UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 15 czerwca 2020

4 VI 2020 Nie jest łatwo być gniewem Ojca, ale i inne role, które Bóg wyznacza na Jego Drodze też nie są łatwe

Czwartek, 4 czerwca.

Około 22.30
-:)
Moje kochane dziecko :)
- To do tych myśli co, Panie Jezu, teraz miałem?
- Nie tylko, lecz także.
-:)
- Tak Panie Jezu, to łacińskie powiedzenie zdaje się było: Non solum sed etiam (Nie tylko, lecz także).

(pauza)
- Pocałuj mnie, dziecko:)
- Chcesz ode mnie pocałunku Panie, od takiego marnego sługi?
- Twoje pocałunki są jak dziecka, zawsze były niewinne, nawet jak grzeszyłeś i dlatego ich chcę.
- Ja nie czułem aby to było niewinne.
- Kobiety nieraz czuły i Ci o tym mówiły:)
- Jestem brudem Panie a Ty niebiańską świętością.
- Czyż nie przyjmujesz Mnie całego, Nieskończonego do swego serca w Komunii? Każdy brud może Mnie przyjmować gdy tylko się wyspowiada, gdy nie jest w Łasce uświęcającej i przyjąć gdy jest. Większy brud od Ciebie. Lecz są bardziej czyści od Ciebie.
- Jak ci się, Panie, oddawałem nie spodziewałem się tego wszystkiego.
- Oczywiście, dziecko, inaczej nie mógłbyś dostać tego co jest do tej pory i tego co jest w obietnicach.
-:)
Kocham Cię, dziecko:)
- Och Panie Jezu, jak Ty kochasz i jeszcze potrzebujesz o tym mówić, słodki kochanku.
-:)
- A ja jak patrzę na siebie wobec Ciebie od początku przekazów to...
- Tak, wiem, dziecko, nie pisz, Ja to wiem.
Kochasz, Mnie, zawsze kochałeś i szanowałeś. Dawniej obawiałeś się do Mnie zbliżyć, do Mnie Jezusa, ale tylko dlatego by Mnie nie zranić, bo wtedy szatan podsuwał Ci myśli pyszne, że jestem biednym, cierpiącym Jezusem i Ciebie potrzebuję. I Ty się wtedy wycofywałeś nie chcąc nie okazać mi szacunku.
Potem pokochałeś Chrystusa Króla, ale do Niego trudno było Ci się zbliżyć jak i każdemu człowiekowi. Teraz masz Mnie w pełnym Bóstwie i Człowieczeństwie. Pełnym, na ile możliwe to jest przez przekaz.
:)
Lecz masz Mnie także w tym co Ci daję oprócz przekazów i jestem Bogiem hojnym.
Każdemu według jego potrzeb, oto zasada, którą stosuję do Ciebie, ale i do każdego. U Ciebie tak to wygląda, u innych inaczej.
- Chcę Panie Jezu pracować dla Ciebie dużo, po 16 godzin na dobę, spać mało, jeść szybko aby nie tracić czasu.
- :) Wiem, że to wszystko chcesz, dziecko, lecz ci tego nie daję. Dodatkowo, ostatnio, zrobiłeś się bardziej roztargniony:)
I to też Ci daję.

(pauza)
- Panie Jezu, tak poważne zadania mnie czekają a jestem jeszcze bardziej roztargniony.
- Zaradzę temu, dziecko, Ty wiesz po części jak to będzie wyglądać:)
- Tak Panie Jezu, wiem.
- Zatem nie martw się tym roztargnieniem w przyszłości, kiedy będziesz wykonywał ważne zadania, bo wtedy go nie będzie.
:)
- Dobrze jest być Bogiem, Panie Jezu. Można kochać i kocha się lecz się nie musi. Nic się nie musi i niczego nie pragnie a jednocześnie pragnie. Pragnie szczęścia wiecznego takich małych, śmiesznych istotek, lecz śmiesznych przez grzech a Bóg zechciał przyjąć ich ciało, w części upodlone, choć nadal dzieci Bożych.
- Wyrośniesz na poważnego teologa, moje dziecko:) Pan Jezus się śmieje.
- Oby nie, Panie Jezu.
- U Ciebie to będzie teologia naturalna:)
Wiem jednak, dziecko, że szczególnie cieszysz się tym ogniem z rąk, jak psotny chłopiec:)
- Tak Panie Jezu.
- Nie jest łatwo być gniewem Ojca, ale i inne role, które Bóg wyznacza na Jego Drodze też nie są łatwe.
- Mam przed sobą, teraz w ręce tarczę z sercem Twoim gdzie pisze:
Najświętsze Serce Boże
Przyjdź Królestwo Twoje”
którą podarował mi Jerzy z Rzeszowa. Wtedy w samochodzie i raz potem biło ciepło z niej aż parzyło mi palce. Przypomniałem też sobie teraz złote serce, które pokazałeś mi na Niebie, które też widział Jerzy jak mnie wiózł do sanatorium, rok 2018, w marcu.
-:)
Lubisz wspominać, dziecko?
- Tak Panie Jezu.
- Toczyła się wtedy wojna na Niebie, którą widziałeś i Jerzy.
Rzeszów jest ważny w Twoim życiu, ale Kraków jeszcze ważniejszy. To jest duchowe Centrum Polski. A Ty stoisz teraz na jego straży.
- A inni prorocy z Krakowa?
- Znasz takich, dziecko?
- No ja nie znam Panie Jezu.
- Jesteś Ty.
- Ale ja tak niewiele i tak słabo mi to wychodzi.
 - :)
Realizujesz jednak to co do Ciebie należy.
:)

( pauza)
- Chcesz Mnie zobaczyć, dziecko?:)
- Tak Panie Jezu, jak chodziłeś po Palestynie, chciałbym chwilę takiego zobaczyć, poczuć zapach i smaki:)
- A teraz?
- To znaczy Zmartwychwstałego, takiego jak objawiasz się tym którym chcesz?
- Tak, dziecko.
- Chciałbym Panie, ale wiesz, że nie mogę.
- Dlaczego?
- Bo nie jestem dość czysty, sam to [Panie] mówiłeś.
- Jednak zdjąłem z Ciebie winę. Zatem teraz nawet jak jest myśl nieodpowiednia czy zaniechanie, to nie masz winy.
- Och Panie, ale wiem, że tak się nie stanie.
- Nie możesz tego wiedzieć, dziecko:)
Poczerwieniały Ci, dziecko, policzki:) (Pan Jezus się śmieje) jakbym tak miał przyjść do Ciebie widzialnie.
- Tak Panie Jezu.
- To dobrze, dziecko, dawno się tak nie zaczerwieniłeś:)

(krótka pauza)
- Nie schodzi ci rumieniec z policzków.
- Tak Panie Jezu, jak miałbyś do Mnie przyjść to byłbym czerwony jak wiśnia, tak mi się wydaje.
- Tak Panie Jezu próbujesz Mnie tak jak wtedy z Prześwietleniem Sumień w pociągu <bodaj 2018 r. C.P>.
- Ty wiesz, Panie czy jest możliwe abyś do mnie w taki sposób przyszedł. Nie miałem nigdy wizji poza tą po Bierzmowaniu, ale nie była to pełna wizja na jawie, jednak takiego czegoś już nigdy nie miałem.
- Uważasz, że nie mógłbym?
- Uważam, że nie bo jestem zbyt nieczysty jeszcze.
-:)
- Droczysz się ze mną Panie Jezu.
- :)

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

73 komentarze:

  1. Głowa do góry. Przecież nie będziesz realizował swojego planu. Jesteśmy narzędziami. Trzeba tylko dbać aby nie okazać się tanią Chińszczyzną.

