UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 18 czerwca 2020

5, 6, 7, 8 VI 2020 - pouczenia dla duszy // Informacje o zachorowaniach i zgonach na covid czyli o dniu, który kończy się przed południem.

Piątek, 5 czerwca
Zapisz dziecko
- Chwała Tobie Chryste.
- :)
Nie udał się wyjazd do domu?
- Szkoda tego czasu Panie Jezu.
- Nie martw się tym, dziecko.
- Dobrze, Panie Jezu.
-:)

……………………………

Sobota, 6 czerwca
- Dziecko, To twój ulubiony miesiąc. Ciesz się nim. Są czereśnie i truskawki już w cenach przystępnych. Wczoraj kupiłeś za osiem złotych <Nieczytelny zapis. Ale wiadomo, że chodzi o truskawki C.P> ( Choć to przecież drożej niż egzotyczne owoce i tak nie powinno być i nie będzie:).
Co masz zrobić zrób. Czego nie zdążysz, to nie zdążysz. Nie przejmuj się tym. Te ograniczenia są w związku z Twoją chorobą a i Ja coraz bardziej skracam czas dla wszystkich.
:)
Radości, moje dziecko!
- Dobrze Panie Jezu.
- Dziecko jest posłuszne, ma być radosne to będzie. Ale jak Pan mu nie powie to nie będzie. Jesteś jak dziecko:) Pan Jezus się śmieje.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

………………………………….

Niedziela, 7 czerwca

-:) Ciepły uśmiech Pana Jezusa.
Nie martw się tym, dziecko. To drobiazg. Woli mojej tutaj nie przekraczasz.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste. Traktujesz mnie tak wyjątkowo, ale przecież są tacy co bardzo Cię kochają i nawet może mają stygmaty.
- A jednak dla Ciebie jestem bardzo łaskawy gdy idzie o wiele rzeczy?
- Tak właśnie Panie.
- To tajemnica:) uśmiech pół żartem pół serio.

Zapisz
- Pojedziesz, dziecko, jutro.
- Znakomicie Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
Abym nie utknął tam.
- Nie utkniesz, dziecko.
- Ale Boże Ciało Panie.
- Nie będziesz brał w nim udziału w rodzinnej parafii. Będziesz musiał wrócić w środę.
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Zapisz dziecko
- Pojedź jednakże później, będziesz się źle czuł.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste. Dziękuję Panie Jezu.

23.09
Zapisz
- Tak dziecko, nie miałeś tego co potrzeba. Twój organizm odczuł brak:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

………………………………..
Poniedziałek, 8 czerwca
8.35
-:)
Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

//////////////////////////////////////////

Co do sytuacji z covidem. Od czasu Bożego Ciała. Jest kuriozum i gruby przekręt. Specyficzne jest jednak to, że można to robić jawnie na oczach ludzi i niby część nawet nie siedzących w tych sprawach widzi, że coś nie do końca gra, ale właśnie jest to niby.

Otóż od piątku po Bożym, Ciele podawany jest rano komunikat (10.30, 11.00, że jest około 400 zachorowań i kilkanaście, pod dwadzieścia zgonów. I nie ma komunikatu popołudniowego, wieczornego.  

Onety, interie i inne podają to 10.30, 11.00, ale skoro przekazuje to ministerstwo zdrowia to siłą rzeczy komunikat ministerstwa zdrowia będzie jeszcze wcześniejszy. O ile wcześniejszy - nie wiemy. Skoro na 10.30 jest średnio 400 zachorowań to czyż na wieczór nie będzie kilka razy tyle, pięć razy tyle na przykład i pięć razy tyle zgonów? Jest jeszcze kwestia tego czy i liczba podawana rano nie jest zaniżona? Bo jaki mamy dowód, że nie jest?

Nawet jednak jakby nie była to sprawa jest ewidentna. Mamy przez media za ministerstwem zdrowia podawany komunikat przez liberalne portale informacyjne ( z tych korzystałem, inne zapewne też) o 10. 30 przed południem lub 11.00 przed południem. Potem do końca dnia nie jest podawany żaden nowy komunikat. I sugerowane jest czytelnikowi ( czy też widzowi, czy słuchaczowi w radio, tego nie sprawdzałem), że to jest za cały dzień, ale jak sprawdzi sobie dostępną godzinę to ten dzień kończy się przed południem.

