UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 8 maja 2019

5,6 V 2019 Fragment z Księgi Izajasza dotyczący Polski/ Ks bp Józef Zawitkowski Obudź się Warszawo


Niedziela, 5 maj

Około 1.00
- Źle się czujesz, dziecko. Masz gorączkę. W związku z tym nie będziemy pisać.
- :) To do Twoich myśli teraz, dziecko.

Po 5.00

Zapisz dziecko
- Cóż dziecko, spróbuj to oddać kuzynowi.
- A może Ci się to nie podoba Panie Jezu.
- To słuszne dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Około 10.00
Zapisz dziecko
- Staraj się jak możesz w swojej chorobie.
- Tak Panie Jezu.

15.54
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- :)

Około 18-tej.
- Kiedy Twoja miłość wzrośnie. (: Smutny uśmiech Pana Jezusa).
- Przepraszam Panie Jezu.

Po 22-giej
- Możesz nosić taką opaskę.
- Dziękuję Panie Jezu.

……………………………........................................
Poniedziałek, 6 maj
23.55
Zapisz
- Nie lękaj się.
-Tak, chodzi o Polskę.
- Izajasz 26,1,2,3?
- Tak dziecko (Iz, 26, 1,2,3)
- Dziękuję Panie Jezu
Chwała Tobie Chryste
< Od pierwszej kreski C.P.>

Izajasz.
26, 1,2,3
1 „ W dniu owym tę oto pieśń śpiewać będą mieszkańcy Judy:/ Mamy potężne miasto/ z murem i przedmurzem dla naszej obrony.
2 Otwórzcie bramy, niech wejdzie ów lud sprawiedliwy, naród, który dochował wierności;
3 Mocny ma on charakter/ i pokój nad wszystko miłuje/ dlatego, że Tobie zaufał.”

Tłumaczenie : Biblia warszawsko - praska


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Nasz satanistyczny idol Jarosław Kaczyński

Materiał pochodzi z mojej książki Cymes Mordor 10. 04. 2010
I garść innych spraw. Ukończonej i dostępnej [ w formie elektronicznej] w końcem lata 2016.
( Reszta na Cyprian Polak Wiara dodatki)

[ Dodane później.
Może dołączmy jednak motta z tej publikacji (książki). Motta są dwa:

Ciała generałów przywożone do Warszawy ważyły po 25 kilogramów
Jarosław Kaczyński

Protesty są niepoważne i świadczą o niezrozumieniu,
że wkroczyliśmy na nową drogę przemian w Polsce,
które zmierzają ku odrodzeniu moralnemu i duchowemu

Stanisław Markowski

////////////////////////////////////////////////////////


Ks bp Józef Zawitkowski Obudź się Warszawo



Daję ten link dla zwrócenia uwagi iż duch proroczy, którym mówi tu ksiądz biskup koresponduje z tymi Orędziami o Warszawie.





43 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stronie https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2019/05/07/ks-adam-skwarczynski-modlitwa-o-deszcz/ ciekawy artykuł i orędzie Boga Ojca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan Jezus pyta się kiedy miłość Pana C.P. wzrośnie,ale do tego jest potrzebna Jego łaska,żeby mieć łaski są potrzebne starania,z dnia na dzień powinny być one większe, więc czy starania ze strony człowieka też są łaską żeby potem otrzymać łaski?

    Przecież wszystko jest łaską,czy same starania są łaską czy człowiek musi się sam zmuszać?pokonując siebie samego.czy można w stałości trwać i pokonywać samego siebie? W swoich wadach,słabościach,w rozproszeniach na modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystko trzeba prosić, o dary Ducha Swietego, o łaske wiary i bojaźń Bożą, o miłość. Czytałem kiedyś, że każdy czlowiek ma inna pojemnosć duszy, u jednych zmiesci sie wiecej miłosci u innych mniej. Maryja ma największą pojemność duszy. Noe wiem czy jest jakiś miernik miłosci, sami nie jesteśmy w stanie obiektywnie stwierdzić ile w nas miłości. Być może po owocach można poznać. Niektorzy wzruszają się odmawiając Różaniec, niektorzy tak nie potrafią i odmawiają go jak żołnieże. Ostatnio W. Cejrowski sam to przyznał.

      Usuń
  4. [Piotr]: W "Bożym Wychowaniu" Anny Dąmbskiej był cały rozdział poświęcony Księdze Izajasza w kontekście polskim pt "Czytamy Izajasza z Panem". Po 25 latach treści te powinny być już bardzo dobrze znane Polakom. Podobnie jak Vassula Ryden, która 25 lat temu była w Polsce na spotkaniu z czytelnikami. Minęły lata i kto te rzeczy wie? Nie ukrywam, że tracę cierpliwość, bo zabawa w "odkrywanie Ameryki" może trwać w nieskończoność i nie przyniesie żadnych owoców. U Vassuli były bardzo ostre słowa dotyczące wielkiej wagi proroctw i wielkiej zbrodni jaką jest zwalczanie objawień. Te sprawy muszą być znane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr]: Jeszcze jest w sieci ten tekst "Czytamy Księgę Izajasza z Panem":
      http://www.geocities.ws/nowapolska/Izajasz.html

      Usuń
    2. [Piotr]: 1 grudnia 1987 roku Pan Jezus przekazał Vassuli Ryden Orędzie, w który mówi o zbrodni, jaką było zwalczanie Fatimy: Tutaj fragment: "Gdy dałem im Mój wielki Cud w Fatimie, ostrzegłem Moje stworzenie, lecz ono nie poświęciło zbyt wiele uwagi Mojemu Ostrzeżeniu. Wątpiąc, spędzali czas na argumentowaniu i nigdy nie rozpowszechnili Słów Mojej Matki, jak trzeba było to uczynić. Jedynie niewielka liczba dowiedziała się o pilności orędzia. Splamili ręce krwią swej zbrodni, pociągając za sobą wiele dusz." - Chodzi o to, że masowe, krwawe zbrodnie były owocem masowej zbrodni dokonanej najpierw na duszach, czyli na blokowaniu Bożych Darów przez osoby odpowiedzialne za dusze. Jest wiele słów u Vassuli na temat śmiertelnego grzechu jakim jest ukrywanie i zwalczanie Bożego Głosu.

      Usuń
    3. +JMJ

      Jeśli chodzi o ten fragment to Pan podał to gdy czytałem Pismo, ten fragment właśnie i zastanawiałem się nad nim. Nie było to ex catedrae tylko jakby odpowiedź na moje nieme pytanie.

      Co do tego zacytowanego zestawienia, które przeczytałem, a właściwie przejrzałem teraz, bo aby przeczytać włącznie z fragmentami u Izajasza to nie jest godzina ani dwie, trzy. Tak, na pewno powinno być znane, ale ludzie chcą rzeczy nowych.
      To zestawienie będzie bardzo pomocne bo ja i jeszcze ktoś mamy pewien pomysł i to będzie jak znalazł.

