UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 27 lutego 2019

24, 25, 26 II 2019 Pouczenia/ Potwierdzenie z Nieba przekazu o papieżu Benedykcie XVI/ Przypomnienie 28 IV 2017 Wszystko więc opiera się na Łasce/Miłość jest pieśnią, którą ma się na ustach


Niedziela 24 luty
00:13

Zapisz
- Jak widzisz nie pozwalam byś się długo niepokoił.
- Potrafisz, Panie Jezu, być dla wszystkich od początku gdy się objawiłeś światu, także dla dzieci na Czasy Ostatnie < chodzi tu oczywiście o dzieci w rozumieniu dzieci Bożych, nie wieku. C.P.>
- Martwisz się dziecko jednak o swą rękę.
- Tak Panie.
- Widzisz, że uraz nie był poważny. A, że Ci dokucza. Tak i teraz nawet bardziej. Mija miesiąc. To Twój krzyż.
- Chwała Tobie Chryste.

Około jedenastej
Zapisz
- Teraz już wiesz, dziecko, od czego musisz dzień zacząć.  O ile nie masz niezbędnych obowiązków nie wpuszczaj nic do głowy  (rano) oprócz Mnie:)
- Tak Panie Jezu.
- Jedno Twoje Słowo, (zdanie), Panie Jezu i już się inaczej, lepiej poczułem, choć przecież strofujące, łagodne, pouczające, pokazujące. I z uśmiechem.
- Słodki Jezu.

20.15
- Tak dziecko, potrzebna Ci też walizka średniej wielkości. Zatem kup ją.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

20.35
- Będziesz jeszcze czytał Pismo, potem odpoczniesz. Zjesz kolację. Będziesz się modlił Różańcem. Musisz położyć się przed północą, bo jutro rano potrzebujesz wstać o piątej.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

20.50

Zapisz
- Tak dziecko, dobrze abyś pojechał w piątek w góry. 3,4 dni. Na narty nie możesz bo boli Cię jeszcze ręka. W góry na spacery już możesz.
- Dziękuję Panie Jezu.

Poniedziałek 25 luty
- :)

22.37
- Tak dziecko, to było ode Mnie byś wyszedł na spacer i modlił się różańcem trzymając go w ręce.
- Było bardzo miło, Panie Jezu, ale przypalił się garnek.
- Tak, dziecko, lecz chciałem byś wyszedł.
- Chwała Tobie Chryste.

Zapisz dziecko
- Około 23- ciej
- Opublikujesz to świadectwo.
- Dobrze Panie Jezu.
Bardzo Ci dziękuję Panie Jezu.
- Za co dziecko:)
- Za łaski ostatnie zwłaszcza i za wszystkie.
- :)
…………………………………………………………………………….
Wtorek 26 luty
8.30
Zapisz
- Ja Ci dziecko przekazałem odnośnie tamtych Orędzi.
- Tak Panie Jezu, ale nie jestem (chyba) pewien.
- Jest tak jak Ci przekazałem i jak pamiętasz.
- Ale tam są rzeczy dobre i „ważny” ksiądz w rozmowie ze mną powołał się na pewien fragment mówiąc, że jest ona bardzo prawdziwy i nie wyrokując o całości Orędzi. < Mowa jest o rzeczy nie związanej z tym co w tytule. Chodzi o pewne przekazy C.P.>
- A jednak jest tak jak powiedziałem.
- Chwała Tobie Chryste.
Co, Panie Jezu w związku z tym zrobić?
- Ty nic nie rób, dziecko. Zostaw to Mnie.
- Tak Panie Jezu.
-:)
Chwała Tobie Chryste

Zapisz
- Chcę byś kupił ten żyrandol.
- Dziękuję Panie Jezu, potrzebne są jednak pieniądze na inne rzeczy.
- Kup go dziecko.

20.00
Zapisz dziecko
- Dziękuję Ci bardzo, Panie Jezu, za ten żyrandol. Sam od siebie przecież bym go nie kupił.
- Tak dziecko potrzebujesz pieniędzy na inne rzeczy.
- Dlaczego, Panie Jezu, jakoś tak nie bardzo. Dostałem od ciebie prezent, przejaw Twojej Miłości. Wczoraj świadectwo czym byłem podbudowany i jeszcze rano i jakby na mszy też, ale już trudno mi było Cię adorować po Komunii. Jakoś to się rozłaziło. Przyszedłem, czytam Panie Jezu trochę odprężającej książki dla młodzieży[CP1]  i wzruszam się trochę, ale cóż, chciałeś, bo nie potrafię robić czegoś innego. Dlaczego ze mnie taka nędza?
- Nie możesz zmienić się w jednej chwili, nie potrafisz tego. Mówiłem przecież nie tak dawno, że nawet gdybym Ja i moja Mama chodziliśmy z Tobą na spacery i rozmawiali starczyłoby Ci to na kilka dni a potem znowu byłoby, jak mówicie, po dawnemu.
Zachowaj spokój, ciesz się tym żyrandolem:). Jutro kup jeszcze kwiat doniczkowy  lub dwa trzy, bo macie ich mało:)
- Dziękuję Panie Jezu, postaram się.
- Będziesz dziecko rysował?
- Będę, Panie Jezu, ale muszę  ze zdjęć <nieczytelnie zapisane słowo C.P.> z natury nie czuję tego jeszcze bardziej.
- Rysuj, szkicuj i ze  zdjęć.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

/////////////////////////////////////////////////////////


Piątek

13. 20  

(28 IV 2017)

- Chcesz pisać dziecko?
- Chcę Panie, a dlaczego pytasz?
- Jestem Bogiem delikatnym.
- Moja gruboskórność względem Ciebie, Panie, przytłacza mnie.  
- Nie trzeba tego.
Kochaj i ciągle ucz się kochać.

