UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 24 stycznia 2020

19 - 22 I 2020

18 stycznia nie było przekazu

...........................

Niedziela, 19 stycznia 

23.46

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
Uważasz, że jesteś coraz gorszy w miarę Mojej, ciągle wzrastającej dobroci?
- Tak uważam, Panie Jezu.
- :)
- Dlaczego się uśmiechasz Panie?
- :)

...........................................

Poniedziałek, 20 stycznia nie było przekazu

.........................................

Wtorek, 21 stycznia

Po 24- tej
Zapisz dziecko
- Pytasz czy  to wewnętrzne pouczenie ode Mnie i chcesz się upewnić?:)
- Tak Panie Jezu.
- Tak dziecko, ode Mnie. Wyjazd odwleka się już długo a jesteś na tyle zdrowy, że możesz się spakować i lecieć.:)
- Dziękuję Panie Jezu.

24.20
Piszmy dziecko
- Musisz się postarać aby był pokój z ogrzewaniem, dogrzewaniem. Postaraj się to sprawdzić przed wylotem.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

.......................................

Środa, 22 stycznia

1.00
Zapisz dziecko:)
- Cóż zapisać kochany Panie?
- Kocham Cię dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu, ale nie warto mnie kochać.
- Starasz się dziecko, Ja znam Twoją przyszłość.
- Dziękuję Najdroższy Panie.
-:) Piękny uśmiech Pana Jezusa.

Około 2.00
- Nie możesz spać dziecko:)
- Nie mogę Panie Jezu. Bieda. Dodatkowe rzeczy przed wyjazdem a ja jestem śpiący i zmęczony i nie mogę spać.
< Niepewny zapis zdania, trzy niezrozumiałe słowa i czytelne "cały czas". C.P>.
- :)
Potrzeba dziecko trochę wysiłku, także z takim wyjazdem. Nie masz nikogo kto by o to zadbał. Jednakże dbają Ci, którzy słuchają Mego Słowa abyś mógł pojechać  na kosztowny przecież wyjazd, choć starasz się aby była to tania wersja:).
Tak dziecko, miesiąc jest Ci niezbędny i powinno to być jak najszybciej.


10.05
- Cóż dziecko, skoro Twoja mama świeżo zachorowała i jest mocno przeziębiona i ma gorączkę, nie możesz kupować dzisiaj biletów lotniczych, aby zgodnie z Moją Wolą polecieć  w czasie najpóźniej 5 dni.
- O Panie Jezu, ale to jakoś... Ty chcesz i dopuszczasz. Może to diabeł sprawił tę chorobę. Zrobiła mi numer na ostatni dzień starego roku gdzie zepsuła czuwanie w Krakowie i teraz to.
- Tak, jednak to nie jest jej wina. Nie przeziębia się często i zdrowieje szybciej od Ciebie:). Trudno dziecko, kupisz bilety jak poczuje się lepiej.
- Ale czemu, Panie Jezu to dopuściłeś?
- Utrudniam to czego chcę dla duszy.
- No tak, Panie Jezu.

Po pauzie
- Jestem niepocieszony, Panie Jezu, będę grymasił i dokazywał.
- Pilnuj się dziecko:) Pan Jezus grozi palcem.
:) < To też uśmiech Pana Jezusa C. P.>

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)




////////////////////////////////////

+ Przypominam, że komentarze tutaj muszą być podpisane imieniem lub nickiem ( jeśli są z konta anonimowy). Podpis zawsze taki sam, a jeśli ktoś chce zmienić, bo na przykład Gustaw zmieni się w Konrada:), to musi o tym poinformować.

Jeśli jest anonimowy, to niezależnie od treści którą niesie, może być niedopuszczony albo usunięty bez wyjaśnienia.

43 komentarze:

  1. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Przypomniało mi się kilka rocznic co do 24. i 23. stycznia.

    Trzy lata temu w boliwijskiej Cochabambie zamordowano polską świecką misjonarkę Helenę Kmieciównę, sprawca miał zadać 14 ciosów nożem. Postać ta bywa nazywana nową Karoliną Kozkówną, pamiętajmy o tej osobie, gdyż w przyszłości może zostać ogłoszona męczennicą.

    75 lat temu miało miejsce bezprecedensowe podpalenie katedry gnieźnieńskiej. Miasto przetrwało wojnę ze stratami zabudowań na poziomie 15%. Żaden kościół nie był zniszczony, choć w czasie wojny „cywilizowani” Niemcy dopuścili do użytku tylko jeden kościół, reszta nie była dostępna dla wiernych. Dwa dni po w zasadzie bezwalkowym wyparciu Niemców przez Sowietów stała się rzeczy przedziwna. Bolszewicki czołg T-34 ustawił się na rynku i zaczął oddawać strzały do katedry (rzekomo miał tam być snajper). Oczywiście, to wszystko bajka, nikogo tam nie było, zaś pociski „przypadkiem” były zapalające. Bazylika płonęła przez kilka dni, w wyniku czego spłonęły wspaniałe organy (Niemcy urządzili tam salę koncertową), hełmy wież, i doszło do innych zniszczeń. Konstrukcja budynku, jego ściany przetrwały, nie została ona zrujnowana, lecz mocno uszkodzona, choć bardziej, co do elementów drewnianych, czy ogólnie – mniej trwałych. Sprawa była utajniona długie lata, teraz możemy sobie poszukać tego pod hasłem „podpalenie katedry gnieźnieńskiej – będą zdjęcia i inne materiały”. Zniszczenie to otworzyło drogę do późniejszych „badań” katedry, wejścia do podziemi i prawdopodobnie wielką dewastacją zabytków z przeszłości, także prastarej na tym miejscu, które zwie się Wzgórzem, lub Górą Lecha. Kilka lat temu odbyły się obok katedry wykopaliska – odsłonięto fundamenty budynku niemałego (odsłonięto około 15x20m, podaję ten wymiar z pamięci i „na oko”), po czym stwierdzono „tu pewnie był pałac Chrobrego”, wykopaliska zasypano i nie ma tam ani śladu informacji, że coś tam mogło być, nawet, że ktoś tam prowadził wykopaliska.