    OdpowiedzUsuń
  2. + Ja na taką propozycję Pana Jezusa rzuciłbym się jak Reksio na szynkę 🤣 Tym bardziej po tym co Pan Jezus zrobił dla mnie po spowiedzi generalnej. Takiego szczęścia w życiu nie czułem, więc takie objawienie to... Nawet nie wiem jak to określić ☺️ Nastepnym razem (jeżeli będzie) to bierz w ciemno co Bóg daje nawet jeżeli myślisz że nie zasługujesz to skoro Pan chce to dać to bierz i nie myśl za wiele. Chwała Jezusowi! Chwała Trójcy Świętej i Maryi 🙏

    OdpowiedzUsuń
  3. [Beata]
    Bardzo krótki filmik z Jasnej Góry. Emerytowany biskup mówi że obecny premier i minister zdrowia, to święci - ON TO MOWI NA POWAŻNIE!!!!!!!!!!!!!!!

    https://youtu.be/hRPmfOJ4nU4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ObjawieniaOlawskie.pl]

      Jeszcze patrzy na Matkę Bożą podczas tej wypowiedzi, nie wzdraga się. Patrząc po wyglądzie, to wspomniani dwaj członkowie rządu są z tego samego chazarskiego narodu, co ów hierarcha. Piszę to z bólem.

      Usuń
    2. Komentarze najlepsze. Widać ludzie jeszcze mają resztki rozumu.

      Usuń
  4. [izabela]

    https://gloria.tv/post/aaQhEwqwTCzX3X2KoKkmt4HkV
    Film o siostrze Wandzie Boniszewskiej - polskiej stygmatyczce.. warto wiedzieć o niej w tych czasach..
    Dziękuje Ci Panie Jezu

    OdpowiedzUsuń
  5. [ObjawieniaOlawskie.pl]

    Co do jegomościa Brauna, to wspominał o wieszaniu na najbliższej latarni Gowina jakiś rok temu, ale z tego, co pamiętam, to nie zawierało się tam, że może to zrobić lud Warszawy. To zdanie o ludzie dodał chyba niedawno, faktycznie przy tej nowej wypowiedzi. Piszę to z pamięci, nie sprawdzając świeżo tych danych.

    OdpowiedzUsuń
  6. [Ludwik Błaszczak ]Dziękuję Tobie Panie Jezu Chryste Królu Polski, że mogę, co prawda od niedawna -mieć tę Łaskę czytania Orędzi Twych proroków i umocnienia swej wiary.Chcę Cię kochać doskonałej.pełnić Twą Wolę,pokutować i wysławiać Twoje nieskończone Miłosierdzie!Bądź uwielbiony,Bądź wysłowiony,Boże Nieskończony! Pokój i Dobro!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja często boję się słuchać odpowiedzi Jezusa w sobie, boję się że będzie mnie zmuszał do czegoś czego nie chcę, jak kiedyś rodzice...
    Zrobił dla mnie wiele, ale idzie się załamać jak nędzny jest człowiek i beznadziejny. Jak wcześniej się Prześwietlenia Sumień nie bałam, tak teraz trzeba się przygotować na ochrzan :) Trzeba żyć z dystansem do siebie bo idzie zwariować.

    Trochę pana rozumiem, też bym się bała i martwiła czy podołam. Bóg daje wielkie rzeczy małym osobom, a jak mały to wiadomo, że bez Boga tego nie zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam właśnie orędzie o pieczęciach pani Katarzyny:
    https://gloswolajacynapustyni.blogspot.com/2020/06/juz-wkrotce-otworzona-zostanie-6.html

    Zbiegają się z tym, co Jezus mówi panu Cyprianowi - ucisk zaczął się od tego roku, i wygląda na to, że ten świat skończy się za 3-4 lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście celował bym w 6 może 7 ze względu na to co tłumaczył ksiądz Paweł Murziński.

      Usuń
    2. [Hen???]

      Nie mniej niż 7 lat

      Pozdrowienie

      Usuń
    3. Chciałbym przypomnieć o kilku rzeczach, proroctwach które wskazują wg mnie oczywiście iż nadejście Odnowionej Ziemi nie nastąpi tak szybko, wg mnie małego człowieczka czas ów to około 7-10 lat.
      Dlaczego tak uważam?
      Zacznę może od tego iż wpierw musi być Ostrzeżenie które wg mnie jak już przy poprzednim wpisie mówiłem będzie za ,do około roku, raczej na pewno w kalendarzowym roku 2021 ,po nim wg słów Maryi do Patricia Mundrof w 1995
      https://gloria.tv/post/yo1ULgqLrZ8N4YGSLkfKsC2CL
      lub https://dzieckonmp.wordpress.com/2010/11/08/ksiazeczka-maryi-matki-bozej-przygotowujaca-na-koniec-czasow/
      cyt ,,

      Dzieci, w ciągu jednego roku od doświadczenia Ostrzeżenia, przez każdego z was, będzie wam dany znak od Boga.Tym znakiem będzie Wielki Cud jakiego nigdy nie widziano..."
      Czyli mamy kolejny rok cały lub mniej zatem rok 2022 ,gdzie też do Żywego Płomienia Bóg powiedział iż wydarzenia apokaliptyczne przyśpieszą od czerwca 2022 roku.
      Po Wielkim Cudzie mają też rozpocząć działalność dwaj świadkowie Apokalipsy Eliasz i Henoch.
      Wtedy też zaczną się wg słów Maryi prześladowania rzeczywiste Kościoła ,aresztowania , mordy,zejście Kościoła do katakumb.
      Po 1260 dniach prorokowania przez świadków ,którzy zostaną zabici zginie w krótkim czasie Antychryst i Żydzi jako ostatni będą się nawracać ,przyjmować Chrystusa jako Syna Bożego , dopiero po tych wydarzeniach można oczekiwać Trzech Dni Ciemności.
      Dodać jeszcze należy proroctwo Daniela o przymierzu Antychrysta zawartego z wieloma na tydzień, III Wojna Światowa,odbudowa Świątyni w Jerozolimie, zabicie Papieża, Zniesienia Ofiary, Eucharystii czyli zniesienia Przymierza z Bogiem które zawarł Pan Jezus gdy powiedział
      ,,Wykonało się " i Zasłona w Świątyni rozdarła się gdzie w tamtej chwili zostało zniesione Przymierze z Izraelem.
      Co do przymierza Antychrysta z wieloma wiemy że w 2019 roku w Emiratach Saudyjskich w Abusu Papież Franciszek podpisał porozumienie islamu, judaizmu, chrześcijan i powstania nowej religii ale bez Boga jak Ostatnio powiedziała Maryja do Michaliny od Apokalipsy czy już jakiś czas temu mówił o tym ks.dr Natanek a także inny znany ksiądz. Bo te wydarzenia jako fakty są opisane w dokumentach Watykanu które na razie nie oficjalnie lecz to tu ,to tam są ogłaszane ,przygotowując grunt pod oficjalne ogłoszenie co jak mówił ks. Natanek miało być ogłoszone 14 maja tego roku ale z uwagi na pandemię przeniesiono na październik tego roku.

