UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 4 stycznia 2019

31 XII 2018 dokończenie i 1 I 2019


Dokończenie z 31 grudnia

20.39

- Tak dziecko, pojedź.
Cieszę się, że ważne jest dla Ciebie, że ja chcę byś pojechał.
Trochę złagodziłeś dietę i stan Twego żołądka pogorszył się.
W podróży, zwłaszcza w pociągu trudniej będzie Ci o niego zadbać.
Zobaczysz dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


Zapisz

- Spędź wieczór jak chcesz. Daję Ci wolną rękę.
- Dziękuję Panie Jezu.



/////////////////////////////////////////////////////////



1 stycznia 2019



Zapisz

(Nic)


Około 19.55

- I  cóż dziecko, jesteś zadowolony?
- Tak, bardzo, Panie.
- Widzisz, tak pokierowałem Twoją podróżą, że nikomu nie wyda się to wybrykiem noworocznym.
Dla Ciebie światło przy Spowiedzi.
Dla Ciebie specjalnie otwarty dom pielgrzyma.
- Dziękuję słodki Jezu.
Chwała Tobie Chryste.


Około 22.30

- Panie Jezu kocham Cię.
Dlaczego tyle dla mnie?
Ty wszystkie swoje dzieci kochasz jednakowo.
- Wszystkie są moimi dziećmi. Nikt nie dostaje ode Mnie więcej niż potrzebuje, chyba że blokuje Łaskę. I Ty dostajesz zwykle tyle ile potrzebujesz bo i u Ciebie mniejsze blokowania Łaski są.
- Przepraszam za to Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Słodki Jezu.
- Pamiętaj też o słodyczy Mej Matki.
- Tak, Panie. Ona mnie doprowadziła do Ciebie.
- Teraz po dzisiejszym dniu będziesz bardziej pamiętał.
- Panie Jezu, Ty do mnie mówisz, Ty dajesz wszystko.
- Tak, Ja jestem przede wszystkim. Lecz Maryja jest pośredniczką wszystkich Łask i Współodkupicielką.
Jak będziesz bardziej czysty wzrośnie na nowo Twoja cześć dla Maryi.
- Czy pojechać do św. Filomeny i wziąć jej pas?
- Tak, uczyń to.
- A pomoże?
- Na pewno, dziecko, pomoże. Nie oczekuj jednak cudu. Pokusy muszą być i będą do końca Twego życia.
- W Odnowionej Ziemi, Panie, przy ukochanej niewieście?
- A jednak.
Będą jednak one z zewnątrz. Będziesz jednak musiał być czujny.


(krótka pauza)

- Czego byś teraz dziecko chciał?
- Błogości.
- Błogości?
Błogość Twego ducha jest w jakiejś mierze, niemałej przecież. Czy chodzi o błogość ciała?
- Nie mogę zasnąć a jestem śpiący i zmęczony.
- :)
- Chciałem, Panie, modlić się i czuwać. Ty powiedziałeś by spać.
- A skoro nie mogłeś spać powiedziałem by pisać i piszemy.
- Proszę Cię, Panie Jezu o Łaski na ten rok i Maryję.
- Jak mówiłem Ja i Maryja mamy pełne Ręce Łask, zwłaszcza na początku roku. Proś więc gorąco, zwłaszcza przez pierwsze dni. Proś do swych urodzin i w ten dzień szczególnie.
Na swoje urodziny możesz polecieć na jeden dzień z noclegiem, samolotem.
- Tak Panie, dziękuję. Ale może to niepotrzebne?
- Ja tego chcę i proponuję. Oczywiście nie przymuszam Cię. Rzecz jasna bierzemy pod uwagę dość tani lot.
- Tak Panie Jezu? To znaczy?
- Tani:)
- Dobrze Panie Jezu.

(pauza)

- Coś w Tobie siedzi, dziecko. Myśl Twoja pobiegła do lokalu, w Twoim rodzinnym miejscu, który został zamieniony na sklepik z tanią odzieżą. Wystrój tego lokalu był zachowany z lat osiemdziesiątych – gotowy do filmu. I to Cię irytuje. Czy to nie jest, dziecko, kwestia zastępcza?
- Zapewne tak, Panie. Ty wiesz co we mnie siedzi.
- Ciernie, które w Tobie siedzą są częściowo zrośnięte z Tobą, nie są to jednak ciernie umartwienia. Zamień je na ciernie dla Mnie a wtedy nie będą Cię uwierać.
- Jak Panie?
- Pytasz się jak? Czyż nie mówię o tym od początku do Ciebie i do innych?
- Tak słodki Jezu.
- To co chciałbyś robić w tej chwili?
- Piszę, Panie Jezu Twoje słowa. Cóż innego lepszego. A gdybym chciał czegoś innego to bez znaczenia.
- To nie jest bez znaczenia bo ujawnia się to co jest w Tobie.
- Popatrzeć na bobry na Wiśle o ile nie zapadają w sen zimowy, tego nie pamiętam.
- Sprawdź.
- (sprawdziłem). Nie, nie zasypiają, ale rzadko wychodzą ze swoich tam.
- Czyli przyroda, dziecko.
- Chyba tak.
- Tropy na świeżym śniegu.
- Tak Panie.
- :)
Tak, potrzebujesz dziewiczej przyrody, nie tylko nart. Może będziesz wtedy malował i rysował.
- Panie Jezu, ze sztalugami, bez samochodu.
- Można moje dziecko. Ale możesz brać tylko szkicownik i robić zdjęcia. Na mrozie i tak długo byś nie mógł pracować. A i surowiec mógłby to źle znosić.
- A co jeszcze byś dziecko chciał?
- Miły Panie, mój Panie.
Czyż warte to co ciało i krew, coś warte?
- Niech to będą rzeczy dobre i miłe Panu.
- Właśnie Panie Jezu.
- :)
Jesteś dobrym teoretykiem, dziecko:) Zawsze byłeś. I w sprawach wiary i relacji z Bogiem nie jest inaczej. Teoria  na pięć z plusem. Praktyka – minus trzy.
Jeśli masz w sobie, dziecko, głód ciała musisz się dyscyplinować.
- Chodzi, Panie,  o umartwianie się?
- Tak dziecko, nie każe Ci w żadnym wypadku do krwi, czy mocno, ale jak to czyniłeś i przestałeś, kilka razy po plecach możesz się „przesmarować” jakbyście powiedzieli.
- Dobrze Panie Jezu.
- Tym bardziej, że z postami jest problem ze względu na Twe problemy wrzodowe.
- Dobrze, Panie Jezu.


(krótka pauza)

- Wszystko jest dobrze, Panie Jezu.
Bóg sam wystarczy.
- :)


(długa pauza)

- Jesteś zadowolony, dziecko, z lektury?
- Nie bardzo Panie.
- Miałeś poszukać coś innego.
- Tak Panie Jezu.





Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


1 komentarz:

  1. Przyszła mi do głowy myśl wyjaśnienia tajemnicy gwiazdy betlejems-
    kiej za pomocą Niebocentryzmu.Usiłowałem przedstawić ten tekst w komentarzach, lecz był nieco za obszerny i nie mieścił się w ramach.
    Podaję zatem link do bloga:
    https://teologiawnauce.blogspot.com/2019/01/gwiazda-betlejemska.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.