UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 24 marca 2020

24 III cz. 2




Poprzednie, dzisiejsze Orędzie

Wtorek, 24 marca cz 2

19.05

Zapisz
- Dobrze dziecko, pozwalam Ci rzucić klątwę na premiera Morawieckiego. Klątwa będzie zdjęta dopiero gdy wycofa się z tego ograniczenia ludzkiej wolności.
Mówię: Non, possumus. I wy biskupi to powiedzcie.
A Ty, dziecko, mój proroku masz ode mnie tę władzę klątwy.
Klątwa rzucona przez Ciebie będzie miała moc kościelną, tak jakby to uczynił pasterz Kościoła.
- Jeśli tak Panie uważasz, ale ja jestem nędzą.
- Jesteś nędzą, dziecko, ale Mocą Chrystusa możesz wszystko, także góry przenosić.
Czyż nie masz dowodzić i być odpowiedzialny za wygubienie prawie dziesięciu milionów kobiet i dzieci na Ukrainie?
Klątwa więc jest to o wiele mniej.
Rzucisz tę klątwę w osobnym wpisie.
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste, nasz Panie i Królu w szczególny sposób od 20 lutego tego roku.

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

75 komentarzy:

  1. Właśnie wróciłem z Mszy. Proboszcz powiedział, że od jutra we Mszy mogą uczestniczyć tylko te osoby co zamówiły intencje reszta nie zostanie wpuszczona, ale przynajmniej będzie w tym czasie wystawiony Najświętszy Sakrament i będzie można Pana Jezusa odwiedzić

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludwik Błaszczak
    BĄDŹ WOLA TWOJA PANIE JEZU, KRÓLU POLSKI! PRZYMNÓŻ nam WIARY!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże dopomusz nam abyśmy mogli do domu Bożego mogli chodzić. Boże usłysz nasze wołanie.
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Jezu, dzięki, bo właśnie i ja poczułam takie wzburzenie krwi na tę sytuację, że też mi przez myśl szły wołania o sprawiedliwość Bożą! Dzięki, że nasz prorok dostał tę łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  5. 20/2/2020 RADOSC24 marca 2020 20:16

    Wierze,UFAM,KOCHAM.

    CHRYSTUS, KRÓLEM 20/2/2020,

    DZIEKUJE DZIEKUJE DZIEKUJE

    OdpowiedzUsuń
  6. W jaki sposób dowodzić i być odpowiedzialny za Ukraińców , nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę poczytać wcześniejsze wpisy dotyczące ukrainców.
      Koniecznie podpis pod postem lub zmiana konta z "unknown" na nick.
      Z Panem Bogiem.

      Usuń
  7. Przepraszam że tak trochę z innej beczki ale jak odnieślibyście się do Modlitwy Krucjaty 33 Pieczęć Boga Żywego? Odmawiam ją codziennie ale natrafiłam na wywiad z egzorcysta który nie zaleca się Nią modlić. Jestem totalnie skołowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Krzysztof]
      Pierwsze słyszę o takiej modlitwie, pierwsze słyszę żeby Bóg kiedykolwiek się odnosił do "pieczęci" - w apokalipsie ma ona bardziej wymiar "symboliczny" w sensie pieczęć Boga "zstąpi" na wszystkich przeznaczonych do zbawienia, czyli na wyspowiadanych, żyjących sakramentami, unikających grzechów lub pokutujących za nie itp. Jeśli mogę coś doradzić, to proszę popracować nad taką bardziej osobistą i intymną relację z Panem Bogiem nie na zasadzie szukania jakiejś "cudownej modlitwy na wszystko" - nie ma takiej modlitwy, wszystko dzieje się Wolą Bożą i nie należy uciekać od tej Woli, ani nie należy tworzyć własnej. Reasumując, jeśli są jakieś poważne wątpliwości to najlepiej zostawić i znaleźć inną modlitwę i niczym się nie przejmować. Najlepiej polecam te tradycyjne Różaniec, Koronka do Miłosierdzia - w nich Pan Bóg i Matka Boża bardzo pięknie działają i czynią wielkie cuda i łaski. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. + DMJ

      Domy Modlitwy JP II czyli miejsce gdzie m. in. umieszczane są związane Orędzia przekazywane przez M. Michalinę od Apokalipsy przesłały mi 21 marca komentarz do tego. Także dlatego, że są tam podkreślenia kolorową czcionką chciałem dać pod Orędziem, no ale niestety dużo się dzieje..(: i tutaj, przynajmniej na razie.

      ....................




      Unknown21 marca 2020 13:41

      Katarzyna
      Niech będzie Pochwalony Jezus Chrystus Król i Maryja Zawsze Dziewica.
      Proszę bardzo o pomoc w rozeznaniu Modlitwy Krucjaty 33 Pieczęci Boga Żywego. Czy można modlić się nią czy jest szkodliwa? Księża nie popierają tej modlitwy. Odmówiłam ją dwa razy. Panie Cyprianie, bardzo proszę o podpowiedź. Mam mętlik w głowie. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.
      Bóg zapłać i szczęść Boże.

