UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 16 września 2019

7, 8 IX 2019 Pouczenia , 9 IX cz. 1 W Rzeszowie ma powstać Centrum Smoleńskie, ile razy mam jeszcze o tym przypominać/ Podziękowanie/ Prof W. Osadczy : Emigracja z Ukrainy jest to próba zniszczenia Polski. Polski jaką znamy


Sobota, 7 września

- Jeśli tak Ci się dzisiaj dolegliwość chorobowa nasiliła to nie pojedziesz do Krakowa dzisiaj ani jutro jak dopiero w poniedziałek czy wtorek.
- Tak Panie Jezu, to jakoś nie bardzo.
- Po jednej wizycie na grobie Rozalii Celakówny nie będziesz uzdrowiony.
- Cóż Panie Jezu, jeśli tak uważasz?
Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


..................................................

Niedziela, 8 września

- Szkoda na to czasu.
- Dobrze Panie Jezu.

18.32
- Nie czytała Twoja mama jeszcze ostatniego opublikowanego ostrzeżenia. Woli Bożej nie można się opierać. Jestem dla niej dobry. Mieszkanie w osobnych mieszkaniach jest kłopotem przede wszystkim dla Ciebie (choć też pewną ulgą), szukanie ich, przeprowadzka. Do tego dopiero wprowadziłeś się do Krakowa a jeszcze tam nie zamieszkałeś.
Jest to krzywda i kłopot dla Ciebie, nie dla niej. Szantażowanie zaś Ciebie iż nie będzie tak mieszkać (sama) w Rzeszowie i wróci do domu jest występowaniem przeciw Mnie.
Tyle razy mówiłem. Ileż mam mówić jeszcze? Dlaczego nie bierze do serca Moich Słów.
Czyż trzeba abym mówił więcej? Znowu podniosła głos i niemal krzyczała histerycznie. Cały blok wie kim jesteś. Wie, że Twój pradziadek był inżynierem Rzeszowa i c. k. radcą budownictwa. A gdyby wiedzieli, że jesteś Moim prorokiem ...Czyżby to nie było zgorszenie? Dlaczego nie boi się zgorszenia tak jak ciągłe walki musisz toczyć o to aby pranie nie odbywało się po dwudziestej drugiej czyli nie było nastawione na przykład o dwudziestej pierwszej. Ja raz o tym powiedziałem i musi jej wystarczyć. A jak ty to powtarzasz to ze względu na Moje Słowa. Nie możesz się ciągle tłumaczyć z takich rzeczy i męczyć się aby były przestrzegane.
Ostrzegam Cię matko mego proroka. Winnaś wspierać go miłością i dobrocią. Nie robi ci uwag poza tym co Chcę i co ci jest poznane. Tak było niemal od początku przekazów, a zwłaszcza od czasu wyjazdu do Rzeszowa.
Weźmiesz to do serca czy nadal będziesz postępować po swojemu i robić awanturę memu synowi, że przywołuje Moje Słowa i mówić, że to nie ode Mnie a od niego i za kilka godzin wierzyć, że to Moje Słowa i tak w kółko Macieju, jak mówicie.
Zatem to ostatnie ostrzeżenie moja córko, matko mego proroka.
Ostatnie od czasu gdy je przeczytasz bo mój syn nie może ci go nawet teraz przeczytać, bo zaczniesz się awanturować, że tak jest zawsze, że on zasłania się Mną, Jezusem.
Widzisz, nie pozwalam nikomu obcemu aby miał prawo powiedzieć cokolwiek negatywnego memu prorokowi. Obcemu z którym byłby związany lub zależny. Dlatego też nie ma pracodawcy nad sobą jak tylko Ja, aby nie tracił ducha.
Ale Ty mu go osłabiasz.
Zastanów się córko dlaczego występujesz przeciwko Moim Słowom. Gdy jestem dobry i chcę wobec tego co robisz abyś miała nadal opiekę i warunki, dać Ci nadal mieszkanie w Rzeszowie, Ty wiedząc, że to Moje Słowa mówisz: nie. Nie będziesz sama mieszkać w Rzeszowie, obcym mieście jak mówisz. Znasz je już dość. Wiesz dobrze przecież, że mój syn będąc w Rzeszowie będzie Cię odwiedzał zwykle codziennie, często zrobi zakupy, zajmie się opłatami i rzeczami związanymi. I Ty jego będziesz mogła odwiedzać. Ale to skutek Twojego postępowania. Ile było upomnień od wiosny. Dlaczego nie bierzesz ich do serca? Moje Słowo powinno być dla Ciebie drogowskazem. Jak widzisz mój syn czasem względem Mnie czuje się winny, czasem dziwi, że go ostrzej potraktuję, ale zawsze to przyjmuje i wie, że jestem dobry i łagodny. Gdybym mu powiedział, że nie ma racji a masz Ty przyjmowałby bez szemrania choć wydawałoby się jemu inaczej. Gdybym mu zadawał pokutę też starałby się ją wykonywać bez szemrania, choćby odczuwał, że jest niezasłużona.

Nie widzisz swoich win lecz występujesz przeciw Memu Słowu gdy dotyczy Ciebie.
Dlaczego go zasmucasz, swego syna, o którym mówisz, że tak bardzo (jeszcze) go kochasz.
Czy nie wiesz, że w jednym domu troje stanie przeciw dwojgu? Czyż ci troje będą twierdzić, że czynią tak bo przestali kochać, albo będą czuć swą winę. Nie, to oni będą w porządku a ci dwoje wierni Mnie tacy w ich oczach nie będą.
Nie wspierasz mego syna codziennym różańcem (całym najlepiej) i codzienną mszą. Nie planujesz tak dnia by pójść na nią. Nie planujesz tak dnia by odmówić cały różaniec lub chociaż w najgorszym wypadku jedną część. Nie jedną dziesiątkę! Czytaj cokolwiek czytasz dopiero gdy Ci starczy czasu gdy odmówisz choć jedną część różańca.

Prawdę powiedział mój syn, że Ty winnaś się modlić nawet więcej od niego. Bo taka jest prawda,Ty stoisz nad grobem już. On nawet gdyby nie był na Mojej Drodze może mieć przed sobą wiele lat życia. To zrozumiałe dla ciebie, prawda. Poza tym on modli się swoją pracą, która jest święta, zwłaszcza gdy zapisuje Orędzia.

Nie zadawaj mu bólu ni potem Mi, choć to powinno być dla Ciebie najważniejsze.

Dlaczego wzdychasz niewiasto gdy po twoich krzykach chcesz mu coś powiedzieć a on pisze. Powinnaś się cieszyć iż ma Moje Słowo i je zapisuje. Czyż nie uważasz, że ono uświęca?

Nie chcesz się uświęcać moja córko. Są bezdomni w Polsce, którzy bardziej chcą się uświęcać niż Ty moja córko. A Ty nie chcesz. Oni nie mają domu, nie mają nic, nie mają pomocy, opieki, ciepłego kąta, dobrego słowa jak tylko ze strony wykluczonych jak oni.
Ale oni, (to znaczy są tacy) dążą do Mnie, chcą się uświęcać.
I zapewniam Cię, że jeśli umrze będzie mniej pokutował na tamtym świecie niż Ty.
Gdybyś myślała o Mnie.

Dobrze, że czytasz Poemat Boga Człowieka, ale on nie może zabierać Ci czasu na potrzebne sprawy a zwłaszcza na modlitwę. Przez czytanie Poematu nie wynagrodzisz Bogu jak tylko niewiele.
Wynagradzaj modlitwą – różańcem. Najlepiej całym codziennie i codzienną mszą świętą.
Musisz to planować. Jeśli chcesz zrobić obiad a masz nie odmówić różańca lub nie pójść na mszę wieczorem zjedz w barze. I pamiętaj o godzinie wstrzymania się od posiłku przed Komunią. Zatem i pod tym kątem planuj obiad.