Pisz dziecko:)

- Boisz się tego co może być już za dwa dni w naszych relacjach?
- Wiesz o tym, że Cię nie zostawię, jednak...
Synu, wypełniłeś to co pragnąłem. Nie jest jednak tak synu, że pojedziesz tam i tam i będziesz starał się zrobić to czego dla ciebie chcę i dzięki temu Łaska jest dana niejako automatycznie. To tak nie działa dziecko.
- Nie jestem Twoim odpoczynkiem Panie.
- Jeszcze nie.
- Panie Jezu okaż mi swoje Miłosierdzie.
- Zawsze jest dla wszystkich, którzy się do Niego (szczerze) odwołają.
- A ja, jestem szczery?
- Tak, jesteś szczery.
- Zapisz synu to pytanie, które chciałeś  zapisać.
- Czy przyjdziesz do mnie Panie ze swoim słowem  1 maja, bądź w  kolejnych, następnych dniach?
- Czy pragniesz synu bym Ci okazał Moje Miłosierdzie?
- Pragnę Panie.
Pragnę Panie przede wszystkim w tym jednym (nie chodzi tu o sam przekaz), Ty wiesz.
- Mówiłem, że serca nie da się naprawić w jednej chwili. Trzeba na to czasu; krótszego lub dłuższego.

Ufaj synu

                    wróć do modlitwy.


21. 45

- Nie płacz dziecko
Nie chcę być płakał.
Widzisz jak jestem dobry.
I widzisz jak jesteś mi
bardzo mało wdzięczny.
Lecz nie martw się tym, że jesteś mi bardzo mało wdzięczny, bo we Mnie masz Orędownika i obstaję za Tobą przed Ojcem.
Wiesz, że jesteś nędzą.
Wiesz już, że wszystko jest Łaską.
I nie możesz sam z siebie wykrzesać ni iskierki miłości w stosunku do Mnie.

Nawet gdybym Cię zaprowadził na Drogę Krzyżową taką jaka ona realnie była i ujrzałbyś wszystko aż do mojej śmierci, a Bóg nie dałby Ci łaski, nie zapłakałbyś nade mną, a pozbawiony Łaski (ty, czy każdy inny człowiek, którego bym tak zaprowadził) mógłby tylko wybrać szatana.

Wszystko więc opiera się na Łasce. Łaska to wylanie Ducha Świętego.
Mój synu.
Miłość jest pieśnią, którą ma się na ustach.
Kto prawdziwie kocha Boga, ten chce mu nieustannie śpiewać hymny pochwalne.
Dostałeś wiele. Czy możesz dostać jeszcze więcej.
Tak, po to Bóg daje, by dać jeszcze więcej.
Skosztowałeś łaskawości Chrystusa, która się uniża specjalnie dla Ciebie i daje Łaski skrojone na Twoją miarę.
Dostajesz niebiańskie ubranie, które doskonale do Ciebie pasuje.
Możesz go jednak nie zobaczyć. Powiesz wtedy, że ubrania nie ma, a Ty jesteś nagi.

Pisz synu.

- Twoje serce mimo moich Łask jeszcze nie jest naprawione. Jednakże zranienia ludzkiego serca są na tyle głębokie, że nawet miłość Chrystusa nie może ich naprawić (zwykle) w jednej chwili.
- Wynagradzasz mi jednak moje dziecko. Przynosisz też owoce.
Masz w sobie duszę dziecka. Jednak i dzieci bywają też skażone i zatrute.
Cały czas jednak postępujesz do przodu.
Musisz mnie bardziej kochać.
Musisz wyrzec się dla mnie tego co Cię odrywa ode mnie.
Nie jesteś przywiązany do świata, ale jesteś przywiązany do swego sposobu „postępowania z tym światem”, który jest często ekstrawagancki i bywa mało miłosierny.
Wiesz to i każdy katolik o tym słyszał, że musi zaprzeć się samego siebie. Jak mówiłem: Chcę Ci niektóre rzeczy zabrać, a niektóre zostawić.

Czy słyszysz mnie dziecko?:)
Jak mówię o  sprawach trudnych chętniej poddajesz się znużeniu.

            W takim razie módl się dziecko.


