UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 31 stycznia 2019

28- 30 I 2019 O filmie z P. Adamowiczem siedzącym i majacym się dobrze i sprawach związanych/ Pouczenia dla Polaków/ Pouczenia duszy/ Przypomnienie


Poniedziałek, 28 stycznia,

po 24- tej.

Zapisz

- Cóż dziecko, powiedziałem na ten temat swoje Słowo. Nie będziesz na ten temat prowadził śledztwa  ni pisał do rodziców.
Zostaw to Mnie. Sam zajmij się swymi obowiązkami, bo masz zaległości.
- Dobrze Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.



20.35

Zapisz (moje dziecko)

Jak ci mówiłem nic poważnego Ci się nie stanie. Przeczytałeś o stłuczeniu mięśnia i możliwości zwapnienia i o tym, że obrzęk może być niewidoczny. Jest zauważalny choć nie ma podskórnego wylewu.
- Jestem chory Panie, pogorszę przeziębienie jak pójdę do lekarza.
- Zobaczysz, dziecko, jutro.
- Chwała Tobie Chryste.


………………………………………………..

Poniedziałek, nadal lub wtorek 29 stycznia


23.31

Zapisz

-:)
- Dlaczego się uśmiechasz Panie Jezu?
- Jesteś zadowolony dziecko?:)
- Z czego Panie Jezu?:)
- :)
- Kocham Cię Panie Jezu.
- Lubisz tajemniczego Boga:)?
- Cóż rzec Panie Jezu:)?
- Moje biedne, chore dziecko.
- Tak, Panie Jezu, biedne i chore.
- I ze stłuczoną ręką.
- A Ty, Panie Jezu, chciałeś abym tam jechał i stłukł rękę.
- I ten ból i dyskomfort i obawa też aby nie było zwłóknienia stłuczonego mięśnia i innych objawów.
- I obawa też.
- Nie martw się dziecko:)
- Dobrze Panie Jezu.


////////////////////////////////////////////////////////

Środa, 30 stycznia


23.10

- Odrzucaj dziecko takie myśli. Nic dobrego nie przynoszą. Ne można mieć złości do dzieci.
- Tak Panie.
- Wiem, że lubisz dzieci, lecz grzeczne i ułożone, żywe, wesołe lecz ułożone. Ale gdy takie nie są z winy rodziców nie możesz wyobrażać sobie złych rzeczy. Także wobec rodziców choć to już prędzej, jeśli tak można powiedzieć.
- Tak Panie Jezu.
- Dziecku łatwo można zrobić krzywdę, trzeba więc uważać. Klapsy są odpowiednie dla dziecka. Lecz nie trzeba myśleć o niczym innym.

- Dobrze dziecko, o czym chcesz pisać?
- Może o tym, Panie Jezu co bieżące.
Zastanawiałem się czy ten filmik z siedzącym Adamowiczem ( chyba, że to sobowtór, ale to, wydaje się nierealne, poza tym uważam, że ma jego ruchy. Teoretycznie filmik mógłby być złożony z pikseli, ale też mi się nie wydaje) to Twoja też łaskawość i dla nas wobec tej nędzy, niezależnie nawet od intencji z jaką ktoś to upublicznił.

< filmy są na bieżąco usuwane, więc jest duże prawdopodobieństwo , że link będzie nieaktywny bardzo szybko.

https://www.youtube.com/watch?v=g7DlaKc4Xug . Pod poprzednim orędziem, w komentarzach na końcu jest więcej innych miejsc. C. P>
- Tak dziecko, to jest Moja Łaska. Jestem Prawdą a więc prawda jest ode Mnie.
Zrobiłem to też dla Ciebie, bo jesteś tym przygnębiony. Nie tyle samym zdarzeniem ile brakiem reakcji wśród prawicowych i patriotycznych portali i u osób przyznających się do takiej prowieniencji, na kpinę z rozumu czyli reanimację przez uciskanie [klatki piersiowej]  i to przecież bardzo mocne, kogoś kto miał być mocno ranny w serce ostrym narzędziem.
O takich bzdurach nie słyszano i za Moich Czasów na Ziemi.
Ani Izraelici, ani Rzymianie nie daliby się tak ogłupić i głośno protestowaliby. Wybuchłyby nawet zamieszki. Ulegliby przed wojskiem na ulicach, ale władza musiałaby się do tego posunąć. Mówię o tych dwóch narodach bo je znacie i są bliskie i zrozumiałe a jeszcze bardziej Rzym.
- Dziękuję Panie Jezu. Czyli jesteśmy głupsi niż starożytni Rzymianie i Izraelici.
- Oczywiście dziecko. To signum Czasów Ostatnich. A będzie jeszcze gorzej. Lecz od głupoty jest jeden krok do zbrodni. A od zbrodni już tylko droga do potępienia.
- Czemu się tak wszyscy boją, czemu nie jednoczą, nie gromadzą się, nie protestują, tylko znane osoby w Internecie niejako godzą się z tym, że będą nas pacyfikować i gdy idzie o wolność słowa.
- Kto jest kim, kto kocha prawdę, kto jest niezależny i kocha Boga.
Ta sprawa okazała się papierkiem lakmusowym. Nikt nie stanął na wysokości zadania z tych „prawicowych i niezależnych”. Nikt.
- Dziękuję Ci Panie Jezu za ten filmik i także, że zrobiłeś to dla mnie. Też dla mnie.
- Tak jak wtedy z tego świata zabrałem żonę przewodniczącego Knesetu, zrobiłem to też dla Ciebie.
- Tyle dobroci Panie.
- Tych, których kocham daję krzyże lecz i kwiaty.
- Oby, Panie, z tego coś więcej wyszło dla prawdy.
- To już od was zależy, lecz beze Mnie, bez Mego Imienia na ustach nawet gdyby dziesięć milionów wyszło na ulice protestować przeciwko kpinom z Boga i człowieka w oszustwie dotyczącym śmierci Adamowicza, to nie przemożecie ich.
- Na pewno tak będzie Panie Jezu.
A o zamordowaniu dziewczynek w Koszalinie aby ich niewinną krwią  podlać tę satanistyczną, masońską hecę wobec Polaków nie ma nigdzie jak Ty Panie powiedziałeś. Nikt tego nie podejmuje.
- Cóż dziecko zrobić. (Pan Jezus rozkłada ręce).
- Dziękuję, Panie Jezu, za wszystko.
- Widzisz dziecko. Podczas wojny ludzie nic lub niewiele mogli zrobić żyjąc pod przemocą, pod butem okupanta.
Więc nie dziw się, że ty niewiele możesz zdziałać jak tylko modlitwą i cierpieniami. I widzisz, że i ze względu na Ciebie jest ten film.
- Jeśli to przejdzie bez echa hańba będzie jeszcze większa.
- To od was zależy. Bóg nie może zmuszać ludzi do działania łamiąc ich wolę. Jeśli nie będę królem w sercach to zginiecie.
- A co, Panie Jezu, ja mogę zrobić i czytelnicy tych przekazów.
- To co do tej pory tylko doskonalej i w Twoim przypadku i w przypadku innych.
Mówiłem czego chcę od Polaków.
- Macie swoje obowiązki (czytelnicy). Ty masz swoje. Jeśli ktoś czuje, że winien działać niechaj działa, lecz inni pójdą za nim? To wątpliwe. Skupcie się na modlitwie, oddawaniu cierpień, także propagowaniu tych Orędzi.
Lecz nie rzucajcie pereł między wieprze.