Zastanów się dwa razy nim coś powiesz Memu synowi co go wytrąci z równowagi. Zastanów się. Bądź dobra. A tego nie będzie bez modlitwy.
Niedawno syn Ci przypomniał, jak było ze sprawą złamania Twego barku. Zachowałaś się niewłaściwie i nie dokonaliście razem, z Twojej winy, zawierzenia w domu. Tylko w domu moja córko! Zawierzenia Matce Boskiej Ostrobramskiej. To była dla Ciebie nawet nie godzina, pół godziny. A Ty leżałaś wygodnie. Wiem, że boli Cię kręgosłup. Któż to wie lepiej ode Mnie i gdy syn chciał twego uczestnictwa w ułożeniu zawierzenia wyskoczyłaś z pretensją i nie chciałaś usiąść z nim przy stole. „Masz” ? „ No to już?” bo jak nie to będę oglądać telewizję. Tak to się odbywało.
Nie wstyd Ci córko? I stało się. Pozbawiłaś się ochrony, która Cię tak niewiele kosztowała. Byłaś skłonna uklęknąć i zawierzyć, ale niczym więcej, niech Ci nikt nie zawraca głowy. Czyż nie było to minimum, którego chciał mój syn. Abyś weszła w to duchem, chciał Twojej obecności i współdziałania. Mniejszego przecież niż jego wkład. Nie okazałaś wtedy serca ni Mi ni Mojej Mamie.
Wielu jest katolików, którzy mają o sobie dobre mniemanie.
Wielu jest pobożnych. Za pobożnych uważali się faryzeusze. Za pobożnych uważają się biskupi, którzy gnębią księży, którzy chcą Mnie słuchać przede wszystkim.
Jesteś człowiekiem prawym z natury. W kontaktach z ludźmi jesteś sympatyczna bez niewłaściwego nadskakiwania. Lecz to nie zmienia tego, że są winy, które Ci pokazuję.
Bóg jest najważniejszy. Czyż mam ci przypominać przykład Twojej mamy? Ile lat była w czyśćcu? A była dobrym człowiekiem.

Twoja wina, Twój dług czyśćcowy, odkąd mój syn ma przekazy nie zmniejszył się, zwłaszcza od końca września 2017.
A i wcześniej też, ale zwłaszcza od czasu gdy syn zaczął być przez Mnie utrzymywany. Są Twoje winy zaciągnięte do dzisiaj włącznie.
Są większe niż winy od roku dwa tysiące do roku 2016.
Czyli Twoje winy przez 16 lat są mniejsze niż niż przez te ponad dwa lata kiedy wiesz, że syn ma przekazy i uznajesz je. Mój syn też zaciągnął większą winę, ale nie ze względu na relacje z Tobą.
Zatem zrozum córko, że to nie są błahe rzeczy. Musisz się ugiąć i nie trap więcej Mego sługę a swego biologicznego syna:).
Nie możesz krzyczeć, nie możesz podnosić głosu, kochaj Mnie.
Powinnaś być dumna ze swego syna i promieniować radością mimo cierpienia fizycznego (nie mówimy tu o barku). Nie jest ono bardzo wielkie. Masz środki na leczenie i wszystko co potrzeba. Ostatni raz tak długo mówię do Ciebie.
Bowiem jeśli się to powtórzy, Twoje niewłaściwie zachowanie, w mieszkaniu, które dałem by mój syn się uświęcał będziesz mieszkała osobno. Dalej w komforcie i wygodzie w Rzeszowie a jak wiesz mój syn wynajmie ci mieszkanie nawet lepsze niż swoje, tak jak oddał Ci lepszy pokój. Nie sarkaj zatem bo to się Bogu nie podoba.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

.........................................................................

Poniedziałek, 9 września

Około drugiej w nocy.


- W Rzeszowie ma powstać Centrum Smoleńskie ile razy mam jeszcze o tym przypominać.
Nic się jednak nie może odbywać bez Mej zgody w tej sprawie a Ty ją przekazujesz.
Zatem nie ma innych działań „uprzedzających” jak tylko zebranie się grupy ludzi na spotkanie założycielskie Stowarzyszenia.
I inne rzeczy jak mówiłem.
- Panie mało jest ludzi, którzy czytają te Orędzia.
- Ludzi jest wystarczająco dużo by założyć to Stowarzyszenie. Nie powinno być z tym aż takiego problemu.
Po prostu nie zależy wam czym Mnie ranicie, a przede wszystkim przez zaniechanie szkodzicie swojej ojczyźnie.
Czyż nie jest dla was jasne, że to zaniechanie może się odbić i na waszych dzieciach? Że przez to zaniechanie możecie nawet patrzeć na krew swoich dzieci.
Nie lekceważcie słów Boga.
Ja od was niczego nie potrzebuję. Wy ode Mnie wszystkiego.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



Podziękowanie

Z całego serca pragnę złożyć podziękowanie za utrzymywanie tych Orędzi i mojej Drogi związanej z nimi.

Podziękowanie dotyczy czasu teraz konkretnie od 1 czerwca do 13 września, ale przecież w przypadkach zdecydowanej większości osób i wcześniejszego, także nawet od przedwiośnia 2017. 

Czytelnikom, których mam adres e-mailowy podziękowałem osobiście. Tym, których nie mam adresu e-mailowego bądź nie potrafię zidentyfikować osoby po e-mailu dziękuję tutaj.

Bóg zapłać!

Zatem przede wszystkim Pani Ewie, Pani Joannie, Panu Tomaszowi, Panu Stanisławowi, Pani Barbarze, Pani Sabinie, Panu Januszowi, Panu Bronisławowi i Panu Janowi.
I dodatkowo Panu Pawłowi, który nie chce potwierdzenia.

Jeśli kogoś pominąłem tutaj bądź w e-mailu to z góry serdecznie przepraszam.


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Repolonizacja według PiSu.

Jak wiemy PiS startował m. in. pod hasłami repolonizacji polskiej prasy. Mówił już o tym przed swym wyborem, w czasie kampanii wyborczej, Lech Kaczyński. Nie doszło jednak do wykupienia nawet jednej regionalnej gazety.
Takim przykładem „repolonizacji” jest wykupienie żydowskiej gazety z polskim tylko kapitałem, zresztą nieprawnie zawłaszczonym z pieniędzy podarowanych Solidarności czyli Wyborczej przez kapitał żydowski z USA. Oczywiście napisałem tutaj w cudzysłowie podwójnie bo traktowane jest to jako gazeta prywatna i nikt nigdy z rządzących „prawicowych” czyż funkcjonujących cały czas w systemie od roku 89 i przecież wcześniej nie mówił tutaj o repolonizacji. Repolonizacja miała dotyczyć gazet, które były przed rokiem 89, tak to w ich ujęciu rozumiałem.
Potem pojawiło się wykupienie TVN przez kapitał żydowsko – amerykański. Ten pierwszy człon był już mniej widoczny niż w przypadku Agory wydawcy Wyborczej (przypomnę, mający m. innymi sieć kin Helios) ale S. Krajski pokazał to i można to zresztą było znaleźć ze stosunkowo dużą łatwością. Pokazał tropy biegnące zresztą do Rotszyldów czy Rockefellerów.
Tutaj oczywiście J. Kaczyński i inni nic nie mówili bo to przecież telewizja prywatna powstała po roku 89 założona przez tajnych współpracowników. No, ale skoro tajni wspłpracownicy to mogą być przewerbowani na przykład przez wywiad amerykański. Jednak takie kwestie co robi wywiad CIA w Polsce nigdy J. Kaczyńskiego nie interesowały, ale i też nie interesowały wszystkie ugrupowania okrągłostołowe i ich liderów.
Przypominam sprawę zamordowania, przez CIA najprawdopodobniej, młodego działacza Solidarności w początku lat 80- tych, który odkrył tę amerykańską komórkę przykrytą przez służby PRL. Nikt nigdy z „oficjalnych” działaczy szeroko pojętej Solidarności tym się nie interesował do dzisiaj. Jak czytelnicy pamiętają odnosił się do tego Pan Jezus w pierwszym Orędziu o Smoleńsku.

