UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 19 stycznia 2020

10.01.2020

10 stycznia 2020

Zapisz dziecko
- Odczuwasz nową dolegliwość – wynikła ona z leczenia. Lecz też nie usłuchałeś wewnętrznego głosu, żeby pewnej rzeczy nie robić i pojawiła się dolegliwość.
- Tak Panie Jezu.
- <nieczytelnie zapisane słowo C.P.> ,ale jeszcze dzisiaj w dzień i wieczorem będziesz odczuwał.
/ Tak się stało jak Pan Jezus powiedział. Dolegliwość odczuwana była w dzień i wieczorem, ale na drugi dzień rano już nie. Uwaga napisana przy publikacji 19 stycznia C.P/.
- (:
- Trzeba było słuchać dziecko:)
- Tak Panie Jezu.
- :)

- Panie Jezu, patrzenie Ci w oczy. Ja w tych oczach widzę siebie, moją duszę i się sobie nie podobam. Lubię tulić się do Ciebie, ale nie patrzeć Ci w oczy.
- Oto wyznanie dziecko. Wyznanie człowieka: Bogu świeczkę i diabłu ogarek:)

Tutaj nie jest pewne (w poniższym zdaniu) czy to słowa ode mnie czy od Pana Jezusa, chyba ode mnie. Następne zdanie jest od Pana Jezusa.
- Wtorek i środa były dość dobre – wzrastałem <nieczytelnie zapisana końcówka słowa, pisze „wzrastałecz” C.P>. Czwartek regres.
- Zaczęło się od małego nieposłuszeństwa - nieposłuchania natchnienia. Diabeł wchodzi w każdą szczelinę tylko mu dać miejsce.

20.06

Zapisz dziecko
- Wczoraj wyszedłeś – nie było tego konsekwencji, dzisiaj poczułeś się gorzej.
Nie martw się tym, że nie możesz pewnych rzeczy zrobić. Nie możesz też dać podziękowań, dać potwierdzeń.
- Tak Panie Jezu.
- Ofiaruj mi wszystko, po to te cierpienia, które najbardziej dotykają Cię duchowo, że tak mało możesz zrobić mając cały dzień do dyspozycji i hojne wsparcie i bardzo źle się z tym czujesz.
- Tak Panie Jezu (:
- Moje biedactwo:)
-:)
- Och Panie Jezu ja jestem dobrze traktowany a Ty?
- Jednakże za życia zawsze byłem zdrowy. Wam a zwłaszcza Tobie potrzebne są choroby i nawet ograniczenia takie, że chcę abyś pojechał a Ty jesteś chory i to się odwleka, mówisz sobie „dziadostwo”. Jednak to nie jest „dziadostwo” :). To wszystko jest pod Moją kontrolą. I ten włos Twój, który wyszedł przy czesaniu i drobna ranka na kciuku, nie wiadomo z czego się biorąca, gdy myłeś kilka naczyń. Te dwie rzeczy, które kupiłeś to chciałem byś je kupił.
- Dziękuję śliczny Jezu, Chryste Królu.

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

6 komentarzy:

  1. Ja chciałem tylko przypomnieć że jutro Koronka do Bożego miłosierdzia, odmawiana o 15 i 20 w intencji pełnej intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski
    https://youtu.be/yKz2BqUISKo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj było tylko 32 podpisy petycji dzisiaj ponad 100 kto ma możliwość proszę o udostępnianie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ode mnie podały dalej tylko dwie osoby. Ludzie jakoś omijają ten temat...

      Usuń
  3. W tvpinfo mówili o nowej książce autorstwa papieża BenedyktaXVI i biskupa Sarah. Jest w niej zawarty sprzeciw wobec zniesienia celibatu, które planuje Franciszek. Mam nadzieję że za przykładem papieża Benedykta pójdą biskupi i księża i odważnie staną po stronie prawdy.
    Kalina

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.m.pch24.pl/anglia-posagiem-matki-bozej--katolicy-wracaja-do-starego-obrzedu-po-600-latach-pch,73380,i.html?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=post&utm_term=pch&fbclid=IwAR0bo5Qk9vpz_xigquB-q9gh52HGhvO883TUVsRd7QJUlpSvbLi0xCg_WBQ dość ważna informacja, Anglia zawierza siebie Matce Bożej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Pana Jezusa przez serce Maryi naszej ukochanej Matki Amen

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.