UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 18 maja 2019

12- 17 V 2019 Mąż nie powinien uczestniczyć (asystować) przy porodzie/ Rozpoczynamy nowennę o wyrwanie diabłu dusz polskich biskupów masonów/ Pętla się zaciska, Żydzi, roszczenia, ustawa 447 i cała reszta ( Z odniesieniami do Orędzi Pana Jezusa)


Niedziela 12 maja

Nie było przekazu.

...........................................................

Poniedziałek 13 maja

15.47

Zapisz
- Cóż zapisać Panie?
- Jesteś biedny dziecko:)
- Tak jestem biedny.
A co z tym teraz zrobić?
- :)
< Nie dotyczy to, rzecz jasna, kontekstu materialnego, uzupełnienie, C.P.>

18.15
Zapisz dziecko
- Cóż, możesz to zrobić jutro.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

11.50
Zapisz dziecko
- To będzie słuszne. Uczyń tak.
..........................................................
Wtorek,14 maja

Nie było przekazu

......................................................

Środa, 15 maja

Po siódmej

Zapisz dziecko
- Co do tej dziewczyny i jej problemu z czystością.
Lepsza nieczystość i zgrzeszenie od czasu do czasu niż konkubinat, jeśli, zwłaszcza, pragnie wziąć ślub i to nawet zaraz, lub najpóźniej po roku, z tym młodym człowiekiem, którego poznała niedawno.
Nie jestem Bogiem surowym lecz moje wymagania są niezmienne. Ja okazuję miłość i oczekuję tego.
Amen.

Później
- Co do tego. Porzuć te myśli.
- Dobrze Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
- O to możesz zapytać.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

10.37
Zapisz
- Nie, mąż nie powinien uczestniczyć (asystować) przy porodzie.

12.10
Zapisz
- Nie martw się tym dziecko.
- Tak Panie Jezu.
- :)

Później, prawdopodobnie około czternastej.
Zapisz dziecko
- Ni modlić się ni czytać ni wykonywać potrzebne rzeczy związane z przekazami.
A czego byś chciał dziecko?
- Móc normalnie funkcjonować, trochę się przewietrzyć. Ale jeśli nie może być inaczej niech będzie Wola Twoja Panie Jezu.
- Musisz mieć teraz taki stan zdrowia.
- Ale miałem być teraz nad morzem i to od ośmiu dni.
- :)
Obszedłeś się smakiem dziecko-:)?
- Tak, Panie Jezu, niestety, podobnie jak z jazdą na nartach. Podobnie jak <nieczytelnie zapisane słowo> z szermierką.
- To potrzebne dziecko.
- Skoro potrzebne.
Ty i tak, Panie Jezu, jesteś dla mnie bardzo łaskawy.
-:)

............................................................
Czwartek , 16 maja

20.17

Zapisz dziecko
- Opublikuj ten materiał tak jak piszesz. Nie zmieniaj w nim nic.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Zapisz dziecko
- Tak, nie winieneś więcej do nich pisać.
- Dobrze Panie Jezu.

...............................................................
Piątek, 17 maja

Około 6.30

Zapisz dziecko
-:)

Przed dwudziestą trzecią.

- Pojedziesz, dziecko, nad morze na tydzień.
- Teraz, przed wyjazdem do domu?
- Tak dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu.
A jak to się stanie skoro mi do tej pory nie przechodzi?
-:) (ciepły uśmiech).

////////////////////////////////////////////////////

Dzisiaj ( w urodziny Jana Pawła II) zaczynamy (czytelnicy i ja) nowennę o wyrwanie dusz polskich biskupów masonów diabłu. Jak było w poprzednim przekazie. https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/05/7-11-v-2019-przypomnienie-maj-2018.html
Najlepiej nowennę tę odmawiać w godzinie Miłosierdzia ze względu na Koronkę jako jej główną podstawę. Jeśli ktoś pracuje w tej godzinie zawodowo czy ma inne obowiązki ( poza sobotą i niedzielą jak się wydaje) to oczywiście musi być to jakakolwiek inna godzina. Jednak jak ktoś może, to najlepiej by był to czas między piętnastą a szesnastą. Mogą być w takiej intencji duże przeszkody, a może nie to się okaże. Może być różnie u różnych.
Teraz usłyszałem wewnętrzny głos jak to piszę: „Proszę nie odmawiaj tej intencji, oni są moi”.
Zobaczymy więc. Ale trzeba się przygotować na przeszkody i ich spodziewać.