Kiedyś w żywe oczy można było zrobić w balona całe społeczeństwo, że musieli wsiąść do jednego samolotu bo Tusk, czy ściślej Arabski nie chciał dać drugiego, (nie mówiąc o trzecim) samolotu a tymczasem Lech Kaczyński nagle udał się z wizytą na Litwę 8 kwietnia 2010 i dostał samolot w ostatniej chwili do tego tuż przed planowaną wizytą w Katyniu 10 kwietnia. I społeczeństwo konsumowało cały czas tę narrację nie wiedząc o wizycie na Litwie mimo że ta informacja była ławo dostępna ( nawet na wikipedii) nie tylko dla mało nawet rozgarniętego dziennikarza ale i dla każdego i jest nadal.

Teraz zaś robi się w balona już ósmy dzień z rzędu podając komunikat przedpołudniowy i sugerując, że to ilość zachorowań i zgonów za cały dzień, choć każdy może zobaczyć datę tego komunikatu kiedy podały go media.

Widzimy tutaj jak liberalne media grają do jednej bramki z PiSem.
Jest jeszcze kwestia tak zwanego tajnego planu Kaczyńskiego, który ma polegać na tym, że jak sondaże pokażą, że w drugiej turze ma wygrać kto inny nie Duda, a zwłaszcza Trzaskowski ma być groźny to w ostatniej chwili będzie wprowadzony stan wyjątkowy ze względu na ujawnioną nagle wielką ilość zachorowań.

Jak to będzie możliwe jak to sami ukrywają teraz i jak z tego wyjść mieliby z twarzą nagle robiąc stan wyjątkowy z powodu tego czego w tej chwili oficjalnie nie ma – ja nie wiem.
Ale służby, masoneria i szemrane towarzystwa potrafią takie rzeczy. Kiedyś Jarosław Kaczyński powiedział: Nikt nam nie powie, że czarne jest czarne a białe jest białe. I rzeczywiście już się sprawdza a zapewne jeszcze bardziej sprawdzi.

Faktem jest, że skoro wyborów sobie zażyczyli na 28 czerwca ( odkładając na bok poprawkę, czyli w ostatniej chwili stan wyjątkowy) to podanie prawdziwego stanu rzeczy czyli zachorowań dziennie tysiąc i więcej czy znacznie więcej i podobnie zgonów sprawia, że wybory się walą. Więc nie doceniliśmy przeciwnika mimo wszystko sądząc, że będziemy mieli właściwą sytuację pokazaną przez media do tego czasu, o ile się nie zmieni tuż przed wyborami, ale tylko z tego powodu, że PiS w ostatniej chwili uzna, że Duda nie wygra w drugiej turze.

Krzysztof Michałowski 


/////////////////////////////////////////////
(uzupełnione)

Dołączam hasełko, które ukułem dla każdego nawet  niezorientowanego co do tego co się dzieje, ani z pozycji Bożych Przekazów ani z pozycji NWO.


Nowa Normalność:

150 zachorowań dziennie - siedzimy w domu
300 zachorowań dziennie - wychodzimy z domu.

21 komentarzy:

  1. Przedstawiam plany Syjonistów w Polsce i na świecie. Ruch oporu jest naszą jedyną bronią.
    Pierwsza fala była mistyfikacją/normalną grypą. Wiedzą, że niewielka część populacji przejrzy to i zminimalizuje zagrożenie pandemią. Niektóre osoby będą również głośno protestować przeciwko blokadzie i dystansowi społecznemu.
    Druga fala będzie prawdziwa, z dużą ilością zgonów. Dzięki niedawno zainstalowanemu 5G, który zaczyna „formować wiązkę” na ludzkich głowach/ klatkach piersiowych, zapobiegając wchłanianiu tlenu (pamiętaj, że 5G to 60 GHz, co jest częstotliwością wychwytu hemoglobiny tlenowej), co spowoduje niewydolność oddechową zidentyfikowaną jako objawy CV. Ludzie w każdym wieku będą umierać, nawet młodzi, ponieważ 5G zostało zainstalowane w szkołach. To po pierwsze całkowicie zdyskredytuje buntowników, którzy zakwestionowali powagę „pandemii” , po drugie, zdyskredytują protestujących przeciwko izolacji jako nieodpowiedzialnych, niszcząc możliwość jakichkolwiek przyszłych protestów, po trzecie, zniszczą przesłankę, że tylko starsi ludzie są podatni na CV, i po czwarte wprowadzą masowe i surowe izolacje, gorsze niż wcześniejsze, którym towarzyszyć będą miejscowe punkty kontrolne. Praktycznie bez żadnych sprzeciwów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Mietek].Było w tych przekazach powiedziane ,że Pan Jezus nie pozwoli na utworzenie 5G.

