UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 29 października 2019

26, 27, 28 X 2019 Ofiara z życia za Wolną Elekcję na Błoniach krakowskich 24 XI 2019, obranie Jezusa Chrystusa Królem Polski/ Nie możecie ufać nikomu kto nosi znaczek City of London


Piątek, 25 października, nie było przekazu.

......................................................................................

Sobota, 26 października

Zapisz
- Cóż zapisać Panie?
- Kocham Cię dziecko!
- Panie Jezu, ale za co?
-:)
A Ty Mnie kochasz?
- Ty, Panie Jezu, wiesz, że tak, ale nie jestem zadowolony ze swojej miłości do Ciebie.
- Dostałeś prezenty ostatnio i w Orędziu, którego głównym adresatem jest prezydent Polski, jesteś wymieniony i w słowach Jana Pawła II. Jest też i osobne pouczenie dla Ciebie, co wczoraj czytając przeoczyłeś. Zauważyłeś tylko to dotyczące stowarzyszenia smoleńskiego.
- Tak Panie Jezu bardzo dziękuję. Jestem trochę tym przytłoczony. Ale wiem, że wszystko ma Ci służyć.
Ale rozmawiasz ze mną od trzech lat i to jest największy zaszczyt. Jednak czuję potrzebę wyciszenia, zaszycia się w jakiejś pustelni na trzy dni. Miejscu mało ludnym gdzie jest przyroda i święte miejsce.
- Tak dziecko, byłeś dopiero w Zakopanem. Tych trzech dni teraz całkiem dla siebie nie masz.
Musisz się modlić i być aktywny do czasu 24 XI. Potem odpoczniesz.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
(pauza)

Jednakże nadal nie masz na kaucję.
Jeśli nie dostaniesz tych środków wyprowadzisz się z początkiem grudnia.
Na razie też nie masz na czynsz na Rzeszów i na Kraków na listopad.
Masz środki na bieżące rzeczy i starczy Ci ich może na dwa tygodnie, ale na czynsze (wynajem) nie masz. I na kaucję jak wspomniałem.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- Nad tymi słowami Jana Pawła II do Ciebie też się zastanów.
W Krakowie poczujesz się trochę lepiej.
Wyjazd będziesz miał niedługo, jak mówiłem, ale nie będzie to szukanie Boga wśród przyrody i wyciszenie się bo masz jechać do Wrocławia i do Sanktuarium pod Wrocławiem.
- Tak Panie Jezu, dziękuję.
- Dobrze abyś szesnastego listopada pojechał do Matki Bożej Ostrobramskiej do Wilna – sam.
Tak jak Ci to zostało zabrane na wiosnę poprzez atak diabła w chorobie abyś teraz podobnie poleciał samolotem. Lecz czasu jest niewiele a środków na to nie masz. Także i na obraz, który dla Ciebie chciałem.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
Ty wszystko możesz.
- Wierzysz w to dziecko?
- Oczywiście Panie Jezu.
- To dobrze.
- Tak Panie Jezu.

Na tym zakończymy dziecko:)
- Dziękuję mój kochany Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

19.58

Zapisz
- Smutno Mi jest dziecko.
Smutno, że Twoja mama dalej zachowuje się niewłaściwie.
- Przepraszam Panie Jezu.
-:) Smutny uśmiech Pana Jezusa.

.......................................

Niedziela, 27 października

01:15

Zapisz dziecko
- Nie mogę przyjąć Twej ofiary dziecko. Obiecałem Ci inną drogę. Nie jesteś też dość czysty, aby po śmierci od razu osiągnąć Niebo, wybieram zaś dla każdego, jak już mówiłem i w tych przekazach, najlepszy czas dla jego śmierci.
Co do Wolnej Elekcji na błoniach Krakowa i „obwołaniu” Mnie Królem Polski. Ofiary są tu jak najbardziej potrzebne. I małe i duże.
Co do ofiary z życia w tej intencji. Można taką ofiarować, ofiarować siebie i swoje życie. Lecz teraz nie jest czas, że można zginąć jak w 1920 roku, gdy taką ofiarę złożyli ks. Skorupko i oficer Pogonowski. I Została ona przyjęta. Ofiara będzie musiała dokonać się później.

- Tak Panie Jezu? < W znaczeniu kontynuacji bo była cisza po ostatnich słowach C. P.>.
- :)
Jeśli nie odbędzie się Elekcja na błoniach krakowskich z udziałem prezydenta Dudy, metropolity krakowskiego i władz Krakowa zwrócę temu kto składał intencję.
- Czy, Panie Jezu, nie jest niebezpieczeństwo, że ktoś powie sobie: A, chyba i tak nie będzie tej Wolnej Elekcji z udziałem prezydenta, arcybiskupa Jędraszewskiego zatem złożę a Jezus mi zwróci.
- Kto tak powie, lub pomyśli, lepiej niech nie składa. Rok Miłosierdzia skończył się w 2016 roku. Będę Miłosierny aż do końca lecz już teraz bardziej niż wcześniej nie pozwalam kpić z siebie.
Kto chce złożyć taką intencję ma pragnąć całym sercem by Wolna Elekcja z prezydentem, metropolitą krakowskim i urzędnikami Krakowa odbyła się 24 listopada na Błoniach krakowskich.
Kto takiej intencji nie potrafi w sobie wzbudzić niech to zostawi a modli się o to bez składania takiej ofiary by Mnie nie obrazić i przede wszystkim nie obrazić Ojca.
- Chwała Tobie Chryste.
- A Twoja ofiara teraz to przepisuj przekazy choć wiem, że chciałbyś się położyć.
- Tak Panie Jezu.
-:)

19.29

-:)
- Dziękuję, Panie Jezu za uśmiech dodającymi mi otuchy.
...............................................................................