Wspominam o tych wykupieniach dlatego, że to są dwa charakterystyczne przykłady przejmowania dużych ośrodków medialnych w Polsce przez kapitał żydowsko- amerykańsko – masoński.

Teraz mamy jednak już konkretny przykład repolonizacji według PiS i Jarosława Kaczyńskiego. Jak wiadomo prawie wszystkie polskie gazety są w rękach dwóch niemieckich koncernów : Axel Springer i Polskapresse. PiS ciągle jojczył jak to źle, że polska prasa, w tym regionalna jest w rękach niemieckich ( w tym i taka Gazeta Lubuska oczywiście, czyli ta, która napisała niedawno w sprawie polskiego chłopca z Torunia sugerując iż ma być nieprawdą głoszenie przez ukraińskiego chłopca banderowskich pochwał) i mówił, już teraz przez cztery lata o jej repolonizacji, ale nie mieliśmy zrepolonizowanej nawet marnej regionalnej gazetki jak na przykład Nowiny Rzeszowskie.

Oto amerykańsko – żydowski koncern wykupuje kontrolny pakiet Axel Springer. Wielka radość w PiSie. Repolonizacja według nich stała się faktem. Już im nie będą bruździły polskojęzyczne gazety z kapitałem niemieckim. Już teraz wszystko dobrze bo kapitał jest żydowsko -amerykański czy nawet wprost żydowski z Ameryki.

Taki choćby fakt sprawiłby jeszcze dziesięć lat temu, że niejeden dotychczasowy wyborca PiS zastanowiłby się mocno, niejeden nie poszedł do wyborów, głosował na inną partię.

( Nie mogę tu nie zaznaczyć, że sprawa i niemieckiego kapitału nie jest taka jednoznaczna jak się wydaje. Od dawna mówi się o podległości Niemiec Amerykanom. Jak to naprawdę wygląda sprawa jest skomplikowana i trudna do rozszyfrowania. W każdym razie swoboda Niemiec wobec USA jest większa niż Polski wobec USA. Zwraca się uwagę, że gazety w Polsce z niemieckim kapitałem nie zachowują się tylko jak gazety z niemieckim kapitałem, ale jakby były i z amerykańskim. Najbardziej widoczna tu rzecz to USA pokazywane w jasnych tylko barwach i judzenie do wojny z Rosją, z Polską na zasadzie terytorium buforowego przeznaczonego do mniejszego lub większego zniszczenia i degradacji, w zamyśle naszych przyjaciół z USA. To tak dla porządku).


Wyborcy postępują coraz bardziej głupio. Są coraz bardziej bierni i coraz mniej myślą. I to postępuje.
Ten narastający brak myślenia widzą i pokazują także niezależni obserwatorzy na przykład prowadzący wlog Ator.
Zauważa, że Polacy (wyborcy) coraz bardziej akceptują zło publiczne. PiS zastosował następującą metodę: Gdy co rusz pojawia się afera z jego udziałem, pokazuje zaraz aferę PO i mówi : Popatrzcie oni byli jeszcze gorsi. Jak ich wybierzecie to będzie jeszcze gorzej niż za naszych czasów. I wyborcy: No rzeczywiście, Ci będą jeszcze gorsi, no to głosujmy na PiS i w ogóle ich nie rozliczajmy nie piętnujmy publicznie zła.


Oddam mu tutaj głos bo są to sprawy o których nie da się powiedzieć krótko. Nakreślić je w dwóch zdaniach.

(Kwestia tego co napisałem iż Polacy coraz bardziej akceptują zło publiczne i są bierni. Winno to być w jednym z tych dwóch filmów według tego jak mam zaznaczone, ale teraz nie mogę znaleźć, więc na wszelki wypadek tu się zastrzegam)


A coraz bardziej Polacy tak chcą i coraz bardziej rozmawiają esemesami.
Podobno we Włoszech jest inaczej. I to zarówno w mediach gdzie nadal jest pewna kwiecistość języka i także w artykule prasowym nim dojdzie się do sedna. Tak kwiecistość jednak nie ma na celu przykrycia, czy ukrycia treści, „zamieszania tutaj” tylko wynika z tradycji, dbałości o kulturę języka, tradycji. Stad też m. in. kultura rozmowy Włochów lepiej stoi niż nasza niestety (myślę tu oczywiście o rozmowie na tematy, które nie dotyczą końca własnego nosa). Podobno Polaków tam mieszkających z emigracji lat 80- tych to długo denerwowało bo chcieli przeczytać konkretną informację. A nie czytać otoczkę nim dojdą do sedna.
Podobnie jest z sondami na ulicy. Zapytany Włoch na jakikolwiek temat mówi i mówi. Oni nadal dużo rozmawiają ze sobą. Mówią i mówią. Polacy jednak nawet zapytani w Rzymie o wrażenia z wycieczki mówią wszyscy to samo: Jest piękna pogoda, udała się nam, jest bardzo ładnie tu w Rzymie, dużo zobaczyliśmy i ogólnie jest fajnie.

Nie od dziś możemy zobaczyć w zachodnich mediach ludzi z ulicy wypowiadających się na jakiś temat. Są to zwykle wypowiedzi konkretne, precyzyjne, składne. U nas to wygląda gorzej i coraz gorzej.
Gdyby były takie wolne sondy w latach osiemdziesiątych to przeciętny uczestnik solidarnościowego strajku mówiłby lepiej, sensowniej i składniej niż dziś przeciętny zapytany w sondzie ulicznej, często młody i z tytułem magistra. A i mamy takie nagrania z tamtych czasów.


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Profesor Włodzimierz Osadczy:
Emigracja z Ukrainy jest to próba zniszczenia Polski. Polski jaką znamy.

29: 50 „ To co się dzieje i też na odcinku polityki wschodniej, na odcinku osadnictwa czy kolonizacji ukraińskiej Polski jest to scenariusz, który jest sterowany ze zewnątrz, natomiast partia rządząca jako wykonawca poleceń kogoś kto ma wpływ bezpośredni na decyzje w kraju wykonuje tego rodzaju polecenia.