    OdpowiedzUsuń
  2. [Piotr] "Ponieważ Miłość cię kocha, stajesz się Miłością.", "Przemiana dokonuje się powoli, ale niezmiennie i pewnie.", "Twoje serce i serca twoich bliskich są bardziej zdolne kochać dziś, niż były wczoraj, a jutro będą jeszcze bardziej zdolne do miłości niż dzisiaj, ponieważ Ja odnawiam je nieustannie w każdej chwili." - te cytaty z kanadyjskich objawień są rozwinięciem myśli z niedzielnego Orędzia, dlaczego Wybrani nie mogą być coraz gorsi, skoro Bóg wszystko przewidział i naszą drogę od zawsze miał przemyślaną.

    Nasze zwycięstwo ma być zwycięstwem Miłości, dlatego nie dziwi mnie, że ten kanadyjski prorok Leandre Lachance, ma już prawie 3 miliony polubień. Liczę, że te Orędzia o stawaniu się Miłością staną się hitem w Polsce i że ludzie w końcu zakochają się w Objawieniach: https://pl-pl.facebook.com/Choisis.de.Jesus/

    OdpowiedzUsuń
  3. + Przypominam też, że komentarze tutaj muszą być podpisane imieniem lub nickiem ( jeśli są z konta anonimowy. Podpis zawsze taki sam, a jeśli ktoś chce zmienić, bo na przykład Gustaw zmieni się w Konrada to musi op tym poinformować.

    Jeśli jest anonimowy to niezależnie do treści którą niesie może być niedopuszczony albo usunięty bez wyjaśnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wszyskim na Nowy rok

    Przybądź, Duchu Święty,
    Spuść z niebiosów wzięty
    Światła Twego strumień.
    Przyjdź, Ojcze ubogich,
    Przyjdź, Dawco łask drogich,
    Przyjdź, światłości sumień.
    O najmilszy z gości,
    Słodka serc radości,
    Słodkie orzeźwienie!
    W pracy Tyś ochłodą,
    W skwarze żywą wodą,
    W płaczu utulenie.
    Światłości najświętsza,
    Serc wierzących wnętrza
    Poddaj Twej potędze.
    Bez Twojego tchnienia
    Cóż jest wśród stworzenia,
    Jeno cierń i nędze.
    Obmyj, co nieświęte,
    Oschłym wlej zachętę,
    Ulecz serca ranę.
    Nagnij, co jest harde,
    Rozgrzej serca twarde,
    Prowadź zabłąkane.
    Daj Twoim wierzącym,
    W Tobie ufającym
    Siedmiorakie dary.
    Daj zasługę męstwa,
    Daj wieniec zwycięstwa,
    Daj szczęście bez miary.

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nasz prorok jest ćwiczony z pokory i uległości :)
    Życzę wytrwałości i tego "klik" kiedy zaskoczy coś w duszy (lub podświadomości?) i nie będzie stawiać oporu.
    Kiedy pomyślałam sobie co by mnie tak mogło poćwiczyć, to od razu znalazłam. Mnóstwo jest rzeczy, które mnie w ogóle nie ruszają, "niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba". Ale jest jedna rzecz, o czy Pan Jezus doskonale wie, że gdyby mi ją zabrał ogólnie mówiąc, to odczułabym to jako niesprawiedliwość i łamanie mojej miłości do Boga. Aż sama się dziwię, że tak mi to wyszło, kiedy spróbowałam przelać odczucia na słowa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Leszek
    Ulegając sugestii Tomka, proszącego o wysyłanie informacji o petycji do kręgów katolickich i narodowych, napisałem własną prośbę do Braci Zakonnych z Niepokalanowa. Zastanawiałem się, czy moją prośbę tutaj opublikować, ponieważ Franciszkanie z Niepokalanowa są niedościgłym wzorem Katolicyzmu w Polsce i z całą pewnością wspaniale czynią Maryjną i swoją wolę modlitewną ku pomyślności naszego kraju Polski. Miałem obawy, czy upubliczniając mój tekst nie wprowadzę jakiegoś rozdźwięku w postrzeganiu tego, czego my oczekujemy, a z czym na co dzień zmagają się najbardziej oddani Najświętszej Maryi Bracia Zakonni. Ponieważ jednak w moim tekście nie zauważyłem niczego, co mogłoby w czymkolwiek podważyć estymę Niepokalanowa, więc poniżej publikuję mego maila, którego ze względu na obszerność /powyżej 4 096 znaków/ muszę podzielić na dwie części:

    Do:
    klasztor klasztor@niepokalanow.pl

    Temat:
    Intronizacja Jezusa Chrystusa na Króla Polski.