Poniedziałek 28 października

8.30
- Przetnijmy te ciągoty poszukiwań męża opatrznościowego dla Polski, poza Moim, Chrystusa Króla wskazaniem.
Powiedziałem, wymieniłem jednego człowieka, który gdyby był politykiem byłby skuteczny i uczciwy. I jest niezależny.
Nie ufajcie arystokratom.
Nie możecie ufać nikomu kto nosi znaczek City of London.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

61 komentarzy:

  1. BRAWO PANIE JEZU,KRÓLU MÓJ👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏DZIÉKUJÉ CI NA WIEKI.
    PROSZÉ CIE NAJJASNIEJSZY WLADCO o pogode DUCHA Sw.i wiecej sily,chéci,zdrowia DLA mamy Krzysztofa Michalowskiego(Cyp.Pol.)POBLOGOSLAW im do intronizacji TWOJEJ.❤❤💞💞❤❤💞💞❤❤💞💞❤❤💞💞❤❤😇🙏😇🙏😇🙏😇🙏😇🙏😇🙏😇🙏😇🙏
    Z serca szczerze proszé CHRYSTE💯❤😇🙏❤😇🙏❤😇🙏❤😇🙏❤😇🙏❤😇❤😇🙏❤😇🙏❤😇🙏❤😇

    OdpowiedzUsuń
  2. ObjawieniaOlawskie.pl

    Jako skuteczny i dobry polityk polski był niegdyś wyszczególniony W. Julian Korab-Karpowicz. To, że jest mało znany, potwierdza, że prawdziwie polskie myślenie nie będzie pokazywane, chyba, że w wykonaniu chazarskich patriotów z "koncesjonowanej opozycji". Czy ta uwaga o City of London dotyczy niejakiego p. Jana Zbigniewa Potockiego? Widziałem, że ktoś wychwalał go w komentarzach, to może być i tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że chodzi o Potockiego... Tutaj jest zdjęcie jak nosi przypinkę z z tym znakiem: https://wiadomosci.robertbrzoza.pl/polska-kolonia/sedzia-trybunalu-stanu-prezydentem-polski-jest-jan-zbigniew-potocki/

      Usuń
  3. Wyslalem info o Elekcji do r.Maryja i tw.TRWAM.📢🎺📢🎺📢🎺📢🎺📢🎺📢🎺📢🎺📢🎺📢🎺📢🎺📢🎺
    g.9:24

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tymi trąbkami? Mam nadzieję, że nie
      Znaczki są dobre w prywatnej korespondencji a nie do poważnych instytucji

      Maria Marcinkowska

      Usuń
    2. TO BOSKIE TRÁBKI MARIO,ODWAGI,KTÓZ JAK BÓG?
      POWAZNÂ INSTYTUCJÁ,TO JEST KRÓLESTWO CHRYSTUSA,wyléknione dusze przeczá wierze w SWIETEGO SWIÉTYCH,proszé wiéc bys ufala,a nie narzekala.
      🎺👏🎺👏🎺👏🎺👏🎺👏🎺👏🎺

      Usuń
    3. +
      irytująca jest ta sieczka agencie swiatlo99999

      Usuń
  4. [W sprawie orędzia o wolnej elekcji do Prezydenta]
    Pan Minister Szumowski otrzymał orędzie i mam nadzieję, do końca tygodnia da znać czy przekaże Pan Prezydentowi.
    Z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. [Piotr] Poniższe Słowa Pana Jezusa przekazane przez Annę Dąmbską, rzucają światło na realność Intronizacji 24 listopada:

    "Ja w jednym momencie przemieniam wrogów w wojowników swoich, jak przemieniłem Szawła. Jeśli potrzebne będą liczne nawrócenia, powszechna odnowa dusz, przemiana dążeń i przejrzenie prawdziwe – będzie tak! Ja jestem Panem dzieł wielkich, wspaniałych i potężnych, tak samo jak spraw cichych, niewidocznych i powolnych. Jest pora na wszystko. Wody morza rozewrzeć się mogą aż do dna, może zginąć Sodoma i Gomora, rozpaść się mogą mury Jerycha, upaść i zaginąć w pamięci ludzkiej wielkie mocarstwa. Ogromne armie, najbogatsze miasta zatoną w falach, a podniosą się i rozkwitną w pokoju skromne i ubogie. Bo Ja jestem Panem „niemożliwości”, Panem sprawiedliwym, i prawa moje są fundamentem wszechświata."

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu Królu Ty jesteś Wszechmocny Wszechwładny - błagamy Cię pobłogosław nam żeby doszło do Intronizacji wg Twojej Najświętszej Woli. Królu Jezu Chryste błagamy Cię bo Ty Wszystko możesz. Ufamy Tobie bo bez Ciebie Jezu Chryste nasza Ojczyzna zginie. Miłosierny Królu zlituj się nad nami. Czekamy na Twoje Królowanie w naszej Ojczyźnie bo nasze serca już dawno do Ciebie należą. Przyjdź Chryste Królu i zaprowadź ład w naszej Ojczyźnie i przemień serca zatwardziałe. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przemien JEZU WROGÓW w wojowników,wojowniczki teraz,a szczególnie(MWB❤TB❤SZB).NIECH TWOJA NAJLEPSZA WOLA STANIE SIÉ W TYM MOMENCIE,a dalej w kazdym.😇😇😇🎺🎺🎺🔔🔔🔔☀☀☀🔔🔔🔔🎺🎺🎺💞🙏💞🙏💞🙏💞🙏💞🙏💞🙏💞🙏💞🙏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj wysłałem list do Prezydenta A.Dudy - do kancelarii, z dopiskiem "do rąk własnych". Miejmy nadzieje, że do niego trafi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo timi timi👏👏👏👏👏👏
      DZIÉKI🔔💞🔔💞🔔💞🔔💞🔔💞
      g.23

