UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 27 maja 2019

22 - 27 V 2019 Roszczenia żydowskie po wyborach będą zrealizowane/ Braun, Liroy, Korwin – Mikke, Winnicki nie mają prawa do mieszkania w Polsce/ W bliskim czasie nie grozi tym Orędziom w Internecie niebezpieczeństwo/ W Polsce musi być podobne ustawodawstwo jak w Izraelu



22.14
Napisz dziecko
- Przyda Ci się rozgrzewka.
- Naprawdę Panie Jezu:)?
- Tak:)
…………………………………………………

22, 23 maja nie było przekazu
…………………………………………………
Piątek,24 maja około 23.00
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Jesteś smutny dziecko.
- Tak Panie Jezu.
- Ja Cię zachęcałem abyś nie lekceważył tej niewiasty gdy idzie o sferę uczuciową.
- Tak Panie Jezu.
- Bądź spokojny dziecko.
- Mogę być spokojny, Panie, Jezu, ale to wszystko wyszło przykro.
- Domieszał się diabeł.
- Tak Panie Jezu, to widzę w tym jednym aspekcie w podwójnej formie, ale reszta. Ja przecież tego nie chciałem w tym wypadku.
- Tak dziecko, jednak odpowiedziałeś, więc nie czuje się zlekceważona przez Ciebie.
- Może nie, ale teraz byłem może nieprzyjemny.
- Piszesz tak jak czujesz, dziecko. Nie ma Twojej winy.
- Więc po co to Panie? Po to by nie czuła się zlekceważona?
- Tak dziecko.
- A te cyrki z jej ciałem i oskarżanie mnie na odległość i u mnie jakaś podobna częściowo, nieprzyjemna duchowa wizja?
- Diabeł ją atakuje.
- Ale dlaczego, Panie Jezu? Nie chcę pisać więcej, ale nie rozumiem tego i tej całej otoczki.
- Zostaw to mnie, dziecko.
- I cóż, Panie w związku z tą sprawą?
- To koniec „amorów” dziecko.
- No tak. Ale po co mi to. Źle się czuję, nieprzyjemnie i jest mi smutno. Nie mogłeś, Panie Jezu, tego diabła pokonać?
- Ja wszystko mogę.
- A teraz?
- : ) Smutny uśmiech Pana Jezusa.
- Ja wszystko od Ciebie mam, Panie Jezu, ale ta heca. Po co to? Po to tylko by nie czuła się zlekceważona?
- Po to, lecz nie tylko.
- Wiem Panie Jezu, że przy Tobie wszelkie męsko- damskie sprawy to jest nic.
- Tego też się nauczyłeś.
- ?..Panie Jezu.
- Nie martw się tym dziecko.
- Nie Panie, ale jest odczucie niesmaku i przykrości.
- Trudno dziecko.
- No to trudno.
- :) Słaby uśmiech Pana Jezusa.
- Eh, no dobrze Panie Jezu. Ja wszystko wielbię co dajesz, ale to taka niejasna sytuacja.
To już druga sytuacja, Panie Jezu, z niewiastą polecaną przez Ciebie gdzie dzieją się dziwne rzeczy.
- Pan Jezus nic nie powiedział.
- Panie Jezu, ja Ciebie mam i nie potrzebuję niczego. Gdybyś mówił, że mam żyć zawsze w czystości i bez małżeństwa byłoby mi łatwiej, jestem zresztą za stary na to i nie chce mi się. Ale Ty mówisz o małżeństwie. Najpierw sprawa z Klarą, której nie widziałem na oczy i w dniu rzekomego spotkania mama łamie obojczyk i robi jeszcze dodatkowe cyrki atakowana przez diabła. W dniu rzekomego spotkania, następnego dnia nad ranem muszę wracać, wyjeżdżać z Rzeszowa. A teraz jakieś cyrki choć kobieta na pewno realna. Jakieś ingerencje w korespondencję, których nie można wyjaśnić. Po co mi to, Panie Jezu.
- A jednak chcę byś był  w małżeństwie.
- Jak chcesz, Panie Jezu, ale obawiam się, że jak będziesz mnie trzeci raz zachęcał wyjdą znowu jakieś hece. To może lepiej sam wezmę inicjatywę.
- :)
Zaufaj mi dziecko.
- Tak Panie Jezu, ja Ci zaufam w każdej sprawie, tylko nie rozumiem. Inne rzeczy rozumiem a tego nie.
Dziękuję Panie Jezu za wszystko. O to Cię tylko proszę abym wrócił do formy, mógł się modlić, wykonywać potrzebne rzeczy, moje obowiązki.
- Dobrze dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