< Ta emigracja z Ukrainy> Jest to próba zniszczenia Polski. Polski jaką znamy oczywiście. Polski jako kraju narodowego. Polski jako kraju o własnej historii, kraju w którego tożsamość wpisane jest zawołanie ' Bóg, honor, ojczyzna' więc chce się zastąpić to Polską tęczową, Polską jakąś inną, Polskę w sensie normalności za którą oddawały życie pokolenia Polaków. Jest to wielka ofensywa. Zwierają się szeregi. Banderyzm również jak i ideologia wynaturzenia płciowego, wynaturzenia rodzinnego, jest to jedno z ogniw, które ma doprowadzić do upadku społeczeństwa polskiego. „

Profesor Osadczy przyrównuje obecną sytuację w Polsce do potopu szwedzkiego choć w nie tak dosłownym sensie jak to miało miejsce, nie jest jednak, jak mówi fatalistą.:
.. Jestem osobą, która żywi nadzieję, że wszystko to co jest niemożliwe w oczach ludzkich może się zmienić w okamgnieniu.
Wiemy jak się potoczyły losy kraju po zawierzeniu w 1656 roku przez króla Jana Kazimierza Matce Najświętszej. W przyszłym roku będzie setna rocznica wypędzenia hord bolszewickich również za wstawiennictwem Matki Boskiej Łaskawej. Jestem przekonany, że Polska jako jedyny naród na świecie ma też swoją Monarchinię rzeczywistą. ( …) W sytuacji tego potopu nie możemy się poddawać, nie powinniśmy się poddawać, a powinniśmy wierzyć i być godnymi tych obietnic, które dawali nasi praojcowie i które już nieraz nas nie zawiodły. Czyli wierzyć, ufać, nie partiom politycznym, zdrajcom, którzy na kiwnięcie palcem obcych ambasad będą wykonywać wszystko do czego zostali powołani w ramach zarządzania państwem polskim, ale mamy też tutaj Opiekunkę, którą powinniśmy poważnie traktować i wierzyć, że nie wszystko tak jak nasi wrogowie sobie uknuli koniecznie tak musi się potoczyć i tak na pewno się nie potoczy.
Więc zawierzymy losy naszego państwa Królowej Korony Polskiej, która jest rzeczywistą Monarchinią. (..)
Musimy wzbudzić w sobie to religjne [ odczucie]
Wykażmy się wiernością, trwałością i stabilnością i na pewno doczekamy się czasów, że wszystkie te plagi ustąpią.”

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Nowo powstała strona o Objawieniach Oławskich
utworzona przez czytelnika tych Orędzi przy współpracy drugiego czytelnika


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Zasady komentowania pod tymi Orędziami:


1. W przypadku pisania z konta anonimowy zawsze nick lub imię, przed lub po wpisanym tekście. ( Dla chcących może być oczywiście imię i nazwisko).

2. Przynajmniej jeden, pierwszy komentarz musi dotyczyć Orędzia aby okazać szacunek Słowu Pana Jezusa, dopiero potem mogą być komentarze na inne tematy niezależnie od tego co by było (ewentualnie) wpisane przeze mnie pod Orędziem.

3. Niedopuszczalne są komentarze negujące dogmaty katolickiej wiary, siejące celowo zamęt a także negujące objawienia maryjne. ( Medjugorje, Garabandal, Oława, inne). To nie jest forum wymiany myśli dla wolnomyślicieli albo reprezentujących faryzejską linię w ramach katolickiego kościoła.
Większość ukazujących się na bieżąco Orędzi nie ma możliwości bieżącego komentowania i nie jest to żadna krzywda. Tutaj jest to inaczej ale jest to po to aby budować się wzajemnie i budować wspólnotę a nie by wygadzać trollom i innym internetowym dywersantom.

4. Komentarze dyskredytujące te Orędzia czy ich fragmenty występują przeciw Słowom Pana Jezusa, Słowom Boga. Jako takie nie mogą być umieszczane lub będą usuwane.
Każdy ma prawo pytać się i upewniać w sprawach wiary, ale każdy człowiek dobrej woli. Ktoś kto ma z góry założoną tezę, nie szuka prawdy, ale występuje z góry przeciw tym Orędziom w sposób jawny lub zakamuflowany. Jeśli nie mam przekonania co do jakichś Orędzi to nie wchodzę tam i nie dyskutuję. Są lepsze sposoby spędzenia czasu:)

5. Nieakceptowane są komentarze, które obrażają innych czytelników a zwłaszcza ich dyskredytują. Na przykład: " Nigdy nie przeczytałem czytałem czegoś równie głupiego". ( w odniesieniu konkretnie do zawsze wyważonego i inteligentnego czytelnika).

43 komentarze:

  1. ObjawieniaOlawskie.pl

    Jaki Pan Jezu jest cierpliwy w tych Przekazach, jak cierpliwe wylicza ludzkie błędy, na prawdę, tak długo i tak dokładnie, lecz bez surowości, którą dodałby człowiek, gdyby chociaż w ułameczku musiał kogoś tak dogłębnie upomnieć.

    Co do pozaorędziowego wspomnienia o Oławie, to może powiem tyle, że niedługo powinniśmy mieć dostępny film z pogrzebu Kazimierza Domańskiego, wizjonera z Oławy i odnośnie tego jeden z czytelników podał informację, której można się było spodziewać. Podał, że wizjoner został zabity przez agentów, dodał, że podobnie, jak św. Jan Paweł II, o tym ostatnim było potwierdzone w Orędziu na tym blogu. Gdy uda się ujawnić dalsze poszlaki idące w tym kierunku, to Czytelnicy zostaną poinformowani. Zapraszam także do kontaktu osoby posiadające materiały (maszynopisy, zdjęcia, filmy, nagrania) związane z tymi Objawieniami. Mogą być to również materiały niewywołane, na taśmach itp. Na stronie mamy zakładkę „kontakt” służącą takiemu celowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie uwielbiony Bóg w swoich aniołach i swoich świętych

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozważając sprawę Ukraińców, to żyd pochodzenia węgierskiego George Soros jest odpowiedzialny za ich napływ do Polski. Jest też w Polsce jego fundacja. Nazwy nie pamiętam, ale jej prezesem jest Bartosz Kramek, który to ma żonę ukrainke. Co do wiary Polaków, to jest bardzo źle. Ja teraz w Niedzielę dnia 15.09.2019 byłem po nocnej zmianie 12h od 18:00 do 6:00. Przespałem się po nocce i poszedłem do Kościoła na 18:00. Wiernych było tak mało, że nie jest to do komentowania. Musi nasz Naród się nawrócić, stać się bogobojny i przede wszystkim silna wiara. Nasz Naród bierny i nawet w moim mieście są za PiS. Podsumowując, czy Soros to finansuje, mam na myśli napływ ukraiński. To prawda, ale faktycznie kazał to można sobie samemu próbować odpowiedzieć. Na koniec powiem Narodzie Wybrany dlaczego śpisz, Narodzie Wybrany dlaczego śnisz. Dlaczego zapomniałeś o Panu Bogu Twoim. Narodzie Wybrany nawróć się i wrócić do Pana Boga Twego. Tylko w Panu Jezusie Chrystusie jest nadzieja na ratunek tego kraju. Pan Jezus Chrystus Królem Polski. Pozdrawiam Paweł. Po 12h nocnej zmiany od 18:00 do 6:00. poczta Onet