      Usuń
    2. Ja nie wiem czy to 5G czy co innego, ale zdarzają się dni, że dziwnie mi na oczy pada... Jakby ktoś je ściskał, chce mi się spać chociaż właśnie wtedy mam energię i o spaniu nie myślę. Raz tak źle się czułam, że miałam bardzo dziwne zawroty głowy, myślałam że zaraz padnę, ale siły mi nie odchodziły. Myślałam na początku, że to coś ze mną, ale moja szefowa następnego dnia mówiła, że miała bardzo dziwne osłabienie jak ja. Wtedy zaczęłam się zastanawiać o co chodzi, bo nie wszyscy mieli takie odczucia.

      Usuń
    3. [Magdalena P] Mała Iskro, ja również od kilku dni odczuwam taki dziwny spadek formy, trudności w funkcjonowaniu, wiele osób również to mi mówiło. Zastanowiło mnie to...na moje "przeczucie" jest dane ludziom cierpienie, krzyż. Przecież czerwiec(do lipca) ma być miesiącem oczyszczenia dla Polski i Polaków...

      Usuń
    4. Mam od jakiegoś czasu takie same odczucia a myślę że na razie wypróbowuja na nas i myślę że to zwiększenie zarazy ma z tym coś wspólnego.Mysle ze Pan Jezus nasz Król nie pozwoli na rozszerzenie sieci 5G od lipca.To tylko takie przypuszczenia ☺
      Z Panem Bogiem! Justyna B.

      Usuń
    5. Przyszło mi jeszcze do łba, że mogą to być ewentualne skutki przyspieszenia czasu... Ale ból oczu podobno jest przy 5G, to nie wiem.

      Usuń
  2. +JMJ

    Drogi Jerzy dziękując za komentarz przypominam o regulaminie o którym było już Tobie przypominane.
    Otóż przynajmniej pierwszy komentarz musi dotyczyć ściśle Bożego Przekazu, który jest zamieszczony czyli otrzymanego przeze mnie. Przynajmniej jeden. Nie nawet tego co ja zamieszczę pod Orędziem ( jeśli zamieszczę) tylko samego przekazu.

    Dopiero gdy taki jest (przynajmniej jeden, ale to minimum. Oczywiście zależy od przekazu. Czasami jest więcej rzeczy do których może się czytelnik odnieść, jak w poprzednim, czasami trochę mniej. Ale zawsze przynajmniej jeden komentarz) i widzimy go zamieszczony to dajemy swój, który się nie odnosi wprost do Orędzia.

    OdpowiedzUsuń
  3. PiS chce za wszelką cenę chce przeprowadzić teraz wybory. Im dłużej to będzie trwało tym gorzej. Już raz przegapili sprawę w maju. Gdyby zrobili wybory w maju mieliby już prezydenta. Będą łżeć ile wlezie. Grunt im się pali pod nogami. Tylko olbrzymi pomór może im pokrzyżować plany. Kilku tysięcy zgonów dziennie nie zdołają zataić.