- Panie Jezu słodki, tyle mówisz, tyle dajesz, tyle pouczasz i tak mało.
- Bo nie ma mnie w sercach. Prawdziwie mnie nie ma.
- Jak będziemy żyć, Panie Jezu, w najbliższym czasie?
- Materialnie gorzej lecz nie stanie się to nagle.
Musi przyjść na was ucisk, który będzie miał nie tylko taki wymiar. Lecz zachowajcie spokój, pogodę ducha, pamiętajcie, że nad wszystkim czuwa Ojciec i nikomu nie spadnie włos z głowy bez Jego zgody. Zdajcie się na wolę Ojca i miłujcie ją i nie lękajcie się.
-:)
Wiem dziecko, że Ty się nie lękasz. Lecz muszę Cię trzymać nieco z dala od pewnych spraw.
Gdybym Ci pozwolił to pojechałbyś do Koszalina i zaczął działać. A jakby Cię nie chciała słuchać prokuratura lub nie chciała udzielić informacji mógłbyś być tak ostry w słowach, że mogłoby to się dla Ciebie skończyć kłopotami. Bo Ja Cię zawsze obronię ale nie możesz ani pierwszy wyzwać ani podnieść ręki.
A masz do tego skłonności aby zrobić to wobec osoby, która ma władzę. Więc Ci nie pozwalam. Doskonal swego ducha aby być dla innych.
- Przepraszam i dziękuję Panie Jezu.
Słodki i kochany Jezu.
Chwała Tobie Chryste.


- Będziemy pisać jutro dziecko.
A teraz jak dasz radę za chwilę będziesz przepisywał przekaz.


Otrzymał Krzysztof Michałowski
(Cyprian Polak)



//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Wsparcie dla poszkodowanego Janusza Górzyńskiego

To pierwsza zbiórka, wsparcie dla kogoś, organizowane na tym blogu z Orędziami od początku jego istnienia, od początku otrzymywania Orędzi.
Jak widzicie, w krótkim przekazie z soboty zaakceptował to Pan Jezus i zachęcił mnie do zorganizowania tego. Przytaczam:
„Zapisz dziecko

- Tak zrób, nie stój w miejscu. Ogłoś tę zbiórkę.
- Dobrze, Panie Jezu, dziękuję.”
Kim jest Janusz Górzyński i dlaczego miałaby dla niego być zorganizowana zbiórka pieniędzy?
Jest to były przedsiębiorca zrujnowany przez można powiedzieć nieznane ciemne siły. On sam mówił o mafii satanistycznej i nie chodzi tu oczywiście o jakichś domorosłych satanistów spod znaku hec z kotami na cmentarzach.
Nie tylko zrujnowany, ale pozbawiony zdrowia i nadto możliwości leczenia państwowego, nie jest ubezpieczony i nie może się ubezpieczyć.
Dopóki jeszcze mógł po zrujnowaniu go prowadził działalność publiczną, wygłaszał prelekcje,  a także jak pamiętam prowadził blogi. Niestety zdrowie i finanse uniemożliwiły mu to. (Tutaj link do jego jednego z wykładów Polska w niewoli mafii szatana cz.1 - Janusz Górzyński https://www.youtube.com/watch?v=owGDFr2NvKU Gdy wpiszecie w youtube „Janusz Górzyński” znajdziecie i inne jego materiały jak i o jego sprawie, procesach itd.)
Janusz Górzyński i jego siostra Krystyna Górzyńska, pochodzą zresztą z dobrej szlachty, czyli są solą tej ziemi, resztkami z wybitych naszych elit.. Janusz Górzyński własną przedsiębiorczością doszedł do dobrze prosperującej firmy i tego go wrogowie Polski i Polaków pozbawili, nadto zdrowia przez pobicie. Próbuje walczyć  w sądach o sprawiedliwość ale Dobra Zmiana nie pochyla się nad nim, prawo i sprawiedliwość tu nie działa przynajmniej dla „gojów”. (Przypomnę, przy okazji, że termin "prawo i sprawiedliwość" jest wybitnie starotestamentowy, nie jest cytowany w Nowym Testamencie. Jeśli partia polityczna bierze za nazwę słowa ze Starego Testamentu a nie Nowego to należy się nad tym mocno zastanowić i  zastanawiałem sie, pamiętam w 2011 roku i napisałem o tym wtedy).
Nadto jak się nie ma zdrowia i pieniędzy i walczy o przeżycie to trudno walczyć w sądach.

