UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 24 lipca 2019

8 - 11 VII 2019 Daję Ci wszystko ci Ci potrzebne. Wykorzystuj wszystko co ci daję


6, 7 lipca nie było przekazu.

Poniedziałek, 8 lipca

11.00

Zapisz
- Ciesz się, dziecko, dniem na wyjeździe. Zażywaj tego co należy i co godne.
- Tak, Panie Jezu, dziękuję.
- :) Nieco smutny uśmiech Pana Jezusa.

16,46
- :)
- Dziękuję Panie Jezu.

..................................................................
Wtorek, 9 lipca nie było przekazu.

........................................................

Środa, 10 lipca
Po 24- tej

Zapisz dziecko:)
- Cóż zapisać Panie?
- Czego teraz potrzebujesz dziecko?
- Nie mogę spać Panie? Wezwałeś mnie więc do pisania.
- :)
Ale czego potrzebujesz dziecko?
- Ty, Panie, wiesz czego ja naprawdę potrzebuję. Co mi jest potrzebne.
- Daję Ci wszystko ci Ci potrzebne. Wykorzystuj wszystko co ci daję.
- Tak Panie Jezu.
- :)

...............................................
Czwartek, 11 lipca

Po 24- tej

Zapisz dziecko:) smutny uśmiech.
- Cóż zapisać Panie?
- Kochasz mnie dziecko?
- Ty wiesz, Panie, że tak.
- Słowami?
- Ty wiesz Panie.

Co do tej niewiasty. Nie może być tak byś się stresował. Nie będziesz do niej pisał przez miesiąc. Nie napiszesz słowa.
- Dobrze Panie Jezu. Dziękuję.

1.24

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Dobrej nocy dziecko.
- Dziękuję bardzo Panie Jezu.

19.08
Co do tej niewiasty, która miała wypadek.
Tak, spotkanie z Tobą uchroniło ją od śmierci.
- I co ja mam, Panie Jezu, z tym zrobić?
- Nie mów jej tego dziecko:)
- Dobrze Panie Jezu:)

23.55

Zapisz dziecko
- Potrzebujesz tego dziecko.
- I cóż z tego Panie?
- :)
- Nie chcę mieć żadnych potrzeb oprócz Ciebie.
- I tak jest po części. Jesteś jednak na tej ziemi i dopóki będziesz na niej będziesz miał różne potrzeby.
- Całuję twe stopy Panie.
- :) Pobłażliwy uśmiech Pana Jezusa)
Błogosławię ci na nowy dzień.
- Dziękuję Panie Jezu.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Przypominam o zasadach komentowania pod Orędziami.

1. Komentarze z konta anonimowy tylko z nickiem lub imieniem przed lub po komentarzu.

2. I nowa zasada. Komentarze  nie odnoszące się bezpośrednio do Orędzia mogą być umieszczane dopiero wtedy gdy będzie przynajmniej jeden komentarz odnoszący się bezpośrednio do Orędzia.

K.M.

28 komentarzy:

  1. +
    Och te rozmowy Boga z człowiekiem.
    Jezus, który czuwa nad całym światem w tej samej chwili pyta Swe dziecko czego potrzebuje albo czy kocha. To mnie urzekło od początku czytania Orędzi i nadal zachwyca.
    Przesyłam imieninowe życzenia dla otrzymującego słowa od Pana Jezusa:)
    Życzę, obfitych łask Nieba i Matczynej opieki Maryi Niepokonanej.
    Dołączę ,,Moja pieśń na dzień dzisiejszy" Teresy 500 z koncertu poezji Karmelu w Rymanowie.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę temat ruszyć, proszę o kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  3. RUCH OPORU:
    Kazanie na VI Niedzielę po Zesłaniu Ducha Świętego

    Umiłowani w Chrystusie Panu!

    https://zascianekporusza.wordpress.com/2019/07/21/kazanie-na-vi-niedziele-po-zeslaniu-ducha-swietego-pius-x/

    Pozdrawiam
    In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli dobrze kojarzę w "Poemacie Boga-Człowieka" Pan Jezus mówił to samo, że Bóg daje człowiekowi zawsze to co konieczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kogo głosować w wyborach,czy wśród polityków są godne zaufania osoby? Czy Pan Jezus mówił coś na ten temat? czy ma to w ogóle jakieś znaczenie dla Jezusa Chrystusa na kogo oddamy głos? Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj rozpoczynamy Nowennę do Boga Ojca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęść Boże,
    Czy katolik może kłamać? Obiecłam zięciowi lewicowcowi że nie będę mojego wnuka uczyć religii. Inaczej by wnuka do mnie nie puszcał. Ale ja tak nie mogę... Nie powinnam była obiecywać, zerwac kontat? Czy mogę tak robic w tajemnicy z wnukiem? - Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Myślę, że problem jest bliski wielu osobom. W zasadzie są to sprawy sumienia, właściwe do porozmawiania ze spowiednikiem. Z Orędzi wiemy, że o Prawdzie trzeba raczej krzyczeć niż milczeć. Przez milczenie lub kłamstwo zięć może utwierdzić się, że to on ma rację. Ludziom trzeba dawać do zrozumienia, że żyją w błędzie.

