UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 7 czerwca 2018

3 VI 2018 cz. 2

- Żebym mógł, Panie Jezu ucałować Twoje stopy na znak miłości i pokoju.
- Czynisz to duchowo, a realnie? Mówiłem już o tym. Nie jesteś dość czysty bym Ci się objawił. Dlatego stać się to teraz, ni za rok ( jeszcze :) nie może. Ale gdy będziesz czysty, przyjdę.
- Cóż mam czynić, Panie, wobec Twojej, tak wielkiej Łaski.
- Kochaj, dziecko, kochaj.
- Panie, ja nikogo nie kocham bardzo. Także siebie, nikogo bardzo na tym świecie.
- A jednak mnie kochaj bardzo.
- Panie, dziękuję ci za Twoją łaskawość. Bałem się, że nie przyjdziesz tak do mnie, nawet po tym wyjeździe, który nazwałeś rodzajem rekolekcji, nawet po jego końcu, a nawet przede wszystkim nie będę się bardzo starał, a Ty nie przyjdziesz w dawnej łaskawości, a przyszedłeś ledwo siedzę trochę na tej plaży po przyjeździe i tyle jeszcze, że odmówiłem sobie trochę pokarmu dziś i teraz odmówiłem przegryzienia czegoś, ale to jest nic to tyle co nic.
- Wiem jakim jesteś słabeuszem, dziecko. Nie chcę abyś upadał. Cierpisz. Cierpisz dlatego, że nadużyłeś mojej dobroci. To prawdziwe cierpienie, lecz są w Tobie zalążki zła, mógłbyś tupnąć nogą i powiedzieć: „ W takim razie odchodzę”. Czyż mogę na to pozwolić? Stracić Cię? Zatem moja droga wobec Ciebie nadal jest lekka, choć z wymaganiami, które muszą być.

(mała pauza)
- Panie, chciałbym okupić krwią. Tak jak Ty obiecałeś umrzeć dla Ciebie.
- Wiem dziecko, że to szczere. Tak, wtedy zgładzisz swoje winy wobec Mnie i każdy z czytających w sposób piękny by je zgładził, gdyby męczeńsko mógł dla Mnie umrzeć. Lecz nie przyśpieszę tego dla Ciebie choćby dlatego, że byłoby to nieuczciwe. Gdyby w Twoim sercu była wielka chęć nie grzeszenia nigdy i bycia podobnym do Mnie wtedy byłoby to uczciwe. Jeśli tego nie byłoby wtedy śmierć Twoja męczeńska dla Mnie byłaby nieuczciwa z Mojej strony wobec Ciebie i wobec innych, a czyż ja mógłbym być nieuczciwy. Daję wolność człowiekowi, wolność grzeszenia i pragnienia grzechu. Daję wolność.
- Tak Panie Jezu sprawiedliwy, miłosierny i najsłodszy.
- Sprawiedliwy pisz na końcu. Przyjdę jako Sędzia Sprawiedliwy.

Gdybym Cię potraktował tylko sprawiedliwie. O mój synu!
- Jezu bądź miłościw Mnie grzesznemu.
- Muszę rozgrzać Twoje serce, dziecko.
- Dlaczego jest takie, Panie, zimne?
- Są w nim pokłady ciepła, ale też miejsca zimne, a także obolałe.
- Czyż nie powinno być cieplejsze teraz? Ale uczynię jeszcze więcej.


- Dobrze, dziecko podoba mi się, że chcesz dziś zrezygnować z obiadu. Zjedz go jednak.
- A nie mogę, Panie Jezu, zrezygnować?
- Zjedz jednakże.
- Panie Jezu.
Jezu kocham Cię.
Jezu przepraszam Cię.
Jezu wielbię Cię.
Jezu dziękuję Ci.

15. 12

Adoruj Mnie.
- Tak, Panie Jezu.

20.43
Zapisz dziecko

Zostaniesz jeszcze jeden dzień. W ten sposób będzie to trzy dni rekolekcji bez podróży. Potem wrócisz do domu. Po to aby jechać, lecieć do Garabandal.
- Chwała Tobie Chryste.
- Dziękuję Panie Jezu.


23.10
Zapisz dziecko.
Tak, trzeba walczyć. Gdy po niedyspozycji chcesz znowu wdrożyć się w potrzebną ilość modlitwy, lub nawet modlić się więcej, szatan będzie przeszkadzał szczególnie. Jak już do ciebie i przez Ciebie mówiłem: Jest z każdym dniem mocniejszy. Zatem musisz być pilnym (Moim) uczniem i pilnie odrabiać lekcje, bo wystarczy trochę się opuścić... zostaniesz z dwójami mój synu. Powtarzania zaś klasy nie ma.
- Tak Panie. Chwała Tobie Chryste.
- Jeszcze Ci wiele brakuje. Musisz wzmocnić swoją wolę. Silniejsza była u Ciebie gdy miałeś lat dwadzieścia i parę i nawet naście.
- Jak to uczynić Panie?
- Podawałem Ci recepty a są proste. Wszystko jest w tych przekazach.
- Tak Panie.
- Zatem czytaj.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)
........................................................................

Jest prośba o to aby każdy z czytelników dobrej woli odmówił krótką modlitwę ( jeśli chce i może, to dłuższą) wynagradzającą Panu Jezusowi za za to co Pana Jezusa raniło i nie podobało mu się ze strony otrzymującego te przekazy od początku ich otrzymywania. Myślę, że należy tak uczynić a to będzie dobre i dla samych przekazów. C. P.

1 komentarz:

  1. Ave Marija gratia plena....
    Ave Marija gratia plena...
    Ave Marija gratia plena...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.