UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 31 stycznia 2020

25,26 I 2020 Najważniejsze i tu będzie serce jakie będziesz miał dla Mnie i miłość, która zawsze będzie wybierała Mnie/ Podziękowanie za grudzień i za cały rok/ Orędzia Anny od Jezusa

Sobota, 25 stycznia

00:30

Zapisz
- Zwrócisz mu te pieniądze.
- Tak Panie Jezu?
- Tak, tysiąc złotych.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

................................

Niedziela, 26 stycznia
14.00
- Kochasz Mnie, dziecko?:) Smutny uśmiech Pana Jezusa.
Nic nie mówisz dziecko?
- Nie wiedziałeś, że taki będziesz, prawda?

- Tak Panie Jezu, Chryste Królu.
- Spodziewasz się Prześwietlenia Sumień jeszcze w tym półroczu. Tak się oczyszczasz?
(krótka pauza)
Wymagam od  Ciebie niewiele.  Sprostaj temu gdyż jest to właśnie - niewiele.
- Nie,  nie będziesz się karał niewyjeżdżaniem na kurację gardła i ogólny odpoczynek.  Masz pojechać i też nie odmawiać sobie niczego dla samego odmawiania. Możesz pościć w piątki, ale nie musisz < Tu zapewne chodzi o Panu Jezusowi o post o chlebie i wodzie C.P>.
Najważniejsze i tu będzie serce jakie będziesz miał dla  Mnie i miłość, która zawsze będzie wybierała Mnie.

Teraz jak oddałeś tysiąc złotych czytelnikowi, który zachowywał się nieodpowiednio a który dołączył w październiku, dochody Twoje uszczupliły się a nie otrzymałeś prawie nic ostatnimi dniami, wydajesz też codziennie. Nie masz odłożonej kwoty na wyjazd jak(o) nienaruszalnej, bo są wydatki. Teraz masz dodatkowo za prąd i gaz co nie było dołączone do ostatniego wynajmu. Nie zakupiłeś  też tych drogich dość, ale wartych tych pieniędzy butów. Potrzebujesz też do tamtego mieszkania odkurzacz i jeszcze kilka rzeczy. Wydałeś tam blisko 1500 zł a dodatkowo dostałeś w prezencie naczynia i sztućce o wartości około 250 zł, ale jeszcze potrzeba abyś tam wydał do tysiąca złotych. Szablę dostałeś w prezencie.
Teraz pękły ci dwa dni temu oprawki od okularów. Nowy wydatek 200 - 300 zł bo i nowe szkła trzeba do nich. Przydałaby się też wizyta u okulisty.
Proteza o której dawno temu mówiliśmy - też nie robiłeś nowej.
Na wyjazd ten też musisz kupić jakieś dwa nowe podkoszulki bo masz znoszone.
Nadal masz niedobór garderoby  w związku z zamieszkaniem też w Krakowie, i jeszcze tu potrzebny wydatek. I piżama, które są dość drogie.

Przed wyjazdem więc, w związku z wyjazdem musisz wydać przynajmniej 500 zł w tym przede wszystkim okulary.
Masz już też podniszczone dość oba szlafroki, bo nie kupowałeś nowych od początku przekazów.
Oprócz tych butów, które masz kupić potrzebne Ci jeszcze jedne, bo w Krakowie masz tylko jedne buty, więc tańsze, skórzane półbuty z karbowaną podeszwą jak nosisz, są ci potrzebne.

Na wyjazd, na chłodniejsze poranki i wieczory tam przydałby Ci się też jakiś <nieczytelne dwa słowa C.P. i dłuższy polar bo masz jeden, też już sprany.

Nadal wydajesz na leczenie swej stałej choroby tysiąc złotych miesięcznie a to dlatego, że dopuściłem by diabeł wzmagał chorobę.
Zatem Twoje wydatki od czasu zamieszkania  w Krakowie są wyższe o cztery  tysiące miesięcznie, środki zaś masz podobne jak w roku 2018.
Na tym zakończymy dziecko.

- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Przepraszam Panie Jezu.
- :)


Otrzymał Cyprian Polak
(Krzysztof Michałowski)

/////////////////////////////////////////////////////

Podziękowanie
za grudzień i za cały rok

Grudzień.
Wielkie Bóg zapłać wszystkim za grudzień.  Był lepszy od listopada o połowę, zaś listopad sam w sobie też był dobry.
Zatem szczególne Bóg zapłać!
Tradycyjnie wymieniam tych , których nie mam e-maila bądź nie potrafię połączyć z ofiarodawcą


Bóg zapłać:
W kolejności hojności.
Szczególnie dziękuję:
Panu Andrzejowi za podwójną hojną pamięć. 
Pani Ewie.
I Pani Joannie.
Oraz Pani Barbarze.  Panu Tomaszowi, Pani Sabinie, Pani Annie, Pani Justynie - jednakowo. Panu Pawłowi, Panu Januszowi - jednakowo.

Jeśli kogoś pominąłem to bardzo przepraszam, uściślę, pominę w e-mailowym podziękowaniu bo jeszcze nie do wszystkich wysłałem za grudzień. Należy poczekać do jutra, do końca dnia.

//////////////////////////////
Jest podziękowanie za grudzień więc czas na krótkie podsumowanie roku i wyrażenie wdzięczności za cały rok. A jak Pan Jezus mówił; powinien być bardzo wdzięczny bo ci wszyscy ludzie - nie muszą. 

Wielkie Bóg zapłać wszystkim. Z serca dziękuję.  Ten rok, a właściwie tamten ( 2019) nie był gorszy od poprzedniego.  Tyle, że są większe wydatki o czym Pan Jezus w tym przekazie wspomina.
Starcza nie na wszystko, ale na wiele z tego czego Pan Jezus dla mnie chce a nie jest to na polskie warunki mało. Jest dużo.

Nie spodziewałem się tego wszystkiego ( nie mówię o tamtym roku) ale od początku, bo też nie było wiadomo , że tak będzie.
Nie ma przymusu ani też żądania Pana Jezusa od maja 2018.  Inaczej było tylko ze środkami na Kraków co było skierowane wyjątkowo przez Pana Jezusa do mieszkańców Krakowa  przede wszystkim i także województwa.
Otrzymujący przekazy jest przykładem jak Pan Jezus jest łaskawy dla ludzi, bo nie jest On dla nikogo mniej łaskawy tylko w przypadku większości osób wierzących w Niego i traktujących Go poważnie tego tak nie widać. Ale jest to związane jednak z krzyżem, inaczej nie może być. 

