UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 27 kwietnia 2019

12 -23 IV 2019 / Przypomnienie: luty 2015 - Judasz. Żydzi są obciążeni grzechem Bogobójstwa i żadne sądy kapłana ni następca św. Piotra nie mogą ich z tego zwolnić


12 kwietnia
19.30
Zapisz
- Staraj się dziecko, lecz bądź spokojny.
- Tak Panie Jezu.

…………………………………………………
Sobota, 13 kwietnia nie było przekazu.
…………………………………………………….
Niedziela, 14 kwietnia
11.40
Zapisz
- Wiem, że choroba Ci dokucza lecz to na wyrównanie Twoich win, i utrzymanie Cię na Mojej, specjalnej Drodze.
- Tak Panie Jezu.
- :)

Około 17.45
- Kocham Cię moje dziecko, zawsze o tym pamiętaj. I Ty, Mi odpłacający Miłością. (Smutny uśmiech Pana Jezusa).
- Tak Panie Jezu.
- Nie chcę, dziecko, abyś był przygnębiony i smutny, ale byś Mnie kochał.
Tak, kochasz Mnie, ale mało. Sam wiesz. Nie potrafisz zrezygnować z jednej rzeczy dla Miłości do Mnie.
- I co będzie Panie Jezu?
- Musisz się dużo modlić i starać.
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

………………………………..
Poniedziałek 15 kwietnia

11.25
Zapisz
- Jest Ci ciężko w związku z nawrotem choroby, chorobą mamy (przeziębieniem) i innymi delikatnymi kwestiami.
Staraj się jednak, dziecko.
- Tak Panie Jezu.
Martwię się o wynajem w Krakowie. Wiem, Panie Jezu, że to nie ucieknie, ale dałeś mi to by tam był jak najszybciej.
A nawet jakby mama przed Wielką Nocą wstała, czy nawet wychodziła z domu to ja zbyt źle się czuję aby być w rozjazdach.
- Trudno dziecko, rób co możesz.
- Chwała Tobie Chryste.
……………………………………….
Wtorek, 16 kwietnia nie było przekazu
………………………………
Środa, 17 kwiecień

Tuż po południu
- Tak dziecko katedra Notre – Dame została podpalona.
- Kto to uczynił Panie Jezu?
- Przedstawiciele Islamu za przyzwoleniem masonerii białych ludzi.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
- Czy Macron maczał w tym palce?
- Tak, jako mason, ważny mason, wiedział o tym.
- Chwała Tobie Chryste.

15.34
Zapisz
- Zdradzam przez Ciebie różne rzeczy bo tak chcę. I nie martw się tu swoją bardzo małą świętością.
Jesteś Moim sługą i mogę zdradzać przez Ciebie co chcę i kiedy chcę.
A to wszystko Moja Łaska nie Twoja zasługa.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

……………………………………………………

Wielki Czwartek, 18 kwietnia
- Tak dziecko, tak chciałem. Nie przejmuj się, że  mogła być w tym czasie modlitwa,  czytanie Pisma. Źle się czujesz i mało by to przyniosło.
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

…………………………………….
Wielki Piątek, 19 kwietnia

9.30
Zapisz
- W tej sytuacji musisz zrezygnować.
- Tak Panie Jezu?
- Tak dziecko (: współczujący uśmiech Pana Jezusa).

Przed dwudziestą trzecią
Zapisz
- Tak dziecko masz nowy dopust.
- Tak Panie.
-:)

…………………………………..
Wielka Sobota, 20 kwietnia

Przed drugą.
Zapisz
- Cóż zapisać Panie?
- :)

14.00
- Przepraszaj dziecko.

……………………………………………
Niedziela Wielkanocna. 21 kwiecień.
Zapisz dziecko
- To nie jest dobry pomysł. Poza tym Twoja mama ma drugi nawrót choroby. Obziębiła się bo było jej duszno przy pieczeniu ciasta i otwierała okno chodząc po kuchni.
- Dobrze Panie Jezu.
- To dobrze dziecko, że chcesz pomóc, ale więcej pomożesz modlitwą.
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Przed dwunastą
- Zachowaj spokój dziecko. I pamiętaj, że ja jestem najważniejszy.

……………………………………..
Poniedziałek Wielkanocny, 22 kwietnia.

Przed czternastą
Zapisz dziecko
- Zrób to dziecko skoro Ci daję tę możliwość.
- Dobrze Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.

