UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 16 października 2019

15 /16 X 2019 // Obwołanie Chrystusa Króla Królem Polski w Wolnej Elekcji na błoniach Krakowa/ Ten Synod Amazoński to "Czarny Synod" - Orędzie (Alicji) M.M. Od Apokalipsy


Wtorek 15 X/ Środa 16 X

Po dwudziestej trzeciej.

Zapisz dziecko
- Kochaj Mnie dziecko.
- Tak Panie Jezu.
- :)
Czego Ci potrzeba dziecko?
- Mam wszystko Panie Jezu. Dach nad głową a nawet dwa dachy nie licząc własnego i wszystkie rzeczy potrzebne i nie tylko.
- Czasami brakuje na to czego dla Ciebie chcę.
- Czasami brakuje, ale mi to bardzo nie przeszkadza.
- :)
- Mam Ciebie przede wszystkim w Twoim Słowie a póki co (choć mam nadzieję, że to ominie Polskę) łatwy dostęp do Sakramentów i Ciebie wystawionego stale, czy czasowo w wielu kościołach.
Mam wszystko.
- I dopusty, choroby też. I stres jednak związany z tymi Orędziami bo niesiesz innym Moje Słowo i spoczywa na Tobie odpowiedzialność, i ograniczenie i krzyże.
- Tak Panie Jezu, ale to nie jest źle.
- A jednak jest Ci czasem ciężko.
- Tak Panie, ale to nie jest bardzo ciężko. Wiem jaką Drogą idę, wiem na czym stoję. I więcej spokoju we mnie niż kiedyś.
- Jeszcze nie jesteś przemieniony w Bożego Człowieka, ale Twój ogólny stan i przede wszystkim stan duszy jest lepszy niż przed przekazami.

Przyszła złota jesień i odzywa się Twoja kochliwość, największa w tym roku:).
- Tak Panie Jezu to jak ruja. Ale krowę przywiązuję wtedy za nogę, poryczy a potem jej przechodzi.
-:)
To piękny czas dziecko. Mówiliśmy o tym.
- Tak Panie Jezu.
-:)
Kto chce niech zerknie do przekazów kiedy dopiero miałeś jechać do Rzeszowa. Nie linkuj ich jednak. Trochę wysiłku niektórym dobrze zrobi.
- Ja, Panie Jezu, w Krakowie w ogóle nie czuję studenckości, polskiej studenckości. Myślałem, że w Rzeszowie studenci są tacy mdli, ale w Krakowie teraz jakby nie lepiej. Nie czuję tego.
- Trochę tak jest jak mówisz. Zmieniło się. Zdestabilizowano Kraków przez ukraińskich studentów, innych, także imigrantów ekonomicznych. Genius loci jak mówiliście, jest inny. Jest inaczej choć miasto jest takie jakie było. Lecz jest inaczej.
- Dobrze że Panie Jezu z Tobą można porozmawiać o tym. Bo mało z kim można.

- Multi kulti jest bzdurą powtarzaną przez ludzi, którzy uważają się za inteligentów lecz nimi nie są. Zarówno w Polsce jak i na Zachodzie.

- Czyż nie mówią, że człowiekowi współczesnemu bardzo brakuje czasu? Gdzie więc czas na poznawanie „różnorodności” i w jaki sposób? Poznać człowieka własnej kultury przy tej atomizacji i szybko następujących różnicach pokoleń jest bardzo trudno a cóż mówić o ludziach, którzy mówią różnymi językami.
Przypomnę, że pomieszanie języków jest karą za budowanie wieży Babel. Który hierarcha się do tego odnosi. W pewnym stopniu wstydzą się Pisma Świętego tak jak nie napomkną o dokładnie podanych liczbach lat ludzi przed potopem idących w setki.
Jak wtedy we śnie widziałeś św. Henocha. Na ile wyglądał?
- Trudno było powiedzieć, ale tak na 60 choć czuć było, że ma trochę więcej, trudno to powiedzieć, jednak był czerstwy nie mówiąc o sile i wielkości.
- Sprawdźcie w Piśmie ile miał św. Henoch gdy został wzięty do Nieba gdzie zachowany jest na Czasy Ostatnie i już bardzo niedługo zejdzie na ziemię jako jeden z Dwóch Świadków, razem z Eliaszem.
I Eliasz i Henoch żyją, w cudowny sposób utrzymywani przy życiu. Są można rzec u wrót Raju. Są na wyżynach niebieskich.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

- Nie mogłem dać Ci na teraz prezentu z obrazem i wyjazdu na tydzień nad morze, pragnę dać Ci inny prezent.
- Tak Panie Jezu daj Łaskę żeby to co Ci się nie podoba mi się samemu nie podobało.
- Wolisz to jak inny prezent?
- Tak Panie Jezu.
- Twój duch jednak jest taki, że potrzebuje prezentów jakie Ci daję. Prezentów, czyli czegoś co nie jest niezbędne.
- Ty, Panie, chcesz mi dawać prezenty, ale jak stanę przed Tobą w Prześwietleniu Sumień..
- To wszystkich prezentów Ci się odechce dziecko:)?
- Mam takie wrażenie, Panie Jezu.
- Za wszystko dobre trzeba dziękować i cieszyć się tym.
- Chwała Tobie mój słodki Jezu.