Ta łaskawość i w pewnym sensie "spełnianie życzeń" było także w przypadku Krakowa gdyż otrzymujący przekazy bardzo nie chciał aby to było ze środków dotychczasowych osób i Pan Jezus także dlatego po raz pierwszy od maja 2018 - zainterweniował. Czy Kraków i województwo dokładnie się tutaj sprawdziły gdy idzie o utrzymanie w Krakowie, czyli przede wszystkim wynajem - pominę to milczeniem gdyż Pan Jezus o tym nie mówi i ja nie powinienem chyba tego rozwijać.

W każdym razie od początku do teraz, bo styczeń jest też bardzo dobry, nie spodziewałem się takiej hojności ze stosunkowo tak niewielkiej, jak na internet, liczby czytelników tych Orędzi, wśród nich tej części - garstki.

Diabeł się temu sprzeciwia.  Mówił też o tym Pan Jezus w przekazach.  Zły uważa się za Pana mamony. I kolokwialnie pisząc trafia go bo chciałby  aby jeśli już to taki sługa Boży, choć tak bardzo nieudany jak otrzymujący te przekazy, to był taki katolicki bidok, który każdą złotówkę ogląda z dwóch stron a w markecie medytuje czy wziąć produkt o 40 groszy droższy czy tańszy.
Co do tego to podam świeże świadectwo czytelnika, które otrzymałem. Dokonał pewnego większego zakupu z którego był zadowolony i postanowił  przesłać dodatkowo pewną kwotę na te Orędzia. Jak mi napisał zaatakował go diabeł i to fizycznie. Tarmosił go i zrzucał z łóżka. Dopiero po odmówieniu podstawowych modlitw ustąpił . Niektórzy mają takie doświadczenia.  Ja osobiście nie, być może znaczenie ma tu moja skłonność do złego, dlatego Pan nie dopuszcza takich rzeczy. Wszystko z dopustu Bożego.
Każdy włos na naszej głowie...

Ja się oddałem Panu niczego nie oczekując i tak Panu się podoba czynić.

Ostatnio wspominałem o osobnych mszach za utrzymujących te przekazy. Wymienione były trzy osoby w grudniu i cztery w lutym. Jeszcze w lutym zostały dołączone dwie. Ponieważ mam z nimi kontakt mailowy  poinformowałem  e - mailem a imiona wymieniane są tradycyjnie z tych osób, z którymi nie mam kontaktu.

Na marzec planowane jest zamówienie jeszcze 10 mszy. Mam nadzieję, że to się uda.
Przypomnę także, że często, codziennie, zawierzam Panu Jezusowi utrzymujących te przekazy, pamiętam w modlitwie, są comiesięczne msze zbiorowe.

Cyprian Polak

///////////////////////////////////
Umieszczenie kolejnego przekazu planowane jest w niedzielę. Przekaz jest dość długi. Będzie  m.in.  o wodzie egzorcyzmowanej - istotna rzecz i różne pouczenia dla duszy.

////////////////////////////////////////////////
Orędzia Anny
Anna od Jezusa

To ważne Orędzia dla nas.
Ja wiem o nich od półtora roku. Dopiero teraz są publikowane

https://anna-od-jezusa.pl.tl

Nie wiem  co teraz napisać o nich więcej bo mam informacje prywatnie, a czekam też na poradę tutaj. Na razie więc tyle.
Oczywiście mają one opiekę duszpasterską.
Znaleźć je możemy tylko przez link . (wyszukiwarka nie pokazuje).

////////////////////////////////

Dziękujemy też bardzo za ostanie wystąpienie Grzegorza Wróblewskiego i przekazane Słowa Pańskie.
https://youtu.be/dXa0iry1vBw

Było  tam przynaglenie do podpisywania petycji, o zawierzeniu Matce Bożej Ostrobramskiej i inne rzeczy, które bardzo trafiły w to czego właśnie duchowo potrzebowałem.
Dziękuję również za wspomnienie mnie, czyli tych Orędzi poprzez wymienienie : Cypriana Polaka, bo przecież nie chodzi o mnie tylko o Głos Pana.

Teraz zobaczyłem, że jest nowe nagranie.
https://youtu.be/AEP_F29Z9KU

49 komentarzy:

  1. ,,Jednak zanim przyjdą te dni gdy w znaku Krzyża na niebie Bóg da im zapowiedź, wcześniej przyjdzie Mój Syn, Syn Boży by dusze wasze porwać do nieba, byście sumienia wasze w zwierciadle prawdy ujrzeli. Dla wielu dusz będzie to wstrząs, niektóre z nich tego nie przeżyją, zaś dusze czyste niech się nie obawiają gdyż prawdę o sobie już znają i tu zwiększy się ich doskonałość.,,(z oredzi Anny od Jezusa)

    Gdzieś już czytałem, że niektórzy nie przeżyją prześwietlenia sumień zastanawia mnie czy będzie to na skutek szoku w jakim człowiek sie znajdzie i być może zawałem serca czy może targnięciem się na swoje życie w akcie rozpaczy i w poczuciu beznadziejności po prześwietleniu.