……………………………………….
Sobota 25 maja i niedziela 26 maja nie było przekazu

………………………………………………………

Poniedziałek, 27 maja
Około 00:30
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Trzeba abyśmy pisali.
- Dobrze Panie Jezu.
- O czym chcesz pisać dziecko:)?
- Panie Jezu..
Nie jestem godzien o niczym pisać.
- Tak, nie jesteś godzien lecz Ja, Bóg chcę byś pisał:).
- Tak Panie.
Zawsze mnie, Panie, zaskakujesz jak chcesz bym pytał to się tego nie spodziewam. Tyle już, Panie Jezu, powiedziałeś.
- Pytaj jednak dziecko:)
- Czy roszczenia żydowskie po wyborach będą zrealizowane?
- Będą dziecko.
- Niestety, Panie Jezu?
- Czyż nie ma na was przyjść ucisk.
- Ale im, Panie, Jezu, nie chodzi przede wszystkim o pieniądze ale o przejęcie własności w Polsce (?)
- Tak, przede wszystkim dziecko. Dlatego kwota ta urosła tak aby Polska nie mogła jej dać waszym wrogom i wrogom Kościoła – synagodze szatana. Jak mówiłem synagoga szatana dotyczy przede wszystkim żydowskich elit i to tych, które mówią o sobie, że są żydami lecz nimi nie są lecz kłamią.
- I nie wywoła to, Panie, protestów Polaków?
- Wywoła dziecko lecz jeszcze nie w tym roku, to znaczy protestom przeciw którym wysyła się policję i wojsko. Jeśli robią to we Francji to myślicie, że nie zrobią tego u was?
Gdyby to ugrupowanie (Konfederacja) oddało Polskę Chrystusowi i szło zawsze z moim sztandarem Chrystusa Króla byłoby inaczej. I musiałoby to być zapisane w ich statutach. Nie być tylko prywatną sprawę niektórych jej członków.
Zresztą na jej czele stoją kryptożydzi a przecież to nie może przynieść nic dobrego.

- Ty, Panie Jezu, mówiłeś, że potomkowie żydów nasłanych przez carat nie mają prawa do mieszkania w Polsce. Czy dobre zrozumiałem, że nie mają też prawa do reprezentowania Polski jako posłowie? Ale to przecież oczywiste.
- Tak, to oczywiste. Braun, Liroy, Korwin – Mikke, Winnicki nie mają prawa do mieszkania w Polsce.
- To mocne Słowa Panie Jezu.
- Moje słowa zawsze wydawały się mocne, także apostołom i uczniom. Jakże surowe były prawa dla Izraela ( nie mówię o naleciałościach poprzez faryzeuszy i uczonych w Piśmie), zwłaszcza na tle dzisiejszych czasów. Podobnie surowe prawa musi mieć Polska.
- Podobne ustawodawstwo jak w Izraelu?
- Można tak rzec moje dziecko.
- Czyli nawet jakby Konfederacja podwoiła wynik wyborów w jesieni 2019 a nawet potroiła to i tak Polska zostanie sprzedana gdy idzie o ucisk żydów na Polskę?
- Tak dziecko, nawet gdyby miała 20,25 procent głosów. Inaczej byłoby tylko w sytuacji gdyby mogła samodzielnie stworzyć rząd.
- No tak, tak to Panie Jezu też wychodzi gdy idzie o rozum.
- Jak, Panie Jezu, opublikuję Twoje Słowa, że Korwin, Braun, Liroy, Winnicki nie mają prawa do mieszkania w Polsce wyjdzie, że jestem przeciw Konfederacji a i sympatyzujący jej będą może odrzucać te Orędzia.
- Czy Ja jestem ważniejszy, czy ludzie?
Polacy pozwalają ciągle by na ich czele stawali ich przedstawiciele ukrywający swoje pochodzenie, często będący agenturą i masonerią. Tak nie może być.
-Tak Panie Jezu.
< Dodam tu dla ograniczonych spoza stałych czytelników tego bloga czytających go w dobrej wierze, albo zadaniowanych udających ograniczonych, że to oczywiście nie dotyczy tylko tych kilku osób i nie jest ograniczone do jednego czy nawet kilku ugrupowań politycznych tylko dotyczy wszystkich i nie tylko politycznych. Wynika to z cytowanego pod poprzednim przekazem Orędzia Pana Jezusa zatytułowanego „Polska nie jest miejscem dla Żydów” gdzie Pan Jezus mówi iż prawo do mieszkania w Polsce mają tylko ci żydzi, którzy od wieków mieszkali w Polsce, ich potomkowie o ile nie uznają państwa Izrael lub jest dla nich obojętny. Nie mają natomiast prawa potomkowie żydów nasłanych tu przez carat w czasie zaborów ani żadni inni.>