      Co do mnie i innych Orędzi i innych i ich znajomości. Podobnie jak Vasula Ryden czułem a potem było też od Pana, że odkąd otrzymuję przekazy nie winienem rozczytywać się i analizować w innych.
      I tak będzie chyba dokąd będę miał przekazy.
      Wiem, że to nie do mnie, ale to i innym przypominam na wszelki wypadek. dlatego mam czytać Pismo Święte , potem Poemat Boga Człowieka, ale i z tym ostatnim były u Pana pewne ograniczenia. W tych przekazach są pewne fragmenty, które korespondują z Poematem, ale one powstały gdy albo nie czytałem odnośnych fragmentów, albo ich nie pamiętałem.

      Co do braku cierpliwości to doskonale to rozumiem.
      Podobnie reagowałem w przypadku Smoleńska. Oto na przykład teraz w swojej książce, z której zaczynam cytować jest materiał o tym, że jest relacja ludzi którzy nocowali w pociągu do Smoleńska w wagonach co się nie zgadza z oficjalną narracją.
      I gdy pisałem materiał w 2012 roku napisałem ile mogłem a potem już nie bo nie miałem wsparcia. Ale sądziłem, że ktoś inny trafi na to i to opisze. I tak czekałem do 2016 roku aż umieściłem to w książce
      o ograniczonym zasięgu i do teraz dalej cisza. I dopiero będzie jak to umieszczę tu na blogu pod Orędziem lub w powiązanym dodatku.

      Dlaczego nikt choćby od 2016 roku kto skorzystał z mojej książki tego nie umieścił, nie nagłośnił. Czytelnicy takich książek nie są debilami i potrafią coś takiego zrobić. to ładnie, że szanowali prawa autorskie, ale informacja o materiale który do wtedy był w internetowej prasie nie jest materiałem autorskim, mógł się mnie ktoś zresztą spytać, na pewno nie miał bym nic przeciwko. Ale nikt się nie spytał.

      Gdybym wtedy w roku 2012 pociągnął to i umieścił na blogach usłyszałbym jak Pan niedawno w przypadku gazetki -dobra robota.

      Dopiero się to zmieniło jak Pan wziął sprawy w swoje święte i kochane ręce. Ale Stowarzyszenia nadal nie ma. Myśle, że gydyby Pan Jezus zażyczył sobie aby powstało na przykład Stowarzyszenie Patriotyczne czy cokolwiek bez smoleńska to by było już dawno.

      Usuń
    4. [Piotr]: Pozwolę sobie dla pewnego porządku odpowiedzieć w punktach: 1. Ludzie chcą rzeczy nowych, lecz Pan Bóg kilkukrotnie polecał zbieranie zarówno nauk dawnych jak i nowych. 2. Gromadzenie tych łask jest niezwykle ważne. 3. Jeśli prorok nie może czytać innych proroków, to jest to wyjątkowa sytuacja. Powszechnie obowiązuje nas dobra znajomość ogółu nauczania danego przez Niebo. 4. Cały depozyt nauczania dawanego przez Niebo ma być docelowo rozpowszechniany przez Stolicę Apostolską. 5. Aby osiągnąć ten cel, muszą zaistnieć określone, poważne, działania odgórne czy oddolne, gdyż skoro każdy pojedynczy prorok zasługuje na solidną ekipę wspierającą, to tym bardziej cały depozyt nauczania, który ponadto wymaga szeroko pojętej pracy ukierunkowanej na skuteczne duszpasterstwo. 6. Domyślam się, że Polaków czekają te zadania. 7. Na chwilę obecną pozostaje modlitwa i odkrywanie zadań, jakie Bóg przed nami stawia. To wszystko co napisałem, wiem oczywiście z konkretnych Orędzi różnych proroków.

      Usuń
    5. [Piotr]:
      8. Chodzi o to, aby jak najwięcej osób włączyło się, w jakikolwiek sposób, w dzieło rozpowszechniania różnych autentycznych Orędzi.
      9. Tworzone w ten sposób lokalne Grupy Światła, koniecznie parafialne, ułatwią tworzenie zwierzchnich Grup Światła, których zadaniem będzie czuwanie nad znajomością Orędzi, uwzględniając hierarchię ważności przekazanych nauk.
      10. Pamiętajmy, że objawienia są w świecie bezlitośnie prześladowane, a część stowarzyszeń i wydawnictw promujących Orędzia działa bez wsparcia instytucji Kościoła.
      11. Pamiętajmy, że w imię ostrożności, a w istocie z powodu niedowiarstwa pasterzy, Bóg ma zatarasowaną drogę do dusz.
      12. Pamiętajmy, że mamy docierać z Orędziami do ludzi, którzy są w rozpaczliwej potrzebie. W istocie rzeczy - taka jest większość ludzi nieznająca Orędzi.
      13. Pamiętajmy, że potrzeba bardzo wiele nauk, aby cele Boga zostały osiągnięte.
      14. Pamiętajmy, że Bóg sprawdza naszą znajomość Jego nauczania.

      Usuń
  5. Szczęść Boże
    Czy może pan odnieść się do rozmów z Ojcem Pio na terenie naszego kraju które miały miejsce przez kilkadziesiąt lat i są przedstawiane na youtube przez Wiesława Matucha i Sławomira Piwowarczyk oraz ojca Wiesława Krupiñskiego.
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomość dla ludzi z „mojej ukochanej Francji” - jak i dla całego świata! - 3 maja 2019
    Kaplica eucharystyczna, kościół św. Rosalie, Hampton Bays, Nowy Jork