- Jaki mi, Panie Jezu, prezent pragniesz dać. Nie zasłużyłem na żaden, ale pytam?
-:)

- Tak byłem, Panie Jezu, pewny tego obrazu, że zobaczyłem obraz kopię Marii Magdaleny, pomyślałem: może ten obraz. Zarezerwowałem go licząc na to, że za kilka dni będę mógł go kupić.
- Masz dużą ufność dziecko, jednak jak mówiliśmy nie starcza na wszystko czego dla Ciebie chcę, ale na wiele.
- Jakbym był niewiastą, Panie Jezu, to rozpieszczałbyś mnie klejnotami.
- Tak dziecko zachęcałbym Cię do kupienia sobie takich paru rzeczy ładnych i gustownych. Ale wolę, że jesteś mężczyzną i ucieszy Cię obraz a nie naszyjnik w tej samej cenie. Aczkolwiek zawsze lubiłeś klejnoty i masz tu dobre oko. Od dzieciństwa interesowały Cię kamienie szlachetne, znacznie bardziej niż gdy byłeś dorosły. Lubiłeś dziecko błyskotki i nadal lubisz je jeszcze:).
- Oj Panie Jezu.
To prawda dziecko. Błyskotki w sensie ogólniejszym.
- I co będzie Panie Jezu?
- Taka jest Twoja natura. Ale jak mówiłem. Wszystko ma Mi służyć.

- Będziemy pisać dziecko, zrób przerwę.

Piszmy dziecko.
- Chcę czegoś od Ciebie i Ci utrudniam przez chorobę.
Oto teraz masz więcej działania, w tym książkę, rozmowy o Ukraińcach w Polsce, którą chcę byś napisał a masz mniej sił przez chorobę i więcej dolegliwości gdy nie miałeś tyle spraw.
- Tak Panie Jezu.

Z opóźnieniem
-:)

- Martwi mnie Panie Jezu ta sprawa z Wolną Elekcją na błoniach krakowskich z wybraniem Ciebie na Króla w Wolnej Elekcji.
Zarazem cieszy Panie Jezu. Jak Ty i Matka Boska niemal nas ciągniecie za ręce. Ciągle nowe inicjatywy.
I cieszy też dlatego, że niedawno przeze mnie nawiązałeś Panie Jezu. Jedna czytelniczka, którą tak naprawdę zirytowało co innego mówiła o .. ciekawostkach historycznych.
Tuż przed wyborami sprawiłeś, że jeden wartościowy, prowadzący vlog mówił o wolnej elekcji, sejmach i sejmikach.
Chodziło o to, że to my musimy posłom mówić co mogą zrobić a nie oni nam co ewentualnie zrobią ( w uproszczeniu mówię).
I taka normalność była w I Rzeczpospolitej.

Ale się smucę bardzo bo to miesiąc czasu. A Słowo Boże nie tylko przeze mnie ale przez Alicję M. M. od Apokalipsy i innych nie jest chciane także wśród aktywnych katolików.
- Gdy prorocy nie są słuchani na naród przychodzi ucisk.
- Mówią nam, że proroctwa się wypełniły na Tobie i odtąd już tego właściwie nie ma (sam nie wiem jak to tłumaczą) i to niepotrzebne, jest Kościół i jego nauka.
- Posyłałem proroków w Starym Testamencie posyłałem i posyłam i w Nowym, dawniej i dziś. A dziś szczególnie.
Są to prorocy właściwi dla czasów. Słowo daję w Internecie, bo Internet po to dałem ludziom.
A dałem go na Czasy Ostatnie jak o tym mówiłem by ludzie mogli uzyskiwać potrzebne treści dotyczące wiary których nie dostaną gdzie indziej, lub w mniejszym stopniu. Także by to mogli robić bez kosztów i łatwo się tym dzielić.
- Chwała Tobie Chryste. Słodki Jezu.
Panie Jezu miesiąc czasu, ponad miesiąc.
- Jest to jednak możliwe. Czyż Moja Matka żądałaby rzeczy niemożliwej?

