UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 2 kwietnia 2019

22- 29 III 2019 Z powodu kilku osób, lub nawet jednej, mogę opóźnić ogłoszenie przez Żydów ich fałszywego Mesjasza/ Przypomnienie, przekazy z marca 2018: 19, 20 III 2018 - Nikt kogo serce nie jest jak szczerozłote nie może wejść do Nieba. Należy wykorzystywać każdą Łaskę, każdy dany szczebel (drabiny do nieba) by wspiąć się wyżej/ 10,11 marca 2018 Każdemu daję to co najlepsze i Tobie dam


Piątek, 22 marca

Około pierwszej w nocy

Zapisz
- Nie pozwól się atakować szatanowi. Przecinaj to. Nikogo nie zabijaj w myśli, ni wrogów Polski, ni wykonujących polecenia, jak nazywacie „pożytecznych idiotów”.
Amen.
- Przepraszam Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

…………………………………………………………
Sobota, 23 marca

17.55

Zapisz
- Jak mówiłem nikt nie powinien Ci przeszkadzać w Twoim mieszkaniu, które Ci dałem. Służysz mi, związki rodzinne są na dalszym planie. W tym mieszkaniu najważniejszy jestem Ja. I tak jest dla Ciebie mimo Twoich wad.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

21.15

Zapisz
- Nie dziecko to nie działanie właściciela <bądź „właścicieli” w zapisie C.P.> tych blogów.
- Chwała Tobie Chryste.

…………………………………………….
Niedziela, 24 marca

11.30

Zapisz
- Cóż zapisać Panie?
- Nuży Cię dziecko Moja Droga?
- Nie Panie. Ty mi dajesz wszystko i urozmaicenie. Nie chcesz bym siedział dużo w domu. Dajesz mi wypoczynek, teraz Kraków, tyle że przeszkadzają teraz temu choroby które sam dajesz.
- To dobrze dziecko, że Cię nie nuży.
- Chwała Tobie Chryste.
- Ręka mnie nadal boli. Nie pojadę już na narty w tym sezonie?
- Nie dziecko, dlatego dałem Ci ten tygodniowy wyjazd.
- Ale teraz jestem chory.
- Pojedziesz jak wyzdrowiejesz.
- Nie mam na to środków, Panie,  a jeszcze mam wynająć kawalerkę w Krakowie, do tego kaucja. Na nic z tego na razie nie mam.
- Poczekaj dziecko
I opublikuj to.
- Kiedy Panie?
- Dzisiaj.

- Panie Jezu jesteś taki dobry dla mnie dzisiaj, a ja teraz właśnie szczególnie nie zasłużyłem.
-:) Uśmiech Pana Jezusa.

(po pauzie)
- Panie Jezu, chcesz by iść do przodu. Chciałeś dla mnie zakupu do mieszkania potrzebnych regałów, fotela, krzeseł. To do kwoty 1800 zł. Kupiłem tylko dobre dwa krzesła, nowe, które udało mi się kupić po 100 zł. sztuka. Na resztę nie było pieniędzy. I dwa kwiatki, z trzech co chciałeś. Ja się gubię jak zostają zaległości a dodatkowo mam płacić za nowe rzeczy.
- Nie szkodzi dziecko. Jeśli czegoś nie ma musimy iść dalej.
- Skoro tak Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

(pauza)
- Nie chcę tego publikować wcześniej, czy muszę?
- Nie musisz dziecko.
- Ja wiem Panie, że nic nie muszę. Człowiek ma wolną wolę.
- Opublikuj jednakże.

Około 14.00
- Nie obawiaj się dziecko.
Uderzono Cię atakiem mikrofalowym przez telefon, ale nic Ci się nie stanie.
- To zapewne dlatego, że napisałem, że jestem "nieśmiertelny" do czasu, a cytowałem Twoje słowa Panie.
- Tak dziecko, chcą to wypróbować.
- To może niepotrzebnie to pisałem?
- To Moje Słowa dziecko.
Chcieli Ci zrobić krzywdę.
- Czy to mogło mnie zabić?
- Tak.
- Ale to telefon starszej generacji choć smartfon, flagowiec.
- Jednakże można uderzyć w ten sposób by zabić także przez taki telefon.
- To mam go nie włączać?
- Włączysz dziecko.
- Wiem, Panie Jezu, co masz na myśli.
- :)
- Słabo mi jednak trochę, niedobrze.
- Przejdzie Ci dziecko.
- Dziękuję, Panie Jezu, że Twoje słowo się potwierdza.
- Wierzysz w to. Gdybyś nie wierzył nie mógłbym dać tego daru.
Zawsze jednak należy zachować środki ostrożności i nawet uciekać gdy wiesz, że jest to konieczne by po ludzku ocalić życie. Nie można wypróbowywać Boga

………………………………………………………..
Poniedziałek, 25 marca

Przed 22- gą.
- Oddawaj się Adoracji i medytacji.