//////////////////////////////////////////////////////////

Pętla się zaciska, Żydzi, roszczenia, ustawa 447 i cała reszta ( Z odniesieniami do Orędzi Pana Jezusa)


Poniższy materiał (pisany teraz) liczy około dwadzieścia stron znormalizowanego maszynopisu. Są w nim różne wątki. Trzeba więc chwilę czasu by się nad nim spokojnie pochylić. Materiał odnosi się do wielu Orędzi ( bez linków i dokładnych cytatów). Jak widać Pan mówił o wszystkim lub niemal o wszystkim w tych Orędziach co nas Polaków dotyka.

Krzysztof Michałowski

////////////////////////////////////////////////////

Orędzia te są także na kanale utworzonym i prowadzonym przeze mnie
Oraz bardo dużo
na kanale Lechia Polska:
///////////////////////////////////////////////////////////

Co powiedział Pan Jezus w tych Orędziach o Smoleńsku?

Orędzia Smoleńskie od października 2016 do końca lutego 2019





45 komentarzy:

  1. Playlista: Pouczenia Pana Jezusa i Orędzia dla Polski, Kościoła, świata Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)
    https://www.youtube.com/watch?v=w2GzzrcQkDM&list=PLuSGUR7WCTgy97TfkK_0fcDN-YJPmzpHd&index=1

    Pleylista CyprianPolakWiaraDodatki Dodatki do strony z Orędziami Pana Jezusa CyprianPolak Wiara
    https://www.youtube.com/watch?v=w2GzzrcQkDM&list=PLuSGUR7WCTgy97TfkK_0fcDN-YJPmzpHd&index=1
    Maverick

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczesc Boze
    Dlaczego maz nie moze byc przy porodzie?
    Ja sie lepiej czulam jak byl maz bo traktuja nas w szpitalu jak mieso
    Na rzez
    A ja do lekarza faceta ginekologa ,bym juz nie poszla ,dla mnie to szkoda gadac dziady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowna Pani,
      może być, że widok dziecka w płynach życiodajnych i tak bardzo płaczącego może być szokującym doświadczeniem. Chodzi chyba o asystowanie przy samym porodzie, przyglądanie się, czy bezpośrednią obserwację samiusieńkiego aktu narodzin.
      Tak mi się wydaje.
      Pozdrawiam w trzecim dniu Nowenny o wyrwanie diabłu dusz polskich biskupów, należących do masonerii.
      Z wyrazami szacunku,
      Henryk Adrian Kamieniecki

      Usuń
  3. Którą Biblie najlepiej kupić??
    Przy której żmije najmniej majstrowały??
    Wiem że kiedyś cytowałeś z: Biblia warszawsko - praska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo polecam Biblię ks. Wujka w edycji, którą dodrukowała niedawno księgarnia "Antyk". Komplet jest dosyć drogi i kosztuje około 400zł, ale to zakup na lata, poza tym, są też dostępne poszczególne tomy, jeszcze w miękkich oprawkach. Sam Nowy Testament, to tom IV. Niczego nje trzeba kupować bez oglądu, oto zeskanowana edycja do czytania na komputerze:
      http://ultramontes.pl/biblia_lacinsko_polska.htm

      To jest wielka rzecz, bezcenne przypisy ks. Wujka, wyjaśnienia proroctw, dokładność i wielka wiedza przebija na każdej stronie. Wszystko dokładnie,
      i bez grama modernizmu. Inne edycje obecnie występujące Biblii ks. Wujka mają przypisy innych komentatorów, lub nie mają żadnych, ale te ks. Wujka i jeszcze jednego teologa z tamtych czasów są bezcenne. Pan Jezus tu mówił, że starszy język polski jest lepszy, ma więcej serca w swych wyrażeniach i nawet Chrystus cytował "Głos wołającego na puszczy", czyli typowe "wujkowe" wyrażenie. W tygodniu podam, jak w nowych Bibliach uszkodzono niebocentryzm i jak zamazano tam Sarmatę .

