UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 21 listopada 2016

Męka Pana Jezusa - mimo upodlenia Bóstwa i triumfu szatana - przedsmak Raju

(luty 2015   , 3)



..................................................................................................................................

Pan Jezus w Ogrojcu:

:Ten ból tak drogi
od Ciebie idzie, człowiecze srogi”

....................................................................................................................................

Tajemnica różańca:
Biczowanie Pana Jezusa”

Nie patrz na to tylko jako na moją klęskę. To już jest zwycięstwo, jego kolejny etap.
A skoro zwycięstwo. Więc w tym bólu, upokorzeniu, upodleniu Bóstwa i triumfie szatana jest już przedsmak Raju”.


Chwała Tobie Panie Jezu


- Widzisz jak krótką i szybką drogą mógłbym przyprowadzić Cię do doskonałości.

(chwilę później)

- Nie unoś się pychą (mało czytelne, zrozumiałe „mądrości”?), zrozumienie jeśli idzie o UFO i tego typu sprawy.
Nie sobie to zawdzięczasz. Badali to inni, a gdybym chciał dałbym ci poznanie dziesięciokrotnie większe, jak i innym, którzy na to bardziej zasłużyli i moc działania.

-_ Panie, dlaczego nie dajesz umiejętności ani mocy swoim duszom wybranym i bardziej uświęconym. Którzy mogliby wyprowadzić ludzi z błędu?

  - Pomódl się najpierw, a potem Ci odpowiem.


..........................................................................................................................


- Każda dusza, która przyłącza się do głębokiego rozpamiętywania Mojej Męki jest dla mnie wielką radością.
Takiej duszy błogosławię.
Uświęcenie o które modliłaby się latami dostaje w krótkim czasie.

- Boże bądź miłościw mnie
grzesznemu, Panie Jezu
i nie miej mi za złe
jeśli jestem zwiedziony
Moje biedne serce nie
pragnie zwiedzenia, ani
chwały z takich, jakby
objawień.

..........................................................................................................................

- Nie lękaj się.
Należy unikać tego co jest złe.
Jeśli znajdziesz coś przeciwnego Mojej Nauce tedy nie pisz więcej.

  • Dziękuję Panie Jezu


Tajemnica V. Pan Jezus umiera na Krzyżu.
Zdeptany, lecz już na Krzyżu zwycięski.


- Tylu było przed tobą większych!
Więc nie lękaj się tym bardziej
Marnoto moja!

Podążaj za Chrystusem Zmartwychwstałym”.


....................................................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.