    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sądzę, że "serce im pęknie".
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień który zmienił Szawła w SW Pawła, nie był chyba przypadkowy. To był tylko wstęp do czasów ostatniej potyczki Pana Jezusa z szatanem o dusze ludzi.
    Czytacie czasami fora komentarze na interii czy onecie jak wygląda stosunek niektórych Polaków do religii Rzymskokatolickiej, szkoda co pisać, a to przecież Polska, co się musi dziać w innych państwach? Brak wiary widoczny jest nie tylko u jakiś tam tubylców w puszczy amazońskiej albo jakiegoś afrykańskiego plemienia, brak wiary u ludzi którzy mogą swoje wątpliwości rozwiewać poszukując korzystając z dobrodziejstw i rozwoju techniki.
    Pan Bóg musi ujawnić się wszystkim, zanim swoją moc na chwilę ukaże także antychryst aby objąć władze nad wszystkimi, każdy będzie musiał wybrać, wiedząc już ( ci co przezyją ) że Pan Jezus i Pan Bóg na prawdę istnieją.
    Jak podał Adam Człowiek 80% dusz bedzie musiało zobaczyć rzeczywistość piekła, a tylko ( o ile pamiętam ) 1,3% zobaczy Niebo, reszta czyściec taki jest stan dusz świadomych swojego postępowania na ziemi. Stad wynika ilość zgonów, ale i fakt istnienia piekła nie nawróci wszystkich już po powrocie do ciał, niestety.
    Gdyby było inaczej po Prześwietleniu Sumień pokój i globalne nawrócenie powinno zapanować na dekady a niestety potrwa około 1 rok, tyle czasu wystarczy aby ludzie pod naciskiem "narzędzi" szatana zaczeli zapominac co widzieli i będą jeszcze gorsi zwłaszcza ci słabi w wierze i wątpiący.
    Pytanie czy swiat uspokoi się po Sądzie Ducha Świetego na okres 1 roku czy kilku miesięcy, tego nie wiem ale czas to nikły niestety.
    Pytanie tez czy koronawirus oraz tworzenie ustawy w Polsce przez PiS od grudnia 2019 roku o powołaniu koniec końców Policji sanitarnej ( wyciszonej przez media o temacie zastępczym tj. sędziowskiej kaście ) nie jest dziwnym zbiegiem okoliczności aby przekonać Polaków do wszczepienia sobie ziarenka ryżu w imię lepszego i spokojniejszego jutra.
    Ponoć w USA, Chinach, Rosji, Japonii, na terenie niektórych państw UE już chipują ludzi problem jak się zabrac do tego tematu w Polsce, aby nadac temu jakiś sens.
    Nurtuje mnie jedno ponoć rfid ma być dobrowolny bez niego nic nie kupisz, nie zapłacisz. Gdzie jest wiec prawda pomiędzy srodkami przymusu a wolnością wyboru, ale ten wybór wolny oznacza coś w jedną albo drugą stronę. Czyli co zaserwują nam jeszcze jakiś po cichu, inny chip w lewe ramie na przykład że to niby szczepionka antywirusowa? Czy moze kroją ustawy już pod NWO oraz ich króla, a on sam pewnego dnia zażąda znaku jedności rfid 666?
    Konrad

    OdpowiedzUsuń
  4. Ledwo się skończył styczeń i zobaczcie, ile już się wydarzyło w Polsce i na świecie.
    Jak ktoś nadal nie widzi znaków to jest ślepy, po prostu ślepy...

    OdpowiedzUsuń
  5. [Piotr] "Już wkrótce zostanie uchwalona ustawa, która umożliwi wszczepienie tak zwanych czipów pod skórę Polaków by można było ich lepiej kontrolować." - z Orędzia otrzymanego przez Annę od Jezusa.

    Jest potrzeba stworzenia ruchu przeciwko czipowaniu ludzi. Ten proceder to nawet wojną domową może grozić, bo nie wszyscy jak barany dadzą się zaczipować. Trzeba jednak pamiętać, że czipowanie jest ostatnim etapem niewolnictwa, a zatem jest wiele poprzedzających etapów, na które ludzie się godzą. Należy do nich mentalność kredytowa, która działa na zasadzie "nie miałem wyboru, wziąłem kredyt". To wszystko zaczyna się w niewolnictwie umysłowym, bazuje na filozofii nieustannego braku wyboru. Nie mają tacy ludzie silnej wiary w Boga, który ma inne rozwiązania, niż to, co się wymyśla w świecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. + witam wszystkich. Zobaczcie co się działo w różnych miejscach świata ostatnimi dniami.
    https://www.youtube.com/watch?v=IcLpW7lSBv4

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ważna jest modlitwa Pieczeć Boga Żywego, to nas i najbliżych będzie chronić od wszelkiego zła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech każdy sam rozezna czy jest ona prawdziwa czy nie.
      Ja nie polecam, ale każdy odpowiada za siebie.

      Usuń
    2. Dlaczego?? Prosilabym o opinie

      Usuń
  8. W kontekście koronawirusa warto przypominać części ludzi, że powszechnie znanym faktem jest to, że w Chinach faktyczną sprawuje władzę Komunistyczna Partia Chin. Tego typu słów związanych z komunizmem nie umieszcza się dla hecy czy na pamiątkę, ale należy przypuszczać, że partia będzie realizowała cele wpisane w nazwę tej partii, czyli komunistyczne. Niektórzy i tak będą niestety uważali, że niech sobie komuniści podbijają świat czy Hitler niech morduje w obozach i nawet niech sobie produkują kolejne wirusy, byle przy tym zajmowali się zwalczaniem tych wirusów.

    #antymarksista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pewna strona na fejsie, która wrzuca filmiki ludzi z Chin - masa ludzi umiera na ulicach, biją się o jedzenie itp. Są filmiki, gdzie stoi sobie człowiek i nagle pada, od tak bez znaku, że coś mu jest. W szpitalach pełno ludzi leży w workach na ziemi, a niektórzy w pracy umierają dusząc się, a reszta na to nie reaguje. Wjazdy do miast są zawalane ścianą z ziemi. Ci ludzie wymrą tam z głodu... Wygląda na to, że może być wywoływany sztucznie głód.
      Ofiar jest raczej więcej niż nam się podaje publicznie.

      Usuń
  9. Czy może Pani podać link do tej modlitwy Pieczęć Boga Żywego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.domymodlitwyjp2.pl/pl/oredzia-ksiega-prawdy

      Usuń
    2. Dlaczego Pani odradza przeciez sa w Domach Modlitwy Jana Pawla II ? no chyba ze ma Pani cos przeciwko DOMOM MODLTWY JANA PAWLA II?

      Usuń
    3. ..Iwona..Również odradzam,trzeba w ciszy serca pytać sie Pana Jezusa o modlitwy ktore ma sie odmawiać, jeżeli jest się nie pewnym.
      Gdy tylko podzielam myśl że napiszę to ostrzezenie to w pokoju zaczęło coś stukac,zly denerwuje sie.
      Z Panem Bogiem ..

      Usuń
    4. Temat poruszałam gdzieś wcześniej i nie będę do tego wracać... Stanowczo odradzam, a ten kto tą pieczęć przyjmuje robi to na własną odpowiedzialność. Temat jest bardzo łatwo zgłębić.

      Usuń
    5. Ja jak czytałam tę modlitwę, po ostrzeżeniu mnie przez orędzia, to miałam silny punktowy ból głowy.
      ODRADZAM modlitwy Marii z Irlandii na poważnie(!) ale każdy odpowiada za siebie. Proszę rozważyć jej pieczęć na modlitwie, bo to nie jest niewinna 'modlitewka'.

      Usuń
    6. A ja mam dowod na to ze ta pieczec Boga zywego uratowala niejeden dom od katastrofy..prpsze na poczytac na fb nawet czytalam az sie zdziwilam.
      ja mam i wiem ze grag i rozne choroby trzyma Bog od nas

      Usuń
  10. A propos orędzi od Anny, najpierw przeczytałam tych w sumie kilka, z tego i 2019r,. ok. potwierdzają się z tym co wiemy, ale jak zajrzałam do archiwum, to ojej!
    Ciekawe jak to jest, być świętym. (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrym pomysłem jest przeczytać wszystkie przekazy Anny dopóki jest ich mniej, wtedy wielu będzie mogło śledzić jej przekazy od początku.

