UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 6 grudnia 2016

Dusza, która przebywa z Maryją, ma o wiele więcej łask.




4.40 Popielec (2015)


- Dusza, która przebywa z Maryją, ma o wiele więcej łask.

.....................
- Pytaj.
- Ale ja Panie nie jestem godzien.
- Oczywiście. Nie jesteś godzien. Ale ja przychodzę do człowieka, którego sobie upodobałem.


- Ach mrok mnie Panie ogarnął, mrok.

- Nie przesadzaj. Jesteś w świetle Bożym moje dziecko.
Nie widzisz go, ale jesteś w nim.
Nie odczuwasz, ale ono przyszło do Ciebie.
Ach dobrze wiesz, w jakim mroku nocy były Faustyna, Rozalia i inni.
To znaczy wiesz jak możesz sobie wyobrazić. A nie starasz za bardzo (co nie jest wyrzutem). A i tak przecież nie wszedłbyś w ich skórę, jak to mówicie.
Kto wzywa Pana jest z Panem, choćby wokół niego pozornie się nie zmieniło.
Kto wzywa Pana w odpowiedzi nie będzie codziennie zastawiony stół cudownym zrządzeniem Bożym.
Ale jak powiedziałem :
Pan wie czego potrzebujecie”.
Doskonal się i w sprawach technicznych mój synu, to będzie potrzebne.
Rozwijaj się wszechstronnie.
Nie rób tylko tego co jest łatwe, co znasz, co rozumiesz.
Pokój z Tobą.


- Martwię się Panie, nie jestem godny.
- Nigdy nie umiałeś znosić „pokornie i poczciwie”, nie wydawało Ci się to świetne.
Na wszystko przyjdzie czas jeśli nie zejdziesz z Mojej Drogi. Drobne upadki Cię od tego nie odwiodą.
Widzisz jak zabrnąłeś. Niemal masz gorączkę od tego, że nie możesz, jak to mówisz, odprężyć się, pominę już miłosierdziem, w jaki sposób.
- Jestem rozbity Panie, bo nie wiem co myśleć o Jan Paweł II. Wszystkie znaki wskazywały na ukryty spisek.
- Słowa moich proroków są bardziej wiarygodne niż dociekania mające rozumowe pozory słuszności.
- Ale Panie, Jan Paweł II nie ujmował się za rozprzedawaniem Polski, < tzn nie występował przeciw rozprzedawaniu Polski, źle sformułowany zwrot C.P> nadto to kłanianie się Żydom?
- Każdy ma swoją misję do spełnienia. Jan Paweł II strzegł depozytu wiary.
Niektóre jego decyzje nie były zbyt dobre, ale nie umniejsza to jego świętości.
- Czy musiał słuchać Żydów?
- Żydzi to Świat.
Kościół jest na tym świecie.
Książę Ciemności panuje nad Światem.
- Wielu ludzi w tym i ja miało obawę, że Jan Paweł II był wręcz fałszywym katolikiem, a przynajmniej judaizującym. Przecież Św. Paweł pisze: „ Strzeżcie się psów i okaleczeńców”.

- Sam widziałeś oznaki świętości Jana Pawła II : wiatr i księga.
- Tak myślałem, ale dużo potem, że wiatr był może diabelski a z księgą sztuczka.
No i Jan Paweł II miał mroczny wyraz twarzy, ogarnął mnie i wtedy niepokój.
No i mało cudów.
- Nie mów Bogu ile Cudów ma być. Myślałeś o kilkuset cudownych uzdrowieniach zaraz po jego śmierci, wraz z odrastającymi natychmiast utraconymi kończynami. I chciałeś tego dla innych.
Ale przecież Jan Paweł II był w podziwie u wielu.
A tak wielka Moja Łaska zostałaby opacznie zrozumiana i zmarnowana.
- Po przeczytaniu iż JP II wiedział wszystko o Izraelu i wojsku izraelskim byłem niemal przekonany, że to agent syjonizmu.
- Tak jak teraz pomyślałeś, usłyszałeś głos: „uratuj Polskę od Żydów” i to było do Ciebie. <było to w roku 2012. C.P>.
JP II miał inne natchnienia. Strzeżcie się psów, okaleczeńców, mówi Św. Paweł, ale takich słów nie piszą Ewangeliści (bądź „Ewangelie”), choć oddzielają Żydów od chrześcijan i w Apokalipsie pisze mój Jan o Żydach wyraźnie, że są synagogą szatana.
- Czy mam przepraszać za to co pisałem i sugerowałem, o JP II?
- I tego nie trzeba.
Jak będziesz przekonany i dobrze rozeznasz te sprawy, wyjaśnisz.
- Jan Paweł II dawał Komunię na rękę.
- Jan Paweł II był pod wielkim naciskiem.
- Czy w Watykanie jest sekta satanistyczna?
- Mój synu. Gdybym tak powiedział czyż nie odwróciłoby się wielu od mego Kościoła i szkoda byłaby jeszcze większa.
Przyjdzie czas, jak wiesz, zbierze się pszenicę, a kąkol spali. Dotąd pozwalam róść kąkolowi i pszenicy.

