UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 22 stycznia 2020

16- 17 I 2020 - Tak, to dlatego szatan ukąsił prezydenta Krakowa i innych (..) / Podziękowanie za listopad

16 stycznia

13.50

Zapisz dziecko
- Nie należy przywiązywać zbyt dużej wagi do dat.
Nie potrafisz nie odczuwać dyskomfortu z powodu okrągłej rocznicy swoich urodzin. Nie jesteś o rok młodszy a starszy.
Dożyłeś jednak ważnej rocznicy i dziękuj za to Bogu. Źle się czujesz przez stałą chorobę a i przeziębienie jeszcze nie puściło.
Potraktuj ten dzień zwyczajnie.

- Tak Panie Jezu. Dziękuję.
-:)

19.47

Zapisz
- Dobrze dziecko, skoro są Twoje urodziny.
- A to Panie Jezu?
- To nie jest dobry pomysł.

Około 23- ciej

Zapisz dziecko
- Rozumiem Cię dziecko.  Lecz trzeba wysiłku. Niewiele od Ciebie wymagam.
Wymagam od Ciebie duchowego wysiłku i wysiłku woli. Chcesz aby to szło często samo z siebie. Co Ci daję przyjmuj.
Mówiliśmy o czasie do 10 kwietnia.
Staraj się bez względu na to jak jestem łagodny i wyrozumiały wobec Ciebie. Myśl o Mnie przede wszystkim. Jestem raniony przez ludzi i Ciebie wybrałem ( jak i niewielu innych) aby Moje rany łagodzili.
Masz zasługę gdy starasz zbliżyć się do Mnie i trwać złączony ze Mną a nie czujesz tego w ogóle, jak mówicie.

Spodziewałeś się, że będziesz się czuł przynajmniej tak jak wczoraj i przedwczoraj a nie gorzej. Jednak nie powinno to zmniejszać Twego starania się. Ja Ci daję wszystko.
Wszystko co najważniejsze:)
Ty Mi też dawaj wszystko:)

Na tym zakończ dziecko

- Przepraszam Panie Jezu,
Dziękuję Panie Jezu,
Kocham Cię Panie Jezu,
Wielbię Cię Panie Jezu.
- Te dwie, ostatnie rzeczy dzisiaj Ci wyszły bardzo słabo. Miałeś dziękować za to, że dożyłeś tej okrągłej rocznicy. A Ty wpadłeś w zły stan.

…...........................................................

17 stycznia

24:00

Zapisz dziecko
- Dałeś mi tę chorobę na początku 2017 na wyrównanie Twych win do końca przekazów, do końca kiedy uznam za stosowne, że ona ma być.
Niemniej powinieneś się leczyć, co czynisz, ale choroba nie ustępuje.
Zatem jeszcze nie możesz być uzdrowiony.

- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Tak Panie Jezu, całe 9 miesięcy choroba żyć nie daje. Ale skoro tak musi być.
- Jak mówiłem, dopuściłem diabła, który ją wzmaga i ludzkim sposobem nie można wyleczyć.
- No tak Panie Jezu.
Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

18.49

Zapisz
- Moje dziecko
Twoje samopoczucie jest wypadkową kilku spraw, ale przede wszystkim zależy od Ciebie.
Owszem organizm jest osłabiony i od choroby ( przeziębienie ci prawie przeszło), ale dzisiaj < prawdopodobnie takie zapisane słowo „dzisiaj” C.P> przede wszystkim z Twojej winy.
Czytaj Pismo i módl się ile możesz.

- Dziękuję Panie Jezu. Chryste Królu. Chwała Tobie Chryste.

22. 20

Zapisz
- Tak, to dlatego szatan ukąsił prezydenta Krakowa i innych. Dlatego, że na Błoniach krakowskich odbyła się bardzo ważna dla Polski Intronizacja Mnie, Jezusa Chrystusa na Króla Polski, którą Niebo przyjęło.
Dlatego chcą sprofanować Błonia.

- Co Panie Jezu tu można zrobić?
- To zależy od ludzi. Z waszej strony, tych wszystkich, którzy tam byli 24 listopada i którzy chcieli być a nie mogli – modlitwa.
Ty też pójdziesz i omodlisz to miejsce wzywając świętych krakowskich, szczególnie Jana Pawła II.

