UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 5 grudnia 2016

Przychodzę do dzieci Adama i Ewy i czynię je godniejszymi.


2015 luty)

Dziś w poniedziałek słyszałem kilka razy od rana „nie zwlekaj” . A dotyczyło to choćby wstępnego oddania się Matce Bożej leżąc na łóżku (choroba).
No i stało się. Wstałem by drukować Ewangelię Valtorty ( tutaj pominięte sprawy osobiste, nieporozumienia rodzinne, a może i przeszkody od złego).
Trochę później.

- Twój kraj rozszarpują szakale.


Po ofiarowaniu się Matce Bożej

- Niegodny jestem Ciebie Panie!
- Niegodny? O to pewne.
Nikt nie jest godny.
Ale ja przychodzę do dzieci Adama i Ewy i czynię je godniejszymi.

- Panie Jezu?
Dlaczego Twoje przekazy nie są znane?
- Niektóre są, niektóre nie.
Są błędy w kościele. I słabości w sercach kapłanów. Coraz częściej stają się urzędnikami. Taki urzędnik – zły urzędnik patrzy by wypełniać tylko literę prawa, a nie używać serca i starać się wyrządzić sprawiedliwość.
Jak widzisz zawsze chodzi o to samo: Literę prawa i serce.
- A ludzie dlaczego sobie nie przekazują? Nie dowiadują się, nie kupują jak w latach osiemdziesiątych.
- Sam możesz sobie odpowiedzieć na to pytanie. Jak widzisz jest mniejsza komunikacja społeczna niż była wtedy między Polakami i innymi narodami, chrześcijańskimi także.
Wiara jest słabsza.
Miłość do ojczyzny mniejsza.
Ludzie szukali wtedy pokrzepienia, bo Polska nie była wolna.
Teraz jednak dzielą się przez internet także i jak widzisz wkładają swoją pracę.
Dają też czasami przekazy do świętych, jak widzisz.
Dużo rzeczy ich rozprasza.
Nie chcą rozważać o przepowiedniach i o świętych sprawach jak dawniej.
Zmieniły się też pokolenia.

- Panie Jezu, nie mam sił na takie sytuacje z ( tutaj usunięte sprawy osobiste, zadrażnienia rodzinne, związane. Być może pełne ich przytoczenie byłoby pomocą dla wielu, jednakże nie ma tutaj wskazówek, zostają więc usunięte).

- Czy to żądanie mój synu?
- Nie Panie, wiem tylko, że jeśli Ty mi nie pomożesz duchowo, to nie będę czuł się całkiem spokojny w tym względzie.
- Panie Jezu jestem taki niedobry. I złość we mnie.
-Jesteś teraz w małym („rozkroku” prawdopodobnie). Ofiaruj to mi, a pozbędziesz się kłopotu.
- Jak mam podejść do tej (słowo nie do końca czytelne, najprawdopodobniej „zadry”, albo i jednak „żądzy”) Panie Jezu?
- Nie zwalaj wszystkiego na (osobiste, usunięte).
Kto mi ufa jest mocny. Twoja nieczystość jest Twym brzemieniem w sprawach związanych z klasztorem jest jak pamiętasz dobrze od siedemnastego roku życia.
(usunięty osobisty fragment, około 10 wierszy)

- To Twoje złości i Twoje myśli. Poranienie od dawna. Czyja i w jakiej części czyja wina teraz nie dochodź.
Nikt nie jest prorokiem w swoim domu tym bardziej w sytuacji jak Twoja.
- Nie mogę się całkiem uspokoić, zbyt wzburzone jest moje serce.
- Zagniewane, chciałeś powiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.