      Usuń
  9. NIECH TWOJE KRÓLOWANIE ZWYCIEZY W P💞LSCE,we wszystkich p💞lskich duszach,gdziekolwiek sá,przemien Je na swych PRAWDZIWYCH,WYZNAWCÓW,WYZNAWCZYNIE,BY MIL❤SC TWOJA KRÓLOWALA W ich sercach z silá adekwatná do ich potencjalu,💯%%%%%%%%%%%%%%%%.BY inne narody zauwazyly jak wielkie rzeczy nam uczynil PAN,by RAD💞SC NAS OGARNÉLA.ZECHCIEJ PRZEGNAC szatana calkowicie z naszego kraju na wieki,juz teraz,a szczególnie z(MWB❤TB❤SZB❤).
    DZIÉKUJÉ CI JEZU➕ZA TÉ MIL💞SC NA ZAWSZE.JESTES NAJDOSKONALSZY🙏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🎺💞🎺💞🎺💞🎺💞🎺💞🎺💞🎺💞🎺💞

    OdpowiedzUsuń
  10. [Piotr] Jutro Święto Wszystkich Świętych. Jest okazja aby odwiedzić groby zmarłych proroków, mistyków. Tak jak pisał o tym pan Krzysztof na stronie z dodatkami, ktory odwiedził grób Fulli Horak w Zakopanem.

    Szczególnie ważne obecnie jest odwiedzanie grobu pana Kazimierza Domańskiego, proroka z Oławy. Cmentarz w Oławie przy ul. Zwierzynieckiej. Proponuję nawet "dyżur" przy grobie, gdyż wiele osób bliskich sprawie Oławy będzie można tam spotkać, powiedzieć o stronie, o Orędziach, odnowić kontakty.

    Jeśli ktoś potrzebuje dokładniejszych wskazówek co do lokalizacji grobów pana Domańskiego lub Anny Dąmbskiej w Warszawie to proszę napisać do mnie: piotrlubas @ t.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można wysłać mejla z tego adresu (próbowałąm z dwóch kont, wyskoczyła informacja, że przynajmniej jeden z adresów jest niepoprawny).
      Pozdrawiam
      Olga

      Usuń
    2. [Piotr] Adresy e-mail nie mogą zawierać spacji. Dopisałem spacje, aby maila nie wykryli spamerzy. Pozdrawiam

      Usuń
    3. [Piotr] Przepraszam, mój błąd, między imieniem i nazwiskiem musi być jeszcze kropka.

      Myślę, że tradycja odwiedzania grobów proroków za rok i w następnych latach rozwinie się i może będziemy znać także lokalizację grobów innych proroków.

      Usuń
  11. Witam,

    Szukacie Państwo męża opatrznościowego a On jest pośród Was a nawet na tym forum.

    Pozdrowienie

    Hen???

    OdpowiedzUsuń
  12. +JMJ
    Uzupełnię że wedle posiadanej wiedzy info o Orędziach Matki Bożej dotarło do G. Brauna czyli najważniejszej osoby w Konfederacji gdy idzie o Intronizację Chrystusa Króla. Zobaczymy co z tym zrobić i czy coś zrobi jak i cała Konfederacja. Będzie miał tu okazję pokazać (i będą mieli) także się uwiarygodnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Korekta. Ma być: Zobaczymy co z tym zrobić.

      Usuń
    2. MATKO BOZA OSTROBRAMSKA DOPOMÓZ W INTRONIZACJI 24/11/19.NATCHNIJ PROSZE wszystkich by chétnie,z wiará to dzielo wykonali jak najokazalej,z sercami szczerymi itp.💞💞💞💞💞💞MATKO BOZA NA WIEKI KOCHAM CIÉ❤💟💖❤💟💖❤💟💖❤💟💖😇😇😇😇😇😇👼😇😇😇😇😇😇

      Usuń
  13. Ja ostatnio byłem na "lajvie" na FB Grzegorza Brauna. Czytał komentarze uczestników, jednakże pomimo moich prób nie zwrócił na nie uwagi, a powiem, że były dość wyróżniające się na tle innych oraz w miarę treściwe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również wcześniej wysyłałem info do Grzegorza Brauna i Konfederacji na FB.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisałam komentarze pod artykułami na pch24 z prośbą o modlitwę i zaangażowanie, podałam link do orędzi. Komentarzy nie ma.... jak znajdę chwile to zadzwonię tam jutro albo w poniedziałek. Są z Krakowa... Za udostępnienie linka do tych orędzie na FB zostałam wyrzucona z grupy, a kiedy umieściłam na lokalnym portalu informacyjnym, komentarze usunięto.... ręce opadają jaka cenzura... ale to chyba świadczy o aytentyczności skoro zły tak przeszkadza. Ofiaruje w tej intencji codzienne troski, codzienną walkę o zdrowie dziecka... nie jest lekko.
    Wierzę Jezu że to wszystko jest potrzebne, dodaj sił...
    Kalina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natomiast u mnie za udostępnienie linka na pewnej grupie mój post został usunięty (po komentarzu jednej użytkowniczki, że te przekazy są fałszywe). Sama odeszłam z tamtej grupy. Natomiast u drugiej zostałam wyrzucona bez aktywności w tym temacie. Dosłownie ręce opadają... Ludzie zwyczajnie nie chcą badać Orędzi, tych czy innych, tylko z góry odrzucają zasłaniając się słowem "fałszywy prorok" i tyle. Dla nich to jest koniec tematu.

      Usuń
  16. Podaję modlitwę podyktowaną przez Pana Jezusa (osobie która wkrótce ma się ujawnić...) do ochrony przed szatanem i do walki ze złem. Szatan bardzo jej nie lubi. To moje codzienne doświadczenie. Modlitwa ma moc egzorcyzmu prostego, do indywidualnego odmawiania za siebie, lub za inną osobę, a także w intencji miejsca w którym przebywamy.

    "W IMIĘ JEZUSA CHRYSTUSA + (uczyń znak krzyża, można wodą święconą lub egzorcyzmowaną) ZWIĄZUJĘ I UNICESTWIAM WSZYSTKIE DUCHY ZŁE MOCĄ KRWI JEZUSA CHRYSTUSA I ODSYŁAM DO PIEKŁA NA ZAWSZE, ABY NIE SZKODZIŁY,NIE ZNIEWALAŁY,I NIE DRĘCZYŁY,ABY W SERCU MOIM (w sercu N..., lub w tym miejscu...)NASTAŁO KRÓLESTWO JEZUSA CHRYSTUSA I NIEPOKALANEJ MARYI.