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Jego Niepokalana Matka Maryja. Kochani Bracia Zakonni, zwracam się do Was z olbrzymią prośbą, będącą kontynuacją prośby Matki Najświętszej, o rozpropagowanie wśród rzeszy tysięcy wiernych, odwiedzających Wasze Sanktuarium możliwości podpisywania petycji o pełną Koronację Jezusa Chrystusa na Króla Polski z przekazaniem Jemu insygniów Królewskich, berła i korony w obecności Prezydenta, Marszałków Sejmu i Senatu oraz przedstawicieli Episkopatu Polski. Petycja ta jest następstwem objawień Błogosławionej Rozalii Celakówny, których treść znacie doskonale, a których aktualności nie sposób nie zauważyć i nie popaść w trwogę o przyszłość Naszej Ojczyzny, Polski. Będąc spadkobiercami Kanonizowanego Maksymiliana Kolbe, jesteście dzisiaj w pierwszym szeregu oporu wobec zła, jakie Nam zagraża ze strony zespolonych sił ciemności, tak jak i On czynił to zawsze, również poza granicami kraju, który ukochał, aż do swojej, męczeńskiej śmierci, a czego jestem pewien, nawet i teraz w Niebie. Grupa wiernych z całej Polski zebrała się na Błoniach krakowskich 24.11.2019 w Dzień Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata, aby w Wolnej Elekcji wybrać Naszego Opiekuna, Boskiego Syna na Króla Polski. W roku 1963 Papież Paweł VI wydał zgodę na publikowanie objawień prywatnych, dzięki czemu dzisiaj mamy możliwość na bieżąco posiadać wiedzę, odnośnie pouczeń dla Polski ze strony Matki Niepokalanej Królowej Polski, Jezusa Chrystusa, Anioła Opiekuna Polski Ave oraz wielu Świętych z Janem Pawłem II włącznie, ale również i ICH ŻĄDAŃ. Jest w Polsce grupa osób, które mają niemalże identyczne objawienia, których nie sposób odrzucić, a ich treść ludzi z otwartym sercem i umysłem, a przede wszystkim głębokiej wiary musi sprowokować do działania. I właśnie WY, Kochani Bracia Zakonni macie najsilniejszy oręż do poprowadzenia krucjaty koronacyjnej, mając Najwspanialszą Wstawienniczkę Waszych i naszych próśb i najsilniejszą broń modlitewną jaka istnieje, ze wsparciem Świętego Maksymiliana Kolbego. /ciąg dalszy w następnym poście od Leszek/

    OdpowiedzUsuń
  7. Leszek
    Ciąg dalszy mojego maila do Niepokalanowa

    Natychmiastowym "efektem" naszej, Narodowej Wolnej Elekcji w Krakowie obok Kamienia Papieskiego, było wydanie zgody 05.01.2020 przez władze Krakowa na urządzanie wyścigów konnych na Błoniach Krakowskich, mających prawdopodobnie być manifestacją zadeptania wszystkiego, co może kojarzyć się z wyjątkowością tego miejsca, a jak myślę z wizytami Świętego Jana Pawła II i Naszej Wolnej Elekcji również. Dlatego uniżenie proszę, zwracając się do WAS, o wsparcie wśród wiernych wiedzy na temat możliwości podpisania petycji, która jest w zasadzie jedyną, ale jakże ważną dla przyszłości Katolickiej Polski. Bez dopełnienia Koronowania Jezusa Chrystusa na Króla Polski stracimy wszelkie łaski z Nieba, a sami zostaniemy unicestwieni poprzez Jego karę za nasze sodomickie grzechy i naszą krwawą pokutę, o czym zaświadczają ludzie prorokujący w Polsce: Krzysztof Michałowski, Grzegorz Wróblewski i Maria z Domów Modlitwy Jana Pawła II. Będąc człowiekiem świeckim, w dniu 20.01.2020 wraz z innymi świeckimi i niektórymi z księży wziąłem udział w ogólnoświatowej Koronce Do Miłosierdzia Bożego w intencji Koronacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski o godz.15.00 i 20.00 i jakie było moje wspaniałe zaskoczenie, kiedy dowiedziałem się, że w Polsce modliłem się w grupie ponad 300tyś osób oraz w grupie ponad 100tyś ludzi z Polonii poza granicami Polski. Wierzę, że WY, jako Postaci osobiście ochraniane przez Jezusa Chrystusa i Jego Niepokalaną Matkę najlepiej rozumiecie moje przesłanie, i zareagujecie zgodnie z inspiracją od NIEJ poprzez Ducha Świętego. A oto link do petycji:
    https://www.petycjeonline.com/zo_najwaniejszy_podpis_ycia_to_duchowy_ratunek_polski
    Gdyby link nie zadziałał, to na stronie petycjeonline.com jest petycja pt "Złóż najważniejszy podpis życia. To duchowy ratunek Polski." i właśnie o nią chodzi.

    Niech Was Bóg w Trójcy Jedyny Błogosławi
    I Wasza Opoka, Matka Boża Niepokalana

    z poważaniem Leszek ......