    Matka Boża z La Salette
    Mój drogi synu,
    Ponownie przychodzę do was jako Matka Boża z La Salette. Jak już wiecie, mój tytuł Matki Bożej z La Salette sięga moich wystąpień do Melanie i Maximina, moich cenionych dzieci, 19 września 1846 roku, dokładnie sto lat przed datą waszych narodzin.
    Przychodzę do was dzisiaj jako wasza Pani z La Salette, ponieważ teraz kontynuuję moje orędzia do dzieci przez was. Jest to bardzo ważny czas w historii ludzkości i przekazuję te przesłania z wielkim smutkiem i łzami, które zasłaniają mi oczy - ale nie moją wizją przyszłości waszego świata i ludzkości.
    Naładowałem cię w szczególności wiadomościami dla ludzi z „Mojej ukochanej Francji”, jak również dla całego świata, a ty rozpoznałeś swoją odpowiedzialność aby mówić do ludu Francji i przekazać im moje wiadomości.
    Żyjecie w czasach, gdy rola Mojego Syna jako Odkupiciela całej ludzkości jest bardzo kwestionowana przez wrogów waszej Niebiańskiej Matki, jak również odwiecznych wrogów Mojego Syna, Odkupiciela i Ojca w Niebie. Jedynym prawdziwym Kościołem dla całej ludzkości jest Jeden, Święty i Apostolski Kościół Mojego Syna, Odkupiciela Jezusa Chrystusa, a konstytucja Kościoła Mojego Syna opiera się na was wszystkich, moich braciach i siostrach, którzy uznają Mojego Syna jako Odkupiciela całej ludzkości.
    Kościół Mojego Syna jest dla całej ludzkości, a teraz wokół waszego świata ciemne siły złego atakują w niemiłosierny sposób, nie tylko was, którzy jesteście moimi braćmi i siostrami w Chrystusie, ale także same gmachy, na których Kościół Mojego Syna został zbudowany dla was wszystkich, abyście okazali swój szacunek i szacunek dla Mojego Syna, a także abyście uczestniczyli w sakramentach, którymi Ojciec w Niebie obdarzył was - tylko przez Kościół Mojego Syna - te same sakramenty, które są niezbędne, aby żyła wasza dusza i abyście podnieśli poziom waszego własnego ducha na wyżyny płaskowyżu, gdzie staniecie się potężnymi modlitewnymi wojownikami dla Trójjedynego Boga w Niebie.
    Wzywam cię teraz do broni jako swoją Niebiańską Matkę, ponieważ teraz w tych ostatnich dniach "mroczny" i jego sługusy uwolnili się z wnętrzności piekła, by walczyć w ostatecznej bitwie, bitwie wszech czasów dla przyszłości ludzkości tutaj na Ziemi, ponieważ jesteście teraz kwestionowani na całym świecie przez najbardziej zgubne demony złego szatana, lucyfera, molocha i baala.
    We Francji obserwuję, jak Kościół mojego Syna jest palony i niszczony przez siły zła i ciemności, które ostatnio najechały Francję, aby nawrócić „Moją Umiłowaną Francję” z kraju chrześcijańskiego, o który modliłam się i kierowałam przez tak wiele wieków - tylko po to, by ujrzeć piękne budowle Mojego Syna spalone i splądrowane przez ziemskich sługusów złego, którzy błędnie wierzą i posiadają łuski na oczach, wierząc, że działają dla Ojca w Niebie, gdy ich prawdziwy mistrz jest mistrzem kłamstw i który oszukał tak wielu ludzi poprzez okultystyczne i demoniczne wierzenia, które nie pochodzą od Ojca w Niebie, ale od demona w piekle.
    Modlę się za was, moje dzieci we Francji, ponieważ istniejecie w odmiennym stanie zawieszenia od rzeczywistości strasznego zła, które wtargnęło do „Mojej ukochanej Francji”!
    Wzywam was do uznania, że zniszczenie tak wielu Kościołów Mojego Syna we Francji - szczególnie Mojego Umiłowanego Notre Dame de Paris - jest dziełem złych sił szatana.
    Biada tym, którzy zniesławiają, rabują i zdziesiątkują Kościół Mojego Syna - nie tylko we Francji - ale na całym świecie. W końcu wrogowie Kościoła Mojego Syna nie znajdą pokoju w życiu pozagrobowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę was wszystkich, Moje Dzieci Francji, abyście ponownie powstali i bronili Kościoła mojego Syna w całej Francji, który został splądrowany wcześniej, ale nigdy nie został zniszczony, tak jak jest ponownie atakowany. Ale teraz, moje dzieci, musicie powstać we Francji, jak również w reszcie świata i bronić Kościoła Mojego Syna, ponieważ są to czasy, o których ostrzegali was starożytni i współcześni prorocy.
    Teraz czas jest bliski. Teraz, nie później, jest czas, aby potężni, modlący się wojownicy podjęli działania i bronili Kościoła Mojego Syna.
    Ataki na Kościół mojego Syna odbywają się na wiele różnych sposobów, których jeszcze nie zdajesz sobie sprawy, ponieważ żyjesz w lesie zamieszania i chaosu wywołanego przez twoje źródła rozrywki i dziennikarstwa, z których wiele jest kontrolowanych i manipulowanych przez sługi szatana, którzy wprowadzają was w błąd i powodują, że łuski przed waszymi oczami twardnieją. Wzywam was jako potężnych, modlących się wojowników, abyście usunęli łuski z waszych oczu, aby rzucić wyzwanie demonicznie kierowanym mediom i źródłom wiadomości, które mają chęć zniszczenia nie tylko Kościoła moich Synów, ale całej ludzkości.
    Musisz obudzić się ze snu, który został na ciebie rzucony przez złych przywódców światwych i pośredników władzy, którzy próbują sprawować kontrolę nad światem w kierunku złego ducha. Wołają o nowy porządek światowy, który nie pochodzi od Boga Ojca w Niebie, ani od Jego Syna, ani od Jego Niebiańskiej Matki. Zły wezwał tych sługusów, aby tłumili i potępiali wasze działania teraz bardziej niż kiedykolwiek w historii ludzkości, ponieważ zły człowiek wie, że jego dni są krótkie, a jego sługi są teraz zdeterminowani, by egzekwować swoje demoniczne nowe plany porządku światowego tak, aby w następnej dekadzie, w ich umysłach, znacznie zmniejszyli populację świata do kontrolowanej liczby niewolników, którzy mogą istnieć tylko po to, by służyć ich ateistycznej, materialistycznej i chciwej egzystencji. Taki jest plan złego ducha.
    Wzywam was wszystkich, abyście byli czujni wobec ich planów, a dzięki mocy modlitwy i medytacji oraz powstaniu dzieci Bożych, zły duch i jego sługi zawiodą, a w końcu pszenica zostanie oddzielona od złych plew, a świat stanie się lepszym miejscem w oczach Ojca w Niebie, ponieważ w końcu zwyciężysz. Dzięki Bogu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Musicie być teraz świadomi, że zło, nowy porządek świata, który ludzie wzbudzają nienawiść i uprzedzenia na całym świecie - ponownie za pośrednictwem mediów i rządów, które kontrolują - ponieważ nieustannie dążą do tworzenia i utrzymywania niekończących się wojen. Ale teraz podnoszą globalną machinę wojenną, by ogarnąć cały świat w wielkim i ostatecznym pożarze.
    Należy pamiętać, że ich intencją jest wyeliminowanie dużej części ludzkości poprzez ubóstwo, przestępczość, rasizm, konflikty, zdradę ekonomiczną, ale przede wszystkim przez wojnę. Nadszedł czas, aby cała ludzkość stała się czujna na brokerów mocy zła, którzy wzywają do interwencji i wprowadzenia sił zbrojnych na obszary hotspotów (zagrożone wojną), ponieważ wiedzą, że jeśli im się uda, wzbudzą trzecią wojnę światową, która poprowadzi obywateli przeciwko obywatelom na całym świecie, abyście się unicestwiali i ostatecznie odpowiadali ich planom zmniejszenia populacji świata do tych, którzy byliby w możliwej do opanowania służbie wobec złych sług.
    Ale teraz, kiedy znasz ich plan, musisz powstać przeciwko tyranii. Wezwijcie wasze niebiańskie anioły i świętych, aby pomagali ludzkości, a na końcu zwyciężycie. Dzieci Boże zwyciężą, a zły i jego sługi zostaną ostatecznie wrzuceni do wiecznego piekła. Pokój i spokój będą padać na całą Ziemię, a cała ludzkość rozkwitnie i będzie się rozwijać w obiecanym wam Nowym Niebie i Nowej Ziemi.
    Moje dzieci, moi bracia i siostry, wzywam was, każdego z was, którzy się zaliczacie do wybranych przez Boga. Przychodzę do was bezpośrednio, ponieważ przyszłość Kościoła Mojego Syna na całym świecie będzie zapewniona przez każdego z was, którzy rozpoznają siebie pokornie i z czcią jako dzieci Boże, ponieważ to dzieci uratują świat od jego własnego zniszczenie.
    Próbowałam za pośrednictwem wielu z was, którzy otrzymywali moje orędzia, wywierać wpływ na waszych przywódców religijnych Bożymi orędziami dla ludzkości, ale nasze Orędzia z Nieba wpadły w próżnię.
    W 1846 r. wezwałem dzieci z La Salette do ostrzeżenia wikariuszy Kościoła Mojego Syna o skandalach, które obaliłyby Kościół, choćby na chwilę. Moje przesłania wtedy i moje przesłania dzisiaj wpadły w próżnię. Ale poprzez was, moje dzieci, Orędzia z Nieba są słyszane tak, jak to było zamierzone i jak twierdzili prorocy.
    Świat nie zostanie zbawiony przez hierarchię Kościoła, który jest teraz w chaosie i zamieszaniu, ale przez was, moi bracia i siostry, którzy pokornie i z czcią odpowiadają na wezwanie w tych czasach, które pochodzi bezpośrednio od Ojca w Niebie przez Jego Syna Odkupiciela i przy mojej pomocy jako waszej Niebiańskiej Matki, jak również przez wszystkich dobrych Aniołów i Świętych.
    Tak więc w tych czasach wasza inspiracja, by uratować świat przed jego własną zagładą, nie będzie pochodzić od przywódców Kościoła, którzy są zdezorientowani i chaotyczni i oślepieni przez złego, który jest piekielnie zajęty niszczeniem Kościoła Mojego Syna.
    Świat zostanie zbawiony przez was, moje dzieci, a teraz jest czas, aby odpowiedzieć na Boże wezwanie. Czas jest krótki i musisz być ustawicznie czujny teraz bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
    Oto ostateczne wezwanie z niebios. Wezwanie do broni! Wezwanie do nałożenia swojej zbroi!
    Dzięki mocy modlitwy świat zostanie zbawiony.
    W końcu będzie sprawiedliwość dla wszystkich, którzy podążają za Panem i Zbawicielem Jezusem Chrystusem.
    Nareszcie ... Bogu niech będą dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powyżej bardzo ważne orędzie z Nowego Jorku od człowieka, którego orędzia mają nihil obstat kościoła w USA. Ze względu na rygor ilości znaków umieściłem całość w 3-ech częściach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Komentarz czytelniczki