      Odpowiedź z DM św. JPII

      "Pieczęć Boga Żywego" jest częścią ponad 150 konkretnych intencji dotyczących współczesnego świata zredagowanych w formie krótkich modlitw podyktowanych przez Pana Jezusa Marii z Irlandii. Pan Jezus zapewnia, że odmówienie ich chociażby jeden raz, zapewni człowiekowi szersze spojrzenie i zrozumienie wielu spraw Bożych.
      Pieczęć ta w praktyce występuje w formie tekstowej, w formie graficznej i graficzno-tekstowej. Sprawą różnie komentowaną jest symbol graficzny "Pieczęci"/stworzony później jako dodatek/. Nadrzędną wartością jest tu sam tekst,w który wpleciony jest odnoszący się do Boga Ojca oraz Jego Syna fragment Koronki do Bożego Miłosierdzia. Tak jak w Koronce, Ojcu Przedwiecznemu/ Drogiemu Ojcu/ ofiarowywane jest ...Ciało i Krew, Dusza i Bóstwo najmilszego Syna Jego na przebłaganie za grzechy świata...

      Potwierdził to Pan Jezus do innej znanej mistyczki polskiej Ewy Rycielskiej w zacytowanych wyżej słowach: "Uwielbiajcie Boży Majestat przez modlitwy tej pieczęci". Sprawa więc nie w samej szacie graficznej, ale w treści.

      12 XI 2012 Mistyczka Ewa Rycielska”: Panie Jezu, proszę Cię daj mi odpowiedź: Czy ta pieczęć Boga Ojca jest prawdziwa, którą mamy w posiadanie [Pieczęć Boga Żywego]? Pan Jezus: tak – moje kochane owieczki. Bóg wam dał jeszcze jeden ratunek, aby ochronić cały świat przed zniszczeniem, przez plan organizacji zbrodniczej. Uwielbiajcie Boży Majestat przez modlitwy tej pieczęci.


      Modlitwa: „Pieczęć Boga Żywego”

      O Mój Boże, Mój kochający Ojcze, przyjmuję z miłością i wdzięcznością Twoją Boską Pieczęć Ochrony. Twoja Boskość obejmuje moje ciało i duszę na wieczność. Chylę się w pokornym dziękczynieniu i ofiaruję Ci moją głęboką miłość i wierność, mój ukochany Ojcze. Błagam Cię, chroń mnie i moich bliskich tą szczególną Pieczęcią. Ślubuję moim życiem służyć Ci na wieki. Kocham Cię, Drogi Ojcze. Pocieszam Cię w tych czasach, Drogi Ojcze. Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twojego na przebłaganie za grzechy świata i dla zbawienia wszystkich Twoich dzieci. Amen.

      www.domymodlitwyjp2.pl/ Orędzia - Ewa Rycielska oraz Orędzia - "Księga Prawdy"


      Usuń
    3. [Krzysztof]
      Nie jestem przekonany. Sam czytałem dziesiątki ostrzeżeń przed Marią od Bożego Miłosierdzie (Maria z Irlandii). Argumentowane było to tym że tylko Siostra Faustyna była odpowiedzialna z kult Bożego Miłosierdzie, wiec czemu Pan Jezus miał by coś dodawać i poprawiać sam po sobie. Poza tym ta iskra Bożego Miłosierdzia miała wyjść z Polski a nie z Iralndii i tego już się podważyć nie da.

      Może nie są fałszywe te orędzia ale jak coś to ja się kulturalnie odcinam o tego bo zwyczajnie nie korzystam. Poza tym nie da się korzystać z 10 źródeł jednocześnie bo idzie zwariować. Najlepiej wybrać jakąś jedną drogę i nią konsekwentnie podążać zamiast łapać 10 srok za ogon. Przynajmniej tak jest u mnie. Pozdrawiam u życzę miłego dnia. :)

      Usuń
    4. +JMj

      Ja nie przekonuję nikogo ani nie prezentuję tu swego zdania.
      Domy Modlitwy poprosiły mnie o wklejenie więc to robię.
      Uzupełnić mogę, że Boży kapłan , który czyta na bieżąco te Orędzia i ma różne Łaski popiera wspomniane Orędzia czym mnie zresztą swego czasu zaskoczył.
      To tyle.

      Usuń
    5. Witam,

      Na temat orędzi MBM już tu było kilka razy, np. komentarz z 19 grudnia 2019 00:32 pod linkiem

      https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2019/12/12-15-xii-2019-abp-marek-jedraszewski.html

      Trudno mi, z powodu ograniczeń czasowych, co jakiś czas pisać to samo więc odsyłam po powyższy adres.

      W skrócie zacytuje mój komentarz tam umieszczony: " ...Od kilku lat odmawiam prawie codziennie Modlitwy Krucjaty, oraz Różaniec i Koronkę do Bożego Miłosierdzia, które to modlitwy są częścią Modlitw Krucjaty. Ponadto noszę Pieczęć Boga Żywego jak również mam nią opieczętowany dom. Nic złego się nie dzieje. Wyraźnie odczuwam opiekę Boga Najwyższego i Jego Błogosławieństwo zarówno w zdrowiu, w finansach i najbliższej rodzinie. Śpię spokojnie i sumienie mi niczego nie wyrzuca z tego powodu."

      Resztę w razie zainteresowania proszę sobie odnaleźć.

      Pozdrowienie

      Hen???

