UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 26 czerwca 2018

17 VI 2018 [Szatan] jest obecny gdzie jest Moja Matka i próbuje przeszkadzać. Jest zwłaszcza wtedy gdy pasterze są niechętni objawieniom. Wtedy wzrasta w siłę.

Niedziela,17 czerwca

Około dwunastej w nocy.
Pisz dziecko
Skoncentruj się przed snem na Mnie. Zawsze Ci czegoś brak. Brak gdy się dzień kończy.
Staraj się robić wszystko co potrzebne, co Ci zlecam a nie będziesz tego odczuwał, a przynajmniej w mniejszym stopniu, aż do czasu.
Odczuwanie takie jest niedobre, bo wprowadza niepokój a diabeł wykorzysta wszystko co wie, a jeśli nie wykorzysta to tylko po to aby uśpić. U Ciebie jednak przeszkadza gdy tylko może.

17.45
Pisz dziecko:)
- Cóż pisać Panie?
- Wiele mamy do pisania, dla Ciebie i dla innych.
- Cieszę się dziecko, że tu jesteś. Znalazłeś też miejsce, które szczególnie Ci odpowiada.
- Coś czuję Panie od tego kamienia, który pocałowałem na którym czy nad którym stał Św. Michał Archanioł.
- Pocałowałeś i przytuliłeś się do niego. Tak dziecko czujesz przede wszystkim dlatego, że się do niego przytuliłeś.
- Wtedy w Świnicach Warckich też czułem jak pieczęć na ustach od pocałowania relikwii, które siostra podała specjalnie dla mnie, choć o to nie zabiegałem. Było o tym, że to mnie oczyści z wielu rzeczy, ale zarobiłem dodatkowe dwa lata czyśćca.
- Mogło to, dziecko, skończyć się gorzej. Wszyscy o Ciebie walczymy, o każdego, ale Ty jesteś szczególnie zagrożony z dwóch powodów tego, że otrzymujesz przekazy i jest to w czasach ostatnich, zaś one wykraczają poza to co zwykle mówię moim synom i córkom. I z tego powodu, że jesteś bardziej skłonny do złego niż przeciętny człowiek, Polak, inteligent, co wielokrotnie przypominałem. Dlatego potrzebujesz więcej pomocy.
- Dziękuję Panie Jezu.
Ale to przykre jednak, że jestem bardziej skłonny do złego.
-:)

Pisz dziecko.
- Tak słodki Jezu.
- O co chcesz zapytać dziecko?
- Przeciwnicy Garabandal podkreślają, przeciwstawiając Garabandal Fatimie, że fatimskie objawienie zdarzyło się w dzień i w czasie gdy dzieci pobożnie odmawiały różaniec, a tu w nocy gdy dziewczynki chciały kraść jabłka.
- Bóg jest Panem dnia i nocy.
Popatrz Łaska, którą ci dałem zaczęła się od tego, że stanąłeś w miejscu (domniemanej) mocy gdzie jest najbliżej czakramu na Wawelu i chciałeś wiedzieć co robić dalej. Nie czułeś jednak nic. Potem miałeś drobny wypadek, ale lekarz nieoczekiwanie miał z tym duży problem, aż ustąpił nagle gdy wybiła godzina Miłosierdzia < 15- ta. C. P.>. Od tej pory zbliżałeś się bardziej do Mnie i następnego dnia w czasie podróży powrotnej w pociągu i potem coraz bardziej aż ofiarowałeś mi się co było omówione zwłaszcza na początku przekazów w październiku.

Pobożność zanika w społeczeństwach. Inaczej było jeszcze w czasach Fatimy inaczej później i teraz. Pobożność zaś dziewczynek z Garabandal była większa niż pobożność dziewcząt i chłopców z Medjugorje.
O obecność szatana oskarżano też Medjugorje. Tak, jest obecny gdzie jest Moja Matka i próbuje przeszkadzać. Jest zwłaszcza wtedy gdy pasterze są niechętni objawieniom. Wtedy wzrasta w siłę. Podobnie było i w Oławie. I ponieważ wasz kraj jest narodem wybranym udało się utrącić te objawienia. I popadają coraz bardziej w zapomnienie. Uczynili to Ci ludzie Kościoła, którzy służą dwóm panom. Taki, pozwoliłem Ci w tej sprawie. Gdybyś dodzwonił się do Radia Maryja powiesz krótko (nim Cię wyłączą) i bardzo ostro w tej sprawie. Wielu się oburzy, ale do innych dotrze w ten sposób bardziej.
- Jak niektórzy skojarzą to „moje wystąpienie” ze mną mogą powiedzieć, że prorok nie mógł w ten sposób powiedzieć a do tego dostał pozwolenie od Ciebie Panie.
- A jednak dostałeś pozwolenie.
- Uff, Panie Jezu.
Ale jakby się zmieniła moja natura to bym tak nie powiedział.
- Ojciec Pio też nie przebierał w słowach. Powiedz dziecko jak określał nieraz szatana, który go fizycznie maltretował.
- „Bydlak”.
Ty jesteś Panie Jezu ponad wszystkim.
- Uniżam się do was we wszystkim. Ojciec Pio tak mówił bo mu pozwalałem. Miał powód rzecz jasna, lecz gdyby wiedział, że takie określenia Mnie ranią to by nie mówił.
Mówiłem o najwyższych dostojnikach Izraela: groby pobielane i że są z ojca diabła a o Herodzie lis.
Czyż skoro ja mówiłem nie może ktoś powiedzieć o władcy w ten sposób a o dostojnikach Kościoła „groby pobielane” gdy jest tego powód? Lecz określenie „groby pobielane” nie dociera dzisiaj do ludzi, lub „ z ojca diabła jesteście”.
Wtedy to było bardzo obraźliwe. Dzisiaj w waszym zwulgaryzowanym języku nie ma takiej mocy dla ucha słuchającego.
- A jak się mam przedstawić jeśli się dodzwonię?
- Po prostu przedstawisz się z imienia tak jak zwykle przedstawiają się słuchacze Radia Maryja.
Idź dziecko odmawiać różaniec na górze różańca.
- Tak Panie Jezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.