    Codziennie odmawiam tę modlitwę tak że za wszystkich czytających te Orędzia... Szczęść Boże

    o.wn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIÉKI WIELKIE👏👏👏👏👏👏
      CHWALA BOGU☝☝☝☝☝☝☝☝👼😇💞😇👼😇💞😇👼😇💞😇👼

      Usuń
  17. https://urbietorbi-apokalipsa.net/pl/%20pdf/nw/nowenna_do_bozej_sprawiedliwosci.html

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmawiam tą mocną nowennę i rozdałam również. Chwała Bogu:))

      Usuń
  18. +
    Mój Wieczny, Święty, Nieśmiertelny i Doskonale Piękny Bóg Jezus Chrystus. Święty Odlew na podstawie Świętego Całunu Turyńskiego
    +
    https://pegponderingagain.com/2013/01/20/shroud-of-turin/
    +
    Ukryte napisy na Świętym Całunie Turyńskim
    +
    https://www.google.com/search?q=Całun+TURYŃSKI+ukryte+napisy&tbm=isch&ved=2ahUKEwjckIeu_snlAhUs0qYKHfQPAFYQ2-cCegQIABAC&oq=Całun+TURYŃSKI+ukryte+napisy&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...13380.36307..37170...0.0..0.193.4968.25j23......0....1.......47..41j0i24j0i30j0i8i30j0i19j0j0i67j0i3j41i19.5U2YvJ5OXVo&ei=sKe8Xdz4MaykmwX0n4CwBQ&bih=524&biw=360&client=ms-android-huawei&prmd=inv&hl=pl#imgrc=q0pZBZVpaJgOvM
    +
    Najświętszy Boże Jezu Chryste zmiłuj się nad nami
    +

    OdpowiedzUsuń
  19. [Piotr] Lista grobów polskich proroków.
    Od kilku tygodni dostrzegam powracający temat grobów proroków. Pan Bóg liczy na nas. W czwartek rano przyszła mi taka myśl, aby stworzyć listę z lokalizacją cmentarzy i grobów. Interesuje mnie, co Państwo o tym sądzą, bo sam na własną rękę nie chcę działać. Jest tu kilka kwestii dyskusyjnych typu, czy dawać publicznie informacje o sektorach czy nie. Na jakich zasadach. Pewne jest, że tworzenie tej listy zależy od zaangażowania osób na terenie całej Polski, którzy sprawdzą i potwierdzą lokalizację danego grobu. I nawet gdyby stworzyć dużą listę to temat nie będzie zamknięty. Możliwe jest, że w odprawiane są Msze Święte w intencji tych proroków, a my o tym nie wiemy. No i tworzenie grup pamięci o danym proroku, sprawa dużej wagi, ale też dużej szansy. Listę i dyskusję rozpocząłem w tym miejscu: http://www.objawienia.fora.pl/objawienia,9/odwiedzajmy-groby-prorokow,4875.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ObjawieniaOlawskie.pl

      Zofia Grochowska, cmentarz w Tolkmicku. Można też podać dla Katarzyny Szymon. Jak będę w stanie dopowiedzieć coś więcej, to dopowiem, bo temat na pewno jest godzien uwagi, gdyż niestety, takie sprawy często zostajá tylko w pamięci lokalnej, a winny przenieść się do internetu.

      Usuń
  20. U nas w kościele dziś w Dzień Zaduszny zaciął się zamek przy Tabernakulum na porannej mszy św.wierni uczestniczący we mszy św.przyjęli komunię św.duchowo.Tabernakulum udało się otworzyć celebransowi chwilę po mszy św.jednak większość ludzi już wyszła z kościoła,a komunię św.z rąk kapłana do ust i na klęcząco przyjęła reszta wiernych ok.30 osób chyba pierwszy raz się to zdażyło w tym stu letnim kościele.Po mszy św.warto zostać jeszcze w kościele parę minut dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  21. BARDZO WAZNE!!!!
    WZIETE ZE STRONY PANI M.KORDAS.
    +
    Rządzący Kościołem służą dwom bogom, bo akceptują wszystko co ustali Rząd, czyli aborcję, sprzedaż dzieci za granicę z domów dziecka na sex, srzedaż przemysłu innym krajom i nie płacą podatków i ogólnie nakazują zapraszać imigrantów wbrew woli Polaków. Najgorszą rzeczą przeciwko Rządzącym Episkopatem jest okrutne wyrzucanie z Kościoła kapłanów, którzy mówią prawdę, mówią o Jezusie Chrystusie KRÓLU. Nawet Redemptoryści i Paulini idą w ślady faryzeuszów.
    Poza tym ci biskupi Episkopatu zakazują odprawiać Mszy św. do Boga Ojca, do Boga Ducha Świętego, bo Bóg jest mądrzejszy od nich, a oni takich nienawidzą. Czy oni pytają się Pana Boga swego Przełożonego czy…..?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Panie Jezu dla mnie to jest niepojęte, że w Kościele Katolickim jest ROZŁAM. Że są księża, którzy mają odwagę zmieniać PRAWA BOŻE, że mają śmiałość rządzić w Twoim Kościele bez Ciebie, a według ludzkich zarządzeń.
    PAN JEZUS:
    „To jest nienormalne dla Mnie i dla całego Nieba, że tak długo was proszę o Koronę Królewską na Moją Najświętszą Głowę, gdyż Jestem Królem bez waszego zezwolenia. Lecz Moja Matka mówi: „zróbcie wszystko, co mówi wam Mój Syn”. Mój Ojciec Wszechmogący mówi:”Oto przekazałem Władzę Synowi na Ziemi, nad nią i pod Ziemią” – więc jakich jeszcze chcecie dowodów, że tak jest? Ja wiem, że nie Moi biskupi bardzo lubią panować według swego planu bez porozumienia ze Mną. Ale także wiedzą, że w dniu ich śmierci było, jest i będzie niemożliwe do wyrażania żałości.
    Ja nie rozumiem, chociaż Bogiem Jestem dlaczego biskupi i wszyscy inni rządzący w Kościele Katolickim – Moi i wasi wrogowie o różnych wyznaniach chcą panować na świecie i mają okrutne plany, o których jeszcze nie wiecie. Dlatego ciągle mówię: Nabożeństwa i różne Modlitwy do Chrystusa Króla winne być odmawiane i Msze Święte celebrowane. Jeszcze powiedziałem niegdyś, że zostaną tylko te państwa, które uznają Mnie za swego KRÓLA, to zachowam je. Jestem zawiedziony, że nie możecie znaleźć Kościoła na to dla Mnie Królowanie, a przecież Bogu. Dziwię się tym Moim i waszym „oprawcom”, gdyż Moimi przyjaciółmi ich nazywałem. Tak dużo wam obiecują, a tak dużo teraz Moich Łask się marnuje. Przecież widzicie, że świat zmierza ku zagładzie, bo już teraz wszystko jest w nieładzie. Jezus Chrystus Pan świata całego pragnie być oficjalnym Królem Narodu Polskiego”.
    Zapisała Mieczysława przed Panem Jezusem w Najświętszym Sakramencie w Kaplicy w Chicago – 8.10.19 r. o godz. 16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pixie,ale piszesz nie całą prawdę tylko częściową,bo pani prorok Mieczysława Kordaś z za oceanu skrytykowała ostatnio Cypriana,a i bierze się za krytykowanie Michaliny w takim oto poście na swojej stronie internetowej:NACHWAŁĘTRÓJCYŚWIĘTEJ,na której to czytelnik nie ma możliwości skomentować czegokolwiek.