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwi mnie nic, że "przypadkiem" mi się kliknęła dokładnie ta stronka (pierwszy raz w życiu)
    https://viviflaminis-deogracias.site123.me/kazania/kazania-św-jana-mari-vianeya
    1. O POKUSACH
    JEZUS BYŁ ZAWIEDZION NA PUSZCZĘ OD DUCHA,
    ABY BYŁ KUSZON OD DIABŁA.
    Mt 4,1
    To, że Jezus Chrystus wybiera sobie na miejsce modlitwy pustynię, nie powinno nas dziwić – przecież przebywanie na pustyni nie było dla Niego niczym zdrożnym.
    Nie jest też szczególnie zastanawiające to, że zaprowadził Go tam Duch Święty – przecież przewodnikiem Syna Bożego nie mógł być nikt inny jak tylko Bóg.
    Co nas natomiast zdumiewa to; to, że był kuszony przez złego ducha, że ten duch ciemności dwukrotnie uniósł Go nawet nad ziemię. Gdyby nie to, że opowiedział o tym natchniony Ewangelista, nie chciałoby się nam wierzyć w prawdziwość tego wydarzenia.
    Kiedy jednak dłużej zastanowimy się nad tym, przestaniemy się dziwid i z radością w sercu podziękujemy dobremu Zbawicielowi za to, że pozwolił kusid Siebie po to, żeby nam wysłużyd zwycięstwo w trudnych walkach i napaściach ze strony piekła. Jacy jesteśmy dzięki temu szczęśliwi! Od tego czasu możemy zwyciężać pokusy, bylebyśmy tylko naprawdę tego chcieli.
    W dzisiejszym kazaniu chcę wam pokazać, jakie pożytki płyną dla nas z pokus, i w jaki sposób mamy z pokusami mężnie walczyć, żeby w niebie otrzymać koronę chwały.
    Nie muszę wam dowodzid tego, że po świecie błąkają się czarci, którzy nas kuszą. Wie o tym każde chrześcijaoskie dziecko, które się uczy katechizmu. Bo jest tam takie pytanie: „Czy wszyscy aniołowie pozostali wierni Bogu?" Jest też odpowiedź: „Nie. Wielu z nich zbuntowało się przeciw Bogu i za karę zostali strąceni z nieba do piekła."
    Na dalsze pytanie - „Jakie jest zajęcie tych zbuntowanych aniołów?" — katechizm odpowiada: „Kuszą ludzi, chcąc ich przywiesi do złego." Dużo mamy na to w Piśmie Świętym dowodów. Diabeł kusił pierwszych rodziców w raju ziemskim. To tutaj odniósł swoje pierwsze zwycięstwo, które go bardzo rozzuchwaliło i wbiło w pychę. Diabeł też namówił Kaina, żeby zabił swojego brata Abla.
    W Starym Testamencie czytamy, że Bóg pyta szatana: „Skąd idziesz?", a ten odpowiada: „Okrążyłem ziemię i schodziłem ją". A więc zły duch chodzi po świecie i kusi ludzi.
    8
    Ewangelia mówi nam, że kiedy Maria Magdalena ukorzyła się przed Chrystusem żałując za swoje grzechy, a Zbawiciel jej przebaczył, z jej ciała wyszło siedmiu czartów.
    I znowu czytamy, że zły duch, wyrzucony z człowieka, mówi do siebie: „Wrócę tu, tylko wezmę ze sobą jeszcze gorszych czartów". Trzeba więc walczyć i opierać się pokusom. Gdybyśmy zapytali tych byłych chrześcijan, którzy dziś jęczą w piekle — a których przeznaczeniem było przecież niebo - gdybyśmy, więc zapytali ich, dlaczego poszli na zatracenie, odpowiedzieliby nam:, „Dlatego, że ulegaliśmy pokusom".
    A co zapewniło szczęście wieczne Świętym? Dlaczego królują teraz w niebie? Na takie pytanie ci szczęśliwi
    (...)

    Zachęcam do lektury całego tekstu, który jest dużo dłuższy, ale doskonały moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie udostępnić ten tekst naszemu forum na stronie, o ile pan się zgadza.
      Jakby nie to proszę mnie powiadomić, usunę wtedy wpis w aktualnościach.

      Usuń
  9. Panie Leszku jakże pięknie pan napisał tę prośbę o podpisanie najważniejszej petycji życia, mysle że Pan Bóg panu wynagrodzi. Z Panem Bogiem . Ania K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leszek
      Bardzo dziękuję, chociaż dla mnie w tej chwili najważniejszą sprawą jest, czy ktokolwiek poza odbierającym tego maila dowie się o jego treści? A może jednak za sprawą Ducha Świętego.........

      Usuń
  10. +
    Panie Leszku, zgadzam się z AniąK petycja pięknie napisana.
    Czy zgodziłby się Pan żebym skopiowała petycję i po poprawieniu adresata wysłała do czterech klasztorów karmelitańskich. Chcę jednak wysłać mailem i także w formie listu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Ale mi się dzisiaj oberwało od mojego proboszcza z ambony. Wszystko w związku z Mszą Św. Z intencją dzienkczynną za przyjęcie intronizacji, którą ksiądz po długiej rozmowie że mną odrzucił. Od tego czasu w swoich kazaniach ciągle do tego nawiązuje, ale dzisiaj posunął się do manipulacji. Prawie po imieniu mnie wywołał chcąc zdać mi do zrozumienia co taka jak ja mam do powiedzenia i że jakaś nawiedzone jestem. Nie ukrywam że się zacytowałem, ale razem pomodliłam się o światło Ducha Św. Za naszych kapłanów w parafii bo widzę, że również katecheta krzywo na mnie patrzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie:) to jest nas dwie:) ja też wysłuchiwałam podteksty na kazaniach. Ale proszę się nie martwić bo to jest łaska znosić dla Króla prześladowanie:) Pozdrawiam Wszystkich czytających i naszego Pana Krzysztofa. Z Panem Bogiem.

      Usuń
    2. Jak dopuszcza się do manipulacji to trzeba do niego iść i dać mu do zrozumienia, że sobie czegoś takiego nie życzysz. Kapłani nie mogą poniewierać wiernymi! :/

      Coś się chyba zaczyna dziać, bo u mnie też coś stopniowo z moja parafią 'się dzieje'.