- Twoja miłość ku mnie jest raczej sentymentalna niż gorąca.
A masz być na podobieństwo Moje.
Moja zaś miłość do Ciebie nie jest taka. Kochasz jaka jest Twoja natura, ale musisz się zaprzeć samego siebie.
- Chcesz płonąć, moje dziecko, miłością do Mnie?
- Zastanawiasz się?
- Ty wiesz Panie jak to jest i ..
- Więc..
- Chcę Panie, ale bez Łaski  będę kochał zgodnie ze swoją naturą.
- Nie w każdej Twojej miłości się objawia. Niektóre rzeczy kochasz prawdziwie. Tylko Swego Zbawiciela, Mistrza i Pana nie potrafisz (jeszcze).
Nie będziesz kochał prawdziwie Ducha Świętego jeśli mnie wpierw prawdziwie nie pokochasz.
- Czy zranić Twoje serce synu?
- Zrań Panie.
- To jednak wielka Łaska. Co mi za nią ofiarujesz?
- Moją wolę Panie. Mój zachwyt nad tymi dziełami, moją słabość, moją nędzę i nicość.
Nic nie mam Panie gdzie byś odpoczął.
- A masz być duszą, która ma mi wynagradzać. W Tobie ma być Mój Odpoczynek.
Jakim Okiem spojrzę na Ciebie gdy przyjdę jako Sędzia Sprawiedliwy?
- Chcę wpierw, Panie,  przyjść przez  Bramę Twego Miłosierdzia.
- Czy aby na pewno, czy aby na pewno sercem.
Uważasz, że Moje Miłosierdzie jest dla Ciebie czymś oczywistym bo masz moje przekazy? Czymś co ci się należy? Bo czyż mógłbym odrzucić kogoś takiego jak Ty?...
- Nie, Panie.
- Nie mógłbym odrzucić kogoś  takiego jak Ty?..
- Wszystko, Panie Jezu, co uczynisz i czynisz jest i będzie dobre.
- Gdybym Cię, synu, odrzucił od siebie, uznałbyś to za dobre?
- Jeślibyś, Panie to uczynił, byłoby to dobre i sprawiedliwe.
- Dalej mamy synu wiarę, a miłość na etapie bardzo niedojrzałym.
Nie odrzucę Cię z powodu wiary, a miłość będzie Ci przydana.
Nie zranię jeszcze Twego serca, bo nie spełniasz jeszcze tego aby stać się mogło. Takiej Łaski nie możesz otrzymać na swoim etapie duchowego wzrostu.
- Czy chcesz zobaczyć swoje grzechy?
- Ty wiesz, Panie, że się tego boję a i Ty mi powiedziałeś, Panie, że to byłoby dla mnie straszne.
- Po spowiedzi życia, która była, jaka była, choć nie z Twojej winy, Sąd ten będzie jednakże znacznie łaskawszy!
- Dziękuję Panie.
- Nie powiesz, że mnie kochasz?
- Ty wiesz Panie Jezu, że ciebie kocham (najbardziej).
- Dopiero co (prawie) publikowałeś moje słowa : Nie rzucajcie ochłapów Bogu, bo srogo za to możecie zapłacić.
Wytłumacz się synu.
- Wszystko co uczynisz Panie ze mną będzie słuszne.
- Czemu jesteś tak bierny dziecko? Walcz o miłość do Mnie, o to aby ona powiększała się każdego dnia i rosła w Twoim sercu.
- Myślisz, że zasłużyłeś w jakiś sposób na te przekazy?
- Wynagradzaj mi moje dziecko.
Wynagradzaj i adoruj Mnie.
I to masz czynić zawsze.
Wynagradzać za siebie, za innych.
Adorować Mnie.

                 Koniec przekazu


Podczas Różańca:

Pan Jezus polecił bym zapisał:

- Chcesz być, synu, koneserem wrażeń ze mną, czy chcesz prawdziwej miłości?

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Świadectwo.
Sen księdza dotyczący Benedykta XVI, wyjaśnienie snu i Słowa Pana do księdza odnośnie przekazu z 22 luty https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/02/212223-ii-2019-benedykt-xvi-nie-by.html

Sen z kwietnia 2018
Sen o śmierci papieża Benedykta XVI
            Jakaś obca osoba mówi do księdza, że Papież Benedykt XVI umarł, tylko media tego jeszcze nie ogłosiły. Trzeba  się nim zająć, bo leży samotnie na łóżku.
          Widzi, jak na łóżku leży ciało zmarłego Benedykta XVI. Ma zdeformowaną głowę, która zwisa poza poręcz łóżka. Bierze w ręce jego głowę, by ją podtrzymać i jakoś ułożyć prawidłowo całe ciało. Ciało jest jeszcze ciepłe i wiotkie, jakby nie umarł, ale spał.  Zdaje sobie sprawę, że nie żyje, ale wie i czuje, że dusza jego jest obecna przy nim. Rozmawia ze zmarłym  papieżem o tej sytuacji, a potem zaczyna modlitwę do Boga, by podziękować za dar tego Papieża. Przytula jego ciało do siebie i trwa na modlitwie. Nikogo więcej przy nim nie ma, kto mógłby mu pomóc ułożyć jego ciało w łóżku i przygotować na pogrzeb. Trudzi się więc przy tym sam, ale czuje pomoc płynącą z Nieba.

Wyjaśnienie snu z kwietnia 2018 otrzymane w tym samym miesiącu

Pan  Jezus wyjaśnia przez otrzymującą przekazy ( która jest pod opieką kapłana) znaczenie tego snu:
             „To był proroczy sen... To była śmierć papieża Benedykta XVI, który jest moim ostatnim prawdziwym papieżem, i on symbolizuje nie tyle Kościół, co władzę nad Kościołem.
Tak, będzie się zdawało, że cała władza jest w rękach szatana, i nie istnieje już Mój Kościół. Mój Kościół musi być ukrzyżowany, by na nowo się odrodzić, by mógł powstać Nowy Kościół. Nowy Kościół nie będzie z „tego świata”, a cała ziemia i wszystkie istoty będą Mi poddane. Tak, gdy obumrze ten Kościół świata materialnego, powstanie Nowy Kościół pełen Ducha Świętego. Nie będzie on podobny do tego Kościoła, gdyż będzie pochodził z Nieba, i Niebo będzie wchodziło do tego Kościoła.  Tak, śmierć papieża Benedykta XVI oznacza „Nowe Życie Kościoła”.