- A Kościół, księża milczą, wszak to miejsce spotkań z Janem Pawłem II.
- Jak widzisz dziecko.
- Może nawet nie ma nikogo kto by powiadomił Kurię krakowską, wszystkie parafie w Krakowie, Episkopat w Warszawie.
- Tak to wygląda dziecko. Lecz to nie Twoje zadanie. Możesz coś zrobić w tej sprawie, lecz nie rozsyłać w wiele miejsc.
- Dziękuję Panie Jezu, Chryste Królu. Chwała Tobie Chryste. 

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


////////////////////////////////////////////////////////////////

Rogaty chyba dzisiaj zrobił mi numer z programem do pisania, nic się nie da otworzyć, ale na szczęście udało mi się go otworzyć przez podstawowy program systemu a już się bałem, że przepisane wczoraj Orędzie trzeba będzie przepisywać na nowo oraz nie do otwarcia będą inne pliki tekstowe. Pan Jezus jednak nie pozwala na taką nędzę dla mnie.

/////////////////////////////////////////////////////////////

Przy okazji. Rozmawiałem ( telefonicznie) z wysoko postawioną osobą w Kurii krakowskiej. W skrócie kapłan ten ( choć w rozmowie nie starał się mnie zbyć i chętnie rozmawiał) nie przejął się zbytnio faktem wyścigów konnych na Błoniach gdzie był pięć razy Jan Paweł II ( ściśle cztery) i nie było to dla niego problemem. Niemniej nie wiedział o tym i dowiedział  się ode mnie, (jak i o proteście online). Zapowiedział też przekazanie tego innym.


///////////////////////////////////////////////////////////////////

Podziękowanie

Jest to podziękowanie za listopad.

Wielkie Bóg zapłać wszystkim, którzy przyczynili się w listopadzie do utrzymywania wynajmu dwóch teraz mieszkań, w Rzeszowie i Krakowie, wszystkich egzystencjalnych rzeczy i innych związanych.
Listopad był dobrym miesiącem, nie takim jak październik, ale inaczej być nie mogło, październik był wyjątkowy w tym i środki na wiadomy wydatek, na plakaty i ulotki, tak że za listopad wystarczało na wszystko co potrzeba.

Jak zawsze zaznaczę, że składam indywidualne podziękowanie a osoby, które tu wymieniam to albo nie mam ich adresu e- mailowego lub nie potrafię połączyć e-maila z utrzymującą/ utrzymującym te Orędzia. Jeśli kogoś pominąłem bądź w e-mailach, bądź tutaj, to z góry przepraszam. Jeśli ktoś chce potwierdzenia a by go nie dostał to proszę napisać do mnie.
( Dodam przy tej okazji, że nie zdarzyło się jeszcze od  początku żeby jakiekolwiek środki do mnie nie dotarły).

Jak informowałem poprzednio zacząłem także zamawiać  indywidualne msze za utrzymujących te przekazy i Moją drogę u Pana, której dla mnie chce. W grudniu ( przypomnienie) odbyły się takie trzy. Były to dwie osoby z którymi mam kontakt i jedna wymieniana w podziękowaniach: Pani Barbara.

Teraz w styczniu nie było, nie bedzie takiej mszy, ze względu na moje chroniczne przeziębienia nie udało mi się zamówić, jednakże w lutym będą cztery w indywidualnych intencjach. W marcu jak się uda chcę nawet w intencji dziesięciu osób ( indywidualne msze oczywiście) bo takie mam natchnienie, być może czasu jest mało. 

Zatem msze które odbędą się w lutym, w ramach mojego skromnego podziękowania to za trzy wymieniane w podziękowaniach osoby i ich bliskich; Panią Ewę, Pana Tomasza, Panią Joannę i czwarta osoba, której nie wymieniam bo mam z nią kontakt mailowy.

Oczywiście msze za wszystkich darczyńców odbywają się jak zawsze comiesięcznie.