      Usuń
    6. [Karolina]
      Zeby się wypowiadać na temat tych orędzi (Marii z Irlandii) trzeba je przedewszystkim przeczytać wszystkie , od początku do końca. Wtedy wszystkie te "argumenty" które próbują je zdyskredytować ,ewidentnie sa wyssane z palca. Przeczytałam je wszystkie jakieś 3 miesiące temu, nawrociłam się. Odmawiam codziennie modlitwę 33 , mam zawieszona też na ścianie. Bóg Ojciec nie mówi, że jest ona niezbędna do zbawienia ani nic z tych rzeczy. Moim zdaniem Bóg poprostu działa dziś na wiele sposobów żeby dotrzeć do większej ilości osób. Wszelkie objawienia Matki Bożej i orędzia na całym świecie jeśli sa od Boga to powodują nawrocenie serca
      i ogromną miłość do Zbawiciela Jezusa Chrystusa. Ta misja ,nie mogła się ostać bez ataku sił zła. Teraz atakują Najświętszy Sakrament ,kwestionują obecność Chrystusa w nim, i to duchowni! Więc czy cokolwiek może nas jeszcze zdziwić? Bo mnie już chyba nic.

      Usuń
    7. Mnie to też zaskoczyło. Wygląda na to, że przekazy są prawdziwe. Jednak co do samej grafiki tej pieczęci to odradzam, ktoś umieścił tam znaki masońskie. Modlitwę samą w sobie najwyraźniej można odmawiać.

      Usuń
  8. No, czyli czipy już niedługo...

    Ciekawe jakie skutki będzie miała ta klątwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorota
    Na kanale "wposludze" ukazał się nowy filmik.

    OdpowiedzUsuń
  10. +

    Koronawirus. Uczestnicy mszy w Koszalinie i Słupsku poszukiwani

    https://www.tvp.info/47259761/koronawirus-uczestnicy-mszy-w-koszalinie-i-slupsku-poszukiwani

    Bez komentarza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jawne prześladowanie Kościoła się zaczęło :/

      Co za czasy...

      Usuń
    2. Poszukiwani, ponieważ u jednego z wiernych, który brał udział we Mszy Świętej wykryto koronawirusa. Pozostali wierni są więc proszeni o kontakt z sanepidem.

      Usuń
    3. Czy można wierzyć we wszystko co podają? ??cały czas nami man
      ipulują 😕 Panie Jezu Królu Polski i wszechświata tylko Ty Panie Jesteś Prawdą Ciała Tobie Chryste!!!

      Usuń
    4. Pamiętajmy, że P. Jezus powiedział, że nie zarazimy się przyjmując Eucharystie z rąk Kapłana na klęcząco i do ust. Natomiast wspomniał o tym, żeby dezynfekować ławki, wodę święconą przynosić z domu i unikać przyjmowania Eucharystii z rąk szafarzy. To znaczy, że zarazić się możemy. Pamiętajmy o tym.
      Zgadzam się z "anonimowym" że to normalne działanie.
      Szczęść Boże.

      Usuń
    5. Co do wody swieconej Pan Jezus niedawno mówił ze jeśli ksiądz poświęci przy nas wodę to wtedy możemy być jej pewni,widocznie różnie to bywa

      Usuń
  11. Zanim chipy rfid, zapewne wcześniej światowa szczepiona na Koronawirusa, niezaszczepiony nie będzie mógł korzystać z przywilejów jak wyjazdy na urlop na przykład, tak jak dzisiaj niezaszczepione dziecko nie pójdzie do szkoły, przedszkola, żłobka
    Konrad

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie bez komentarza... Serce pęka!
    Podzielę się moim świadectwem. Ostatnio na portalu skomentowalam wpis mojej znajomej na temat zakazu przychodzenia na mszę świętą. Napisałam że bałam się idąc do kościoła ale gdy przyjęłam Eucharystię to zostałam umocniona! Moja szwagierka która jest lekarzem naskoczyła na mnie że szafarz zarażał ludzi ,że zakaz wychodzenia z domu! ja jej na to że zgadzam się bo tylko kapłan ma uświęcone dłonie i może podawać Pana Jezusa. na co ona publicznie mnie ośmieszyła... Ale wiem jak uczą lekarzy i jakie mają podejście do spraw duchowych!
    Kochani modlimy się bo jesteśmy szczęśliwi że Tak nas Bóg kocha że zechciał Polske wybrać na Nowe Jeruzalem

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak sobie myślę czy nie wystarcz modlitwa różańcowa? Ja też praktykuję modlitwy do Krwi Chrystusa c bo jestem członkiem Wspólnoty Krwi Chrystusa. Proszę mi odpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy unikać nawet pozoru złego, a tu o klątwach i mordowaniu, i to jeszcze jest jakby mocniej promowane... Po co to? Kiedy na dowód prawdziwości Bożego pochodzenia przekazów przeczytamy zapowiedź, a potem ujrzymy fakty? Czy z intronizacji nie ma żadnych zapisów zdjęć czy filmików? Panie Krzysztofie nasuwają się wątpliwości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz wątpliwości co do orędzi to po co je czytasz?
      Janek

      Usuń
    2. Jeśli masz jakieś wątpliwości to może nie czytaj tych orędzi.
      Janek

      Usuń
    3. Skoro masz wątpliwości to może nie czytaj TYCH ORĘDZI.
      Janek

      Usuń
  15. czyli od dziś:zniesione zostają ograniczenia dla katolików ograniczające liczbowo obecność w kościele podczas liturgii.

    Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, wprowadza następującą zmianę w przepisach odnoszących się do uczestnictwa we mszy Świętej:

    W rozdziale 2 po § 3 dodaje się § 3a w brzmieniu:

    W okresie od dnia 25 marca 2020 r. do dnia 11 kwietnia 2020 r. zakazuje się na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej przemieszczania się osób przebywających na tym obszarze, z wyjątkiem przemieszczania się danej osoby w celu: (…)
    4) sprawowania lub uczestniczenia w sprawowaniu kultu religijnego, w tym czynności lub obrzędów religijnych.