17.18
Zapisz
- Tak dziecko Janowi Pawłowi II skrócono życie.
< Pan Jezus więcej nie chciał mówić. Moje pytanie byłoby takie : Kto czy i jaka odpowiedzialność Dziwisza.
I chyba rozumiemy, że jak skrócono życie to nie w taki sposób jak mama mówi do niesfornego syna nastolatka: skracasz mi życie, itp. tylko skrócić  życie to nie psychicznie, ale fizycznie. C.P>

……………………………

Wtorek Wielkanocny, 23 kwietnia
11:13
Zapisz dziecko
- Nie miałem tylko tego na myśli (sprawy, którą poruszyła włoska anestezjolog).
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

13.44
Zapisz dziecko
- Moje dziecko, tego nie winieneś czynić. Możesz się modlić, ofiarowywać cierpienia, posty, wyrzeczenia.
-  Chwała Tobie Chryste.

19.47
Zapisz dziecko
- Każdy musi nieść swój krzyż. Tak, ta myśl nie jest w tej chwili odnośnie Ciebie choć i Ciebie oczywiście, zawsze, jak każdego dotyczy.
- A pociecha Panie Jezu?
- Ja daję pociechę.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

20.25
Zapisz
- Zacznij od jutra. Dziś już późna pora.
- A powiedzenie, Panie, co masz zrobić jutro zrób dziś?
- Wszystko ma jednakże swój czas, a Ty jesteś zmęczony. Zacznij od jutra.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

21.47
Zapisz dziecko:)
- Możesz jechać dziecko gdzie chcesz teraz (w maju) nad morze. Tam gdzie jest cieplej i dość blisko. <nieczytelnie zapisane trzy słowa C.P.>
To dobre miejsce i możesz je wybrać.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
- < Nieczytelnie zapisane zdanie Pana Jezusa C. P>

21.57
- Lepiej jednak nie korzystaj z pola namiotowego, nawet jakby było dostępne.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
To byłoby taniej Panie Jezu.
-  Jedziesz dziecko także z laptopem. Musisz mieć pewne, nieco lepsze warunki.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


///////////////////////////////////////////////

(Luty 2015, 4)

 ....................................................................................................................

- Czemu Cię zasmuca, a raczej trwoży los Judasza? Wydaje Ci się niebezpieczny dla każdego.
Różnie myślałeś o Judaszu.
Czasem jak winnym w taki sposób, że moje słowa : „Lepiej dla tego człowieka było nie narodzić się” jasno określają jego winę po śmierci.

To przecież, że wielu ludzi myślało, że nawet miał zasługę i zostało mu wybaczone jest wbrew Ewangelii.
A moje słowa jasno rozumiane po ludzku tutaj nie są rozumiane.
Nie ma usprawiedliwienia na tamtym świecie dla Judasza.
Niech Cię nie zasmuca to, że pięknie mówił do starszych w Świątyni. { przekazy Valtorty}.
I w tym mówieniu, jak widzisz, była jego pycha i złe ziarno.
Szatan też mógłby o mnie pięknie mówić, gdyby uznał, że to potrzebne mu do zwiedzenia człowieka.
Nie lękaj się i nie bądź przygnębiony jego losem.
Czy mogłem mu okazać miłość nade wszystko?
Nie mogę na siłę. Nie robię tego.
Ja, Bóg nie robię pewnych rzeczy. Nie popełniam zła. Nie czynię niczego dla kaprysu jak szaleni władcy, lub wasi niektórzy artyści.
Ja, Bóg pewnych rzeczy nie robię i nie mogłem uratować Judasza wbrew jego woli.

- A  zasługa Panie?

O jakiej zasłudze mówisz. Że wydał swego Pana, o którym wiedział, że jest Bogiem, miłością.
To działanie szatana, a nawet pod pewnym względem gorsze.
Nie można mówić o zasługach, lecz o skutku jego działania.
Zasługi nie mają żołnierze, którzy mnie chłostali, zasługi nie ma Sanhedryn, który mnie wydał Rzymianom na Ukrzyżowanie.
Nie mają zasługi żydzi, którzy mnie ukrzyżowali, dzięki czemu dokonało się zbawienie.
Tak jak nie mają zasługi żadni mordercy ni ludobójcy.

- Dlaczego Panie i ludzie i nawet ksiądz mówił co by się stało gdyby żydzi nie doprowadzili do Ukrzyżowania i Odkupienia.