      Rdz. 1, 2, Biblia ks. Wujka:
      "Ziemia zaś była pusta i próżna"

      Biblia Tysiąclecia IV wyd.: "Ziemia zaś była pustkowiem i bezładem"

      Tak się walczy z niebocentryzmem.

      Rdz. 10, 26 Biblia ks. Wujka:
      "Asarmoth"

      Biblia Tysiąclecia:
      "Chasarmawet".

      Tak się zwalcza Sarmatę, dziadka naszego wielkiego Lecha I, a sam Pan Jezus potwierdził w tych Orędziach, że Asarmoth, to Sarmata.

      Henryk Adrian Kamieniecki

      PS.
      Spośród posoborowych Biblii, to najmniej zła jest Biblia Poznańska, troszkę gorsza jest Warszawsko-Praska, zaś Tysiąclecia jest chyba najgorsza, choć mogą być jeszcze gorsze, ale nie warto o nich nawet wspominać.

      Usuń
    2. Jeśli ktoś potrzebuje koniecznie bardziej zwartą edycję, a jest w stanie zaakceptować nieco pozmieniany język i słabsze przypisy, to polecę tutaj dodrukowaną dwa lata temu edycję z 1963r. (pierwotnie z imprimatur kard. Karola Wojtyły). Jeśli ktoś bardzo potrzebuje Biblii jednotomowej, to tutaj jest ten dodruk wydawnictwa Gaudium:

      https://gaudium.pl/pl/p/BIBLIA-TO-JEST-KSIEGI-STAREGO-I-NOWEGO-TESTAMENTU-wg.-J.-Wujka/433

      Redagował ją ojciec Władysław Loh - prawdziwy, przedwojenny Jezuita, spowiednik nawróconego komendanta obozu Auschwitz, Rudolfa Hossa, już w Norymberdze. Spowiedź trwała 16 godzin, zaś sama Biblia jest o wiele lepsza, od każdej posoborowej, takie mamy realia.

      Henryk Adrian Kamieniecki

      Usuń
    3. [Piotr]: Ewolucja imienia Sarmaty w pismach nie musiała wynikać ze złej woli. Spotykamy historyczne zapisy takie jak Sarmath, Sarmoth. Ten ostatni zapis obecny jest w niektórych wersjach Biblii po grecku (Septuaginta). Cztery wieki temu ks. Wojciech Dębołęcki tłumaczył, że litery są niedoskonałe, i to co jedni czytają jako C inni jako K. W pewnym momencie zdecydowano się pisać Sarmatae zamiast Carmatae, aby Zachód (łacinnicy) nie czytali Karmatae.

      Usuń
    4. Mam na nazwisko Surmacz....ciekaw jestem czy to tez znieksztalcone nazwisko z rodu Sarmatów...

      Usuń
    5. [Piotr]: Trzeba, aby Polacy trochę więcej interesowali się genealogią. Może wspólnie uda się odpowiedzieć na pytanie o nazwisko. Mogą być ciekawe odkrycia. Gdy zacząłem zastanawiać się nad genealogią Mieszka I (taką od Adama i Ewy) to naprowadziło mnie na zaskakujące informacje o starożytnej Polsce.

      Usuń
    6. Surmacz

      Nie znam etymologii tego nazwiska, ale mamy "grają nam surmy bojowe" czyli dawniej trąby? Tak się wydaje.
      Surmacz więc to mogło by być jakby trębacz w staropolskiej odmianie. w każdym razie bardzo dawne nazwisko. Może daleki przodek jeszcze z czasów lechickich dął właśnie w surmę. takie było jego zadanie.