    Dalej, w § 7 w ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
    pkt 4, polegają na obowiązku zapewnienia, aby w trakcie sprawowania kultu religijnego, w tym czynności lub obrzędów religijnych, na danym terenie lub w danym obiekcie znajdowało się łącznie, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pomieszczeń, nie więcej niż:
    a) 50 osób, wliczając w to uczestników i osoby sprawujące kult religijny lub osoby zatrudnione przez zakład pogrzebowy w przypadku pogrzebu – w okresie od dnia 20 marca 2020 r. do dnia 24 marca 2020 r. oraz w okresie od dnia 12 kwietnia 2020 r. do odwołania
    b) 5 uczestników, oprócz osób sprawujących kult religijny lub osób zatrudnionych przez zakład pogrzebowy w przypadku pogrzebu – w okresie od dnia 25 marca 2020 r. do dnia 11 kwietnia 2020 r.”;https://tvn24.pl/najnowsze/fhhc9k-Rozporz%C4%85dzenie-Ministra-Zdrowia-z-24-marca-dotycz%C4%85ce-stanu-epidemii/rozporza%25CC%25A8dzenie.pdf

    OdpowiedzUsuń
  16. Pan Jezus widze nas zostawil ..nie wiemy co robic ..
    przynajmniej ja nie wiem..czy osc na msze czy zostac w domu ..przeciez zdechniemy w grzechach naszych jak tak bac sie bedziemy.
    Panie Cyprianie blagam co mamy robic.?.niech Jezus Krol powie cos powie
    ja sie juz pochorowalam.leze z goraczka za bardzo sie przejmuje, ze mszy nie ma ,ze do kosciol nas nie wpuszcza Maryjo ratuj..czy msza w necie to Bog przyjmie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Szanowana Pani,
      niech Pani nie rozpacza, wszystko jest w rękach Boga Najwyższego, nic się Wam nie stanie, niech Pani robi to co zwykle robiła, wróci do swoich obowiązków. Skąd ta rozpacz? Czy telewizor (oko szatana) ją nakręcił. Trzeba go wyłączyć a najlepiej wyrzucić. Jeśli nie dano nam wejść do Kościołów modlimy się w domu. Czas jest krótki, idzie kara na tych belzebubów z Sanhedrynu. To jest czas oczyszczenia aby na jaw wyszły zamysły serc wielu (Łk 2, 33-35).
      Pani ma robić to co może w granicach swoich możliwości a nie rozpaczać. Rozpacz to chleb powszedni w piekle. Przecież Najwyższy Pan nie będzie Cię - kochana Bernadetto - rozliczał ze spraw które są poza Twoją możliwością działania.

      To tyle na szybko

      Pozdrowienie

      Hen???

      Usuń
    2. [Kalina]

      Jak ma Pani gorączkę to proszę zostać w domu. Po co narażać siebie dzieci czy kogokolwiek. Jak Pani wyzdrowieje to może Pani iść pod kościół podczas Mszy Św. i przyjąć Eucharystię duchowo. Pani zrobi wszystko co możliwe....

      Usuń
    3. Niech Pani sie modli modlitwą O. Dolindo - Jezu Ty się tym zajmij. Sam mam wiele dni takiego doła sam napisałem do pewnego kapłana jeżeli chodzi o spowiedź z całego życia czy wogóle ją odbywać bo ja bardzo często się spowiadałem tylko non stop żyłem w tych samych grzechach tak na dobrą sprawę pewne grzechy odrzuciłem niedawno kilka tyg przed tym całym korona wirusem tylko dzięki Bogu i nowennie do Wenantego Katarzyńca. Też nie wiem czy mam robić czy nie robić czy wogóle się uda w tym całym zamieszaniu , jeszcze nie dostałem odpowiedzi ,też się martwię ,ale chcącemu i pracującemu nad sobą nie dzieje się krzywda tak mi się wydaje i Jezus nie da Pani umrzeć w grzechach ciężkich jeżeli będzie Pani go szukać i kochać niech Pani zaufa jego słowom z "Ty się tym zajmij" to jest trudne ja sam jeszcze tego nie potrafię, ale proszę próbować do skutku :)

      Usuń
  17. + JMJ

    Przypominam ,że komentarze nie mogą być anonimowe( reszta w regulaminie, który jest na stronie z Orędziami). Wedle regulaminu powinny być usunięte.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu Chryste Królu Polski ukochany ratuj bo giniemy!!!
    Zarządzenie arcybiskupa katowickiego odnośnie do sprawowania posługi duszpasterskiej i liturgicznej w najbliższych tygodniach.
    Mając na względzie najnowsze rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 marca br., kierując się pasterską troską o zachowanie zdrowia wiernych i celebransów, zarządzam aż do odwołania celebrowanie wszystkich Mszy św. i Triduum Paschalnego bez obecności wiernych. To samo dotyczy kaplic w klasztorach i domach zakonnych. Poza celebracjami kościoły pozostają otwarte jako miejsca na indywidualną modlitwę.
    https://archidiecezjakatowicka.pl/o-diecezji/aktualnosci/1192-sprawowanie-poslugi-duszpasterskiej-i-liturgicznej-w-najblizszym-czasie