Przez to pobicie choruje do dzisiaj (nogi, bardzo poważne ich schorzenia). Jak powiedziałem nie jest ubezpieczony i nie może się ubezpieczyć bo musiałby zapłacić zaległe ubezpieczenie zdrowotne. Jak rozmawiałem o tym z jego siostrą jeszcze przed przekazami to było to około pięć lat zaległych. 
Teraz przy kontakcie z jego siostrą, która jest też znana jako blogerka Rebeliantka dowiedziałem się, że sytuacja jest tragiczna i niedawno miał zawał. Mieszkają razem w rodzinnym domu w Czechowicach - Dziedzicach.
Nie utrzymywałem kontaktu ostatnimi czasy z blogerką Rebeliantką – Krystyną Górzyńską (także dziennikarką) jak i z innymi blogerami z którymi wcześniej ten kontakt utrzymywałem. Napisałem do niej teraz można rzec przypadkowo, bo patrząc co ludzie piszą o sprawie gdańskiej natrafiłem przez wyszukiwarkę, jak pamiętam, i na jej społeczny materiał. No i przy okazji zapytałem co u niej i u brata. Napisała mi, że niedawno miał zawał, a sytuacja jest tragiczna. To nie są ludzie, którzy się o coś upominają, więc jeśli napisała, że sytuacja jest tragiczna to znaczy, że jest bardzo tragiczna, skrajnie tragiczna.
Pomóżmy dobrym Polakom. Ja ze swoich pieniędzy przekazałem jej największą kwotę na jaką Pan Jezus jednorazowo się u mnie zgadza w konkretnym przypadku, ale zdawałem sobie sprawę, że to kropla w morzu potrzeb.
Oto numer konta Górzyńskich na wpłaty dla poszkodowanego i chorego Janusza Górzyńskiego:


PKO BP SA O/ Czechowice-Dziedzice

65 1020 1390 0000 6302 0122 8709

Felicja Górzyńska

(Napomknę tylko, że p. Górzyńska niechętnie podała swoje konto do upublicznienia.  Nic nie wiedzieli o wsparciu. Pomysł był mój, lecz było lepiej aby środki przychodziły na ich konto, zatem w tej sytuacji nie miała innego wyjścia:)).

Jak widzicie o zbiórce powiedział Pan Jezus i zaakceptował ją (więc nikt tu nie podskoczy:)), nadto zachęcił mnie do tej akcji. Sprawa jest więc jasna.

Z  Panem Bogiem

Krzysztof Michałowski
(Cyprian Polak)




////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Przypomnienie o dowodach osobistych.Przypominam, że jeśli ktoś ma do wymiany dowód osobisty a nie chce mieć dowodu biometrycznego to jest ostatnia chwila aby to zrobić. Na dowód czeka się dwa tygodnie. Ale trzeba to zrobić już dziś, jutro, w poniedziałek najpóźniej. Jeśli ważność czyjegoś dowodu kończy się w tym roku, za rok, za dwa lata, trzy nawet.




34 komentarze:

  1. +
    Przypomnienie o dowodach osobistych.

    Przypominam, że jeśli ktoś ma do wymiany dowód osobisty a nie chce mieć dowodu biometrycznego to jest ostatnia chwila aby to zrobić. Na dowód czeka się dwa tygodnie. Ale trzeba to zrobić już dziś, jutro, w poniedziałek najpóźniej. Jeśli ważność czyjegoś dowodu kończy się w tym roku, za rok, za dwa lata, trzy nawet.

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥️Laudetur Jesus Christus et Maria Immaculata♥️

    "- Lubisz tajemniczego Boga:)?"

    "- A czy Bóg ma poczucie humoru?"; "- Jaki On naprawdę Jest?" - zastanawia się mnóstwo osób na pewnym katolickim forum, na które ostatnio "wpadłam", w poszukiwaniu informacji.

    Na mnóstwo pytań współczesnego człowieka odpowiadają pisma "Małego Jana", czyli Śp. Marii Valtorty; ten Blog również, ponieważ kiedy człowiek wierzy, kocha, prosi Pana Boga w Wiecznej Trójcy Przenajświętszej i wszystko Mu zawierza, modli się, pyta, szuka, kołacze... to wierzcie, że Pan Bóg odpowiada. Mam mnóstwo dowodów na poparcie tej tezy, a jeśli Pan Bóg pozoli - a ja nie stchórzę��, to z ♥️Dedykacją dla Czytelników Tego Niezwykłego Bloga♥️ pokażę pewien CUD z datą i godziną, którego świat jeszcze nie widział. Zarejestrowałam go tel. komórkowym; wcześniej zrobiłam dokładnie to, o czym wspomniałam wyżej♥️

    Jestem nikim, marnym pyłem na wietrze... Ale może ten CUD pomoże ludziom wierzyć i kochać...♥️

    ♥️Moje życie było pełne niespodzianek, a największą jesteś Ty Przenajświętszy Panie Boże w Wiecznej Trójcy♥️

    ♥️Pan Bóg Przedwieczny w Świętej Trójcy «ŚWIĘTA WIARA KATOLICKA I MIŁOŚĆ BOŻA SĄ WIECZNE»♥️

    ♥️Najświętsza Panna Maryja «Zróbcie wszystko, cokolwiek wam powie» Ewangelia Św. Jana 2,5♥️

    ♥️Pan Bóg Jezus Chrystus «Zburzcie tę świątynię, a Ja w trzy dni wzniosę ją na nowo» Ewangelia Św. Jana 2,19♥️

    ♥️Śp. Maria Valtorta «Celem życia człowieka jest nawrócenie»♥️

    ♥️DEO GRATIAS♥️JESUS CHRISTUS REX POLONIAE♥️MARIA REGINA POLONIAE♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdalena Adamowicz z córką i szwagrem w Brukseli. Na spotkaniu z szefem Parlamentu Europejskiego https://www.youtube.com/watch?v=OnApMgnvTss

    OdpowiedzUsuń
  4. Apropo filmu z Adamowiczem. Byłem zaskoczony reakcją ludzi z pracy jak pokazywałem im go. Były to bardzo często komentarze typu: (kiedy Adamowicz siedzi za parawanem), "No, on jest w szoku dlatego nie czuje tych pchnięć nożem". Nie wierzyłem własnym uszom. Widać jak na dłoni wszystko. Odpowiadałem: "facet który ma trzy rany kłute, poprawia sobie okulary?" albo "czy macha ręką na znak że "dobra jest""? Ludziom tak trudno zaakceptować inną wersję wydarzeń niż ta oficjalna.... Nawet nie zaakceptować, dopuścić do rozważenia innej wersji im nie przyvhodzi do głowy. Modlę się za Polskę i Polaków, ale gdzie oni są to nie wiem...czasami się ktoś trafi, kto przynajmniej nie zakpi z tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynym pocieszeniem wtedy były dla mnie słowa Jezusa: " Nie rzuca się pereł między wieprze".

