UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 22 marca 2020

18, 20 III 2020 - Żądam publicznego wydania opinii przez niezależnych i uczciwych lekarzy co do zarażenia się mniejszego i większego w wypadku Komunii na rękę i Komunii do ust/ - Nie dopuszczę zrzucania coronawirusa z nieba poprzez chemtrails/ Anna od Jezusa, 22 marca: Wielki ból zadają Mi kapłani, którzy kierują się lękiem a nie dobrem dzieci Bożych

18 marca

Około 11.00
- Nie szkodzi, że to napisałeś. Skoro prosiła kobieta w ciąży to trzeba pomóc a będzie to i dla innych.
Na tym jednak zakończysz i nie będziesz odnosił się do żadnych uwag w kwestii srebra czy złota ich zakupu, przechowywania, itp.
- Tak Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Później
Zapisz dziecko
- Będziesz się tak jeszcze czuł jakiś czas.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- :)

………………………………..
20 marca

11.15

Zapisz
- Rób wszystko spokojnie, dziecko. Trwaj w modlitwie i nie zostawiaj modlitwy na czas przed snem bo teraz jesteś znużony i zmęczony. Twoja stała choroba daje się we znaki. Na wczasach, na Maderze nie wypocząłeś dosyć, znacznie mniej niż poprzednio na Gran Canarii u schyłku 2018 roku.
Dostałeś tam nową łaskę <To znaczy na Maderze C.P.> i to miejsce też oszczędzam ze względu na to, że tam byłeś, lecz nie wypocząłeś dostatecznie. Gdybyś był miesiąc, przesunąłbym wybuch epidemii w Polsce, lecz skoro wróciłeś szybciej, a nie wyjechałeś od razu na cały miesiąc – dopuściłem aby to się działo od początku marca bo też czas Postu jest tu dobry.

- Żądam publicznego wydania opinii przez niezależnych i uczciwych lekarzy co do zarażenia się mniejszego i większego w wypadku Komunii na rękę i Komunii do ust,
Odłóżcie na bok wasze przekonania religijne i także tu wiarę, stwierdzajcie uczciwie i rzetelnie, bo takich głosów nie ma.
Nadal nie zachowujecie się jak na polską inteligencję przystało, zachowujecie się jak pańszczyźniani chłopi. Amen.

Później

Zapisz
- Co do tego.
Zostań < lub zostaw C.P.>tak jak jest.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

19.45
Zapisz dziecko
- Ja Ci pozwalam.

…………………………………………….

21 marca 15.30
Zapisz dziecko
- Nie dopuszczę zrzucania coronawirusa z nieba poprzez chemtrails. Coronawirus zatrzymałem w chemtrails i jak nie dopuszczam teraz aby zrzucano go na was, tak i nie dopuszczę w przyszłości.
- Tak Panie Jezu?
- Tak dziecko:)
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie najukochańszy nasz Królu i Zbawicielu.
- :) Wesoły uśmiech Pana Jezusa.

Otrzymał Cyprian Polak ( Krzysztof Michałowski)

////////////////////////////////////////////////

Ostatnie Orędzia dotyczące coronawirusa:

15 III 2020 Potwierdzenie liczby 200 zmarłych do czerwca i 90 tysięcy do lipca u proroka Grzegorza


13 III dokończenie, 14,15,16 III Zamknięcie granic jest dobre i za to nie potępiam premiera Mateusza Morawieckiego/ Jeśli chodzi o 5 G to nie pozwolę na założenie tego w kraju/ Nieustannie adorujcie Przenajświętszy Sakrament tam gdzie Jestem w Nim wystawiony do publicznego kultu/ Nie bójcie się biedy, nie bójcie się braku pracy czy słabych dochodów - Orędzie dane Annie od Jezusa 18 marca 2020/ Pan Jezus jest bardzo smutny z tego powodu, że tak niewiele osób w Polsce wie, że jest Królem Polski od 20 lutego 2020 na zasadach na jakich nigdy nie był do tej pory - Orędzie dane Grzegorzowi z Leszna


15 III 2020 Potwierdzenie liczby 200 zmarłych do czerwca i 90 tysięcy do lipca u proroka Grzegorza




13 III 2020 Słowa Pana o Komunii na rękę w dobie zarazy, Słowa do hierarchów i kapłanów, prezydenta Dudy, masonów w Polsce 
 

9 - 12 III 2020 Do czerwca umrze dwieście osób na coronawirusa [W Polsce]/ O całowaniu relikwi na przykładzie Jana Pawła II/ Potwierdzenie - ucierpi przede wszystkim ściana wschodnia/ Rzeszów, bliskie okolice, Kraków - będą bardziej chronione

2, 3, 4, 5 ,6, 7, 8 III 2020 Na coronawirusa umrze w Polsce więcej niż 100 tysięcy Polaków. (Likwidacja gotówki) / Gdyby Jezus Chrystus nie został Królem Polski zmarłoby trzy miliony/ 11 marca o godz 20:00 Różaniec i Koronka w intencji o zwalczenie koronawirusa i ochronę przed nim swoich Rodzin, Ojczyzny i siebie


///////////////////////////////////////////////////////


Orędzie podobne w swym charakterze do


13 III 2020 Słowa Pana o Komunii na rękę w dobie zarazy, Słowa do hierarchów i kapłanów, prezydenta Dudy, masonów w Polsce  

( na stronie w nagraniu dźwiękowym)


- 21, 22 IX 2019 Do urzędników krakowskich i inteligencji Krakowa

( jest też na stronie)
Pan Jezus tutaj nawiązuje także do rzeczy poruszanych wcześniej w Orędziach, między innymi swego pochodzenia genetycznego, oraz starożytnej Lechii.

/////////////////////////////////////////////////

Orędzie dane Annie od Jezusa:

Nie ma go jeszcze na stronie, myślę więc, że mogę je umieścić. Jak się ukaże na stronie https://anna-od-jezusa.pl.tl/
to usunę część Orędzia a skieruję czytelników do macierzystej strony.

Należy je wszędzie przekazywać, zwłaszcza kapłanom i biskupom.

22.03.2020 Godzina 14:45

"Jezus: Dzieci moje umiłowane.
Dziś niedziela radości, lecz Moje Serce jest zasmucone, gdyż wiele dusz uległo lękowi i zatrwożone są ich serca, bo wiary Mi nie dały. Ja zaś pragnę być Królem waszych serc, bo nie dałem wam ducha bojaźni i niewiary, lecz ducha mocy i bojaźni Bożej.
Wielki ból zadają Mi kapłani, którzy kierują się lękiem a nie dobrem dzieci Bożych. Wielka spoczywa na nich odpowiedzialność, gdy przykazania są łamane, gdy Moje Ciało w Komunii Świętej jest profanowane przez niegodne jej rozdawanie i przyjmowanie na rękę.