    OdpowiedzUsuń
  19. To zarządzenie w oczywisty sposób uderza w Eucharystię. Skoro kościoły pozostają otwarte i można w nich się modlić, ale jedynie nie wolno odprawić Mszy Św. choćby dla paru osób, w bocznej kaplicy lub przy bocznym ołtarzu - to co tu jeszcze wyjaśniać. Kiedyś, to pismo arcybiskupa będzie mu boleśnie przypomniane. Nie na ziemi, to w Niebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na tym portalu (LINK PONIŻEJ) są sukcesywnie zamieszczane polskie tłumaczenia Orędzi od Matki Bożej, otrzymywanych przez wizjonerów w Trevignano Romano koło Rzymu. Mówią o najnowszych wydarzeniach, Matka Boża ostrzegała przed koronawirusem na długo przez jego pojawieniem się, teraz też daje wiele rad, otuchy, pojawia się też Pan Jezus ze Swymi przekazami dla wizjonerów. Warto się z nimi zapoznawać.

    https://www.ekspedyt.org/2020/03/22/najnowsze-oredzia-matki-bozej-z-trevignano-romano-marzec-2020-r/#comment-78895

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronie też są te orędzia. https://timeofcourageandlove.wordpress.com/

      Usuń
    2. Na tym portalu jest za dużo krytyki innych orędzi, znawcy wielcy tak jak w obronie tradycji i wiary.Juz mnie zniechęcli

      Usuń
    3. Leszek
      Pani Justyno B ,proszę się nie zniechęcać tak szybko, jakby świat dookoła tych orędzi i poza nimi musiał być monolitem. Nawet nasze rozmowy w najbliższej rodzinie mają najczęściej bardzo rozbudowany w formie emocjonalnej charakter, a tutaj jesteśmy "zbieraniną" przypadkowych osób o różnych temperamentach i osobowościach. Sam często się zastanawiałem, co ja tutaj robię, aby po przemyśleniu jednak powracać. Biorąc pod uwagę całe mnóstwo innych orędzi, które od przynajmniej 1.5 roku przygotowywały mnie do tego co się teraz dzieje /w szczególności Apokalipsa Św. Jana i przepowiednie chłopca zwanego "Aniołem Rosji"/, nic nie jest w stanie mnie zadziwić, a orędzia Pana Krzysztofa są jednak jak dla mnie nadzwyczaj wiarygodne, a zarazem dające nadzieję. A to, że inni Panią potrafią zirytować? No cóż, z pewnością nasze odczucia również dla innych mogą okazać się trudne do zaakceptowania, prawda? A jednak nikt tutaj nikomu nie zabrania się "uzewnętrznić". Życzę przemyśleń, ale przede wszystkim wierności swoim, bardzo osobistym przekonaniom, które jak sądzę są dla każdego z nas najlepsze i najważniejsze. I oby tak dalej było.

      Usuń
    4. Może inaczej: "Zjawiło się tu wielu ludzi krytykujących inne orędzia"
      Jak przypominał p. Cyprian przede wszystkim komentarze powinny dotyczyć orędzia, ale jak widać często wchodzą na inne tematy.
      Szczęść Boże!

      Usuń
    5. Ja bardzo przepraszam chodziło mi orędzia do których pan Marcin Michalski podał link i gdy zajrzałam i trafiłam na dyskusje podwarzajaca znane orędzia znanych mistykow i od razu wyszłam z tamtej strony.A przekazy P.Krzysztofa sa wspaniale Pan Jezus daje się poznać jako bardzo bliski człowiekowi i zarazem jako Bóg Wszechmogący którego drogi nie są naszymi drogami Król Chwały! !
      Bardzo lubię nasze komentarze i nie mogę się doczekać następnych! !!☺☺☺

      Usuń
    6. Rzeczywiście ja nie dopatrzyłem, że Pani komentarz odnosi się do tego powyżej. Przepraszam.

      Usuń
    7. Leszek
      No i bardzo się cieszę z Pani decyzji, Pani Justyno. No bo jakże to, miałem tutaj sam pozostać z Gdańska? Sam jak palec:-)???

      Usuń
  21. Witam,

    Dla wszystkich osób zalęknionych, wystraszonych i będących w rozpaczy, słowa pokrzepienia - do częstego czytania, codziennie, co godzinę, co minutę, - wtedy kiedy przychodzi rozpacz i beznadzieja, słowa naszego najlepszego Przyjaciela:

    "... są chwile walki, gdy ludzie mogą czuć się bezradni. Są tragiczne chwile, kiedy odczuwają strach. I są chwile, kiedy człowiek rozpacza i cała nadzieja ulatuje z jego życia. Także są czasy niedoli, kiedy człowiek odcina się od tych, których kocha - gdy czuje, że życie jest dla niego po prostu zbyt trudne do wytrzymania.

    Mówię do was, którzy znosicie taki ból, abyście Mnie zawołali i poprosili Mnie, waszego Jezusa, abym zabrał wszystkie wasze cierpienia.

    Ofiarujcie Mi wszystkie swoje próby, gdy jest ich za dużo do zniesienia. Właśnie w tym momencie, gdy poddajecie się będąc w strasznym udręczeniu, uniosę chmurę, która zaciemnia wasze dusze i która mąci wam myśli.
    Nigdy nie poddawajcie się, gdy cierpicie. Nigdy nie uważajcie, że wszystko jest beznadziejne, ponieważ gdy macie Mnie, to macie wszystko. Ja Jestem waszym oparciem w tym życiu i tylko Ja mogę
    wam pomóc.
    Człowiek zawsze musi starać się przetrwać, walczyć z niesprawiedliwością, pielęgnować cnoty i nie bać się głosić Prawdy. Ale gdy to, czego jesteście świadkami sprawia wam wielki ból i cierpienie z powodu niesprawiedliwości, tylko Ja mogę was podtrzymać podczas takich udręk.
    Świat nie ma niczego do zaoferowania, co może przynieść wam prawdziwą pociechę w trudnych chwilach. Tylko Ja, Jezus Chrystus, mogę udzielić wam pokoju ducha, siły i odwagi, aby znieść nienawiść, niesprawiedliwość, prześladowania i izolację. Ja muszę być dla was kimś pierwszym, kogo będziecie przyzywać w swoim okresie trudności. Tylko Ja przyniosę wam spokój, pokój i wolność od lęku, gdyż Ja Jestem Miłością, a kiedy miłość przebywa w waszych duszach potraficie dokonać wszystkiego.