22.30

Zapisz
- Nie martw się tym dziecko (: Smutny uśmiech Pana Jezusa)
- Nie będę się martwił Panie Jezu.

………………………………………………………….
Wtorek, 26 marca

11.30

Zapisz
- Trzeba było o tym pomyśleć wcześniej. Trudno stało się.
Nie ma to dużego znaczenia w tym wypadku.
Sam to przecież widzisz.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.

………………………………………………………..

Środa, 27 marca.

Po 20- tej
- Jak dziecko daję swoje pozwolenie to go nie cofam.
- Nici, Panie, z Krakowa od 1 kwietnia. Męczy mnie to wszystko.
- Tak Ci źle dziecko?
- Nie Panie.
- :) Smutny uśmiech Pana Jezusa.
- Dziękuję Panie Jezu za wszystko.

22.01

Zapisz
-:) Uśmiech pełen wyrozumiałości.

……………………………………………………………….
Czwartek  28 marca

Po 2.00
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Ciesz się życiem.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

16.45
Zapisz dziecko
- Czy będziesz taki jak ja chcę byś był?
- Tak Panie Jezu, z Twoją Łaską i dzięki Twojej Łasce.
- I dzięki Twojej silnej woli, dziecko.
- J jej właśnie nie mam.
- Tak, kiedyś miałeś silniejszą.
W czasie koronki to było upomnienie. Tak, żebyś pamiętał.
- Dobrze Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

Około 21-szej

Zapisz
- Zrobisz tak dziecko. Po to Ci też to dałem.
- Chwała Tobie Chryste.
- Na pewno, Panie, chodzi o to?
- Tak dziecko.
- A tutaj nic Panie w tej sprawie?
- Nie dziecko:)
- Dziękuję Panie Jezu.

Około 21.30

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Tak, tak jest. Z powodu kilku osób, lub nawet jednej mogę opóźnić ogłoszenie przez Żydów ich fałszywego Mesjasza. Ty jeszcze nie jesteś gotowy.
- Przepraszam Panie Jezu.
- Chcesz zabijać. Wobec takiego rozpoczęcia Wielkiego Ucisku, choć nie zaraz to się zacznie, pałasz żądzą zemsty. A takiego Cię mieć nie mogę w tych czasach.
- Panie czy się pozbędę tych moich niedobrych instynktów, których spektrum nie jest małe? Mogę je w sobie tylko zduszać. Nie znikają z mojej natury.
- Chodzi o to abyś się przemienił i był z ducha a nie z tego co Ci ciało i krew podpowiadają.
- Tak Panie Jezu.
Ale minęło dwa lata a tak się mało zmieniłem.
- Jednak zachowaj spokój.
- To kiedy będę taki jak Ty chcesz?
- Jeszcze to być nie może, ale ufam, że będziesz się starał i to będzie w miarę szybko.
Wrócimy dziecko
Módl się dalej

………………………………………………………………..
Piątek, 29 marca

00:50
Zapisz
- Złoży przyrzeczenie, ale innej treści. <chodzi o Stowarzyszenie i Centrum Smoleńskie. C.P>
- Dobrze Panie Jezu.

12.30
Zapisz
- Tak dziecko, znów te same problemy, którym nie jesteś winien. Mówiłem już o tym wiele razy.
No cóż dziecko, musisz to cierpieć.
- A jeśli idzie, Panie, o dzisiejszy dzień?
- Robisz plan, trzymajmy się go.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
Około 14- tej.
Zapisz
- Ciesz się życiem dziecko.

19.48

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Nie wiesz, dziecko, co zrobić z tą kwotą, czy ją wydać teraz na Meksyk czy na inne sprawy o których mówiłem?
- Tak Panie Jezu.

Około pół godziny później.

