UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 19 września 2018

17 IX 2018 cz 2 Pouczenia i upomnienia duszy/ To prawda, wysocy rangą jezuici mają wytauowanego na piersiach Behemota

- Sam wiesz, dziecko, co masz robić. Nie oczekuję od Ciebie niczego nadzwyczajnego ani ekstremalnej pokuty (głównie ze względu na Twój delikatny organizm), który teraz jest w gorszej formie niż przed przekazami.
- To może, Panie, powinienem zrezygnować?
- Nie dziecko, nie powinieneś. Ale możesz, masz wolną wolę. Natomiast jakbyś dalej chciał zaciągać winę (uczynkową, która jest wynikiem Twej woli) to lepiej zrezygnuj.

Wiesz dziecko jaki jestem. Nigdy nie miałeś fałszywego obrazu Chrystusa jako przebaczającego rodzaju automatu do przebaczania.
Ja kocham, czuję i cierpię. Gdybym przebaczał dla przebaczania byłbym Bogiem niedoskonałym a ludziom nie mógłbym dać radości ze sobą.
Czyż nie pamiętasz, nie pamiętacie, że bez odkupienia nie moglibyście być zbawieni. Jak więc wielka była to wina, że sam Bóg musiał za was umrzeć.
- A jakbym nie był na Twojej drodze, to znaczy nie zaproponowałbyś mi jej takiej, nie oddałbym Ci się niczego nie oczekując a tylko chcąc wypełniać Twoją wolę jaka by dla mnie nie była. To ile bym miał czyśćca?
- Mam nadzieję, dziecko, że nie chcesz być wyliczony jak faryzeusz, ale odpowiem Ci. Nie więcej niż trzydzieści.
<niezrozumiały sens zdania C.P>.
- Tak dziecko, odpowiadając na Twoją myśl. I wtedy miałbyś bardzo duże ulgi z powodu Twej miłości do dusz czyśćcowych. Ale wyrok jest wyrokiem. To trochę podobnie jak ktoś kto ma określoną ilość lat więzienia, ale wychodzi po połowie czasu i otrzymuje także ( na przykład) przepustki a czasem może być kara jeszcze bardziej złagodzona lub nastąpić abolicja.
- Czy Panie, jednak, Twoje przekazy nie będą skalane jeśli otrzymywać będzie je ktoś kto ma przed sobą czterdzieści lat czyśćca a miał trzy?
- Mnie nic nie kala. Nawet gdybyś był grzesznikiem o wiele większym i nawrócił się, żałował za grzechy, za wszystko co mi się w Tobie nie podoba to by żadne moje dary nie były skalane.
Jednak gdybyś przestał mi służyć nie otrzymywałbyś już darów, nie byłbyś na Mojej Drodze. Jak służysz mi i równocześnie ulegasz swojej słabości to jesteś na Mojej Drodze i zaciągasz winę.
Podobnie jezuita z wytatuowanym na piersiach Behemotem jeśli jest w zakonie nadal mi służy a równocześnie.. czyż trzeba dodawać komu? Jednak jego wina jest straszna. O wiele większa niż świeckiego masona, który oficjalnie walczy ze Mną.
Twoja wina to przy nim komar w stosunku do wieloryba. Ale jest. Jak sam widzisz.
- Więc to prawda, Panie Jezu, że mają wytatuowanego Behemota?
- Tak dziecko. Jak słyszałeś jednak tylko najwyżsi rangą jezuici.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

- Nie chcę Cie, dziecko, zostawić bez pokrzepienia. Ujmuj się bardzo za duszami czyśćcowymi. A szczególnie tymi, które jako główną winę, winy, mają podobne do Twoich. To Ci da bardzo dużo. W ten sposób będziesz też więcej kochał. Bo mało kochasz. Paradoksalnie i Ojczyznę i dusze czyśćcowe nawet mniej niż przed przekazami.
- Chwała Tobie Chryste.

14.50

Zapisz dziecko
- Co do samochodu. Tak, teraz jesteś trochę niezadowolony bo bez takiego samochodu, po przyjeździe nie można pojechać (prawie) nigdzie indziej.
Nie dostajesz też tutaj zieleniny na co teraz zwróciłeś uwagę i to Cię zirytowało.
( Może jest jednak w sklepie na górze:).
Dziecko, nie zdasz na prawo jazdy, ani za pierwszym, ani za drugim, ani za trzecim czy piątym nawet razem. Zatem szkoda na to czasu bo i tak Ci go brakuje.
Musisz korzystać z czyjejś uprzejmości, transportu publicznego i z taksówki gdy jest taka potrzeba.

