UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 21 kwietnia 2019

21 IV 2019 Wielkanoc. Zachowaj spokój dziecko. I pamiętaj, że Ja Jestem Najważniejszy

21 kwietnia


Przed dwunastą w południe.

-  Zachowaj spokój dziecko. I pamiętaj, że Ja Jestem Najważniejszy.


.................
Dla tych, którzy są niezadowoleni, którym Święta nie wyszły, którzy nie potrafią cieszyć się Zmartwychwstaniem bo przeszkadza im zmęczone Ja.
I nie tylko.

5 komentarzy:

  1. Nie wiem jakie jest Pana stanowisko w sprawie orędzi Żywego Płomienia ale odnośnie Ukraińców w Polsce jedno z ostatnich orędzi Żywego Płomienia (słowa Maryi) mówi o tym, że Polsce zagraża realne zagrożenie ze strony muzułmanów z europy zachodniej (palenie kościołów, mordy katolików), do Polski mogą wkroczyć obce wojska na podstawie naszego prawa ale na pomoc nie Polakom a muzułmanom przeciw którym zbuntują się Polacy. Natomiast Ukraińcy wykorzystają tą sytuację aby zająć część Polski i dołączą do muzułmanów w morderstwach Polaków. Jest to przedstawione jako najczarniejszy możliwy scenariusz ale też jako realne zagrożenie. Moje osobiste zdanie jest takie, że jeśliby miało do tego dojść to pewnie najpierw sytuacja zaostrzyłaby się na zachodzie a ja wierzę, że jeśli naprawdę muzułmanie zaczną palić kościoły i mordować katolików czy to na zachodzie czy w Polsce na większą skalę to jednak Polacy się nawrócą i będzie możliwe złagodzenie wydarzeń lub ich odwrócenie. Przecież Pan Jezus mówił u Pana że Polacy wrócą do Boga w ucisku ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam Sebastian

    OdpowiedzUsuń
  2. https://treborok.wordpress.com/2016/12/21/swiatowa-sensacja-o-ktorej-od-wieku-jest-cicho/

    OdpowiedzUsuń
  3. +Jezu Ufam Tobie
    i dziękuję za te słowa ,,pamiętaj, że Ja Jestem Najważniejszy"
    Święta nie wyszły jak zaplanowałam- trzeba mieć przecież jakiś plan. Tymczasem awaria samochodu pokrzyżowała wszystko, tego nie przewidziałam.
    Po wejściu do domu po powrocie z kościoła, jeszcze z potem na plecach po przygodzie z samochodem otwieram Orędzia i upommienie od Pana Jezusa. Żarty się skończyły. Wszystko albo nic a Walka jest o Wszystko. Ucisk szaszajesttana jest tak mocny, że nawet ja go widzę i czuję (ten ucisk) Zaczynam rozumieć co znaczy pętla na Polsce się zaciska. Ktoś pomyśli ta się dopiero obudziła, od dawna o tym trąbia. Tak, rozum przyjmował ale nadzieja nie chwiała się.
    Proszę o jakąś informacje na jakim etapie jest malowanie obrazu. On pomoże modlić się o świętą wytrwałość.
    Maria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JMJ
      Dziękuję, pięknie.

      Najpierw jedno dziecko malarki zachorowało a potem drugie na tę samą chorobę. Malowała, ale to utrudniało pracę, bo przebieg choroby nie był lekki. Praca postępuje, dzieci już zdrowe ale znowu przeszkoda bo strajk szkolny i dzieci w domu.
      Tyle trąbili o tym Broniarzu, ale nie pomyślałem, ze taki ktoś może opóźniać malowanie obrazu.
      Jakbym miał mu powiedzieć, proszę mi udowodnić, że nie ma pan oficera prowadzącego bo prawdopodobieństwo jest bardzo małe.

      Usuń
  4. +
    Pewnie szedłby w zaparte, że nikt za nim nie stoi.
    Tak, dom staje na głowie jak choroba w domu a i dzieci chcą mieć mamę cały czas przy sobie jak chorują. Dobrze, że już zdrowe. No maludy nie przeszkadzajcie, bo mama robi coś bardzo, bardzo ważnego.
    M

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.