- A co ja mam zrobić Panie Jezu?
- Ty się pomódl w tej intencji. Propaguj wraz ze swoim Orędziem. Resztę niech robią inni.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
- Kładziemy się spać dziecko.
Dni są jednak skrócone a jesteś tu po to by zażyć przyrody. Spokojny spacer po dolinie z zatrzymywaniem się i rozmową ze Mną zajmie Ci dość dużo czasu.
- Dziękuję śliczny Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Słowo Boże do (Alicji) Marii Michaliny od Apokalipsy
22/23 IX 2019

Żądam modlitwy do obwołania Chrystusa Króla Wszechświata na
Króla POLSKI w Wolnej Elekcji na błoniach Krakowa.”


Całość Orędzia tutaj:


I z datą 6/7 X 2019
OGŁASZAM ALARM NADZWYCZAJNY
(…..)
WOLNĄ ELEKCJĘ na Błoniach Krakowa, by Jego Majestat Syna Boga Żywego, ogłosić oficjalnie Królem Polski


Ta elekcja ma się dokonać w najbliższe Święto Chrystusa Króla Wszechświata czyli już 24 listopada.
Jeśli się nie odbędzie..


Powtarzam: III wojna wisi w  powietrzu, jeśli POLSKA - Naród mój nie dokona tej „INTRONIZACJI MOJEGO SYNA W WOLNEJ ELEKCJI!.
Pod tym samym linkiem:


Matka Boża mówi też w tym Orędziu o „Czarnym Synodzie” czyli o odbywającym się aktualnie Synodzie Amazońskim
Ta Ohyda Spustoszenia już jest wdrażana i ten Synod Amazoński to „Czarny Synod”, bo prawa Boskie zostaną przewrócone do góry nogami. To poganie winni się nawracać na wiarę katolicką, chrześcijańską, apostolską, a nie wy macie przyjmować ducha pogaństwa szamanów na Watykanie (...)”

( Ten sam link) Całość na stronie: Domy modlitwy im. Jana Pawła II
gdzie umieszczane są Orędzia (Alicji) Marii Michaliny od Apokalipsy http://www.domymodlitwyjp2.pl/pl/ordz-alicja-mmczvi-bog-bogaty-w-miosierdzie


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Przypomnę tylko jeszcze, że Orędzie Pana Jezusa nazwane roboczo 21, 22 IX 2019 Do urzędników krakowskich i inteligencji Krakowa było w tym samym czasie co Orędzie M. M. od Apokalipsy, dokładnie następnego dnia.
Do Wolnej elekcji odnośnie Polski i jej dziejów nawiązywał Pan Jezus także niedawno tutaj : https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/09/9-ix-cz-2-12-ix-2019-wybor-wazow-nie-by.html

Niecałe dwa tygodnie wcześniej wspominał Pan Jezus

Były w waszym kraju za I Rzeczpospolitej i tylko ona była prawdziwą Polską, instrukcje sejmikowe. Była to rzecz dobra i właściwa i dzisiaj wybory powinny mieć podobny charakter jak w I Rzeczpospolitej,najpierw sejmiki i instrukcje sejmikowe potem dopiero posłowie i senatorowie. Amen.


Niestety środowiska narodowe, prawicowe, patriotyczne, katolickie tak nie myślą, nie potrafią wejść jeszcze na ten pułap myślenia, a czasu nie tylko, że jest niewiele ale w ogóle go już tu nie ma. (ale jak wiemy liderzy ich tak nie myślą bo nie są od tego by tak myśleć, ale chodzi o doły które jakby swojego głosu nie mają i nie wywierają nacisku na górę nie mówiąc o zmianie liderów).
Podobne myślenie kilka dni po słowach Pana Jezusa, zaprezentowała osoba o której mowa w aktualnym Orędziu.
Lecz tacy jak on nie znajdują się na listach wyborczych. Nikt ich nie zaprasza. Podobnie jak profesorów wiernych Bogu i Ojczyźnie, którzy chcą coś zrobić dla kraju, do tego mają szerokie kontakty międzynarodowe i doświadczenie w działalności jako urzędnik wyższego szczebla na stanowiskach krajowych i zagranicznych. Do tego z autentycznym szlacheckim pochodzeniem. Mimo tego, że ktoś taki się zgłasza. Czyż to nie jest podniesienie prestiżu, że oto mamy takiego profesora, jednego czy kilku i nie jest tak, że jesteśmy tylko „oszołomami”, którzy nie znają się na rzeczy. Zamiast tego dobry na lidera jest ktoś kto nie skończył studiów i nie ma nic ciekawego od siebie do powiedzenia, ukrywa swoje żydowskie pochodzenie prezentując narodowe poglądy i na wizji wtrąca znaki kabalistyczne zaś jego brat o którym cicho robi karierę w podejrzanym biznesie, który ma wyraźne związki z ludźmi rosyjskiej agentury.