24 lutego 2019 Pan Jezus powiedział : „Ten nowy Przekaz < czyli  publikowany na blogu CyprianPolakWiara, z 22 luty 2019. Dop. C. P.> o papieżu Benedykcie jest prawdziwy, i trzeba było, aby ludzie to poznali i otoczyli go jeszcze większą modlitwą. Jego związek z duchem zła jest przez masonerię... Nauka jego jest dobra i prawdziwa, ale poszedł na  współpracę z drugą stroną, i wiedział co robi. Jednak nadal jest Moim Wikariuszem. W jego duszy teraz trwa walka i potrzebuje modlitwy.
Twój sen z ubiegłego roku był proroczy i symboliczny także w tym znaczeniu, że  trup papieża Benedykta dotyczył nie tylko jego fizycznej śmierci, ale  także stanu jego ducha. Twoją rolą jest modlitwa ekspiacyjna i modlitwa o uwolnienie go od wszelkiego zła, aby w pełni powrócił do Mnie i wyrzekł się wszelkich związków z „mocą zła”.  Módl się i ufaj bezgranicznie, a Ja Sam będę działał. "





52 komentarze:

  1. Szczęść Boże. Panie Krzysztofie bardzo dziękuję za przakaz z 27 IV 2017 który Pan opublikował jest piękny taki prawdziwy. Przemawia do mojego serca. Wiedzialam ze wszystko jest łaską daną od Pana ale dopiero w tym przekazie krystalicznie jest ukazane. Od niedawna zaczelam czytać przekazy Adama Człowieka które również są niesamowite. W nich znalazlam Pana zacną osobę W zeszłym roku przed Dniem Żołnierzy Wykletych miałam sen.Na ulicy stał mezczyzna caly byl ubrany na bialo-czerwono przed nim był stół wyglądało to jakby cos sprzedawał na ulicy leżeli ludzie wygladałi jak martwi ale ja to odczuwałam jakby byli w jakimś przez kogoś uśpienia. Potem widziałam 3 trupy w studzience na tej samej ulicy miałam
    Dane odczucie ze jeden z nich leży dluzej od pozostałych ciała nie były w stanie rozkładu i woda była czysta.W pobliżu był jakby lasek albo park grupa młodych ludzi wgladali jak harcerze tak ich odccułam w ukrywali na drzewach w plecakach jakieś papiery wygladaly na ulotki. Z Panem Bogiem. Anna.

    OdpowiedzUsuń
  2. [Piotr]: Dziewiąty numer gazetki "Słowa Pana dla Polski" w pliku PDF (dostępnym jeszcze przez 7 dni): https://we.tl/t-YIg0zd2zoR

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez dziekuje za to wyjasnienie sprawy papieza Benedykta XVI. Mozna na chwile odetchnac.
    Tak to jest, ze tu na ziemi stale toczy sie walka i nawet jesli na zewnatrz tego nie widac, to walka toczy sie w sercach kazdego z nas. Apostolowie tez nie byli od tego wolni. Jedynie Pan Bog zna nasze serca i dopoki zyjemy, doputy nic nie jest stracone.
    Pan Bog jest wielki, bo poprzez dlugie zycie obu papiezy daje im jeszcze szanse na naprawe win.
    Nie ustajmy w modlitwie.
    Alicja_DE

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli Papa Benedykt XVI który głosił prawdziwą naukę KK jest tak źle . to co mamy myśleć o Papa Franciszku który głosi heretyckie nauki
    Jest zastanawiające że Pan żąda postu w jego intencji aż od 10.000.000 ludzi aby nie abdykował jak Benedykt XVI or ż pł. 25.01 2019 r

    OdpowiedzUsuń
  5. [Piotr]: Dziesiąty numer gazetki "Słowa Pana dla Polski" w całości poświęcony jest starożytnej Polsce (Lechii). Plik PDF, dostępny jeszcze przez 7 dni: https://we.tl/t-vHQUopa3Pw

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Krzysztofie!Kiedyś uczyłam rysunku,mogę dać parę wskazówek.Trzeba zmróżyć oczy ,zapomnieć o tym co się wie(np,że jest to dzbanek na stole na tle zasłony)i rysować tylko te linie,plamy(one też mają swój kształt),które się widzi przy tych zmróżonych oczach.Jeśli naprawdę wyłączy pan to ,co wie i zagłębi się tylko w linie i plamy,czyli w warsztat artyst.to będzie to prawdziwa kontemplacja natury,

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście pierwsza jest modlitwa do Ducha Świętego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na stronie "Starożytni Kosmici" na facebooku, jest informacja, że na początku kwietnia ma wydarzyć się coś wielkiego na światową skalę, coś co zostanie zainicjowane przez CERN. I ponoć ma być początkiem kataklizmów/potopu. Wg ich źródeł (są dziennikarzami śledczymi) dziś o 1 w nocy rozpoczęła się ewakuacja 500 000 000 ludzi do podziemnych miast.(to info od celebrytów, którzy powiedzieli masonerii NIE)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tajemnicach wielkiego Zderzacza Hadronów można przeczytać:

      https://teologiawnauce.blogspot.com/2018/04/wielki-zderzacz-hadronow-wielka.html
      O jego prawdziwych możliwych możliwościach nic pewnego nie można powiedzieć, ponieważ nie funkcjonuje on zgodnie z prawami fizyki, do jakich nas się przekonuje.

