailowy do tego jak i innych podobnych rzeczy. Adres będzie brzmiał : Sługa Chrystusa Króla.
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste. Ale Panie Jezu, czy to nie jest rzucanie pereł między wieprze?
- Nie dziecko, ponieważ Ty informujesz o Mojej Woli w konkretnej sprawie, która dotyczy Ciebie i wielu mieszkańców Krakowa..

Dzisiaj czułeś pył między zębami i drażnił Ci przełyk. Odruchowo próbowałeś go wykrztusić. Sypią na ludzi pył i trucizny w nim zawarte. W biały dzień, zaś "pożyteczni idioci" i wrogowie Polski i Polaków martwią się spalaniem drewna w nielicznych kominkach.
Chemtrails czyli smugi chemiczne to jest zbadane i pokazane przez ludzi. Zresztą widać to gołym okiem a można i odczuć fizycznie jak to dzisiaj odczułeś przy dużym stężeniu, nie pierwszy raz zresztą, ale w Rzeszowie jest tak bardzo rzadko.
Chemtrails w Krakowie ma też i to znaczenie dodatkowe, że uderzając przede wszystkim w osoby starsze i dzieci, uderza najmniej w osoby młode, a tu szczególnie duży procent stanowią obcokrajowcy, w tym głównie Ukraińcy.
Jest to też tak pomyślane, aby w Krakowie dodatkowo uderzyć w Polaków i robić przy tym miejsce dla młodych imigrantów ekonomicznych.
Chemtrails jest wielką zbrodnią i największą zbrodnią dokonywaną w biały dzień na Polakach i mieszkańcach innych krajów głównie Zachodu, krajach białego człowieka.
Tam społeczeństwo białych ludzi gwałtownie się starzeje i to jest dopust za odejście ode Mnie.
Wy na temat chemtrails też milczycie. Wydajecie pieniądze na nowe samochody, które szybko tracą pierwotną wartość, możecie kupić używane w dobrym stanie a zakupić sprzęt do pomiarów, badać chemtrails i pokazywać Polakom. Nie możecie być bierni.
Jak mówiłem w tych przekazach musi nadejść Moje powtórne przyjście bo nie mogę pozwolić na trucie ludzi, wygubienie ich w niemałej liczbie. Dlatego potrzebne jest Moje Przyjście.

A wy ludzie Krakowa jakich byście funkcji nie pełnili, walczący „dzielnie” ze smogiem poprzez zrujnowanie wielu Polaków w tym mieście.
Mego syna stać na płacenie za ogrzewanie prądem bo mu to zapewniam, ale będzie używał kominka kiedy będzie potrzebował i miał czas i chęci ku temu. Te zaś pieniądze, które zaoszczędzi, licząc w uproszczeniu, że około 300 – 400 złotych miesięcznie, odda bezdomnym w Krakowie.
Wy urzędnicy krakowscy uważacie się za inteligencję polską, ale w swej przeważającej ilości jesteście bardzo mierni tak intelektualnie jak i duchowo. Nie myślicie po polsku, choćbyście mieli czystą, lechicką krew.

To Orędzie jest prawdziwe i pochodzi ode Mnie Chrystusa, Pana Panów i Króla Królów.

Uznajcie Mnie za Pana i Króla w tym królewskim mieście.

Nie ma pustki i stania obok.
Inaczej waszym królem zostanie szatan a wtedy będziecie płonąć w ogniu piekielnym.
Szukajcie prawdy w każdej dziedzinie życia społecznego.
Kraków jest bardzo ważnym miejscem w Polsce, gdy idzie o miasta najważniejszym.
Co z nim zrobiliście? Infekujecie go wrogo nastawionymi do Polaków i Polski Ukraińcami i innymi przybyszami z krajów trzeciego świata, którzy nienawidzą tego co wytworzyła chrześcijańska cywilizacja zachodnia, co wyraźnie pokazują w europejskich krajach Zachodu.

Jak powiedziałem w jednym z poprzednich Orędzi. W Polsce mogą mieszkać tylko ci, którzy kochają Polskę. Są tacy w Krakowie. I biali ludzie z Zachodu i Koreańczycy z Korei Południowej, Japończycy. Jest ich jednak niewielu.
Reszta nie powinna w Krakowie mieszkać. Nie ułatwiajcie im tego bo uderzę w wasze rodziny.
Zrozumcie wy, którzy nie macie złej woli i także wy „chorągiewki na wietrze”: Ukraińcy zawsze staną po stronie Rosji. Bardziej szanują Rosję choć przecież, jak mówicie, toczą z nią wojnę. Polaków nie szanują.
Opamiętajcie się. Dlaczego pozwalacie by wam pluto w twarz.
Mój syn zobaczył i sprawdzał jeszcze dwukrotnie, że w restauracji ukraińskiej na ulicy Grodzkiej kelnerki ubrane są w banderowskie barwy. To nic, że złagodzone małym szlaczkiem na spódnicy.
Chcecie by szanować was i waszych bliskich a sami się nie szanujecie. Kto nie szanuje Polski i Polaków a jest Polakiem a przynajmniej obywatelem Polski i ja go nie uszanuję.

Jestem Sędzią Sprawiedliwym.
Jestem jednym Bogiem.
Chrystus jest Miłosierdziem Boga Ojca, które stało się Ciałem dla Was i odkupiło wasze grzechy.
Kraków w czasie wojny nie został zniszczony. I Niemcy i Sowieci chcieli wysadzić Wawel. Nie udało się. Niektórzy przypisują to czakramowi na Wawelu, ale nad wszystkim Ja Jestem.
Kraków uratowały w czasie II wojny od zniszczenia modły wielu świętych, ale przede wszystkim posługa św. siostry Faustyny i służebnicy Bożej Rozalii Celakówny.
Postawcie im pomnik, tym niewiastom, które zachowały miasto od ruiny.

Kraków to duchowe centrum Polski. Nie doprowadzajcie do jego destabilizacji i chaosu. Srogo za to zapłacicie. Jeśli urzędniku czy urzędniczko nie potrafisz działać zgodnie z interesem Polski, czy nie masz odwagi cywilnej, to zrezygnuj ze swego stanowiska. Wtedy Cię usprawiedliwię. Inaczej będziesz ukarany, ukarana.
Jestem tym samym Bogiem od początku świata. Tym samym Bogiem co był w czasach Starego Testamentu.
Nie kłamcie też o historii Krakowa.
Pierwszym założycielem Krakowa był król Car, który założył Carodom czyli dom Cara. Dzisiaj to miejsce zwie się Stradom. Chcę aby była tam tablica informacyjna o tym. Po polsku, angielsku, łacinie i po hebrajsku.
Kopiec Kraka ( Krakusa, Grakchusa) i Wandy (Wendy) muszą być opisane wedle źródeł także w tych czterech językach.
To, że to są kurhany musi być pokazane. Należy je dokładnie zbadać. Jest tam pochowany Krak i Wanda.