Tak niewiele dusz przychodzi do Kościoła na Msze Świętą, tak niewiele Mi ufa i wierzy w moją obecność w Eucharystii. Jakże jesteście ślepi, jakże potrzebujecie Mojego uleczenia, czy jest taka woda co obmyje was z grzechu?
Zaś dusze, które jesteście Mi wierne i walczycie modlitwą Różańcową, postem, ofiarą, nie szczędzicie swojego czasu i wiernie trwacie przy Sercu Moim i Maryi. Pragnę was pocieszyć i rozradować wasze serca, bo wy jesteście ochłodą Mojego Serca. Tak wierne umiłowane dusze nie ustawajcie w modlitwie, przychodźcie do stołu Eucharystii i godnie przyjmujcie Mnie do serc, korzystajcie z wody święconej i egzorcyzmowanej jako uleczenie i ochronę. Proszę byście nadal modliły się za Rząd Polski, biskupów, kardynałów, Papieża Franciszka i wszystkich kapłanów.

Drodzy kapłani wierni i gorliwi według Mojego Serca, tak mi drodzy. Strzeżcie Mojej owczarni bo Ja sam ją wam powierzam i liczę na was, że ustrzeżecie owczarni Mojej.
Życie jest darem Boga Ojca Wszechmogącego i Ja Mam moc dać życie i Mam moc je odebrać. Czy myślicie, że możecie ustrzec swe życie?
Ja Jestem Bogiem Miłosierdzia, nawróćcie się a będziecie we Mnie mieli życie na wieczność, bo Ja jestem życiem i dałem wam swoje Ciało i Krew byście we Mnie mieli życie.

Tak drogie dusze umiłowałem was nad życie swoje i pragnę byście życie we Mnie miały. To życie, co życiem jest pustki bez Boga, życiem powierzchownej wiary, gdzie praktyka religijna stała się rytuałem nie jest według zamysłu Boga.

Drogie dzieci według Serca Mojego, dziękuję wam za wasze modlitwy i oddanie, posty i ofiarowania, za waszą miłość i zaufanie.

Tak z Serca wam Błogosławię i wlewam w wasze serca pokój i miłość byście trwały w miłości Mojej. Niech łaska ta będzie dana wiernym duszom co słowa te czytają i słuchają. Ja Jestem waszym Bogiem i Królem, trwajcie w zaufaniu”.

////////////////////////////////////////////////////////////////////

Ze względu na to, że wracano się do mnie w sprawach srebrnych monet aby to zakończyć popełniłem jeszcze jeden materiał i dyskusja z mojej strony na ten temat. Na temat złota i srebra, monet, potrzeb itd jest zakończona.

Gdy ktoś zwróci się z takiem pytanie otrzyma ewentualnie ten materiał. Proszę też czytelników gdyby ktoś w komentarzu z tym się do mnie zwracał o podanie tego linku.

C.P.
…………………………………………

Jeśli chodzi o listy – niestety. Nie mogę korespondować swobodnie z osobami które by tego chciały a nawet  często wymienić kilka czy choć jeden list. Przed coronawirusem gdy było znacznie mniej czytelników zaległości w korespondencji wynosiły nawet miesiąc a czasem i dwa miesiące. Jestem sam, nie mam sekretarki:) a i w dawniejszym czasie Pan Jezus napominał mnie abym prowadził korespondencję, czy też komentował, dopiero jak w danym dniu zrobię wszystko co powinienem a to się rzadko tak udawało aby zostawał czas. Pan oczekiwał ode mnie 3 godzin modlitwy dziennie, nie mówiąc o mszy, przekazach i innych rzeczach. Ponadto zakazywał mi też spędzania więcej niż pięć godzin przy komputerze dziennie ze względu na oczy. Do tego dochodzi czytanie na papierze. Pismo Święte wedle życzenia Pana dwie godziny dziennie, czy inne jeszcze rzeczy, zaś korespondencja (dużo białego tła na ekranie) najbardziej męczy moje oczy. Zaległości są nawet przy korespondencji która jest potrzebna i w sprawach tych przekazów.




///////////////////////////////////////////////////////////////

Orędzie

13 III 2020 Słowa Pana o Komunii na rękę w dobie zarazy, Słowa do hierarchów i kapłanów, prezydenta Dudy, masonów w Polsce


Jest też w formie nagrania głosowego ( czyta automat). Umieścili twórcy tego kanału.

https://www.youtube.com/watch?v=s-sGpCSiABo
( Jest też umieszczony link na stronie)

Natrafiłem na nie następnego dnia po umieszczeniu, czyli 16 marca około siódmej rano i było 52 tysiące wejść. Teraz jest  około 85 tysięcy, 21 marca na godzinę około 12.30.
Wątpliwie mi się wydaje aby oglądalność w ciągu jednego dnia była 52 tysiące a potem w ciągu następnych pięciu dni tylko 30 tysięcy. Kanał jest mało znany i też dopiero na nim kilka filmów. To się w takich wypadkach rozkręca po kilku dniach. Zatem wydaje mi się wątpliwa ta liczba. Prawdziwa jest po jednym dniu, już fałszowana raczej w następnych. Zatem liczba odbiorców dzięki temu nagraniu jest znacznie większa.

............................................................


Niektóre z tych Orędzi umieszczane były na kanale prowadzonym przeze mnie. ( Ściśle w tym wypadku pomijane były pouczenia dla duszy, watki osobiste, które zajmują większość tych Orędzi, które są otrzymywane zwykle kilka razy w tygodniu, często codziennie od już niemal 3,5 roku ( 3,5 roku będzie 10 kwietnia).


Oto ten kanał:


https://www.youtube.com/channel/UCl0aYkOFmLRhwuwYyfTg0qA/videos

Wybrane trzy filmy:

O nierozumni! Wydaliście walkę Ojcu
https://youtu.be/gHwU1GwkPW8

Orędzie Pana Jezusa (3 .02. 17) Rosjo nie groź Polsce 

https://youtu.be/C8Jj0d_cbTQ


Polska nie jest miejscem dla Żydów  
https://youtu.be/Eq8FP7Pghbg

Kolejne filmy są tutaj:

Słowa Jezusa Chrystusa do Polaków


A na tym kanale dwa filmy, jeden w dwóch częściach, już nie tylko napis i podkład muzyczny, ale ciekawie zrobione materiały, jak oceniają oglądający, uwypuklające treść. O to się zresztą dopominał Pan Jezus od początku, ale nie było ludzi. Te dwa filmy zostały opłacone. Nie wielkimi środkami, ale jednak opłacone.