    "+
    Na stronie Fronda pl jest material ,,Rosyjska propaganda w Polsce broni sodomickiej profanacji
    Matki Bozej"
    A dlaczego mieli by nie bronić? Skoro sam Biskup przed Tronem naszej Królowej tańczy? !
    I kala kobietą swiete liturgiczne szaty robi posmiewisko z Najswietszej Ofiary Chrystusa?!

    Jeśli jeszcze ktoś nie zaczął czytac Księgi Izajasza niech zacznie w Rodziale 3 werset 9b Pan mowi:
    ,,jak Sodoma ogłaszają swój grzech nie ukrywają [go].Biada im bo sami sobie gotują nieszczęście. (LGBT)
    Widzę ,że tu sam Pan Bóg prowadzi.
    Polecam każdemu aby nie zginąl w tym zamęcie który jeszcze nabierze na sile.
    Z Panem Bogiem
    Anna "

    OdpowiedzUsuń
  11. Człowieku, weź się ogarnij. Jak możesz kogoś nazywać idolem satanistycznym Ani Boga, ani prawa się nie boisz?
    Przecież ty pierniczysz satanistyczne farmazony i kwalifikujesz się pod zarzuty prokuratorskie.
    No chyba, że ci stwierdzą schizofrenie paranoidalną i zamkną w kaftan bezpieczeństwa, lewacko-diabelski gogusiu
    Marek N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (1)
      Straszono mnie już psychiatrykiem i zarzutami karnymi (innych także) gdy wraz z garścią innych osób starałem się nie odpuszczać i analizowałem inscenizację w Smoleńsku, mgłę okęcką i rzeczy związane.

      PRL różnił się tym od czasów po roku 89, że wtedy ludzi nie nękano trzymaniem w szpitalach psychiatrycznych, inaczej niż w Związku Sowieckiem. Teraz tak jest i to się nasila. Było tak za rządów PO- PSL i jak widać dobra zmiana, o ile ty koleżko, reprezentujesz jej myslenie, nie myśli tego zmieniać a nawet może zaostrzyć.

      Na Jarosława Kaczyńskiego głosowałem w roku 2010 i nawet nieodpłatnie roznosiłem ulotki, oprócz tego co pisałem pozytywnego w nternecie wtedy. I widziałem jak w wyborach, które byly wygrane "wzkazówka cofała się" jak w piosence lady pank i prezes nie wygrał bo miał nie wygrać. Jakże mógł wygrać gdy oczekiwania społeczne wyjaśnienia katastrofy smoleńskiej były daleko większe niż wtedy. Trudno byłoby się z tego wywinąć.
      I widziałem też w 2010 roku przed wyborami prezydenckimi zapał starszych ludzi, patriotów, którzy znów poczuli się potrzebni i chcieli pomóc poubierali harcerskie lub akowskie mundury, a Jarosław wygaszał, wygaszał..
      A ja i wielu innych w roku 2010 i jeszcze w 2011 chcieliśmy wyjaśnić przede wszystkim jak zginął prezydent, brak Jarosława Kaczyńskiego. Po początkowych achach i ochach ze strony samej wierchuszki pisowskiej zmieniło się to jednak gdy sledztwo obywatelskie zaczęło pokazywać inscenizację w Siewierny. Jarosław Kaczyński mówił coś wtedy zdaje się nawet o chorobach psychicznych. Inni zaczęli mówić o ruskich agentach. Najbardziej zresztą ten który sam nim jest.
      Inscenizacja w Smoleńsku, na Siewierny jest jednak uguntowanym faktem popartym bardzo dużą ilością materiału dowodowego.