      Usuń
  4. Najlepiej taką z wszystkimi psalmami

    OdpowiedzUsuń
  5. takaprawda
    Prawdziwe oblicze Pana Jezusa i NMP
    file:///C:/Users/BOŻENA/Downloads/PO_Najsw%20Maryja%20Panna%20-%20Calun%20-%20Conchiglia.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwólcie mi wpływać na wasze serce jestem Maryją Dziewicą z Guadalupe która poprzez mego syna Juana Diego ukazałam Mój Wizerunek Światu.Ja ochronię i uratuję Świat od Szatana we własnej osobie który... upokorzony... zniknie w największej głębi piekła.Ja was doprowadzę do ostatecznego zwycięstwa i z moim Świętym Wizerunkiem dotrę do całego Świata.Amen.
      https://docplayer.pl/4867514-Conchiglia-movimento-d-amore-san-juan-diego.html
      takaprawda

      Usuń
  6. Ciekawe orędzie/proroctwo Boga Ojca ze strony:
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2019/05/19/ks-adam-skwarczynski-co-bog-ojciec-chcialby-powiedziec-swoim-dzieciom-w-polsce/

    OdpowiedzUsuń
  7. Paruzja ks Skwarczyńskiego otrzymała nihil obstat
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2019/05/19/paruzja-ks-adama-skwarczynskiego-uzyskala-nihil-obstat/

    A tu dale głupoty, że jak za rok dziewczyna weźmie ślub, to może dziś grzeszyć. A co jak jutro wpadnie pod samochód i umrze? Zastanów się, kogo słuchasz i co publikujesz, bo Bóg nie pochwala ani jednego aktu nieczystości i można i za jeden taki akt pójść do piekła, a ty to usprawiedliwiasz!
    Marek N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie siać zamieszania i czytać ze zrozumieniem. Napisane,że mniejszym złem/grzechem jest jedno od drugiego. Pan Jezus nie pozwala grzeszyć.

      Usuń
    2. +
      Dobry człowieku.
      Napisałem, że waszą obecność na tyt blogu z Orędziami uważam za zakończoną.
      Z blogiem jest trochę tak jak z domem. I to nie tylko w takim ale odautorskim. Jeśli gość zachowuje się nieodpowiednio straszy domownika i grozi to zostaje wyproszony i niezaproszony już więcej.
      Trudno aby nadal jak nigdy nic dalej miewał taki czy inne a choćby i niewinne uwagi.
      Rozumiem, że takie zadanie, ale cóż, ja nie jestem od tego by takie rzeczy ułatwiać, tym bardziej ,że przekazywane są tu Słowa Pana więc nie miejsce po temu.
      Zawsze możecie czytać i nikt wam dobry człowieku nie broni.

      Usuń
  8. Szukam osób chętnych do jednorazowego postu o chlebie i wodzie w intencji abp. Gądeckiegi o potrzebne łaski, światło i dary Ducha Świętego w posłudze kapłańskiej. Czy może chciałby się ktoś przyłączyć? :) Bardzo proszę. Jeśli by się ktoś zdecydował to proszę o kontakt: paniwracz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. +
    o tak bardzo potrzebne
    przyłączę się, napiszę na maila
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  10. https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/03/4-iii-2019-rozmowa-o-filmie-zwaszcza.html


    "Nie moje dziecko, Bóg nie jest od tego, ale gdy taki brak ducha jest w ludziach i brak chęci służenia ojczyźnie, a jesteście moim narodem umiłowanym to Bóg przychodzi i interweniuje."

    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/05/3-v-2017-polske-czeka-niedugo-chrzest.html

    " Pisz dziecko



    - Polskę czeka niedługo chrzest."

    Anna ufająca: - coz to za uogolnienia i nieprawde prorok stosuje i dlaczego zle interpretuje slowa Pana Jezusa? - Przeciez Pan Jezus Prorokowi powiedzial,ze cyt: jestescie moim narodem umilowanym"- to po co Prorok katastroficznie mysli, zupelnie bez wiary , co z Proroka za Prorok,co? Mni objawione zostalo,ze bog okazuje Milosierdzie ,Przebaczenie Boze nie ma ograniczen. Boza Sprawiedliwosc jest inna niz nasza -mysli Prorok , ze nie ma nikogo w Polsce prawego,wierzecego,sprawiedliwego,uczciwego i podobajacego sie Panu Bogu?, by Bog musial oczyscic CALA Polske i zsylac nan kary ? Przeciez powiedzial Jezus Prorokowi, cyt: ,,jestescie moim narodem umilowanym,, Prosz uwazniej sluchac slow Jezusa . Amen.