- Zbawiciel przyszedł na świat - lecz swoi go nie przyjęli i wydali na Ukrzyżowanie.
To nie zasługa, to odrzucenie.

Coś złego w swoim zamyśle nie jest zasługą.
Skutkiem tego Bóg może pokierować tak, aby stało się zbawieniem człowieka,
Ale zły czyn nie jest zasługą, a zwłaszcza zabicie Mesjasza, na którego oczekiwano od pierwszych ludzi: Adama i Ewy.

- W ciągu wieków Panie Jezu, w tym chyba szczególnie w naszym kraju była przychylność do żydów z powodu tego, że byli narzędziem Boga prowadzącym do Zbawienia.
- To jak ludzie uważają nie ma znaczenia dla Boga. Ludzkie sądy.. Bóg kieruje się sprawiedliwością i jest doskonały. Tak jak nie zakazałem Kaina zabijać, tak w ten sposób dzięki wzbudzeniu pewnej przychylności dla żydów sprawiłem, że nie wytępiono ich z powierzchni ziemi, gdyż nie chcę zguby grzesznika, ale jego nawrócenia.
Tak jak dzieci Adama i Ewy są skażeni grzechem pierworodnym, tak żydzi są obciążeni grzechem bogobójstwa i żaden  { napisane najprawdopodobniej w rękopisie „święty kapłan”, w drugiej kolejności może być też „żadne sądy kapłana”}, ani następca Św. Piotra, nie może ich z tego zwolnić.

- Ach Panie, ale to oni gnębią nas, a nie my ich.

- Są ze świata i ponieważ odrzucili Boga zostaje im szatan i świat.
Szatan się z tego bardzo cieszy, że ma lud, który odrzucił Chrystusa.
Naturalne jest, że będzie mu pomagał. Pomagał przeciw chrześcijanom i Twojemu narodowi szczególnie.

    (tu skończyłem
   oderwany inną sprawą
      Przepraszam Panie Jezu
    (mam nadzieję, że to był koniec)

5 komentarzy:

  1. Boże chroń Polskę i Polaków przed działaniem synagogi szatana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wiec Judasz był przeznaczony na zdradę..
    a więc przeznaczony na wieczną śmierć?
    Gdyby tak było...wówczas Bóg byłby niesprawiedliwy
    gdyż wśród Jego dzieci byliby uprzywilejowani
    ale tak nie jest
    Bóg Ojciec Wieczny i Święty
    przeznaczył wszystkie Swoje dzieci bez wyjątku
    na raj i życie wieczne
    ale Bóg szanuje i nie narusza świętej wolności ...którą ofiarował swoim dzieciom.

    7 kwietnia rzeczywisty dzień śmierci Pana Jezusa.
    http://www.drogowskazydonieba.com/media/PDF/Conchiglia_PL_Witaj_Moj_Panie_2013.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Pan czyta Valtortę! Tam znajdzie Pan odpowiedź na wiele tego typu pytań. Los Judasza - jak los każdego z nas, gdy mamy wybierać miedzy dobrem a złem od pierwszej do ostatniej chwili naszych świadomych wyborów - był całkowicie w jego własnych rękach. Jezus jeszcze nawet niosąc krzyż uliczkami Jerozolimy czekał, aby Judasz podbiegł do niego i rzucił Mu się do kolan z wyznaniem winy i błaganiem o przebaczenie. Ale Judasz tego nie uczynił. Do końca kierował się pychą. Więc niech Pan nie mówi o jakiejś Bożej predestynacji Judasza do uczynienia tego, co uczynił i o "Bożej niesprawiedliwości".

      Usuń
  3. Ja jak czasami czytam te orędzia nie mogę się nadziwić jak trudno zmienić człowieka. Tyle razy przecież Jezus powtarzał do swojego Proroka: "Nie chcę, dziecko, abyś był przygnębiony i smutny, ale byś Mnie kochał.
    Tak, kochasz Mnie, ale mało. Sam wiesz." Mam wrażenie, że ta prośba się powtarza, cyklicznie. Ja jestem taki sam. Próbuję się zmienić i ciągle jest to samo, chodź pewnie do Proroka to nawet nie mam się co porównywać. To daje mi jednocześnie do myślenia, jak bardzo miłosierny, cierpliwy i pełen miłości jest Bóg, skoro cały czas z człowieka nie rezygnuje. Jest to dla mnie nie pojęte.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu Ty Się Tym Zajmij i chroń Nasza Ojczyzne����

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.