      Zatem prezentujesz koleżko bolszewizm. Nie ma w tobie uczciwości i poszukiwania prawdy, nie ma prawości. Możesz pisać, że masz Boga w sercu, to samo mówił Bolek.
      Wyświetlasz się w dziecinny sposób a chodzi o to przede wszystkim aby smrodzić pod blogiem z Orędziami.
      Wyświetlasz się także manipulując i kłamiąc. Kłamiesz pisząc iż Jezus w tych Orędziach groził śmiercią córce prowadzącej portal bo Pan mówił o dotknięciu jej chorobą. A już zupełnie kłamiesz i zmyślasz z powietrza, albo z brudnego palucha, nie tylko przeinaczasz, mówiąc o grożeniu smiercią dwóch osób z jej rodziny.
      Ta osoba zaś szkodziła wizjonerowi, którego Orędzia mają nihil obstat kościelne a została wyrzucona z portalu za toczenie dyskusji z sobą samym. To tylko niektóre z jej win.
      Pan Jezus nikomu nie grozi, ale jest Bogiem i może wszystko. Zresztą wielu ludzi w przyszłości przyjmie mikroczipy pod skórą. Dla nich wszystkich lepiej byłoby nie dożyć tego czasu.
      Ty zaś nie możesz być pewny, że to nie są słowa Jezusa. Więc człowiek prawy nigdy by nie napisał tak jak ty a po usłyszeniu słów Jezusa by się szybko wycofał.
      Te Orędzia czyta stale i popiera dwóch księżym, jeden z tytułem doktora teologii. Drugi pisał tu nawet na blogu, że Pan Jezus przez wizjonera/wizjonerkę której jest kierownikiem duchowym potwierdził te Orędzia i kazał się za mnie modlić na tej pięknej, ale trudnej przecież drodze. Niedawno zaś sam otrzymał od Pana Jezusa słowa potwierdzające te Orędzia. Zatem nie jest to nawet tak tylko, że dwóch księży, którzy czytają kierując się tylko rozeznaniem i modlitwą popierają je, ale osoba, którą jeden z tych księży obejmuje opieka duchową potwierdza je głosem Jezusa a i sam ksiądz ma taki własny głos Jezusa dla siebie, który mówi to samo.
      Jeśli tak dobrze znasz te Orędzia, że wyszukujesz coś i manipulujesz to powinieneś i to wiedzieć. Ale tak mógłby zrobić człowiek prawy, uczciwie o tym wspomnieć. Nie od ciebie można przecież tego oczekiwać.
      Dla Ciebie zaś za manipulowanie i przeinaczanie i kłamstwa dotyczące słów Pana jest coś gorszego niż psychiatryk i zarzuty karne. Bo Sąd Boży. Można nie wierzyć w dane Orędzia i każdy ma takie prawo, ale czym innym jest manipulować słowami i kłamać czy grozić wizjonerowi za szukanie prawdy.

      Usuń
    2. Komentarz czytelniczki która permanentnie nie może publikować komentarzy

      +
      OJCZE NAJMILSZY CHROŃ NAS OD FALSZYWEGO POKOJU WREDNEJ MIŁOŚCI I PAMIĘCI O WARCHOŁACH I JUDASZACH.
      AMEN.

      ANNA

      Usuń
    3. (2)
      Co zaś do samego materiału, artykułu. Stanowi część książki i dlatego został opublikowany. Osoba JK jest nierozdzielnie związana z "katastrofą smoleńską" w różnych aspektach. Trudno abym cenzurował to co napisałem, a na sam tytuł to się można uśmiechnąć, zresztą takie reakcje wywoływał u znajomych. Wykazałem i tak umiar i nie publikowałem tego pod Orędziem, nie dawałem w tytule a tylko zamieściłem link. W przypadku artykułu o noclegu w Smoleńsku w wagonach,( z cytatem może skanem z relacji w internecie) czyli innej narracji od oficjalnej będzie to w tytule.
      No cóż są prawdy, które wywołują wściekłość. Nie trzeba jednak takich rzeczy robić. Ja cieszyłbym się bardzo gdyby okazało się, że rzecz nie ma miejsca i że się myliłem. Natomiast moje przekonanie na podstawie dostępnych materiałów i przekonanie każdego kto się nad tym pochylił jest (choć było tu znacznie mniej osób niż w badaniu inscenizacji smoleńskiej), że Jadwiga Kaczyńska zmarła najpóźniej 11 kwietnia 2010.
      Człowiek ma po to rozum by próbować zrozumieć.
      Mi się to jednak do tej pory nie udało. Dlaczego JK odstawiał taką hecę ze swoją zmarłą matką. Wobec takiej sytuacji mam prawo nazywać go jak chcę, ale jak mówię gdybym dzisiaj napisał materiał to bym go nie zatytułował tak ze względu na ograniczenia moralne, które mam, lecz nie będę siebie cenzurował sprzed lat czy cenzurował teraz swojej książki po trzech latach. Ani nie umieszczał artykułu bo to się może komuś nie spodobać.

      A ty koleżko, jak jesteś taki chojrak gdzie byłeś jak Wyborcza zostawiła ten wpis o śmierci Jadwigi Kaczyńskiej i to do czasu "jej śmierci" 17 stycznia 2013.
      Ja informowałem pisowców jak brzydko zachowuje się Wyborcza. Na salonie 24 było wtedy milczenie i żadnej odpowiedzi ze strony blogujących tam wtedy posłów PiS a dostali ode mnie pocztą wewnętrzną. I każdy milczał ani Wyborczej nie upomniał. I tylko ktoś napisał abym się tak nie napinał bo mogę stracić urodę I przez trzy lata żaden biedaczyna na to nie natrafił. Wyborcza nienawistna wobec PiSu i JK i pod lupą a przez trzy lata nie mogli zobaczyć, że wyczynia rzecz haniebną, utrzymuje, że Jadwiga Kaczyńska zmarła 11 kwietnia 2010 do tego w napisanym celowo z błędami nekrologu.

      Nigdy też nie obarczałem za to JK wyłączną winą. Brała w tym udział i Gala i Superexpres i niemiecki Fakt i Gargas i inni, więc w większości o oficjalni wrogowie JK. A on nie jest osobą niezależną o czym w 2016 kiedy powstał ten materiał nie wiedziałem a najwyżej mogłem przypuszczać. Co nie zmienia faktu, że on jawi się tu jako osoba najbardziej odpowiedzialna. Nikt nie może zmusić polityka niezależnie od jego uwikłań do robienia takiego chorego cyrku i psucia w sposób niedostrzegalny dla ludzi przestrzeni publicznej.