    Anna ufająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Co z proroka za prorok?" A Pani kim jest? Skąd tyle jadu? Wiadomym jest, że kara, która ma przyjść na ten świat jest odsuwana w czasie ze względu właśnie na garstkę modlących się (biorąc pod uwagę świat, ta garstka to może być kilka milionów) Bóg chciał zesłać karę na Warszawę, ze względu na największe grzechy - tak wynika z przekazów. Czy to nie może być swego rodzaju chrztem dla Polski? Bóg może też dopuścić zło zarówno ze strony wschodniej i zachodniej, dlaczegóż by nie. Powody mogą być różne, to może być również ofiara lub rodzaj wstrząsu dla Polaków, by się w końcu obudzili. Bóg również powiedział do Jezusa, że jest jego synem umiłowanym. I Jezus umarł na krzyżu dla nas, potem zmartwychwstał. Jak już wcześniej było wspomniane w tych komentarzach, Jezus dla przyjaciół daje dodatkowe cierpienia i trudności, dlaczego więc Polska nie miałaby otrzymać cierpień, by raz - zadośćuczynić, a dwa zaskarbić sobie łaski? Wiadomym jest, że Bóg jest na tyle miłosierny względem nas, że oddala karę w czasie czekając na to, co zrobimy, czy zmienimy się. Co do katastroficznego myślenia, niestety, ale jak nie myśleć w ten sposób, skoro żyjemy w czasach spełniającej się na naszych oczach Apokalipsy, a każdy prorok ostrzega o tym samym, o Paruzji. Jeśli jesteśmy drugim Narodem Wybranym cieszmy się, ale pamiętajmy, że jako naród powinniśmy być przykładem. Na razie uważam, że nasz naród jest zainfekowany obcymi interesami działającymi na niekorzyść Polski i Polaków. Cała nadzieja w oddaniu się Matce Bożej i Panu Jezusowi, co nie zawsze wygląda tak, jakbyśmy tego pragnęli. Sam wiele razy upadam.

      Usuń
    2. +
      Ale wie ktoś o co tej osobie chodzi bo ja nie ?..

      Usuń
  11. Zaniepokojony lecz ufny ,piszę choć może nie w temacie ale przez pół dnia blog był wyświetlany dla mnie jako usunięty? Coś grzebią? Coś się dzieje? Jeśli nie potrzebne zamieszanie sieję proszę Panie Krzysztofie o usunięcie wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  12. +JMJ

    Ja również nie mogłem zobaczyć bloga.
    Problem był również z zalogowaniem. Chcieli ode mnie numer telefonu (google) aby mi wysłać kod weryfikacyjny. Pisali o jakiejś dziwnej aktywności. Podałem ten numer bo nie miałem innej możliwości.
    Wszedłem normalnie w pocztę, bo przedtem też w pocztę nie mogłem bo jest u mnie jeden właściciel tego. jakby ktoś nie wiedział i blogger i gmail to google. Blog był widoczny dla mnie, ale tylko w edycji, bez wyświetlania.
    Od google było info równocześnie, że schowanie bloga jest najprawdopodobniej skutkiem naruszenia regulaminu bądź skargi i mam do nich napisać w sprawie bloga bo w niedługim czasie będzie usunięty całkowicie i poczta chyba też.
    Pomodliłem się do Św. Michała Archanioła i póki co blog jest, ale pewnym być nie można.
    zachęcam czytelników którzy znajdą chwilę czasu także do zarchiwizowania bloga. Ile to zajmuje czasu? Okres trzech miesiecy mozna zarchiwizować w czasie do jednej do dwóch godzin czyli sciągnąć osobno każdy wpis z komentarzami.

    Założę póki co blog gdzie indziej gdzie bedą bieżące przekazy i tutaj także oczywiście dopóki będzie. Tutaj poinformuję o tym nowym adresie. Będziemy korzystać tutaj a gdyby coś było nie tak od razu tam będzie wiadomo, że mozna pójść.