KM

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Przypomnę, że:
" Drogie dzieci jeśli mówicie gdzieś o tych Orędziach, czy w Internecie czy poza nim to mówcie o tym, że są związane i uwiarygodnione Orędziami Marii Michaliny od Apokalipsy i pokazujcie też tamte. Nie ograniczajcie się tylko do Orędzi mego syna."
(Poprzednie Orędzie)
https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/10/11-14-x-2019.html

Zacytuję co napisałem wcześniej. „Pan Jezus związał tutaj dwóch swych proroków dokonując wzajemnego potwierdzenia także w treściach Orędzi poprzez tematy, ale i poprzez odwołanie się do tematu u drugiego proroka”.
Na przykład „W jednym z Orędzi u Michaliny od Apokalipsy (publikowane w Internetowych Domach modlitwy JP II) odwołał się do swoich słów o Konfederacji (ugrupowaniu politycznym) sugerując, że nie musi tutaj więcej mówić bo powiedział u mnie”.
W Orędziach przez (Alicję) M. M. od Apokalipsy.
W Orędziach (Alicji) M. M. od Apokalipsy ostatnimi czasy nie raz wymieniany był pseudonim Cyprian Polak a także imię i nazwisko.
Jak też jak było wspomniane pojawiają się te same tematy, te same priorytety jak ostatnio w orędziach o Krakowie o czym jest powyżej.

Tutaj wcześniejsze zebranie bez ostatnich wzajemnych uwiarygodnień Orędzi









29 komentarzy:

  1. +JMJ
    Bergoglio zbezcześcił Bazylikę św. Piotra i intronizował boginię płodności Amazonii

    https://youtu.be/4Xuzx12WXTY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle nie mogę uwierzyć że Papież się sprzeniewierzyl ciągle myślę że może to tylko tak media przekazują ,serce pęka jeśli to prawda

      Usuń
    2. Naprawdę to się wydarzyło? Jeju ja jestem w szoku, jak Papież mógł się do tego posunąć żeby wierzyć w jakieś bożki. Oj tak serce pęka. Większość która czyta te przekazy wieży w jedynego Boga i modli się za naród nasz. O to żeby niewierzący się nawrocili i przychodzili do domu Pana. Tylko Pan nam może pomóc i tylko Pan nam daje nadzieję. I wiem że Pan nas słucha. Prosiłam Pana Boga o kolejne dziecko i tydzień temu dowiedziałam się że jestem w ciąży. To naszego Pana przyczyną gdyby nie chciał nie dał by mi kolejny raz zajść w ciążę. Wieże w Boga i wierzę że nas nie zostawi samych. Tylko musimy się do niego zwracać ciągle nie tylko z prośbą i ale i z dziekowaniem, że daje nam kolejny dzień i zdrowie ��

      Usuń
  2. +
    https://www.pch24.pl/poganstwo-na-synodzie-amazonskim--mocny-material-kanadyjskiego-dziennikarza,71491,i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. + W kontekście powyższych dwóch linków i szamańskości synodu w Watykanie przypomnienie snu z 2013 roku kilka dni po lub następnego po wyborze Franciszka (pod Orędziem)
    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/02/17-ii-2018-czy-w-tym-roku-bedzie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie Bóg zapłać za te Orędzia.
    Nie dobrze się ściele nasza przyszłość jeśli nie będzie dokonania tego Aktu ale myślę, że wymodlimy chociaż trochę i Pan Bóg w miłosierdziu Swoim pomoże tego dokonać. Panie Jezu błagamyCię o Twoje Miłosierdzie przez Przenajdroższą Krew Twoją..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy do Krakowa 24 jestem z Grodzisk Mazowieckiego zrobię wszystko żeby być

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz przed komunią ksiądz dawał dzieciom różańce poswiecone z wizerunkiem Bergoglio na medaliku po środku rozanca i nie wiem,czy mam zmienić dziecku różaniec ? Czy może się na nim modlić ?? Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym zakopala te.rozance a kupila takie jak zawsze bo ten papiez to samo zlo .

      Usuń
    2. Laudetur Iesus Christus
      +
      Iwono! Idźcie Wy Rodzice do tego księdza i zwróćcie mu te pogańskie przedmioty. Poproście o katolickie Różańce Święte i katolickie Pamiątki Pierwszej Komunii Świętej (aby Wasze dzieci nie otrzymały w przyszłości Pamiątek pogańskich).
      +
      Pax vobiscum

      Usuń
  7. Szczesc Boze .
    Inni prorocy mowia ze Intronizacja bedzie jak wojna sie zblizac bedzie albo jak u nas w kraju sie wojna domowa zacznie to wtedy szybko beda Krola Jezusa wzywac oj beda