      Usuń
  9. W dniu pamięci Zołnierzy Wyklętych
    https://www.youtube.com/watch?v=d1vAIYgt74U

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie istotny artykuł w sprawie Teocentryzmu, zwanego nieraz Niebocentryzmem. Wypełnia te dziury, które dotyczą lotów kosmicznych i funkcjonowania satelitów, oraz wątku przelotu przez Firmament (Linię Karmana):

    https://redoctobermsz.wordpress.com/2014/05/09/horyozntu-ciag-dalszy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Kto ma na co trafić to trafi.
      Jakiś czas temu ( nie pamiętam dokładnie rok czy dwa lata) włączyłem na żywo transmisję ze stacji orbitalnej (kosmicznej) i tam wyszli sobie kosmonauci na zewnątrz statku (przypięci oczywiście) i coś tam sobie naprawiali. Rzecz jednak w tym, że jak na to patrzyłem to widziałem coraz wyraźnej, że markują tą naprawę i nawet bardzo nie starają się to robić dobrze. Nie szkolono ich nawet w tym celu żeby to znakomicie markować. Jak do tej pory słusznie uznają, że to wystarczy. Najlepsze jednak było za chwilę bo oto jednemu z nich otworzyła się przyłbica i zaświecił gołą buźką w przestrzeni kosmicznej. Nie zauważył tego jednak jak dopiero za chwilę, uśmiechnął się, zamknął przyłbicę i markował dalej. (Ziemia była była oczywiście okrągła jak piłka).

      Usuń
    2. Pamiętam film "Koziorożec 1" o sfingowaniu całego lotu na księżyc. Dziwne, że go nie puszczają w telewizjach itp. Choć taki Obcy 8 pasażer Nostromo chodzi po terminach.
      Widywałem wywiady z Hermaszewskim, który ponoć w Przwdziwy Kosmos poleciał. Facet wygląda na bardzo silnegi fizjologicznie żołnierza, który jest totalnie rozpijaczony, który zachowuje kategoryczne podporządkowanie swoim przełożonym, choć jest niby przecież emerytem, o Kosmosie się nie wypowiada, ale Komunę bałwochwalczo i turańsko upiększa i wynosi jej absolutne niedocenienie.

      Usuń
    3. Ja się tu jeszcze odniosę do wypowiedzi p.Krzysztofa który to napisał o kosmonaucie z otwarta przylbicą:) tak nam wyprali mózgi że z kłamstwem się nawet nie kryją. Jest film w internecie pt. "Szokujące wyznanie rabina". Który się tam śmieje i pozwala sobie na prawdę bo i tak w to nikt nie uwierzy. Mowa tam m.in.o WTC. Pozdrawiam z Panem Bogiem. Anna

      Usuń
    4. Małe sprostowanie chodziło mi o szkojacy wywiad z rabinem Abe Finklestenem.

      Usuń
  11. [Piotr]: Dziękuję za każdą pomoc w rozpowszechnianiu naszej gazetki "Słowa Pana dla Polski". Jedenasty numer - dostępny jeszcze przez 7 dni w pliku PDF: https://we.tl/t-oDZDvhQM7S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr]: Gazetka poświęcona jest głównie zagadnieniom związanym z autentycznością (historycznością) postaci Adama i Noego. Od przyjęcia tych prawd zależy prawidłowe pojmowanie historii starożytnej Polski (Lechii).

      Usuń
  12. +JMJ
    Znakomity ten numer jedenasty.
    Mam nadzieję, że rozdawanie tych gazetek w odpowiednich miejscach, czy dzielenie się we wspólnotach religjnych upowszechni się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr]: Dziękuję, już w przygotowaniu numer dwunasty, gdzie obliczam datę narodzin Sarmaty.

      Usuń
  13. [Piotr]: Dwunasty numer gazetki "Słowa Pana dla Polski", w pliku PDF, dostępnym jeszcze przez 7 dni: https://we.tl/t-kym7ewpccx

    OdpowiedzUsuń
  14. J.U.T.+
    Piotrze jak Ty pędzisz, to prawdziwy bieg olbrzyma:)
    W dobrym czasie i w dobrych zawodach wystąpiłeś...
    Rozpoczyna się okres rekolekcji wielkopostnych, spotkań gdzie będzie można Słowa Pana dla Polski podać.
    Chodzi mi po głowie myśl, że byłoby wspaniale gdyby numer 11 i 12 dotarł do młodzieży, do studentów...
    Orędzia, które otrzymuje Cyprian wyprzedzają czas, epokę.Owoce zbierać będą pewnie młodzi dla większej Chwały Bożej.
    Dzisiaj u Adolfa Kuklińskiego usłyszałam, że internet w maju będzie odcięty. Mam nadzieję, że nie tego roku...
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kudlińskiego oczywiście, literówka niezamierzona.
      Maria

      Usuń
    2. [Piotr]: Pan Bóg utrzymuje mnie w pokorze, że cała sprawa gazetki nie zależy ode mnie, bo nie mam wcale pewności, czy będzie często i czy na długo. Wszystko w rękach Pana. To, co mnie mobilizuje, to konieczność przypominania ważnych spraw. Jest to zadanie Kościoła, aby zbierać wszelkie dawne nauki, nauki zapomniane, zapomnianych proroków. Od 21 lat czytam objawienia, więc mam świadomość, ile ważnych spraw zostało objawionych. Zobaczymy, być może Pan Bóg ma jakiś plan wobec takiej papierowej gazetki.