      Kończąc dlatego także sobie radzę byśmy pogłębiali nasze relacje z Chrystusem bo to jedyne rzeczywiste przygotowanie na nadchodzące czasy ,plus wsłuchiwanie się w pouczenia poprzez proroków czy świętych ,poszukiwanie Woli Bożej no i oczywiście żyli w Łasce Uświęcającej, pilnowali naszych dusz by były czyste i wzrastali w Miłości do Boga czego wszystkim z całego serca życzę.

      Usuń
  9. Nowe orędzie od Ewy Rycielskiej:https://www.youtube.com/watch?v=0yIieU6LvVs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takaprawda
      Wysłuchałam orędzie w którym jest powiedziane, że niebawem nadejdzie upadek rządu, upadek Polski i świata, co się pokrywa z
      Otóż Rząd Polski upadnie.
      https://www.gloswolajacynapustyni.com/post/przekaz-z-dnia-15-05-2020-roku-sytuacja-w-polsce-kt%C3%B3ra-si%C4%99-wydarzy

      Usuń
  10. Szczesc Boze ..panie Cyprianie ja to nie rozumiem jak mam ja mowic Jezusowi ze Go kocham jak ja sie czuje serio grzeszna ..denerwuje sie szybko bo nad 7 dzieci trudno zapanowac az sie przeklniac chce niekiedy i potem zle mi z tym zem nerwowa..potem.placze i co mam tak mowic Jezu kocham cie ..no ja tak nie umiem..Narzekam niekiedy ze Bog nie dal mi spokoju ,ani talentu bym sama mogla zarobic bo cale zycie z dziecmi ,taka tempa sie czuje ..a jak slysze proboszcza jak karze raczki skladac by Komunie na nie bra to na serio na koncu mszy bym mu nagadala i tym ludzikom glupim..moze jestem grzeszna ale Boga nie moglabym do lapsk brac i na stojaca ....Cho tyle moge Jezusowi dac by na kolanach i do ust i na .szy klecze a niech sie gapia ..ja zadowolona ide z komunii bo przez Jezus jest radoscia moja choc mnie diabel oskarza Ze czego sie tak ciesze jak tyle grzechow mam nawet po spowoedzi ..Jeju ja wariuje juz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, zwłaszcza że nie przygotowałam się należycie na spowiedź generalną, nie wiem na co liczyłam, wszystko co najgorsze wyrzuciłam A później przyszły mi do głowy jeszcze inne grzechy ,było Święto Miłosierdzia i odpust zupełny to sobie przypomniałam znów jeden i tak ciągle coś mi wraca tylko że ja naprawdę żałuję absolutnie wszystkiego czym obraziłam Pana Jezusa obojętnie czy sobie zdaje sprawę z tego czy nie i nie chce więcej tego robić, a jak zrobię coś nie tak to się czuje jak totalne dno...mega ciężka jest ta walka jak się wie o co chodzi z tą całą duchowością...niech to się już skończy!

      Usuń
  11. (Ewelina)
    W Słowie Bożym do Marii Michaliny od Apolalipsy z 3 maja br. jest napisane, że podczas modlitwy w Kościele usłyszała dwa słowa "czas, czas"i potem otrzymała wyjaśnienie , że czas wydarzeń apokaliptycznych został skrócony.
    Proroctwa biblijne mówią o 3,5 roku Wielkiego Ucisku, tj." czas, czasy i połowa czasu". Tłumaczy to dokładnie ks. Paweł Murzinski. Tu jest "czas, czas", moim zdaniem oznacza to, że zostały nam 2 lata.
    Z Panem Bogiem,
    Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to mówiłem https://m.youtube.com/watch?v=ym2xggCYDKg minuta 3:25 ona trwa dłużej

      Usuń
    2. Tu masz że już jest 5 pieczec niedługo będzie 6
      https://gloswolajacynapustyni.blogspot.com/2020/06/juz-wkrotce-otworzona-zostanie-6.html?m=1

      Usuń
    3. [Hen???]

      Witam,

      Spokojnie szanowni Państwo, czasu zostało co najmniej 7 lat. Teraz jesteśmy na półmetku otwarcia pierwszej pieczęci. Ten wirus to jest jeden z elementów powszechnej apostazji czyli jeździec na białym koniu. Czyż nie widzicie jak nas wygnali z Kościołów, jak urzędowo profanują Najświętszy Sakrament?
      Po nim jeździec na ognistym koniu czyli - WOJNA. Te pieczęcie będą się zazębiać.

      Tyle na szybko

      Pozdrowienie

      Usuń
    4. Szczęść Boże

      Czytam te komentarze i taka myśl mi przyszła że to będą 3 lata.
      Po pierwsze Pan Cyprian miał w oredziach że w tym roku się rozpoczęło 3.5 roku ucisku.
      Po drugie czemu przyszło mi 3 lata do głowy bo po trzech dniach Pan Jezus zmartwychwstał.
      Trzy to sybolika przemiany. Dziś to nawet u Mari Valtorty wyczytałem( Przy śmierci Józefa). Z tą liczbą się mi to skojarzyło. Mogę się mylić.

      Usuń
    5. [Dorota]
      Czas czasy i pół czasu. Czas został przyśpieszony i skrócony, to tez w przekazach było. W Pismie Swietym jest duzo. Pan Jezus mowil ze nalezy wczesniej czytac Pismo Swiete, tam wszystko jest podane. W Ksiegach jest tez duzo informacji.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. [Magdalena P] Kochani , są nowe przekazy u Żywego Płomienia od Trójcy Przenajświętszej. Warto czytać tę orędzia, Bóg daje wskazówki. Ps. Większy spokój ducha uzyskałam, gdy odcięłam dawno słuchanie filmików typu Krajski, Braun, Kolonko itp. Czas jest krótki! Trzeba karmić się tylko tym co pochodzi od Boga samego. A jest tego ogrom przecież....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [noemi] też doszłam do tego wniosku. pozdrawiam z Bogiem.

      Usuń
  13. + Niech będzie Pochwalony Jezus Chrystus Król Polski i Matka Najświętsza Królowa Polski. Witam serdecznie grupę czytających te przekazy. Coraz więcej Pan Jezus odkrywa tajemnice. A ten przekaz jest pełen Miłości takiej czułej do p. Cypriana - Krzysztofa. Pięknie jest być w takiej zażyłości z Bogiem ale i odpowiedzialność wielka. Nie można sobie wyobrazić jak Cudowny jest Jezus Król Polski ale jest przy nas i prowadzi nas pomimo naszej nędzy. Strasznie musi być smutno Panu Jezusowi gdy musi patrzeć na wypowiedzi takich sług jak ks bp na Jasnej Górze!!! To jakiś obłęd. W jakiej rzeczywistości on się porusza by mówić takie głupoty! Ja wyłączyłam tv by więcej tego nie słuchać. Ale dzisiaj odsłuchałam ten fragment. Za kogo on ma ludzi myślących w Polsce. By publicznie przed Królową tak na poważnie kłamać w żywe oczy. Żenada. I robią ludziom wodę z mózgu tym, którzy tylko tv oglądają. Oj odpowiedzą za to przed Bogiem.
    Tematów jest sporo ale nie będę zanudzać bo są mądrzejsi ode mnie i umieją bardzo rzeczowo i śmiesznie komentować, więc pozdrawiam serdecznie i dziękuję Panu Jezusowi za to prowadzenie nas a Panu Krzysztofowi za udostępnienie tych przekazów.
    Szczęść Boże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Magdalena P] Pani Janino, mnie również urzekł ten dzisiejszy przekaz Pana Jezusa, wyjątkowo jest natchniony ...:).