- Co to, Panie Jezu, było z tym zniknięciem bloga z Orędziami. Dziękuję, że został przywrócony. Nie zasługuję na to.
- Trzymam pieczę nad tym moje dziecko.
- Dobrze śliczny Jezu. Czy moje nieplanowanie czuwanie nocne też było z tego powodu?
- Łatwo się tego domyśleć. Jak także potem Twoje zwrócenie się do Św. Michała Archanioła.
- Czy grozi tym Orędziom w Internecie, w bliskim czasie, jakieś niebezpieczeństwo?
- Nie dziecko.
- Dziękuję, Panie Jezu.

- Czy księża, Panie Jezu powinni być wybierani na posła jak było w XX- leciu międzywojennym?
- Nie dziecko. Nie zawsze powrót do tego co stare jest dobry.

- Panie Jezu czy dzisiejszy list Episkopatu to zgorszenie maluczkich?
- Nie jest zgorszeniem, ale gorszy. Wszyscy z ust polskiego Kościoła w kościele mogli o tym usłyszeć i także dzieci. To jeszcze zmniejszy ich zaufanie do Kościoła i księży.
List ten został celowo tak skonstruowany jak został.
Dodatkowo odniesienie się polskich biskupów do tego bardzo rzadkiego przestępstwa u polskich duchownych, ze względu na film jest czymś niebywałym. Stawia to biskupów polskich nie jako pasterzy mających mieć w sobie godność i mężów stanu, ale jak (o) niepoważnych pożytecznych głupców.
Zhańbili tym mój Kościół.
Złożyły się na to: Modernizm, liberalizm w Kościele, przynależność do masonerii, zły przykład dany przez Franciszka < https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/02/10-13-2019-zanurzaj-sie-dziecko-w-mojej.html,
Pan Jezus raz powiedział trochę więcej o Franciszku, jednakże Pan Jezus przyznał też, że najwyżsi rangą jezuici mają wytatuowanego na piersiach Behemota. Więc czegóż ty jeszcze -jak pisał Baczyński.>, służenie dwóm panom także poprzez ukrywaną żydowskość, agenturalność.
Chcę ich ocalić lecz są < nieczytelnie zapisane słowo C. P>. Szkodzą Memu Kościołowi, zwłaszcza w Polsce, Kościołowi narodu wybranego.
Więc będę musiał ich wygubić.
- Panie, Ty patrzysz chyba w przyszłość bo to Kościół ma nas prześladować a na jego czele na pewno tacy biskupi.
- Nie wiecie jednak jak będzie w Polsce. Nie mogę dopuścić do tak znacznego osłabienia i rozbicia Kościoła ( W Polsce) jak zlecone mają służący dwóm panom biskupi.
- Polska stanie przed widmem zagłady Panie?
- Tak też mówię w innych (mówiłem) wiarygodnych Orędziach.
- A ja mam w tym czasie kręcić film, jak zdrowie pozwoli, to znaczy Ty Panie pozwolisz ze zdrowiem:).
- Wróci Twoje zdrowie dziecko. Będziesz <nieczytelnie zapisane słowo C.P> dużo pościł i trochę się umartwiał jeszcze inaczej. Tym wynagrodzisz za brak choroby.
- Dobrze Panie Jezu.
- Na tym zakończymy dziś dziecko.
- Tak Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję mój Jezu.
- Nie jesteś godzien tak mówić dziecko „mój Jezu” ?
- Nie Panie.
- Zatem uczyń abyś tego w sobie nie miał. Zrezygnuj ze swojej słabości, wyrzuć ją z serca.
- Bardzo się dziwię, że ona jeszcze jest.
- Często jest tak, że diabeł z różnych powodów pozwala albo musi pozwolić duszy na wszystko w relacji z Bogiem, ale broni wszelkimi sposobami choć jednej rzeczy, która przeszkadza duszy wznieść się wyżej i postąpić dalej. Tak jest i u Ciebie. Nie jesteś tu wyjątkiem zwłaszcza gdy idzie o dusze wybrane przez Boga.
- Dziękuję, Panie Jezu, za Twą Łaskę i w tym względzie.
- Tak tu Moja Łaska jest wielka, ale przecież pragnę abyś z tego nigdy już nie korzystał.
- Tak Panie Jezu, chwała Tobie Chryste.
Najsłodsze Serce Jezusa bądź ze mną.
- Jestem z Tobą dziecko.
- Och Panie.
-:)
Śpij już teraz.

Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

//////////////////////////////////////////////////////////////////////

Orędzia te są także na kanale utworzonym i prowadzonym przeze mnie
Oraz bardo dużo
na kanale Lechia Polska:

///////////////////////////////////////////////////////////
Co powiedział Pan Jezus w tych Orędziach o Smoleńsku?
Orędzia Smoleńskie od października 2016 do końca lutego 2019

2 komentarze:

  1. Panie Cyprianie, proszę zapytać Pana Jezusa, czy ks. Rydzyk jest Żydem?




    Ma kilka cech typowo żydowskich, takich jak:
    - złotoustość
    – żyłka do interesów (pieniędzy)
    – ciche sympatyzowanie z Żydami (nigdy nie powiedział o nich ujemnego słowa!)
    – autoreklama
    – nadaktywność
    – w Radiu zawsze promuje Żydów (gwiazdy medialne RM), jak np. J.R. Nowak, St. Michalkiewicz, prof. Janusz Kawecki, kpt. Sulatycki, prof. B. Chazan (ten co mordował polskie dzieci), J. Szaniawski, prof. Witold Modzelewski (spec od podatków, który opracował system podatkowy, a na lewo za odpowiednią opłatą doradzał firmom jak go obejść (!)), Miriam Shaded (prezes Fundacji Estera) – „zatroskana” o dobro Polaków Żydówka działająca na odcinku antymuzułmańskim, i inni.
    – Typowa dla Żyda powierzchowność, brak głębi duchowej – w zamian widzimy medialność, nadaktywność: akcje, zjazdy, pielgrzymki, zbiórki na kolejne inwestycje, konferencje, itp., itd. – nieustanny rejwach! Ludzie o płytkiej wierze mają się na to nabrać i odnieść wrażenie, iż oto mamy super księdza i gorącego patriotę!
    – Wróg Jezusa Chrystusa Króla Polski. Walczy z ideą intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski: dopuścił do wywrotowej działalności o. J. Mikruta na tym polu, co spowodowało zamieszanie i rozbicie zwolenników intronizacji. Dyskryminuje ks. Natanka i Rycerzy Chrystusa Króla – podlegają absolutnej cenzurze: bezwzględny zakaz mówienia o nich i pokazywania ich na wizji.


    Poza tym, jego ojcem nie był Franciszek Rydzyk zmarły w 1941 r., pierwszy mąż matki z d. Piątek (ks. Rydzyk ur. się w 1945 r.), tylko Bronisław Kordaszewski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę dać podpis pod wpisem w komentarzu nic lub imię i wtedy dać go ponownie pod najnowsze Orędzie, wtedy odpowiem

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.