      Jak jesteś taki chojrak to startuj do tego ważniaka europejskiego, jak on się tam nazywa, który powiedział, że Jarosław Kaczyński jest człowiekiem Kremla. Jakoś siedzą cicho.

      To tyle i bez odbioru sługusie.

      I dodam jeszcze, że nie jest to wyłącznie dla ciebie i przede wszystkim. Skoro jest taki komentarz a nigdy nie usuwałem komentarzy straszących i grożących to trzeba aby było odniesienie ze względu na przypadkowe osoby które będą kiedyś to czytać i nie będą wiedziały co o tym myśleć, a mogą się nawet i sugerować takim komentarzem.

      Pomodliłem się za ciebie w Godzinie Miłosierdzia o Miłosierdzie dla ciebie i nawrócenie abyś służył dobrej sprawie.

      Usuń
  12. Słowa Pana Jezusa
    10 maja 19.45
    Zapisz dziecko:
    Niechaj Cię nikt nie straszy prokuraturą ni szpitalem psychiatrycznym. Jestem mocen sprawić by ten człowiek nie doczekał końca tego dnia. Czyż o tym nie wie? Niech nie grozi Bożemu słudze. A Tobie włos z głowy nie spadnie.
    Amen.
    - Dziękuję Panie Jezu.
    Chwała Tobie Chryste.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to zobaczymy, czyś schizofrenik czy podejdziesz pod paragrafy.
    Takie kalumnie ci płazem nie ujdą. Posłowie z PIS-u już wiedzą.
    Marek N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością niektórzy posłowie PiSu wiedzą o tych Orędziach. Na pewno wie o nich agent GRU Antoni Macierewicz, skoro na 11. września 2017r. z własnej, niezleconej przez swojego oficera prowadzącego inicjatywy, zaplanował nieudany zamach na wypowiadającego się tutaj wizjonera Cypriana Polaka.
      Nie sposób było mi milczeć, nieraz trzeba się modlić, a innym razem - pisać,
      Mateusz Karpiński

      Usuń
  14. +JMJ
    Ks. Natanek ma rację - twierdzi Jerzy Zięba
    https://youtu.be/fjqm_nIIR8g

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://youtu.be/Q7huJiHBGx4

      Myślę, że należy uważać i analizować wszystko. Sam ks. Natanek przed wspólnym wykładem z braunem na temat rewolucji protestanckich miał pewne wątpliwości ale powiedział, że gdyby patrzył z tej perspektywy to z nikim ze,, świata,, już by nie rozmawiał.
      Link dotyczy pana zieby i jest moim zdaniem ciekawy oczywiście nie można brać wszystkiego co w nim jest za pewnik.

      Michał

      Usuń
  15. Jak Mel Gibson sprawił, że odrzuciłem „Tygodnik Powszechny”!
    https://youtu.be/2IbRoIiULmI

    OdpowiedzUsuń
  16. Słowa Pana Jezusa
    21.16
    Zapisz
    - Jestem Bogiem miłosiernym, ale i sprawiedliwym.
    Ty zaś mówisz prawdę i opierasz się na faktach.
    Do sprawy Jadwigi Kaczyńskiej odniosłem się w tych Orędziach i powiedziałem, że winni to być ludzie z różnych środowisk, którzy będą to badać i przedstawią publicznie.
    Jednak skoro wrogowie prawdy chcą to mogę ujawnić więcej.
    Niech się zatem strzegą.
    Amen.
    - Dziękuję Panie Jezu.
    Chwała Tobie Chryste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żyję, bo mój Bóg jest Bogiem Prawdziwym i Sprawiedliwym a ty się naszykuj i pamiętaj że tylko diabeł straszy, że jak ktoś nie popiera Cypriana Pasożyta, to może umrzeć.
      Już kiedyś straszyłeś administratorkę strony, która ostrzega przed tymi pseudoorędziami śmiercią jej córki i dwóch osób z jej rodziny. Jedyne co umiesz stosować to diabelskie szantaże.
      Pora odpowiedzieć za te kalumnie o panu JK (albo kaftan bezpieczeństwa albo paragrafy i cela)

      Marek N

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Hubert Czerniak SZOKUJE! Demaskuje rządową manipulację - 5G / Uber / Suplementy / Jerzy Zięba
    https://youtu.be/Fxc0_lDV5v4

    OdpowiedzUsuń
  18. Musisz to wiedzieć! (458) Czyżby Amerykanie bali się, że PiS straci władze w Polsce?
    https://youtu.be/fthg2TQ0jcg

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie polecam tych objawień. Zmądrzałem.

    Czuję się w miarę **oszukany** przez te objawienia "C. P." bo

    nie udało się przygotować mi noktowizora do
    niebocentryzmu (potem uzasadnione!).

    Jestem biedniejszy (żadne objawienia mi nie dodały bankota w porttfel). Ze względu że

    w Polsce nie da się pracować bez popełnienia
    grzechu (praca robotników umysł. i fiz. służy m. in.
    klientom grzesznikom do grzechu).

    Czy teoria prawdy chrześcijaństwa nie jest wystarczająco prosta by dokładać jakieś objawienia niespójne i nieścisłe o kosmosie i ziemii, skoro

    Bóg i tak zabije ok. 99% Polaków (moja intuicja)

    ?
    Czy to przysłuży im którzy będą konać w męczarniach, konać w nadmiernym wypatrywaniu Boga? A i tak pójdą do czyśćca pośmiertnie w dużej ilości ci dobrzy. To po co po drugie zatem mi wiedzieć jak ma się Smoleńsk???

    Nazywaj Mnie Królową Polski Wniebowziętą itp.
    - Wniebowziętą a nie pozostającą na ziemii, tej ziemii
    Maryja Królową Polski - poległej pogrzebanej na cmentarzu. Bóg nie działa oszczędzając ciało ludzkie - najlepszy dowód pokutnicy średniowieczni i katarzy. Żydów też Bóg wybrał na szczególniejszy naród a jak skończyli - domysły odradzam, trzeba zająć się dedukcją.

    B. W.-P. Iz "Mamy potężne miasto/ z murem i przedmurzem dla naszej obrony" - to prawda ale Królestwo Boże to nie jest pokarm ani napój - ani ciało anatomiczne zatem. Ciało Polacy poświecą dla pokuty aby byli dozbawieni. Ciało gorszy duszę - musi być zabite.