      Usuń
    2. Pani Janino ja sie tak usmialam ze kawa sie polalam jak czytam na fb takie pierdoly ..no moze jeszcze kanonizacja z azycia zrobia naszym kochanym rzadzacym..widac ze sie boja rzadu nasi biskupi i reszta episkopatu albo sa tak ze soba sie kumpluju ze za kase wsio zrobia ..a nam maluczkim plakac zostalo..tak sie porycze na mszy ze Polacy tacy bezduszni i malo wiedzacy ..Co ci ludzie czytaja bo w Bibli jest napisanw 90 razy o postawiw nawet pasc przed Bogiem a oni zco z kosciola sobie kawiarnie zrobili ..tak mi sie kiedys snilo ze kawiarnia byla ..ja sie patrze co sie dzieje ?gdzie ksiadz ?msza miala byc a ludzie czekaja po ciastka w kolejce

      Usuń
    3. Witam

      [Hen???]

      Spełnia się przekleństwo rzucone przez p. Cypriana i x. Natanka na biskupów. Jak Bóg chce kogoś pokarać to mu rozum odbiera a co będzie się jeszcze działo ....

      Pozdrowienie

      Usuń
  14. Sądzę że będziesz jednym z 12 Rycerzy obecnych przy koronacji Namaszczonego tj przyszłego króla Polski
    + Znalazłem się w kaplicy koronacyjnej i zauważyłem tego samego mężczyznę, klęczącego przed ołtarzem. Koło niego klęczało 12 innych mężczyzn, trzymających w rękach miecze. Za tymi mężczyznami klęczało dwóch biskupów, lecz twarzy ich nie rozpoznałem. W kaplicy oprócz nich nikogo nie było. +

    OdpowiedzUsuń
  15. [Henryk]
    Czego Pan Andrzej Duda nie zrobił?

    podniesienie kwoty wolnej od podatku do 8 000 zł -brak
    – bierny w sprawie zwrotu wraka ze Smoleńska
    Nawet PO upominała się o to częściej (11 prób), niż hiper-patriotyczny PiS (1 prośba o zwrot wraku) [19]
    – patronowania obchodom Rzezi Wołyńskiej – odmówił [20]
    – wycofanie się z podpisania nowelizacji ustawy o IPN pod wpływem nacisków z Izraela (styczeń/luty 2016 r.) (podpisał, ale żeby mieć alibi skierował do Trybunału Konstytucyjnego gdzie i tak to utrącono)
    – jak nie było tak nie ma ujawnienia aneksu WSI (zbiór przekrętów WSI (Wojskowych „Służb” Informacyjnych) w latach 90-tych XX wieku ) [21]
    – ustawa o „bratniej pomocy policyjnej” (druk 1066) [22] – niecofnięta
    – mimo początkowego rozmachu wygląda na to, że projekt „Nowego Jedwabnego Szlaku” został porzucony i zostaje jedynie w sferze werbalno-propagandowej.

    https://wiernipolsce1.wordpress.com/2020/06/16/co-osiagnal-rezydent-iiizydo-rp-polin-niejaki-a-duda/#more-19315

    Pozdrawiam In Christo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Hen???]

      Witam,

      Akurat co do wraku samolotu to tam była ustawka na Siewiernym, a o tego właściwego na Jużnym i tak się nikt nie upomni bo prawie nikt o tym nie wie lub co bardziej prawdopodobne nie wierzy w inny scenariusz niż ten podany w mediach głównego ścieku. Zresztą do tej pory to i pewnie ten właściwy złomiarze rozkradli.

      Pozdrowienie

      Usuń
    2. Czy rozkradli czy nie wraku i tak nie oddadzą, bo to jest miks co najmniej dwóch samolotów. Jakby wrak oddali to by ta cała ustawka wyszła na jaw.

      Usuń
  16. [Filip] Człowiek jednak nie ma własnych myśli. Jedynie może decydować czy chce czynić dobro czy zło. Fulla Horak - Zaświaty część 3 Niebo https://www.youtube.com/watch?v=08YuOVcfGqw

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogień w kształcie energetycznej kuli mieszczący się w dłoni ,rzucany z dużą siłą poprzez uprzednie skrzyżowanie rąk ,można to zobaczyć w serialu polsko-australijskim " Dwa Światy"z 1995r.,a także w drugiej części:"W krainie władcy smoków"z 1997r.Można obejrzeć na You Tube ,Linku nieudało mi się wkleić.Bardzo ciekawie to wygląda,przydała by się taka broń.Serial emitowały różne stacje TV ok. roku 2000.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus Król Polski i Polaków!
    Ważne przesłanie Grzegorza Wróblewskiego z kanału "w posłudze"
    https://www.youtube.com/watch?v=Lc2YiCWfsp8&feature=share
    Chwała Tobie Chryste!

    OdpowiedzUsuń
  19. + Szczęść Boże wszystkim. Piszę w innej kwestii. Jak będziecie czytać Pismo Święte, to zwróćcie uwagę na
    Księgę Ezechiela, rozdział 7 - Bliski koniec, rozdział 8 - Wizja grzechów Jerozolimy, oraz rozdział 9 -
    Ukaranie Jerozolimy i częściowe ocalenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. https://wrealu24.tv/na-zywo/mosbacher-zrobila-awanture-dudzie-o-lgbt-jonny-daniels-poucza-prezydenta-przeglad-mediow

    Przecież to jest jakaś masakra...Mosbacher i Daniels...Duda to ma przerąbane. Naprawdę musimy się za niego modlić

    OdpowiedzUsuń
  21. [Piotr Kapusta]
    Szczęść Boże .Witam i pozdrawiam pana Krzysztofa oraz czytelników Orędzi.Wiem że prawie każdy z czytających te Orędzia jest zajęty kwestią przyszłości Polski, wyborami prezydenckimi itd. ja chciałbym podjąć temat prezydenta Donalda Trumpa. Jak wiemy w USA przez kilkanaście dni trwały zamieszki po wydarzeniu w Minneapolis. Skala zamieszek była tak ogromna że wygladało to na wojnę domową. Chciałbym podjąć polemikę o prezydencie Trumpie - dlaczego? bo nie mogę "rozgryżć " tego człowieka. Czy rzeczywiście jest na usługach złych sił i udaje (maskuje) swoje prawdziwe intencje czy też faktycznie służy mimo swoich wad dobrym wartościom. Jak wiemy prezydent Trump wstrzymał finansowanie z publicznych środków zabiegi aborcyjne, proklamuje wolność religijną (co jest wręcz jakimś paradoksem że by w USA miało miejsce prześladowanie za wiarę), ponoć wydał polecenia podległym służbom ( w tym i wojsku) by rozpracowało środowiska zajmujące sie pedofilią w USA. No i te ataki wściekłe na niego (medialne, polityczne) raczej skłaniają mnie ku temu by pozytywnie oceniać jego dorobek. Sam nie wiem bo zdaje sobie sprawę też że jednak prezydent Trump bardzo zacieśnia stosunki z Izraelem (plan pokojowy). Proszę jeśli ktoś może to też niech dopisze swoje uwagi co do osoby D.Trumpa. Dziękuje i pozdrawiam.Piotr Kapusta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr / Gliwice] Nawet jeśli Trump przemawia podobnie jak Kennedy, odnośnie światowej sitwy i spisku (poniżej link), nie od samego prezydenta zależy, czy masoneria zostanie zlikwidowana. W Orędziach zawsze był nacisk na świadomość znacznej części narodu, nacisk na zakładanie antymasońskich stowarzyszeń i blogów. Częstym błędem społeczeństwa jest oczekiwanie wszystkiego od jednego polityka. Tymczasem nie kontroluje ta osoba nawet własnej zbiórki podpisów. Nie upraszczałbym na przykład, że Duda oszukał w sprawie podpisów, bo co może jeden człowiek przypilnować w takiej skali? ... https://www.youtube.com/watch?v=G9hw_Xv5ui8