- Nie jestem godny, dlaczego Panie ze mną rozmawiasz i dajesz mi odpowiedzi na moje pytania.
Tego i nie miało wielu Ci miłych i ukształtowanych.
- Tak to prawda. Lecz Duch Święty wieje kędy chce, a jak sam rozumiesz jesteś duszą wybraną, a może lepiej w pewien sposób naznaczoną, byś nie wbił się w pychę.
Nie jesteś taki jak wielu mistyków, ale masz Łaski, których nie mają, jak byś powiedział zwykli chrześcijanie, choć nie lubię tego słowa.
Ale to nie jest Twoja zasługa i jak wiesz, Ci zwykli chrześcijanie, wielu z nich wyprzedzi Cię na drodze do nieba, patrząc na dzisiejszy stan Twojej duszy, a nawet za kilka lat Twoja dusza nie udoskonali się jeszcze tak, aby nadal „wielu zwykłych” chrześcijan Cię nie wyprzedziło.
Wielu to jednak nie myśl – miliony.
Wielu to (niestety) tylko tysiące.
I będziesz jeszcze miał w stanie nieoczyszczenia swej duszy, tak jak miałeś, nowe Łaski, a może i większe niż dotychczasowe.
- To brzmi Panie jak herezja. Dusza nie oczyszczona, to znaczy, że się źle oczyszcza z grzechu, nie gorliwa w tym i ma łaski.
- Widzisz i wmieszał się szatan. On uderza kiedy się nie spodziewasz. Myślałeś, że taka ostrożność miłą Bogu. Masz rację. Ale forma. Kieruj się tylko tym co Ty, Twoje uszanowanie i przyznawanie sobie nicości jest dobre. (Zdanie niezrozumiałe do końca. Może po „Ty” ma być kropka, lecz to też nie wyjaśnia całkowicie sensu).
- Przepraszam Panie.
- To nie jest herezja. Łaski mistyczne mają nawet dusze, które nie są katolikami, albo stoją z boku Kościoła.
Jedne dusze przemieniam od razu – inne powoli.
Ale której, jakie daję Łaski, ode, Mnie zależy.
Nawet gdybyś te zapiski chciał uznać za wytwór swego umysłu lub podsuwane przez inteligencję szatana to wiesz sam dobrze, że i w lecie i jesieni miałeś dwie łaski w czasie snu i że to (lub „te”) sny od Boga pochodziły.
Co do stanu swej duszy i co do stanu swego powołania.
A pamiętasz, jak wtedy nad morzem miałeś łaskę - sen i słyszałeś dyszenie złego ducha? < na jawie. C.P> A wyjechałeś z niewiastą nie planując wprawdzie grzechu, ale i nie wykluczając tego.

Gdzie jest grzech tam przychodzi Łaska, jeśli spełnione są pewne subtelne warunki i zasługi duszy w moich oczach.
Te zasługi (nie są takie) iżby człowiek miał trafić do nieba (i) że to są w ogóle zasługi, ale Ja je wywyższam Moją Wolą, bo mizerne są wasze kwiaty, ale Ja udaję niejako, że to piękne róże, bo wiem, że w danym momencie na tylko tyle was stać.
Nie martw się jednak mój Krzysztofie o imieniu jak wiesz pochodzącym od Mojego. I rozpogódź swoje oblicze.
Ofiarowałeś się Mi i Mojej Matce, a to powód aby chrześcijanin był uradowany.
Tę łaskę wyprosiła ci Moja Matka, które jak wiesz uratowała Cię w niemowlęctwie i od tej pory jesteś jej szczególniejszą własnością, pod szczególniejszą ochroną.
I Twój Anioł Stróż za Tobą prosił też. Tak. Bo go ukochałeś, choć jako niewymagającego przyjaciela.
Ale modlitwa wstawiennicza Mej Matki, do tego Jej własności – wystarczyłaby.
- Dlaczego dzisiaj czuję się słaby i zgnębiony?
- Nie możesz pogodzić się ze swoją sytuacją.
Chciałbyś zmienić otoczenie, nabrać sił w nowych miejscach, z nowymi ludźmi.
Ja Ci tego dać teraz nie mogę, to znaczy nie od razu.
- Panie Jezu (usunięty fragment określający sytuację osobistą).
- Nie czynię cudu, aby sługa mój wypoczął. A Ty nim jeszcze nie jesteś. Jesteś dopiero chrześcijaninem, który ma wolę, choć słabą, stać się sługą.
Ale wiem czego ci potrzeba. Pamiętasz przecież co ci dałem w (wymienione miasto), a wcześniej w (inne miasto). Nawet to czemu się zadziwiasz.
Daję zdarzenia. Nie daję jednak pieniędzy i nie czynię cudu chyba w wyjątkowych sytuacjach.
- Panie Jezu. Dlaczego nie mogę zarobić choć trochę na chleb swoim scenariuszem. To moja praca, tak traktuję, czy to dopust?
Nie mogę zarobić.
- Pamiętasz, jak się pomodliłeś wtedy raz o pracę pokornie i czysto, naturalnie, i krótko a zaraz ją dostałeś. Choć pieniądze nie były takie, jak się spodziewałeś. Ale to był dobry czas, jak sam oceniasz.
Nie chcę Ci dać pieniędzy zarobionych przez internet. To nie jest w moim planie.
Nie chcę to znaczy nie zamierzam tu pomóc, aby przymusić ludzi do kupowania.
Nie chcą tego czynić niech nie czynią.
Masz rację, w takim kontekście jak to rozumiesz, nie jest to w porządku, ale podobnie jest z wieloma wartościowymi rzeczami w Polsce.
-Ty Panie udzielasz mi odpowiedzi na każde pytanie, a ja nic nie rozumiem.
- Bo moje wyjaśnienia nie są ludzkimi wyjaśnieniami. Ale i te nie pomogą. Mówię do Ciebie językiem zrozumiałym dla Ciebie i dla innych. Odwołuję się też do tego o czym właśnie pomyślisz, a jak widzisz łączy się to w zbieżną całość.

