UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 28 czerwca 2020

28 VI 2020 Ten czarnoskóry Amerykanin był przestępcą, agresywnym i złym człowiekiem, dodatkowo rozzuchwalonym/ Przypomnienie przekazu Pana Jezusa: O prymacie białej rasy

Niedziela, 28 czerwca

Około 8.00

Zapisz dziecko
- Ten czarnoskóry Amerykanin był przestępcą, agresywnym i złym człowiekiem, dodatkowo rozzuchwalonym.
Z takim rozzuchwaleniem i patologią wśród czarnych w USA i nie tylko, w innych krajach białego człowieka policjanci spotykają się często.
Dlatego należy mieć wyrozumiałość dla tego policjanta, że wyszedł z siebie. Jak ktoś przeciąga strunę to chce mu się zrobić krzywdę, jak mówicie. Policjant wiedział, że może go zabić, ale jest w dużym stopniu usprawiedliwiony.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Ten przekaz dał mi Pan Jezus jak przypadkiem przeczytałem z grubsza materiał z powyższego linku i zastanawiałem się nad całą sprawą.
C. P. 

///////////////////////////////////////////////////  


Dodane:
 

14 IX 2018 cz. 2 O prymacie białej rasy

https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2018/09/14-ix-2018-cz-2.html




Tutaj jest też wspomniana kwestia białego człowieka

Orędzie Jezusa Chrystusa 25 II 2017 cz. 1 Potrzeba pokuty, pokuty, pokuty (grzechy Polski)

.........................

Środa Oktawy Wielkiej Nocy - czwartek 23 kwietnia. Słowa Boga Ojca, pierwszy raz w tych przekazach// Potwierdzenie klątwy rzuconej na Episkopat w Orędziu przez M. Michalinę od Apokalipsy
 
https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2020/04/sroda-oktawy-wielkiej-nocy-czwartek-23.html


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////     



30 Orędzi na tym kanale:

(To prawda) Chrobry najechał Rzym

https://youtu.be/_euH2HKo3no


Orędzia w formie filmowej są także tutaj:
Dwa, jeden w dwóch częściach.

Starożytna masoneria


Moja Apokalipsa wypełni się. Cz. 1


Moja Apokalipsa wypełni się. Cz. 2
https://youtu.be/uGPslgl0OJU

............................
Orędzia i nie tylko są także na Twitterze

 ..................................................................

Fragmenty Orędzi do kwietnia 2017 ( wybór dokonany przez czytelnika


..............

Strona : Przymierze Miłości

....................................

Strona: Objawienia Oławskie

11 komentarzy:

  1. + JMJ

    Kolejny przekaz, czyli z 10 czerwca i dalej będzie opublikowany być może dzisiaj późno lub jutro wcześniej.
    Komentarze będą odblokowane od poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
  2. + Coś do posłuchania:
    https://m.youtube.com/watch?v=6Kbv1OpIpaA
    https://m.youtube.com/watch?v=gVYYwqco43c

    Mój ulubiony kawałek ludowy do tego w tej wersji:
    https://www.youtube.com/watch?v=u4ml2sRydUU

    I tu jeszcze raz ( o tej piosence napiszę jeszcze w odniesieniu do moich rozmów z Panem Jezusem):
    https://www.youtube.com/watch?v=UhyeywiEzKo

    OdpowiedzUsuń
  3. Na temat w przekazie
    https://nczas.com/2020/05/29/po-zabojstwie-czarnoskorego-murzyni-zaczeli-pladrowac-sklepy-w-obronie-staneli-uzbrojeni-obywatele-wideo/

    Jak się popatrzy n to zdjęcie to lepiej się człowiekowi robi. A cóż my...

    Przypominam przekaz
    6 VI 2018 cz 2 Każdy dobry Polak i patriota winien mieć w domu broń
    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2018/06/6-vi-2018-cz-2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. + Uzupełnienia pod przekazem, także zmieniony tytuł przekazu

    OdpowiedzUsuń
  5. + Jest prośba do kogoś kto bardzo dobrze zna angielski o przetłumaczenie tego przekazu i dotarcie do adresu więzienia gdzie jest ten policjant aby mu wysłać przekaz, ewentualnie także innej policji z tego miasta.
    Kto się tego podejmie to proszę do mnie na mail.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Funkcjonariusz to Derek Chauvin, były policjant w Minneapolis, skazany za zabicie G.Floyda poprzez uduszenie nogą.
      Prawdopodobnie siedzi w więzieniu w Oak Park Heights (wygląda na to, że nadal tam siedzi).

      Adres więzienia:
      Minnesota Correctional Facility - Oak Park Heights
      5329 Osgood Avenue North
      Stillwater, MN 55082

      E-mail:
      MCF-Oak-Park-Heights.doc@state.mn.us

      Telefon:
      +1 651-779-1400

      Jeżeli mail nie odpowiada, ktoś z USA może wysłać list na powyższy adres.

      Usuń
    2. [Elwira]
      Napisałam do Pana maila.
      Z Panem Bogiem

      Usuń
  6. +JMJ

    Inna, sprawa, pierwsza nawet. Pod Orędziem w którym jest o tissulskiej księżniczce pisała Mała Iskra, że vloger Ator nazwał tych, którym nie pasuje słowo "koronka" używane w zastępstwie koronawirusa jak nazwał..
    Zostanie za to ukarany bo tak powiedział Pan Jezus w niepublikowanym jeszcze przekazie. Dwa słowa tylko "zostanie ukarany" bez wymieniania przez Pana Jezusa osobnika, ale ja wiem o kogo chodzi.

    Zatem prośba aby najlepiej jakiś czytelnik wyręczył Małą Iskrę, która prowadzi stronę i o ile ona nie ma zapamiętanego vloga i minut aby to znalazł z podaniem czasu i mi przesłał mailem bo muszę to usłyszeć.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zgłębiałam tematu zbytnio, lecz ten człowiek mi nie pasował odkąd go zobaczyłam. A to co zaczęło się dziać w USA przez niego to istny cyrk! Sztucznie rozdmuchane zamieszki i tyle, a później społeczeństwo zaczęło robić demolki, każą klękać białym przed jakimś czarnuchem... Nawet policjantom każą. Istny cyrk! Nie jestem rasistką, ale to raczej prawda że murzyni mają ciągoty do przemocy i przestępstw.

    Ale też czytałam pewne przepowiednie, że biała rasa będzie prześladowana u końcu czasów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Ja Też nie. Nawet się umawiałem z mulatką w swoim czasie we Wrocławiu. I nie przeszkadzało mi, że koledzy narodowcy mnie zobaczą.

      W modlitwie ostatnio zwracam się nieraz do tego murzyna, którego uzdrowił Pan Jezus, wrócił mu język (Valtorta) abym z taką czołobitnością kładł stopę Jezusa na swojej głowie czyniąc go tak swoim Panem z miłością jak uczynił to ten murzyn a nic od pana Jezusa nie dostał poza serdecznym spojrzeniem.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.