Ja Jezus Chrystus chcę aby starożytna historia Polski/ Lechii była pokazana, w tym zwłaszcza Krakowa.
Mój syn nawiedza jej grób (kurhan) aby mogła wstawiać się za Krakowem w imieniu tych, którzy Mnie nie znali a byli sprawiedliwi i czynili tę ziemię sobie poddaną wedle odwiecznego prawa Bożego. A czynili to sprawiedliwie. Polska nie była krajem ucisku jaki był i później, w czasach feudalnych, choć w tym umiłowanym kraju mniej niż na Zachodzie.
Starożytni i wczesnośredniowieczni Lechici szanowali człowieka i przyrodę.
I Ja jestem z was.
Jeśli nie wierzycie domagajcie się badań Mego Ciała w Cudach Eucharystycznych. Zobaczycie wtedy po badaniach DNA, że Moje Ciało i Moja Krew zawierają haplogrupę słowiańską i konkretnie jej podgrupę polską.
Ja jestem z waszej krwi.
Tak, miałem w sobie krew semicką, lecz w większości ( czyli geny ludzkie tylko po Matce) była to krew słowiańska.
Jasna cera, niebieskie oczy, złotorude włosy. Czyż nie takiego Mnie znacie? Czy to jest typ semicki?

Ale cóż, któż z was jest świadom tych rzeczy, któż się nad tym zastanawiał.
Bądźcie Polakami, bądźcie potomkami starożytnych Lechitów, w tym mieście, które zostało [ założone] blisko dwa tysiące lat przed Moim Narodzeniem, a ponownie przez króla Kraka. (Nie księcia – króla).

Orędzia te są uznane przez wiarygodnych i znanych księży, pełnych Bożego Ducha. To wam mówię bo ich nie znacie. W osobistych przekazach ode Mnie potwierdza je również kapłan i osoba, której jest kierownikiem duchowym a która ma Moje Słowo.
Wreszcie publicznie jest potwierdzone w Orędziach Marii Michaliny od Apokalipsy, gdzie mój syn jest przywoływany. Nie wymyślił tego sobie zatem.
Jest Mi posłuszny i wy bądźcie Mi posłuszni, wy Krakowianie mający wpływ mniejszy i większy na różne sprawy tego królewskiego miasta, które wydało papieża. Wielkiego papieża. Czy pamiętacie jeszcze jego słowa? (zacytuj):
I dlatego — zanim stąd odejdę, proszę was, abyście całe to duchowe dziedzictwo, któremu na imię „Polska”, raz jeszcze przyjęli z wiarą, nadzieją i miłością — taką, jaką zaszczepia w nas Chrystus na chrzcie świętym,
abyście nigdy nie zwątpili i nie znużyli się, i nie zniechęcili,
abyście nie podcinali sami tych korzeni, z których wyrastamy.
Proszę was:
abyście mieli ufność nawet wbrew każdej swojej słabości, abyście szukali zawsze duchowej mocy u Tego, u którego tyle pokoleń ojców naszych i matek ją znajdowało,
abyście od Niego nigdy nie odstąpili,
abyście nigdy nie utracili tej wolności ducha, do której On „wyzwala” człowieka,
abyście nigdy nie wzgardzili tą Miłością, która jest „największa”, która się wyraziła przez Krzyż, a bez której życie ludzkie nie ma ani korzenia, ani sensu.

Dokąd dążycie?
Stańcie się Polakami nie tylko z nazwy.
Niedługo się przerazicie bo staniecie przede Mną w Sądzie na próbę zwanym Prześwietleniem Sumień, Małym Sądem lub Ostrzeżeniem.
To ostatnia nadzieja dla zbłąkanej ludzkości. Każdy zobaczy swe grzechy tak jak w chwili śmierci. Wszyscy ludzie, i niewierzący i katolicy i muzułmanie i buddyści. Zobaczą Mnie Chrystusa jako Sędziego. Ale to nie będzie „koniec świata”.
Przygotujcie się na to i oddajcie się Mi, Chrystusowi,  bo są tacy w tym umiłowanym przez Boga mieście, którzy nie przeżyją tej próby lecz pod wpływem wstrząsu umrą, niektórzy zaś umrą w nienawiści do Mnie i potępią się raz na zawsze. Bo to człowiek się potępia w chwili śmierci odrzucając Mnie i swój wybór w piekle ponawia przez wieczność.

Nie lekceważcie tych Słów i nie kpijcie pod nosem.
Niektóry tak zechcą czynić.
Jesteście bardzo zeświecczeni a Ja jestem tym samym Bogiem. Nie zeświecczyłem się moi drodzy tylko Jestem Święty w takim samym stopniu jak przed stworzeniem świata i jak będę zawsze.
I brzydzę się grzechami ludzkimi i jestem zraniony odejściem od Miłości Boga.
Jestem Miłosierny do końca, ale jest piekło i wiele jest w nim dusz.

A wy, inteligencjo Krakowa czy czytacie Pismo Święte? Choćby jako „dzieło kulturowe”?
Nie, nie czytacie tego jak tylko wyjątki. Cóż was łączy z tradycją? Jesteście jak ziele źle ukorzenione, które szybko uschnie.
Macie tutaj tak wielkie możliwości. Modlić się w katedrze królów, pojechać do Łagiewnik, do Mogiły. Macie kurhany wielkiego władcy i jego córki, wielkiej wojowniczki, która chciała pozostać dziewicą.

Każdy może tu, w Krakowie znaleźć to co bliskie jego sercu. Każdy Polak. Ale nie znajdą tego zsowietyzowani Ukraińcy wychowywani w kulcie Bandery przez wiele ostatnich lat na Ukrainie.
Ukraińcy, którzy mówią przeważnie po rosyjsku, także Ci z Zachodu Ukrainy i tuż przy granicy z Polską.
Cóż to za naród, który nie mówi we własnym języku.
Czyż i tego nie zauważacie? Nie słychać o tym. A cóż zauważacie? Koniec własnego nosa, jak to mówicie?
Nie możecie zapraszać do Krakowa wrogów Polski.
Ukraińcy są w Polsce po to by ją destabilizować.
Bądźcie polską inteligencją nie tylko z nazwy. Bądźcie ludźmi roztropnymi. Są tacy w Krakowie, ale w mniejszości.
Kraków jako pierwotnie Carodom, dzisiaj Stradom został założony nim Abraham a wcześniej Abram wędrował z wielbłądami.