      " Diabeł lubi daty posyła gońców …Poprzez To orędzie ze na krakowskich błoniach intronizacje trzeba dokonać z Duda
      By NCHTS
      KORESPONDENCJA
      Co pisze ta Michalina w swoich przekazach to niespójne z orędziami przekazywanymi z Nieba do innych osób wybranych. Wybranym przez Boga Ojca jest Grzegorz Michał Braun do polityki i na prezydenta Polski a nie Duda farbowany polak i Pisowe służenie dwóm panom
      Michalina z Krakowa i Cyprian mieszają nadal bez opamiętania …tak ! Im też nie zależy aby Polska mogła być Polską a nie żydowską, czy ukraińską.Tylko Bóg wie kiedy a wielu jest posłanych lecz niewielu wybranych. Mam nadzieję że jedynie P Grz Braun zostając za rok prezydentem uzna władze Jezusa poprzez Intronizacje. On przyznaje się zawsze publicznie i szczerze do Jezusa narażając się na szyderstwa i kpiny niewierzących ale z mocy Ducha sw mówi ze Wodzem jest Jezus w Hostii ukryty !Tak mówił n a konwencji przedwyborczej w Rzeszowie wskazując na dekoracje niebywała tej konwencji na obraz Chrystusa Króla i Matki Bożej Rzeszowskiej aby korona Polski wróciła Tak tez będzie Zwycięstwo przyjdzie przez Maryję modląca się z nami Różańcem do Jezusa aby Królował przez Polskę. Modlimy się aby Bóg w swej litości i Dobroci posłużył się w 2020 r skromnym posłem korony Polskiej i został wywyższony Jezus Król niebawem Będzie to zwycięstwo Dwojga Serc Najsw Jezusa i Maryi i zwycięstwo POLSKI dzięki Bogu nad wrogami naszymi. Któż jak Bóg ! Polacy zawsze wybierajcie patriotę G.Brauna wybranego przez Boga Ojca i POKÓJ w Polsce i na świecie, bo gdzie są Żydzi u władzy, to zawsze jest zamieszanie i niepokój a także wojny, bo już są. Ewa."

      Usuń
    2. ObjawieniaOlawskie.pl

      Mam pewne obserwacje, które dotyczą tego, jak rozgrywa się instrument, który można nazwać prawicowym stronnictwem katolickim (zwłaszcza tą częścią, która wierzy w "świętość" G. Brauna - nie ma mało takich ludzi). Może niedługo o tym napiszę, jak wielka operacja medialno-manipulacyjna prowadzona jest wokół czegoś pozornie nie bardzo ważnego ("to tylko jakieś tam Orędzia, a nie poważna polityka - niby powinni tak powiedzieć"). Wokół wyyłumienia tego, co Pan Jezus podaje przez p. Cypriana Polaka, a najbardziej elementów dotyczących historii Lehji, niebocentryzmu, czasu widmowego, Smoleńska. Moim zdaniem wybudowano całą wielką "kopułę", która ma te Orędzia wytłumić, a na końcu podważyć. Wykorzystuje się do tego wiele rzeczy, zaś budowanie opinii własnych wśród innych proroków jest bardzo ważnym tego elementem. Widzę podobne mechanizmy, które uruchamiano wobec Oławy, budowanie podświadomej niechęci, atmosfera pozornej nieortodoksyjności itp. Najważniejsze w takich operacjach jest przekonanie zwłaszcza przedstawicieli stronnictwa konserwatywnego, najlepiej jak najbardziej, bo takie ataki są najgroźniejsze, można potem takie "recenzje" przesyłać od lewej do prawej, a zwłaszcza do prawej. Pan Jezus w tych Orędziach powiedział, że ataki kapłanów modernistycznych uwiarygadniałyby te Orędzia. Manewr wypróbowany przy podważaniu Oławy. Napisałem ogólnikowo, ale powoli będę w stanie wskazywać konkretne siły, czy poszczególnych aktorów, na razie nie chcę tego czynić. To jest istotne, żeby mężnie znosić kalumnie, bo nawet kalumnia może być rzucona przez kogoś, kto pozostaje prawdziwym prorokiem, a jutro ten ktoś może otrzymać Orędzie z wezwaniem do odwołania takich, czy innych słów.