    OdpowiedzUsuń
  8. +JMJ

    Dzisiaj 17.10.2019 po południu pierwszy raz odmówiłem sto razy Ojcze Nasz w intencji Intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski. Było to bardzo trudne sto razy, ponieważ szatan bardzo zapalczywie i z zaciekłością atakował. Postram się w miare możliwości modlic każdego dnia o Intronizacje Jezusa Chrystusa na Króla Polski. Wczoraj w telefonie zapisałem by się pomodlić za posłów, za Ciebie Krzysztofie i za dusze czyśćcowe. Zrobiłem to również dzisiaj rano 17.10.2019. Pozdrawiam Paweł
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  9. w intr.JEZUSA na KRÓLA moze pomóc sw.JUDA TADEUSZ.
    OK.ROK temu odmawialem now.do J.T.i 8 dnia w kosciele przemówil do mnie zaledwie trzema slowami Pan JEZUS,co zmienilo moje zycie na lepsze❤,choc nie ZAWSZE latwiejsze.
    DLA mnie to CUD💑💞💞💞💞💞💞💞
    Oficjalnie dziékujé z serca...sw.JUDZIE.Tadeuszowi.i PANU JEZUSOWI na wieki.👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🔔🔔🔔🔔🔔🔔🎺😇💒😇🎺🔔🔔🔔🔔🔔
    Jesli ktos chce ,to moge przeslac te nowenne.601 809 268WOJCIECH👋

    OdpowiedzUsuń
  10. Za poslów odmówilem😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇💞💞💞💞💞💞💞💞🙏💞💞💞💞💞💞💞

    OdpowiedzUsuń
  11. Módlmy się gorąco za Papieża Franciszka myślę że błądzi bo jest osaczony przez masonow wciąż mam nadzieję że przejrży
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielka pseudo-jedność jest największym kłamstwem, które nigdy nie istniało i nigdy nie będzie. Tak jak ogień i woda nie mogą do siebie pasować, podobnie są te różne religie. Święty Paweł napisał: „Nie jarzcie się z niewierzącymi! Co prawda ma wspólnego z ciemnością? Jak można połączyć Chrystusa z Belialem? Lub co wierzący ma wspólnego z niewierzącym? Jak świątynia Boża pasuje do bożków? Ale my jesteśmy świątynią żywego Boga, jak mówi Bóg: będę mieszkać między nimi i chodzić między nimi, i będę ich Bogiem, a oni będą moim ludem. Przetoż odstąpcie od nich i odłączcie się od nich, mówi Pan i nie dotykajcie nieczystych. Wtedy obejmę was i będę waszym ojcem, a wy będziecie moimi synami i córkami, mówi Pan Wszechmogący ”. Kto jest Drogą, Prawdą i Życiem Wiecznym dla wszystkich moich wyznawców, w przeciwnym razie znajdziesz się w Jeziorze Siarkowym przeznaczonym dla fałszywych nauczycieli.
    Nigdy nie wierzcie w takie kłamstwo, że heretyki i prawi mogą być w jedności! Tylko jedna osoba i jeden pasterz przyłączą się, chyba że wszyscy ludzie dołączą do katolickiego, Uniwersalnego Matki Kościoła, założonego przeze mnie. Jeśli wyznają Wiarę razem i czczą mnie na ołtarzu, który naprawdę tam jest. Eucharystia, którą założyłem, aby zjednoczyć narody i być dla was zasobem na tej jałowej pustyni, jest wielkim skarbem. Uważajcie mnie w Eucharystii za jedyny pokarm, który wzmacnia was w każdej bitwie, tarczę ochronną przed szatanem i utrzymuje waszą duszę przy życiu. Na Ziemi nie ma takiego jedzenia, które przewyższałoby wszelką energię i wszelkie orzeźwienie, bo ja, Wszechmogący Bóg, zasiadam w nim. Chronię i chronię was, potwierdzam i motywuję do uświadomienia sobie i poznania woli Boga.

    https://jezusuzenete.hu/2019-szeptember-26-az-ur-jezus-az-antikrisztusrol/

    Trevignano Romano 15 października 2019 r
    Moje umiłowane dzieci, dziękuję, że odpowiedzieliście na moje wezwanie w swoim sercu. Moje dzieci, jak wielki jest ból i cierpienie, które przeżywam za każdym razem, gdy drudzy drwią z mnie, są osądzani i uważani za zarazy, wszystko się dokonuje. Mój syn ma wkrótce zostać wyrzucony z kościoła, ci, którzy to robią, nadal czynią rany Jezusa jeszcze bardziej skażonymi i nie wierzą, że wkrótce spadnie na nich sprawiedliwość. Tutaj słowo Boże się wypełni. Moje dzieci, pamiętajcie, że Słowo i Ewangelia są niezmienne. Po wielkim smutku mój Kościół powstanie ponownie z kilkoma wiernymi, ale prawdziwymi. Teraz błogosławię was w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego, Amen ”.
    http://www.lareginadelrosario.com/
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  13. https://gloria.tv/video/8AbizpNPQQbJ6XQjaG23kZoxB
    Cuda w historii Polski cz. 19 (Niebieska Hetmanka i armia czerwona)