Polska jest krajem wybranym także dlatego iż Ja jako człowiek wywodzę się z tego ludu poprzez Mego przodka, który wraz z innymi wyjechał na Bliski Wschód i przyjął wiarę Izraela.
Inteligencji polska, inteligencji Krakowa powiedz mi czy interesujesz się czymś więcej niż tylko tym co Ci podadzą przed oczy?
Gdybyś bowiem miała szerokie horyzonty to byś mogła natrafić na informację iż ceniony niemiecki badacz i włoski niedawno stwierdzili, że starożytni Filistyni to byli Słowianie.
Jeślibyście to wiedzieli to nie tak szokujące wydałyby się wam Moje Słowa.

Bądźcie mądrzy, czytajcie Pismo Święte, zakupujcie też, którzy nie macie bo niedługo ze strony Kościoła będą dostępne tylko tłumaczenia, które wypaczą najgłębszy sens Słowa Bożego.
Będzie to owa inna Ewangelia o której mówi św. Paweł (zacytuj)
: „Nadziwić się nie mogę, że od Tego, który was łaską Chrystusa powołał, tak szybko chcecie przejść do innej Ewangelii. Innej jednak Ewangelii nie ma: są tylko jacyś ludzie, którzy sieją wśród was zamęt i którzy chcieliby przekręcić Ewangelię Chrystusową. Ale gdybyśmy nawet my lub anioł z nieba głosił wam Ewangelię różną od tej, którą wam głosiliśmy - niech będzie przeklęty!Już to przedtem powiedzieliśmy, a teraz jeszcze mówię: Gdyby wam kto głosił Ewangelię różną od tej, którą [od nas] otrzymaliście - niech będzie przeklęty!”

Stoicie w ogniu walki. Skończył się czas bierności.
Jest czas oddzielenia ziarna od plew, a plewy będą spalone w ogniu nieugaszonym.
Człowiek ma wolną wolę.
Może odnaleźć Boga. Może robić niemal wszystko „do czasu”.
Ja przyjdę i pokażę każdy brud waszej duszy.
Strzeżcie się wrogowie Polski.
Strzeż się synagogo szatana.
Za winy Polski przyjdzie na nią ucisk lecz wy Krakowianie nie przykładajcie do tego ręki. Ukażę was szczególnie surowo.
Zwracajcie się do Jana Pawła II i Ducha Świętego.
Na Czasy Ostatnie Patronką dla Polaków jest Matka Boska Ostrobramska. Noście jej medaliki. Mogą być inne, ale te zalecam.
Polecajcie swoje sprawy na które macie tu wpływ w Krakowie i swoje osobiste św. Jadwidze królowej, św. Faustynie, służebnicy Bożej Rozalii Celakównie.

Musicie się ukorzyć przed Bogiem i uznać waszą nicość a wtedy będziecie wywyższeni. Patrzą na was święci krakowscy a także wasi przodkowie od niepamiętnych czasów.

Widzicie, ustrzegłem was i rzekę Wisłę dawniej zwaną Wandalą od zanieczyszczenia ściekami.
Przyjrzyjcie się temu. Jest tu wiele niejasności. Musicie umieć zauważać różne rzeczy po to Bóg dał wam rozum. Jesteście mniej roztropni od swoich przodków, od tych nawet, którzy nie potrafili czytać i pisać.
Jeszcze raz powtarzam. W Krakowie jest miejsce dla tych co kochają to miasto, tylko dla takich obcokrajowców.
Strzeżcie się postępować wbrew polskim interesom. Za to na tamtym świecie też jest kara. Za mniejsze i większe zdrady narodu. W szkole muszą być lekcje o banderyzmie. Także w szkole podstawowej w złagodzonej formie ( rzecz jasna) gdy idzie o opis okrucieństw jakich szowiniści ukraińscy dopuszczali się na Polakach.

Bądźcie Polakami, bądźcie Krakowianami prawdziwie, a nie tylko z nazwy.
Niebo prosi za tym miastem, ale kto będzie mu szkodził i dopuszczał lub promował szkodliwe działania będzie surowo ukarany.

Z tym was zostawiam.
Weźcie Moje Słowa do serca.
Ja od was niczego nie potrzebuję, wy ode Mnie wszystkiego.

Błogosławię temu miastu, miastu dla Polaków i kochających Polskę.

Lecz oczyszczę swoje dziedzictwo, któremu na imię Polska.

Amen.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)







43 komentarze:

  1. Panie Cyprianie.
    Mozna palić węglem,drzewem,ekogroszkiem,mialem bez trucia dwutlenkiem węgla siarczanami i azotonami.Dodatkowo można uzyskać korzyść w postaci 20% oszczędności na opale. Tamie mozliwosci daje zastosowanie sorbentu ER1 technologii polskiej firmy Ekorozwoj. Do węgla,drzewa,ekogroszku,mialu dodaje się 2% sorbentu. Na tonę opału 20kg sorbentu gdzie za 1kg placimy 5 zl.
    I tak dla przykladu gdy na sezon palimy 4 tony wegla potrzeba 80 kg sorbentu a koszt zakupu to 400 zł. Z kolei zastosowanie sorbentu daje oszczednosci 20% czyli około 800 kg zuzyjemy czyli gdy cena q tony wegla I gat. 840 kg co daje 0,8×840 zł/1tona =672 zł.A więc i tak mamy oszczędność 672 zł-400 zł zakup sorbentu daje 272 zł oszczednosci. A więc podsumowując nie trujemy srodowiska, i nawet dron czy analizatory nie wykrywają szkodliwych emisji a my w dodatku osczednosci. Kazdemu zainyeresowanemu mogę posłać mailowo deklarację zgodności że sorbent ER1 nie jest szkodliwy dla srodowiska, dla czlowieka sprawdzone przez Panstwowy Zaklad Higieny,korzyści z zastosowania sorbentu,zastosowanie sorbentu
    Pozdrawiam
    Tomasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +
      Nie chciałbym aby komentarze do tego wyjątkowego Orędzia Pana w znacznej części zajęły kwestię tego czym palić i nie palić. Pan Jezus zresztą powiedział to wyraźnie.
      Co do tego czy dron pokaże czy nie ma sensu w to wchodzić. W każdym razie w Krakowie jest zakaz palenia także w kominkach drewnem kominkowym i pierwszy taki mandat został już wlepiony tuż po północy z 30 na 1 września.Mimo iż ten Krakowianin tłumaczył się iż zapalił w kominku jeszcze ostatniego dnia sierpnia nim wszedł zakaz. W tym przypadku miał ktoś donieść bo zobaczył dym wydobywający się z komina

      Usuń
  2. Nie wiem czy mój komentarz zakwalifikuje się do zaakceptowania ale musiałem ,muszę napisać bo słowa Pana Jezusa poruszyły moją duszę, zagrzmiały dla mnie niczym w Świątyni gdy rozpędził handlarzy i kupców ,poruszyły także bo dotyka także mnie i jak sądzę każdego ,także czytającego te przekazy. Dotyka bo obnaża jaką nędzą na suchym polu ,polu działania w wymienionych przez Pana Jezusa uwagach czy raczej braku działania przeze mnie, nas ,niestety.
    Poruszyły bo trudno ogarnąć miłość Boga do mnie, nas Polaków którą w tych słowach znajdujemy ,mimo że sprzeniewierzyliśmy się Bogu wszyscy ,każdy z osobna ,ja.
    Poruszyły bo w tych słowach jest już wiele działania, dynamiki, już nie rozłożone może gdzieś ,kiedyś lecz tu i teraz, zaraz.
    Poruszyły bo Bóg działa pierwszy bez nas i czeka teraz na mnie, Ciebie, każdego ,co z tym zrobimy.
    Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. +
    Jak najbardziej nadaje się do zaakceptowania gdyż odnosi się do Orędzia

    OdpowiedzUsuń
  4. [Piotr] Bóg Zapłać za tak ważne Orędzie. Myślę, że polecenie budowy pomników dla św. Faustyny i Sługi Bożej Rozalii Celak rozszerzy się szybko, ale trzeba tej sprawie pomóc.

