UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 27 czerwca 2018

18, 19 VI 2018

18 czerwca 2018

Poniedziałek 12.40
Zapisz dziecko

Przecież znasz ten stan. Gdy odrzucasz pokusę przechodzi to na inne złe stany. O wszystko musisz się modlić i starać się. Idź dziecko jednak na spacer to Ci dobrze zrobi.
- Dobrze Panie Jezu.

14. 35

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Jesteś specyficzną jednostką moje dziecko, że moce natury działają na Ciebie erotycznie. Lecz staraj się o tym zapomnieć. Gdy będzie niewiasta Tobie poślubiona wówczas możecie dać sobie tę radość, bacząc jednakże aby nie dać widzieć waszego zjednoczenia postronnym osobom:).
- Tak Panie Jezu:)
(pauza na jedzenie)
- Wszystko Ci daję co potrzebne dla ciała i dla ducha.
Oto masz rzekę górską do której zszedłeś, duży płaski głaz na wodzie na którym możesz jeść, pisać, a nawet się położyć.
- Tak właśnie jest Panie Jezu. Dziękuję.

- Tęsknisz za nową rzeczywistością dziecko...
- Tak Panie trochę tęsknię.
- Wszystko trochę dziecko:)

....................................................................
Wtorek, 19 czerwca

11.03

Pisz dziecko

- Pobyt Twój tutaj dobiega końca.
Byłeś w Garabandal trzy dni i spędziłeś pozostałe dni (poza mniejszą częścią jednego dnia) nad morzem. Jesteś zadowolony dziecko?
- Jestem zadowolony Panie.
- Dziękuj mi zatem i tym wszystkim ludziom dzięki, którym tu jesteś.
- Tak Panie Jezu dziękuję ja im i jestem coraz bardziej wdzięczny.
- To dobrze dziecko. W ten sposób jesteś bardziej gotowy do przyjścia daru jaki Ci obiecałem, tego, że ktoś podaruje Ci nowy dom z ogrodem.
- Trudno to Panie Jezu sobie po ludzku wyobrazić.
- Po ludzku trudno lecz Pan Bóg może wszystko.
- Nie zasłużyłem przecież na to.
- Tak dziecko lecz czy inni zasłużyli? Jak mówiłem gdybym Ci nie zablokował kariery filmowej taki dom byś wybudował i to z naddatkiem choć nie jesteś oszczędny.
- Całuję Twoje przebity stopy Panie.
- Zebrały Ci się łzy, że jednak tę karierę filmową Ci zablokowałem. Płacz dziecko nad swoimi grzechami. Wiem, że kochasz film i jeszcze niedawno wyrzekłbyś się wszystkiego by takie filmy kręcić (pełnometrażowe filmy fabularne z pełnym budżetem).
Myślałeś dziecko, że jak zechcesz kręcić filmy etyczne to Ci to dam? A równocześnie grzeszyć z aktorkami. Bóg nie chce takich prezentów, dziecko.
:)
Oddam Ci to w wieczności dziecko ten brak spowodowany tym, że nie tworzyłeś ruchomych obrazów.
- Wiem to Panie.
- Ale możesz też trafić do piekła.
- To też wiem Panie.
- Każdy może, ale Ty bardziej niż wielu.
- Tak Panie Jezu wiem to.
- Musisz dziecko uważać, dużo się modlić i nieustannie mnie przywoływać. Jeśli będziesz pracował nie będziesz mógł się tyle modlić i adorować Mnie. Zatem korzystaj z tego.