Starożytna masoneria.

https://youtu.be/EsQ-yUXcX4g

Moja Apokalipsa wypełni się. Cz. 1



Moja Apokalipsa wypełni się. Cz. 2

https://youtu.be/uGPslgl0OJU


................................................................
Informuję też o stronie Przymierze Miłości


Która została założona jako strona m.in. jednocząca czytelników trzech niezależnych od siebie osób otrzymujących przekazy, związanych z Wolną Elekcją, która odbyła się na Błoniach krakowskich 24 listopada 2019 czyli Alicji Marii Michaliny od Apokalipsy, Grzegorza z Leszna i Cypriana Polaka. Od pewnego czasu są też tutaj czwarte Orędzia – Anny od Jezusa. Są jeszcze związane piąte, nie publikowane, które otrzymuje ksiądz.


Zapraszam na nią i także do dyskusji tam zwłaszcza osoby, które są czytelnikami, były, przede wszystkim Orędzi otrzymywanych przez MM od Apokalipsy, Grzegorza z Leszna i nie tylko te.


/////////////////////////////////////////////////////////////////////

Co do Komunii Świętej na rękę. Znacie Orędzia ostatnie na ten temat czyli związane ( Grzegorz z Leszna, MM od Apokalipsy, Anna od Jezusa i przeze mnie w tym przede wszystkim z otrzymanych przez mnie to Orędzie:

Znacie słowa świętej Matki Teresy z Kalkuty iż przyjmowanie Komunii na rękę jest gorsze od aborcji.
I inne na ten temat Boże materiały.
Jednakże niektórzy chcą się powoływać na przykład świętej Faustyny, że Pan Jezus spoczął na jej dłoniach i chciał tam spocząć.
a także na przykład MM od Apokalipsy, że wobec powszechnego dawania na rękę teraz we Włoszech i przymusu tego wobec kapłanów przez biskupów pozwolił jej Pan Jezus przyjąć na rękę.

Faustyna była świętą. Pan Jezus może spocząć tylko na dłoniach konsekrowanych choćby kapłan nie był święty czy nawet grzeszny, ale są to dłonie konsekrowane, które sprowadzają Chrystusa na Ziemię w Ciele i w Bóstwie na Ołtarzu.
W przypadku świętych to wyjątek i to jednorazowy jak wiemy z Dzienniczka.
Na pewno też Pan Jezus uczynił tu rodzaj cudu dodatkowy bo i samo trafienie do rąk Faustyny było cudowne iż nie odkruszył  się kawałek Hostii, nie został na jej ręce, nie upadł potem cały Jezus Chrystus na ziemię i nie podeptała go niechcący na przykład sama Faustyna.
Ty takiej pewności nie masz.
Ktoś kto widuje osoby święte, przede wszystkim Pana Jezusa czy Matkę Bożą, ale też świętych czy swego Anioła Stróża jest w randze świętości.  Jeśli nie jesteś w takiej randze to nie próbuj brać Chrystusa na rękę.

Ja na przykład choć otrzymuję Orędzia w takiej randze nie jestem. Nie może mi się ukazać Matka Boża, Pan Jezus przede wszystkim czy nawet święci, lub Anioł Stróż, nie mogę zobaczyć też Nieba. ( Chyba, że we śnie).

Zatem na moich dłoniach nie może spocząć Jezus choćby jednorazowo  przyznaję, że taka pokusa była, gdzie mnie zaskoczono na mszy dawaniem na rękę. I była to pokusa niewątpliwie od diabła, bardzo przebiegła, posługująca się właśnie świętą Faustyną i tym, że ja mam przekazy od Boga i różne Łaski.

Zatem ja nie mogę. Jeśli Ty uważasz, że możesz, to tylko pogratulować świętości .. i z Panem Bogiem.


............................

Dwa filmy na ten temat:

O przyjmowaniu Komunii Świętej w dobie koronawirusa - ks. Marcin Węcławski

Cejrowski o Komunii Świętej "na rękę"

Tak a propos Cejrowskiego. Przeprowadzałem z nim wywiad w roku 1996. Było to wtedy, jak z kolegami, z mojej inicjatywy, zaprosiliśmy go do Wrocławia. Spotkanie odbyło się na Akademii rolniczej wtedy. Zaś wywiad ukazał się we wrocławskim "Słowie Polskim".

Tak, potwierdzę komentarz spod filmu. To najważniejsze do tej pory wystąpienie  W. Cejrowskiego.

/////////////////////////////////////////

Od początku ważną  część  Orędzi stanowił Smoleńsk. Już na samym początku 24 października 2016 Pan Jezus dał pierwsze i może najważniejsze Orędzie o Smoleńsku. Potem były kolejne, a w lecie 2018 Pan zaczął domagać się powołania Stowarzyszenia Smoleńskiego, które miało założyć Centrum Smoleńskie – niezależną, założoną z prywatnych środków publiczną placówkę badawczą, która miała od początku badać tragedię 10.04.2010. Badacze mieli przyjąć opcję zerową. To znaczy wszystkie oficjalne tezy odłożyć do lamusa. Nie mogli też publicznie od momentu założenia Stowarzyszenia i Centrum głosić swoich przekonań na ten temat jak tylko w formie udostępnianych prac Centrum.

Pan dawał na to dość czasu. Stowarzyszenie to powstałoby jeszcze prawdopodobnie w jesieni 2018, ale Pan Jezus zabronił mi i jeszcze jednej osobie z Rzeszowa być głównymi organizatorami. I tak to kuleje do tej pory. Teraz jest główny organizator, który zastąpił tego, który niedawno się wycofał, ale kuleje to nadal a teraz, wiadomo sytuacja jest jaka jest. Było na to dość czasu a założenie Stowarzyszenia w liczbie przynajmniej 10- ciu osób wydaje się sprawą prostą.
Potem Pan dopominał się niejednokrotnie o Stowarzyszenie i Centrum aż pewien czas temu zapowiedział iż robi to ostatni raz a ci którym na tym nie zależy mogą patrzeć na krew swoich dzieci.
Także nie chce Pan Jezus dawać w tej sytuacji nowych Orędzi co do tego co się stało 10.04. 2010.