      Usuń
  12. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski !
    Po podpisaniu petycji trzeba KONIECZNIE wejść na swojego maila i potwierdzić złożony wcześniej elektroniczny podpis.

    Z Bogiem,
    Grzeszna dusza

    OdpowiedzUsuń
  13. dotyczy korona wirusa
    https://www.youtube.com/watch?v=SuCoba76ldk
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=quYTEJMP2zY&feature=emb_logo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wielce śmierdzi tym wirusem... Celowo to rozprzestrzenili :/

      Ale jeżeli tak kombinują jak ten pan mówi, to jest to kolejny pretekst do chipowania.

      Usuń
    2. Witam,

      Z tym wirusem chodzi o przymusowe szczepienia.

      Pozdrowienie

      Hen???

      Usuń
    3. Ten korona wirus został wymyślony i powoduje objawy lekkiego przeziębienia. Ta sama sytuacja co z virusem e bola, świnska grypa, ptasią grypą i "smiercionośną" odrą.

      Usuń
  14. Dziś zadzwoniła do mnie bliska mi osoba (która wcześniej otrzymała telefon od znajomego), że podobno w naszej parafii ksiądz modlił się w intencji islamistów. Tak to przedstawiła, że zmieniłam swoje plany i poszłam nagrać Mszę, chciałam się upewnić, czy tamta osoba nie przesadza i czegoś źle nie zrozumiała.
    Spisałam słowa z nagrania:

    "- W imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego.
    - Amen.
    - Pan z wami.
    - I z duchem twoim.
    - Niedziela, dzień zmartwychwstania Pana Jezusa, jest dla nas chrześcijan dniem świętowania. Panu Bogu, że objawił nam prawdę o Sobie i wybrał nas abyśmy stawali przed Nim i Mu służyli.
    Dziś, w światowym dniu trędowatych i islamu, obchodzimy w Kościele katolickim w Polsce te oto właśnie wydarzenia. Chciejmy w tym dniu podjąć służbę bożą przez uczynki i modlitwę za ofiary trądu i opiekujących się nimi, oraz za wyznawców religii proroka Mahometa. [...]"

    Intencja jest dla mnie podejrzana. Nie wygląda na to byśmy modlili się za ich nawrócenie, ale może przesadzam...
    Co o tym myślicie? Dla mnie ta intencja jest niejasna, myląca wiernych :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie:) Dzisiaj Kościół w Polsce obchodzi dzień Islamu. Kiedy ksiądz w modlitwie wiernych przeczytał to wezwanie o modlitwę za Islamistów to mnie poniosło i pomyślałam - i jeszcze czego, nie dam dziś na tacę! No jak my Chrześcijanie możemy obchodzić Dzień Islamu w Polsce? Czy Muzułmanie obchodzą Dzień Chrześcijaństwa? Przecież to szatańska religia - jak powiedział Pan Jezus w tych przekazach do naszego Proroka Pana Krzysztofa. To jakaś niedorzeczne sytuacja. Oni chcą się u nas panoszyć, chcą nami rządzić i wprowadzać swoje chore zwyczaje a my jeszcze obchodzimy Dzień Islamu. Panie Boże błagamy Cię o Łaskę zwieńczenia Intronizacji Ciebie Jezu Chryste na Króla Polski i Ukoronowania Ciebie złotą Koroną i Berłem jako Króla bo wszystko idzie ku przepaści.
    A wracając do mszy świętej, ksiądz dla równowagi powiedział piękne kazanie o Piśmie świętym, naprawdę mądre i w związku z tym wsparłam ofiarą tą mszę świętą.
    Pozdrawiam serdecznie Wszystkich czytających. Z Panem Bogiem. KRÓLUJ nam Chryste z Maryją Królową Polski.

    OdpowiedzUsuń
  16. [Piotr] Przed fałszywym ekumenizmem przestrzegają Orędzia przekazane przez Vassulę Ryden. Nie można popełniać błędów nawet w dialogu między chrześcijanami. Liczę, że więcej osób przeczyta pisma Vassuli, zwłaszcza księża, bo do nich należy prawidłowe nauczanie o tych sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Msza dziękczynna do Jezus Chrystusa Króla Polski za przyjęcie intronizacji 8 luty godz 17.00 Parafia Św Jana Chrzciciela w Białogarda koło Łeby przyjeżdżajcie i zamawiajcie msze są wolne terminy na następne msze

    OdpowiedzUsuń
  18. my modliliśmy się wczoraj w kościele za muzułmanów, aby poznali światło Ewangelii. Olga