    Co do Lehii, to nasza wiedza wymaga ciągłej rewizji. Tak też będzie w przypadku króla Cara, który założył Kraków. Tworzę tekst pod nazwą "Biblijne korzenie Lehii", aby zebrać i uporządkować wiedzę, głównie o pierwszych wiekach naszego Narodu: http://www.odkrywaniehistorii.fora.pl/tworzenie-opracowan,11/biblijne-korzenie-lehii,265.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +To ma być jeden pomnik. Na którym będą razem św Faustyna i Rozalia Celakówna

      Usuń
  5. +Proszę też o modlitwę o efekty tego Orędzia abym znalazł wszystkie możliwe adresy mailowe, uczynił to sprawnie. I by były tam jakieś serca, które to przyjmą a nawet wiele serc.
    Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤😇😇😇☝😇😇🙏😇😇☝😇😇😇👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

      Usuń
  6. W odniesieniu do Orędzia, wniosek jest jeden, uznać swoją grzeczność przed Panem Bogiem, nawrócić się i intronizować Pana Jezusa Chrystusa na Króla Polski. Ja 24 września pod wieczór zrobiłem sobie taki rachunek sumienia z całego życia. Wpisałem na czterech stronach A4 swoje grzechy. W młodości wystarczyło, dokładnie, w czasie szkoły podstawowej. Zrobić jedną rzecz i posypała się lawina konsekwencji tego czynu. Generalnie, w moim życiu był okres od 2015 roku kiedy to do 2019 roku byłem przez około 42 miesiące zwodzony. Dopiero we wrześniu tego roku przyszło opamietanie i była spowiedź. Potem nie minęło zbyt wiele czasu i 5 września. Obecnie pracuje nad sobą i chce się dobrze przygotować do spowiedzi. Panie Krzysztofie z góry przepraszam za pewne podejrzenia związane z Panem Panie Krzysztofie. Pan Jezus Chrystus wie o co mi chodzi. Proszę o wybaczenie i z Panem Bogiem
    Pozdrawiam Paweł

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego mi i myślę że wielu polakom było trzeba. Ile można słuchać o tym smoku w Krakowie i nie tylko. Każdy myślący wie że chodzi tylko i wyłącznie o rozłożenie na łopatki polskiej gospodarki oraz umiejscowienie pod władzą(kurkiem gazowym) Putina jak największej liczby polskiego społeczeństwa. A przecież jeszcze za ziemskiego życia ś.p. zakonnika Czesława Klimuszki było wiadomo że duża część Polski wymrze z mrozu. Było też w tych przepowiedniach o muzułmanach przypływajacych na pontonach do Europy. Całe szczęście że okazjonalnie oglądam tv. Za to w radio też non stop propaganda smogowa że mózg rozsadza. Mam tylko nadzieję że biedny Szewczyk Dratewka nie słucha radia, bo też by zzieleniał ze złości :->
    Bogu niech będą dzięki
    Mirosław Kuczyński

    OdpowiedzUsuń
  8. Długie a zarazem konkretne słowa... Pragnę wolnej Polski, by wszystkim żyło się w końcu lepiej, by zła już nie było. Oby prawdy wyszły na jaw!

    Kraków to piękne miasto, szczególne... lecz pragnę dobroci w całej Polsce. Mam nadzieję, że doczekam Nowej Ziemi, byłoby wspaniale. Zawsze chciałam poznać świat przeszły, jak żyli ludzie przed grzechem, przed potopem itp. Wychodzi na to, że film Avatar to tylko pikuś przy tym.

    OdpowiedzUsuń
  9. + I jak nieraz się pojawia subtelna ironia Pana Jezusa.
    Tutaj jak często w tych Orędziach mamy nie tylko Słowa Pana Jezusa jak do nas mówi, ale też Pana Jezusa jaki jest jaki nam się nam uchyla w tym rąbku tajemnicy przede wszystkm w Poemacie Boga Człowieka, ale i tutaj trochę,
    "Nie zeświecczyłem się". Prosta z pozoru uwaga dająca do myślenia, z której wysnuć można ważne i podstawowe rzeczy takie kim jest dla człowieka Bóg w XX i XXI wieku.
    I to myślenia, które nie przekracza możliwości przeciętnego magistra, które są niższe niż przedwojennego Polaka z maturą.

    Ha, ha Bóg się nie zeświecczył :)

    OdpowiedzUsuń
  10. +JMJ

    Jeśli chodzi o to Orędzie i dotarcie do urzędników Krakowa i inteligencji Krakowa jest to tylko moje zadanie. Dlatego nie można wysyłać do żadnych instytucji Krakowa, także kościelnych choćby dlatego by nie dublować.

    Można natomiast kto jest w Krakowa dawać wydrukowane po mszy, rozdawać pod kościołem. Nie wiem czy Orędzie wraz z przekazem z rozmowy z poprzedniego dnia czy tylko od momentu jak Pan mówi, że wyślę to do instytucji Krakowa na wszystkie dostępne adresy mailowe. To już jak chcecie. Chyba lepiej byłoby do tego fragmentu.
    Proboszczom i księżom dawać tylko wtedy gdy go dobrze znacie i wiecie że jest otwarty. Jeśli ma do księdza jakiegoś to dotrze choćby mu poda inny parafianin który weźmie to Orędzie.

    Jeśli ktoś jednak zna kogoś z Krakowa kto zalicza się do kategorii instytucji, inteligencji Krakowa czy kogokolwiek z Krakowa, zna osobiście (ale nie tak że raz widział na oczy tylko zna) to oczywiście może przesłać mu, podać, ale na adres prywatny mail prywatny to znaczy aby to był mail tylko jego nie wspólny z innymi pracownikami.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korekta
      "Od tego fragmentu" miałem napisać

      Usuń
    2. Te orędzie jest tylko dla Krakowa, a jest jakieś by można by było posyłać do innych parafii w Polsce także? Lub być może jakieś będzie?