    OdpowiedzUsuń
  4. Fascynujemy się Orędziami z Medziugorje i dobrze bo tam jest namacalny kawałek Nieba i Matka Najświętsza nas tak cierpliwie poucza i z taką Miłością. Ale tutaj sprawdziłoby się powiedzenie jak w wielu przypadkach dotyczące Oławy.... miałeś chamie złoty róg. Przepraszam, że tak ostro i nie chcę absolutnie nikogo obrażać ale przecież te Objawienia Oławskie były tak bogate a Polacy tak je zlekceważyli. Jesteśmy strasznie bierni .
    Matko Najświętsza Częstochowska, Ostrobramska i Nieustającej Pomocy wypraszaj nam mądrość i Miłosierdzie. Panie Jezu pomóż nam być prawdziwymi Patriotami by było nas coraz więcej kochających naszą Ojczyznę.
    Bądź Uwielbiony Boże w Trójcy Świętej Jedyny teraz i na wieki.
    Wspierajmy naszego Proroka w miarę możliwości. Szczęść Boże Wszystkim czytającym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nierozumiem jak to jest do końca z tym czyścem. Pan Jezus powiedział o paru latach tam spędzonych w celu odpokutowania. Czy to się tyczy tych wszystkich grzechów, postaw z których sobie nie zdajemy sprawy bo przecież przystępujemy do spowiedzi i winy są nam odpuszczane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie mam pojęcia, Pan Jezus wspomniał, że p. Cyprian ma 40 lat czyśćca (z racji tego, że zaciągnął większa winę jako wybrany (prorok). Totalnie tego nie rozumiem. Wydaje mi się, że jeśli nie pokutujemy tutaj, to co do grosza musimy oddać to po drugiej stronie, a tam jest dotkliwiej, bo tam nie ma czegoś takiego jak "czas". 8 lat może się wydawać niczym tysiąc, jak wynika z relacji jednej mistyczki. Były dusze, które mówiły, że wolałyby przecierpieć całe życie na Ziemi w męczarniach. Z tego wynika, że lepiej jest sobie narzucić pokutę samemu na Ziemi, niż być poddanym Sprawiedliwości Bożej po drugiej stronie, która funkcjonuje tam inaczej.

      Usuń
  6. Apropo tych "wypowiedzi" Polaków to mniej więcej wiem co chciał nasz Prorok powiedzieć i też mam takie wrażenie. Od razu mi się przypomniało: "gdybym miłości nie miał byłbym jak miedź brzęcząca..". Może trochę za ostro, ale pewnie tyczy się części Polaków. Czasami ludzie nie mają też śmiałości i teraz od razu nasuwa się pytanie dlaczego jej nie mają, przecież to tylko kamera/mikrofon. Zresztą jak się popatrzy na "nowe" pokolenie od widać różnicę. Może kiedyś też tak było. Może to jeszcze starsze też widziało to u młodszego, ale chyba nie. Jest to moim zdaniem bardziej związane z inteligencją oraz jakimś bogactwem duchowym, że tak powiem. Jednego i drugiego coraz mniej u nas. Większość ludzi to hedoniści oraz lubiący konsumpcjonizm. Więc co oni mają umieć powiedzieć? "Byłem na Majorce. Ale tam było wyśmienite jedzenie. Ja byłem w Grecji". To są rozmowy tego typu. Bóg? "Boga nie ma, bo nie widziałem", a mózg swój widziałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Do ThomSchery Jeżeli ktoś grzeszy, zaciąga winy i kary. Poprzez Spowiedż Świętą darowane są winy, a kary najlepiej odpokutować na ziemi, w przeciwnym bowiem razie będziemy cierpieć w czyśćcu. Dobre uczynki są niczym w oczach Pana Boga, chyba, że są ofiarowane Bogu Ojcu z ranami Pana Jezusa na Krzyżu. W ten sposób można zaciągnięte kary zminimalizować. Najlepszym wyjściem dla każdego jest oddanie się Trójcy Przenajświętszej przez Niepokalaną lub bezpośrednio Matce Bożej jako Żertwa Ofiarna, czyli Niewolnik. Od tej chwili wszystko staje się dla tej duszy zasługujące (cierpienia, modlitwy, posty), a odbywa się to poza wiedzą i świadomością osoby zainteresowanej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko słyszałem o żertwie ofiarnej w intencji kapłana, było to swego czasu ogłaszane przez ks. Natanka. Było tam powiedziane, że człowiek ofiarujący się za kapłana może doświadczać podobnych cierpień co kapłan, a ja nie wiem czy dał bym radę, chyba nie, więc sobie temat odpuściłem. O innej żertwie nie słyszałem.

      Usuń
    2. Apropo tych kar to nie wiem czy jest tak do końca jak mówisz.
      (Wcześniej umieściłem te komentarze, przez przypadek pod swoim wpisem teraz je przenoszę pod właściwy).

      Usuń
  8. Do ThomSchery Zapomniałam dodać, należy skorzystać z odpustu zupełnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa ale i bardzo odważna wypowiedź Adolfa Kudlińskiego o polskim prokuratorze i izraelskim ministrze,7min oglądania ale warto,o Adolfie Kudlińskim wspomniał jakiś czas temu Jezus Chrystus w tych orędziach.Filmik nosi tytuł:"Prokurator???-ciąg dalszy naszych zmagań w sądzie".Adolf Kudliński-ciekawa postać,mądry i odważny człowiek.

    https://youtu.be/9mj88_hKX5Y

    OdpowiedzUsuń
  10. ObjawieniaOlawskie.pl

    Maria Michalina od Apokalipsy otrzymała Orędzie, w którym jest mowa i o p. Cyprianie Polaku i o Oławie ze wspomnieniem na temat ożywiania Oławy i strony internetowej. Jest jeszcze sto innych powodów do przeczytania tego Przekazu, ale i te są wystarczające do zapoznania się z nim. Jest także wątek konieczności rehabilitacji Kazimierza Domańskiego, ze strony władz kościelnych, które go bardzo skrzywdziły:

    http://www.domymodlitwyjp2.pl/pl/ordz-alicja-mmczvi-bog-bogaty-w-miosierdzie

    Podaję tylko fragment, a ile już w nim jest treści:

    „Jednak JA KRÓLOWA POKOJU NAD WSZYSTKIM CZUWAŁAM I MÓJ SYN. I już jest czas, by ten niefortunny Episkopat Polski i biskup tego miejsca- Gulbinowicz, przeprosił publicznie mój lud i uznał te „Orędzia oławskie” oraz świadectwa ludzi tam uzdrowionych. U BOGA nic co jest dobre nie jest zapomniane. Wrogów tej historii było wielu: SB, MO, PZPR i inne siły, szczególnie masońskie, które triumfowały. Za pośrednictwem nie rozważnego E.P. udało się to Dzieło Boże rzec można zniszczyć.”

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczesc Boze
    Mnie to troche wkurza ze zyc jako tako sama nie chcialam na ziemi tylko Bog mnie tu poslal a musze sie sluchac Boga i za wszystko byc karana ,robic co Bog chce i widze ze za.jeden grzech ciezki idzie sie do piekla i cale.durne zycie uplakane na nic ..
    Zaluje ze wogule sie urodzilam i.mam.pretensje do Boga za to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Bernadeto, bez urazy..ale kiedy czytam pani posty zastanawiam sie czy pani tak na serio pisze?
      Czy może nie jest pani jakimś funkcjonariuszem oddelegowanym na front walki ideologicznej.. Piszę nie dlatego aby się naśmiewać czy kpić ale z pani wypowiedzi czuc jakieś wewnętrzne nieuporządkowanie podstawowych prawd Bożych. Moja szczera rada jest taka aby zaczeła sie pani modlić do Ducha Św o łaskę Mądrości Bożej i prawdziwej pokory. Według mnie żal i pretensja do Pana Boga za dar życia jest już w jakimś sensie przedsionkiem piekła..bo takie nastawienie może prowadzić do znienawidzenia Boga i śmierci pani duszy. Ze swojej strony mogę obiecać modlitwę w pani intencji.