      Usuń
    2. [Karina] Znalazłam w sieci:
      Po ostrzeżeniu i III wojnie światowej
      Słowa od Ks. Michel Rodrigue :
      Ojciec powiedział mi, że dwudziesty pierwszy wiek to Jego wiek. Po Ostrzeżeniu nikt na Ziemi nie będzie mógł powiedzieć, że Bóg nie istnieje. Kiedy nadejdzie Ostrzeżenie, wszyscy rozpoznają Chrystusa i rozpoznają Jego Ciało, a Ciałem Chrystusa jest Kościół Katolicki. Będą wiedzieć, że muszą powrócić do Niego w sposób, jaki im pokażesz. Będą tam również księża, aby ich powitać. Nie będzie nas tam, aby ich osądzać. W tym momencie wszyscy będą chcieli służyć Panu. Każdy może powrócić do Kościoła, razem na ten czas, który wybrał sam Ojciec. Będziemy tam, aby służyć Panu.
      Po oświeceniu sumienia ludzkość otrzyma niezrównany dar: okres pokuty trwający około sześć i pół tygodnia, kiedy diabeł nie będzie miał mocy działania. Oznacza to, że wszyscy ludzie będą mieli pełną wolną wolę do podjęcia decyzji za lub przeciw Panu. Diabeł nie zwiąże naszej woli i nie będzie walczył przeciwko nam. Szczególnie pierwsze dwa i pół tygodnia będą niezwykle ważne, ponieważ diabeł nie powróci w tym czasie, ale nasze nawyki powrócą, a ludzie będą trudniej nawracać. I wszyscy, którzy otrzymali Jego pragnienie, poczucie, że potrzebują Jego zbawienia, zostaną naznaczeni na czole świetlistym krzyżem przez ich anioła stróża.
      Ale chcę wam powiedzieć, że każdy wierny i każdy, kto jest sługą Pana, został już naznaczony.
      Ojciec powiedział także, że poprzez modlitwę wojnę można zmniejszyć, ale nie można jej uniknąć. Wojna miała się rozpocząć już w 2019 r., Ale została przełożona przez modlitwę, różaniec. Jest to ważne, ponieważ wysłuchano ludzkich modlitw. Na początku 2019 r., Kiedy podróżowałem po Stanach Zjednoczonych, aby prowadzić rozmowy w siedmiu kościołach w Michigan i Nowym Jorku, przybyło tak wielu ludzi. Modliliśmy się do Dziewicy Maryi, aby zatrzymać wojnę, wojnę nuklearną, a ja doradziłem im o ich prezydencie.
      Powiedziałem im: „Wiesz. Ten prezydent nie jest świętym ”i śmiali się. „Ale Rząd Jednego Świata nie wie, co z nim zrobić, ponieważ pewnego dnia tańczy na jednej nodze. Następnego dnia tańczy na drugiej nodze. On równoważy każdy rodzaj planu lub harmonogramu, jaki stworzyli. Nie mogą go kontrolować. Właśnie dlatego ten facet jest dla nich takim zagrożeniem.
      To, co mogę powiedzieć o Prezydencie Trumpie, to tylko to, co powiedział mi Ojciec. Powiedział: „Wybrałem go. Nie mogą go kontrolować. Nie powiedział, że jest świętym. Nigdy tego nie powiedział. „Nie mogą go kontrolować. Nie wiedzą, na której nodze tańczy. Tak powiedział. „Z tego powodu nie byli w stanie wykonać swojego zadania.” Ojciec powiedział, że Trump został wybrany z powodu jego anioła, który zmodyfikował głosowanie. Został wybrany, ponieważ Pan zna jego temperament, swoje umiejętności, swoje czyny i swoją wolę. Został wybrany, aby zablokować Rząd Jednego Świata. Jest to ważne, ponieważ gdyby go nie było, zapewniam cię, że do tej pory miałby miejsce Jeden Światowy Rząd, który jest dziełem Szatana. I wiem, że mogę odpocząć od tego, co powiedziałem. Wszystko to powiedziałem biskupowi.
      Powiedziałem mieszkańcom Stanów Zjednoczonych: „Czasami Trump działa w sposób, którego nikt nie rozumie. Ale zapewniam cię, jesteś błogosławiony, że go masz, więc musisz się za niego modlić. Musisz teraz modlić się za swojego prezydenta, ponieważ będzie on w wielkim niebezpieczeństwie. Spróbują go zabić. Uklękli i wszyscy odmawiali Różaniec. Pewna grupa z nich zobowiązała się codziennie modlić za prezydenta, a kiedy ostatnio byłam w kaplicy, Pan powiedział do mnie: „Michel, słyszałem modlitwy mojego ludu w Stanach Zjednoczonych. Osiem miesięcy temu miała być próba zamachu. Nie odnieśli sukcesu. Był chroniony z powodu Różańca. ” Później otrzymałem kolejny znak. Ponownie Pan poprosił, abyśmy modlili się za tego człowieka, ponieważ spróbują go ponownie zabić ”. Musimy się modlić. Musimy odmawiać Różaniec.
      http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fchoosing-him.blogspot.com

      Usuń
    3. D. Trump ma żydowskie korzenie, jest też kuzynem Hilary Clinton. A jego córka Ivanka ma za męża ważna osobę dla Żydów - niektórzy uważają wręcz, że Jared Krushner faktycznie rządzi zza tylnego fotela. Trump zbudował mur oddzielający USA z Meksykiem, oficjalnie w dobrej wierze, a faktycznie ma to być mur wiezacy Amerykanów, gdy upadnie obecny ład i zaczną działać obozy FEMA i USA stanie się wielkim obozem. To że media go nie lubią, to nic nadzwyczajnego. Dudy też nie lubią. To wszystko kreacja wg zasady dziel i rządź. Nie ma dobrej strony- obie partie w USA są z tej samej gliny. Podobnie w Polsce. Pan Jezus wspominał, że źli nie pozwala, żeby ktoś prawy mógł zostać prezydentem. A to że Trump na takiego się kreuje, to to nie znaczy że to jest prawda. Poza tym już z 20 lat temu pojawił się odcinek Theo Simpsons, gdzie on był prezydentem, także trudno uwierzyć że został wybrany uczciwie. Raczej widać jak bardzo jesteśmy sterowani, i on też - mówią mu co na mówić i robic. Taka mają demokracje

      Usuń
    4. I takie rzeczy się dzieją w USA za przyzwoleniem Trumpa: https://wolna-polska.pl/wiadomosci/pielegniarka-ze-szpitala-epicentrum-covid-to-mord-2020-06