Czyli osoby którym nie mogę podziękować  i potwierdzić listownie to ( wedle hojności): Pani Ewa. Pani Barbara która jest od początku, druga Pani Barbara, Pan Tomasz, Pani Joanna, Pani Jadwiga,  Pani Elżbieta - jednakowo. Pan Janusz. Angielska bezosobowa nazwa.

Na ten rok wszystkim utrzymującym przekazy życzę
Opieki Matki Bożej, szczególnie w Ostrobramskim wizerunku  oraz opieki Trójcy Przenajświętszej,
szczególnie zaś Łask ze Świętych Dłoni Jezusa Chrystusa.

48 komentarzy:

  1. + Szczęść Boże wszystkim. W jednym z kazań ksiądz Natanek mówił, że Kraków jest bardzo ważnym miejscem, o które zabiegają różne struktury masonerii. Episkopat i władze w większości nie służą Bogu i nam polakom. Mówił też, że jednym z ważnych punktów jest czakram na Wawelu, który tak przyciąga też wrogie siły...To było w niedawnych kazaniach, ale niestety nie pamiętam w którym. Znalazłem inny krótki link, w którym ksiądz mówi o Krakowie, również ważny...https://www.youtube.com/watch?v=KAHDn3pSW7s. A teraz sprawa Błoni, które chcą sprofanować, tylko to potwierdza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Chyba chodzi o to kazanie
      https://www.youtube.com/watch?v=oufDvBp8g0E

      Pozdrowienie

      Hen???

      Usuń
    2. + Co do czakramu to pisałem tym iż wedle inoformacji, którą osobiście uważam za wiarygodną czakram na Wawelu, ściśle ściany kaplicy św Gereona gdzieś w podziemiu prawdopodobnie ten kamień czy też punkt w ziemi - nie wiadomo zostały pomalowane emulsją z dodaną zawartością, która osłania jego energię. Zamysł ten na pewno nie jest dobry. Aktywność jednak czakramu miała się zwiększyć w latach 3O- tych.
      O czakramie na Wawelu było w tych Orędziach.

      Usuń
  2. Natychmiastowe skojarzenie koni na Błoniach miałem z końmi tatarskimi, tratującymi wiernych z Kościoła Unitów, leżącymi ofiarnie Krzyżem dookoła profanowanych ich świątyń. Jeden z młodych chłopców z rodziny unickiej powiedział do swojej matki /cytuję z pamięci/: "Mamo, jak Bóg pozwoli, to może i ja będę miał szczęście oddać życie w obronie naszego kościoła." No cóż, łza się w oku kręci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję CI Panie Jezu za Twoje słowo, nie będę już posępna w dniu moich urodzin.
    Małgorzata

    Ps. Petycja w sprawie Błoń Krakowskich: https://www.petycjeonline.com/krakowbezwyscigow

    Nasza najważniejsza petycja życia ma nadal mało głosów:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Jeśli chodzi o tę petycję to .. cóż mówić.. Na szczęście po słowach proroka Grzegorza jest lepiej. oczekiwałem tego od Pana, że prorok Grzegorz o tym powie.

      Usuń
  4. Panie Krzysztofie 100 lat 100 lat i wiecej zycze z okazji okrągłej rocznicy Urodzin

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak podpisywałam naszą petycję to ta dotycząca Błoni sama mi się napatoczyła i podpisałam...

    Petycja ta już jakiś czas krąży: https://www.petycjeonline.com/krakowbezwyscigow

    Miło wiedzieć, że pan też ze stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. + Witam jeszcze raz wszystkich. Tutaj jest link z petycją, który mówi o tym, żeby nie niszczyć błoni w tenże sposób, w jaki chcą to zrobić władze Krakowa. Być może część z czytających nie wiedziała o tejże petycji.
    https://www.petycjeonline.com/krakowbezwyscigow

    OdpowiedzUsuń
  7. +JMJ

    W przekazie jest :" Nie potrafisz odczuwać dyskomfortu".Oczywiście powinno być: ,) " Nie potrafisz nie odczuwać dyskomfortu".