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu mówić o Intronizacji o powrocie Polaków do Jezusa. Dla Boga nie ma nic nie możliwego, ale mi wydaję się to w tej chwili niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się że dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych, ale nic na siłę. Mamy wolną wolę i Bóg w swej miłości pozwala mam nawet błądzić. Jedyne co możemy zrobić to modlić się o przemianę serc Polaków. Mam propozycję, kto chętny i rozumiejący powagę sytuacji proszę niech zacznie odmawiać Nowennę Pompejańską w tej właśnie intencji.Ja zaczynam od jutra :) z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  8. +JMJ
    Odniosłem się do komentarza pod poprzednim Oredziem a dam też odpowiedź tutaj.
    Pisze też materiał o operacjach fałszywej flagi pod kątem polskim. No jak wiadomo nie jestem zdrowy i na razie jest połowa i leży.

    A oto mój komentarz;

    +JMJ
    No ta. Wydawałoby się, że to ukartowało PO. No, oczywiście ze służbami bo bez nich nie da rady i nie robi się takich rzeczy. To akurat nie byłoby dziwne bo i przecież wiadomo, że służby powołały do istnienia KLD przynajmniej będący wstępną formacją przed PO.
    Dlaczego dziwić się czy nie dziwić reakcji PiSu. Ja na ten temat wyrażałem swojej zdanie i że mnie bardziej boli reakcja „prawicowych i niezależnych”, którzy nie tylko że nie widzieli problemu resuscytacji na człowieku dźgniętym w serce, ale i jako normalne traktują to, że Ziobro powołuje 100 prokuratorów, którzy mają cenzurować Internet i oni nie protestują przeciw temu w jakiś konkretny sposób. Nie ma kategorycznego: Ja się nie zgadzam.
    No, ale przejdźmy do tego czy stoi za tym PO czy nie.
    Wiemy, że karetka była prywatna z lekko zakamuflowanym logo masońskim. Zobaczono, że na scenie były wyświetlone 33 trójkąty czy co tam było, w środku ubryłowione serce z dwiema dziurami.
    27 rocznica WOŚP i inne znaki.
    Mamy więc ewidentne znaki masońskie. Krajski mówił swego czasu, że rządzący z PO nie było masonami ,ale zachowywali się tak jakby realizowali wytyczne masonów. Natomiast z PiS po zmianie na Morawieckiego w rządzie są ludzie, którzy wygląda na to że są masonami. Przypomnę akcję p Barys ,jak była posłanką, lustracji antymasońskiej. Powiedziała wtedy na Antenie Radia Maryja : było to bodaj w listopadzie 2013, że po tym więcej osób z prawicy przestało jej podawać rękę niż z lewicy.

    Więc ta zgodność i agresja PiS przeciw polskiemu narodowi i wolności poprzez zwalczanie „mowy nienawiści” i cenzury polskiego Internetu widać na platformie masońskiej.
    PO też nie musi mieć z tym bezpośrednio coś wspólnego. Nie jest możliwe aby taka decyzja wobec inscenizacji zapadła nawet na jakimś tajnym porozumieniu partyjnym. Więc niezależnie od tego jakie służby stoją i kto miał bezpośredni interes w tym aby wycofać Adamowicza, kto podjął decyzję, to jest tu porozumienie ponad podziałami masońskie i promasońskie jeśli założymy, że PO to nie masoni, ale działają jak masoni, jak to dokładnie ujął Krajski jak sobie przypomniałem.
    Zauważamy tę ekspansję masońską poprzez wielkie nagłośnienie tego zdarzenia na świecie bodaj większe niż smoleńskie. Masoneria więc światowa a przynajmniej europejska nagłośniła to.

    Okazuje się też ,ze resuscytacja, mocne uciskanie klatki piersiowej jest powszechne przy operacjach fałszywej flagi co pokazuje ekspert od operacji fałszywej flagi Ole Dammegard.


    OdpowiedzUsuń
  9. +JMj
    Wyłączam się z komentowania i odpowiadania na komentarze przez 3 dni.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +
      ♥️MAM DO CIEBIE PROŚBĘ♥️WEJDŹ W OPCJE BLOGA I ZAZNACZ MOŻLIWOŚĆ WSTAWIANIA KODU HTML W KOMENTARZACH; CHCIAŁAM WSTAWIĆ OBRAZY, ALE JEST TO NIEMOŻLIWE - ZAKAZ HTML :-(
      +
      JAK TAM KSIĄŻKA? JUŻ PRZECZYTANA? JAKIE WNIOSKI?
      +
      ♥️CZEKAM♥️NA♥️TWOJĄ♥️RECENZJĘ♥️
      +
      https://www.youtube.com/watch?v=ib8qsz2_Yp8
      +
      ♥️DEO GRATIAS♥️JESUS CHRISTUS REX POLONIAE♥️MARIA REGINA POLONIAE♥️

      Usuń
  10. "Nadchodzą biometryczne dowody osobiste i karty płatnicze. Już wkrótce zniknąć mogą PIN-y i hasła

    Skanery linii papilarnych, tęczówki czy głosu coraz częœciej zastępują tradycyjne metody weryfikacji tożsamoœści. Wiele wskazuje na to, że wkrótce biometria stanie się standardem nie tylko w smartfonach, lecz także we wszystkich dziedzinach naszego życia. Na rynek wkrótce trafią pierwsze karty płatnicze z wbudowanym czytnikiem odcisków palców. Komisja Europejska rekomenduje wprowadzenie we wszystkich krajach członkowskich biometrycznych dowodów osobistych, które uniemożliwiłyby kradzież tożsamoœci."

    Nie wolno dłużej czekać, trzeba już odmawiać przyjęcia nowych, elektronicznych dokumentów tożsamoœci, trzeba je odrzucać bo to są dokumenty żydowskiego moshiacha (Antychrysta). I strzeżcie się kapłanów, którzy was namawiają do ich przyjęcia, oni zdradzili Chrystusa i są już pachołkami żydowskiego moshiacha (Antychrysta) !