      Usuń
    5. [Leszek]
      Donald Trump jest wyjątkowo zagadkowym człowiekiem, z jednej strony oddanym talmudowi
      https://gloria.tv/post/qLxYJ3fizyPr2kTmQyF6qxF6b
      a jednocześnie zwalczający swoim nieokiełznanym temperamentem wiele dewiacji, jakie zawładnęły USA, czołowym krajem, będącym centrum rozpowszechniania na świat wszelkiego rodzaju śmierci duchowych rodem z NWO. Istnieje żydowska misja nawracająca mieszkańców Izraela na wiarę w Jezusa Chrystusa nazywająca się Amightywind, której prorokini Eliszewa Elijahu przekazuje swojej już dużej grupie ewangelizującej Izraelitów, że Donald Trump został prezydentem z namaszczenia Boga w Trójcy Jedynego. Mamy więc niesamowity "kocioł" w jednoznacznej ocenie tego człowieka. Ustawa 447 jest spektakularnym gestem w stosunku do swoich finansowych "żywicieli", ale też jest i jego druga strona osobowości, sprzeciwiająca się czynem unicestwianiu przez tych samych "żywicieli" Praw Bożych. Dziwna postać o dualistycznym rozwarstwieniu osobowości, przypominająca w tym względzie Adama Mickiewicza, którego C. K. Norwid nazwał "najbardziej szkodliwym człowiekiem dla sprawy polskiej", a dzisiaj poprzez swoją piękną poezję wyniesionego na piedestał, z całkowitym brakiem wiedzy u odbiorców o jego kreciej , masońskiej /był w stopniu czeladnika/ działalności wobec przyszłości Polski i narodu polskiego. Jeżeli miałbym jednoznacznie ocenić Donalda Trumpa, to nasuwa się tylko jedna myśl - "Niezbadane są wyroki Boże", tym bardziej, że na całym świecie, raz w miesiącu zbiera się grupa ok 30tyś kobiet, uważających się za czarownice i odprawiająca czary na rzecz jego unicestwienia. Nie pozostaje więc nic innego jak tylko czekać na jego nowe "wybryki", które z pewnością w żaden sposób nie pomogą w jednoznacznej ocenie postaci. Zdajmy się przy ocenach innych ludzi na Duch Świętego, bo bez Jego pomocy z pewnością zbłądzimy, czego Donald Trump jest najlepszym przykładem. Z Panem Bogiem.

      Usuń
  22. + Witam serdecznie znowu:)) Dzisiaj byłam na kolejnej mszy św nowennowej za wstawiennictwem św Siostry Faustyny u Bożego Ciała w Krakowie.... a tu niespodzianka... Msza św w intencji za kościół św, duchowieństwo, wszystkich Polaków, aby Matka Boża Hetmanka Narodu Polskiego okryła Swym Płaszczem Polskę jako Nowe Jeruzalem!!! Tak mniej więcej zapamiętałam. Ale serce moje uradowało się:)) Bardzo dziękuję za taką piękną mszę św. Podejrzewam, że to nasz Prorok podał taką intencję ale może się mylę. Mimo wszystko wielkie Bóg zapłać ofiarodawcy:)) I przeczytana tak jak należy bez problemów jak mają inni Kapłani z tym problem. Jeszcze jedno mnie ogromnie uradowało a mianowicie, że Kraków to duchowa stolica Polski. Tak przekazał Pan Krzysztof nasz Prorok. Serce się raduje:))) BĄDŹ Uwielbiony PANIE JEZU CHRYSTE KRÓLU POLSKI. Rozgłaszajmy te piękne wieści by zapalić ludzi do gorliwej modlitwy. +++
    Pozdrawiam gorąco i życzę Błogosławionego czasu w Królestwie DWÓCH SERC JEZUSA I MARYI. Z PANEM BOGIEM.

    OdpowiedzUsuń
  23. [Michał]
    Módlmy się o jak najszybsze ujawnienie się Namaszczonego, Polska potrzebuje przy tej mizerii politycznej i moralnej prawdziwego przywódcy na czas wielkiego ucisku! Z Panem Bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  24. W orędziach u Żywego Płomienia jest nowenna do Bożej Miłości i obietnice dla modlących się ta nowenna https://viviflaminis-deogracias.pl.tl/Nowenna-do-Bo%26%23380%3Bej-Mi%26%23322%3Bo%26%23347%3Bci-.-.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Magdo za umieszczenie Nowenny..

      Usuń
    2. Jest także na naszej stronie, można ją pobrać w plikach.

      Usuń
  25. Do Bożej opatrzności jest prawie taka sama 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. takaprawda
    Nie wiem, czy ktoś słuchał ks. Natanka z dn. 17.06.2020
    Jest w Warszawie z Rycerzami.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ol-eGXTMlKw

    OdpowiedzUsuń
  27. Poniżanie i prześladowanie prawowitego kapłana Jezusa.
    https://gloria.tv/post/iCqm2jk4pN8u47MK8fumXnkHF

    OdpowiedzUsuń
  28. [Beata]
    Zastanawiam sie nad chronologia, nie jestem pewna czy we właściwej kolejności poukladalam nadchodzace wydarzenia. Jak możecie to poprawcie lub dodajcie coś od siebie. Próbuje to sobie jakoś poukładać.

    1. Przeswietlenie sumień/sąd na "probe"
    2. Znak krzyża na niebie (widoczny znak rychlego nadejścia trzech dni ciemnosci)
    2. Trzy dni ciemnosci

    Czy robicie zapasy i na jaka skalę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie tak. A wychodzi na to, że pomiędzy 1. a 2. ma być wojna, ucisk, chipowanie i kataklizmy (albo będą w międzyczasie jeszcze przed Małym Sądem).

      Usuń
    2. Zapasy mają starczyć na kilka tygodni, na ok miesiąc.

      Usuń
    3. [Karina]
      Myślę,że może być tak:
      1 wojna,jedna światowa religia
      2 podczas wojny ,chaosu prześwietlenie sumień - ostrzeżenie
      3 Antychryst przyniesie pokój i jawnie objawi się światu
      4 prześladowanie chrześcijan ,czipowanie znakiem bestii
      5 uderzenie asteroidy i 3 dni ciemności
      6 nowa ziemia
      Ja też próbuje sobie to poukładać jak ktoś coś wie dokładniej to proszę poprawcie.

      Usuń
    4. [Beata]
      Już nie pamiętam gdzie, ale czytałam, ze będzie wielki głód i dlatego sądzę że to może być znacznie dluzej niz miesiac.
      W jakim punkcie umiescic "Głód"
      Czyli teraz czekamy na przeswietlenie sumień.
      Dobrze to rozumiem?

      Usuń
    5. Miesiąc głodu to i tak bardzo dużo. Szczególnie w dzisiejszym postępowym świecie, gdzie jedzenie jest właściwie na wyciągnięcie ręki, zawsze i wszędzie. Tym bardziej, że większość, szczególnie młodzi ludzie, są przyzwyczajeni do przekąsek - czipsy, orzeszki, pestki, żelki itp.

      Jak tam będzie o tydzień dłużej niż miesiąc to nie jest to zbyt wielka różnica. Lecz nawet jak będzie za mało jedzenia czy wody to Pan może rozmnożyć produkty (było o tym w przekazie u Alicji). Tylko trzeba więcej wiary.

      Usuń
    6. Myślę, że odnosi się to do Ewangelii wg sw Mateusza - jest tam mowa, że miejscami będzie głód i zaraza...Co do głosu to widac, że zachodni kapitał zaczyna unikać Polski - Tesco sprzedało markety sieci Netto z Czech, niemieckie linie lotnicze Condor zostały kupione przez polski Lot (a potem nastąpiła kwarantanna). Może oni o czymś wiedzą, co na się wydarzyć...Że planowane jest coś niedobrego i nie chcą mieć strat np. jak będzie głód i ludzie zaczną wykradać jedzenie...