    OdpowiedzUsuń
  8. + jest nowy film Grzegorza z kanału Wposłudze. https://www.youtube.com/watch?v=dXa0iry1vBw

    OdpowiedzUsuń
  9. Bóg Ojciec i Pan Jezus dają wskazówki, Błogosławią i podają ilość modlących się Koronką 20 stycznia
    https://www.youtube.com/watch?v=dXa0iry1vBw

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzecznik Episkopatu, ks. Paweł Rytel-Andrianik: "Informuję, że abp Lenga nie reprezentuje Kościoła katolickiego w Polsce."- https://deon.pl/kosciol/rzecznik-episkopatu-abp-lenga-nie-reprezentuje-kosciola-w-polsce-,729786 . Czy w związku z tym reprezentantem Kościoła w Polsce może być np. czynny organista kościelny, skoro wyświęcony ksiądz katolicki w randze abp nim nie jest? Może idąc dalej tym tokiem rozważań, należy przyjąć, że abp Lenga jest rzeczywiście z innego Kościoła, którego jak myślę, pełna nazwa brzmi Święty, Powszechny i Apostolski Kościół w Polsce? Jakoś rzecznikowi to do głowy nie przyszło, co wcale mnie nie dziwi. No więc jakiego Kościoła abp Lenga nie reprezentuje??????? Z pewnością nie reprezentuje scjentologów i WooDoo o co może pan rzecznik jego podejrzewa? Strach się bać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Oczywiście, wedle tej interpetreacji antychryst będzie reprezentował kościół katolicki powszechny, jeden kościół światowy a wierni tradycyjnej nauce.

      Co do tego rzecznika. zawsze mnie zadziwia zostawianie sobie dwuczłonowego nazwiska, ktorego pierwszy człon nie jest herbem u mężczyzny.
      W tym w tym wypadku konkretnie pierwszy człon "Rytel" uważam za żydowską manifestację.

      Usuń
    2. +

      Rzecznik trochę się odsłonił w filmie dostępnym na YT ,,To morderstwo, grzech ciężki i zbrodnia" w odniesieniu do inscenizacji śmierci Adamowicza.
      Polecam od 9,50min
      - normalnie mężczyzna nie powie ,,dziadzio" o swoim dziadku nawet jak kocha nie wiem jak mocno

      https://youtu.be/LyNzwvik85E

      Maria Marcinkowska

      Usuń
  11. Jest nowy przekaz u pana Grzegorza:
    https://www.youtube.com/watch?v=dXa0iry1vBw

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś pojawił się nowy odcinek Wposłudze
    https://youtu.be/dXa0iry1vBw
    Pozdrawiam, Haker

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest nowe orędzie Wposłudze https://www.youtube.com/watch?v=dXa0iry1vBw

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam za moje może dość infantylne pytanie, ale co to znaczy, że szatan ukąsił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Z różnych Orędzi wiemy, że szatan wpaja w ludzi swoją truciznę. Są nią ciemności i błędy. W tym przypadku ukąszenie kojarzy się z jakimś nagłym przypływem jadu, czyli że ktoś nie może już powstrzymać chęci ataku na jakieś dobro, gdyż nie pasuje mu ono do jego poglądów lub interesów.

      Usuń
    2. Diabeł w postaci węża.

      Usuń
  15. Nowy film "Wposłudze".
    https://www.youtube.com/watch?v=dXa0iry1vBw

    OdpowiedzUsuń
  16. Drogi Panie Krzysztofie nasz Kochany Proroku z okazji Urodzin życzę Panu wszelkich potrzebnych Łask. No i cóż jest Pan w Najcudowniejszych Rękach więc życzę by się wypełniła w Pana życiu Wola Boża. Sto lat sto lat i może jeszcze więcej jeśli taka jest Wola Boża:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy nie jest przypadkiem tak że mala liczba osób podpisujacych petycje jest zwiazana z niepotwierdzeniem linku na mailu. Może część osób podpisało petycję a jej nie potwierdziło na swoim koncie mailowym bo nie jest to dla wszystkich jasne wtedy taki podpis nie trafia na listę. Takie moje spostrzeżenie i uwaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym samym myślę...