      Usuń
    2. Wolność ludzka

      11 Nie mów: «Pan sprawił, że zgrzeszyłem»,
      czego On nienawidzi, tego On nie będzie czynił2.
      12 Nie mów: «On mnie w błąd wprowadził»,
      albowiem On nie potrzebuje grzesznika.
      13 Pan nienawidzi wszystkiego, co wstrętne,
      i nie pozwala, by ci, którzy się Go boją,
      mieli z tym styczność3.
      14 On na początku stworzył człowieka
      i zostawił go własnej mocy rozstrzygania.
      15 Jeżeli zechcesz, zachowasz przykazania:
      a dochować wierności jest 4 upodobaniem.
      16 Położył przed tobą ogień i wodę,
      co zechcesz, po to wyciągniesz rękę.
      17 Przed ludźmi życie i śmierć,
      co ci się podoba, to będzie ci dane.
      18 Ponieważ wielka jest mądrość Pana,
      potężny jest władzą i widzi wszystko.
      19 Oczy Jego patrzą na bojących się Go -
      On sam poznaje każdy czyn człowieka.
      20 Nikomu On nie przykazał być bezbożnym
      i nikomu nie zezwolił grzeszyć.
      takaprawda
      https://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=605

      Usuń
  12. Szczęść Boże.Chciałbym dołączyć się do dyskusji na forum po przeczytaniu wpisów pani Bernadetty,Toma Sheryego. otóż mnie tez czasami ogarnia myśl budząca pewne wątpliwości.Bo zastanawia mnie jaka karę poniesie Szatan wraz z swoimi sługami? Przecież on jest w piekle i w tym piekle dręczy te dusze które według nauki kościoła są potępione (czy też same się potępiły). Więc jak to jest że dusze ludzkie które znalazły lub znajdą sie w tym strasznym miejscu mają doznawać niekonczących się mąk i tortur a szatan co właściwie strasznego przeżywa? On przecież poprzez swoje działania (pokusy) ściąga te biedne dusze do piekła i tam według wizji wielu mistyków one strasznie cierpią bo ten ból zadają im same diabły.Więc mają diabły z tego uciechę czy nie? No i jaka to kara dla nich jest? A człowiek z racji różnych przewinien często moim zdaniem nieświadomych wynikających z braku wiedzy o piekle czy tez np. dokonania samobójstwa trafia do piekła.Moim zdaniem ludzkośc i tak już straszne rzeczy przezyła w swoich dziejach.A życie tu na ziemi tez nie obfituje w same tylko radości.Ponadto z tego co czytałem to wielu potępionych trafia właśnie do piekła z powodu grzechów nieczystości. Ja sam uświadamiam sobie że mam pewne "ciągoty" , wyobrażenia, jednym słowem - cielesne grzeszki. A ilu ludzi na świecie takie ma problemy lub związane z tymi sprawami? "Jesteśmy ludżmi i wszystko co ludzkie nie jest nam obce" tak się chciałoby powiedzieć.Ale oczywiście mam szacunek ogromny do Pana Jezusa i boję się...boję się że moge także nie być w gronie zbawionych.Boje się też że tak wielu ludzi i dusz nie osiąga tej wiecznej miłości.wolałbym by istniało tylko - niebo i czyściec dla wszystkich którzy nie odpokutowali na ziemi.Natomiast piekło powinno być tylko dla szatana i jego demonów. Tak rozumiem poniekąd takie obawy o jakich napisała pani Bernadetta. Pozdrawiam pana Krzysztofa i czytelników Orędzi.Piotr Kapusta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ObjawieniaOlawskie.pl

      Diabły cierpią więcej od ludzi w piekle, bo byli w Niebiosach i wiedzą, co stracili. Ich grzech jest większy, ich poznanie było niewyobrażalnie większe od ludzkiego. Znęcanie się nad potępionymi ludźmi jest uciechą demoniczną, czyli, że diabły czerpią z tego przyjemność, która jest zła. Efekt kuli śnieżnej, która się toczy do rozmiarów lawiny, bo nie mogą znaleźć nasycenia. To jest demoniczna pułapka, że robią coś złego i tego pragną, a to jest złe, a i tak to robią i chcą więcej, a to im szkodzi.
      Co do pokus, to walka z pokusami jest zasługą, grzechem jest im uleganie, niebadanie, niepróbowanie wyleczenia przyczyn, jeśli są to sprawy poważne i wymagającej większej pracy nad sumieniem. Przeciw pokusom dot. czystości (także umysłowej – myśli zbędnych i szkodliwych) dobra oprócz modlitwy jest praca. Może być prosta – zgrabianie liści, jeszcze lepsze rzemiosło – szycie skórzanych rzeczy itp. Bezczynność, to zaproszenie dla czartów.

      Co do ogólnej formacji duchowej, to najlepszy jest Poemat Boga–Człowieka. Dlaczego? Bo każdy człowiek może go czytać i każdy wyciągnie z niego pożytek. Jeśli Pan nie ma, to tu jest za darmo w internecie:

      http://www.objawienia.pl/valtorta

      Jakby co, to książkowa wersja wyd „Vox Domini", czyli okładki białe jest pełna, bez skrótów, jak w niektórych innych wydaniach.

      Usuń
  13. Jedyną drogą by uniknąć piekła jest oddanie się w niewolę Maryi lub bezposrednio Trójcy Świętej. Ponoć w najgorszym przypadku czeka nas wtedy głęboki czyściec.

    OdpowiedzUsuń
  14. OFIARA MIŁOŚCI
    (Wyjątki z Orędzi Maryi danych na Węgrzech w 1955 roku)

    (...)

    PIĘĆ OBIETNIC MARYI
    (dla tych dusz,które życie swoje ofiarują w intencji
    Jej Niepokalanego Serca)

    1.Imię ich zostanie zapisane w miłością gorejącym Sercu Jezusa i Niepokalanym Sercu Maryi.
    2.Przez swoje oddanie,zjednoczenie z zasługami Jezusa,uratują wiele dusz od wiecznego potępienia.
    Zasługi ich ofiar rozciągają się na dusze aż do końca świata.
    3.Nikt z członków ich rodzin nie zostanie potępiony nawet wtedy,gdy zewnętrzne pozory wskazywałyby na to.
    Bo zanim ich dusza oddzieli się od ciała,uzyskają w głębi duszy łaskę doskonałego żalu.
    4.W dniu ich ofiary życiowej,zostaną uwolnieni z
    Czyśćca członkowie ich rodzin.
    5.W godzinie ich śmierci będę ich wspierać i towarzyszyć ich duszy bez Czyśćca,do Chwalebnej Trójcy Przenajświętszej,gdzie będą mogli zająć swe miejsce przygotowane im przez Pana i będą razem ze Mną szczęśliwi.

    OFIARA MIŁOŚCI
    (poświęcenie życia)
    Mój Jezu,w obecności Trójcy Przenajświętszej i Maryi,naszej Niebieskiej Matki,i całego Dworu Niebieskiego,w łączności z zasługami Twojej Drogocennej Krwi i Ofiary Krzyżowej,
    ofiaruję Ci całe moje życie w intencji Twojego Eucharystycznego Serca i Niepokalanego Serca Maryi,jak długo żyć będę,wszystkie Msze Święte i Komunie Święte,moje dobre uczynki,moje ofiary i cierpienia dla uczczenia Trójcy Przenajświętszej oraz w duchu wynagrodzenia dla jedności Kościoła Świętego,za Ojca Świętego,za naszych kapłanów,o dobre powołania kapłańskie i za wszystkie dusze aż do końca świata.
    O mój Jezu,przyjmij tę ofiarę mojego życia i daj mi łaskę,żebym wytrwał w tym aż od mojej śmierci.Amen.
    5 razy Ojcze nasz...5 razy Zdrowaś Maryjo...5 razy Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu...

    (...)