    Wasz Jezus"

    Pozdrowienie

    Hen???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwała Tobie Chryste. Przez kogo zostały podane te słowa?

      Usuń
  22. Szczęść Boże
    Jak widać przez podawanie Pana Jezusa na ręce zaczynają umierać księża. W małopolsce pierwszym przypadkiem jest właśnie ksiądz który zmarł wczoraj 24.03 na koronavirusa😔.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęść Boże:) Witam czytających:) muszę tu potwierdzić słuszną uwagę Piotrka:) ponieważ ludzie to interpretują, że właśnie ksiądz musi uważać gdy podaje komunię świętą bo dotyka języka i może się zarazić i tu właśnie błędne myślenie. Skoro kapłan podaje Chrystusa Ciało godnie to nie zarazi się nigdy! Pewnie podawał na rękę bo był małej wiary. Strasznie to smutne, że powinniśmy uczyć się wiary od kapłanów a tu oni sami niedowierzają. Musimy my sami stać na straży czystości wiary bo mogłaby zaniknąć chociaż Piotrek jest pięknym przykładem, że młodzież trwa przy Bogu mocno:) Chwała Panu. Dziękuję Ci i życzę byś wzrastał w tej odwadze świadczenia o silnej wierze Polaków tej garstce, która jeszcze została. Pozdrawiam i życzę Szczęść Boże!!!

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Biskup zamknal nam dostep do mszy sw..
    jest msza sw bez wiernych .zamoneli kosciol i wynocha no..a ja glupia wyszlam z kosciola co by mi zrobili wywaliliby mnie cxy co?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agresją nic Pani nie zrobi. Proszę się powołać, że dopuszczone jest 5 osób (wiernych) na Mszy Św. a jak się nie da - ofiarować to Panu Bogu. Chyba z Biskupem się Pani przepychać nie będzie? Proszę posłuchać ks. Murzińskiego - Kościół, jak zapowiedziano zejdzie do podziemi, chyba to się teraz dzieje.
      [to tylko moje przemyślenia]
      Szczęść Boże!
      https://www.youtube.com/watch?v=6AGTEDW4Ovg

      Usuń
    2. Tak pan mysli ze nie dam sobie rady z biskupem..ha moze i nie ale jak bede widziec ze nie mam dzieciom Co dac zjesc i jeszcze bede miec paliwo to mu dzieci zawioze i powoem ze to wasza wina bo my chcemy Intronizacji a wy nie..i sobie niech patrza na smierc moich dzieci bo ja nie bede ..a jak sie ludzie nie zbuntuja i nie powoedza swego ale tylko siedziec bedziemy cicho to wszyscy zdechniemy ,taka moja wizja ..pare ludzi umarlo i wielka epidemia a na grype umieraja co chwile i nikt nie widzi...powiem szczerze mam juz to gdzies ..nie ma mszy czy kosciola to nie ch Jezus sie tym zajmuje bo ja bym w zlosci mogla isc i nagadac im..mi nie zalezy
      0
      W Niemczech u znajomej to choc na plebani msza dla chetnyh po cichu aby nikt nie wiedzial ..tylko dla najbardziej chcacych i ufajacych sobie .a u nas nic bo tak sie boja ..dobre mi sobie modernizm az sie plakac chce..
      a Mam serdecznie dosc mszy sw przez internet z dziecmi malymi .na mszy sa ok w kosciele ale w domu co chwila cos to ja sie bardziej wkurzam niz jestem na mszy duchowo..
      jak tak dalej pojdzie to wiecej zwad w domu bedzie niz pozytku ..7 dzieci to teraz w domu to juz za duzo ..usmialam sie ze by nas sanepid czasem nie porodzielal do osobnych pokoi..ze zakaz zblizania nie zrobia dla rodzin..

      Usuń
  25. Trevignano Romano 8 marca 2020 r.



    Przesłanie Jezusa

    Moi drodzy bracia i Moje dzieci, dziękuję wam za wysłuchanie Mojego wołania w waszych sercach. Dziękuję za waszą miłość; Ja, wasz Król, wkrótce będę z wami, aby odebrać to, co należy do Boga. Moje dzieci, co oni ze Mną robią?! Płacze Moje Serce i Serce Mojej Najświętszej Matki, już wam mówiłem, że wkrótce nie będzie mnie już w Mym domu, nadszedł czas na Moje ukrzyżowanie. Ten kolejny raz jest gorszy, niż poprzedni, nigdy dotąd tak nie cierpiałem, a wszystko to za sprawa ludzkich decyzji, jaka głupia jest ta ludzkość! Już nie pamiętają, że dla nich umarłem. Błogosławię wam w imię Ojca, w imię Moje i Ducha Świętego, Amen.
    https://www.ekspedyt.org/2020/03/22/najnowsze-oredzia-matki-bozej-z-trevignano-romano-marzec-2020-r/
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  26. Trevignano Romano 24 marca 2020 r.