      Usuń
  11. +Wszystkie Orędzia są dla wszystkich Polaków poza tym skierowanym do Krakowian z warstwy urzędniczej i inteligencji, ale nie jest skierowane tylko do Krakowian.
    Jeśli jednak chodzi o posyłanie hurtem gdzie się da do jakich kto chce parafii innych Orędzi to nie należy tak czynić bo łatwo może być tak że w diecezji wyślę kilka osób i taki proboszcz dostanie 4 razy to samo i to go raczej zniechęci.
    Księża zwykle nie wspominają nawet o Orędziach które mają imprimatur.
    Wysyłanie do nieznanych sobie ludzi choćby księży to trochę jak spamowanie .Nic co proste nie daje dużych efektów.Lepiej proszę ofiarować w intencji tych Orędzi modlitwę i osobiste krzyże.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęść Boże. Serdeczne Bóg zapłać za to Orędzie odkrywające tyle tajemnic o Krakowie pięknym mieście. Moje serce raduje się, że mamy takie powiązania z pochodzeniem Pana Jezusa Chrystusa Króla. Dziękuję Ci Panie Jezu Chryste za odkrycie tylu ważnych faktów. Kraków jest bardzo bogaty w uświęcające miejsca. Tak łatwo dostępne. W czwartek byłam na mszy świętej trydenckiej na Wawelu i tak mi bardzo żal, że mamy to na wyciągnięcie ręki tą piękną katedrę a tak mało osób z tego korzysta. Nie trzeba biletów. Można wejść bez problemu - jest pusto. Również w Sanktuarium Krzyża Świętego w Mogile kiedyś były tłumy a dzisiaj ledwie ławki zajęte. Tęsknię za tymi tłum ami co świadczył o głębokiej wierzę Polaków. Ale ufam, że to się zmieni po prześwietleniu sumień. Jezu ufam Tobie i kocham Cię.
    Pozdrawiam Pana Krzysztofa Proroka. Z Panem Bogiem. Bóg zapłać za umieszczanie tych Orędzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    Dwie kwestie.
    W kwestii ekologi słów kilka w kontekście szerszego spojrzenia m. in. na sens istnienia człowieka:
    Otóż, cały świat został stworzony dla człowieka, jest on (świat) jakby wyprawką, którą zgotował mu Najwyższy wyprawiając go na ten "padół". Jest to podstawowa - fundamentalna prawda bez której uświadomienia sobie nie ma sensu dalsze rozważanie jak również zrozumienie czym i jaką wartość ma przyroda. Dzisiejsi tzw ekolodzy (mam tu na myśli tych na dole) nie pojmują tego ponieważ odrzucili istnienie Boga a zatem ww fundament. Dla nich bogiem staje/stała się przyroda i humanitaryzm. Dlatego "łykają" wszystko co spływa z "góry" od tych, którzy rzekomo ratują planetę przed ociepleniem, przed CO2, przed smogiem, przed... itp itd. Ale ta góra to są sataniści, to synagoga szatana. Oni są odpowiedzialni za niszczenie i zatruwanie na masową skalę ziemi, powietrza i wody. Pod płaszczykiem ratowania klimatu nakładają jarzmo np. poprzez swoich aktywistów (ww "doły" ekologów) na zwykłych ludzi. To jarzmo to po prostu rabunek, wysysanie kasy. Na czym to polega? Po pierwsze wprowadzono fałszywe założenie jakoby CO2 był szkodliwym gazem i całe tzw ocieplenie było spowodowane przez niego. To kłamstwo dało drogę do wprowadzania różnych ograniczeń i zakazów takich jak zakaz palenia drewnem, limity narzucone na poszczególne państwa na emisję CO2 przy wytwarzaniu prądu, różne podatki klimatyczne, itp. Wszędzie pełno haseł w stylu -JESTEM EKO. Ekologia stała się ... uwaga RELIGIĄ. Nawet Bergolio zwany papieżem Franciszkiem napisał w tym celu encyklikę Laudato si aby nadać temu ruchowi ekologicznemu wymiar religii.
    Przyroda i jej bogactwa mają służyć człowiekowi gdyż to uposażenie jest od Najwyższego. Człowiek jest podmiotem, ukoronowaniem stworzenia a takie dobra jak np drewno czy węgiel są do jego dyspozycji i mają mu służyć. Jedynym ograniczeniem jest rozsądne jego używanie. Wie Bóg co nam potrzeba i to On będzie się troszczył o tzw "efekty cieplarniane" (pojęcie wymyślone przez synagogę szatana).
    Jeżeli człowiek porzuci przykazania Boga Najwyższego to ziemia, woda i powietrze wystąpią przeciwko niemu samemu i nie znajdzie nigdzie miejsca nawet choćby zamieszkał w głębi Ziemi.
    Kwestia druga.
    Nie trzeba niczym palić ani niczym kręcić aby mieć prąd. Żyjemy w morzu energii. Należy wykorzystać urządzenie zaproponowane przez N. Teslę do wytwarzania prądu. Urządzenie to działa na zasadzie wykorzystania dwóch rezonansów nałożonych na siebie. Można mieć nieograniczoną ilość prądu. Koszt jego wytworzenie to kilkaset złotych. Zjawisko to jest znane od około stu lat ale skrzętnie ukrywane przez światową władzę. Rosja żyje z gazu, państwa arabskie żyją z ropy, dolar USA opary jest ropie. Nikomu nie jest na rękę wprowadzenie tego urządzenia. Poza tym kontrola ludzi odbywa się poprzez kontrolowany dostęp do energii. Utrata panowania nad dostępem do energii spowodowałaby prawdopodobnie upadek masonerii a co najmniej znaczne ograniczenie ich wpływów.
    To tyle na szybko.

    Pozdrowienie

    Hen???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczesc Boze
      Anonimowy
      Widzi pan ze pan Tesla zapomniany jest w histori a to dla mnie najwiekszy geniusz.
      Sadzil sie z Edisonem zlodziejem
      Masonem napewno
      Wykonczyli go napewnoa, on chcial da ludziom za darmo prawie wszystko co wynalazm..zbyt tempa jestem co do tych wynalazkow ale masoni nie pozwoliliby zeby ktos mial.cos za darmo wola nas gnebic I za wielka kase obciazac nas , gaz, prac czy wode odlacza I co ?
      Nikt piecyka nie ma zeliwnego jak kiedys wegla drewna tyz wody ze studni tyz to.sama.my sie mi nasuwa ooo mysla glupcy pozbawilismy was waszego teraz my zakrecimy wsio I zdechniecie ..przeciez dostalabym.kare jakbym sie do kanalizacji nie przylaczyla ,straz miejska przychodzila I nakazala mi zriobic I koniec ale panstwo soe mnie nie zapytalo czy kase na to mam ...wkurza mnie juz wszystko bo ludzie to tacy ciemni sa ..widza a nic nie robia ..sama bym poszla I krzyczanie w kosciele ze sa bez rozumu I czci dla Boga to potem zaslepieni sa przez tv.
      Ratuj nas Boze bo giniemy ,

      Usuń
    2. Witam,
      To prawda - Edison był masonem stąd był tak szanowany i miło się nim mówi do dzisiaj.
      Generator Tesli wkrótce opublikuję.