- Dlaczego ja Panie nie odczuwam satysfakcji po wyjaśnieniach?
- Już Ci powiedziałem.
Drogi moje nie są drogami ludzkimi, choć nawet Słowa Moje biegną przez Twój umysł.
Ludzka pociecha daje inne rzeczy i przyznaję, że pokrzepiłaby Cię w tej chwili, gdyż przytłoczony jesteś zmysłowością, agresją, frustracją.
A jednak ja rozumiem Cię lepiej niż brat – łata.
Nie chcesz moich pouczeń?
- Chcę bardzo Panie.
Jednak wydaje mi się, że po takich słowach dotyczących Jana Pawła II.. sam nie wiem.
Czy to od diabła, że on nie Święty. Tylu myślących ludzi dochodzi do tego.
- Powiedziałem Ci, każdy ma swoją drogę.
Nawet święci nie robią wszystkiego dobrze.
- Ale Ty Panie nie kłaniałeś się żydom i nie schylałeś głowy jak Jan Paweł II gdy rabin grozi mu palcem.
- Dobroć rozzuchwala dzieci szatana.
- A Ty Panie właśnie ostro do nich mówiłeś.
- Byłem od nikogo niezależny jak (jako) Bóg i wolny nauczyciel.
- Ja, Panie tego nie rozumiem. W ciągu wieków papieże wydawali edykty przeciw żydom a teraz papieża ruga żyd. Skąd mam wiedzieć, że papież nie jest jego podwładnym.
- Na to nie pozwoliłbym. Żydzi są władcami świata i rozzuchwalili się czynionymi im następstwami. Jeden człowiek nie może stanąć do walki.
- Widzisz, opieram się na naturze człowieka, na tym co odziedziczył. JP II przyjaźnił się z Żydami, jak widzisz to mu zostało.
- A czy to w Twoich planach Panie?
- Dopust zła i sług zła jest skutkiem grzechu.
Ktoś to rozmawia ze Światem jako przywódca nie może chłostać jego najważniejszych przedstawicieli. Jak widzisz i z przedstawicielami Świątyni, Synagogi nie zawsze rozmawiałem piętnując ich. Zapraszałem ich do siebie. Bo gdy przychodzę do człowieka – zapraszam go.
- Ale Panie nie znam obrazka by Ci starszy wymachiwał palcem a Ty spuszczałeś pokornie głowę.
- Ja byłem Prawodawcą. Jak Ci mówię: Jan Paweł II popełniał błędy, ale strzegł depozytu wiary.
- Wydaje się Panie jakby w Asyżu był gniew Twego Ojca.
- Był. To się nie podobało Memu Ojcu.
Tak, wiem o czym myślisz: to był błąd. Dlaczego Jan Paweł  II popełniał takie błędy? Pamiętaj, że jest głową Kościoła i koło niego są wilki w owczej skórze.

A jak wiesz św. Paweł zaczął do pogan: Widzę, że jesteście bardzo religijni.
Gdy młody Kościół przepojony był jednym duchem udawało się uniknąć profanacji.
Teraz wobec (słowo trudne od odczytania, możliwe „rozzuchwalenia”) się sług szatana w Kościele pewnych rzeczy nie da się uniknąć.
Nie wiesz jednak jakie skutki to przyniosło dla dusz tych przedstawicieli innych religii i kultów.
Nie wszystkie owoce są zawsze złe.
A tylko Bóg wie wszystko..

- Mój synu
- Panie..
- Pora spać.
- Nie jestem godzien.
- Aby spać?
- Nie Panie, aby..
- Spij spokojnie i poleć się Najświętszej Marii Pannie.
 
Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.