UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 25 września 2019

13- 17 IX 2019 Pouczenia / Wyjaśnienie w sprawie egzystencjalnej strony mieszkania w Krakowie


Piątek,13 września

Zapisz dziecko
- Mówisz dziecko, że to mieszkanie jest mało słoneczne, dość ciemne. Tak bywa często w starym budownictwie. Dodatkowo zaciemnia pokój, jego większość, antresola. Zalecam Ci pozostanie w tym mieszkaniu.
- Jeśli tak uważasz Panie Jezu.
Ale dlaczego, Panie Jezu, to mieszkanie?
- To jest dobre miejsce, dziecko. Mieszkanie urządzisz trochę aby było przytulne.

21.26
Zapisz dziecko
- Potrzebujesz konkretów do swego działania. Jeśli ktoś ich ci dać nie może a nie masz ochoty, czy nie planowałeś rozmawiać na inne tematy, to staraj się ucinać rozmowę. Nie wszyscy myślą tak jak Ty. Myślisz, że ktoś będzie równie konkretny jak Ty, albo konkretniejszy nawet w interesującym Cię temacie. Ale tak nie jest.

- O tej sprawie co myślisz, to nie było właściwie.
- Z tamtej strony?
- Tak dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

.....................................
Sobota, 14 września

Zapisz
- Widzę Twoją nędzę i wybaczam Ci.
- Dziękuję Panie Jezu, nie zasłużyłem.
-:) Dobry uśmiech Pana Jezusa

19.25
Zapisz dziecko
- Ach Panie tak mi dobrze i tak słodką drogę mi dałeś?
- A Ty dziecko?
- A ja psuję.
- Wszystkiego nie psujesz, ale czasami sypiesz piach we własne tryby. Nikt ci nie utrudnia Twojej drogi dziecko ( poza Twoją mamą i ostatnio nie -byłą :) narzeczoną), ale teraz sypnąłeś piach we własne tryby i nikt nie miał na to wpływu tylko Ty sam.
- I co teraz Panie Jezu?
- Mały jest żal w Tobie dziecko.
- A jak jest mały żal to się może powtórzyć?
- Musisz wzbudzić w sobie żal doskonały. Pamiętaj, że komu się więcej daje od tego się więcej wymaga.

A co do finansów, nowych finansów związanych z Krakowem. Było o tym wiadomo już od przedwiośnia. Nie stało się tak jak z Rzeszowem gdzie i z Rzeszowa i z okolicy były osoby, które cieszyły się, że tam zamieszkasz, poza wyjątkiem teraz osoby, która mieszkała w Krakowie. Kraków jest czterokrotnie większy od Rzeszowa. Jednakże nikt nawet do Ciebie nie napisał, że cieszy się, że będziesz w Krakowie chronił to miasto Moją Mocą, lub z okolicy.
- Tak Panie Jezu, niestety.
- Czy zasłużył zatem Kraków na to?
Zastanówcie się Krakowianie i z okolic.
Chcę żeby mój syn na placówce w Krakowie był utrzymywany przez mieszkańców Krakowa, czytelników tych Orędzi i z województwa krakowskiego.
Jeśli się tak nie stanie mój syn wyjedzie z Krakowa.
Środki na jego życie i pobyt w Krakowie czyli kwota trzy tysiące złotych o której wspominałem ma pochodzić wyłącznie od mieszkańców Krakowa przede wszystkim i województwa krakowskiego, inaczej tym co dzisiaj jest nazywane województwem małopolskim. Jeśli tak się nie stanie do grudnia, mój syn wyjedzie z Krakowa i jego misja w Krakowie zostanie przerwana.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


............................................................

15 września
- Nie powinna gotować w niedzielę.
  • Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


17 września
- Widzisz zatem dziecko, sam widzisz.
Skoro widzisz to pamiętaj.
Jak powiedziałem są pewne granice.

Błogosławię ci na ten dzień.
Wzrastaj mój synu.
Uczycie się na błędach, lecz z błędów, które dotyczą spraw duszy i relacji z Bogiem trzeba przede wszystkim wyciągać konsekwencje.
- Bardzo przepraszam Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


Otrzymał Cyprian Polak


9 komentarzy:

  1. Śzczęść Boże. Mea culpa mea culpa. Mea culpa. Bardzo ucieszyłam się gdy przeczytałam wiosną wiadomość, że Prorok Krzysztof zamieszka w Krakowie. Panie Jezu dziękuję Ci za tą łaskę ale nie pisałam komentarza bo czułam się zbyt mała by to komentować. Jeszcze Pan Jezus wspomniał o mszach świętych w katedrze wawelskiej tych trydenckich. A ja tam bywałam na tych mszach św. Ogromnie się ucieszyłam.
    Panie Jezu proszę Cię nie odbieraj nam tej łaski posiadania tak blisko Proroka w naszym mieście. Postaram się wspierać w miarę możliwości mieszkanie p. Krzysztofa w Krakowie.
    Dziękuję za te Orędzia. Oglądam te filmiki na yt prawdziwych Polaków. Jestem zrozpaczona patrząc na to wszystko co robią z naszą Polską. Jak otumaniają społeczeństwo, które jest strasznie bierne. JEZU KRÓLU MÓJ ratuj naszą Polskę. Ufam Tobie. Kocham Cię i wierzę Tobie.
    Chwała Tobie Chryste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Jezu, natchnij Swoim Duchem osoby, które mogą wspierać finansowo proroka ostatecznych czasów, bo swoim ludzkim myśleniem my sami nic nie możemy postanowić.