Zwróćmy uwagę: 10 lat temu zaatakowano nas „Smoleńskiem” bezprecedensowym zdarzeniem od czasów starożytnych. Cele które sobie postawił szatan i nasi ziemscy wrogowie zostały osiągnięte tylko częściowo.
10 lat mija, zaatakowano nas coronawirusem i to chciano zabić 3 miliony Polaków poprzez zrzucanie coronawirusa z samolotów poprzez stosowanym od lat na świecie, ale i w Polsce chemtrails. To zostało zablokowane przez Pana Jezusa  tym, że na skutek modlitw, ofiar wiernego ludu, działań swoich wybranych sług i Wolnej Elekcji na Błoniach krakowskich 24 XI 2019 20 lutego został Królem Polski na zasadach na jakich nigdy nie był do tej pory. Jak jednak powiedział Pan Jezus do Grzegorza z Leszna: gdyby tej Intronizacji dokonał Episkopat i rząd to wy w ogóle nie doszło do zainfekowania Polski coronawirusem. I dodam tu od siebie, cały świat mógłby oglądać widomy cud. Niestety, a tak będzie musiało zginąć umrzeć 90 tysięcy Polaków jak jest w cytowanych wyżej Orędziach, ale ta liczba może być znacznie zmniejszona. ( Oraz naruszonej gospodarce i sytuacji materialnej prawie wszystkich - w najlepszym przypadku)

Wracając do Smoleńska. Pan Jezus w tych Orędziach potwierdził teorię inscenizacji na Siewierny i mgły okęckiej. Osoby, które nie mają pojęcia co te terminy oznaczają zapraszam do Orędzi i do materiałów tak zwanego śledztwa obywatelskiego ( blogi, głównie na Salonie 24 w tym blog FYM ,oraz inne, także moje, Cypriana Polaka, internetową książkę „ Czerwona strona księżyca” dostępną za darmo i wydaną w formie papierowej u schyłku 2018 roku „Maskirowkę smoleńską”.

Zatem mimo że coronawirus uderzył w cały świat, to jest to w rocznicę Smoleńska niemal i ze względu na zamysł zabicia w ten sposób trzech milionów Polaków, totalnego tym samym rozkładu państwa a może i narodu jest to przede wszystkim przeciw Polsce, drugiemu narodowi wybranemu i chęci zniszczenia jego i wiary w Polsce, Kościoła w niej.
Polska jest jedyną przeszkodą na drodze NWO na drodze objęcia przez szatana władzy nad światem.
I to mówią nie Polacy, nie Polscy wizjonerzy, ale spoza Polski. O tej roli Polski mamy u Łucji z Fatimy i u innych.

W Orędziach Pana Jezusa o Smoleńsku mamy o tym iż zbadana prawda pokaże jak wielkim wrogiem Polski jest Izrael. Przypomnę iż są ortodoksyjni Żydzi, którzy nie uznają Izraela i jest dla nich wytworem szatańskim. Kilka lat temu jeden z nich został mocno pobity za swoje poglądy w naszym kraju, przez swoich ziomków.

Oto teraz ambasador Izraela w Polsce wezwał wszystkich swoich pobratymców do opuszczenia Polski. W Polsce liczba chorych jest niemal dwukrotnie mniejsza niż w Izraelu. Widać zakładają depopulację Polaków zapewne nadal ze zrzucaniem coronawirusa z chemtrails a i być może w inny sposób. 
Ponadto: 
Trudno tutaj o konkretne informacje nawet tym, którzy się mocno starają. Wiadomo jednak, że Izrael od lat czynił zakusy na polskie wodociągi poprzez izraelską spółkę Tahal. To być może wierzchołek góry lodowej. Już za premiera Morawieckiego zostały utworzone Wody Polskie.


.........................................................
A oto link do zebranych Orędzi smoleńskich.

Orędzia smoleńskie od 14 października 2016 do siedemnastego czerwca 2019

( jest też na stronie)

Na stronie są też te słowa Pana z 10 kwietnia 2018

Smoleńsk.
Kraj nie może iść ku dobrej przyszłości jeśli nie będzie ukazana Polsce i światu szatańska zbrodnia i krzywda, którą wam uczyniono.
Bez mówienia o Inscenizacji przez wielu Polaków i nacisku „zwykłych” Polaków nie będzie pomyślności dla Polski ni jej bezpieczeństwa.
10 kwietnia 2018

.………………………………..

Na koniec Orędzie o innym charakterze, rozmowa duszy z Jezusem.

28 IV 2017 Wszystko więc opiera się na Łasce/Miłość jest pieśnią, którą ma się na ustach


( Uwaga: pomniejszenia czcionki w tym przekazie są niezamierzone)


……………...............................
Ojcze nasz po aramejsku, języku, który dla mnie ma zauważalne elementy słowiańskie:

https://youtu.be/xnm7cdApa6E


 
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Cały czas pamiętamy  o naszej tradycyjnej pobożności pasyjnej. Oprócz modlitw, szczególnie rozważania Męki Pańskiej poprzez Koronkę do Bożego Miłosierdzia i Części bolesnej Różańca, Gorzkich Żali i Drogi Krzyżowej w kościele, czytamy Ewangelię z Męką Pańską, odpowiedni ustępy u Valtorty ( Poemat Boga Człowieka), czy też Pasja Emmerich. Można przypomnieć obie film "Pasja" Mela Gibsona czy " Jezus Chrystus z Nazaretu". 
Rozważamy ukryte tortury Jezusa w ciemnicy:

Nieznane tortury Pana Jezusa w ciemnicy lochu więziennego (do rozważania w czwartek)





i inne modlitwy i rozważania, zwłaszcza Litania do Przenajświętszej Krwi Jezusa.



Niech często w naszych domach z internetu albo już nagrane brzmią pieśni pasyjne, także poza niedzielą - Gorzkie żale.



Z Panem Bogiem



KM

















57 komentarzy:

  1. [Michał]

    Z tą woda to od razu nasunęła mi się wizja Jackowskiego, który mówił że niedługo wydarzy się w Polsce coś co przyćmi koronawirus. Mówił wyraźnie o tym że woda ma być zatruta ale jak będzie zobaczymy, dodam również że w tym samym wystąpieniu wideo powiedział że koronawirus wygaś ie do połowy marca a wiemy jak będzie dlatego ostrożnie z jego wizjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jackowski nie mówił, że do połowy marca pandemia wygaśnie. Mówił, że do 17 marca będzie narastać cała ta "otoczka" medialna wokół tego koronawirusa. W następnym filmie on to wyjaśniał. A co do tej wody, to mówił, że będzie w Polsce duże zatrucie jakieś i że to wydarzenie przyćmi koronawirusa.

      Usuń
    2. [Krzysztof] - Mam nadzieję że wiecie że Jackowski to "jasnowidz" a nie "prorok"... a jasnowidzenie i wróżenie przyszłości to bardzo ciężki grzech przeciwko 1 przykazaniu. On już bardzooooo dużo rzeczy zapowiadał i jakoś nie widzę żeby się to sprawdzało. ;d Prorokowanie a jasnowidzenie to są dwie skrajne rzeczy poza tym poczytajcie głębiej kim jest Jackowski i jakimi "mocami" się posługuję... Gdzie jest admin że przy Słowie Bożym pozwala na takie komentarze ??

      Usuń
    3. Cztery dni temu pojawił sie ten artykuł.
      https://dziennikzachodni.pl/koronawirus-w-wodzie-z-kranu-who-wyjasnia-czy-kranowka-moze-przenosic-koronawirusa/ar/c1-14868241
      Jakby tak było człowiek myjąc sie by się zakażał.