      Usuń
  15. Witam,

    Od czasu do czasu pojawia się w komentarzach pytanie o prawdziwość orędzi Marii Bożego Miłosierdzia z Irlandii. Otóż posłuchajcie co dał mi poznać Bóg Najwyższy. - Orędzia MBM są prawdziwe i są skierowane do świata całego w szczególności zaś do spadkobierców imperium rzymskiego (świat zachodni)zaś orędzia skierowane do p. Cypriana są w szczególności skierowane do narodu polskiego a pośrednio także do reszty świata ponieważ Polska będzie miała wpływ na świat.

    Pozdrowienie

    Hen???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekaz - Słowa Pana Jezusa z 17.06.2017 r. do A. (wiarygodna mistyczka, pod opieką księdza i biskupa):
      "Maria od Miłosierdzia, to córka Moja umiłowana. co wiele wycierpiała przez oskarżenia i podejrzenia. Wiele Słów Moich pisała, i Modlitwy te pochodzą ode Mnie. To nic nie znaczy, że Orędzia się powtarzają. Ja dałem jej polecenie pisania... Słowa pisane przez Marię w Internecie są WIARYGODNE, I modlitwy te pochodzą Boga. Nie ma tu żadnego niebezpieczeństwa..., i nikt kto je czyta i stosuje nie dozna szkody. We wszystkim jest Łaska Boża." Wasz Jezus

      Przeczytałem wszystkie orędzia, odmawiałem modlitwy - szkody nie poniosłem. Tam są rzeczy, które nie są jeszcze w powszechnej nauce Kościoła, ale nie ma sprzecznych, chociaż niektórzy księża doszukują się, bo biorą na rozum a nie pytają Ducha Świętego, i za mało się modlą teolodzy... Szatan tych Orędzi nienawidzi, i zamieszanie wprowadza, kłamstwa rozsiewa... Jeśli są problemy, to z jego powodu.


      Xwn

      Usuń
    2. Tak teź czułam ze komuś bardzo zależy by oredzia MBM pomijać. Jeśli zamkną internet pozostanie jedynie Pismo Święte. I trwanie przy Panu Bogu I Matce Najswietszej. Dziekuję wszyskiem którzy za pomocą internetu prowadzą dusze i oswietlają drogę do Nieba. Drogę którą osnuwa coraz gęstsza mgła. Niech wam wszystkim Pan Bóg Błogosławi. Anna.

      Usuń
  16. Została opracowana Teczka Okęcko-Smoleńska, zawierająca Orędzia, lub ich fragmenty, odnoszące się do tego mordu. Na razie dostępna jest tutaj w formatach .pdf i .epub. Można drukować, publikować, wysyłać, gdzie tylko się da, zwłaszcza do osób publicznych. Może stać się fundamentem Centrum Smoleńskiego:

    https://megawrzuta.pl/filesgroup/fa17805459b17a95369c51ad0a9da455.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, II wydanie może być poprawione, wprowadzona jednolita forma czcionkowa, dla ułatwienia odczytu, tutaj zostały wybrane wszystkie (o ile coś Któreś nie zostało przeoczone) Orędzia, odnoszące się do tej sprawy i takie było kryterium utworzenia takiej teczki. Wyszło, że już w Zapusty ta praca została ukończona, ale to jest istotne i chciałem to opublikować teraz. Lektura tego materiału jest niebywałą kompilacją wiedzy o rzeczywistości.

      Usuń
    2. Zaraz ukaże się wydanie z dodatkami spod tutułu "Operacje fałszywej flagi w Polsce". Ono będzie jeszcze lepisze, ale i tamto, które już podałem jest przejrzane i przydatne do promocji Centrum Smoleńskiego. To jest lepsza wersja, uzupełniona i to ją promujmy i publikujmy, bo jest bogatsza:
      https://megawrzuta.pl/filesgroup/abcba81fd91d92536d7cb766b0837204.html

      Usuń
  17. [Piotr]: Jest okazja, aby podziękować, zarówno panu Redaktorowi jak i panu Krzysztofowi za wielką wykonaną pracę dla Polski. Teraz zastanawiam się, czy da się jakoś zorganizować masowy druk i zszywanie lub może zgrzewka byłaby dobra, ale o tym napiszę na maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Redaktor "Teczki"]
      Jeszcze będzie dodany spis treści, oraz pewien format czcionki, oraz znak Centrum Smoleńskiego, choć są to sprawy drugorzędne. Nie ma Centrum, ale niech już będą Dokumenty. Polecam oczywiście druk dwustronny, może być i czarno - biały.
      Niemniej, jest to wersja, którą już jak najbardziej można publikować, a zwłaszcza dawać na różnych spotkaniach, z ludźmi typu W.Sumliński, S. Krajski, Pan Nikt, czy G. Braun bo to rzeczywiście najmocniejsze ze smoleńkich papierów w obiegu, a o niektórych z tych postaci jest tam wspomniane. Tymczasowa strona Centrum, na, opartym na kryptowalutowym systemie (blockchain) niepodlegającym cenzurze (poza całkowitym wyłączeniem internetu) portalu Minds.com

      Usuń
    2. Na tamtej stronie będą dostępne materiały do pobrania i łącza do filmów na stronach, które nie powinny wygasnąć, dopóki internet działa.