    Nie nakręcajmy się manią wielkiej Polski bezpodstawnie bez dedukcyjnych objawień. Bóg musi tak pozytywnie słodko bajecznie pisać pisakiem proroków bo by nikogo nie przyciągnął a nie dlatego żeby Polak czuł że Bóg jest "okay" - wierzył w sposób nieuporządkowany że niby już jesteśmy zbawieni aktualnie a nie tylko potencjalno-futurystycznie.

    Jeśli to są prawdziwe objawienia to niech Jezus wytłumaczy dlaczego Vassula Ryden cytowała wyraźnie żeby przyjmować Komunię pod dwiema postaciami!! A czemu Amightywind proroctwa raczej negują czyściec!!!!!!!!!!! To są poważne rzeczy a nie robienie złudnych nadziei na przekonanie naukowców na niebocentryzm jak nawet małej rzeczy - karty pamięci nie można załadować systemem do komputerka Raspbery Pi (Noir) w celu fotografii ośmiościanu nominalnie Bożego bo wychodzą błedy systemu plików.
    W ogóle to pewnie prorok C. P. przekłamał pewne słowa Jezusa jeśli faktycznie ma objawienia, z bólu lub zwykłego niedbalstwa.
    Było wcześniej że potrzeba pokory - no i pewnie dlatego Polacy będą zabici.

    Paweł T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny Panie Pawle,
      gdzie jest napisane, że "Bóg zabije 99% Polaków"?
      Co najwyżej, że może zostać dopuszczone krwawe działanie przeciwko Polsce, ale liczba 99% nie pada absolutnie nigdzie. Co do Niebocentryzmu, to jest mnóstwo dowodów
      z życia codziennego, a żelaznym jest to, że horyzont jest zawsze, ale to zawsze płaski. Tę płaskość wykazał również nasz czytelnik, pan Henryk Krzemiński, za pomocą horyzontopoziomnicy Krzemińskiego, a oto odnośnik do tego eksperymentu:

      https://niebocentryzm.blogspot.com/2019/04/horyzont-potwierdza-niebocentryzm.html

      Dalej - kolejnymi dowodami na Niebocentryzm są: stwierdzona Linia Karmana - szkło nieba, zaś świadectwem o nim są na ziemi substancje, zwane , a największym jego fragmentem (mógł odpaść, gdy jakiś meteoryt spadał na ziemię) jest tzw. "Oko Sahary". Dalej mamy efekt lornetkowy, mamy to, że laser odgina się do góry o jakieś 10-15cm na 1km, co potwierdzają badania niemieckie, prof. Heinricha Hoechnnera i Wilhelma Martina. Pierwszy działał kilkadziesiąt lat temu, zaś ten drugi - dzisiaj. Dalej mamy oczywiście Pismo Święte, gdzie wielokrotnie jest wspominane o firmamencie i o tym, że Pan Bóg mieszka w Niebiosach. Kolejnym dowodem są nagrania z Półwyspu Kolskiego:

      https://www.youtube.com/watch?v=SG19_uhNHkI

      Te odgłosy piekła, każdy może je usłyszeć, a nie zostały one sfabrykowane przez człowieka, bo i po co - jakiej władzy zależałoby na czymś takim, skoro "piekła nie ma"?
      Dodam, że jest to całkowicie zgodne z Pismem Świętym, na przykład w Księdze Liczb, ziemia otwarła swą paszczę, aby wchłonąć buntowników: Datana i Abirama i heretyka Korego (Koracha) : Li 16, 29-33
      Tłumaczenie ks. Wujka, przepisuję ze współczesnymi zgłoskami:

      "Jeśli zwyczayną ludziom śmiercią zginą, i nie nawiedzi je plaga, którą i inni nawiedzeni być zwykli, nie posłał mnie Pan, ale jeśli nową rzecz uczyni Pan, że otworzywszy ziemia paszczękę swą pożrze je, i wszystko co do nich należy, i wstąpią żywi do piekła, poznacie że zbluźnili Pana.

      Natychmiast tedy skoro przstał mówić, rozstąpiła się ziemia pod nogami ich:

      i otworzywszy paszczękę swą, pożarła je z namioty ich, i ze wszytką majętnością ich:
      i zstąpili żywo do piekła, okryci ziemią, i zginęli z pośrodku zgromadzenia."

      Podsumowując, mamy bardzo wiele dowodów na Niebocentryzm, zaś na Pańskie wątpliwości teologiczne mogę powiedzieć tyle, że Różaniec Święty rozwiązuje takie dylematy, bo Niepokalana prowadzi nas pośród zagadnień, również w tych świętych sprawach i przepłyniemy spokojnie, bez szaleństw i nie napotkamy na rafę.
      Dlaczego Vassula Ryden mówi o Komunii Świętej pod dwiema postaciami?
      Proszę sprawdzić, że jest przedstawicielką jednego z katolickich obrządków wschodnich i tam jest to normalne.
      Niech Pan od nas nie odchodzi, wiele stracilibyśmy, jako czytelnicy.
      Z wyrazami szacunku,
      Henryk Adrian Kamieniecki

      Usuń
  20. C. P. "Ks. Natanek ma rację - twierdzi Jerzy Zięba"

    x. Natanek wiele mówi prawdy tylko czy Wieczerniki DŚ nie są przesadzone że niby Bóg działa w koniunkcji od razu i na trwale i kompleksowo (x. mówił że staliśmy się poszukiwaczami Boga przez modernizm kościelny). Jeżeli Duch może tę koniunkcję spełnić (czyli bez związku z cierpieniem) to gdzie jest w Biblii dowód???

    Paweł T.

    OdpowiedzUsuń
  21. C. P. "Musisz to wiedzieć! (458) "

    Ten tytuł wideoklipu jest w metajęzyku - powinien być w cudzysłowiu, inaczej człowiek się oszukuje że jest coś bardzo ważnego pokroju czysto teologicznego

    Paweł T.

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę że wierzę w niebocentryzm ale powód tych moich wpisów jest prozaiczny - nie mam już pieniędzy na jego praktykowanie bo musiałbym kupić znowu mnóstwo informatyki (RPI 0 Noir + ~150x chyba SDHC dla pewności) aby było kompatybilnie (specjalnie pewnie robią niekompatybilne), za co jestem raczej obrażony. Z taką "wiarą" (Duch nie namaścił mojej nieprawidłowej karty pamięci) to Polacy by szybko wyginęli dlatego 99% to moja intuicja, po sobie także to potwierdzam. Polacy mają mszę pawłową (gł.) bez chwały Boga prawie. Nie mają gdzie Boga zdobyć a ja nie mogę kupić kart pamięci do noktowizora do NC. Nie jest to tragedia? Na Trumpa i inne bym powiedział bzdety polityczne nie liczę że Polsce szybko pomoże. Ma swój kraj.
    Polityka to pierdoły moim zdaniem gdy bez wiary 100% (czy to protestantyzm???) Oświatę przymusową trzeba zlikwidować żeby ludzie się też nie bali. Biblioteki publ. dez-ateizować i rozszerzyć. LGBT to jest przykrywka też żeby odwrócić od tego uwagę. I traktować "psychotropy" jako narkotyki bezwzględnie, zabronić alkoholu i tytoniu (sprze)dawać. Sami sobie zrobią w banioku. Izby wytrzeźwień chyba bez sensu. Niebieska karta p-ko przemocy domowej OK byleby niegrzeczne dzieci były karne rodzicielsko. Ślubu czysto cywilnego zabronić. Państwo trydencko-katol. . NFZ bez składek i innych tzw. np. "opłat" czy "polisy". Wojsko - śmiech, zlikwidować bo mamy wojska anielskie.