      Usuń
    2. Trzeba koniecznie mocniej rozpropagowywać podpis petycji, bo powtórka nowej, tym razem naszej, "romantycznej" rewolucji francuskiej nabiera cech dużego prawdopodobieństwa - "Śmierć Wandei" https://www.youtube.com/watch?v=Ka3KNHyQ0Cw

      Usuń
    3. Witam,

      Słuszne spostrzeżenie, sam również popełniłem ten błąd. Podpisałem ale nie potwierdziłem mailem. dopiero gdy potem wszedłem na statystyki zobaczyłem, że tam mnie nie ma i dopiero wtedy potwierdziłem mailowo.
      Rada jest taka aby po podpisaniu sprawdzić czy jest się na liście no chyba że ktoś działa anonimowo, wtedy jest trudniej.

      Pozdrowienie

      Hen???

      Usuń
    4. + Mi zdarzało się podpisywać elektroniczne petycje, zwłaszcza tak od roku 2010, dlatego nie miałem z tym problemu ,ale osoby które wcześniej tu były nieaktywne to może się zdarzać i może nawet często.

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego Panie Krzysztofie (chociaż nie znam dnia urodzin), morza łask Bożych, niezłomnosci, siły i wiary.
    (Ja także z poczatku stycznia jestem)

    OdpowiedzUsuń
  19. + witam wszystkich. Czy chciałby ktoś pomóc w rozsyłaniu petycji w sprawie Intronizacji Pana Jezusa Chrystusa na Króla Polski i sprzeciw niszczeniu Błoni krakowskich. Wysłałem już w kilka miejsc, a jest jeszcze wiele do wysłania. Wysłałem do księdza Natanka, do Ruchu Narodowego we wszystkich województwach, do Radia Maryja, do Radia Chrystusa Króla w Chicago,do Niepoprawni, do urbietorbi-apokalipsa.net. Jest wiele miejsc jeszcze do rozesłania. Możemy to wesprzeć, bo bardzo słabo to kapie, jak sami widzimy. Dobrze, że wczoraj Pan Grzegorz to nagłośnił. Pozdrawiam z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wysłałem prośbę o propagowanie wśród wiernych NASZEJ petycji do jednego z najbardziej znamienitych klasztorów w Polsce, w obiektach którego przewijają się setki tysięcy ludzi rocznie. Mam wrażenie, że dosyć wyczerpująco wyjaśniłem powód mojego wystąpienia, odwołując się do Świętości pod wezwaniem której występują i do ich Świętego Patrona. Nie piszę o jakich zakonników chodzi, bo jak mówi Grzegorz Wróblewski, mogą ich spotkać, jak niektórych księży za swoich przekazów dziwne "kary". Czekam więc cierpliwie na odpowiedź, o ile oczywiście będzie.

      Usuń
  20. Bardzo możliwe że tak jest ,sam dopiero na drugi dzień wchodząc na pocztę zobaczyłem takim mail, na stronie petycji nie zauważyłem o konieczności potwierdzenia mailem choć nie nierozgarnięty nie jestem chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak myślę że rozsylajac petycję lub proponując komuś osobiście by ją podpisał warto takiej osobie nadmienić lub zadbać o dodatkową informację by koniecznie potwierdzić link akceptacyjny w wiadomości zwrotnej. Z Panem Bogiem pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. https://marucha.wordpress.com/2020/01/23/pierwszy-bail-in-w-polsce-bank-ukradl-80-mln-zlotych/

    Ukraść 80 milionów złotych?

    Legalnie?

    Gdzie policja, gdzie prokuratura?

    Co za bandytyzm!

    Samorządy ściągają od nas podatki, są zadłużone po uszy, a bank kradnie im miliony…

    Gdzie nadzór bankowy?

    Dlaczego banku nie zamknęli, jak miał już kilka milionów długu?

    Robert Brzoza
    Za https://robertbrzoza.pl

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  23. Chodzi mi o modlitwe zawierzenia rodziny Matce Boskiej OSTROBRAMSKIEJ,nigdzie nie moge jej znalesc,czy ktos by pomogl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że takiej nie ma. Trzeba będzie napisać lub własnymi słowami zawierzyć rodzinę i zmówić jakąś modlitwę do Maryi :)

      Usuń
    2. + Ja sam swoją układałem własnoręcznie gdzie zawierzałem się wraz ze swoją biologiczną matką - moją rodziną i jak do tej pory. Czytałem kilka zawierzeń dostępnych w internecie i na tej podstawie częściowo, częściowo w natchnieniu ułożyłem własne.