32 komentarze:

  1. Nie wiem czy byl poruszony ten temat, ale na youtube jest kanal "krolewska tv". Osoba, ktora go prowadzi, takze zgadza sie z niebocentryzmem, ale mowi negatywnie np. o chrzcie lub Pismie Swietym. Jego merytoryka wydaje sie byc dziwna, niepoukladana, ale intrygujaca. Mam wrazenie, ze miesza prawde z klamstwem. Co Pan o tym sadzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pozwolę sobie przedstawić moje zdanie ponieważ także obejrzałem kilka filmów owego Pana na temat niebocentryzmu, rzeczywiście interesujące,zresztą jako ciekawostkę powiem iż nim Pan Jezus tutaj przez otrzymującego przekazy objawił ów niebocentryzm jakiś czas wcześniej oglądałem właśnie tam tą teorię. Przyznam się iż dla mnie to była ostatnia z możliwych, owszem kulę lecz pustą w środku a my na zewnątrz było dla mnie najbliższa :) a to tak na marginesie. Natomiast sama osoba prowadząca ów kanał jak w jednym z filmów mówi o sobie iż 20 lat był świadkiem jechowym to dla mnie wygląda to tak jakby wpadł z deszczu pod rynne jeśli idzie o Boga , Prawdę, taki jest mój odbiór.

      Usuń
  2. +JMJ
    Tak to też jest problem dla mnie.
    Cóż na to poradzę. Cóż poradzę na to, że gorący katolicy nie są na czele tych co zajmują się NWO, chemtrails, starożytną Lechią i innymi.
    Bardzo często są to osoby sceptyczne wobec chrześcijaństwa albo mieszające opierające się na tym co im się widzi, albo wręcz atakujące.

    I cóż zrobić . Jeśli dana osoba przedstawia wiedzę na dany temat największą. Pan Jezus nie boi się błędu, nie boi się grzechu. Nie chce zapewne aby było tak abyśmy bali się wchodzić bo się zabrudzimy jak faryzeusze.
    W przypadku niebocentryzmu Pan Jezus chce abyśmy się oparli na tym. I tylko to wyciągali z wiedzy konkretnego człowieka. Zresztą Mariusz Szczytyński chyba atakuje samego Pana Jezusa. Ale w materiałach o niebocentryzmie chyba tego nie ma tylko innych materiałach, które publikuje.

    Wiedza o niebocentryzmie jest w Biblii chociaż rozrzucona. Na przykład księga Hioba. Cytuję z pamięci : "Uczyniłeś firmament twardy jak szkło.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do przeswietlenia sumien, jeszcze go nie bylo prawda? W sumie to wczoraj sie dowiedzialem, ze ma ono byc w tym roku... i ze w niedziele milosierdzia podobno, ale ten dzien dawno juz byl, a wydaje mi sie ze nic sie nie dzialo. No i chcialem jeszcze spytac o te rzekome przebiegunowanie ziemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unkown: Zapewne znasz ,także czytający przekazy szczególnie tutaj jest znany temat Ostrzeżenia czy z tych przekazów czy wielu innych. Chciałem jednak zwrócić uwagę na pytanie czy już było iż bedzie to zwrotny punkt, wyraźny dla każdego człowieka (nawet jak sie zaprze)oraz ludzkości i jak mówi Maryja w objawieniach dla Patricia Mundrof
      ... Nawet niewierzący będą wiedzieli, co muszą robić aby ich dusza była czysta przed Bogiem i była przygotowana na Mojego Syna Jezusa, na Jego drugie przyjście. Kiedy przyjdzie Ostrzeżenie wszyscy ludzie będą wiedzieli, że to co było przepowiedziane jest prawdą...
      Po czasie wielkiego Ostrzeżenia nastąpi wielki chaos na świecie, a czas nie będzie miał znaczenia...
      Życie, które dotąd prowadziliście normalnie zmieni się na zawsze...
      Środki informacji będą wszędzie pracowały normalnie, ale życie po Ostrzeżeniu zmieni się zupełnie.
      Sprawy będą się toczyły w wolniejszym tempie niż obecnie. Ludzie, będąc świadomi Ostrzeżenia i nadchodzących zdarzeń, będą bardziej roztropni w swoim działaniu i będą się tak pilnować, że życie będzie szło lepszą drogą...