      Usuń
  2. Panie Jezu dziękuję tobie że mówisz do nas poprzez proroków. Codziennie czekam na nowe oredzia od Ciebie Jezu.
    Jezu ufam tobie, Jezu kocham Ciebie.
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  3. [Michał]

    Panie Jezu nie pozwól nas szczepić tymi truciznami nie dajesz nas truć chemitraills to zatrzymaj również to. Mam dwójkę dzieci 2 i 3 latka musiałem mimo mojego ostrego sprzeciwu zaszczepić ich zgodnie z programem NFZ to jest moja tragedia wiem że to źle i nic nie mogę. Moja żona nie widzi problemu moi rodzice i teściowie też uważają ze to potrzebne że to pomaga.
    Proszę ją nędzny robak Panie Jezu nie daj nas szczepić jak te psy jak barany prowadzone na rzeź zatrzymaj to otwórz ludziom oczy proszę nie pozwól na niszczenie polskich dzieci i trucie ludzi nie dopuść do tego jak nie dopuściłeś do tej szkodliwej technologi 5G. Najmilosciwszy Królu Polski broń nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Michale nic pan nie musial..na stronie StopNop pani Justyna Socha ma rozne pisma do sanepidow,lekarzy i reszty bandy..ja dzieci nie szczepie juz 7lat i tez mi sanepid trul to wyslalam im pisma..a mam 7 dzieci i sie nie dam a lekarzom gadam o gwarancji szczepien czy podpisza a zaden nie podpisze gledza swe to ja tyz swe..mamy prawo odmowic zabiegu..prosze wejsc na te strone i poczytac duzoo sie mozna dowiedziec ..

      Usuń
  4. Leszek.
    Jest nowy komunikat EP, który jasno wypowiada się o wolnym wyborze przyjęcia Eucharystii i o spowiedzi Świętej. Księdzu, który odmówi podania komunikanta do ust i na kolanach można śmiało i bezpośrednio powiedzieć, żeby zmienił zawód. Tak, zawód, bo taki ksiądz jest tylko urzędnikiem. Można też tego argumentu użyć w tych kościołach, gdzie księża wyszli "przed szereg" i przywrócić ich do uświęconych rytuałów kościelnych, aby w poczuciu niesłychanego wstydu więcej nie błądzili, a to dla ich i naszego dobra. Nasze modlitwy odnoszą skutek i to jeszcze jaki!!! Starajmy je jeszcze wzmocnić mocą poddanych Króla Polski Jezusa Chrystusa, bo są wysłuchiwane, a jak widać koronowanie ziemskie nastąpi. Cierpliwości i wytrwałości w Duchu Świętym życzę Nam wszystkim. Bardzo proszę również, módlmy się też dzisiaj za dzieci Michała do Matki Bożej Brzemiennej, aby poranne szczepienia jego dzieci okazały się bezpieczne. Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + JMJ
      Proszę o link lub cytat bo nie znalazłem ani na stronie na stronie "Niedzieli" ani na stronie KEP

      Usuń
    2. https://episkopat.pl/prezydium-episkopatu-przypominamy-o-koniecznosci-udzielenia-kolejnej-dyspensy-2/

      Usuń
    3. [S.M.R.]
      https://episkopat.pl/prezydium-episkopatu-przypominamy-o-koniecznosci-udzielenia-kolejnej-dyspensy-2/
      Komunia Święta

      1. W wykładni trzeciego przykazania kościelnego („Przynajmniej raz w roku, w okresie wielkanocnym, przyjąć Komunię Świętą”) Konferencja Episkopatu Polski ustaliła, że okres, w którym obowiązuje to przykazanie, obejmuje czas od Środy Popielcowej (26.02.2020) do Niedzieli Trójcy Świętej (7.06.2020) (205. Zebranie Plenarne KEP z dnia 2.03.1985 roku).

      2. Przypomina się, że „każdy wierny zawsze ma prawo według swego uznania przyjąć Komunię Świętą do ust” (Kongregacja ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów, „Redemptionis Sacramentum”, Instrukcja o tym, co należy zachowywać, a czego unikać w związku z Najświętszą Eucharystią, 25.03.2004, nr 92). W związku z tym nikomu nie można nakazywać przyjęcia Komunii Świętej na rękę, można tylko do tego zachęcać (zgodnie z zarządzeniem Rady Stałej KEP z dn. 12.03.2020). Należy tak organizować udzielanie Komunii Świętej, aby nie naruszyć wrażliwości osób mających trudność w przyjęciu Komunii Świętej na rękę. Jeśli część wiernych przyjmuje Komunię Świętą na rękę, a część do ust, jest wskazane, aby obu grupom Komunii udzielali różni szafarze lub też by osoby przyjmujące Komunię do ust przyjmowały ją po osobach przyjmujących Komunię na rękę. Wiernych przyjmujących Komunię Świętą na rękę zachęca się, by uprzednio, w miarę możliwości, zdezynfekowali sobie dłonie.

      Usuń
    4. + fragment ze str KEP w zakładce Aktualności : Prezydium Episkopatu. Przypominamy o konieczności udzielania kolejnej dyspensy
      (…) 2. Przypomina się, że „każdy wierny zawsze ma prawo według swego uznania przyjąć Komunię Świętą do ust” (Kongregacja ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów, „Redemptionis Sacramentum”, Instrukcja o tym, co należy zachowywać, a czego unikać w związku z Najświętszą Eucharystią, 25.03.2004, nr 92). W związku z tym nikomu nie można nakazywać przyjęcia Komunii Świętej na rękę, można tylko do tego zachęcać (zgodnie z zarządzeniem Rady Stałej KEP z dn. 12.03.2020). Należy tak organizować udzielanie Komunii Świętej, aby nie naruszyć wrażliwości osób mających trudność w przyjęciu Komunii Świętej na rękę. Jeśli część wiernych przyjmuje Komunię Świętą na rękę, a część do ust, jest wskazane, aby obu grupom Komunii udzielali różni szafarze lub też by osoby przyjmujące Komunię do ust przyjmowały ją po osobach przyjmujących Komunię na rękę. Wiernych przyjmujących Komunię Świętą na rękę zachęca się, by uprzednio, w miarę możliwości, zdezynfekowali sobie dłonie.

      Usuń
    5. Leszek
      Przepraszam, bo faktycznie nie dałem linka z 21.03.2020 i już się poprawiam
      https://gloria.tv/post/V2X3cRHDLAaS3nAP9uaweQx3m
      a jak widzę, inni pośpieszyli z pomocą, za co Bóg zapłać.