    OdpowiedzUsuń
  13. +JMJ

    Jeśli chodzi o archiwizację bloga to archiwizowałem każdy wpis osobno.
    Blogger daje wprawdzie możliwość szybkiego ściągnięcia pliku właścicielowi bloga jednakże jak swego czasu patrzyłem wydawało mi się to wszystko mało czytelne, brak spacji itd, czcionka nieraz zachodziła na siebie a nieraz była nieczytelna, w niektórych wypadkach gdy była inna czcionka niż zwykle. Dlatego uznałem, ze to nie spełnia egzaminu a zając się tym musi informatyk. Teraz jednak gdy próbowałem kopiować na program do pisania z tego pliku HTML to okazuje się, że po przekopiowaniu jest spacja i wydaje się właściwe ułożenie tak jak w oryginale. komentarze są osobno.

    Prześlę niektórym czytelnikom ten plik, ale gmail nie pozwala na to bo jest trochę za duży.Tu ograniczenie do 25 megabajtów a on ma 30 parę. więc muszę z innej poczty.
    Oczywiście pomija ten wklejone grafiki itd ale te były okazyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr]: Jest druga metoda. Kto może, proszę ściągnąć i przechowywać kopię tego bloga - dzisiejsze skanowanie bloga programem Httrack spakowałem do pliku ZIP: https://we.tl/t-1eyQdiTLXo

      Usuń
  14. +JMJ

    No czas Koronki Nowenny o wyrwanie duszy biskupów masonów polskich diabłu.
    Napiszcie jak wam się odmawiało do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Pierwszego dnia odmawiało mi się wyjątkowo dobrze, z dużą mocą. (To było tak na dobry początek:)
      Odczuwałem jakby ból Jezusa wobec pasterzy którym tak wiele dał a oni go zdradzają. Pojąłem dodatkowy aspekt bólu który zadał Mu Judasz. Dlatego, że był pasterzem szczególnie uprzywilejowanym w Jego Kościele, tym który dostał najwięcej.
      Pamiętam gdy oglądałem jak Franciszek mierzy się na stojąco z Przenajświętszym Sakramentem. (2013 lub 2014). Pojąłem wtedy znaczenie tego aktu sens postawy Franciszka wtedy i nagle z oczy popłynęły mi łzy.

      A potem przy odmawianiu nowenny było już zwyczajnie a nawet przaśnie. W niedziele chyba trudno mi było dość odmówić, diabeł w końcu mówi (wewnętrznie), że nie odmówię, nie pozwoli bym odmówił. Gdy odmówiłem i powiedziałem, że odmówiłem to powiedział, że tak, to się nie liczy. Bo się rozpraszałem itd. Wtedy odmówiłem drugi raz i już była cisza.
      W poniedziałek było dość dobrze. Dzisiaj gorzej niż w wczoraj ale też ,na poziomie:)

      Usuń
  15. Wczoraj około północy po udało mi się w końcu odmówić, ale dzień wcześniej to była porażka na całej linii, miałem trzy podejścia i za każdym razem w trakcie coś mi przeszkodziło i potem zapominałem dokończyć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszego dnia wszystko stawało na przeszkodzie.. Po północy przed snem zaczęłam ale nawet pewności nie mam czy dokończyłam. Kolejne dni (łącznie z dzisiejszym) bylo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu Ufam Tobie+
    Nowenna jest niesamowita. Staram się codziennie zaczynać w Godzinie Miłosierdzia, bywało że w łazience bo tam najspokojniej. Przeszkody ,,techniczne" nasyłane w czasie modlitwy pryskają z sykiem po Pod Twoją Obronę...Do Nowenny dołączam codziennie w Eucharystię lub Adorację. O własnych wrażeniach -nie potrafię ich opisać, jest power i odczuwalna obecność i wsparcie Matki Bożej, Matki Kapłanów.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do Nowenny raczej spokojnie bez problemów jeśli nie w godzinie Miłosierdzia to wieczorem ,natomiast co do archiwizacji ja owszem archiwizowałem całość już wcześniej lecz bez komentarzy ,w wordzie ,waga pliku 1.23 MB(bajtów)gdyby ktoś chciał taką formę, podeślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr]: Mam przeczucie, że ten plik może być pomocny, nie tylko na potrzeby archiwizacji, ale też do pracy nad tekstem. Każdy wkład pracy jest bardzo cenny. Proszę o przysłanie na piotr.lubas [at] t.pl

      Usuń
    2. Poproszę też mi przesłać bo ja nie mam w wordzie

      Usuń
    3. Też poproszę na: logena2 @ interia.pl
      (bez spacji oczywiście)