      W Księgarni św. Jacka są do kupienia książeczki dla dzieci o objawieniach Matki Bożej. Kupiłem o Fatimie i Gietrzwałdzie, gdyż już dzieci trzeba uczyć interesowania się objawieniami.

      Usuń
    2. Łatwo to mówic ze nie wolno kłamać, przeciez ja wiem ze nie wolno. Strach mna kieruje kocham wnuka ale wiem, ze i corka izięć są konsekwentni i jak wykryją to mi utną kontakt. Wnukowi tak obce są tematy religijne ze jak mu o tym mowie to albo sie nie skupia na tym wcale albo prosi o jakto on mówi chcę inną bajkę. Ja w jego wieku (lat 4) potrafiłam juz wszystkie podstawowe modlitwy i chodziłam na religię i do kościoła. Grażyna

      Usuń
    3. Droga Pani jak dziecko lubi bajki,historie dostosowane do jego wieku, opowieści to są takie tzn. "Opowieści biblijne" dla dzieci. Np. https://livro.pl/biblijne-opowiesci-dla-dzieci-zanconato-silvia-sku1106424165.html?gclid=EAIaIQobChMI8er4m7fT4wIVQ6sYCh3sTQ75EAQYASABEgJqZ_D_BwE&gclsrc=aw.ds

      Usuń
  8. Czy pana dzieciom się podobają te książeczki, są one ładne, takie dla dziecka ciekawe zeby naprawde przyciagały? Bo dziecko tego nie widzi tak ajk dorosły ze doceni cud, tylko obrazki i trzeba sie starac o to zeby patrzylo dziecko i ccialo słuchać. Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Książeczki są dla dzieci mojego brata. Brat mieszka z rodziną za granicą, tym bardziej kontakt jest utrudniony. Dzieci jeszcze są dość małe, książeczki jeszcze trochę poczekają. Mama posyłała nas na religię od 3-4 roku życia. Mieliśmy bardzo dobrą katechetkę - siostrę zakonną, a na dodatek rodzice byli cały czas na sali i mieli wgląd na jakość nauczania. Uważam, że tak powinno być. Książeczki są tu tylko pomocą, bo jakoś trzeba wprowadzać dzieci w świat objawień. Mi się podobają i kupię następne.

      Jest taka wizjonerka "Dziewczyna Mojej Woli". Pan Jezus dużo przekazał tam o tym, jak wychować dzieci, że nie powinny mieć bajek o magii, treści za bardzo zmyślonych, fikcyjnych fabuł, bo dziecko traci wtedy poczucie rzeczywistości i religia też może wydawać się bajką. Wiara i objawienia to jest rzeczywistość. Nie bajka - tak to ma być uczone.

      Co do strachu. No cóż, trzeba to pokonać wzrastając w wierze i miłości.

      Usuń
    2. Bóg zapłać za porady. Jeśli brat pański jest za granicą to niedobrze, lecz to tylko miejsce przebywania i na pewno chwilowo, gdyż wielu ludzi przebywa na emigracji jedynie zarobkowo, powracają po roku dwóch najdalej. Na pewno brat bardzo ceni sobie pana zaangazowanie w religijne wzrastanie dzieci. Dużo gorzej jest wtedy gdy ludzi dzieli nie taki dystans kilometrow i granica kraju ale dystans od wiary. - Grażyna

      Usuń
  9. +JMJ

    Padło tutaj pytanie o wybory i sprawy wyborcze.
    Mam też takie pytanie na e-mail.
    A przecież Pan Jezus mówił o tym niedawno i bardzo dobitnie.
    Natomiast te słowa pozostawały bez echa a także moje dopowiedzenia w tej sprawie i moje podejście do czego Pan Jezus też się odnosił. Na przykład wywiad jeszcze z 2014 w którym jest ta sprawa postawiona.
    Pan Jezus powiedział zasadniczą rzecz odnośnie wyborów, którą powiedział nie tylko przeze mnie, ale potwierdził u Michaliny od Apokalipsy, które to Orędzia Pan związał z tymi.
    Ja się chcę odnieść do tego i przypomnieć pod jednym z najbliższych Orędzi, jednakże póki co ktoś kto zna te Orędzia przypomni to i zbierze bo to sprawy niedawne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Dużo o wyborach Pan Jezus powiedział 17 lutego tego roku. Za duży fragment by tu wklejać, dam tylko link:
      https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/02/17-ii-2018-czy-w-tym-roku-bedzie.html

      Usuń
    2. Tak,ale nie padają takie nazwiska jak przykładowo: Patryk Jaki, Konrad Berkowicz lub Marek Jakubiak. Nie wiem też co sądzić o Grzegorzu Braun? Prawda jest taka,że za mało wiemy.