      Usuń
  22. Reszta:
    ++++
    TAK BÓG UMIŁOWAŁ ŚWIAT, ŻE DAŁ SWOJEGO SYNA JEDNORODZONEGO – KAŻDY, KTO W NIEGO WIERZY MA ŻYCIE WIECZNE.
    Przez ten rozłam w Kościele, który trwa już kilka lat cierpią najbardziej ludzie świeccy, gdyż wierzą księżom, biskupom i kardynałom, że mówią prawdę i że są prawi. Właściwie gdybym była cały czas w Polsce, to bym nadal wierzyła co mówią nam osoby duchowne, a najbardziej ceniłam biskupów właśnie, że oni to na pewno są rzetelni jako wzór do naśladowania, ale dzięki Panu Bogu jestem w USA i się przekonałam, że Polonia widzi więcej, lepiej i dokładniej RZECZYWISTOŚĆ co się dzieje w Ojczyźnie.
    Teraz mogę stwierdzić z obserwacji, że Rządzący Kościołem służą dwom bogom, bo akceptują wszystko co ustali Rząd, czyli aborcję, sprzedaż dzieci za granicę z domów dziecka na sex, srzedaż przemysłu innym krajom i nie płacą podatków i ogólnie nakazują zapraszać imigrantów wbrew woli Polaków. Najgorszą rzeczą przeciwko Rządzącym Episkopatem jest okrutne wyrzucanie z Kościoła kapłanów, którzy mówią prawdę, mówią o Jezusie Chrystusie KRÓLU. Nawet Redemptoryści i Paulini idą w ślady faryzeuszów.
    Poza tym ci biskupi w Episkopatu zakazują odprawiać Mszy św. do Boga Ojca, do Boga Ducha Świętego, bo Bóg jest mądrzejszy od nich, a oni takich nienawidzą. Czy oni pytają się Pana Boga swego Przełożonego czy…..?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Pan Jezus ogólnie o posłudze kapłanów na Mszy Świętej i osób świeckich i o Bożym Królowaniu.
    PAN JEZUS
    ” Tak Moje ukochane i drogie dzieci teraz widzicie, że słońce nad wami świeci. Jednak Niebo całe jest w żałobie, ale wielu dopiero po śmierci się dowie, że nie przyjmowali Mojego Najświętszego Ciała – Hostii Świętej przez Boga w sposób nadzwyczajny pominiętej. Otóż powiadam wam – sumienia Rządzących Moim Kościołem Katolickim będą bardzo obciążone grzechami biskupimi i problemami licznymi. Ja patrzę i płaczę nad całym światem, że wszyscy ulegają zarządzeniom anty-apostołów i zatracie.
    Powoli wszystko upada i tylko Bóg Ojciec wie, czy poczekamy do listopada, czy do następnego lata. Dlatego każdy dzień jest drogi, gdyż czas ucieka, a anty-Boży Episkopat i anty-Boży Rząd zwleka z uznaniem i wywyższeniem Jezusa Chrystusa na KRÓLA POLSKI i nie chcą wierzyć, że zbliża się wojenna światowa awantura. Ja tak bardzo kocham ludzi i świat i Jestem dla was jak Brat, ale gdy Jestem Sługą w dalszym ciągu na oczach świata to mordują chrześcijanina waszego brata. W tej chwili to świat tak wygląda – jedni się modlą a drudzy także śpiewają i na obronę swoich dusz nic nie mają.
    Tak, jak widzicie Jestem KRÓLEM z Woli Boga Ojca, a czekam na spełnienie Jego Woli do końca. Gdyby wasi wrogowie widzieli Mnie w koronie złotej jaką mają świeccy królowie, to bylibyście ochraniani, jak wielcy królowie. Każdy Naród cieszy się, gdy ma dobrego Króla i wtedy wywyższylibyście na Chwałę Jezusa. Obudźcie się uczeni w Piśmie i pokutujcie, bo przyjdzie czas, że waszych głów straconych nikt nie zliczy, ani was. Nie mówię – AMEN, bo mam nadzieję, że każdy w Moje Królowanie uwierzy a żaden mason Watykanem nie zachwieje. Moim marzeniem jest być Królem Polski a obronię wasze miasta i wioski a wasza Ojczyzna będzie Rajem na Ziemi z wami Polakami zjednoczonymi. Jezus Przyjaciel”.
    Zapisała Mieczysława przed Panem Jezusem w Najświętszym Sakramencie w Kaplicy – 22.09.19 r.

    BLISKIE JEST KRÓLESTWO BOŻE. NAWRACAJCIE SIĘ I WIERZCIE W EWANGELIĘ. ZAUFAJ PANU – ON JEST TWOIM ZBAWCĄ.

    OdpowiedzUsuń
  23. CHRYSTUS KRÓLEM MOIM,oby i P💞LSKI🔔💞🔔💞🔔💞🔔💞🔔💞🔔💞🔔💞💟🎺💟🎺💟🎺💟🎺💟🎺💟🎺💟🎺💟🎺👆👆👆👆👆👆👆💒👆👆👆👆👆👆👆👆

    OdpowiedzUsuń
  24. +JMJ

    Zakończmy tę nieprzyjemną sytuację.

    Jest faktem iż kolejnym czytelnikom i to uformowanym i pomagającym tym Orędziom nie podobają się te kwiatki, drażnią ich jak i nick oraz przede wszystkim dziewiątki które po odwróceniu są szóstkami.
    Nie chcąc dopuszczać do pyskówek i narastającej wymiany zdań nie dopuściłem trzech komentarzy światło etc., które nie były jakoś szczególnie złośliwie.

    Nie będę tego rozstrzygał. Jasnym jest jednak, że gdy idę do sklepu i płacę 9.99 za produkt to jest to przeważnie zrobiono celowo i oznacza trzy szóstki zakamuflowane w ten prosty sposób. Taka jest intencja. Myślę, że są takie podmioty gospodarcze, które to powtarzają z nieświadomości. Ale jeśli ja mam świadomość tego to nigdy nie wyznaczę ceny 9.99.