      Usuń
    3. http://www.domymodlitwyjp2.pl/en/mb-ostrobramska-na-czasy-ostatnie

      Akt zawierzenia Rodzin oraz Narodów Wschodu i Zachodu

      Matce Bożej Ostrobramskiej - Patronce Czasów Ostatnich


      "Domy Modlitwy św. JPII"

      Pozdrawiamy Cię Maryjo Niepokalanie Poczęta,
      przez Boga Ojca przed wiekami wybrana,
      a teraz nam jako Matka Boża Ostrobramska,
      dla obrony przed mocami złego ducha dana.

      Królowo "Obojga Narodów”!
      Panno Święta co w Ostrej świecisz Bramie,
      Matko Miłosierdzia!

      Zawierzamy Ci na nowo Polskę i Litwę
      Twojej królewskiej władzy duchowej
      i wobec wielu współczesnych zagrożeń
      zwracamy się do Ciebie w nadziei nowej.

      Rozpędź te burze, zgubne ideologie, prądy
      i groźne nawały,
      by serca ludzkie przy Tobie zostały.
      Twojej opiece polecamy nasze Rodziny
      i o łaskę umocnienia wiary w Chrystusa Króla prosimy.
      /można w ciszy wymienić nazwiska, imiona /.
      Z pokorą oddajemy na przemianę
      nasze słabości fizyczne, duchowe i umysłowe,
      wszystkie grzechy i zaniedbania rodzinne i narodowe.

      Ochraniaj wszystkie nowe pokolenia,
      niech Bóg błogosławi
      i w odważnych Apostołów Miłości je przemienia.

      Zawierzamy Tobie "Narody Wschodu i Zachodu"
      te z bliska i z daleka,
      bo Twoje Serce na wszystkich z tęsknotą czeka.

      Polecamy Tobie przyszłe dni i noce życia naszego
      i to co będzie tworzyć dalsze losy świata całego.

      Prowadź nas z chórami anielskimi
      pod Twoim i Twego Syna królewskim sztandarem,
      szczególnym na te czasy drogowskazem i darem.
      Amen.
      www.domymodlitwyjp2.pl

      Usuń
    4. http://domymodlitwyjp2.pl/pl/mb-ostrobramska-na-czasy-ostatnie

      Usuń
    5. Niech bedzie pochwalony Jezus Chrystus. Szczesc Boze Panu Krzysztofowi z okazji urodzin, to tylko data, duch jest wazny! a ten zawsze powinien byc mlody!!Ktos szukal zawierzenia do Matki Bozej Ostrobramskiej, jest piekne zawierzenie na stronie domy modlitwy http://domymodlitwyjp2.pl/pl/mb-ostrobramska-na-czasy-ostatnie pozdrawiam Maria

      Usuń
  24. Panie Krzysztofie niech Bóg błogosławi i Mateńka Boża mocno przytula do serca 💚 Ja też w polowie stycznia miałam okrągła rocznicę urodzin. Wszystkim styczniowym jubilatom życzę obfitych łask Bożych . I proszę zdecydujcie się państwo na ten jeden dzień w miesiącu postu i modlitwy w intencji ojczyzny, szczególnie o złagodzenie kar jakie mają na nas przyjść, w kalendarzu jaki prowadzi pani Aniutqa jest tak mało osób...a to tylko jeden dzień, raz w miesiącu , sami wiecie że tylko postem i modlitwa można tak wiele łask wyprosić . Z Panem Bogiem. Ania K

    OdpowiedzUsuń
  25. +JMJ


    Bóg zapłać wszystkim za życzenia. A składającym je solenizantom styczniowym odwzajemniam się życzeniami.

    A Pan Jezus urodził się pod koniec roku i jest prawie cały rok młodszy od nas:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. + Przypominam też, że komentarze tutaj muszą być podpisane imieniem lub nickiem ( jeśli są z konta anonimowy. Podpis zawsze taki sam, a jeśli ktoś chce zmienić, bo na przykład Gustaw zmieni się w Konrada to musi op tym poinformować.