    OdpowiedzUsuń
  4. (Gina)Te judaszowe plemię rządzące Polską jedno by coś nauczyło gdyby wszyscy zapadli na to corona to może wreszcie napoleon z tylnej kanapy by się przeląkł, że i jego palec BOŻY może dotknąć i wreszcie zająłby się kolejnym kotem przestał trząść naszą kochaną Ojczyzną.A długopis zakończyłby rajd po Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jo ni wiem, jo nie wiem! Ale ten czas ja od jakiegoś czasu bardzo odczuwam. Kiedyś jak wstawałam rano to pół godziny spoko mi wystarczało by ogarnąć się do pracy, i na luzie się ogarniałam. A teraz? Teraz jak wstaję tak samo to i wyjdę z łóżka to już 10 minut uciekło... Nie wyrabiam się do pracy, a wcześniej wstać też mi się nie chce. Żebym się wyrobiła jak kiedyś musiałabym wstawać co najmniej godzinę wcześniej. W pracy też mi czas ucieka. Ledwo przyjdę a tu już 9:00. Po pracy nieco wolniej mi czas płynie, ale rano to jest jakaś masakra.

    Ciekawe czy jak Bóg przyspieszył czas to czy ludzie też szybciej się starzeją :D

    Co do cen owoców to się zgadzam. Prawie koniec czerwca a truskawki nadal po ok 8 zł... Ostatnio to w ogóle ceny poszły sporo do góry jak zaczęła się ta pandemia.

    Wypłacajcie ludzie kasę w kont, bo nie wiadomo co będzie za niedługi czas. W każdej chwili cyfrowo mogą nam zablokować konta, w nocy, w dzień, w tej chwili. Rano wstaniesz i kasy już nie odzyskasz. Z tym też się wiąże byście nie zakładali kont oszczędnościowych - w tych czasach jest to zbędne i bardzo ryzykowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. [Konrad]
    To ma wymiar wielowątowy, chcą ośmieszyć proroków Bożych, znają ich treść, dobry moment aby ludziom zgasić ducha, inaczej zaczęliby interesować się Cyprianem, Grzegorzem, Anną od Jezusa, DMJPII. Po drugie zauważyli że nasza gospodarka po ciosie stanęła na nogi boli ale stoi więc przyjdzie kolejny cios. Co można zrobić kiedy nadejdzie lawina zachorowań i zgonów, logiczne trzeba przerwać łańcuch zakażeń....
    Na Węgrzech już mają po kłopocie ostatnie dni to ponoć 1 osoba zarażona na dobę, a u nas w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  7. [Magdalena P] Panie Krzysztofie, ja sądziłam, że ten brak wielkiej ilości zgonów to z powodu Oktawy Bożego Ciała oraz dzisiejszego i jutrzejszego święta. Już ograniczenie procesji w Boże Ciało okroiło Łaski od Boga- było w przekazach. Gdyby wskutek zgonów wróciły obostrzenia- bo tak ma być, to ludzie nie uczestniczyliby we Mszach sw, procesjach, co uchybiłoby znowu chwale Boskiej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podejrzewam, że ostro się zacznie w okolicach wyborów... Bo to aż dziwne, że tyle ludzi miało umrzeć w czerwcu a tu prawnie nie słuchać o tym. Jak wcześniej zawyżali zgony i zachorowania tak teraz zaniżają.

      Usuń
  8. [Ludwik Błaszczak] Pokój i Dobro! Też tak przeczuwam,że apogeum zgonów nastąpi od tego poniedziałku, po Uroczystości Najśw.Serca Jezusowego i Niep.Serca Maryi.Wezwanie Pana Boga do modlitwy różańcem tajemnicami Chwalebnymi w dniu Św.Jana Chrzciciela ,to dla nas przywilej tak jak pełne uczestnictwo we Mszy Świętej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. [PAULINA] Kochani u Anny od Jezusa jest nowe oredzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie traćcie Ducha! Nie przejmujcie się tym, że nie wiele możecie! Ufajcie Bogu wbrew doświadczeniu,obserwacji i logice! Pan Bóg zna wszystkie nasze słabości, trudności, ograniczenia i wszystkiemu zaradzi wg Świętej Woli. Róbmy co do nas należy - począwszy od codziennych małych rzeczy - coraz lepiej, dokładniej i z miłością. BÓG MOŻE WSZYSTKO i dla naszych marnych zasług (żebyśmy nie musieli z pustymi rękoma stawać przed Jego Bożym Trybunałem) wystawi nas na PRÓBĘ, którą będziemy mogli przejść zwycięsko.
    JEZU TYLKO TOBIE UFAM!!! ZWŁASZCZA WTEDY, GDY MAM POCZUCIE, ŻE NIE OGARNIAM TEMPA, SENSU I ZWIĄZKÓW PRZEMIAN, KTÓRE DZIEJĄ SIĘ NA MOICH OCZACH.
    BÓG, PONIEWAŻ JEST KOCHAJĄCYM OJCEM, PRZEPROWADZI NAS PRZEZ CZAS APOKALIPSY DO RADOŚCI BOŻEJ SUCHĄ NOGA. NASZA NIEWIEDZA SPROWADZA SIĘ DZIŚ DO TEGO, ŻE NIE WIEMY, CZY IDZIEMY DO WIECZNOŚCI W GÓRZE, CZY DO NOWEGO JERUZALEM. ALE NIC I NIKT NIE JEST JUŻ NAS W STANIE WYRWAĆ Z JEGO RAMION.
    Jest nowe orędzie u Anny od Jezusa