    Przesłanie Jezusa
    Moi bracia, światowa elita chce z was uczynić swoich poddanych, jesteście jak niewolnicy, ale Ja przyjdę i uwolnię was od całego tego zła. Bracia Moi, będę iść obok was, będę was przytulał i błogosławił jako Brat, jako Przyjaciel, jako Ojciec. W imię Ojca, w imię Moje i Ducha Świętego, Amen.
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  27. https://gloria.tv/post/1qab8DhnhmHo4N2Bhqh8scf7j
    Apel do polityków o nie prześladowanie Katolików 25.03.2020.
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  28. https://www.ekspedyt.org/2020/03/24/sludzy-nwo-w-polsce-zapowiadaja-rozszerzenie-obowiazku-szczepien-dla-doroslych/
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  29. https://gloria.tv/post/773PqefstWvEBEC4h6LhrrLeN
    ks. dr Grzegorz Bliźniak o objawieniach w Trevignano Romano
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  30. ……Pasterze trzody, którzy nie wypełniają swoich obowiązków. Zbyt dużo świata wniknęło do ich dusz, by dać zgorszenie trzodzie i odwieść ją od Drogi, Prawdy i Życia.
    ……Ciężkie chwile szykują się dla was, i zanim Rosja się nawróci, i porzuci drogę ateizmu, rozpęta się straszne i wielkie prześladowanie. Módlcie się, ono może się zatrzymać.
    ……oddalcie się od fałszywych rzeczy świata: próżne widowiska, obsceniczna prasa,
    ……Szatan został uwolniony, zgodnie z Bożą obietnicą, na jakiś czas: rozpali wśród ludzi ogień protestu, dla uświęcenia świętych. Dzieci! bądźcie silni,opierajcie się atakom piekielnym.
    ……Kościół będzie poddany straszliwej próbie, żeby usunąć zgniliznę, która dostała się pomiędzy duchownych, zwłaszcza pośród zakony ubogich: próba moralna, próba duchowa.
    ……Przez czas wskazany w księgach niebiańskich kapłani i wierni będą obracać się w niebezpieczeństwie w świecie zatraconych, który będzie ich atakować wszelkimi środkami: fałszywe ideologie i teologie!
    ……Przyjdą dla was dni cierpienia i żałoby.Lud silny, ale daleki od Boga, od strony wschodu wyprowadzi potężny atak, i zniszczy rzeczy najświętsze i najgodniejsze,
    ……Świat wejdzie w kolejną wojnę, bardziej okrutną od poprzednich: bardzo silnie uderzona zostanie Skała odwieczna w wiekach, która ma być schronieniem świętych wybranych przez Boga, żyjących na jego tronie miłośći.
    ……Najbardziej uderzony zostanie Kościół Chrystusa, aby oczyścić go z brudu, który ma w swym wnętrzu:
    ……Kapłani choćby byli w piekielnym kręgu, są mi drodzy:będą deptani i zabijani, oto złamany Krzyż obok zrzuconej sutanny kapłańskiej.

    https://dzieckonmp.wordpress.com/2018/09/12/proroctwa-konca-czasow-malo-znanych-objawien-w-tre-fontane/
    takaprawda

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzykrotnie Rosja prosiła Watykan o poświecenie NMP ale odmówiono. Zdrada ludzkości.
    ks. dr Grzegorz Bliźniak o tym mówi
    https://gloria.tv/post/773PqefstWvEBEC4h6LhrrLeN

    OdpowiedzUsuń
  32. Leszek
    Jeszcze raz przypomnę, aby tam gdzie Kościoły jeszcze są otwarte nie wnosić telefonów komórkowych. System monitorowania ich w przestrzeni istnieje od dawna i bez najmniejszego problemu na ich podstawie można dokonać oceny ilości osób na danej powierzchni. Po zliczeni ich w obrębie obrysu kościoła, można się spodziewać najazdu Judasza ze strażnikami......

    OdpowiedzUsuń
  33. Powszechna izolacja sprzyja panice

    Według szacunków ICL nawet 80% wszystkich zakażonych nie ma żadnych objawów COVID-19. Największa liczba zainfekowanych zakaża się właśnie od osób bezobjawowych. Nie ma szans na powstrzymanie transmisji wirusa obecnie stosowanymi metodami. Podsycająca panikę powszechna izolacja doprowadzi do destrukcji państwa i ogromnych szkód gospodarczych. Ten wirus nie jest groźny dla osób ze zdrową immunologią.

    Dlatego bardziej niż wirusa, powinniśmy bać się paniki i załamania gospodarki. Powszechna izolacja nie tylko sprzyja panice, ale jest błędem. Nie ma szans na osiągnięcie zakładanych celów. Za to gwarantuje rozmontowanie państwa oraz spowodowanie ogromnych szkód w gospodarce, a tym samym tragedie wielu ludzi. Kolejne decyzje rządu nakręcają panikę. Fatalną rolę wypełnia tu GIS.

    http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=27508&Itemid=47

    Panika nakręcana przez polityków groźniejsza
    niż koronawirus.

    ===========

    Nie wiemy, czy w Polsce ktokolwiek umarł w związku z koronawirusem

    Skuteczną obronę przed katastrofą gospodarczą to natychmiastowy powrót zdrowych ludzi do pracy i normalnego życia.

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy ktoś z was widział dziś coś dziwnego w słońcu? ok 17:40?