    OdpowiedzUsuń
  19. Leszek.
    Niemalże w każdej parafii , szczególnie w dużych polskich miastach, historycznie przynależnych Chrześcijaństwu daje się zauważyć galopujące zmiany, będące pochodną tzw. ekumenizmu, który nijak się ma do nauczania Jezusa Chrystusa i Jego męczeńskiej śmierci za nas i nasze odkupienie. Wszystko idzie "z góry" i trafia na bardzo podatny grunt, przez ostatnie /głownie/ sto lat bardzo pieczołowicie przygotowywany. Dzisiejsza "góra" jest właśnie owocem tej ciemnej, tytanicznej pracy, a jakże skutecznie poprowadzonej przez złego, za pomocą jemu oddanych sług na ziemi. Nie wiem czy warto jeszcze cokolwiek dodawać, bo fakty mówią same za siebie https://www.youtube.com/watch?v=Gk-EimyYxsU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leszek
      Kongregacja Nauki Wiary wydała 15.10.1989 r. „List do biskupów Kościoła katolickiego o niektórych aspektach medytacji chrześcijańskiej”, który należy uwzględnić w ocenie ruchów religijnych czy pseudoreligijnych, posługujących się medytacją. Dokument Stolicy Apostolskiej podkreśla, że w ujęciu chrześcijańskim medytacja łączy się ściśle z modlitwą. Stąd też Kongregacja wyjaśnia istotę modlitwy. Ona „zawsze jest określana przez strukturę wiary chrześcijańskiej, w której jaśnieje prawda o Bogu i o stworzeniu. Dlatego, z całą ścisłością, można powiedzieć, że przybiera ona postać osobowego, wewnętrznego i głębokiego dialogu między człowiekiem a Bogiem. Wyraża więc komunię istniejącą między odkupionym stworzeniem i wewnętrznym życiem Osób Trójcy Świętej. Owa komunia oparta na Chrzcie i Eucharystii, będących źródłem i szczytem życia Kościoła, zakłada postawę nawrócenia, odejścia od ‘ja’ w kierunku Bożego ‘Ty’. Modlitwa chrześcijańska jest więc jednocześnie autentycznie osobista i wspólnotowa. Wzdryga się przed bezosobowymi lub skoncentrowanymi na ‚ja’ technikami, które mogą wytworzyć automatyzmy, prowadzące do zamknięcia się w duchowości egotycznej, niezdolnej do swobodnego otwarcia się na transcendentnego Boga. Jeżeli w Kościele poszukuje się nowych metod medytacji, to zawsze należy pamiętać, że autentyczna modlitwa chrześcijańska jest spotkaniem dwóch wolności: nieskończonej wolności Boga z ograniczoną wolnością człowieka” - Kościelna deklaracja stanowiąca uzupełnienie do m. in. oceny kursów alfa z ich dualistycznym rozwarstwieniem osobowości i eksponowanirm narcystycznego JA, adekwatnym do efektów oddziaływania, podobno "zarzuconych" technik MK Ultra na poziomie Alfa właśnie.

      Usuń
  20. + Szczęść Boże wszystkim. Być może część z was widziała filmik Adolfa Kudlińskiego o ziołach antywirusowych, które są odparciem na rozprzestrzeniający się wirus o nazwie Koronawirus. A o to link. Być może ktoś będzie chciał powiększyć swoją domową apteczkę. A o to link https://www.youtube.com/watch?v=SuCoba76ldk . W innych linkach autor mówi jeszcze o innych ziołach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. biologicznej nie wytwarza się antidotum (antytoksyn).

    http://stanislaw-orda.szkolanawigatorow.pl/wuhan-pierwowzor-apokalipsy

    stanislaw-orda : unukalhai (unuk.al.hayah@gmail.com )


    Wuhan to 11-milionowa metropolia w centralnych Chinach, stolica prowincji Hebei (Hubei).

    W dzielnicy Wuchang (Wu-chang), na prawym brzegu Jangcy, wybudowano jeden z największych chińskich ośrodków naukowych, czyli kompleks uniwersytecki Wuhan University (kilkadziesiąt tysięcy studentów) z licznymi instytutami naukowymi o różnorodnym zakresie badań. https://en.wikipedia.org/wiki/Wuhan_University

    Pośród nich funkcjonuje Medyczny Instytut Badawczy (Medical Research Institute), wyposażony w najnowocześniejsze laboratoria biologiczne które zajmują się najbardziej zjadliwymi patogenami i mikroorganizmami, w tym analogami koronowirusa wywołującego ciężki zespół ostrej niewydolności oddechowej, określany jako SARS-CoV.
    https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=en&u=https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_biosafety_level_4_organisms&prev=search

    W 2003 roku Chińska Akademia Nauk zleciła budowę wspomnianych laboratoriów w związku z epidemią wywołaną wówczas przez SARS-CoV. Przy pomocy francuskich ekspertów wybudowany został, kosztem kilkudziesięciu milionów USD, kompleks laboratoriów (docelowo mający liczyć 53 placówki, a pierwsze z nich uruchomiono w końcu 2017 r.), o fundamentach mogących wytrzymać wstrząsy tektoniczne o sile 7 stopni magnitudo i spełniający najbardziej wyśrubowane kryteria bezpieczeństwa i kontroli (dotyczące wydostania się czegokolwiek na zewnątrz), czyli mające homologację w standardzie BSL – 4.
    https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=en&u=https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_biosafety_level_4_organisms&prev=search

    Nie bez powodu ten największy w świecie zespół laboratoriów biologicznych został nazwany „chińską korporacją Umbrella” (nazwa pochodzi z gry komputerowej „Resident Evil”)

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeżeli ktoś ma problem z zamówieniem mszy zgodnie z zaleceniem p. Jezusa, to można taką formę zamówić:
    „do dyspozycji Trójcy Świętej, za wstawiennictwem Niepokalanego Serca Maryi” - chyba lepiej, niż nic, jak sądzicie?
    Właśnie czytam o tym na stronie Żywego Płomienia:
    https://viviflaminis-deogracias.site123.me/listy-porady-prośby/polski-nie-ma-ratujcie-chociaż-dusze

    Chińczycy pewnie nie wpadli na pomysł, żeby się zbiorowo modlić na różańcu w obliczu katastrofy. Bo to przecież komuniści, którzy chrześcijan prześladują.