      Usuń
  11. Wystarczy wpisać w Google pieczęć Boga żywego i wydrukować.Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Weź bądź tu mądry..jedni odradzają a inni doradzają..sam kiedyś chciałem wydrukować ale w ostatniej chwili zaniechałem tego..jest dużo artykułów o tym, że jest to bardzo niebezpieczne. Poczytajcie co oznacza krzyż w koronie..taki własnie symbol jest tej pieczęci. Poza tym wydaje się dość prymitywne( to moje zdanie, nie chcę urazić kogokolwiek) to, że wydrukuję sobie pieczęć, powieszę i będzie wszystko ok. Dlatego kiedyś pytałem tutaj czy Ci wszyscy, którzy byli obecni duchowo i fizycznie na Wolnej Elekcji gdzie ludzie wybrali Pana Jezusa na Króla Polski..czy mają tą pieczęć? A co z chrztem? Przecież tam też jest mowa o wycisnięciu niezniszczalnego znamienia, pieczęci na duszy człowieka, który przyjmuje chrzest. W Apokalipsie na rozkaz Boży Aniołowie pieczętują slugi Boga. Jak to wszystko pogodzić- sam nie wiem.
    Jeszcze taka dygresja..wyobraźcie sobie drodzy Czytelnicy taką sytuację: obecnie cały swiat jest uzależniony od pieniądza i energii elektrycznej. Co by było gdyby nagle pieniądze straciły wartosć?? Bylby chaos nie do opisania..tak samo jak brak prądu..wszelka bankowość pada,ludzie zostają bez pieniędzy, w ciemnosciach, aż strach pomysleć co zrobilby czlowiek , gdyby widmo glodu pojawiło się na horyzoncie. Naturalnie ludzie mający swoją ziemię zaczęli by ją uprawiać..i historia zatoczyłaby koło.
    W głebi serca wszyscy pragniemy żyć spokojnie, w dostatku, dzieląc się miłoscią z innymi..tak jak będzie to mialo miejsce po oczyszczeniu ziemi przez Boga.
    Pamiętam, że czytałem kiedyś w orędziach aby zaopatrzyć się w nasiona. Gdy nastaną te trudne czasy wartość nasion będzie dochodzić do miliona $ i na nic zdadzą się wszelkie bogactwa materialne, skoro nimi głodu się nie zaspokoi.
    W Suplikacjach spiewamy między innymi " Od powietrza, głodu, ognia i wojny wybaw nas Panie"
    To wszystko przeraża, moja sw. pamięci babcia mówiła,że wszystko jest okropne ale nie daj Bóg gdyby głód zaczął panować bo ludzie byliby gorsi niż zwierzęta.Ze strachu przed smiercią glodową ( męczarnie) zrobiliby wszystko. Dlatego módlmy się o dopelnienie intronizacji Chrystusa na Króla Polski bo tylko Bóg może nas ocalić. Sami widzicie ile jest zła na swiecie, wirusy, wojny, kataklizmy, grzech, profanacje. To wstyd dla tych elit, które nie dają wiary temu..zwykły lud znowu okazuje większą wiarę niż co niektórzy " uczeni w Pismie" i politycy. Bóg nas chce ocalic tylko my też musimy chcieć..ale wszyscy- nie tylko ludzie ale elita duchowa i polityczna.
    " Duchu Swięty przyjdź prosimy..Twojej łaski nam trzeba"
    Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem z żona na Wolnej Elekcji w Krakowie można powiedzieć dzieki czytaniu tych orędzi i pierwszy raz słyszę o pieczęci z krzyżem w koronie. Na wikipedi jest ten symbol opisany jako herb ruchu badaczy Pisma Świętego założonego przez jakiegoś pastora, ktory prawdopodobnie był masonem. Moim zdaniem należy sie z tym wstrzymać oczywiście nie musi być to złe ale warto pamiętać z pisma świętego żeby ,,unikać wszystkiego co ma chodz by pozur zła,, i jeżeli Pan Jezus w tych orędziach nie odniesie sie do tego to myśle że nie ma potrzeby drukować zadnych ,,cudownych ,, modlitw. Dla Pana ważne jest serce jakie Mu okazujemy mówił, że to jest kluczowe przed wolna elekcją na błoniach mówi takze w tym oredziu, ze bedzie spoglądał na serce przed przeswietleniem sumień i żeby sie przygotować.

      Michał

      Usuń
    2. Kiedyś wydrukowałem wszystkie modlitwy krucjaty Marii z Irlandi kilka razy przeszytałem jedną czy dwie nie pociągają mnie.Parę dni temu wydrukowałem pieczęcie na dom i przy sobie ,żeby nosić również nie poczułem jakiejś szczególnej mocy czy światła i diabła też ni ma puki co.Ja nie wierzę w te pieczęcie szczerze mówiąc. Odnośnie orędzi Anny sam obrazek "Jezu Ufam Tobie"z ukrytymi oczami "demona kłutni"o których to obrazkach mówił Grzegorz Wróblewski i co ten kto projektował tę stronę nie wie o tym ? Marek

      Usuń
    3. Własnie o to mi chodziło, że ta rzekoma pieczęć ma masońskie znaki, a jednym z warunków 'ochrony' jest powieszenie tego na ścianie... To jest bardzo dziwne, bo jest wiele modlitw z nieba, gdzie Bóg nie każe nikomu wieszać tekstów na ścianie. Modlitewka wydaje się słuszna, niewinna, ale cała otoczka by 'zadziałała' przypomina magię...