      Usuń
    6. Leszek.
      Pkt3, podpunkt a) nie wolno w sposób nieuprawniony korzystać z rozgrzeszenia ogólnego.
      b) nie jest możliwa spowiedź przez środki komunikacji elektronicznej
      c) zakazana jest publiczna spowiedź z indywidualnych grzechów
      Pkt2 w temacie KOMUNIA ŚWIĘTA: Przypomina się, że „każdy wierny zawsze ma prawo według swego uznania przyjąć Komunię Świętą do ust” (Kongregacja ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów,
      „Redemptionis Sacramentum”.
      Wnikliwa analiza dokumentu EP, daje możliwości, a nawet wręcz nakaz uszanowania uprawiania w kościele wiary, w formie oczekiwanej przez parafian, na przekór modernistom, chociaż ich nie potępia.
      Tak samo wystarczająca jest w tym dokumencie wykładnia przyjmowania i zapewnienia spowiedzi Świętej, której nie podaję, a którą w tym dokumencie łatwo znaleźć poniżej tego co opisałem w punktach.
      Czyli, dla chcącego wiernego, nic trudnego, jak mówi przysłowie. I tego z pełną determinacją wobec próby odstępstw należy się trzymać.

      Usuń
  5. Witam,

    Krótkie pytanie: a co się dzieje w sprawie stowarzyszenia smoleńskiego, zgłosiłem swój akces, czy ktoś tym koordynuje, czy się już zawiązało, ...

    Pozdrowienie

    Hen???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Wzmiankowałem to przy okazji. Chodziło o to, że Polacy lekceważyli sobie różne rzeczy i tego teraz są skutki choć ograniczane przez Pana Jezusa.
      Proszę wysłać mail na odpowiedni mail - będzie odniesienie.

      Usuń
  6. +
    Jezu Królu Polski Wszechpotężny
    Panie Jezu mój Rodaku Chwała Tobie

    Dziękuję Panie Jezu za to wszystko co nam dajesz w ogromie Swej Miłości, że chronisz nas przed technologią 5G, nie pozwalasz na chemtrails w naszym kraju. Dzisiaj po tygodniu sypania od rana było piękne czyste niebo błękitne z białymi chmurami. I na tym pięknym niebie dzisiaj jadąc do kościoła zobaczyłam pierwsze w tym roku dwa lecące bociany. Mogę oddychać na dworze pełnymi płucami bez obawy, że zaciągnę coronawirusa. Drżę tylko na myśl, że sama mogłabym kogoś zarazić kto nie jest tak chroniony jak ja. Nade wszystko Panie dziękuję, że kościoły sa otwarte i mogę karmić się Tobą w realu a nie oglądać przez szybkę jak na jakiejś wystawie.
    Panie Jezu jesteś moim Wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedział Pan Jezus do Grzegorza z Leszna: gdyby tej Intronizacji dokonał Episkopat i rząd to by w ogóle nie doszło do zainfekowania Polski coronawirusem.
    Teraz widzimy jaką cenę płacą Polacy- wszyscy bez wyjątku, bo kazdy się obawia o swoje życie. Przez ich baranią glupotę, niewiarę i niechęć aby dokonać tej pełnej Intronizacji Chrystusa na Króla Polski!! Co by się wam stalo jaśnie wielmożni hrabiowie na szczeblach władzy gdybyscie to uczynili?? Lud wiernych pragnął tego calym sercem Ale nie wy, wy sluchacie glosu swiata, zawsze macie na wszystko odpowiedź. Teraz została nam przebłagalna modlitwa do Boga aby bylo jak najmniej ofiar. Tego chcecie co we Wloszech ma miejsce?? Ręce opadają, naprawdę już brak slow. Ale zapamiętajcie..odpowiecie za to przed Bożym Trybunałem bo Bóg jest litosciwy ale i sprawiedliwy!!
    Drodzy Rodacy, jak zwykle musimy wziąć sprawy w swoje ręce. Błagajmy naszego Pana i Króla o miłosierdzie.
    Bądźmy silni wiarą tak jak Abraham, który prosił Boga aby ocalił miasto od zguby i wyprosił z 50 sprawiedliwych do 10. Módlmy się o nawrócenie dla episkopatu i rzadu i o silną wiarę dla kazdego wierzacego w Boga.
    Laudetur Iesus Christus et Maria semper Virgo!

    OdpowiedzUsuń
  8. [Olga] Dziękujemy Panie za Twoje Słowa i Twoich proroków.
    Prosimy, żeby skończyła się już zaraza, żebyś został oficjalnie koronowany i żeby każdy wiedział, że jesteś Królem Polski.

    OdpowiedzUsuń
  9. [Olga] burmistrz Wenecji zawierzył miasto Maryi https://www.youtube.com/watch?v=NV5B5i9G6wM

    OdpowiedzUsuń
  10. + KRÓLU NAJUKOCHAŃSZY JEZU CHRYSTE KRÓLU POLSKI DZIĘKUJEMY CI ZA MIŁOSIERDZIE TWOJE, ŻE ZATRZYMUJESZ TĄ TRUCIZNĘ NAD POLSKĄ. BŁAGAMY CIĘ PRZEZ NIEPOKALANE SERCE MATKI NAJŚWIĘTSZEJ ODMAWIAJĄC RÓŻAŃCE I RÓŻNE MODLTWY O DALSZĄ OPIEKĘ I OCHRONĘ NASZEJ Ojczyzny. Błagamy o łaskę nawrócenia się grzeszników choć ten czas już jest krótki. Prosimy również o głęboką a nie powierzchowną wiarę dla Polaków i dla całego świata. Świat się zatrzymał by zastanowić się nad swoim życiem. DZIĘKUJĘ CI DOBRY BOŻE TATUSIU NIEBIESKI. BĄDŹ UWIELBIONY TU I TERAZ I NA WIEKI WIEKÓW. UFAM TOBIE I WIERZĘ TOBIE I KOCHAM CIĘ.
    Pozdrawiam a wszystkich Szczęść Boże.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę mi powiedzieć co kryje się niebezpiecznego pod nazwą 5G?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Piotr] Orędzia rzeczywiście powinny być jasne dla każdego, i gdyby były publikowane w książce byłby w tym miejscu obszerny przypis. 5G oznacza piątą generację sieci telefonii komórkowych, czyli taką, która przesyła jeszcze więcej danych w krótszym czasie. Oznacza to, że nadajniki sieci komórkowych będą stosować coraz wyższe częstotliwości fal elektromagnetycznych, a takie mają coraz większy wpływ na komórki biologiczne. Komórki te są delikatne i nie można bez szkód wpływać na nie w dowolny sposób. W praktyce oznacza to choroby nowotworowe. W sytuacji, gdy osoby mieszkające w pobliżu takich nadajników (niekoniecznie 5G) skarżą się na 3 różne choroby nowotworowe, szkodliwość ta nie powinno to już być dla nikogo dyskusyjna. Są na Youtube pokazane protesty mieszkańców, gdzie 5G była planowana, choćby w fazie testowej, jak w np. w Gliwicach.