      Jak widzimy zatem to nie będzie jakieś coś co może ujść nie zauważone. A wg także słów tutaj Pana Jezusa w każdej chwili obecnego czasu możliwe.

      https://docs.google.com/document/d/15HJj7FSnLy4_WKPH0iZln4FlsrkPjz0c2IZNFD15KdI/edit?hl=pl

      Usuń
  4. +
    To zależy gdzie było powiedziane. Nie ma u Boga tak raczej, ze na 100 procent i to jest niezmienne.
    nie nie działo się raczej, czy może na pewno.
    O przebiegunowaniu Ziemi z tych przekazach nie pamiętam by było. Ale jest w tylu przepowiedniach zgodnie i nie tylko , ze uważać je można raczej za dość pewne

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Papież Franciszek nie słucha Jezusa ... dramatyczne kazanie - ks.prof.Edward Staniek
    https://www.youtube.com/watch?v=mto7vTPXSH0

    OdpowiedzUsuń
  6. Dym Szatana spowija dusze większości kapłanów !
    https://www.youtube.com/watch?v=WihxhPoPNlc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałem ten film i tak jak kiedyś też tutaj podawał Pan film o okultyzmie, ofierze satanistycznej w Word Trade Center po obejrzeniu i tego filmu jestem w szoku . Dlaczego nie sądziłem w przypadku duchownych, Papieża iż tak daleko posunięto się w błędzie, wynika że świadomym błędzie w Watykanie. Jestem zszokowany że tak daleko to poszło ,tak samo jestem przerażony iż na szczytach władzy tak perfekcyjnie przywiązuje się uwagę do okultyzmu,jestem przerażony bo wydawało mi się że żyje w zrozumianym przeze mnie świecie gdzie wszystko jest tym czym się wydaje ,przerażony jestem knuciem wespół z szatanem (którego istnieniu zaprzecza generał zakonu Jezuitów)nowego porządku ,przerażony pragnieniem pokonania wraz z szatanem Boga. Naprawdę myślałem że żyję w prostym świecie a teraz widzę także dzięki tym przekazom iż odlicza się godziny by pozorny spokój (choć wiele zawirowań i teraz jest w świecie)który wydaje nam się iż trwać będzie niebawem skończy się by także wypełniła się Apokalipsa także rzeczywiście pomijana przez duchownych . Przerażony iż wydawałoby się iż jakieś czipowanie to raczej abstrakcja ,nie wiarygodne (o którym także tutaj mówi i pyta Pan Jezus nas polaków czy się damy zaczipować? )w świetle jednak tego wszystkiego co nam, mi odkrył także tutaj dzięki otrzymującego przekazy jest jak najbardziej realne i bliskie.
      Oczywiście moje przerażenie zamienia się w Bożym Miłosierdziu w ufność ,malutką lecz jednak ufność Bogu.

      Usuń
    2. Dziekuje za Pana komentarze. A co do tego calego zla, ktore dzieje sie na swiecie - Bog zwyciezy, a kto jest z nim nie ma sie czego bac. Wiadomo, straszne sa te wszystkie dzialania ludzi wspolpracujacych z szatanem, ale jak straszna bedzie sprawiedliwosc przygotowana dla nich? My powinnismy wybaczac im cale zlo jakie nam czynia. W ten sposob moze Bog bedzie wstanie lepiej nam pomoc.

      Usuń
  7. Aby za chwilę ks. Edward nie skończył jak o. Pelanowski .
    Trzeba się modlić za kapłanów jak zabiega o to Trójca Święta.

    OdpowiedzUsuń
  8. +JMJ
    Na szczęście w tej sytuacji nie jest zakonnikiem (zdaje się). Nie można mu więc tak łatwo zamknąć ust jak zakonnikowi. do tego ten tytuł profesora.
    A ten tytuł profesora dodatkowo ich boli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
    liczba to bowiem człowieka.
    A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć.

    kod ASCII:
    B E R G O G L I O
    66+69+82+71+79+71+76+73+79=
    sami policzcie
    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.