      Pozdrowienie

      Hen???

      Usuń
    3. Zgadzam się z tobą w 100%.Pozdrawiam

      Usuń
  14. +
    dla jednego z Czytelników Orędzie przywołało scenę, w której Pan Jezus rozpędził w świątyni przekupniów i handlarzy.
    u mnie słowa z Epilogu Apokalipsy św. Jana

    <>
    A kto słyszy, niech powie:
    <>
    I kto odczuwa pragnienie niech przyjdzie,
    kto chce niech wody życia darmo zaczerpnie. Ap 22,17

    Wspieram modlitwą, dopusty zdrowotne tak nasilone ostatnio ofiaruję prosząc Pana o wiele serc w Krakowie przychylnych tym Orędziom.
    Pozdrawiam porządnych Czytelników.

    Maria

    OdpowiedzUsuń
  15. +
    we fragmencie z Apokalipsy św Jana wcięło mi słowo kluczowe Przyjdź; Winno być:
    « Przyjdź!»
    A kto słyszy niech powie:
    «Przyjdź!»
    I kto odczuwa pragnienie, niech przyjdzie,
    kto chce niech wody życia darmo zaczerpnie.
    Ja wiem, że wszystkie słowa muszą się wypełnić co do joty ale patrząc na zalewającą ohydę spustoszenia słowa same się cisną Przyjdź Panie, przerwij to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  16. +Ono jest piękne i szczególne także dlatego że kiedyś mieliśmy piękne cztery miasta: Kraków, Warszawę, Wilno, Lwów. Teraz mamy tylko jedno.
    Najpierw schamili je i niszczyli powietrze i zabytki nową hutą. Teraz infekują ukrami i nie tylko. Ale cóż obecny wielo wieloletni prezydent kryptożyd sam się nie wybrał

    OdpowiedzUsuń
  17. ObjawieniaOlawskie.pl

    Słowa Pańskie z tego Orędzia, to ich kwintesencja, połączenie historii Lehji, spraw bieżących, religijnych i troski o Polskę.

    Odnalazłem związek między Orędziami z tego bloga, a Oławskimi i to bardzo wyraźny, choć symboliczny. Udało się opublikować film z pogrzebu Kazimierza Domańskiego:
    https://gloria.tv/video/dgTuMyAzWggB28a7qWwqyzfGt
    Jest on także na żydtubie i CDA.

    Wielka manifestacja polskiej wiary, dzieło, które do dzisiaj wstrząsa masonerią i brzydzi ją. Poniżej podaję odnośnik do kilku scen, które są wymowne. Po pierwsze, widać, że z twarzą wizjonera jest coś nie tak, pytanie od razu – co oni mu zrobili w tym szpitalu wojskowym we Wrocławiu. Na pogrzebie padają sugestię, że śmierć była raczej niespodziewana.
    Od około godziny z minutami są sceny w kaplicy, gdzie ludzie bardzo rzewnie podchodzą do ciała i tu zaczyna się związek z innymi Orędziami Apokaliptycznymi. Na początku p. Kazimierz Domański nie ma nic, potem ludzie kładą kwiaty, a od pewnego momentu… ma na sobie położony wizerunek Matki Bożej Ostrobramskiej!
    Nie, że jest obłożony podobnymi wizerunkami, ale tylko tym jednym i potem nawet jest chowany, to kwiaty obsługa pogrzebu zabiera, ale Wizerunek na nim zostaje złożony i zamknięty w trumnie. Nie widać, kto położył ten obraz, bo było cięcie, ale na początku go nie miał. To jest tak wyraźnie pokazane, że myśl o współczesnych Orędziach, zwłaszcza p. Cypriana Polaka i Marii Michaliny od Apokalipsy sama się nasuwa.
    Jeśli ktoś chce sobie pobrać, to tutaj mamy te kilka zrzutów ekranowych. Poza tym, widać na dłoniach ślady po stygmatach, które wizjoner miał za życia ukryte, czyli cierpiał duchowo, a teraz są widoczne i to bardzo, bardzo mocno:

    https://megawrzuta.pl/download/932b169cc56c05684cde47536cd98946.html

    PS. W pewnym momencie w filmie pojawia się dodana przez studio filmowe kula na niebie, jako przejście, a niedługo wcześniej „przypadkiem” natrafiłem w Poemacie Boga–Człowieka na odnośnik do tego rozdziału księgi Nehemiasza, gdzie jest jedno z tych niewielu zdań w Piśmie Świętym o Niebiosach Niebios, czyli kuli 3000km nad nami - mieszkania Pana Boga, w kontekście Niebocentryzmu, a ta kula w tym filmie właśnie dokładnie Niebiosa Niebios mi przypomniała i pojawa się w tym filmie tylko raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Dziękuję za te ważne rzeczy dodane tu w komentarzu.

      Dodam tylko technicznie dla czytelników odnośnie tego Orędzia, że poprawiłem, wyjątkowo zmieniłem teraz zapis słowa "Lehia" pod katem wiadomych wysłań aby uniknąć wydziwiań przed odbiorców, że to błąd ortograficzny. Jak i zmieniony jest nieco rozkład, rozłożenie tekstu.

      Usuń
  18. +JMJ

    Na to Orędzie w komentarzach spływało wyjątkowo dużo hejtu. Zresztą odwracającego kota ogonem i nie odnoszącego się do sedna spraw a nawet tylko spraw wymienionych przez Pana Jezusa. Wczoraj tego hejtu było więcej niż komentarzy czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może dlatego, że wczoraj udostępniłam link do orędzi na stronie rzekomo katolickiej. Było kilka polubień, ale pewna osoba oznajmiła, że to one są wynikiem choroby psychicznej... Dziś posta już nie ma, został usunięty, mimo że były tylko jej i mój komentarz.