      Usuń
    3. Na dzień dzisiejszy Polacy są skazani na rządy PO albo PiS. To jest dramat. Oczywiście wydaje mi się,że rządy PiS są nieco lepsze, natomiast ludzie z tej partii też sprzedają Polskę. Co mamy zrobić?nie wiem jak inni,ale ja odczuwam smutek i strach przed następstwami działań tych ludzi. Chce się krzyczeć: Boże ratuj!

      Usuń
    4. [Piotr] Nazwiska padają w różnych Orędziach. Pod linkiem Orędzie o liderach Konfederacji, którzy są potomkami Żydów przysłanych na ziemie polskie jeszcze za cara. Uważam, że listy wyborcze nie są szczelnie obsadzone agenturą. Warto odchodzić od głosowania na kandydatów z kilku pierwszych pozycji na liście i prześledzić pozostałe kandydatury. Obowiązkowo powinny być to osoby realnie broniące życia człowieka. https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/05/22-27-v-2019-roszczenia-zydowskie-po_67.html

      Usuń
  10. PRAGNĘ WAM JESZCZE RAZ PRZYPOMNIEĆ, ŻE WYBRAŁEM WAS SPOŚRÓD 12 NARODÓW, KTÓRE MAJĄ MI POMÓC PRZYGOTOWAĆ MOJE PRZYJŚCIE. TERAZ PO RAZ OSTATNI UPOMINAM SIĘ, MOJE POLSKIE DZIECI, O MOJĄ INTRONIZACJĘ, DO KTÓREJ W DALSZYM CIĄGU NIE DOSZŁO. JAK ŻEBRAK O TO PROSZĘ. WIEM, ŻE WY – W SERCACH WIELU Z WAS TEGO BARDZO PRAGNIECIE, I JA BĘDĘ O TYM PAMIĘTAŁ, ILE WY ZADALIŚCIE SOBIE TRUDU W WALCE O TO BOŻE DZIEŁO. https://urbietorbi-apokalipsa.net/pl/ap/helena.html#11-04-2014
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o wybory do PE, warto zajrzeć na oficjalną stronę wyników: https://wybory.gov.pl/pe2019/pl/wyniki/komitet/19905/pl

    Ciekawe jest to, że w przypadku Konfederacji procentowe wyniki na wsiach i w mieście są podobne, natomiast dużo wyższe na statkach i zagranicą - ponad 13%. Przypadek? Może wyniki poza granicami kraju trudniej było sfałszować?
    Z Bogiem
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +
      Wpływ na wyniki wyborów może mieć 5G. Polecam na YT Jerzy Zięba- list dr.Diany Wojtkowiak w sprawie 5G do Prezydenta; od 42 min
      Maria.

      Usuń
  12. Panie Krystianie, z papieżem Benedyktem XVI, tak jak mówił Pan Jezus, było różnie. takaprawda
    Benedykt XVI chciał Bergoglio na stanowisku Sekretarza Stanu
    https://gloria.tv/article/dJpJHND74uAh4cANr8gVQJLgC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Benedykt XVI to ciekawy temat. Spotkałem się z opinią,że powinien sprawować swą funkcję do śmierci i,że to dobry papież, natomiast Franciszek jest podstawiony przez masonów.

      Usuń
    2. Też tak chcę wyrazić, napisałam to po to, że nie od razu był cały dla Pana Jezusa, to przyszło z czasem. takaprawda

      Usuń
  13. https://gloria.tv/album/caDRyJtFe3q44XasJnP4pXX6j
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Boże spraw bym umiała korzystać z tego co mi dajesz, żeby te wszystkie łaski się nie marnowały. Kocham Cię, choć o wiele za mało... prowadź mnie za rękę jak małe dziecko bo sama jestem jak ślepa... K.K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam Panie Krzysztofie i wszystkich czytelników.Chciałbym Wam pokazać filmik na yt o miejscu, w którym dla siostry Czesławy ukazywał i ukazuje się Pan Jezus, Matka Boża i inni święci. W filmiku siostra opowiada w skrócie historię objawień i różnych sytuacji. O to link https://www.youtube.com/watch?v=oTLXrg7DdWc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.