    OdpowiedzUsuń
  10. Abp Grzegorz Ryś o homilii ks. prof. Stańka na temat papieża Franciszka

    https://www.youtube.com/watch?v=aB5gslZLOnU

    Trzeba powiedzieć, w każdym razie takie jest moje zdanie, że mowa abp. Rysia jest mową z kręgu ludzi Gazety Wyborczej a przynajmniej nową nowomową nie różniącą się od mowy świeckich pseudointeligentów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wywiad z księdzem prof. dr hab. Edwardem Stańkiem styczeń 2016r.

    https://www.youtube.com/watch?v=NeLQ1XzQHg8

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomnę przy tej okazji, słów dotyczących papieża Franciszka wypowiedzianych przez Ks profesora Stańka orędzie Pana Jezusa dotyczące papieża Franciszka.
    Papież Franciszek przeinacza moją naukę
    https://www.youtube.com/watch?v=W8u_Dk0ZPBY

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak odróżnić prawdziwy Kościół od fałszywego

    https://www.youtube.com/watch?v=-KfxUw4d_Lw

    OdpowiedzUsuń
  14. O ZAGROŻENIACH PŁYNĄCYCH Z MODERNIZMU - ks. Grzegorz Śniadoch IBP - 16 lipca 2017 r.

    https://www.youtube.com/watch?v=INVo5ai1QE8

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem są przesłania dla świata, dla Kościoła dla Polaków. Większość jednak przekazów jest skierowana do otrzymującego je, jednakże i w tych wielu osób bardzo się odnajduje i im pomagają.
      Niektórzy lubią nadużywać słowa prawda. Już w Twoim podpisaniu się przyjacielu jest zadęcie, które nie wzbudza zaufania.
      Nie musisz czytać tych przekazów ani wierzyć, ze pochodzą od Pana Jezusa. Bacz jednak byś nie występował przeciw jego
      słowom.
      Oskarżąnie o herezje to poważny zarzut i bezpodstawne takie zarzuty, oczernianie mogą narazić Cię na sprawiedliwy i surowy osąd Boga. do tej pory nie było takiego zarzutu ze strony żadnej osoby kompetentnej. Jeśli któryś z dwóch kapłanów, którzy oceniali te przekazy powiedziałby, że widzi gdzieś herezję a drugi by to potwierdził zaprzestanę umieszczania tych przekazów co sam Pan powiedział na poczatku.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Jezus ode mnie nie oczekuje polemiki z napastliwymi osobami, które w dodatku operują ogolnikami.
      Zamieściłem dotycząca tego uwagę pod ostatnim przekazem.
      Zresztą każde zbyteczne, wymuszone ode mnie komentarze naruszają to czego Pan Jezus oczekuje ode mnie bo czasowo są kosztem tego.
      Zaś co do poszukiwania prawdy abstrahując od tych przekazów to przyjacielu daleko Ci do mnie bo szukałem jej i narażałem życie pisząc o
      Smoleńsku, ale i szukałem jej i szukam w innych sprawach.
      zatem nie smrodź więcej.

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, drogi autorze, mam pytanie odnośnie tatuaży, czy są złe? U mnie w pracy prawie każdy ma już jeden albo kilka. Słyszałam kiedyś że tatuaż jest symbolem niewolnika w wielu kulturach przed chrześcijańskich, ale też w Auschwitz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ
      Są złe. Mówi o tym dużo świaodomych księży.
      Sam się dziwię, ze tak może być w przypadku "niewinnego" tatuażu, ale tak jest. Ta furtka dla zła znacznie się w obecnym czasie poszerzyła i stała się bramą. O ile jeszcze dawniej nie był oto takim problemem to teraz wobec tego co się słyszy nikt nie świadomy nie powinien robić choć najmniejszego tatuażu. Łatwo zauważyć, że to jest promowane, choćby w propozycjach zmywalnych tatuaży dla dzieci. Być może nawet takie sprzedawane, zmywalne tatuaże są przed puszczeniem ich w obieg przeklinane.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.