    – Odebrałam dzisiaj telefon od kurator sądowej, że chce się z nami spotkać i przeprowadzić wywiad środowiskowy – mówi portalowi Niezalezna.pl Marzena Baryła, mama 15-letniego Jakuba, który w sierpniu w Płocku stanął naprzeciwko marszu środowisk LGBT.

    – Nie wiem, o jaką sprawę chodzi, bo nie dostałam żadnych dokumentów, ale może dotyczyć tylko tamtych wydarzeń, bo w internecie wyczytałam, że jakaś organizacja odgrażała się powiadomieniem sądu

    – dodaje Marzena Baryła.
    https://niezalezna.pl/289692-kuba-stanal-z-krzyzem-naprzeciw-homo-marszu-teraz-kurator-sadowy-sprawdza-jego-rodzicow

    teria.pl/polska/news-uwaza-papieza-za-heretyka-kim-jest-arcybiskup-jan-pawel-leng,nId,3222567
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  3. ObjawieniaOlawskie.pl

    Drodzy Czytelnicy z Krakowa, wspomnijmy na słowa Pisma Świętego o wspieraniu Proroków, a one brzmią tak:

    „Kto was przyjmuje, mnie przyjmuje, a kto mnie przyjmuje, przymuje tego, który mię posłał.
    Kto przyjmuje proroka w imię proroka, zapłatę proroka weźmie, a kto przymuje sprawiedliwego w imię sprawiedliwego, zapłatę sprawiedliwego weźmie.
    A kto by kolwiek dał się napić jednemu z tych namniejszych kubek zimnej wody, tylko w imię ucznia, zaprawdę powiadam wam, nie straci zapłaty swojej.”
    (Mt 10, 40-42, wg. Biblii ks. Wujka)

    Może warto napisać z przedstawieniem się Panu Krzysztofowi, może ktoś mieszka blisko? Może ma jakiś sprzęt domowy, który mógłby być przydatny? Może chociaż kwiata na okno? Nie wymądrzam się, ale utrzymanie również wysokiego morale osób, które mają tak ważna misję jest obowiązkiem, choć szlachetnym. Czytamy te Orędzia, ale pamiętajmy, że ich częstotliwość zależy także od nas. Jeśli co chwilę będą musiały być upomnienia, czy wyjaśnienia materialne, to mniej będzie innych treści. Po co ma się człowiek męczyć z jakimiś drobiazgami, może ktoś może pomóc, chociaż napisać, gdzie mieszka, w czym mógłby pomóc? Moze ktoś akurat mieszka blisko, a nie ma dla kogo gotować, czy coś podobnego? Kto wie, co się może okazać. Piszę, bo Słowa z Niebios brzmią dosyć surowo, więc tym gorliwiej można pomyśleć, jak pomóc.

    Piszę także, aby napisać, że 27. dzień miesiąca, to oczywiście dzień poświęcony Duchowi Świętemu (w innych przekazach), a 27. września, to zapomniana bitwa pod Płowcami (1331r., czyli 688-ma rocznica). Tam po raz pierwszy od długiego czasu Polska powstrzymała niemiecką nawałę, która poczynała sobie na prawdę agresywnie, paląc nawet kościół św. Wawrzyńca w Gnieźnie. Jest taki utwór Horytnicy – „Płowce”, choć nie jest szczytem poezji narodowej (jak na przykład utwór „Sanhedryn Zła” innego autora), to myślę, że warto się zapoznać:
    https://www.youtube.com/watch?v=GehUolFORi4

    OdpowiedzUsuń
  4. +Dziękuję, ale zostawmy to Panu. Co do rzeczy to jest pomoc.
    Jeśli Pan Jezus mówi o tym to czy trzeba byśmy o tym mówili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Krzysztofie chyba Dakowski się po Panu przejechał w ostatnim wpisie. Chyba trzeba bym mu jakoś odrzec. Niby taki on taki słuszny linii partii, ale o niebocentryzmie się nawet nie zająknął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      O pewnych rzeczach się nie zająknie. Na przykład o chemtrails. Pan Jezus wymienił go z nazwiska w tych przekazach i powiedział że nie można mu ufać.Ja osobiście w jego sprawie nie mam nic do dodania. Nie znam też źródła. Ale ludzie na pewno powinni zareagować.Jednak jeśli nie wymienia wprost. Nie wiem nie wchodzę na jego stronę nie czytam artykułów.

      Usuń
    2. Napisał u siebie na stronie w dzisiejszym wpisie pt: "czego nie mogłem powiedzieć, napiszę: o szajbach". Na końcu.

      Usuń
  6. +Zapoznałem się. Nie wymienia z nazwiska a wobec nierzetelności tutaj, prymitywizmu i po prostu chamstwa nie warto się wypowiadać.
    To na pewno nie o mnie chodzi:) bo po pierwsze nie mam żadnych wizji o czym jest wielekroć mowa i w samych Orędziach a tylko otrzymuję w lokucji wewnętrznej a skoro nie mam wizji to tym bardziej wizji świętych a w Orędziach nie jest nigdzie zapisane nawet słowo od jakiegokolwiek świętego czy świętej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że celowo zmanipulował wpis, aby nie narazić się na zniesławienie.
      Widzę, że on czyta inne blogi i komentuje in genero. U Łobody poruszyliśmy temat zimnej syntezy jądrowej, a on po 2 dniach się do tego odniósł w tym samym wpisie.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.