    OdpowiedzUsuń
  35. Agnieszka Legnica - chwała Tobie Jezu, Królu Polski i Wszechświata, że nas chronisz i nie pozwolisz, by uczynili nas niewolnikami jacykolwiek rządzący - w Tobie wolność uwolnienie. Amen. By pod przykrywką koronawirusa nie rozwijała się zaraza szatanskiej dyktatury, zaraza grzechu w imię dyspensy, zaraza niewiary osiąganej poprzez sianie leku, paniki.. Judaszowe plany przeciw Jezusowi i Eucharystii.. Bądźmy z Jezusem walcząc o udział w Najsw. Ofierze, kochajmy Jezusa Eucharystycznego zwłaszcza póki możemy Go przyjmowac, pocieszajmy Go dając naszą miłość i wynagradzajac za zdrajców, za tych co się odwrocili i przestali chodzić do kościoła.. A mszę św oglądają zamiast duchowo uczestniczyć poprzez choćby transmisje.. Wybacz im Jezu, bo nie wiedza, co czynią. Posłuszeństwo biskupom wydaje się im zapewne czymś słusznym.. Proszę Cię, by zrozumieli, że trzeba bardziej słuchać Boga niż ludzi. Spraw, byśmy czuwali z Tobą i przeszli te próbę wiary, by jak przyjdziesz ponownie, odpowiedz na Twoje pytanie - czy znajde jeszcze wiare ma ziemi? - była twierdzaca.. Spraw, byśmy Cię mogli codziennie przyjmować i adorowac Twe Najświętsze Serce, ktore jak krwiawiace w Cudach Eucharystycznych - jawi się jakby proroczy znak przed ograniczeniem / zabraniem nam Ciebie w Eucharystii.. Nie dozwol do tego, ukochany Jezu.. Ty Jesteś Chlebem Życia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MSW z Legnicy. Nie załapałem się do wybranej 5 i zamknięto mi drzwi kościoła przed nosem. Wysłuchałem Mszy Św. na progu kościoła. Szkoda tylko, że wystraszony ksiądz nie wyszedł z komunią św. na zewnątrz. Było nas 3 osoby liczące na jego odwagę.

      Usuń
    2. Agnieszka Legnica - strasznie ze i brak mozliwosci komunii sw i ze nie bylo mszy sw rownoczesnie w innym miejscu dla Was; u św. Jacka proboszcz zapowiedzial, że Eucharystia będzie w kilku salach jednocześnie, jeśli będą chętni wierni i jak zajdzie potrzeba to po odprawionej Ofierze św będzie następna dla tych, co nie zalapali się a poczekają, wytrwajmy w Milosci Chrystusa+++

      Usuń
  36. +
    Niech żyje Chrystus Król Polski!

    Przed dzisiejszą Mszą świętą w intencji dziękczynnej za Intronizację Chrystusa Króla na Błoniach krakowskich wyczuwało się takie napięcie i pośpiech, że skojarzyło mi się z tym pośpiechem w noc przed ucieczką Izraelitów z niewoli egipskiej. Przeor trzy razy obchodził kościół, pewnie nas liczył ...
    Wówczas anioł Niszczyciel wykonawca Bożych wyroków zabił Egipcjan nie oszczędzając nawet ich bydła omijając tylko domy Izraelitów, pokropione krwią baranka. Potem wieczerza w pośpiechu po niej Mojżesz ze swoim narodem wybranym uciekają z Egiptu przez Morze Czerwone.

    Teraz Najświętsza Maryja Panna przeprowadzi dzieci oddane Jej Niepokalanemu Sercu przez ten czas zarazy i ucisku wszystkich wiernych Chrystusowi.
    Wierność kosztuje ale
    ,,Pan ręką mocną wywiódł nas z Egiptu, z domu niewoli" (Wj. 13,14)

    Wybierając termin na Mszę św. z tą intencją celowo wybrałam w święto Zwiastowania Najświętszej Maryi Panny, nie przypuszczałam nawet sprawy nabiorą takiego przyspieszenia. Za każdą Eucharystię dziękuję Panu Jezusowi jakbym przyjmowała ostatni raz.
    Dzisiaj po raz pierwszy nie wystawiono Najświętszego Sakramentu po Mszy tak jak było do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  37. [Piotr] Zbliża się 10 rocznica Smoleńska, myślę zatem, że czas ten jest dobry, aby wrócić do punktu wyjścia, którym dla nas są Orędzia Smoleńskie, przekazane przez Cypriana Polaka. Dziesiąta rocznica Smoleńska dla wielu może być okazją do ugruntowania kłamstwa smoleńskiego. Może dlatego Pan Bóg dopuścił tę epidemię, aby zminimalizować tamte kłamliwe narracje. Znajomość Orędzi Smoleńskich powinna być obowiązkowa dla komentatorów tego bloga. Proroków na świecie jest tak wielu, że można by się ciągle spierać, zagłuszając to, co należy do nas. Czasem warto zapytać, ilu komentatorów przeczytało całość tych Orędzi Smoleńskich:

    https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2019/07/0redxia-smolenskie-do.html

    OdpowiedzUsuń
  38. A co takiego widziales dziwnego w sloncu?

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzisiaj zachorował 2 ksiądz w moim województwie. Pierwszy zmarł!

    OdpowiedzUsuń
  40. http://idziemy.pl/kosciol/abp-depo-przeciwny-zamykaniu-kosciolow-z-powodu-koronawirusa/63412?fbclid=IwAR2Q159CfJJaMi-ABYw9Trg1iC4a0dAEQtJAB-H8WqqOEULgvdy7f3Bnkp4

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.