    OdpowiedzUsuń
  11. [Leszek]
    Jest nowe orędzie Anny do Jezusa
    https://anna-od-jezusa.pl.tl/Czerwiec-%232.htm

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda dusza na całym świecie będzie zabrana do Nieba. I także ta co nie wierzy i myśli, że Boga nie ma.

    Słowo Boga u Anny od Jezusa Mówiłem wam modlitwa św Gertrudy ratując milon dusz teraz chce żebyście odmawiali Egzorcyzm
    http://www.mocmodlitwy.info.pl/narodowy_egzorcyzm.html
    Oraz modlitwę do aniołów
    http://www.mocmodlitwy.info.pl/krucjata_anielska.html
    To nie ja składam obietnice tylko Bóg i on ich dotrzymuje proszę pomóc mi w tych modlitwach które podałem co najmniej raz dziennie

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezależni dziennikarze już widzą że coś śmierdzi z tymi wyborami i koronawirusem. Choć pewnie bloga nie czytają. https://youtu.be/NXNRuBeG4_g

    OdpowiedzUsuń
  14. [Konrad]
    No czyli jasne jest, że Rząd RP kłamie,jak nie było 1000 zgonów do 30 maja 2020 być może więcej jak 200 ale na pewno nie 1 tys. Tak teraz w szczycie epidemii w Polsce zamiast zakończyć łamać łańcuch zakażeń oni organizują pozorowane wybory i kampanię prezydencką, gospodarka euszyła, imprezy się rozkręcają. Tak załatwili ludzi i miesiąc wakacji i urlopu z głowy bo będa musieli wszystko raz jeszcze pozamykać a nawet nie wiadomo czy nie będzie wariantu włoskiego. W Lipcu=lato- ludzie zamykani w domach po prostu widać zło i celową robotę prawie katolickiego PiS-u.
    A ludzie nie PiSowi, a Panu Jezusowi powinni dziękować i Panu Bogu tylko za wariant łągodny czyli 400 tys zarażonych i 40 tys zmarłych. Wariant bolesny zakładał zrzut, rozpylenie "bomby biologicznej" z samolotów, na terenie RP i 3 miliony zmarłych oraz pewnie kilkanaście milionów zarażonych. Owe 400 tys zmarłych to obniżenie progu z punktu wyjścia o 60 procent, efekt modlitw do Pana Boga i Króla Polski Pana Jezusa Chrystusa.
    Brak Królowania Pana Jezusa w Polsce to 3 miliony ofiar zrzutu wirusa nad terytorium RP, co próbowali robić ale bezskutecznie. Dziękujcie naszemu Królowi Panu Jezusowi, bo dzisiaj populacja RP zmniejszyłaby się o 3 miliony ludzi,a bezrobocie pewnie liczone by było w milionach ludzi bez pracy. A to by był początek...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak z serca. Bardzo mi czasem brakuje takiego dopingu. " Usmiechnij się, zaufaj, Jestem z Tobą" i często czytajac te słowa do pana Cypriana, biorę je do siebie.
    A z tym cyrkiem wyborczym i planami zamknięcia nas w domach? Ufam ze nasze modlitwy sprawią, ze zamysły serc wielu wyjdą na jaw. Wtedy ludzie - mam nadzieję - wrócą do Boga. Ja ufam czasami wbrew nadzieji. JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.