      Usuń
    4. To znaczy ściśle mam bo mam przecież przed umieszczeniem.Ale potem są nieraz korekty bledow,czy zmiany w tekście poza Orędziami albo dopiski już na blogu.I też ściśle mam w Wordzie z blogu bo jedna osoba która deklarowała się w swoim czasie do pomocy zrobiła to, ale okazało się że była w konkubinacie w trakcie pracy i uznałem że nie może być takiego grzechu stałego gdy idzie o jakąś pracę przy tych oredziach

      Usuń
    5. Także bardzo serdecznie poprosiłbym o plik wordowy (1,23 MB) z Oredziami, bo nie wiedziałem, że coś takiego występuje:
      Henryk.Kamieniecki@protonmail.com

      Usuń
  19. Nowenna spokojnie nie zawsze w Godzinie Miłosierdzia. Do tego Msza Św.
    Cieszę się że blog działa

    OdpowiedzUsuń
  20. Też poproszę na: logena2 @ interia.pl
    (bez spacji oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koronka nowenna trudno mi ją zacząć(zmobilizować się aby codziennie ją odmawiać),jakoś się nie chce,ale jak już zacznę ją odmawiać to chętnie spokojnie i z radością, na kolanach i przeważnie wieczorem(teraz w czasie nowenny) ,ale jak mam czas to o piętnastej.

    OdpowiedzUsuń
  22. LJCh, ucieszyłam się z podjęcia takiej intencji na tym blogu i zdeklarowałam ochotnie.Pierwsze trzy dni to były szalone przeszkody we mnie,bombardowanie nieustanne złego, ale to wiedziałam, że zaatakuje, tylko nie spodziewałam się, z której strony. Dzięki Niebieskiej Mamusi i niebieskim pomocnikom po wyznaniu wszystkiego w Sakramencie Pokuty wszystko odstapilo. Wczoraj i dzisiaj dobrze, ale tak po ludzku.Mysle, że większe zasługi z przeszkodami☺. Będę trwać nadal i pragnę tego.Wszystkim źyczę wytrwałości i zaparcia do końca i potem. Szczęść Boże!

    OdpowiedzUsuń
  23. +JMJ
    Pojawiają się do mnie pytania odnośnie głosowania. Ja pisałem , że od kilku lat nie głosuje ze względu na brak pokazywanego pochodzenia, lustracji antymasońskiej i upewnienia co do bezagenturalności.
    jednak oczywiście i waham się ze względu na sytuację.
    Pan Jezus mówił niedawno o wyboroach. Przypomnę to jutro w opublikowanym przekazie jak równiez zalączę wywiad ze mna sprzed kilku lat gdzie są te kwestie i może dodam parę uwag

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęść Boże
    Podczas odmawiania Koronki w godzinę Bożego Miłosierdzia nic się nie dzieje,duża radość, za to przed dzieje się bardzo dużo,natłok obowiązków,ciągle ktoś dzwoni i coś odciąga aby się nie wyrobić,na tą godzinę,ale jak widać Pan Jezus mocno mobilizuje mnie do planowania obowiązków w ciągu całego dnia i wszysko staram się ogarnąć i wręcz czekam na tą godzinę aby rozpocząć modlitwę,niesamowite uczucie szczęśliwości,po Koronce z Nowenną część Radosna idzie dobrze,a w części Bolesnej są tak jakby największe przeszkody,puźniej wszystko się uspokaja,może dlatego że ostatnią część odmawiam wieczorem,radość w sercu pokonuje wszystkie przeszkody.Życzę wszystkim odmawiającym wytrwałości,ufajmy Panu Jezusowi,jest z nami,więc któż przeciw nam.To odmawianie Koronki i Nowenny to jak odpowiadanie na Boże wezwanie.
    Pozdrawiam serdecznie Pana Krzysztofa,i wszystkich czytelników.
    Z Panem Bogiem
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  25. Metryki czołówki Konfederacji!!!!

    Eskimosi znów chcą nas wpuścić w kanał.



    https://www.youtube.com/watch?v=oHYTWFxjEVQ&t=209s


    Janisław

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.