      Usuń
  18. Tak, tutaj podaję tę "Teczkę Okęcko-Smoleńską" w bogatszej wersji i to ją promujmy i publikujmy. W komentarzu wyżej też ona właśnie została udostępniona:

    https://megawrzuta.pl/filesgroup/abcba81fd91d92536d7cb766b0837204.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Bardzo dziękuję za to.
      Ciekawie się złożyło, bo ja właśnie w tym czasie przeglądałem Orędzia pod tym kątem od kwietnia 2018 bo do tego czasu zostały zebrane i umieszczone pod jednym z Orędzi.
      Będą pod najbliższym Orędziem albo następnym.

      Prosiłbym tylko o usunięcie dopisku dotyczącego zbiórki na poszkodowanego i chorego Janusza Górzyńskiego. Ta sprawa została zakończona i nie byłoby dobrze aby była powielana w nowych opracowaniach.
      Z Panem Bogiem

      Usuń
    2. +.. no i jeszcze mój adres mailowy, który jest tam podany. Nie będzie działał bo są duże litery a winny być małe.

      Jest też napisane aby osoby, które znają się na procedurach sądowych itd. Co może pomóc założeniu Stowarzyszenia zgłaszały się itd.
      nie , jednak nie. Przepraszam, ale należy to usunąć. Pan Jezus dopilnuje aby nie wchodziły niedopowiednie osoby, ale nie możemy Mu zadawać pracy. Nie możemy z łapanki wołać pomóżcie. To musi osoba sama zrobić , świadoma, a nie ktoś kto dopiero usłyszał o inscenizacji, bo może się zdarzyć,że zgłosi się ktoś aby infiltrować, albo zniszczyć w zarodku, chcącemu nie dzieje się krzywda, skoro zapraszamy każdego..

      Usuń
    3. Poprawki zostaną wprowadzone, w ciągu kilku dni powinna już powstać dojrzała wersja "Teczki".

      Usuń
  19. Odnośnie orędzi Marii z Irlandii:https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/ostrzezenie-ks-adam-skwarczynski-ostrzega-przed-satanistycznym-podlozem-oredzi-marii-z-irlandii/ks-slawomir-plusa-egzorcysta-z-radomia-dzis-ostrzegal-przed-pieczecia-boga-zywego-przez-ktora-to-sam-diabel-chce-byc-dla-ludzi-panem/

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/ostrzezenie-ks-adam-skwarczynski-ostrzega-przed-satanistycznym-podlozem-oredzi-marii-z-irlandii/ostrzezenie-przed-satanistycznym-podlozem-oredzi-mary-z-ue-vel-mary-z-irlandii-kompendium/

    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/ostrzezenie-ks-adam-skwarczynski-ostrzega-przed-satanistycznym-podlozem-oredzi-marii-z-irlandii/9-rzeczy-ktore-powinnismy-wiedziec-o-mary-divine-mercy-jimmy-atkin-wiara-w-jej-oredzia-zgodnie-z-kpk-1364-%C2%A7-1-skutkuje-automatyczna-ekskomunika-latae-sententiae/
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/ostrzezenie-ks-adam-skwarczynski-ostrzega-przed-satanistycznym-podlozem-oredzi-marii-z-irlandii/niemiecka-kath-net-absurdalne-oredzia-ostrzezenie-marii-z-irlandii-ktore-wprost-wzywaja-do-schizmy-gdy-tylko-zostanie-wybrany-nastepca-benedykta-xvi/


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr]: Uruchomiłem niedawno na forum taki wątek "Dyskusja na temat wszelkich objawień", bardziej po to, aby odciążyć ten blog z Orędziami. O objawieniach trzeba rozmawiać. Różne spory mogą wynikać z faktu, że nie zawsze mamy dostęp do Orędzi podanych z pierwszej ręki, a ktoś, znawca, badacz lub ksiądz, wypowiada się na temat zmanipulowanych kopii. Bywa, że najlepsi księża, czytający wiele objawień, popełniają błąd. Argumenty za i przeciw zawsze coś wnoszą do dyskusji, ale potrzebne byłoby na to odrębne forum. Na razie zapraszam tu:
      http://www.objawienia.fora.pl/ogolny,8/dyskusja-na-temat-wszelkich-objawien,4527.html

      Usuń
    2. Warto poruszyć temat strony "Rozmowy z niebem" , bardzo zresztą nietypowej. http://rozmowyzniebem.pl/wp/2019/02/21/nasza-milosc-braterska-naprawi-ten-swiat/

      Usuń
    3. +
      Oj problemy z tymi Orędziami (wszystkimi) :), problemy:)