Zapisz dziecko
- Panie?
-:)
Jesteś zadowolony dziecko:):)?
- Bardzo Panie Jezu.
Tylko radość mąci choroba stała no i dzisiaj pierwszy raz po wyjściu z domu od dwóch tygodni, ściśle czując się już zdrowy załatwiłem się.
- Tak dziecko, nie poradziłeś się Mnie jak tutaj postąpić. Uległeś.
Musisz uważać na swoje gardło. Nie możesz wypić niczego co nie ma temperatury pokojowej. Poprosiłeś o dolanie wrzątku, ale to nie wystarczyło.
A co do tej kwoty:)
Wydasz ją dziecko na potrzebne bieżące rzeczy. Te, które dla Ciebie chciałem.
- A Meksyk? Może ktoś chciał by na to poszło.
- Nie zaznaczył tego a dał przecież na Moją Chwałę. Masz dziecko wolną wolę, ale jak pozwolisz sobie poradzić wydasz na ten tygodniowy wyjazd, którego dla Ciebie chciałem. Wynajmiesz kawalerkę w Krakowie. A po Wielkanocy kupisz rower elektryczny. A potem może uda się z tego zaspokoić tani wyjazd nad morze w maju.
- Dobrze Panie Jezu, Chwała Tobie Chryste.
(po krótkiej przerwie).
- Ach Panie Jezu, widziałeś, że ja się denerwuję, bo chcesz bym jechał teraz na tydzień, tutaj wynajem w Krakowie, rower elektryczny i sprawiłeś, że nie ma kłopotu, a to mnie męczyło. Ale, Panie Jezu, nie zasłużyłem.
Jak mam być wdzięczny tej osobie, temu Panu Tomaszowi.
- Nie wiesz dziecko nawet, który to Tomasz, czy ten co dotychczas bo utajnił dane.
- Tak Panie?
- I tak jest dobrze.
(pauza)
- Panie Jezu taka hojność. Jak ja mam się wywdzięczyć temu człowiekowi?
- Pomodlisz się więcej za niego. Ofiarujesz trzy osobne msze. A resztą zostaw Mnie:) promienny uśmiech Pana Jezusa.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Panie Jezu.
Tak Panie Jezu.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Orędzia te są także na kanale utworzonym i prowadzonym przeze mnie
Oraz bardo dużo
na kanale Lechia Polska:
////////////////////////////////////////////
 Orędzia o Smoleńsku od początku do ostatnich pod tym Orędziem 4 III 2019 Rozmowa o polskim filmie i reżyserii filmowej/ Orędzia Smoleńskie od października 2016 do końca lutego 2019

Nowe wykłady O. Augustyna Pelanowskiego

…………………………………………………

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
19, 20 III 2018 - Nikt kogo serce nie jest jak szczerozłote nie może wejść do Nieba/ - Należy wykorzystywać każdą Łaskę, , każdy dany szczebel (drabiny do nieba) by wspiąć się wyżej.
Poniedziałek
19 marca

9.03
Zapisz dziecko

Przecież powiedziałem Ci. Nie obawiaj się więc.
Czekam na twoje serce. A i tak nie zostawiłbym Cię bez pomocy nawet gdybyś uczynił wbrew mojej woli i poważnie naruszył naszą relację.
Zatem dziecko
w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
błogosławię Ci na nowy dzień.
Będziemy pisać dziś lecz niewiele bo masz
przygotować się do jutrzejszego wyjazdu do
sanatorium.
Z Bogiem moje dziecko.
- Panie Jezu.
Składam Ci dzięki o Panie.
Chwalebny Chrystusie.
Obym zawsze był wedle Twego upodobania.
Należy wykorzystywać każdą Łaskę, dziecko, każdy dany
szczebel (drabiny do nieba) by wspiąć się wyżej.
A teraz idź do potrzebnych spraw.

19.50
Zapisz dziecko
- O to się nie gniewam.
- Jednakże i tu, Panie, powinienem wykazywać dbałość.
Tak jest u Ciebie zwłaszcza na obecnym etapie życia.
Pokój z Tobą, dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu
Chwała Tobie Chryste.