      Być może atak nastąpił z tej grupy.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęść Boże drogi panie Krzysztofie i wam bracia i siostry w Panu. Dołączę się do dyskusji tak jakoś czytając Orędzie akurat poruszyła mnie sprawa Ukraińców.Ale to zaraz najpierw wyrażę wielką radośc z tego że Pan Jezus tak bardzo kocha nasz kraj i z żalem mówi i cywilizacji białego człowieka która to ulega destrukcji.Smutny to fakt.Jedna mimo tego że jak wiemy Zachód jest jak wielu ocenia - "zepsuty" to czytając słowa Orędzia akurat o Europie mam wrażenie że Jezus bardzo się smuci z powodu upadku kultury i etosu chrześcijantwa w Europie. Jak rozumiem to nawet bardzo chciałby Pan Jezus by zachód podniósł się z upadku.Mimo tego że jak pisałem wielu Polaków często spisuje tę część kontynentu na straty (nieraz czytam opinie -są sami sobie winni).A więc jednak Jezus też bardzo pragnie odnowy ducha w Europie.Oczywiście jest to bardzo trudne nawet wręcz niemożliwe.Dlaczego o tym akurat piszę? Bo modlę się za narody Europy Zachodniej o Miłosierdzie ...A teraz sprawa piecyka i palenia w nim. No to już niesamowite wręcz zabawne (przepraszam ale nie chodzi mi o obrazę Pana Jezusa i autora bloga) że o takich prostych rzeczach można porozmawiać.Przecież mamy XXI wiek a tu proszę Pan Jezus mówi :możecie palić tym a tym w piecu..to jakby troska Jezusa o tych biedniejszych , słąbiej radzących sobie finansowo Polakach.Jakby chciał powiedzieć :nie bójcie się , znam wasze problemy i bolączki. Pocieszyło mnie to trochę bo moja matka tez pali w piecu węglem (niedawno zrzucałem zakupiony do piwnicy i czasami miałem żal że nie stać mnie na wymianę pieca i montaż instalacji gazowej) a tu masz...pocieszenie i dla mnie. Nie jestem z Krakowa a miasta w północno zachodniej Polsce tam jeszcze tego absurdalnego zakazu na szczęście nie ma. A teraz o Ukraincach. Wiele razy pisałem już na ten temat.Tak też po jakimś czasie zrozumiałem w czym tkwi problem. Dotychczas broniłem Ukraińców którzy przyjeżdzali, przyjeżdzają do Polski sądząc że oni tylko w celach zarobkowych to czynią. Teraz uświadamiam sobie że istotnie jest ich bardzo dużo więc istnieje możlwiwośc że będą stanowić zagrożenie. Wielokrotnie o tym Pan Jezus mówi . Ale też zastanawia mnie czy rzezczywiście wszystkich Ukraińców Pan Jezus tak ostro ocenia? czy też odnosi się to do tych którzy będąc w Polsce są realnym zagrożeniem dla Polaków na wypadek próby destabilizacji? Mówi Pan Jezus o zsowietyzowanych Ukraincach, czczących Banderę... czy jest jakaś szansa na to że Jezus nasz umiłowany Pan łaskawie też spojrzy na ten naród? Rozumiem że spora część Ukrainców ma te wady o których już pisano , lecz czy Miłosierdzie nie powinno też i objąć ich również? Komunizm spustoszył naród ukraiński, rosyjski i inne wchodzące w skład b. ZSRR . Więc uważam że nie do konca jest ich wina że są tak zepsuci (co niektórzy). Panie Krzysztofie proszę mnie nie zrozumieć żle - nie jestem ukrainofilem. Po prostu pragnę by Jezus zjednoczył narody wszystkie które kiedyś przyjęły chrzest.Owszem ja sobie mogę tak chcieć lecz Pan Jezus może inaczej widzieć pewne rzeczy. Ale zastanawia czy gdyby jednak nie było tylu Ukraińców w Polsce ( czy też nie stanowiliby zagrożenia) to czy jednak tak ostro by się na ich temat nie wypowiadał? Tak, tylko prawda wyzwala.To oczywiste ale czasami człowiek jakby szuka jeszcze jakiejś nadziei czy dla narodów zachodniej Europy (połnocnej także) i ratunku dla wschodnich Słowian. Panie Krzysztofie zapytam jeszcze czy Rosja jest też w jakiś sposób umiłowana przez Jezusa? Nie mam tu na myśli Putina, wierchuszki..lecz zwykłych ludzi. Czytałem "archipelag Gułag" tam w obszernie opisano jak w czasach rewolucji i póżniej traktowano duchownych. Owszem Rosjanie są prawosławni lecz są także (tak uważam) braćmi w Chrystusie. a dziś realnym zagrożeniem dla Europy oprócz ateizmu jest nawałnica islamska.Czy możliwe byłoby zjednoczenie się z Rosją w celu odparcia islamu w Europie? Może to naiwne myślenie że dojdzie do zjednoczenia i takich działań. pozdrawiam serdecznie pana panie Krzysztofie i was kochani czytelnicy. Z Panem Bogiem. Piotr Kapusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] "Podczas gdy w ostatnich dniach naród za narodem zboczy z drogi i zdeprawuje się, by wznieść ohydę spustoszenia w Miejscu Świętym, pasterze Rosji zgromadzą się, aby poświęcać ołtarze." To cytat z Orędzi przekazanych przez Vassulę Ryden.

      Niedawno dałem link do licznych cytatów z Objawień dotyczących Rosji. Przypominam, że jeśli linku nie można kliknąć, należy go wkleić do paska adresowego przeglądarki.

      Musimy tworzyć społeczność internetową, która nie będzie obciążeniem dla proroka. Wiemy, że jest duży napór hejterów, tym bardziej musimy unikać zadawania prorokowi pytań, na które już były odpowiedzi. Chętnie ich udzielę, ale poza tym blogiem. Nie wiemy przecież, czy hejt nie doprowadzi do kolejnych ograniczeń dla komentujących.

      Wielokrotnie też mówiłem o konieczności czytania Anny Dąmbskiej, która zapisała wiele Słów od Boga o Rosji. Anna chyba też kiedyś będzie miała swój pomnik. W każdym razie jestem za. Trzeba, aby Polacy ją w końcu docenili. Powtarzam link, bo miał mało odwiedzin:

      http://www.cytatyzobjawien.fora.pl/europa-i-swiat,41/temat-rosja,311.html#415

      Usuń
    2. Moim zdaniem najlepiej nie uzależniać się od państwa jeżeli chodzi o wode, opał i najlepiej prąd jeśli to mozliwe. Szczególnie jeśli ktoś mieszka na wsi bo w mieście to raczej nie mozliwe. Skąd mamy pewność że nam tych mediów nie odetną i co wtedy. Może Pan Jezus również to miał na mysli. Mówił już w tych oredziach, że jako człowiek zawsze był rozsądny chyba nawet pod orędziem z bronia, a w Polsce chyba 99% społeczeństwa wierzy, że obroni nas NATO i USA (w tym i moja mama ). Zapomniałem też wspomniec o zywnosci, kiedyś Polska wies można powiedzieć była 'samowystarczalna' a dzisiaj już nikt nie produkuje swojej żywności poza małymi wyjątkami.
      Michal