      Usuń
  29. Przypominam, że na naszą stronę dodałam informacje co do rekolekcji w Niepokalanowie dot. święta Boga Ojca. Zapraszam po więcej informacji.

    OdpowiedzUsuń
  30. ADAM. 24 06 2020r spotkanie Trump Duda czy to dlatego trzeba się modlić tajemnicą Chwalebna załatwiają coś za plecami Polaków

    OdpowiedzUsuń
  31. [Konrad]
    Jesteśmy w krytycznym momencie stanu epidemii w Polsce, a tym czasem rząd od wielu miesięcy przekręca dane o liczbie zarażonych i zmarłych.
    Mam przekonanie, że masoneria polska, rząd i służby wiedzą o działalności proroków Bożych, wiedzą o liczbach zarażonych i zmarłych, podanych do publicznej wiadomości i przekręcają na potęgę.
    Już na forum Interii dało się przeczytać komentarze, że jasnowidze znowu zawiedli. Ale może to pisał agent rogatego albo osoba zmanipulowana przez masońskie media. Do Maja zmarło niby "więcej" ludzi niz pisał prorok Cyprian x5, od Czerwca natomiast gdzie w Polsce mamy już pewnie lawinę zakazeń i zgonów aby przeprowadzić wybory 28.6.2020 oraz tą kampanię przedwyborczą, na ten czas zdjęto wiele ograniczeń i obostrzeń i żeby ośmieszyć proroków Bożych tak przy okazji. Zwracam uwagę na fakt, że ilość zarażonych musi być już ogromna od okolic połowy Czerwca, nawet rząd od Bożego Ciała przekazuje do publicznej wiadomości tylko jeden raport na dobę o godz 10 rano dotyczący zakażeń i zmarłych. Już nie przekazują informacji o godzinie 10 oraz 18 jak to było do 12 czerwca br.
    Czyli trzeba być czujnym, a ludziom którzy zaplanowali sobie wakacje w Lipcu współczuję. Będzie chyba kolejne zamrożenie naszej gospodarki gdyż ta po otwarciu dosyć dobrze stoi na nogach i trzeba wg. swiatowej władzy dokręcić sruby. Zresztą to co Pan Jezus przekazał panu Cyprianowi oraz panu Grzegorzowi, stanowiło logicznym i zasadnym aby już w Czerwcu dokonać ponownego ratowania sytuacji w kraju, a tak się nie dzieje mimo, że to będzie już chyba jest czarny miesiąc zarazy w Polsce. A jednak na potrzeby swojej polityki rząd i politycy potrafili zmienić rzeczywistość i udają że się nic nie dzieje. Ale kłamią, chociażby zdradza ich ograniczenie przekazywania raportów o sytuacji w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się w tym wszystkim pogubiłem. Rząd wiadomo prawdy nie powie, ale Grzegorz mówił o 40k zmarłych do końca czerwca więc wydawalo mi się że to wszystko będzie podawane do publicznej wiadomości. Zostało 12 dni czerwca. Zobaczymy co się stanie

      Usuń
    2. W pomorskim prawie nie na zakażeń. Tylko w Gdańsku chyba jeszcze kilka osób leży, w Gdyni byli łącznie ok. 15 przypadków, w tym 5 ciężkich. Ale wszyscy się wyleczyli, brak zgonów. Taka że dostałam informację od znajomej z pierwszej ręki. Nie wiem jak jest w innych województwach.
      Ja wierzę że łaska Boża działa. W niektórych krajach to jest umieranie wspomagane, nie zapominajmy o tym

      Usuń
  32. Jakie zapasy najlepiej zrobić gdy są małe dzieci w domu, bo my jakoś damy radę a dzieci chcą jeść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy ile mają lat i co lubią jeść. Ja kupiłem zgrzewki mleka, płatki śniadaniowe, dżemy, różnego rodzaju sery itp. Trzeba zobaczyć co dzieciaki pochłaniają i to kupić. W pierwszej kolejności podawać produkty z krótką datą ważności żeby nie marnować jedzenia. Później jeść to co może postać dłużej. Spokojnie, miesiąc to nie koniec świata 😉

      Usuń
  33. [Irek]Wezwanie od Boga Ojca

    „Mój Pokój, bądź z wami, mój Ludu, moje Dziedzictwo.

    Posłuchaj Izraela:

    Zbliża się czas Wielkiego Ucisku dla ludzkości; moje biedne dzieci, które wciąż odwracają się ode Mnie, a nie twarzami, ponieważ moja Boska Sprawiedliwość odciągnie was ode MNIE! Nadchodzą wielkie wydarzenia, które zmienią los ludzkości. Ludzkości nadchodzą: Ucisk, Ucisk, jak nigdy przedtem w stworzeniu!

    Jeszcze raz mówię wam: obudźcie się, obudźcie się, mieszkańcy ziemi, bo Anioł mojej Sprawiedliwości jest już blisko; nie kontynuujcie swojego szalonego wyścigu o rozpustę i grzech, ponieważ czas już zaczął odliczanie, a tego, czego brakuje, jest bardzo mało, aby wszystko pochłonęło w całości! Wraz z Ostrzeżeniem moje Miłosierdzie się skończy, a to wielkie wydarzenie puka do drzwi waszej duszy.

    Zrozumcie grzeszną ludzkość, że jeśli Ostrzeżenie przyłapie was na grzechu śmiertelnym, ryzykujecie zagubieniem w swoim przejściu przez wieczność! Zastanówcie się i przygotujcie swój spacer, zanim nadejdzie Moje Ostrzeżenie; albowiem trwając dalej, grzesząc i grzesząc, w wieczności czeka na was ogień piekielny, z którego wielu już nie powróci!

    Jestem waszym Ojcem i bardziej jestem Ojcem niż Sędzią; Dlatego nie chcę, abyście poznali moją Sprawiedliwość, ponieważ znam moje stworzenia i wiem, jak delikatni i słabi jesteście. Pragnę, abyście żyli wiecznie; witajcie te ostatnie dzwony Miłosierdzia, zanim nadejdzie Moje Ostrzeżenie, ponieważ chcę tylko, abyście żyli i nie umarli wiecznie. Ponownie wzywam was: prostytutki, homoseksualiści, cudzołożnicy, pożądliwi, wy, którzy wszczynają przestępstwo, wy, którzy prowadzą złe życie, i ogólnie nieczyste seksualnie; alkoholików, narkomanów, złodziei, oszustów, kłamców, zazdrosnych, dumnych, bałwochwalczych, chciwych, morderców, czarowników i innych grzeszników, którzy chodzą po tym świecie bez Boga i bez Prawa. Nikt z was, którzy nadal grzeszą, nie odziedziczy Królestwa Niebieskiego. (Efezjan 5, 5) (Objawienie 22, 15) (1 Koryntian 6. 9.10)

    Biegnijcie więc, głupcy, aby uporządkować swoje konta; obetnijcie raz na zawsze grzechem i przyjmijcie Mnie, waszego Ojca, abyście jutro mieli Życie Wieczne! Pamiętajcie: im większy grzech, tym większe jest Moje Miłosierdzie, jeśli zwrócicie się do Mnie ze skruszonym i upokorzonym sercem. Skruszone i upokorzone serce, nigdy ja, wasz Ojciec, nie gardzę. (Psalm 51, 17) Dzień się kończy i nadchodzi noc; pospieszcie grzeszną ludzkość; obudźcie się z duchowego letargu i nie więcej. Czekam na was z otwartymi ramionami, aby was objąć, wybaczyć wam i wylać na was Moje Miłosierdzie.