    Komentarze czytają też różne osoby i nowe. Chodzi o te ozdóbki. Mi to nie przeszkadza, ale też gdy jest jeden komentarz a wiele to jest różnica, bo ktoś kto tu jest nowy albo jakiś kapłan na przykład może się tym sugerować i myśleć, że to mało poważne miejsce.

    Zatem trzeba te dwie rzeczy zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bóg zapłać za światły komentarz. Robienie kolorowych szlaczków jest na miejscu w zeszycie pierwszoklasisty. Dorosłym, poważnie traktującym te orędzia, to nie przystoi.

      Usuń
    2. To, że po odwróceniu są szóstkami to jedno, ale to, że jest ich właśnie 6 to też co innego. Może to tylko nadinterpretacja. Faktem jest, że nazwijmy to "chęć wyrażenia swojego zdania" może mieć inną formę jak te "ślaczki", np. w formię wypowiedzi. Nie wiesz jak coś powiedzieć? Poczekaj trochę, a na pewno twój komentarz będzie bardziej wartościowy. Zresztą dziwne jest to, że nikt przedtem nie robił takich wpisów. Tak jakby każdy szanował to co w nich było wcześniej zawarte, a teraz kontra. Proroku jeśli jakaś część mojej wypowiedzi wydaje Ci się nie na miejscu masz ją prawo edytować lub całkowicie nie wstawiać, zresztą to oczywiste. Niech Matka Boska Ostrobramska nas chroni i wspiera. Gorącym sercem pozdrawiam Cię Proroku.

      Usuń
  25. + JMJ

    W tych dniach pamiętajmy szczególnie o duszach patriotów polskich pozostających jeszcze w czyśćcu. Oni są szczególnie ważni teraz i przed 24 listopada 2019. Starajmy się teraz uwalniać dusze zwłaszcza patriotów polskich i im pomóc nawet jak nie wejdą do nieba jeszcze. Wtedy mogą się i za Polską wstawiać z czyśćca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam Panie Krzysztofie i wszystkich czytelników. Chciałbym podesłać link z rozmowy o Smoleńsku sprzed kilku dni
    https://www.youtube.com/watch?v=iFJe2W2BcAs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Dziękuję.
      Przesłała kilka dni wcześniej czytelniczka, która serio zainteresowała się Smoleńskiem gdy dowiedziała się o aspektach, których wcześniej nie wiedziała.

      Dobrze jednak by było jakby ktoś robił taki stały przegląd raz na dwa tygodnie czy na miesiąc co się pojawia w kwestii Smoleńska i udostępniał to mi i czytelnikom.
      Ja mógłbym to publikować na przykład w dodatkach z linkiem po Orędziem.

      No i jak jest taki materiał jak ten, który obejrzałem to też dobrze aby ktoś dając link do istotnego jego zdaniem materiału opisał to trochę. Dołożył też coś swojego w takim zakresie choć do Smoleńska.

      Już tydzień wisi info o tym co podał Krajki. Nikt nie obejrzał dokładnie i nie podał sekund gdzie on to mówi.

      W ogóle widzów i czytelników portali mediów patriotycznych i prawicowych gdy idzie o Ukrainę ogarnia dziwny marazm i brak zainteresowania. Zamiast tego wolą zafiksować się na problemie żydowskim. Tymczasem ze skupiania się na problemie żydowskim przez trzydzieści lat niewiele wynikło.
      Jednakże obcy żydzi nie przybyli do Polski w ostatnich kilku latach w liczbie półtora miliona oficjalnie (Ukraińcy), nieoficjalnie może dwa razy tyle, do możliwej teoretycznie liczby 4,5 mln i nie chodz a po ulicach w takiej liczbie w jarmułkach.
      Ukraińcom społeczeństwo może postawić tamę, tymczasem i na tych prawicowych portalach woli skupiać się na problemie żydowskim i innych bo tu nic nie trzeba robić, a na polu ukraińskim są konkretne rzeczy do robienia i trzeba wyjść zza ekranu komputera.

      Usuń
    2. +JMJ

      Ano właśnie, zapomniałem a to powiązane z całością wypowiedzi. Zwróćcie uwagę na intro w linkowanym filmie przez czytelnika, rozmowie z Misiakiem. Co to jest przeciw ustawie 447 lektor z akcentem ukrińskim? Co to ma być?!
      Chyba ten sam człowiek na internecie opowiadał nam w reklamie numizmatycznej o monetach z czasów rozkwitu I Rzeczpospolitej, szczytu jej potęgi. Sens takiego lektora tam widziałem w sugestii (podświadomej) iż to była tak naprawdę ... Rzeczpospolita Trojga Narodów. A jak!

      Usuń
    3. ObjawieniaOlawskie.pl

      Faktycznie, zastanawiałem się, co jest nie tak z tym lektorem, dlaczego jest jakiś denerwujący. Mam pytanie, czy ktoś może ma jakiś kontakt do tego człowieka, p. Misiaka? Prowadził jakiegoś bloga? Dobrze byłoby też zostawiać pod takimi filmami komentarze z odnośnikiem do Orędzi o Smoleńsku, bo jak nie tam, to gdzie? Dobrą zwłaszcza taktyką może być zostawianie ich jako odpowiedź w tych komentarzach, które są na górze, bo nawet, jak jest 100 komentarzy, to na górze ta odpowiedź gdzieś zostanie.
      Oto ten odnośnik do Orędzi:
      https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2019/07/0redxia-smolenskie-do.html

      Usuń
    4. [Piotr] Leszek Misiak był współautorem książki "Musieli Zginąć", wydawca ma ten sam adres co Gazeta Polska. Na 189 stronie książki zdjęcie A. Macierewicza. Zdjęcie zajmuje całą stronę.

      Usuń
  27. Ważą się losy waszej Ojczyzny, Mojego Królestwa, a Ja nie mogę powstrzymać karzącej dłoni Boga w Trójcy Jedynego. Nie będzie więc pokoju, kraj wasz rozgrabią. Na nowo Polska zginie z mapy świata.