      Usuń
    4. Witam,

      Powodem nieakceptacji tych czy innych orędzi jest przede wszystkim
      1. pycha
      2. zazdrość
      3. brak wiedzy o czym jest mowa w orędziu/orędziach
      4. brak Ducha Bożego, który by pozwolił rozeznać sercem
      5. celowa ignorancja, która usprawiedliwia i włącza tzw. święty spokój, w szczególności gdy orędzie/orędzia dotyczą samych zainteresowanych i zobowiązują do zajęcia określonego stanowiska.
      W tym komentarzu rozpatrzę dwa pierwsze, które najczęściej dotyczą, wyświęconych sług bożych. Ich postawę dobrze odzwierciedla zachowanie drugiego syna z opowieści o synu marnotrawnym (ten który pozostał w domu). W opowieści czytamy, że „… rozgniewał się i nie chciał wejść; wtedy ojciec jego wyszedł i tłumaczył mu. Lecz on odpowiedział ojcu: "Oto tyle lat ci służę i nigdy nie przekroczyłem twojego rozkazu; ale mnie nie dałeś nigdy koźlęcia, żebym się zabawił z przyjaciółmi. Skoro jednak wrócił ten syn twój, który roztrwonił twój majątek z nierządnicami, kazałeś zabić dla niego utuczone cielę ”(Łk 15,28-30) – Tak - to jest zazdrość; mówią oni - oto tyle lat Ci służymy Panie i nie przekraczamy Twojego rozkazu ale nam nie dajesz proroctw, nie objawiasz się nam, nie przemawiasz przez nas, natomiast mówisz przez tych co często roztrwonili Twój majątek, przemawiasz przez grzeszną Marię z Irlandii przemawiasz przez Cyprianów, przez dzieci, które kradną jabłka, przez pasterki z La Salette, z Fatimy, Garabandal… jakże my wyświęceni słudzy Boga Najwyższego czujemy się zignorowani! Dlatego, o ile to możliwe, nie uznamy tych proroków i nie będziemy słuchać ich orędzi. - Czyż x. Skwarczyński do nich nie należy?
      Tu jest potrzebna głęboka pokora i uniżenie przed Najwyższym.
      „Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że zakryłeś te rzeczy przed mądrymi i roztropnymi, a objawiłeś je prostaczkom” (Łk 10,21-24)
      "Bóg wybrał właśnie to, co głupie w oczach świata, aby zawstydzić mędrców, wybrał to, co niemocne, aby mocnych poniżyć; i to, co nie jest szlachetnie urodzone według świata i wzgardzone, i to, co nie jest, wyróżnił Bóg, by to co jest, unicestwić, tak by się żadne stworzenie nie chełpiło wobec Boga." (1Kor 1, 27-29).

      Pozdrowienie

      Hen???

      Usuń
  20. +JMJ
    Proszę czytelników aby na razie nie kolportowali tej cenne niewątpliwie inicjatywy (teczki okęcko- smoleńskiej) przed poprawkami

    OdpowiedzUsuń
  21. [Piotr]: Archiwum gazetki "Słowa Pana dla Polski" będzie pod poniższym linkiem. Proszę o modlitwę, bo sprawa gazetki i tej strony, bardzo od modlitwy zależy. Jeśli Pan Bóg pozwoli, to mogą tu być umieszczane także inne pliki PDF, do czasu zbudowania strony dla Centrum Smoleńskiego. Link do archiwum: http://slowapanadlapolski.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem co się ostatnio dzieje. Ale jak dla mnie to tu już nie ma za bardzo miejsca na Boga. Tylko polityka albo jakieś techniczne sprawy, typu że Internet nam wyłączają- nie po to instaluje 5g żeby Internet wyłączyli. Trzeba bardziej słuchać Boga niż ludzi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie tylko o apokalipsie tylko zadbać o relację z nim

      Usuń
    2. 5g jest śmiertelnie niebezpieczne zważywszy na jego niszczące promieniowanie. https://www.facebook.com/niebocentryzm/videos/456708178199880/

      Usuń
    3. Chociaż teraz myślę, że nic innego nie wiedzie nas do opamiętania tak bardzo jak świadomość naszej kruchosci, przenikalności i zbliżającego się końca.

      Usuń
    4. +ANNA+ To trzeba by tu mieć pretensję do samego Najwyzszego bo sam nam mówi co w naszej Ojczyznie się dzieje. Jako Król interesuje się Swym królestwem. Nie chodzi o to ze internet calkiem wyłączą.Powołano ponad 100 osób ktore będą likwidować niewygodne dla (pewnych kręgów) strony. Można się łatwo domyśleć które. Juź jest zabójcze 5g jakby jeszcze nam było mało...Skoro to sam Bóg do nas przemawia przez swoje narzędzie to cóż nam szkodzi go słuchać..??

      Usuń
  23. Szczesc Boze
    Panie Cyprianie czemu nasi swieci Stanislaw i Wojciech nie.sa.swietymi bo nie rozumiem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Przecież Pan Jezus to powiedział.
      "- A św. Stanisław?
      - Działał przeciw Ojczyźnie dziecko."
      "- Nie był to mąż Boży, ale śmierć męczeńska zgładziła w znacznej części jego niemałe winy."
      Przekręt, proszę panią, przekręt założycielski.

      Usuń
  24. Dziekuje panie Cyprianie .
    Tylko myslalam.ze papiez Benedykt jest raczej swietym papiezem a okazalo sie inaczej ,bardzo Go lubilam.
    U pani Mieci PJezus mowi ze Jan.23 jest w piekle za sobor ze przez to Bog jest wzgardzony a oni go swietym uczynili
    Tyz kochalam Go .i snil mi sie ze zegna sie ze mna ..nio i potem dowiedzialam sie o tym ze on nie swiety.smutno mi bylo

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.