20.12

Zapisz
- Dlaczego, dziecko, jesteś spięty a przede wszystkim rozdrażniony. To nie jest sposób na nic. Chcę byś się odprężył i odpoczął. Zatop się w mym sercu, udzielę Ci ze swej słodyczy.
Kochające serce może szybko wynagradzać za winę. Za Ciebie tylko oddałbym swe życie. I za każdego z osobna. Taka jest moja miłość. Zanurz się w niej.

Oddawaj mi swój organizm. I swoją słabość i różne niedyspozycje z niej wynikające. Nie musisz się tym martwić. Ja znam Ciebie i wiem co możesz. Nikt Ci nie stoi nad głową i nie każe tak a tak. Masz Mnie. Któż Ci cokolwiek zrobić może.
Przed czasem, gdy jesteś na Mojej Drodze nikt i nic Cię zabić nie może nawet gdyby ustawiono Cię przed plutonem egzekucyjnym. Strzelono do Ciebie z działa, podano truciznę, uderzono impulsem elektromagnetycznym, próbowano rozjechać samochodem, czy nasłać zbirów, lub płatnych zabójców.
O ile będziesz na Mojej Drodze jesteś "nieśmiertelny" dziecko aż przyjdzie twój czas w starości. Ciesz się tym. Pamiętaj o wszystkim co masz. Przepraszaj, pokutuj, ale ciesz się, raduj bo wielkie rzeczy czyni Ci Pan. Kochaj i czuj wzajemną słodycz miłości.
- Panie, kochać Cię potrafią kobiety..
- Ale mężczyźni też. Kochaj też bardziej Matkę Bożą to będziesz bardziej Mnie kochał.

21.43
- Jeśli się za nim wstawisz, pomogę.
Każdy kto walczy o prawdę jest mi miły.

Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

9 komentarzy:

  1. Krzychu, tyle razy ofiarowałem Ci pomoc, chcesz pojechać na większe zakupy czy na bazar, daj znać a podwiozę Cię. Masz mnie a ja Ciebie. My zaś razem mamy IHS. jm

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.przerazilam sie ale.nawet na tubie jest filmik jak jakis facet mowi o tym ze wysocy Jezusici maja wlasnie behemota na klacie..pisze nawet ze Jezusici mowia ze diabel.to.wymysl wyobrazni ..nie wiem po co im to czyli co Papiez Franciszek tez ma.wytatuowane ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłem ciekawą stronę niebocentryzmie.
    Polecam.
    Roman
    http://matryks.blogspot.com/2009/07/swiat-do-gory-nogami-teoria.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autor tej strony słyszy, że biją dzwony, ale nie wie, w którym Kościele, żal...Nie przemyślał wielu spraw.

      Usuń
  4. +
    Witajcie☺
    Nie na temat, mimo to tu napiszę.
    Z tych Przekazów wiemy, że Pan Jezus Chrystus jako Człowiek miał geny tylko po Mamie. Przodkiem Maryi jest Iz z Gietrzwałdu. Kilka dni temu natrafiłam na fragment książki, której autorzy podali, że Pan Jezus Chrystus miał grupę krwi AB Rh minus. Czy mają rację? Ktoś z Was coś wie na ten temat?
    Anna
    +

    OdpowiedzUsuń
  5. Badania nawróconego pana prof Treppy potwierdzają grupę AB
    http://www.duchprawdy.com/krew_na_hostii_w_sokolce.htm

    OdpowiedzUsuń
  6. +
    Tak, cuda, Całun Turyński, inne potwierdzają teoretycznie AB, ale minus to jest nowość, dlatego pytam.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam odp.na wczorajsze pytanie:walka ze swoimi słabościami!!!!!!!To cały Jan od Krzyża.Mówił,że w życiu trzeba wybierać to,co niewygodne dla danej osoby,np.czego się nie lubi...

    OdpowiedzUsuń
  8. ✝️
    Fala imigrantów zalewa Polskę

    https://wolna-polska.pl/wiadomosci/fala-imigrantow-zalewa-polske-2018-09

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.