      Usuń
  13. +
    link do Pieczęci Boga Żywego

    https://yutu.be/yDMrfW4I7I

    Polecam
    Mistyczka Maria z Irlandii przeszła swoją cierniową drogę i biczowanie i opluwanie od świeckich i faryzeuszy. Czytający, którzy brali Orędzia na rozum mówili odeszła od zmysłów...
    Mówi Wam to coś?
    Nasz Pan tę drogę już przeszedł.
    Przeszła też Maria z Irlandii, ale to wielka łaska znosić cierpienia dla Chrystusa.
    Nie można ferować swoich opinii tylko na podstawie tego co podaje internet.
    Mniej paplania, więcej rozważania. Modlitwa do Ducha Świętego, choćby własnymi słowami jak wypadnie z głowy da światło.
    I takie światło mi przyszło co do koronawirusa.
    Na początku ferii syn zapytał jaki film sobie obejrzymy. I wybrał World war Z z Bradem Pittem. Tam jest tyle podobieństw do tego co się dzieje teraz . Wirus, który ,,wyciekł" z laboratorium w Jerozolimie wywołał epidemię, rosyjski język też był w filmie a jakże.
    A w styczniu w Jerozolimie był Putin, potem pierwsze zachorowania w Chinach, teraz te filmiki propagandowe o umierających w konwulsjach na ulicy ...
    Tylko patrzeć jak pojawi się mąż opatrznościowy, który wprowadzi ład i (s)pokój

    Maria Marcinkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. ObjawieniaOlawskie.pl

    Ostrożność p. Antiquy odnośnie przekazów z Irlandii nie jest nieuzasadniona i bierze się stąd, że około roku temu tutaj Pan Jezus przekazał taką rzecz, która daje pewną sugestię:

    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/01/21-i-dokonczenie-22-i-23-i-pouczenie.html?m=1


    Czy wszystkie Orędzia w danym czasie, które powołują się na Moje Słowa będą pochodzić ode Mnie. To jest niemożliwe. Choćby nawet mówiły dobre rzeczy a tych podejrzanych było niewiele. Z Moich Ust padały imiona, nazwiska czy pseudonimy Bożych proroków. Tych, których wymieniałem winni wam wystarczyć. Nie znaczy to, że Ci, których nie wymieniłem nie są prawdziwi, ale tacy nie mogą być wszyscy. Tak nigdy nie było i nie jest też w Czasach Ostatnich.
    Zachowajcie rozsądek. Nie ufajcie żadnym cudownym modlitwom i nie nakładajcie żadnych pieczęci na siebie.
    Rozmowa z Jezusem to nie jest też talk - show na każdy temat.
    Zwróćcie uwagę na to jak apostołowie u Valtorty byli pokorni po Moim Zmartwychwstaniu i nie potrafili pytać.
    Czy jest w tych przekazach taka pokora? Jest i to dla was niech będzie znakiem.
    - Dziękuję Panie Jezu.
    Chwała Tobie Chryste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kluczowe jest tu zdanie Jezusa:
      "Zachowajcie rozsądek. Nie ufajcie żadnym cudownym modlitwom i nie nakładajcie żadnych pieczęci na siebie."

      Pieczęć, którą sam człowiek sobie nakłada jest znana mi tylko jedna: Pieczęć Boga Żywego Marii z Irlandii. Zauważcie, że w Apokalipsie św. Jana sam Bóg pieczętuje swoje dzieci, a nie człowiek sam siebie. Jest to pieczęć duchowa, a nie taka którą można powiesić sobie na ścianie.

      Dla mnie sprawa jest jasna. Tym bardziej, że orędzie te ukazało się w czasie, gdzie rozdawałam pieczęć rodzinie, miałam trochę już druków do rozdawania ludziom i zamierzałam ją dalej rozpowszechniać - dlatego ODRADZAM. Czytelniejszego znaku dostać nie mogłam i nie będę popierała tej pieczęci, chyba że Jezus przekaże to innego - tylko Jemu zaufam.

      Ale nikt nie musi mi ufać, nawet mojemu małemu świadectwu, które przedstawiłam.

      Usuń
  15. Nie wiem co się tutaj dzieje. Niby komentarze filtrowane, ale chyba kiedyś to by nie przeszło, to z promocją tej podejrzanej pieczęci. Przecież była już mowa o ztrutych owocach tego.A poza tym po Intronizacji na Krakowskich Błoniach mistyczka Anna Michalina od Apokalipsy otrzymala przekaz że Ci którzy uczestniczyli w tym oraz bodajże ich rodziny otrzymali pieczęć Boga żywego na swoje czoła.I później była mowa ze szczególną ochronę i łaski mogą otrzymać Ci którzy pragną Intronizacji. Więc nieustannie się módlmy i działamy w tym kierunku.Zakladanue że jakaś kartka z czymś tam, jakaś pieczęcią ma was ocali to myślenie magiczne, zabobon! I nie raz może być tak że 90 % jest ok przekazu, to diabeł tkwi w szczegółach. Drodzy, jeśli chcecie się obronić przed złem to urzyjcie sakramentalia tak jak mówi o tym prorok Grzegorz w ostatnim filmie, bo któż hak Bóg może nad ocalić? Myślę że to też nie jest przypadek że akurat teraz o tym mowa, tzn o ochronie domostwa, miru domowego, bo ważą się nasze losy.A ohyda spustoszenia zbliża się wielkimi krokami https://www.wprost.pl/religia/10294466/wyciekl-papieski-dokument-franciszek-zgadza-sie-na-czesciowe-zniesienie-celibatu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram.
      Pieczęć na człowieka nakłada Bóg, a nie człowiek sam sobie za pomocą jakieś modlitwy, i jeszcze ma ja powiesić sobie na ścianie...

      Usuń
    2. W" Przesłaniach do Heleny "jest aprobara orędzi Marii z Irlandii gdzieś zaraz na początku tak kiedyś czytałem.Każdy wybiera sobie orędzia które mu najbardziej podpasują.Marek

      Usuń
    3. Dlatego każdy bierze to na siebie... ja nie chcę czytać MBM, a jak ktoś chce to jego sprawa.

      Usuń
    4. W takim razie myśleniem magicznym jest też używanie wody święconej, soli egzorcyzmowanej, wieszanie krzyży i świetych obrazków chroniacych przed złem. Czy myśleniem magicznym nie jest pisanie kredą po drzwiach. Komu więc szkodzi pokropic czy nsznsczyc olejem egzorcyzmowanym Pieczeci Boga Żywego od MBM? Niexh sibie wisi zatem, bo kto wie.

      Usuń
  16. Polecam wszystkim przeczytać przypowieść o siewcy, bo patrząc widzą, ale nie dostrzegają,słuchając słyszą, ale nie rozumieją... Jest czytaniach Ewangelii na 29.01. W ostatnich 2-3 miesiącach była mowa o tym o czym wspominam wyżej, a mam wrażenie że nikt już nie pamięta.