    Więcej o tym można przeczytać na:
    http://iskramilosierdziabozego.blogspot.com/p/ofiara-miosci-ofiara-miosci-wyjatki-z.html

    Sunny

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaką czystość duszy chodzi Panu dowiadujemy się z życia siostry Faustyny zapisanego na kartach Dzienniczka. O oczyszczaniu jej duszy przez Pana też można przeczytać w jej dzienniczkach, to był długotrwały i bolesny dla miłości własnej i ziemskiego spostrzegania proces. Człowiek do końca się nawraca i uszlachetnia. Pan nikogo nie potępia, sam człowiek taka sobie krzywdę robi. Pan stawia jasne i osiągalne wymagania, przynajmniej w ostatniej sekundzie swojego życia żałuj i proś o przebaczenie i miłosierdzie, a będzie ci dane. Judasz nie poprosił i się nie upokorzył. Czyściec jest opisywany przez mistyków wielokrotnie i nie ma w tych opisach sprzeczności, wiec to też prawda.
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  16. Wstrząsające Orędzie Czasów Ostatecznych. Iskra z Polski. Czytaj opis.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=Y3CCVQbyc9o
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Krzysztofie w tym orędziu, w czasie ok. 24 minuty charakterystyka antychrysta jako polityka gorliwego w wierze
      takaprawda

      Usuń
  17. Pan Jezus jest już chyba poirytowany biernościa czytelników w kwestii Centrum Smoleńskiego. Czytam o tym już kolejny raz i do tej pory uważałam, że zupełnie mnie to nie dotyczy. Od Rzeszowa dzieli mnie pół Polski itd ale patrzeć na krew moich dzieci nie chcę. Czy cokolwiek dzieje sie w tym temacie? Zawiązala sie jakas grupa osob, cokolwiek, jak można wspomóc?
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczesc Boze
    Przepraszm Was ze takie cos pisze ale przeciez czlowiek to. Nie Jezus ani Maryja ze oni wiedzieli przeciez oni byli inni niz my
    Ja poprostu widze ze wszystko co robilam jest bez sensu i cale zycie zmarnowalam na meza pijaka i dzieci ,nie mam przewodnika duchowego nawet dobrego spkwoednika nie mam z kim pogadac,sama czytam ucze sie i 7 dzieci mnie juz do placzu doprowadza bo co powiem zrobie to zle.
    Nie jestem zadnym agentem czy kims.poprostu mam kryzys wiary bo przez meza nerwice mam i sil mi brak ,do zycia bo slaba ciagle ,placze i zloszcze sie jednoczesnie ,
    Lekow od lekarza nie chce bo chemia mnie dobija .
    Moze ja juz psychiczna jestem bo kochalam Boga Ojca strasznie a twraz widze ze za wszystko karani bedziemy to po co zyc ...ja nie chcialam nawet tyle dzieci bo nie lubie dziecmi sie zajmowac choc zal mi obcych dzieci ..moja znajoma przez pijaka.meza i dostala schizofremi az strach sie bac.
    Ja zawsze ufalam Bogu .
    Do.meza Jezus przychodzi w snach mowi mu co zle co dobre.
    A mi to tylko diabel sie sni jak smieje sie ze mnie bom upadla w grzech
    Nie mam sil walczyc bo czym wiecej sie modle tym gorzej w domu z mezem
    Choc on niby pobozny ale zazdrosnik i nerwus a ja mam juz dosc bo na zawal zejde .
    Wybaczcie ale cudownie ze Bog mowi.do pCypriana choc czytam innych prorokow i
    Zal mi naszej Trojcy ze musza na nas patrzec na nasze grzechy ..Wybacz mi Ojcze niebieski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Jedną z form spotkań Wspólnoty Kościoła są tzw. "grupy wspólnotowego dzielenia się" lub "grupy dzielenia". Ich rolą jest wzajemne wsparcie, także w takich sytuacjach jak Pani. Według mnie za mało się o tym mówi, a są konieczne. Raczej jako spotkania na żywo niż wirtualne, bo chodzi o pełną swobodę wypowiedzi i dużo czasu na rozmowy.

      Usuń
  19. Witam,
    Może dałoby radę zdalnie założyć takie Stowarzyszenie z Warszawy i zcedować je na kogoś kto mieszka w Rzeszowie. Oczywiście mógłbym być członkiem takiego stowarzyszenia. W wolnej chwili przejrzę prawo o stowarzyszeniach.

    Pozdrowienie

    Hen???

    OdpowiedzUsuń
  20. +JMJ

    Jeśli chodzi o Stowarzyszenie i Centrum Smoleńskie.

    Odpowiadam zbiorowo (Karolina i Hen?)

    Zgłosiły się do mnie dwie osoby. Teraz to byłby cztery.

    Jak jest powiedziane w Orędziach:
    Ani ja ani druga wymieniona wtedy osoba z Rzeszowa która ,mogła to wszystko pociągnąć nie mieliśmy być głównymi organizatorami spotkania założycielskiego Stowarzyszenia. Mogę pomóc ,ale nie mogę być głównym organizatorem. Osoby które się do mnie zgłoszą, najlepiej potwierdzić to przez e-mail nie tylko komentarz przekażę głównemu organizatorowi jeśli się taki znajdzie.
    Będę uczestniczył w spotkaniu założycielskim Stowarzyszenia, ale nie będę tu jedyną osobą decyzyjną.

    Przenoszenie Stowarzyszenia nie wchodzi w rachubę musi być założone w Rzeszowie.

    Zatem czekamy na osobę, osoby które zechcą to organizować to znaczy spotkanie założycielskie Stowarzyszenia. Osoba taka osoby będą też sprawdzone. Niech nie próbuje się ktoś zgłaszać się kto nie reprezentuje tylko siebie i chce słuchać Chrystusa bo na starcie rzuci na siebie klątwę
    a Chrystus przestrzegał przed konsekwencjami.

    Ja jeszcze o tym napiszę może pod kolejnym Orędziem w kontekście Ostrzeżenia

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  21. +JMJ

    W związku z tym mam prośbę do czytelników, którzy chcą i którzy mogą.

    O poszczenie ze mną w środę o chlebie i wodzie. W najbliższą środę czyli w intencji Stowarzyszenia Centrum Smoleńskiego.
    Ci którzy mogą. Jeśli ktoś pracuje na przykład w chłodnym miejscu a nie ma silnego zdrowia nie powinien. Jeśli ktoś w pracy miałby przez to nie wykonywać dobrze swoich obowiązków też nie powinien.

    Chcę o to jeszcze poprosić pod najbliższym Orędziem. Nie wszyscy śledzą c komentarze zwłaszcza kilka dni po Orędziu, choć śledzi dość dużo czytelników.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  22. +JMJ

    Kochani. niektórzy z was dziwią się że ze Stowarzyszeniem i Centrum nie ruszyło. Oczywiście należy się dziwić.
    Najpierw jednak należy się dziwić, że skoro Pan Jezus nie chciał byśmy ja i kolega z Rzeszowa byli organizatorami spotkania założycielskiego bo dał nam inne zadania i chciał by inni mieli tu zasługę ( to nie jedyna przyczyna, ale oczywista) to nie zostaliśmy niejako " z automatu zastąpieni". W moim przypadku wydawać się może, ze zastąpienie mnie może mieć inny charakter, ale biorąc pod uwagę kolegę z Rzeszowa na tyle ile go poznałem wiem, że by zrobił to sam i pałał chęcią działania i był bardzo aktywny. Prawda ma doświadczenia w działalności publicznej, ale czy tylko on jeden wśród kilku tysięcy, może więcej czytelników? Na pewno nie.