    Jeśli jest anonimowy to niezależnie do treści którą niesie może być niedopuszczony albo usunięty bez wyjaśnienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Agnieszka Legnica - z okazji urodzin Panie Krzysztofie życzę wszelkiego błogosławieństwa Bożego i Maryi i wielu owoców Ducha Świętego Ga 5, 22-23: Owocem zaś ducha jest: miłość, radość, pokój, cierpliwość, uprzejmość, dobroć, wierność, łagodność, opanowanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bank od 2016 roku(!) realizował bez sukcesu program naprawczy. Trudno uwierzyć, żeby w lokalnym środowisku nikt o tym nie wiedział.
    Trzymanie tam pieniędzy, zwłaszcza nieobjętych gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego to świadectwo beztroski, zwłaszcza w odniesieniu do środków publicznych.
    Za stratę pieniędzy samorządów czy szpitali odpowiadają osoby, które podjęły decyzję o otwarciu tam rachunków.
    Ale zapewne, jak w każdym banku na skraju upadłości, lokaty były dobrze oprocentowane i ludziska się skusiły.

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  29. +

    Czy jakiekolwiek działania niszczące Błonia krakowskie są w stanie wyrwać z mojej pamięci to co wydarzyło się tam 24 XI 2019r.
    Odpowiedzieliśmy na wołanie Maryi. Nowe Ziarno obrało Chrystusa Króla Wszechświata na Króla Polski.
    Intronizacja została przyjęta.
    Mnie wystarczyłoby to do końca życia, ale co zostanie dla potomnych. Gdzie pójdą i co zobaczą ci, którzy kiedyś chcieliby uczcić to miejsce? Jeśli Pan Jezus mówi, że ratunek zależy od nas to nie możemy poprzestać tylko na podpisaniu petycji.
    Trzeba szturmować Modlitwą. Pali mnie żeby z Różańcem pojechać do Krakowa odwiedzić te miejsca jeszcze raz. Ja wiem, że odległość dla modlitwy nie jest żadną przeszkodą więc u siebie w mieście z różańcem przed Najświętszym Sakramentem pokornie poproszę; Panie zachowaj nasze Błonia. Tam Niebo dotknęło ziemi, nie pozwól końskim kopytom zniszczyć tych kwiatów które tam rosną...
    Jednemu z Czytelników przyszła na myśl scena z Unitami a mnie obrona Częstochowy przed najazdem szwedzkim. Ksiądz Kordecki chodził z Najświętszym Sakramentem wokół Jasnej Góry, a ci którzy bronili także byli pełni ducha Bożego - ponoć garstka 300 osób.

    Panie Cyprianie bardzo dziękuję za interwencję w Kurii krakowskiej.
    ...,dzwonili z kurii ... Tey ciąg dalszy:)
    Okazał się Pan pierwszym, który podał wiadomość o planie włodarzy miasta na profanację błoni. Projekt podpisany 5 lub 6 grudnia (podaję z pamięci)- kuria nic o tym nie wie. W połowie grudnia spotkanie opłatkowe abp Jędraszewskiego w małopolskim Urzędzie Wojewódzkim z urzędnikami- kuria dalej nic nie wie.
    W maju przypada 100 rocznica urodzin Jana Pawła II, z kurii krakowskiej wyszedł nasz Papież a miejsce gdzie spotykał się z Polakami ma być stratowane. Gdyby nie Pan Cyprian abp Jędraszewski dowiedziałby się o tym szatańskim planie dopiero może w Watykanie od Pielgrzymki Narodowej, która jest planowana z okazji 100 rocznicy urodzin naszego Ojca Świętego.

    Panie Cyprianie serdeczne życzenia urodzinowe wielu łask Bożych potrzebnych do doskonałego wypełnienia Woli Bożej. I jak mówił Marek Niedźwiecki przy okrągłych urodzinkach:
    zmiana kodu ...-ka z przodu
    a ja się cieszę, że mam urodzinki w tym sam miesiącu co Pan Jezus:))

    Maria Marcinkowska




    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.