    OdpowiedzUsuń
  14. następnym krokiem będzie zrozumienie, że wcale nie żyjemy na powierzchni kuli! Żyjemy wewnątrz kuli! Chodzimy z głowa zwrócona do środka, a siła odsrodkowa dociska nas do powierzchni, co wyjaśnia tajemnicze zjawisko grawitacji... Cały Kosmos jest WEWNĄTRZ Ziemi, ktorej powierzchnia jest wklęsła.

    Dowód? Wystarczy spojrzeć na buty: są zdarte na czubkach i na obcasach. Gdyby Ziemia była wypukła, byłyby zdarte pośrodku....

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  15. http://jkm.neon24.pl/post/34774,ziemia-jest-wklesla

    OdpowiedzUsuń
  16. ObjawieniaOlawskie.pl

    Zauważyłem, że w poprzednim Orędziu była mowa o odmówieniu I części Różańca Świętego za nowo wybrane osoby w wyborach. Pierwszą częścią są Tajemnice Radosne. Czy to może być pewien sygnał, że te wybory poszły raczej dobrze? Byłoby inaczej, przy poleceniu odmawiania dowolnej części, albo bolesnej. Chyba, że to chodzi o część jedną, niekoniecznie pierwszą, czyli Radosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Niech żyje optymizm. Pan Jezus powiedział kiedyś u Anny Dąmbskiej, o władzach PRL: "Nie oni rządzą wami, tylko moja wola."

      Usuń
    2. +JMJ
      Sprawdziłem w rękopisie.Jest zapisane rzymską jedynką.
      Ja tego nie odbieram jako sygnału że wybory poszły dobrze. Pan Jezus na ten temat nic nie powiedział.Powiedział tylko żeby pomodlić się za nowo wybranych. Tak samo powiedziałby w latach osiemdziesiątych. Za wszystkich wybranych jednakowo. Nie możemy przecież cieszyć się że wszystkich wybranych posłów choćby dlatego że promują sodomię, są agenturą itd. O samej Konfederacji Pan Jezus mówił u mnie i u M.M.od Apokalipsy.
      Gdyby Pan Jezus sugerować chciał że wybory poszły raczej dobrze to by nie było zgodne z tym co mówił w tych Orędziach i u M.M. od Apokalipsy.
      A jeśli chodzi o wybory to od siebie powiem że dobrze jest oczywiście iż jest jakiś głos antysystemowy. choć wiemy kim są przywódcy włącznie z Bosakiem. Z tych 11 posłów nie znam żadnego który by dla mnie mówił coś wartościowego i był wiarygodny. Wartościowe rzeczy mówił tylko Braun o Smoleńsku ale to już dawniej.
      Czy wybory poszły dobrze.Zauważmy że poszli do wyborów nowi ludzie frekwencja była najwyższa od 30lat ale zagłosowali na układ okrągłostołowy przeważnie.

      Usuń
    3. ObjawieniaOlawskie.pl

      Może źle się wyraziłem, chodziło o to, że może wybory poszły mniej źle, nie raczej dobrze. O to chodziło, że może ludzie byli "nieco" bardziej świadomi, że liczenie głosów było nieco uczciwsze? Nie chodzi o tą Konfederację (spójrzmy na jej godło, biały ptak na tle granic PRLu z koroną, jaką ma Joker z kart do gry, typowa sztuka "Polin" w innej wersji). Także w ich piosence "Na Konfederację", są wyraźne sceny, na których stoją na odkrytym autobusie wyborczym i są tam w zasadzie sami Chazarowie. Nie analizowałem tego mocno, ale to nie jest tylko moja teoria, że zięć Korwina-Mikkego nazywa się Sławomir Pejo i wygląda jak Jonny Daniels! I ten człowiek właśnie na początku prowadzi pewien samochód, jest za kierownicą, co w języku symboliki znaczy " są tu swoi u steru". Wiemy to z Orędzi poprzednich i nie tylko z Nich, że to Chazarowie.
      O to chodziło, że może nieco mniej źle poszły, w tym sensie.