    Myślę, że myśmy powinni zwiększyć wysiłki w celu propagowania petycji, a w międzyczasie więcej się modlić w miarę możliwości, lub niech każdy postara się otworzyć na inspirację od Św. Ducha, co ma robić, żeby pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  23. Popieram panią" Polka polska" że powinniśmy teraz jeszcze intensywniej się modlić, poscic, może leżąc krzyżem chociaż koronkę do Bożego Miłosierdzia i prosić Boga aby zachował nasza ojczyznę od tej strasznej epidemii. Z Panem Bogiem Ania K

    OdpowiedzUsuń
  24. Komentarz nie na temat... ale zastanawiam się, jak powinno się postępować z adoptowanymi zwierzętami, ewentualnie z hodowli - takie zwierzęta mają zazwyczaj wszczepiony chip (lub rzadziej tatuaż na uchu). Trochę się zastanawiam, czy chip u takiego zwierzaka też będzie dla nas niebezpieczny(?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Czip dla zwierzęcia ma ograniczone zadanie, odnalezienie właściciela itp. Prawdziwym niebezpieczeństwem jest szereg przypadków chorej mentalności, na przykład gdy zwierzęta stawia się na równi z ludźmi. Tacy ludzie łatwiej przeoczą różnicę między czipem dla zwierząt a chipem dla ludzi.

      Niebezpieczeństwo polega na powszechności czipu w zastosowaniach ludzkich, bo od pewnego stopnia zaczipowania kart płatniczych i innych dokumentów może zacząć się droga bez odwrotu. Tu potrzebne jest trzeźwe myślenie, czy państwo rzeczywiście musi wiedzieć wszystko o obywatelu. To, ile mam w szufladzie banknotów i bilonu nie musi być pod kontrolą państwa. Państwo może to najwyżej szacować, dla płynności emisji pieniądza. Kontrola nad tym, kto jest bogaty i biedny - i jak bardzo biedny - jest już gruntem dla silnej manipulacji społeczeństwem.

      Pan Bóg chce nas wyzwalać od wielu uwarunkowań tego świata, które nas zniewalają, choć nie zdajemy sobie z tego sprawy. Musimy stawiać opór różnych nowinkom, także takim, do których świat przywykł od wielu, wielu lat.

      Usuń
    2. [Piotr] Czipowanie wiąże się z potępieniem człowieka, gdyż człowiek posiada bezcenny Dar wolności, którego nie może bezmyślnie się pozbywać. Kontrola zakupu i sprzedaży wiąże się z kontrolą umysłu, gdyż wśród zakupów są także książki i inne usługi, które wskazują na nasze zainteresowania. Jeśli kupuję w antykwariacie książkę o Objawieniach Oławskich i płacę kartą, to centrala, która kontroluje wszystkie zakupy, o tym wie. Czyli, że jednym przyciskiem myszy, domniemany rząd światowy ma całą listę tych, którzy tę książkę kupili. Polska książka, która powinna być dla Polaków świętością, przejdzie w ten sposób pod kontrolę sekciarzy z rządu światowego. Z książką ukrytą w mieszkaniu potrafiły walczyć tylko najgorsze totalitaryzmy. A my mamy im teraz to ułatwić? Dlatego są w świecie Orędzia aby nie chcieć nawet smard card.

      Usuń
  25. Pragnę poinformować, że Nowenna Mszy Św. w intencji pełnej intronizacji odbędzie się w Kudowie Zdroju, w parafii Miłosierdzia Bożego w dniach od 02.02.20. do 10.02.20. Króluj nam Chryste! Anna

    OdpowiedzUsuń
  26. Bracia i siostry, ten film mówi, że ostatnie pożary w Kalifornii były bardzo dziwne i niezwykłe. Domy spalone na popiół od wewnątrz: wraz ze szkłem, konstrukcjami, wannami i muszlami klozetowymi. Natomiast drzewa i budowle, stojące kilka metrów od domów były całkowicie nienaruszone.



    Domy zamienione w popiół, a drzewa stoją zielone, jakby w pobliżu nie było żadnego ognia. Obok spalonych domów nie ma też żadnego lasu, od którego ten ogień rzekomo rozprzestrzenił się na budynki mieszkalne. W filmie autorzy twierdzą, że użyto nowej broni - potężnego lasera, który wytwarza w wąskiej przestrzeni temperaturę milionów stopni, taką jak wewnątrz Słońca.

    https://gazetawarszawska.com/index.php/politics/4422-australie-celowo-podpala-sie-z-nieba

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  27. Leszek
    Polecam codzienne otwieranie strony http://quakes.globalincidentmap.com/ , aby móc być na bieżąco z nadaktywnością sejsmiczną całej Ziemi. Optymizmem z tej strony "nie wieje", a interpretację zdarzeń pozostawiam każdemu jego własną, tym bardziej w połączeniu z chińskim koronowirusem. Aby uzyskać cały podgląd wszystkich kontynentów należy kursorem i lewym przyciskiem przesunąć mapę w lewo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przekazie "Anioła Rosji" Sławoczka jak nazywali go wierni cerkwi prawosławnej, zmarłego w wieku 11 lat w 1993 roku jest taki fragment:
      "Wojna z Chinami
      W tamtym czasie powstanie konflikt Ameryki z Chinami i kiedy będą oni na krawędzi wojny, to Amerykanie w ostatniej chwili przestraszą się Chin i napuszczą je na Rosję. I zacznie się straszliwa wojna z Chinami." Czy koronowirus jest tym "argumentem" ku wojnie? Siła tego "argumentu" jest piorunująca jak widać np. w WuHan, jeżeli oczywiście nie błądzę. Mam nieodpartą myśl, że objawienia dotyczące przyszłości Polski, przekazywane przez Pana Krzysztofa dotyczące m. in. krwawych rzezi wewnątrz naszego kraju będą miały swój początek właśnie po rozpoczęciu wojny na Dalekim Wschodzie. Mógłbym swoje przemyślenia pociągnąć dalej w oparciu o inne proroctwa, szczególnie Łucji z Fatimy gdy była już ona w zakonie, która również widziała wojny czasów ostatecznych, doskonale wpisujące się w moje domniemania, ale to nie jest miejsce abym kogokolwiek przekonywał do mojej tezy. Niemniej zdarzenia w Chinach rozpatruję właśnie w tym kontekście. A jak będzie? Nie mnie oceniać kolejność zdarzeń i daty, gdyż wszystko jest w rękach Boga.