...............................................................
Wtorek, 20 marca

21.45

Pisz dziecko
Oto jesteś w sanatorium dzięki mojej Łasce i temu, że ludzie Mnie posłuchali.
Zawierzaj ich często Memu Sercu a zawsze kiedy zawierzysz spojrzę na nich łaskawie.
To są twoje rekolekcje, dziecko. Ciszy, samotności, skupienia.
Dziękuję ci, Panie Jezu z serca.
Za wszystko Ci dziękuję. Za to co było ( jak chciałeś) za to co jest, coraz bardziej Ci dziękuję, za to co będzie.
Tak trzeba czynić, dziecko.
Każdy niech dziękuje za to co było, za to co jest i za to co będzie. Także cierpienia.
Nic co złe nie pochodzi ode Mnie.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję Ci, Panie Jezu także za dzisiejszy wpływ.
Jest niewielki, ale nie można powiedzieć: mały. Mógłbyś się przecież skromnie za to wyżywić przynajmniej przez kilka dni.
- Panie Jezu, dzisiejsze serce na niebie.
- Tak dziecko, to było przede wszystkim dla Ciebie. To moje serce dla Ciebie. Ma ono jednak przypominać o Twoim dla Mnie. Było złote niech więc i Twoje będzie jak szczerozłoty dar dla Mnie.
I jest jeszcze wasze powiedzenie „ złote serce”. Takiego chcę u Ciebie.
Czy wszyscy święci, Panie, mieli złote serce?
Nikt kogo serce nie jest jak szczerozłote nie może wejść do NiebaZłote serce to nie znaczy ckliwy i czułostkowy, może być również surowy. Surowy przede wszystkim dla siebie a gdy nawet szorstki dla innych to dbały o ich dusze i kochający ich dla Jezusa i przez Jezusa a przede wszystkim Jezusa w nich.
Dziękuję Panie Jezu.
- Dobrze, że właściwie odczytujesz dziecko. Oto ja Ci pokazuję serce na niebie, a Ty myślisz: Jest wspaniale, będzie jeszcze lepiej. Jestem miły Bogu, Bóg jest ze Mnie zadowolony. Idę ku świetlanej przyszłości. Dobrze odczytałeś więc, że jest przede wszystkim przypomnieniem jakie powinno być Twoje serce.
Ale też jednak, dziecko, moim sercem dla Ciebie. A Ty wiesz jakie ono jest.
Wszystko Ci daję.
Tak, nie możesz cieszyć się do końca z powodu krzyży i z powodu braków, ale ode Mnie masz wszystko co potrzebujesz i na niczym Ci nie zbywa.
- Dziękuję ci Panie Jezu za to.
- To jest sprawiedliwe z mojej strony. Mógłbym ci to dać w inny sposób, ale chcę w ten.
I chcę aby ludzie mieli zasługę.
- Chwała Tobie Chryste.
Czas się kłaść spać, dziecko. Nie jesteś jeszcze zdrowy.
Jutro będziemy pisać więcej.
- Wielbi dusza moja Pana bo wielkie rzeczy czyni mi Pan.

……………………………………………………………..

10,11 marca 2018 Każdemu daję to co najlepsze i Tobie dam
Sobota 10 marca, nie było przekazu

.....................................

Niedziela, 11 marca

Zapisz dziecko

Dobrze uczyniłeś. Należy koncentrować się na Mnie już po otwarciu zeszytu nim zaczniesz pisać.

O czym chcesz teraz pisać dziecko?
Nie, dziecko. O tym, że Cię „ludzie denerwują' pisać nie będziemy. Jest wielki Post, Ty zaś masz nawrót choroby duszy. Jesteś ze mną, trwasz we Mnie na ile teraz możesz, lecz ten okres nadal trwa. Szatan to wykorzystuje co jest w Tobie, zwłaszcza od dwudziestu lat, a że jego siła wzrasta trudno Ci ten post prowadzić tak jakbyś chciał. Twoja miłość jednak wzrasta. Uczysz się jej powoli.

Każdemu daję to co najlepsze i Tobie dam.
Wrócisz dziecko.

22.08
w podróży

- Posłuchaj tej rady.
- Tak, Panie, uczynię.
Nie bardzo wiem jednak jak to zrobić.
- Chcesz powiedzieć: nie mam rozeznania. Lecz skoro Ci mówię: posłuchaj tej rady.
- Dobrze, Panie.
O czym chcesz pisać dziecko.
- Nie wiem, Panie Jezu.
- :)
·                     Jesteś zmęczony i znużony i miałeś mało snu w ciągu dwóch ostatnich nocy.
:)
·                     Chwała Tobie Chryste.