    Zło czyni ostatnie swoje wysiłki, chcąc rozłączyć Kościół od Państwa. Jeśli teraz wy Exl. nie dokonacie tej godnej Intronizacji Mojego Syna Jezusa Chrystusa na Króla Polski - to daremna jest wasz fikcyjna wiara, bo przejdziecie na wiarę w antychrysta. Całe pokolenia Polaków moich dzieci będą wychowywać w islamie.

    Będziecie torpedowani, wyśmiewani, lekceważeni, wasze kobiety uczynią muzułmankami; rzeczą, którą się bierze by wykorzystać i wyrzucić lub dać innym do zabawy: seks, pedofilia, lejsbijki. Cała manifestacja zła zostanie zakorzeniona. W świecie już jest, a u was będzie, gdy nie wysłuchacie próśb i poleceń, pouczeń MATKI Najświętszej Niepokalanej Królowej Polski....

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo HENRYK,dziéki👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      A wy dalej sie bawcie w narzekanie na "szlaczki,kwiatki" itp.to wlasnie tak bedziecie mieli,lácznie z Mariá,która zaczéla,która byc moze pierwsza bédzie muzulmanká...
      CHRYSTUS MOIM KRÓLEM,A JEGO NAJSWIÉTSZA MAMA MOJÁ KRÓLOWÁ i dla Nich kwiatki,serca itp.malkontenci o sklonnosciach do zla wiékszych niz przeciétna.
      💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟😇😇😇😇😇🔔💒🔔😇😇😇😇😇💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟🎺🎺🎺🎺🎺🎺💒🎺🎺🎺🎺🎺🎺💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟

      Usuń
  28. [Filip]
    Polecam wszystkim odmawiać Potężny egzorcyzm Świętego Michała Archanioła w intencji Intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski. Jak sama nazwa mówi potężny egzorcyzm ma ogromną moc w zwalczaniu diabelskich demonów.KAŻDORAZOWE ODMÓWIENIE TEJ MODLITWY SPOWODUJE STRĄCENIE DO CZELUŚCI PIEKIELNYCH 50 TYSIĘCY ZŁYCH DUCHÓW. Oczyszczajmy tą modlitwą naszą Ojczyznę od demonów by mogła się dokonać Intronizacja Jezusa Chrystusa Króla Polski.
    Potężny egzorcyzm Świętego Michała Archanioła
    https://gloria.tv/post/raxoyGa9j1fS22YVQbM4zvgAX

    OdpowiedzUsuń
  29. Tutaj kolejny film o Smoleńsku, zapewne już niektóre osoby go obejrzały. Ale tego człowieka nieco lepiej się słucha niż tego z powyższego linku.
    https://www.youtube.com/watch?v=XtvrRI-YLWw

    OdpowiedzUsuń
  30. Około 3.30 w niedzielę, 6 października 2019 r. Pojawił się ten sam anioł, który pojawił się mi 30 lat temu w Akita. Po pierwsze anioł przekazał mi prywatną wiadomość. Potem anioł powiedział mi wiadomość dla wszystkich.

    „Pokryjcie się popiołem i módlcie się codziennie pokutnym różańcem. Ty siostro Agnes stań się jak dziecko i codziennie składaj ofiary ”.

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  31. +
    Dziękuję za moderowanie komentarzy.

    Szturmujemy Niebo wraz z duszami uwolnionymi z czyśćca naszych polskich patriotów w intencji Intronizacji.
    Pokrzepiające dla mnie jest, że modlitwa płynie z różnych stron Polski.

    ,,Przyjdą ze wschodu i zachodu, z północy i południa i siądą za stołem w królestwie Bożym" Łk 13,29

    Ode mnie codziennie do wigilii Święta Chrystusa Króla
    Różaniec
    Koronka do Miłosierdzia Bożego
    Droga Krzyżowa
    Troszkę szukania wymagało zamówienie 9 Mszy św. Proboszcz w kalendarzu ma zajęte terminy do półrocza 2020; nie chciałam aby taka intencja była łączona z innymi. Termin tak krótki, że nawet w klasztorach intencje pozamawiane na cały listopad. Pomogła bardzo siostra zakonna ( na zakrystianki zawsze można liczyć:))
    Na Pomorzu k. Szczecinka od 15 XI przez 9 dni będą odprawione Msze św. w intencji o łaskę Intronizacji Chrystusa Króla Wszechświata na Króla Polski za przyczyną św Józefa, wszystkich patronów Polski i całego Dworu Niebieskiego.


    Maria Marcinkowska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za patriotyczną postawę!!! Ja też codzienne msze święte i modlitwy i uczynki też ofiaruję w tej intencji.

      Usuń
    2. +
      Pani Janino, ja też dziękuję. Bardzo to mnie pokrzepia, jak pisałam wcześniej.
      Tu potrzeba cudu, same (sami) bez pomocy Nieba nic nie zdziałamy.
      Szczęść Boże!

      Usuń
  32. Do paana Henryka: W tym przekazie mowa jest o calych pokoleniach, ktore bedą žyły w islamie, ale zastanawia mnie jak to rozumieć w kontekście Paruzji ... Nie sądzę, žeby to miało długo trwać skoro Antychryst już podobno jest i wg oredzi ma blogu to Antonio Tajani.

    OdpowiedzUsuń
  33. +JMJ

    Przypominam.
    W roku 1896 Matka Boska do Melanii Calvat: Dzisiaj narodziła się babka antychrysta.

    OdpowiedzUsuń
  34. https://youtu.be/hsSGJlA3vuw
    Ten filmik ogromne wrażenie na mnie zrobił i z trudem go znalazłam, a tego typu filmy od razu blokują. I to odnośnie tego wszystkiego co zacznie się dziać na całym świecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie da się go udostępnić przez FB, który zablokował ten link, że niby łamie zasady o wolności religijnej... Nawet na messengerze nie można go wstawić.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.