    Trzeba bardzo się cieszyć i podziwiać siłę Słowa Bożego, że 90 procent czytelników. Którzy nie wiedzieli nic do tej pory o inscenizacji na Siewierny uwierzyło w to dzięki Słowu Pana Jezusa a nie jest to proste.
    Jednak nie poszło za tym sięgnięcie do tematu poza za wyjątkami, co najwyżej u większości pobieżne.
    Ile osób poczuło się zobligowanych aby kupić książkę " maskirowka smoleńska". Poinformowały o tym trzy osoby na blogu i w e-mailach. Ile ją przeczytało z tych którzy nie wiedzieli nic o inscenizacji na Siewierny do czasu tych Orędzi? Może trochę więcej , ale niewiele. Są czytelnicy którzy utrzymują te Orędzia którzy nie napisali do mnie jednego maila i nie dali jednego komentarza. Ci jeszcze myślę mogli kupić. Ale to łącznie nie dziesięć procent a znacznie mniej.
    Oczywiście są osoby które nie mogą sobie pozwolić na wydatek 80 złotych bo budżet mają bardzo napięty, ale przecież nie robi się tego co miesiąc i nie mogło jej kupić znów może maksymalnie 10 procent czytelników.

    Więc jak ktoś nie wciągnie się w temat to jest to trudniejsze.

    Nikt wreszcie nie przeprowadził pogadanki o Smoleńsku z czytelników wedle swoich możliwości i miejsca zamieszkania.
    Nikt.
    Ja chciałem i ciągnie mnie do tego ale Pan Jezus nie chce abym taką pogadankę zrobił. Więc nie było mnie nie było nkogo.. ? :)

    No wiec nie dziwcie się.

    a kto choćby poszedł na spotkanie przedwyborcze wyborów majowych czy teraz czy inne w tym czasie i zapytał osobe publiczną zwłaszcza pisowaca o Smoleńsk wychodząc z punktu widzenia inscenizaccji a tu jeśliby sam nie umiał ułożyć dobrego pytania to mógl zwrócić się do mnie.
    Nikt tego nie zrobił.

    ...........

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Nie napisałem, ale może ktoś nie pamięta.

      Czytelników, którzy czują się dobrze występując przed innymi, czy nie mają z tym problemu zachęcał do pogadanki smolenskiej Pan Jezus.

      Usuń
    2. [Piotr] Pogadanka zakłada, że mówi się do ludzi, których temat interesuje. Jeśli kogoś naprawdę interesuje temat, ten zadaje pytania - nie tylko w czasie pogadanki, lecz choćby w Internecie. Zadaję sobie pytanie: "Kiedy sprawcy Smoleńska pójdą za kratki?". Każdy obywatel, wierzący w zamach, powinien to pytanie zadawać w trosce o Polskę. Proponuję to jako jeden z tematów. Nie jestem prelegentem, aby zwołać większą grupę, ale nie żałuję czasu na rozmowy o Smoleńsku.

      Usuń
    3. [Piotr] Ktoś, kto chce prowadzić pogadankę smoleńską, powinien mieć przynajmniej dobrą ściągawkę. To nie jest wykład, ale minimum przygotowania musi być. To możemy zrobić wspólnie przez Internet. Wychodząc od Kalendarium Śledztwa Obywatelskiego próbuję utworzyć krótki zbiorek, najpierw w zakresie wiedzy o braku monitoringu na Okęciu: http://www.jezusdopolakow.fora.pl/tragedia-smolenska,13/temat-pogadanka-smolenska,619.html

      Usuń
    4. Nie pójdą za kratki ;) [Jack]

      Usuń
  23. Jeszcze w temacie ukraińskim. Polecam komentarze polityczne na tym kanale. Pozdrawiam wszystkich. Olga
    https://www.youtube.com/watch?v=jHm--8iXQik

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś w samym oku cyklonu. I mam nadzieję, że nosisz na sobie potężny pancerz. Będzie Ci potrzebny. Bardzo. Mogę jednak dać słowo, że kiedyś opadnie. Kiedyś. Przytulam. Jestem myślami. Z całej siły. I wierzę, że przyjdzie dzień, gdy świat zobaczy Ciebie taką, jak z tego zdjęcia. Piękną, silną i zwycięską. To będzie chwila, gdy sama zrozumiesz, że PRZETRWAŁAŚ"

    To opublikowany dziś w mediach wpis Joanny Racewicz.
    No więc, czy to wpis "wdowy", czy wdowy?
    Jeśli wdowy, to czy wdowy "powypadkowej", czy innej?

    OdpowiedzUsuń
  25. http://nachwaletrojcyswietej.com/2019/09/19/psl-sld-pis-po-to-jedno-zlo-a-wybory-2019/#more-8805
    PYTANIA do PiS przekazane przez Polonię w USA:
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzisiaj jakiś zmasowany nalot na trójmiasto. Pryskaja od samego rana,że nie idzie już wytrzymać. Żydy jedne nie mają już żadnych hamulców. Czas już chyba zainstalować działo orgonowe.
    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  27. Rafał Trzaskowski to żydowski terrorysta, wybrany na prezydenta Warszawy za pomocą fałszerstwa wyborczego, łatwo rzuca się oczy to, że jest on sterowany z tylnego siedzenia. Żydzi po to nominowali tego błazna na prezydenta Warszawy, aby mogli bezkarnie się panoszyć nie tylko w Stolicy, ale szerzej. Dzięki Trzaskowskiemu żydzi – cały żydaer z Palestyny - mają proste carte blanche.

    Trzaskowski i Gronkiewicz Waltz powinni być natychmiast postawieni w stan odpowiedzialności karnej.

    Z innych powodów - pasywność w przypadku zagrożenia Państwa – zarzuty karne powinny być postawione wobec osób sprawujących najwyższe urzędy w Państwie, czyli wobec: Andrzeja Dudy, Mateusza Morawickiego, Zbigniewa Ziobro, Mariusz Błaszczaka, Mariusza Kamińskiego.

    https://gazetawarszawska.com/index.php/pugnae/3949-oczyszczalnia-czajka-zyd-trzaskowski-podrzuca-falszywe-dowody

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  28. Zwrotnikiem wszystkiego jest żyd. Jeśli żyd tylko tak sobie coś oceni, to Polak będzie przez niego ukarany. Karalność Polaka przez żyda jest prosta: swoją jedynie obecnością w sądzie, żyd jest już wyrocznią, od której nie ma odwrotu. Polak będzie ukarany przez żyda, za to jedynie, że Polak zachowuje się po polsku w swoim własnym polskim domu, że spełnia obowiązki polskie, pielęgnuje polski etos ludowo-kulturowy, czy jedynie myśli w sposób antysemicki. Takiego żydowskiego terroru myśli nie ma nawet w Palestynie okupowanej przez żydaera! Tam, gdzie żydzi dokonują egzekucji na szkolnych uczennicach za posiadanie nożyczek w tornistrze z kredkami i zeszytami, a jest bez znaczenia, że to jest jeszcze dziecko, a nożyczek w tornistrze nie było i wykrywacz metali niczego nie wykrył!
    Polin 2019, ta współczesna bolszewia, jest gorszy nawet niż Palestyna, bo tam mordują ciało, ale duch jest wolny. W Polsce żyd przejmuje myśli Polaka, jest katem jego polskiej wyobraźni i zabija mu sumienie, odpowiedzialność, miłość i w końcu duszę, a śmierć cielesna nadchodzi sama.

    https://gazetawarszawska.com/index.php/okupacja-zydowska-w-polsce/3753-polin-uderza-w-polske-sprawa-bartlomieja-kurzei
    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.