    Wasz Ojciec, Jahwe, Pan Narodów. Przekażcie moje orędzia całej ludzkości, mojemu ludowi, mojemu dziedzictwu ”.
    oredzia Jezusa Dobrego Pasterza do Enocha takze zapisane na stronie After The Warning

    OdpowiedzUsuń
  34. [Irek] Ostrzeżenie może być już tej jesieni Pełna wiadomość wysłana dnia:
    MysticsOfTheChurch.com

    Uwaga: po przeczytaniu poniższych fragmentów BARDZO ważne jest, aby przejść do oryginalnej strony i przeczytać pełny zestaw wiadomości przekazanych o. Michelowi Rodrigue'owi

    24 marca 2020 r. Pisze:
    „.... Po tym okresie obowiązkowego uwięzienia [z powodu redaktora koronawirusa] życie podsumuje swój bieg. Okres letni otworzy okno czasowe, w którym będziemy mogli dobrze przygotować się na nadchodzący test… bycia z Jezusem na Krzyżu Nie możemy ujrzeć Chwalebnego Krzyża bez spotkania go z Jezusem.

    „Musisz teraz poświęcić swój dom lub mieszkanie Ojcu Przedwiecznemu przez Najświętsze Serce Jezusa i Maryi, jeśli tego nie uczyniłeś. Musimy regularnie błogosławić nasze miejsca, nasze domy, egzorcyzmowaną wodą święconą. Latem musisz przygotuj zapasy żywności na okres trzech miesięcy, również z wodą pitną. Będziesz musiał dokonać swojej spowiedzi ogólnej przed upadkiem. Modlitwa Różańca Świętego, Świętego Michała Archanioła i waszych aniołów stróżów będzie twój komfort, twoja siła, twoja ochrona ”.

    26 marca 2020 r. O. Michel pisze:
    „Mój drogi Boże, przechodzimy teraz próbę. Wielkie wydarzenia oczyszczenia rozpoczną się tej jesieni. Przygotujcie się na Różańcu, aby rozbroić Szatana i chronić nasz lud. Upewnijcie się, że jesteście w stanie łaski, mając złożyłeś swoje ogólne wyznanie katolickiemu kapłanowi, rozpocznie się duchowa bitwa

    Zapamiętajcie te słowa: MIESIĄC RÓŻANIEC ZOBACZY WIELKIE RZECZY! ”
    -Dom Michel Rodrigue, fabl

    * Uwaga: „Miesiąc Różańca” przypada na październik.

    Ojciec widział także, począwszy od jesieni 2020 r., Załamanie gospodarcze, rewolucję, stan wojenny i wojnę światową 3.
    Aby przeczytać pełną wersję tego artykułu, odwiedź: MysticsOfTheChurch.com
    Aby przeczytać więcej na temat orędzi ojca Michela, odwiedź: CountdownToTheKingdom.com
    Prześlij opinię
    Historia
    Zapisane
    Społeczność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Wiesław].Mam pytanie jak poświęcić swój dom lub mieszkanie Ojcu Przedwiecznemu przez Najświętsze Serce Jezusa i Maryi?Jakie modlitwy wypowiedzieć?

      Usuń
  35. takaprawda
    Kościół na ziemi jest skończony.
    https://colledelbuonpastore.eu/

    OdpowiedzUsuń
  36. [Irek] MOJA STADA, PANDEMICZNE UZNANIE JEST WIELU LUDZKOŚCI NA DESPAIR, DEPRESJĘ, PRZEMOC, samobójstwo, HOMICYD, ROZDZIAŁ I ZABURZENIE PSYCHOLOGICZNE OGÓLNIE!

    CZERWIEC 07 2020 3: 50 P.M.

    WEZWANY PRZEZ JEZUSA DOBREGO PASTERZA DO SWOJEJ STADY. WIADOMOŚĆ DO ENOCHA

    Mój Pokój niech będzie z wami, Moje Szare Owce

    Stado, zamknięcie pandemii doprowadza ludzkość do rozpaczy, depresji, przemocy, samobójstw, zabójstw, separacji i ogólnych zaburzeń psychicznych. Jeśli dni uwięzienia zostaną przedłużone, ludzkość bez Boga oszaleje i sprawi, że krew zacznie płynąć. Brak wiary i zaufania do Boga prowadzi ogromną większość ludzkości do podjęcia ekstremalnych środków zapobiegawczych; Wiele nadużyć i nadużyć jest popełnianych przeciwko wolności i uczciwości moich dzieci. Elity mają wiele zamieszania i spisku, a niektóre środki mają na celu zaszczepienie strachu i paniki w celu ograniczenia ludzkości.

    Elity, media i organizacje międzynarodowe wykorzystują istniejący strach, aby ludzkość pozostała zamknięta; nie podnoś głosu ani buntowników, aby mogli zrealizować swoje plany kontroli i poddaństwa. Technologia „Wielkiego Brata” jest instalowana we wszystkich narodach, korzystając z zamknięcia ludzkości. Nadchodzą dni ciężkich testów Moja trzódka, ludzka technologia w służbie zła, zostanie wykorzystana do zniewolenia i opanowania mojego Ludu. Kiedy kryzys przejdzie przez tę pandemię, świat nie będzie już taki sam jak przedtem; Mówię wam, że nastąpi wiele zmian i zostanie popełnionych wiele nadużyć z powodu nowej technologii. Ten sam człowiek zostanie ukarany, jego zła technologia zostanie odwrócona przeciwko niemu.

    Moja trzodo, wojna zaczęła się już od wirusów i pandemii, z upływem dni wszystko stanie się bardziej dotkliwe, aż do wybuchu wojennego konfliktu między narodami; wszystko to dla dumy, żądzy władzy i ekspansjonizmu niektórych królów wielkich mocy. Wszystko jest planowanym spiskiem, którego głównym celem jest zdziesiątkowanie światowej populacji i wykorzystanie zasobów naturalnych narodów zwanych „Trzecimi Światami”; woda jest głównym zasobem naturalnym poszukiwanym przez wielkich królów tego świata. Nowy Porządek Świata już zaczyna osiedlać się na świecie; Wirusy i pandemie to początek, potem schizma, wojna, a wraz z nią upadek gospodarki na całym świecie. Uwalniając schizmę w moim Kościele, wszystkie inne opisane wydarzenia zostaną uwolnione; W trakcie tego ucisku Niebo wyśle ​​wam Ostrzeżenie.

    Przygotujcie się więc, Moja trzodo, ponieważ nadchodzący czas jest jednym z trudnych testów; pozostańcie zjednoczeni w wierze, modląc się i czujni, ze swoją Zbroją nastawioną na poranek i noc, aby dni oczyszczenia, które nadejdą, przeminęły dla was jak sen. Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam. Żałujcie i nawracajcie się, bo Królestwo Boże jest blisko.

    Wasz Nauczyciel, Jezus Dobry Pasterz.

    Przekażcie moje orędzia całej ludzkości, owcom mojej trzody

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak wiemy albo i nie bo jest to ukrywane, że Papa Benedykt opuścił Rzym udając się do umierającego brata. I teraz mamy https://www.google.com/amp/s/wielkicud.wordpress.com/2013/02/27/to-wielkie-oswietlenie-sumienia-nastapi-po-tym-gdy-moj-swiety-wikariusz-opusci-rzym/amp/. Moze sie spełniać scenariusz . Ileż Bóg może jeszcze czekać... może właśnie przyspieszył decyzje.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.