    Tą tzw. Pieczęć tak samo trudno zdjąć że ściany jak pierścień Atlantow z palca, bo to tak samo zniewala. Tzn.czlowiek boi się że bez tego, jeśli się nawrócić, to będą spotykać to nieszczęścia,ale jednocześnie nie zauważa że prawdziwym źródłem nieszczęść jest zabobon.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego co pamiętam Wizjonerka z Irlandii była jedną z pierwszych, która oficjalnie pod koniec, października chyba 2010 roku zaczęła publikować orędzia do kwietna/maja 2015 roku, tłumaczone na wiele języków na świecie.
    Wtedy papieżem był jeszcze Benedykt XIV. a ja na te orędzie zwróciłem uwagę z 2 powodów. Jak byłem mały pamiętam jak mi mój dziadek opowiadał, że po naszym JPII, ma być jeszcze dwóch papieży i potem nastąpi koniec świata to były lata 80-te XX wieku. Przypomniałem sobie o tym w momencie, wycieku jakis tajnych dokumentów z Watykanu co niemal doprowadziło do ustąpienia Benedykta z urzędu głowy KK, a przynajmniej tak się wtedy mówiło że papież powinien ustąpić, wytrzymał jeszcze półtora roku, wtedy to zobaczyłem ja przynajmniej po raz pierwszy orędzia na form internetowym, MBM z Irlandii, i nie było by w tym nic co by ludzi poróżniło aż do momentu kiedy przedstawiła Pieczęć Boga Zywego i wtedy się zaczęło....Tak naprawe ona spisywała to co się dzisiaj dzieje w religii polityce, ekonomi, geopolityce i to się...sprawdza mimo wszystko. A ponoć Pieczęć Boga Żywego trzeba poświęcić u księdza samo w sobie odmawianie nie jest do końca ochroną dla człowieka, ponoć.
    Całą kontrowersję w orędziach MBM wzbudza właśnie podanie słow Pieczeci Boga Żywego tego jedynego orędzia, które tak podzieliło wierzących, a te przekazy jak innych proroków np. z Polski są spójne.
    Aby ocenić orędzia MBM, trzeba by przeczytać je wszystkie od pierwszego do ostatniego. Przewidziała nawet że Irlandia może złagodzić prawo aborcyjne co stało się faktem, w tym państwie kilka lat temu Za było 66,4% czyli.. prawie a może kto wie czy nie Za było...66,6% uprawnionych do głosowania w Irlandii.
    Wybuch III WS, wojna na BW Izrael/Iran, brak gotówki, głod zaraza, antychryst, chipowanie rfid, jedna światowa religia, podobnie opisywała oświetlenia Sumienia, z tym że używa Ona terminu zderzenia 2 komet fali ognia na całym niebie i pojawienia sie krzyża na Niebie jako znaku godziny Miłosierdzia i małego Sądu Ducha Świętego. Za bardzo ludzie skupiają się na Pieczęci a pewnie większośc nie czytała wszystkich przekazów.
    Wg. mnie testem na prawdziwość orędzi MBM będzie czas który poprzedzi mały Sąd Ducha Swiętego, czyli ewentualne pojawienie się i kolizja dwóch komet nad ziemią i co dalej nastąpi i czy owe zdarzenie będzie miało miejsce...
    Musi nastąpić jakiś widzialny znak nadchodzącego Sądu Ducha Swiętego i tu objawi się prawdziwość wizji Bożych proroków.
    Fałszywy prorok nie może mówić o ważności spowiedzi nawet co 2 tygodnie, przystępowania do Komunii Swiętej, o Koronce do Bożego Miłosierdzia, a także o roli jaką w zyciu pełni pokuta, jałmużna, post. MBM pisała dokładnie to czego nie lubia słuchać postępowi katolicy, ze coś trzeba wymagać że sie trzeba poświecić. Czas zweryfikuje....
    Autora tego blogu CP też recenzowano negatywnie i zrobił to nawet ten sam ksiądz -co można przeczytać w internecie, który zanegował orędzia MBM z Irlandii i bądź tutaj zwykły człowieku mądry prawda, a wyboru trzeba dokonać...
    Konrad

    OdpowiedzUsuń
  18. Na naszej stronie, w komentarzach, dodałam swoje małe świadectwo na temat tejże pieczęci. Myślę, że powiedziałam już wystarczająco na ten temat.
    https://przymierze-milosci.weebly.com/aktualno347ci/swiadectwa

    Może się mylę? Możliwe... Jednak ja ostrzeżenie Jezusa wzięłam na poważnie.
    Reszta należy do was.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamieszanie na całym świecie jest tak duże, że teraz zdaje sobie sprawę czemu i dlaczego na całym świecie tylko jednostki będą chronione przez Pana Boga....do czasu prześwietlenia sumień ponad 90% populacji na świecie nie będzie świadomych zagrożenia. Tylko w samej Polsce o Adamie Człowieku nie wie prawie nikt ani o Zywym Płomieniu, ani o Domach Modlitwy JPII, natomiast ten blog CP oraz program na YT w Posłudze już zostały obsmarowane w internecie nawet w serwisie katolickim Gloria TV.
    Jeśli proroctwa MBM nie są prawdziwe to cały swiat ma problem, a dokładniej reszta świata bo te proroctwa były tłumaczone na wiele jezyków na cały swiat tak więc jeśli obalą prywatne objawienia z Irlandii, zakwestionują innych prywatnych proroków. Prorok świecki zawsze bedzie w KK lekceważony, przykład...Rozalia Celakówna.
    Konrad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piątek na spotkaniu wspólnoty osoba prowadzaca (lider)powiedziała ze Oredzia Rozali Celakowny zaszkodzily Kościołowi bardzo!ze przez te prywatne przekazy są tacy co domagają się Koronacji Chrystusa Króla na Króla Polski co jest niezgodne z nauką Kościoła! Zabronił przekazywać oredzia a oredzia związane z godzina Łaski 8 grudnia za głupotę bo Matka Boża nigdy by nie mówiła ze czegoś żąda i oznaczała godzinę. Bardzo było nam przykro to słuchać i na dodatek wszedł ksiadz (bardzo Boży ksiadz)usłyszał końcówke i powiedział ze teraz trzeba uważać bo jest pomieszanie i np.słyszał ze ks.Pelanowskiego Ks.Glass i ks.Dominik Chmielewski, żeby ich nie słuchać bo coś z nimi nie tak! I tak to teraz w większości wygląda a o kapłanach co głoszą inna Ewangelię w TVN nie przestrzegają. Smutno

      Usuń
    2. Skoro tacy liderzy prowadzą spotkania to nie wiem czy nie lepiej opuścić taką wspólnotę. Pamiętajmy, że później będą prześladowania w Kościele, zwodzenie może być większe. Jak oni nie chcą słuchać, to raczej pomagać nie będą, a idą gorsze wydarzenia.