.....................................................................

Poniedziałek 12 marzec

10.20

Zapisz dziecko
Cóż, mimo mojej pomocy i Łask nie będziesz czuł się całkiem dobrze.
Pamiętaj o tym badaniu, które miałeś zrobić. Lecz jeśli nawet w Twoim organizmie wszystko dobrze funkcjonuje to nie będziesz czuł się (całkiem dobrze).
Lepiej będzie gdy zaczniesz spotykać się z Klarą.
- Zapewne, Panie.
- :)
Wróć dziecko do swoich (potrzebnych) spraw.














9 komentarzy:

  1. Szczęść Boże panie Krzysztofie.Ja krótko tylko odniosę się pytaniem do słów Pana Jezusa o tym że ze względu na jakąś albo grupę osób opóżnione zostało ogłoszenie "Mesjasza" przez żydów. Ciekawe o kogo chodzi? Czy te osoby które miały by wpływ to osoby działające dla dobra czy też nie? Pozdrawiam. Piotr ze Szczecina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ogłoszenia mosjasza nie doszło, gdyż Czytelnicy tych Orędzi zostali poproszni przez Pana Jezusa o modlitwę w tej dokładnie intencji, co miało miejsce 19-stego marca wieczorem:

      https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/03/14-19-iii-2019-kochaj-to-co-ja-kocham.html?m=1

      Czyńmy Pokutę w tym Wielkim Poście!
      Henryk Adrian Kamieniecki

      Usuń
  2. Witam,
    Bardzo serdecznie dziekuje za Pana posty tutaj, rozjasniaja one wiele zarowno jesli chodzi o katastrofe smolenska, niebocentryzm (o ktorym slyszalam wczesniej ale nie wierzylam- blizej mi bylo do uwierzenia w plaska ziemie), i o Lechii (o czym tez slyszalam i tak czulam ze to prawda, ale moje serce pozostawalo "czujne").
    Pisze tutaj bo chcialabym miec prosbe do Pana...
    Pan Jezus wie co jest w moim sercu (choc ja sama nie wiem)..chcialabym przez Pana posrednictwo zapytac Jezusa czy powinnam byc w tym miejscu w ktorym jestem czy powinnam wrocic do Polski? Przepraszam bardzo jesli nie powinnam o to prosic, ale jestem troche zagubiona...
    Bardzo proszę o odpowiedź jeśli będzie taka wola Pana Jezusa.
    Dodatkowo, czy mogłabym prosić o Pana numer konta bankowego i potrzebne informacje? Może Pan wysłać to na mój email (chciałabym moc choć trochę Pana wesprzeć).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była tu chyba mowa na blogu, że Pan Krzysztof nie zadaje pytań Panu Jezusowi od czytelników. Inne proroctwa mówiły już dawno aby Polacy wracali z zagranicy do Polski. Jeśli Pani nie jest pewna co do siebie niech Pani poczyta o rozeznawaniu duchowym, najlepiej chyba kierować się pokojem serca i pragnieniami serca patrząc też na owoce Ducha Sw. opisane w liście do Galatów.

      Usuń
    2. +JMJ
      Jak moge napisac na mail skoro go nie znam. Moj jest na blogu w zakladce o mnie

      Usuń
    3. Przepraszam, bylam przekonana ze moj email sie wyswietla automatycznie :)

      Usuń
  3. Dziękuje słodki Panie Jezu <3 ufam Tobie <3 wilebię Cię <3 czczę i przede wszystkim Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Kamilu proszę o emaila do mnie chcę zadać ważne pytanie które mnie nurtuje od dawna.pozdrawiam ..Barbara

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro w kalendarzu religii żydowskiej przypada Święto Nowiu, a w dodatku kończy się ichniejszy rok liturgiczny, w związku z czym synagoga szatana będzie pewnie chciała zrobić sobie jakąś uciechę, jakiś zamach, strzelaninę, bombę, inną fałszywą flagę, tym bardziej, że im ogłaszanie mosjasza nie wyszło w Purim. Módlmy się w tej sprawie, bo oni cali się trzęsą, żeby jakieś szkody w taki dzień, czy noc uczynić.
    Czyńmy Pokutę w tym Wielkim Poście!
    Henryk Adrian Kamieniecki

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.