    Jeżeli w objawieniach widzę brak matematyki to raczej mnie nie rozpalą. Niebo - czyściec - ziemia wymaga dookreślenia zakresu nazw.

    Paweł T.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przedstawię Panu nieco matematyki w odniesieniu do Nieba, Czyśca i Piekła. Jednym z wyróżników dla nich jest czas. Pod tym względem każde z tych miejsc posiada charakterystykę fizyczną, która determinuje jego przeznaczenie.

    http://teologiawnauce.blogspot.com/2014/09/rozwazania-o-czasie.html



    OdpowiedzUsuń
  24. C. P. "Masz gorączkę"

    Skrajna gorączka jest dobra bo oddziela jak wierzę że doświadczyłem kiedyś, częściowo duszę od ciała, tylko trzeba się dobrze zapatrywać. Jak mówi ks. Natanek z objawień (dział "Synowie Łaski...") bardziej wypatrywać Boga niż kataklizmów itp.


    Widzę że moje niedowiarstwo wypływa z naleciałości modernizmu w kościele. Kościół mówi jak pamiętam np. "Przypatrzmy się", (dusza) "spalać jak świeca", "moja bardzo wielka wina", "za dusze w czyśćcu cierpiące", (Alfred) "Nobel". Pisze "kurs ALPHA". "Bóg sam wystarczy", "rok miłosierdzia", "ubodzy". Totalne pomieszanie, nieścisłość, niedookreślenie, skrótowce, hasełka "klucze" niespójnie ze sobą pomieszane liczne jak mrówki, gwiazdy na niższym niebie niemal. Protestantyzm, dział I, dział II, dział ... . Luter, imigranci. Fancisco nie klęka przed Sakramentem do adoracji, prawda? Na pewno odprawia albo zezwala na to na czarnym z obrusu ołtarzu (flimik był). Satanizm. Modły "Lucifera". Ale już >10 lat temu tak było tylko że jeszcze nie tak wprost, to było ukryte. Człowiek wtedy bał się licznych grzechów, rzekomo **bardzo** ciężkich bo mu nagadali kapłani i katechiści w szkole (cieszę się że nie poszedłem na bierzmowanie) że Boga trzeba się bać bo do niego nie mamy przystępu (wprost tego nie mówili ale umieją tak pokierować żeby tak zmanipulować) - NL programming. Wmówili że ofiara to cierpienie a nawet że św. Faustyna tak mówi, pośrednio - cwaniacy.

    Czy "papież" Franciszek zachęca do chipów (nie wprost), dla jakiegoś rodzaju bezpieczeństwa świata? Coś koło tego, na "tubie". A wolę DuckDuckGo od wyszukiwarki Google bo nie będę popierał jakiś globalistów.

    Nie napiszę od razu książki swojej na ten temat bo mogę się zgorszyć. Raczej tylko w kawałkach. Zarys listy herezji już mam.

    Kościół trydencki (że tak nazwę) też mówi "mea maxima culpa" ale to jednak topi się w "Clementissime Pater" i "Unitate Spiritum/s Sancti/um/us Deus/m". Liturgia "pawłowa" to dla naiwnych, idiotów i prymitywów i żydów i innych faryzeuszy, zielonoświątkowców przepraszam.

    W mojej opinii jeśli zielonoświątokowiec nie bluźni Sakramentowi i Maryi to może być czysty. Ale raczej to wtedy by był bezdenominacyjny czy nieprotestant. Przecież protestanci też mają pomieszanie.
    Co sądzicie doktrynalnie o Derku Prince? Wg Amigtywind Bóg jest (nawet) niezależny od religi byleby wierzyć w Abba oraz Jahoszua oraz Ruach.
    Vassula: ...protestanci[...] jesteście Moi.


    Co x. Rydzyk gadał że "myśli o śmierci"? No a o czym ma myśleć skoro ma biznesy, expensive car(s) i posoborowie, "NOWĄ ewangelizację" bo tradycja dla tego "b. maryjnego" x. nie ma większego znaczenia.


    A w parafii "swojej" niemiejscowej osiedlowo, trydenckiej (w 1/2) też słyszałem że nie liczy się ryt, krótko, w postaci ~ czy klasyczna czy zwyczajna to czcimy. X. co chętnie mówił o przykazaniach zachorował nie tak dawno jeśli to o nim tamten mówił (przecież nie pójdę do faryzeuszy się dopytać), a może kłamał skąd mamy wiedzieć.

    Najlepiej włączyć net x. Natanka w tej apokalipsie obrządkowo-homiletycznej.

    Paweł T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny Panie ja na temat Kochanej, Najświętszej, Niepokalanej i Boskiej Matki Maryi znam już prawie wszystkie treści z proroctw i nauk świętych.Jest inaczej niż Pan myśli i pisze. takaprawda

      Usuń
  25. [Piotr]: Fragmenty Orędzi przekazanych przez proroka Cypriana Polaka z lat 2015-2017 w 24-stronicowym pliku PDF: (plik dostępny przez 7 dni) https://we.tl/t-ZhDoH4htP5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr]: Prosiłbym, aby nikt nie wprowadzał poprawek do tego tekstu, bo nie zawsze wychodzi to na dobre. Wolałbym, aby ktoś zarobił parę groszy na rozdawaniu wydruków zestawu, niż coś poprawiał, nawet jeśli wydaje się to słuszne. Tekst jeszcze będzie potrzebny, a jeśli będzie pomocny, to zrobię kolejny zestaw. Wszelka praca nad tym tekstem ma oczywiście wspomóc przyszłe, oficjalne wydania, ale muszą to być działania możliwie profesjonalne. Zestaw celowo ma 24 strony, tak, aby trzema zszywkami spiąć 12 kartek. Co dalej, to zależy od Państwa pomocy.

      Usuń
  26. Przypominam, że anonimowe komentarze nie są umieszczane.
    Może być oczywiście z konta anonimowy, ale musi być imię lub nick, zawsze to samo.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.