      Usuń
  20. +
    Forum tego bloga winno służyć budowaniu się wzajemnym, dzieleniu się dla umocnienia wiary,nadziei czasem radości. Być pomocą dla szukających, nie dla zaspokojenia ciekawości. Tak rozumiem możliwość komentowania tutaj.
    Na prośbę Czytelnika o modlitwę Pieczęć Boga Żywego podałam link Księgi Prawdy na tę modlitwę. Kto się wysili i otworzy cytowany link przekona się, że nie ma tam mowy o żadnym obrazku. Łączenie modlitwy Pieczęć Boga Żywego od MBM z pierścieniem atlantów czy masońskim obrazkiem to manipulacja.
    Ja wiem co piszę. Podałam modlitwę, podpisałam się pod komentarzem więc rozumie się, że polecam. Nie ma potrzeby tłuc po sześć czy siedem razy tego tematu.
    Przepraszam Pana Cypriana, właściciela tego bloga za ten chaos.
    Orędzia MBM poruszały tematy, które wówczas nie mieściły się niektórym w głowach, szkoda że nie brali sercem. Wyprzedzała epokę.
    Pozdrawiam z Panem Bogiem i Maryją.
    Maria Marcinkowska

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatni m9j komentarz w sprawie Marii z Irlandii. Pan Krzysztof utrzymuje że 2 księży czuwa nad orędziami i że gdyby któryś z nich wydał negatywną opinię na ich temat to zaprzestanie publikowania orędzi. Uznajmyy więc autorytet tych księży egzorcystow którzy mówią o złych owocach tych orędzi z Irlandii.

    OdpowiedzUsuń
  22. + Laudetur Jesus Chrisus et Maria Immaculata.
    Piszę, by odnieść się dyskusji na temat Marii z Irlandii. Czytałem wszystkie te Orędzia prawie od początku, gdy tylko zaczęły się ukazywać w Internecie. Zawsze prosiłem Jezusa o Ochronę, a Ducha Świętego o Rozeznanie. Pytałem mistyczkę, którą się duchowo opiekowałem, o jej zdanie i rozeznanie oraz o Słowo Pana Jezusa na ten temat.

    17. 06. 2017 r. Pan Jezus, gdy zapytałem o odpowiedź przez Annę od Jezusa, dał takie słowa odnośnie Marii z Irlandii oraz modlitw zawartych w Orędziach:

    "Maria [od Miłosierdzia] to córka Moja umiłowana, co wielce wycierpiała przez oskarżenia i podejrzenia. Wiele słów Moich pisała i MODLITWY TE POCHODZĄ ODE MNIE. To nic nie znaczy, że Orędzia te się powtarzają. JA DAŁEM JEJ POLECENIE PISANIA... Słowa pisane w Internecie są WIARYGODNE, i MODLITWY POCHODZĄ OD BOGA. Nie ma tu żadnego niebezpieczeństwa, gdyż słowa te i modlitwy są Słowami Jezusa, i nikt kto czyta i stosuje nie dozna szkody. We wszystkim jest Łaska Boża. "

    Jakiś czas później, Pan Jezus raz jeszcze potwierdził w Przekazie wiarygodność modlitw przekazywanych przez Marię. Przestrzegał jednak przed "magicznym" stosowaniem modlitw i papierowego wydruku Pieczęci, która sama w sobie nie ma większego znaczenia i przed niczym nie chroni. Chroni nas Moc Boga, a modlitwa jest narzędziem.
    Starajcie się żyć w Łasce Uświęcającej, często przyjmować Komunię Świętą, regularnie spowiadać się, codziennie odmawiać Różaniec i Koronkę do Miłosierdzia, czytać i rozważać Pismo Święte i... NIE LĘKAJCIE SIĘ! Lęk i strach, to broń szatana. Jezus mówi, "Nie Lękajcie się! Pokój Wam! Ja Jestem z Wami Zawsze...!

    "JEZU UFAM TOBIE" - bezgranicznie!
    ojciec W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Bardzo dziękuje ojcu W. za słowa odnośnie orędzi MBM.

      Wielokrotnie toczyłem dyskusję o ich prawdziwości na tym form (np. tutaj pod orędziem: https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/12/12-15-xii-2019-abp-marek-jedraszewski.html KOMENTARZ z 18 grudnia 2019 15:32) ale sprawa wraca co jakiś czas a nikt nie "słucha". Dlatego opinia Ojca jest "drogocenna". Sam mogę zaświadczyć, że od kilku lat odmawiam modlitwy krucjaty, noszę Pieczęć Boga Żywego i opieczętowałem nią mój dom. Nic złego się nie dzieje. Widzę opiekę Boga Najwyższego.
      Sama pieczęć musi być poparta modlitwą i nawróceniem. W czasach "zamordyzmu" tj. przymusowych szczepień i chip'owania sprawi, że staniemy się niewidzialni dla naszych prześladowców. Jednak jej noszenie musi być "świadome", poparte modlitwą i wdzięcznością. Niektórzy komentujący przytaczają świadectwa ludzi, którzy "źle" się poczuli z pieczęcią. Wynika to z tego, iż potraktowali ją jako coś magicznego - bez wiary - bez modlitwy.
      Jest w Dziejach Apostolskich taki przykład (Dz 19, 15-17) żydowskich egzorcystów, synów Skewasa, którzy mocą imienia Pana Jezusa wypędzali złe duchy ale nie mieli z Panem Jezusem nic wspólnego, jak to zostali pobici przez człowieka opętanego - cytat: -" Zły duch odpowiedział im: «Znam Jezusa i wiem o Pawle, a wy coście za jedni?» I rzucił się na nich człowiek, w którym był zły duch, powalił wszystkich i pobił tak, że nadzy i poranieni uciekli z owego domu." Tak mniej więcej wygląda sprawa z tymi, którzy czują się "nieswojo" z pieczęcią i orędziami MBM. Te dary dane przez Boga Najwyższego przez MBM są wielkiej wartości i należy za nie pokornie dziękować a nie traktować ja jak "piąte koło u wozu". Bóg nie pozwoli na to a takie podejście może skutkować nawet ukaraniem.
      Ojcu W. a także tym którzy mają Pieczęć Boga Żywego, również tą o której jest mowa w domymodlitwyjp2, życzę błogosławieństwa:
      Niech cię Pan błogosławi i strzeże. Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cię obdarzy swą łaską. Niech zwróci ku tobie oblicze swoje i niech cię obdarzy pokojem.

      Niech się tak stanie

      Pozdrowienie

      Laudetur Jesus Chrisus et Maria Immaculata.