      Usuń
  28. Chip rfid dla masonerii w NWO będzie miał ponoć kilka znaczeń. Oficjalnie to ma być pełna kontrola obywateli aby teoretycznie nie wydarzyło się to czego świadkami jesteśmy dzisiaj podzieleni ze względu na pochodzenie, kolor skóry, religię czy politykę. To takie sprytne działanie. Po drugie w NWO jak to chcą Żydzi żeby kontrolować myśli, zdrowie i długość życia ludzi, wg. medrców syjonu goje nie powinni żyć dłużej niż 40 lat to najlepszy czas aby wykorzystać niewolnika do maksimum. Po 40 roku życia człowiek coraz bardziej choruje, zamiast być wydatnym pracownikiem przynosi straty co bedzie kosztować. Poprzez chipa można wywołac jakiś wewnętrzny krwotok, doprowadzic do samobójstwa czy zwyczajnie zakłocić, zatrzymać bicie serca. Najważniejsza sprawa duchowa oznaczyć ludzi jako sługi, dzieci szatana, gdzie na każdym kadzie kreskowym bedzie w jakimś miejscu umieszczona jedna i ta sama liczba bestii 666. W momencie powszechnego chipowania ( bo żydzi myślą że będą tak funkcjonować wiecznie na ziemi ) stracony jest ten kto rozumie czym jest dobro czym zło i jest zdrowy na umyśle. W tym wypadku inaczej Pan Bóg będzie traktował oznakowane dzieci czy niemowlęta, chorych na umyśle, które nie mają prawa glosu, wyboru czy jasnej i pełnej wiedzy w tym zakresie. W rfid jest ponoc bateria litowa która w momencie uszkodzenia ( wynalazki człowieka sa ułomne nie pozbawione wad ) spowoduje na ludzkim ciele poparzenia i wrzody co jest opisane w apokalipsie Św Jana. Skad miałoby się brać owrzodzenia trwałe na ciele chyba nie same z siebie, prawda?! Np.ksiądz Natanek miał w jednym ze swoich wielu, własną interpretację znamienia bestii, ale przekaz nie był spójny z reszta bo skąd owrzodzenia i poparzenia na dłoni albo na czole, to są dwa miejsca gdzie bateria litowa ma się ładować poprzez częste zmiany ciepła na ciele człowieka prawa dłoń oraz czoło. Nawet w TVP1 o tym mówili w wiadomościach w bodajże 2006 roku oraz 2018 roku. Chyba coś jest jednak na rzeczy.
    Konrad
    Konrad

    OdpowiedzUsuń
  29. Koronawirus z Wuhan uzyskał patent w 2019 r.
    Obecnie rozprzestrzeniający się w Chinach wirus koronowy w żadnym wypadku nie jest naturalny. 19 czerwca 2015 r. Finansowany przez rząd brytyjski Instytut Pirbright złożył patent na wirusa Corona, który został zatwierdzony w dn. 20 listopada 2018 r. Fundacja Billa i Melindy Gatesów jest jednym z „głównych finansistów” Instytutu Pirbrighta. Wirus koronowy został opatentowany i zarejestrowany w Europejskim Urzędzie Patentowym pod numerem EP3172319A1. Patent jest w posiadaniu Instytutu Pirbrighta.

    OdpowiedzUsuń
  30. https://gazetawarszawska.com/index.php/okupacja-zydowska-w-polsce/4428-festiwal-sluzalstwa-wobec-zydostwa-75-rocznica-wyzwolenia-niemieckiego-obozu-auschwitz
    Też dobry artykuł.
    Módlmy się, o sprawiedliwość.

    OdpowiedzUsuń
  31. W mieście Wuhan zbudowano swego czasu spalarnię odpadów. Ludzie zaczęli chorować.

    Mieszkańcy opierając się na słowach premiera Li, „bierzcie sprawy w swoje ręce”, zaczęli protestować. To nie podobało się lokalnym działaczom, którzy wysłali na demonstrantów policję i zaczęły się aresztowania. Protesty i demonstracje objęły całe miasto i okolicę. Sprawa była śmierdząca w dosłownym tego słowa znaczeniu.

    Chorych przybywało, szpitale przepełnione.

    Coś trzeba było postanowić.

    I zrobiono to samo, co w Polsce w 1980 roku. Wprowadzono stan wojenny, czyli blokadę informacji, pod pretekstem nowego wirusa. Kontakt z miastem i okolicą został skutecznie przerwany. Dostęp do informacji mają tylko swoi dziennikarze, czyli użyteczni idioci, jak mawiał Goldman, zwany w Polsce Leninem.

    Mając monopol na informację, czyli prasę i media w swoich "rencach", nie było to specjalnie trudne.

    A do tego miano internet.

    I tak zapoznając się ze stronami opisującymi "straszne" sceny, jakoby mające się dziać w Chinach, od razu widać powiązania.

    http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=27063&Itemid=119

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.