      Usuń
  21. Niech bedzie pochwalony Jezus Chrystus! Mozna powiedziec, ze to Oredzie "zwala z nog", bo chociaz Pan Jezus juz o tych wszystkich rzeczach mowil wczesniej, to teraz daje konkretne impulsy do dzialania. Nie wiem czy tylko ja to tak odczuwam, ze jestesmy w jakis sposob "znichilizowani" czy tez uspieni i trudno nam podejmowac osobiscie nowe wyzwania czy jakies dzialania, brak nam checi walki, gotowosci do zrywu chociaz kilka ostatnich jak np Wloclawek czy tez Marsz Narodowcow powinno byc dla nas na plus to jednak odczuwa sie powszechny marazm. Nie jestem juz hej jak ta sarna wiec swoj czas probuje wykorzystac na podstawowe modlitwy; 4 czesci rozanca i inne, ale marzy mi sie odmawianie Go przed wystawionym Najswietszym Sakramenten, niestety ksiadz nie chce sie na to zgodzic. We wczesniejszym komentarzu bylo napisane o Mszy Trydenckiej, (mieszkam za granica wiec szczesliwa jestem, ze chociaz moge uczestniczyc we Mszy Swietej odprawianej po polsku) zal serce sciska, ze ten Skarb jest tak w Polsce nie doceniany. Dziekuje Panu Jezusowi za te Oredzia serdecznie pozdrawiam pana Krzysztofa i wszystkich czytajacych te Oredzia. Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Jest trudno bo jest jakieś działanie na wolę negatywne i ja to też odczuwam.

      Usuń
    2. Byłam we Włocławku pod Krzyżem piękne przeżycie.Organizatorzy przygotowali i spisali się na 100%, frekwencja wiernych na 50%.Czuło się ten niedosyt lecz skupienie i modlitwa budowała ducha i serce. Którz jak Bóg. m.k.

      Usuń
  22. Kolejne przełomowe odkrycie nauki rozdziera zasłonę kłamstwa wokół słowiańskiej, a więc i polskiej historii. Starożytne inskrypcje z izraelskiego Aszkelonu każą na nowo odczytywać nie tylko oficjalną historię, ale i biblię. Okazało się, że biblijni Filistyni byli Słowianami. Umieli pisać, budować domy i żeglować zanim żydowscy koczownicy opuścili pustynie.

    https://rudaweb.pl/index.php/2016/11/08/slowianie-uczyli-zydow-pisac-kuc-zelazo-oraz-budowac-domy-i-lodzie/

    Pozdrawiam in Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  23. Ks. Natanek - Toczy się bitwa o Kraków
    https://www.youtube.com/watch?v=KAHDn3pSW7s

    OdpowiedzUsuń
  24. +JMJ

    Czytelnik przesłał mi n e-mail.

    Linki które są podane: strona nie istnieje albo nie ma o niej wzmianki:

    Spróbujcie sobie sami wyrobić o tym opinię:

    AFERA! Rząd chce przekazać ziemie polskie Niemcom

    Według informacji, przekazanych przez liczne portale gmin i powiatów
    Polski zachodniej, ziemie, budynki mieszkalne oraz inne obiekty
    budowlane, które znajdowały się do 1945 roku na ziemiach wcielonych do
    Rzeszy, mają być przekazane obywatelom Niemiec.

    Oto treść ogłoszenia:

    Szanowni Państwo!

    Informujemy, że zgodnie z umową dwustronną zawartą między Rządem
    Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Republiki Federalnej Niemiec w
    sprawie restytucji mienia osób, które mieszkały na obecne terytorium
    RP do 1945 roku, od dnia 1 stycznia 2020 r. zostanie dokonane
    przejście własności nieruchomości na rzecz obywateli niemieckich.

    W związku z tym do dnia 1 listopada 2019 r. wszystkim właścicielom
    należy złożyć dokumenty potwierdzające własność nieruchomości do
    Urzędu Miasta.

    W przypadku niezgłoszenia się do Urzędu Miasta w określonym terminie
    nieruchomości będą podlegać wywłaszczeniu oraz przekazywaniu stronie
    niemieckiej.

    Źródło:
    https://zielonagora-nowasol.regionalna.pl/uwaga-ogloszenie/
    wschowa.info/uwaga-ogloszenie/
    https://epoznan.pl/news-news-98725-uwaga_ogloszenie

    za: www.mpolska24.pl/…/afera-rzad-chce…

    OdpowiedzUsuń
  25. ...nic nie znaczycie, ale ze Mną możecie osiągnąć wszystko. Oto Ja przemawiam dzisiaj do was i będę przemawiał, albowiem taka jest Moja Wola.
    Ja pragnę odnowić cały Polski Naród. Tak bardzo pragnę, aby te Słowa dotarły do tak wielu ludzkich serc, przekazujcie je innym, rozpowszechniajcie, albowiem taka jest Moja Wola, to ma dotrzeć do całego Polskiego Narodu. Ja działam i będę działał, aż osiągnę Swój cel, odnowię wasz Naród, ochronię Polskę przed zniszczeniem. A światu wskażę miejsce, gdzie ludzie mogą znaleźć schronienie, właśnie w Polsce. To miejsce wybrane od wieków. Tu chcę pokazać całemu światu, że Ja Jestem, że króluję, że przeprowadzam Swoją Wolę tak jak chcę i tak też się stanie. Ten Mój zamysł odwieczny stanie się rzeczywistością.
    http://www.duchprawdy.com/bozy_poslaniec_intronizacja.htm

    OdpowiedzUsuń
  26. https://www.youtube.com/watch?v=2PPURUOPcZo&list=PL42F0risK4IT0cLbmuWqb_Nv0NSzahqg_&index=36&t=0s
    Bardzo pilne i bardzo ważne, przesyłajcie komu się da.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ważne kazanie patriotyczne ks. Natanka
    Kazanie - ks. P. Natanek 27.09.2019
    https://www.youtube.com/watch?v=0lwcc2U0FF4

    OdpowiedzUsuń
  28. KRÓLUJ NAM CHRYSTE ZAWSZE I WSZĘDZIE

    OdpowiedzUsuń
  29. [Krzysztof Tomasz Witczak]

    Polacy! bądźcie na nowo PRAaryjczykami, Bog tego chce:

    Anna Katharina Emmerich: "Mój Oblubieniec ukazał mi niesłychany nieład i wewnętrzną nieczystość wszystkich rzeczy oraz wszelkie Swoje działania, zmierzające do przywrócenia stanu początkowego" "Pierwsza [PRAARYJSKA] mowa ojczysta Adama, Sema i Noego jest inna i tylko w poszczególnych jeszcze narzeczach istnieje. Pierwszymi czystymi [indoiranskimi] córkami tej mowy jest mowa Baktrów, Zendów i święta mowa Indów. W tych językach, słowa można znaleźć dokładnie podobne do dolnoniemieckiego mojego rodzinnego miasta. W tym języku napisana też jest książka, którą w dzisiejszym Ktezyfonie, nad rzeką Tygrys leżącym, widzę."

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.