      Usuń
    2. Z tego co ja wiem to fale jakie generuje 5G są podobne do fal mózgowych. Wynika z tego, że poprzez dostrojenie tych fal można sterować ludzkimi emocjami, a poprzez emocje zachowaniami. Krótko mówiąc kontrola umysłów.

      Usuń
    3. [Robert]
      Proszę zapoznać się treścią filmików na youtube które linkuję;
      https://www.youtube.com/watch?v=lF2LoDqvcPw
      https://www.youtube.com/watch?v=-LY0RDTwsdE
      Tutaj opozycją do strony rządowej była tylko strona społeczna i jeszcze na innych filmikach
      zauważyłem tylko posła Roberta Majkę. A gdzie w tak bardzo ważnej sprawie posłowie Konfederacji?

      Usuń
  12. A jak skomentujecie to:
    https://treborok.wordpress.com/sala-konferencyjna-papieza-w-formie-glowy-weza/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio dowiedziałem się przypadkiem, że ochroną praw człowieka zajmuje się Arabia Saudyjska z ramienia ONZ oczywiście. Tak więc my chrześcijanie w godzinie w. mamy przerąbane. Już widzę jak islamiści będą się o nas troszczyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przejrzałam początek, nawet nie chce mi się dalej czytać, pusty śmiech mnie już ogarnia...
    http://mr-navigator.mystrikingly.com/blog/polska-zasponsoruje-drogie-f-35-dla-izraela

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam http://www.genesibiblica.eu/pol.html gdzie jest jasno wytłumaczone, że grzechu pierworodnego dopuścił się Adam, za pomocą seksu z niewłaściwą osobniczką - tego mu właśnie zabronił Bóg.
    Trudno mi tu wszystko w skrócie wytłumaczyć, ale warto przeczytać, żeby zrozumieć determinację Trójcy Świętej w ratowaniu ludzkości. I chyba też żeby zrozumieć, że niektórzy prawdopodobnie nie są w stanie przeskoczyć swojej natury. Są i będą podatni na podszepty szatana. Chyba, że będą się bardzo, bardzo starali i prosili o łaskę. Tylko najpierw muszą zrozumieć, że ich ta sytuacja dotyczy.
    Przynajmniej ja to tak teraz widzę. Być może z czasem coś się zmieni.
    Bardzo wartościowe są materiały na kanale Ku Bogu - rozważania drogi krzyżowej, tajemne tortury w ciemnicy i 24 godziny męki Pana Jezusa. Można troszkę poznać sposób odczuwania, myślenia Pana Jezusa i porównać ze swoim.

    OdpowiedzUsuń
  16. +

    Modlitwa o ochronę przed koronawirusem, którą przysłał mi Boży Kapłan.
    Odmawiajcie tę modlitwę codziennie podawajcie w swoich parafiach aby proboszczowie na adoracji lub po Mszy św. odmawiali wspólnie z wiernymi.

    +++
    Ojcze nasz, pełni ufności prosimy Ciebie,
    aby koronawirus nie siał więcej zniszczeń i
    aby udało się jak najszybciej opanować epidemię.
    Prosimy, abyś przywrócił zdrowie zakażonym,
    i pokój miejscom, do których koronawirus już dotarł.
    Przyjmij tych, którzy zmarli na skutek tej choroby, pociesz ich rodziny.
    Wspieraj i chroń personel medyczny zwalczający wirus,
    inspiruj i błogosław tym, którzy starają się opanować sytuację.
    Panie Jezu lekarzu naszych dusz i ciał, czujemy się bezradni
    w tej sytuacji ogólnoświatowego zagrożenia
    ale ufamy Tobie
    udziel nam pokoju i zdrowia.
    Matko Boża chroń nas i opiekuj się nami,
    prowadź nas w miłości do Twojego Syna Jezusa.
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  17. [Iwona] Niech będzie pochwalony Jezus nasz Król +
    Czy ktoś zna modlitwę przy swieceniu domu olejem egzorcyzmowanym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Inka]

      Iwonko dla Ciebie:

      Panie Boże w Trójcy Przenajświętszej i Matko Boża z Sercem Niepokalanym poprzez tą sól egzorcyzmowaną, olej egzorcyzmowany (wykonaj nim święty znak krzyża na oknach i drzwiach) i wodę egzorcyzmowaną strzeż nas od zła wszelkiego poprzez Krew Jezusa Chrystusa i wszystkie Jego Przenajświętsze Rany niedopuść do naszych domostw zła żadnego i ukryj nas pod płaszczem Matki Najświętszej abyśmy zawsze duchowo, fizycznie i psychicznie byli zdrowi i bezpieczni a żadne zło nie wdarło się do nas i naszych domostw oraz dobytków. Amen +

      Tekst tej modlitwy pochodzi z orędzi na youtub z kanału: W posłudze. Filmik z dn. 31.01.2020 pt. "Najważniejsza petycja w waszym życiu"

      Usuń
    2. Witam
      Egzorcyzm wody, soli, krzyża i krzyża św. Benedykta
      http://www.mocmodlitwy.info.pl/files/obrona.pdf

      Usuń
  18. Wklejam po raz ostatni jeden artykuł i link do wideo do własnej analizy, Niech Jezus Chrystus będzie z Nami:
    http://pl.allreadable.com/a3838SPU
    https://www.youtube.com/watch?v=iyQKYwZYOqg

    OdpowiedzUsuń
  19. Włoski Cyrk. O to chodzi!
    tytuł oryginalny:

    Włoski Cyrk? O co chodzi!?


    Poniżej jeden z artykułów w Bibule, pod: http://www.bibula.com/?p=112790


    Przyjrzyjmy się kilku suchym statystykom z Włoch. Populacja Włoch to ponad 60 milionów, dwa razy więcej niż wynosi populacja Polski. Rokrocznie we Włoszech umiera około 600 tysięcy osób. W 2012 roku odnotowano 613.520 zgonów z różnych powodów. W 2017 roku, za 49,8% zgonów odpowiadało zapalenie dolnych dróg oddechowych.

    Uśredniając 45% z 600 tysięcy to 270 tysięcy zgonów z powodu zapalenia dolnych dróg oddechowych w ciągu roku. Rozkładając to na 12 miesięcy wychodzi 22,500 zgonów z powodu zapalenia dolnych dróg oddechowych w ciągu miesiąca. Biorąc pod uwagę, że jest to zapalenie dolnych dróg oddechowych, to zgony nasilają się w sezonie jesień-wiosna.