      Usuń
  17. Ale wracam do Benedykta...
    kiedy ujawnił brud w Kościele.
    Masoneria uczyniła wszystko... aby uniknąć jego wyboru na Piotra...
    tego Pio
    tra... który z autorytatywnością miał mieć dokładne zadanie
    jak najdłuższego powstrzymywania « tajemnicy niegodziwości ».
    Święty był szacunek i rygor
    wobec Doktryny... Sakramentów i każdej formy Liturgicznej.
    Odnośnie Ekumenizmu...
    również on był epizodycznie
    manipulowany w umyśle...
    bez winy... nie zdając sobie z tego sprawy.
    W tym momencie ci... którzy uważnie śledzili to... co powiedziałem...
    będą się zastanawiali dlaczego poprosiłem go... aby odłączył się od Watykanu.
    Oto odpowiedź.
    Nadeszła chwila... aby oddalić « tego
    który powstrzymywał « tajemnicę niegodziwości ».
    To był moment... w którym mógł objawić się « Nienazwany »
    ten... który jest bezbożny i przygotowuje przyjście ostatniego Antychrysta.
    Ten « nienazwany »... ten « niegodziwy człowiek »...
    został wyznaczony przez złego...
    aby zniszczyć duchową władzę... której Ja chciałem dla Piotra...
    ośmieszyć Zdrową i Świętą Doktrynę...
    poniżyć wszelką zewnętrzną cześć i chwałę na Chwałę Bożą...
    znieważyć Sakramenty...
    ażeby jak najwięcej osób spożywało i piło swój wyrok.
    Poza tym został wyznaczony przez złego...
    aby poniżyć Sakrament Spowiedzi...
    wychwalając sumienie człowieka... będącego w stanie samemu się rozgrzeszyć w imię Miłosierdzia... które jednak nie może istnieć
    bez szczerej skruchy... Spowiedzi sakramentalnej.
    zadośćuczynienia i nawrócenia
    ze szczerym i mocnym postanowieniem... aby już nie grzeszyć...
    karą Boska Sprawiedliwość... nieubłagana Sprawiedliwość Boga.
    Funkcją Piotra w Moim prawdziwym Kościele
    jest otwierać i zamykać drzwi Domu Króla Wszechświata... którym
    Ja Jestem...Ziemski dom -preludium do Niebieskiego Domu.
    Ale jak widzicie... « nienazwany »... « niegodziwy człowiek »...
    uzurpując słowo “ubóstwo” i ukrywając się za fałszywą pokorą...
    nie reprezentuje Mnie jako Wikariusz na Ziemi.
    Jego przestudiowane i starannie przygotowane gesty
    mogą zmylić tylko głupich i nierozumnych...
    którzy nie znają Mnie... nie znają Mojego Słowa.
    Ślepców idących za innymi ślepcami... i razem pójdą ku upadkowi.
    Powtarzam to... jest to ważne... funkcją Piotra w Moim prawdziwym Kościele
    jest otwierać i zamykać drzwi
    Domu Króla Wszechświata... którym Ja Jestem...
    Ziemski dom – preludium do Niebieskiego Domu.
    Natomiast « nienazwany »... « niegodziwy człowiek »... « bezbożnik»
    nie wchodzi do tego Świętego Ogrodzenia owiec przez Drzwi...
    ale wspina się tam z innej strony... a więc jak złodziej... jak rozbójnik... hańba Domu swojego Pana.
    Te Słowa otwierają oczy ślepcom...
    a zamykają oczy tym... którzy mówią... że widzą i ufają swoim światłom...
    światłom przyćmionym z powodu Grzechu Pierworodnego.
    Dzieci i bracia Moi...
    wysilcie się... abyście pozostawali duchowo trzeźwi...
    postawcie Mnie... Jezusa... abym królował w waszym sercu i w waszym społeczeństwie.
    Ta « Ostateczna Walka » jest w kulminacyjnym punkcie.
    Wiele Dusz się straci.
    Wielu Kapłanów... Biskupów i Kardynałów upadnie...
    a z nimi Diakoni... Zakonnicy i Misjonariusze
    i nawet niektórzy Moi posłannicy oraz narzędzia rozproszone na Świecie.
    Kościół... który widzicie... jest Kościołem chorym... poważnie chorym...a kiedy ktoś jest poważnie chory... upada.
    Natomiast Mój prawdziwy Kościół...
    złożony z dobrych i świętych Konsekrowanych w małej reszcie... która jest Mi wierna...
    jest zdrowy oraz żyje i nad Nim piekła nie przemogą...