    Jak trwale związać czip z człowiekiem?

    Ale co z weryfikacją albo kontrolą przynależności dokumentu do konkretnej osoby? Pierwszy wariant rozwiązania tego problemu to jest implantacja chipu w ciało człowieka, o czym wielokrotnie pisano w kontekście zastosowania do identyfikacji tożsamości implantu (mikrochipu) Verichip. Ale taka implantacja u nas (na Ukrainie-tłum.) nie jest przewidziana
    przez prawo. To w takim razie jak na stałe „przywiązać” chip do człowieka?

    Biometryczny dowód tożsamości będzie na Ukrainie wydawany za zgodą człowieka co będzie także zawierało procedurę pobrania danych biometrycznych. Naniesienie znamienia (tatuażu) opisanego w patencie Thomasa Heetera będzie włączone do tej procedury w sposób milczący

    Nawet jeżeli w czasie skanowania twarzy znamię na człowieka nie będzie naniesione to jeżeli z powodu sztucznie wywołanego kryzysu bankowego, machinacji albo fałszerstw dokumentów biometrycznych ludzie mogą utracić œśrodki do życia to wtedy naniesienie znamienia na ciało albo implantacji czipa w ciało będzie nieuniknione bo będzie podyktowane zapewnieniem bezpieczeństwa. Biometria to dobrze rozreklamowana iluzja bezpieczeństwa i wygody. Wygoda polega na tym, że obiekt z czipem jest łatwy do kontrolowania. Jeżeli człowiek wyrazi zgodę na przyjęcie elektronicznego dokumentu z czipem to jego dokument będzie łatwo i wygodnie identyfikowalny a sam człowiek będzie całkowicie manipulowany. Dlatego dokument biometryczny to jest punkt bez odwrotu. To jest granica spoza której nie ma powrotu. "

    OdpowiedzUsuń
  11. Panie Cyprianie przeciez jak nas zmusza do tych dowodow nowych to co my zrobimy nic chyba? Ja mam rok.czasu nowy dowod .a karty do bankomatu nie mam ,oddalam I kasy w banku nie trzymam.ale gadaj.ludziom to mnie wysmiali.
    Polacy lubia byc zniewoleni ,wkurza mnie to ze przez.wladze I ludzi cicho siedzacych jest coraz gorzej..
    Nie rozumiem tego co sie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  12. ♥️Laudetur Jesus Christus et Maria Immaculata♥️
    +
    Coś Wam powiem; uważam, że to ważne; to też jest takie świadectwo mojej wiary (i niewiary).
    +
    ♥️Opowiem Wam o Tym, co Boże i Święte♥️
    +
    Dziś jest piątek, a ja od od środy, czyli od daty ukazania się tego Pouczenia mam takie płaczliwe dni, ponieważ ten Wpis (także inne na tym Niezwykłym Blogu♥️) poruszył we mnie najczulsze struny mojej duszy. I przypomniało mi się to wszystko, co wydarzyło się ze mną kilka lat temu, kiedy byłam na granicy życia i śmierci.
    Najpierw mogłam leżeć tylko na twardej podłodze - tak jadłam, spałam, żyłam, dzień i noc…
    +
    Potem mogłam już leżeć na łóżku, mając do dyspozycji laptopa z internetem. I to właśnie okazało się ♥️ BOŻYM BŁOGOSŁAWIEŃSTWEM I ŁASKĄ PROSTO Z NIEBA, OD SAMEGO PANA BOGA WSZECHMOGĄCEGO W TRÓJCY ŚWIĘTEJ JEDYNEGO, PRZEDWIECZNEGO, NIESKOŃCZONEGO I DLA MNIE NIEPOJĘTEGO…♥️
    +
    Miałam bardzo dużo czasu, aby przemyśleć, przeżyć ponownie i przemodlić wiele spraw oraz podsumować własne życie - zdając Panu Bogu Jedynemu RAPORT Z MOJEGO DOTYCHCZASOWEGO ŻYCIA - PISZĄC NA LEŻĄCO ♥️"LIST-ZAŻALENIE"♥️ DO PANA BOGA STWORZYCIELA, ZBAWICIELA I ODKUPICIELA, A POTEM ♥️PAMIĘTNIK♥️, PRZEZNACZONY DLA ♥️TEGO♥️, KTÓREMU POWIERZYŁAM WSZYSTKO, CO MAM: MOJE ŻYCIE, MOJE ZDROWIE, CAŁĄ MOJĄ RODZINĘ, PRZYJACIÓŁ, ZNAJOMYCH, LUDZI, KTÓRZY BYLI MI BLISCY, ALE TEŻ W PEWNYM SENSIE DALECY, A CO PRZECIEŻ DOSTAŁAM WYŁĄCZNIE OD ♥️NIEGO♥️ ORAZ TO, CZEGO NIE MAM, NIE PRZEŻYŁAM, NIE DOŚWIADCZYŁAM, A CO MOGŁOBY STAĆ SIĘ MOIM UDZIAŁEM, GDYBY ♥️ON♥️ POZWOLIŁ MI DALEJ ŻYĆ…♥️
    +
    W tamtych trudnych miesiącach zawierzyłam wszystko Panu Bogu w Wiecznej Trójcy Przenajświętszej i Najświętszej Maryi Pannie♥️
    +
    Będąc na granicy życia i śmierci...
    +
    Teraz muszę zakończyć, aby znaleźć linki dla Was ♥️TYCH, KTÓRZY SĄ SENSEM MOJEGO ŻYCIA♥️cdn...
    +
    ♥️BARDZO PROSZĘ PANA ŚWIATŁO 999999♥️, ABY NAUCZYŁ MNIE, JAK WKLEJAĆ DO POSTU TE EMOTKI/OBRAZKI; TO DLA MNIE WAŻNE, PONIEWAŻ JAK WIDAĆ W POPRZEDNIM MOIM POŚCIE - NIE POTRAFIĘ I WYCHODZĄ MI TE BRZYDKIE ZNAKI ZAPYTANIA; W SKRÓCIE: KRZYŻ OZNACZA ŚWIĘTĄ WIARĘ KATOLICKĄ, SERCE - WIECZNĄ I ŚWIĘTĄ MIŁOŚĆ BOŻĄ I MOJĄ, A INNE OBRAZKI TO NP. NADZIEJA, MIŁOSIERDZIE...♥️ ALE JAK MÓWIŁAM WYŻEJ - NIE POTRAFIĘ.
    +
    ♥️DEO GRATIAS♥️JESUS CHRISTUS REX POLONIAE♥️MARIA REGINA POLONIAE♥️
    +
    cdn...♥️
    +