      Hen???

      Usuń
    2. Zatem pozostaje kwestia Vassuli Ryden https://www.google.com/amp/s/wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2013/03/20/list-vassuli-ryden-i-o-abberton%25E2%2580%258Ba-na-temat-marii-milosierdz%25E2%2580%258Bia-bozego/amp/ która otwarcie negatywnie oceniła orędzia MBM uznając je za fałszywe. W takim razie albo mamy dwóch Jezusów albo ktoś tu pobłądził. Osobiście wierze w orędzia MBM ale Vassula ze swoim jasnym stanowiskiem jest jak drzazga, więc albo ona się myli w kwestii MBM albo Anna od Jezusa, innego wyjścia nie widzę.

      Usuń
    3. Witam,

      Trudno mi cokolwiek powiedzieć o Vassuli Ryden bo nie znam jej orędzi i kontekstu w jakim wypowiada swoje opinie, czy są to jej prywatne czy od Najwyższego. Należałoby je rozeznać, to po pierwsze. Po drugie wcześniej pisałem, że nie wszyscy prorocy jakby "wiedzą" o sobie. W wielu przypadkach mają zakaz komentowania innych "słyszących". Gdybyście zapytali x. Natanka na temat MBM to jestem pewien, że na 100% też by ją potępił, co nie oznacza, że x. Natanek nie jest prorokiem bożym. Po prostu byłaby to jego prywatna "góralska" opinia często związana z brakiem pokory, jako, że taki prorok może być dopiero na drodze "doszlifowania" do pełnienia tej funkcji w pełni. Tak też jest i z Vassulą. Pod podanym przez Pana linkiem Vassula przyznaje (rok 2013 !!!), że tzw papież Franciszek jest:
      " ..niektórzy twierdzą, że ten Papież jest antychrystem i fałszywym papieżem; czy zatem w ciągu ostatnich kilku dni nie widzieli, jaki jest ten Papież, jaką jest osobą? Po trzecie, spotkałam go podczas pobytu w Argentynie. Jest niezwykle uprzejmym, zwyczajnym, szczerym i skromnym człowiekiem. Zobaczycie, jak wielkich rzeczy dokona i nie zdziwi mnie, jeśli przyczyni się do ujednolicenia dat Wielkanocy... " - a więc została jakby "zauroczona" tym co ją spotkało i jej opinia nie jest z "Góry". To jest nauka dla nas "aby bardziej słuchać Boga niż ludzi" (Dz 5,29).
      Zacytuję tu mój poprzedni wpis z 18 grudnia 2019 15:32 umieszczony pod orędziem: https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/12/12-15-xii-2019-abp-marek-jedraszewski.html

      "… Na te czasy Bóg posłał swoich proroków w różne zakątki świata i na różne poziomy społeczno–ludzkie .
      Te zróżnicowane poziomy, to są różne grupy ludzi o różnym poziomie intelektualnym, różnej kulturze wychowania, różnej tradycji, i wiele innych - różnej. Chodzi o to aby złowić jak najwięcej ludzi dla Pana Jezusa, jak najwięcej ich uratować przed śmiercią wieczną. Stąd tylu różnych proroków. Np. x. Natanek przemawia do innej grupy ludzi a Pan Cyprian do innej a MBM jeszcze bardziej ma „zmiksowany adres”. Nie znaczy to, że pracują dla różnych Chrystusów. Wprawne oko to zauważy. Dlatego może zdarzyć się, że otrzymujący przekazy może dostać polecenie aby jednych z drugimi nie mieszać czy wręcz nie wchodzić w ten temat bo ich nakładanie może zaszkodzić sprawie, która u kresu, jak się okaże, ma ten sam cel - uratowanie jak największej liczby ludzi od piekła."
      Ciekawe byłoby stanowisko Vassuli co do Bergoglio dzisiaj, kiedy jego "piękna powierzchowność" opadła. Czy coś w tym temacie Vassula pisze?

      Pozdrowienie

      Hen???

      Usuń
    4. Dziekuję za wyczerpującą odpowiedź, myśle, że pod tym linkiem https://www.google.com/amp/s/dzieckonmp.wordpress.com/2019/11/18/kontrowersyjne-oswiadczenie-vassuli-ryden/amp/ znajdzie Pan aktualne stanowisko Vassuli, które sie nie zmieniło. Pozdrawiam

      Usuń
  23. To wszystko, co pogrąża Heliocentryzm służy Niebocentryzmowi.
    https://niebocentryzm.blogspot.com/2020/02/zakazane-zjawiska-astronomiczne-w.html

    OdpowiedzUsuń
  24. odnośnie MBM

    fragment orędzia

    Ocalę 5 miliardów dusz za sprawą tej Misji

    Obecnie pragnę, aby każdy z was odmawiał od tego dnia oraz każdego dnia od teraz Krucjatę Modlitwy 33 i abyście blisko siebie trzymali kopię Pieczęci Boga Żywego. Wielu ludzi, którzy mogą nie wiedzieć o tej Misji, może także uzyskać Ochronę Pieczęci, jeżeli się za nich modlicie, odmawiając tę modlitwę.

    Wszystkie Boże dzieci, które posiadają Pieczęć Boga Żywego, nie zostaną dotknięte kłopotami, które nadejdą, kiedy Wielki Ucisk będzie się ujawniał.

    Krucjata Modlitwy (33)
    Pieczęć Boga Żywego
    Odmawiajcie tę Krucjatę Modlitwy (33),
    aby uznać Moją Pieczęć i przyjąć ją
    z miłością, radością i wdzięcznością:
    O Mój Boże, Mój kochający Ojcze,
    przyjmuję z miłością i wdzięcznością
    Twoją Boską Pieczęć Ochrony.
    Twoja Boskość obejmuje
    moje ciało i duszę na wieczność.
    Chylę się w pokornym dziękczynieniu
    i ofiaruję Ci moją głęboką miłość i wierność,
    mój ukochany Ojcze.
    Błagam Cię, chroń mnie i moich bliskich
    tą szczególną Pieczęcią.
    Ślubuję moim życiem służyć Ci na wieki.
    Kocham Cię, Drogi Ojcze.
    Pocieszam Cię w tych czasach, Drogi Ojcze.
    Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo
    najmilszego Syna Twojego
    na przebłaganie za grzechy świata
    i dla zbawienia wszystkich Twoich dzieci.
    Amen.

    źródło

    http://ostrzezenie.net/wordpress/2014/11/09/ocale-5-miliardow-dusz-za-sprawa-tej-misji/

    Arkadiusz

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.