    ponieważ to... co jest przyrodzone... nic nie może przeciwko Nadprzyrodzonemu.
    Bądźcie śmiali i bądźcie ostrożni... w zależności od sytuacji.
    Znajdziecie pomoc i ratunek w Mojej Matce Maryi
    i w Świętej Eucharystii.
    Kocham was.
    Jezus.”
    https://ziladoc.com/download/oszustwo-wieku-oszust-zastpi-prawdziwego-papiea-pawa-vi_pdf#
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  18. Conchiglio...
    nie słuchaj tych... którzy używają fałszywej pokory... jak czyni Nienazwany...i nie słuchaj nikogo z tych... którzy go popierają i aprobują. Posłuszeństwo wobec nich...
    którego mogliby żądać od ciebie... nie mając żadnego prawa...
    posłużyłoby im... tylko do uciszenia Mojego Głosu...
    ponieważ Mój Głos przeszkadza im ogromnie
    i wstrząsa fundamentami ich wewnętrznych pałaców serca...
    które już są w ruinie...
    ponieważ są zbudowane na piasku... i upadną.
    Niech ubiorą się w wór i pokutują... jak w Niniwie...
    ponieważ ich mądrość nie jest mądrością... ale fałszywą pokorą i arogancją. Wiele razy już mówiłem...
    fałszywą pokorą jest zniżanie głosu i pochylanie głowy...
    kiedy natomiast jest czas na dawanie świadectwa.
    Kocham cię... Conchiglio.
    Kocham was... dzieci i bracia Moi.
    Jezus.
    http://doczz.pl/doc/2328674/oto%E2%80%A6-conchiglio%E2%80%A6---www.conchiglia.net
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  19. CAŁE NARODY POGRĄŻONE SĄ W CIEMNOŚCIACH, I TO NAS BARDZO MARTWI. TEN SYNOD W AMAZONII OBRAZIŁ BARDZO STWÓRCĘ – BOGA OJCA, I JA RAZEM Z NIM CIERPIĘ. BÓG WIDZI MOJĄ POWTÓRNĄ AGONIĘ, BO RZYM STRACIŁ WIARĘ. MAŁO KTO TAM MÓWI, ŻE TYLKO PRZEZ MÓJ KRZYŻ PRZYSZŁO ZBAWIENIE. ZNALEŹLI SOBIE BOŻKÓW, KTÓRE UWIELBIAJĄ, A TYM MNIE OBRAŻAJĄ. CAŁY KOŚCIÓŁ MUSI PRZEJŚĆ OCZYSZCZENIE, BO TYLE W NIM ZŁA, A WIADOMO, ŻE DO STAREGO WINA NIE DOLEWA SIĘ MŁODEGO WINA, BO I TO MŁODE SIĘ UTRACI POPRZEZ ZEPSUCIE OD STAREGO.....
    MAŁY SĄD JEST WIELKIM AKTEM MIŁOSIERDZIA DLA TYCH DZIECI, CO NIE POZNAŁY JESZCZE BOGA W TRÓJCY ŚWIĘTEJ W SWOIM MAJESTACIE I DLATEGO DLA NICH TO PRZYGOTOWALIŚMY W PIERWSZYM PLANIE. WASZ POLSKI SANHEDRYN ZOSTANIE STRĄCONY DO CZELUŚCI PIEKIELNYCH, BO DLA NICH MIŁOSIERDZIA JUŻ NIE BĘDZIE, PONIEWAŻ ZNAJĄC PRAWDĘ O UTRACIE WIARY W WATYKANIE, WAM TEGO NIE PRZEKAZUJĄ. MIŁOSIERDZIE MOJE NIE ZNA GRANIC, JEDNAK CI, CO WYSTĘPUJĄ PRZECIWKO DUCHOWI ŚWIĘTEMU, NIE BĘDĄ MIELI ROZGRZESZENIA W OCZACH PANA BOGA. JA PRZYJDĘ W PIERWSZEŃSTWIE DO TYCH ZABŁĄKANYCH, POGUBIONYCH I BIEDNYCH DZIECI, KTÓRYM NIKT Z PRZODKÓW I OBECNYCH NIE PRZEKAZAŁ WIARY, ALE DLA INNYCH, CO MNIE POZNALI I ODRZUCILI, BĘDĘ SUROWY.
    https://urbietorbi-apokalipsa.net/pl/ap/helena.html
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  20. https://www.youtube.com/watch?v=F6HeIIfV958
    Demoniczna procesja w Watykanie. Antychryst nadchodzi
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  21. https://www.youtube.com/watch?v=nfvAuS0M6ig
    Orędzie Miłosiernej Miłości do małych dusz. Część 1.
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęsc Boże - zamieściła to orędzie na fb i rozesłałam do wielu znajomych na messenger i do księży. Ks Kostrzewa już odpisał, że te Orędzia nie mają aprobaty i zalecałby ostrożność. Ale nie zdążył ich nawet przeczytać bo odpisał zaraz. Więc pozostaje gorliwa modlitwa i ofiary ze wszystkiego. Odmawiam z czwartku na piątek i z soboty na niedzielę o północy 4 części różańca w tej intencji i za kapłanów. I wszystkie codzienne modlitwy również ofiaruję w tej intencji oraz codzienną mszę świętą. Ja też się wybieram 24.11. Na Błonia Krakowskie.. Szczęść Boże.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.