    OdpowiedzUsuń
  13. Fałszywa flaga

    https://www.youtube.com/watch?v=S9lsSHme8l8

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za przypomnienie o dowodach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serca ładne są widoczne������Proponuje tel do mnie będzie latwiej z tłumaczeniem 721054604
    ...ja w tel.przytrzymuję enter i wyskakują mi te emotki,więc pozostaje wybrac klikajac i juz.������������������������������☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀
    Dodane 22:16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +
      Z całego serca Panu dziękuję♥️
      Jak Pan ma na imię?
      Wie Pan, ja teraz piszę na tablecie; może to kwestia przeglądarki, ale te ww. emotki wyświetlają mi się tak:

      ������������������������������ czyli widzę w Pana komentarzu właśnie te znaki zapytania i dalej 13 słoneczek - wklejam: ☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀ i zaraz po opublikowaniu wpisu zobaczę co i jak mi się wyświetla♥️
      +
      Bardzo chętnie zadzwonię do Pana, jak tylko pozbędę się "jeża" w gardle; męczy mnie kaszel, ostry ból gardła, katar... obecnie ograniczam mówienie do absolutnego minimum; modlę się w myślach; proszę, aby Pan pomodlił się za mnie♥️
      +
      DODAM JESZCZE, ŻE JESTEM CHORA NA WŁASNE ŻYCZENIE, PONIEWAŻ PIŁAM GAZOWANĄ, ZIMNĄ WODĘ Z BUTELKI, A TEGO ROBIĆ MI NIE WOLNO!
      +
      Chciałabym wysłać Panu jakiś ♥️PREZENT♥️
      +
      Cyprian potrafi wysyłać ♥️ANIOŁY♥️, ja nie umiem, nie wiem, jak to się robi; ja nie mam Objawień, więc powierzam Pana Świętej Opiece Pana Boga Jezusa Chrystusa i Jego Najświętszej Matki♥️
      +
      Wysyłam Panu TEN ŚWIĘTY BOŻY WIZERUNEK, KTÓRY URATOWAŁ MI ŻYCIE♥️PROSZĘ SKOPIOWAĆ GO SOBIE, GDZIE SIĘ TYLKO DA, NP.: TEL., LAPTOP, TABLET, KOMPUTER STACJONARNY...♥️
      +
      ♥️DEO GRATIAS♥️JESUS CHRISTUS REX POLONIAE♥️REGINA POLONIAE♥️
      +

      Usuń
  16. Serca ładne są widoczne������Proponuje tel do mnie będzie latwiej z tłumaczeniem 721054604
    ...ja w tel.przytrzymuję enter i wyskakują mi te emotki,więc pozostaje wybrac klikajac i juz.������������������������������☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀
    Dodane 22:16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +
      PŁACZĘ, A NIE MAM EMOTKI BEKSY, PONIEWAŻ ZNALAZŁAM TYLKO TAKI MAŁY WIZERUNEK (JAK KTOŚ ZNAJDZIE DUŻY, TO PROSZĘ WSTAWIĆ LINKA, A NAJLEPIEJ DUŻY OBRAZ PROSZĘ TU WSTAWIĆ; JA NIE WIEM JAK?)
      +
      ♥️PREZENT♥️JEST♥️TU:

      https://beyondthirtynine.com/wp-content/uploads/2014/11/sindone2-264x198.jpg

      +
      ♥️SKATOWANY MOCARZ, PAN BÓG WSZECHMOGĄCY, ALE KOCHAM GO NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE♥️

      Usuń
    2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      UWAGA!!!!!!!ANTYCHRYSTY!!!!!!!!!BESTIE!!!!!!!SATANIŚCI!!!!!!!!

      KTOŚ, KTO TWORZY TAKIEGO GIFA I WSTAWIA GO DO SIECI TO ANTYCHRYST, BESTIA W LUDZKIEJ SKÓRZE, DEMON, SZATAN, OPĘTANY

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PATRZCIE:

      https://digilander.libero.it/Bepposoft/img/sindone.gif

      KTO STANIE W OBRONIE PANA BOGA

      ?????????????????????????????????

      ♥️PANIE ŚWIATŁO 999999♥️, PROSZĘ NAWKLEJAĆ TU EMOTKI DIABŁÓW, PIEKIEŁ, ALE TEŻ TĘCZĘ JAKO ŚWIĘTY BOŻY ZNAK, KTÓRY DAŁ PAN BÓG, KIEDY POCZĘŁA SIĘ NAJŚWIĘTSZA MARYJA PANNA I GWIAZDY; ŚWIECZKA DLA ZMARŁYCH TEŻ SIĘ PRZYDA...
      +
      ♥️PANIE ŚWIATŁO 999999♥️, PROSZĘ MI POWIEDZIEĆ, CZY I W JAKI SPOSÓB MOŻNA ZGRAĆ DANE Z DYSKU WYCIĄGNIĘTEGO Z LAPTOPA DO TELEFONU ALBO TABLETU. GDZIE JEST I ILE KOSZTUJE TAKI KABEL?
      +
      ♥️DEO GRATIAS♥️JESUS CHRISTUS REX POLONIAE♥️REGINA POLONIAE♥️

      Usuń
  17. +INFORMUJĘ PAŃSTWA O TYM, ŻE NA BLOGU:

    https://dzieckonmp.wordpress.com

    WE WPISIE:

    "Zmierzamy do piekła na ziemi"

    https://dzieckonmp.wordpress.com/2019/01/31/zmierzamy-do-piekla-na-ziemi/#comments

    UMIEŚCIŁAM KOMENTARZ, KTÓRY OCZEKUJE NA MODERACJĘ, NASTĘPUJĄCEJ TREŚCI:

    "♥️Laudetur Jesus Christus et Maria Immaculata♥️
    +
    Zwracam się do Państwa z ♥️SERDECZNĄ PROŚBĄ♥️w pewnej nietypowej sprawie.
    +
    Otóż na Blogu Cypriana Polaka - Krzysztofa Michałowskiego "Pouczenia Pana Jezusa i Orędzia dla Polski, Kościoła, świata"

    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com

    który bardzo lubię, z ♥️Bożą Pomocą♥️ zaczęłam pisać moje własne wyznanie ♥️ŚWIĘTEJ WIARY KATOLICKIEJ♥️ dla ♥️WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI♥️(posty: Anna - to moje drugie imię).
    +
    Ponieważ mam dużo lat, mnóstwo doświadczeń - także takich ekstremalnych, które odmieniły moje życie w Panu Bogu w Wiecznej Trójcy Przenajświętszej - mam wiele do powiedzenia.
    +
    Jednocześnie nie posiadam własnego bloga na WORDPRESS, ponieważ nie potrafię go stworzyć - to przekracza moje umiejętności - choć o nim marzę♥️Chciałam Go poświęcić †Panu Bogu w Wiecznej Trójcy Przenajświętszej†Najświętszej Dziewicy Maryi Pannie†Archaniołom†Aniołom†Wszystkim Świętym i Błogosławionym†oraz wszystkim ludziom dobrej woli♥️
    +
    Obecnie leżę w łóżku, ponieważ poważnie się zaziębiłam i na nic nie mam siły, zatem piszę o ♥️NAJWIĘKSZEJ MIŁOŚCI MOJEGO ŻYCIA♥️.
    +
    Jednocześnie znajomi poinformowali mnie, że na Fejsbuku (nie korzystam z żadnych mediów społecznościowych, ponieważ na nich przez całą dobę, przez okrągły rok wylewają się wodospady nienawiści do Świętej Wiary Katolickiej, Katolickiej Polski, Pana Boga w Trójcy Przenajświętszej, Pana Boga Jezusa Chrystusa i Jego Świętej Matki, kapłanów, katolików, Polaków-Katolików, itd.
    !!!
    ŚWIĘTOŚĆ JEST WYSZYDZANA, OPLUWANA, PONIEWIERANA PRZY OGÓLNYM POKLASKU GAWIEDZI Z CAŁEGO ŚWIATA; WSZYSTKO PRZYPOMINA WOJNĘ Z PRZENAJŚWIĘTSZYM TRÓJJEDYNYM PANEM BOGIEM, TYM, CO POLSKIE, NARODOWE, PATRIOTYCZNE, KATOLICKIE
    !!!
    PYTAM WIĘC, GDZIE SIĘ PODZIALI PRAWDZIWI POLACY, BO WALKA Z SZATAŃSTWEM ZAWSZE BYŁA SPRAWĄ MĘSKĄ !!! ) trwa taka niezwykła katolicka akcja, o której chciałam również PAŃSTWA powiadomić♥️
    +
    Do tego potrzebne mi są między innymi polskie przekłady ♥️Śp. Marii Valtorty♥️
    Tu u Państwa znalazłam ♥️CYRK W TRZECH CZĘŚCIACH♥️Proszę mi powiedzieć, czy wyrażacie Państwo zgodę na skopiowanie wszystkich trzech części na Blogu Cypriana Polaka - Krzysztofa Michałowskiego - "Pouczenia Pana Jezusa i Orędzia dla Polski, Kościoła, świata" podaję adres:

    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com

    Jeżeli tak, to bardzo proszę mnie o tym powiadomić, np. w komentarzu TUTAJ, NA EMAILA oraz TU:

    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com - "Pouczenia Pana Jezusa i Orędzia dla Polski, Kościoła, świata"

    To dla mnie bardzo ważna sprawa.

    ♥️SERDECZNIE PROSZĘ PAŃSTWA O TĘ ZGODĘ I CZEKAM NA INFO - WYSTARCZĄ DWA KOMENTARZE NA OBU BLOGACH, A RESZTA W RĘKACH PANA BOGA, DO KTÓREGO WSZYSTKO NALEŻY I OD KTÓREGO WSZYSTKO ZALEŻY♥️
    +
    BTW. KIEDY MOŻNA SPODZIEWAĆ SIĘ KOLEJNYCH PRZEKŁADÓW Z ORYGINAŁÓW ? NIE ZNAM JĘZYKA WŁOSKIEGO I W ZWIĄZKU Z TYM NIE ROZUMIEM WIELU POUCZEŃ, NP. DOTYCZĄCYCH TRÓJCY PRZENAJŚWIĘTSZEJ, NOWEJ EWANGELIZACJI, ITP.
    +
    ♥️DEO GRATIAS♥️JESUS CHRISTUS REX POLONIAE♥️MARIA REGINA POLONIAE♥️"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝☝🎺🎺🎺🎺🎺🎺💒🎺🎺🎺🎺🎺🎺✋😇✋😇✋🔔❗🔔✋😇✋😇✋

      Usuń
    2. [Piotr]: Może na początek trzeba spróbować czegoś łatwiejszego niż Wordpress? Działam na fora.pl, każdy dość łatwo może tam założyć nowe forum. Adres valtorta.fora.pl nie jest jeszcze zajęty. Proponuję spróbować. A jeśli nie fora.pl, to może ktoś zna coś odpowiedniego dla Pani?

      Usuń
  18. =====================================================================+
    INFORMUJĘ PAŃSTWA RÓWNIEŻ O TYM, ŻE NA ADRES E-MAIL PODANY NA WW. STRONIE, TJ. ♥️DZIECKO NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY♥️ WYSŁAŁAM WIADOMOŚĆ O TAKIEJ SAMEJ TREŚCI - JAK WYŻEJ.
    +
    ♥️DEO GRATIAS♥️JESUS CHRISTUS REX POLONIAE♥️MARIA REGINA POLONIAE♥️
    +
    =====================================================================

    OdpowiedzUsuń
  19. Najczystsza Matka, z Dzieckiem na ręku, staje w świątyni progu,
    By się oczyścić. Dziecię poświęcić, w ofierze złożyć je Bogu.
    Tyś przecież czysta; Anioł poświadcza. Po cóż Tobie ofiara?
    Dziecina Twoja, którą nam dajesz. Pan nasz, ufność i wiara.
    My znamy chęci. Matko chwalebna - dajesz przykład pokory,
    Bo dumny człowiek, grzesznik, przestępca, rzadko do niej jest skory.
    Więc klęka w bramie. Syna oddaje, kapłan bierze je w ręce;
    Natchniony starzec, Symeon wierny, mówi w szczerej podzięce:
    Dziękuję, Panie, żeś mi pozwolił widzieć świata zbawienie,
    Narodów chwałę. Przyjmij, mój Zbawco, pokłon i uwielbienie.
    Do Matki-Dziewicy, w duchu proroczym, słowa smutku powiada
    Miecz serce zrani, męczyć gdy będą Zbawcę ludzi - i biada.
    W tej chwili dusza Maryi Panny jakby Bożym kapłanem
    Oddaje niebu, po dobrej woli, co z nieba było Jej danem.
    My pamięć Twoją dziś obchodzimy, Twą świętość, czystość, pokorę,
    I Ciebie dzisiaj kornie prosimy: Bądź nam za życia podporą.



    Gdy życie nasze dobiegnie do końca,
    Gdy Bóg ostatnie godziny policzy,
    Niech nam zaświeci, jak promienie słońca,
    Światło gromnicy.
    Gdy nasze czoło pot śmiertelny zrosi,
    Gdy nasze łoże obstąpią szatani,
    Twojej obrony niech każdy uprosi -
    Gromniczna Pani!



    Matko Najświętsza! My nędzni grzesznicy,
    Pod Twoją obronę się uciekamy,
    Przed Twym obrazem, przy świetle gromnicy, Ciebie błagamy!
    Tyś jasna gwiazda na morzu żywota,
    Pokus się o Cię rozbiją bałwany!
    Kto się ucieka do Cię, Matko złota, Jest wysłuchany.



    Świątynia światłem gromnic płonie
    I woła: Matko! Oświeć życia znój!
    Przed prawem schylasz święte skronie,
    Bo w nim pokory i pociechy zdrój.
    Posłuszna, cicha do ostatka
    Wypełniasz kornie, co rozkazał Bóg,
    I wiedziesz rzesze jako matka,
    Gdy staną trwożne wśród rozstajnych dróg.
    Niech nam przypomni blask gromnicy,
    Że nim pójdziemy na straszliwy sąd,
    Ma dusza jaśnieć wśród ciemnicy,
    I mężnie łamać szał i grzech i błąd.
    Świątynia światłem gromnic płonie,
    I myśl ulata, gdzie pokory kwiat,
    Nad burze, gromy, ciemne tonie,
    I nad niedole ludzkich, biednych chat.
    Świątynia w blaskach świec jaśnieje,
    I ufnie błaga cały polski lud:
    Pokoju otwórz nam wierzeje
    Na szczęście, chwałę, nowych czasów cud!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ktos napisal, ze dzis jest ostatni dzien wyrabiania starych dowodow. Pomylka, 4 marca je wprowadzaja, wiec jest jeszcze miesiac czasu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie, nie napisałem, że dziś jest ostatni dzień wyrabiania starych dowodów. Proszę czytać ze zrozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
  23. i nie należy sądzić, że jest miesiąc czasu. Proszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepisy mówią, że jeśli dowód jest ważny, to nie ma obowiązku jego wymiany. I tyle. Natomiast nie ma też zakazu jego wymiany. Wystarczy podać powód i w dowolnym momencie możemy wnioskować o nowy - ważny na następne 10 lat. W druku wniosku jest wymienionych 6 powodów, które na ogół nam nie pasują. A powód nr 7, tzw. "inny" możemy wpisać w okienko malutkimi literami (żeby zmieścić opis) ale DRUKOWANYMI!, bo inaczej nie przyjmą! Np. że ze wzgl.religijnych chcemy uniknąć wymiany na biometryczny z datą upływu ważności (jakakolwiek by ta data nie była) i dlatego teraz wnioskuję o wymianę na zwykły, niebiometryczny. Przyjęli bez dyskusji. Ważne, żeby zdążyć z wnioskiem. Bo od 1-go marca będą biometryczne, a na wydanie czeka się 2 tygodnie. Powodzenia! Oddalajmy moment czipizacji. 10 lat może być decydujące.

    OdpowiedzUsuń
  25. +
    JMJ
    Nie należy jednak czekać i zakładać, że możemy spokojnie złożyć wniosek o stary dowód na przykład 28 lutego.
    Oczywiście nikomu kto złoży wniosek w lutym z automatu nie mogą dać nowego dowodu ( na przykład gdyby złożył 20 lutego, więc odbiór wypada na marzec) bo nie ma złożonych danych biometrycznych, ale nie należy czekać aby dowód stary dostać w marcu, bo nie wiemy na pewno czy nie będzie tu utrudnienia.
    Ja bym się nie odważał składać o stary dowód na przykład 15 nawet lutego wiedząc, że w marcu są nowe dowody. Te dwa tygodnie też mogą ulec wydłużeniu jeśli więcej osób wystąpi w ostatniej chwili o wymianę dowodu.
    Co do tych okienek w formularzu, to się zgadza.
    Dodam, że to zależeć może od miejsca, ale panie urzędniczki mogą zachęcać aby poczekać bo już za miesiąc nowe dowody. Znam konkretny przypadek. Może to nawet nie być ich zła wola, ale niewiedza i tym samy głupota, bo przecież nowy dowód fajny i.. bezpieczniejszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wypadku jak mam już wyrobiony paszport to i tak już to nic nie zmieni,bo już jestem w systemie,a Pan Jezus mówił,że może Pan spokojnie sobie zrobić paszport więc tego nie rozumiem.

      Usuń
    2. Chodzi o paszport biometryczny

      Usuń
    3. Gdy idziemy gdzieś ze starym dowodem okazujemy przy jakiejkolwiek okazji to nie jesteśmy w systemie bo przy dowodzie nie ma odcisków palców.
      Uwaga Pana Jezusa jednakże co do paszportów nie odnosiła się co do innych osób. To się wydaje oczywiste, ale nie jestem pewny, że tak jest.
      Pan Jezus zresztą o ile pamiętam nie przynaglał mnie abym wyrobił dowód przed marcem.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.