    Teraz pytanie, czy teraz we Włoszech ludzie umierają tylko na koronawirusa bez udziału powikłań pogrypowych, zapalenia płuc i innych infekcji dróg oddechowych? Czy ktoś to teraz rozróżnia, czy wszyscy trafiają do koronowirusowego worka?

    Skoro miesięcznie we Włoszech umiera około 52,000 osób z różnych powodów to czy dodatkowe (albo i nie, bo tak na prawdę to nie wiadomo) 5,000 mogło wywołać klęskę, „stan wojny”, sparaliżować służbę zdrowia i państwo?

    Czy przez te dodatkowe 5 tysięcy trzeba było wzywać wojsko do utworzenia konwojów ze zmarłymi? Po co ten cyrk? O co w tym chodzi? Przecież to jakiś absurd.

    Ponad to, według krajowego raportu zdrowia Włoch, średnia wieku wśród zmarłych kobiet to ponad 83 i pół roku, a wśród mężczyzn – ponad 79 lat. Do 16 marca w związku z koronawirusem zmarło 601 kobiet i 1402 mężczyzn. Wśród zmarłych jest 17 osób poniżej 50 lat. Pięć z nich było poniżej 40 lat i byli to mężczyźni z ciężkimi współistniejącymi chorobami.

    Teraz jak się okazuje w internecie, cała Polska zna jakiegoś Włocha co umarł na koronawirusa, a połowa zna tych znajomych Włocha, poniżej 40 roku życia, a było ich aż 5 (teraz pewnie więcej).

    W grudniu 2017 roku Światowa Organizacja Zdrowia – WHO ostrzegała na swojej stronie internetowej, że każdego roku w sezonie grypowym będzie umierać 650 tysięcy osób z powodu infekcji dróg oddechowych.

    Poniżej znajduje się link do strony WHO:

    https://www.who.int/news-room/detail/14-12-2017-up-to-650-000-people-die-of-respiratory-diseases-linked-to-seasonal-flu-each-ye

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  20. Zuzanna. Kochani 25 marca w święto Zwiastowania zawierzmy naszą ojczyznę, rodziny i nas samych Niepokalanemu Sercu Maryi http://niepokalanesercemaryi.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. +

    Modlitwa ochrony przed złem z Orędzi Grzegorza Wróblewskiego 25.01.2020

    +++
    Panie Boże w Trójcy Przenajświętszej
    i Matko Boża z Sercem Niepokalanym
    poprzez tą sól egzorcyzmowaną, olej egzorcyzmowany, wodę egzorcyzmowaną + ( wykonaj święty znak krzyża na drzwiach i oknach)
    strzeż nas od zła wszelkiego.
    Poprzez Krew Jezusa Chrystusa i wszystkie Jego Przenajświętsze Rany
    nie dopuść do naszych domostw zła żadnego
    i ukryj nas pod Płaszczem Matki Najświętszej
    abyśmy zawsze duchowo, fizycznie i psychicznie byli zdrowi i bezpieczni
    a żadne zło nie wdarło się do naszych domostw oraz naszych dobytków.
    W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.
    Amen



    OdpowiedzUsuń
  22. [Inka]

    Tekst pochodzi z orędzi na youtub z kanału: W posłudze. Filmik z dn. 31.01.2020 pt. "Najważniejsza petycja w waszym życiu"
    Panie Boże w Trójcy Przenajświętszej i Matko Boża z Sercem Niepokalanym poprzez tą sól egzorcyzmowaną, olej egzorcyzmowany (wykonaj nim święty znak krzyża na oknach i drzwiach) i wodę egzorcyzmowaną strzeż nas od zła wszelkiego poprzez Krew Jezusa Chrystusa i wszystkie Jego Przenajświętsze Rany niedopuść do naszych domostw zła żadnego i ukryj nas pod płaszczem Matki Najświętszej abyśmy zawsze duchowo, fizycznie i psychicznie byli zdrowi i bezpieczni a żadne zło nie wdarło się do nas i naszych domostw oraz dobytków. Amen +

    OdpowiedzUsuń
  23. Leszek
    Modlitwa ochrony przed wszelkim złem.





    Panie Boże w Trójcy Przenajświętszej i Matko Boża z Sercem Niepokalanym, poprzez tą Sól Egzorcyzmowaną, Olej Egzorcyzmowany /wykonaj nim Święty znak Krzyża na oknach i drzwiach/ i Wodę Egzorcyzmowaną wstrzeż nas od zła wszelkiego poprzez Krew Jezusa Chrystusa i Wszystkie Jego Przenajświętsze Rany. Nie dopuść do naszych domostw zła żadnego i ukryj nas pod płaszczem Matki Najświętszej, abyśmy zawsze duchowo, fizycznie i psychicznie byli zdrowi i bezpieczni, a żadne zło nie wdarło się do nas i naszych domostw oraz dobytków. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  24. [Iwona]
    Bóg zapłać za modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niech Będzie Pochwalony Jezus Chrystus
    Jestem tu nowy.Siędzę na kwarantannie ze szczątkowym bardzo słabym dostępem do neta.
    Będąc za granicą trafiłem zupełnie prrzypadkiem na te orędzia.Radość wielka że mamy Króla i to Jakiego.Wielkiego i Prawdziwego.Pan Jezus przyjął nasze wspólne modlitwy i prośby prostego ludu.Mam wiele pytań odnośnie tych orędzi.Korzystam z pomocy drugiej osoby(Chodzi o zasięg neta).Na początek chciałem zapytać KM.Na jednym z orędzi Pan Jezus powiedział"Mieszkańcy bloku w którym mieszkasz wiedzą kim jesteś".
    W innym "...Czytelnicy tych orędzi wiedzą kim będziesz ,(lub) jakie zadanie masz spełnić".
    Przepraszam, ale cytuję z pamięci więc mogłem coś przekręcić nieopatrznie.Jak zaznaczam nie mam na bieżąco neta.Proszę o odpowiedź .Jeżeli jest to możliwe ze strony technicznej może to być poza oficjalną stroną np.kontakt
    Popieram te orędzia choć nie czytałem ich całych a tylko fragmenty.Wielkie rzeczy uczynił nam Pan że przyjął koronę Naszego Narodu.Modlę się w czasie tej mojej kwarantanny w odosobnieniu za Mój kraj za Polskę , za rodzinę , za chorych na coronawirusa , nno i za otrzyującego przekazy o siłę i wiarę dla niego.
    Króluj nam CHRYSTE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +JMJ

      Szczęść Boże!

      Co do tego fragmentu to chodziło tylko o to iż otrzymujący przekazy, który od niedawna mieszka w Rzeszowie z woli Pana Jezusa jest prawnukiem nadinżyniera Rzeszowa c. k. radcę budownictwa nie zaś o służbę Bożą.
      Co do wiedzy czytelników i zadania to jest to w przekazach. Chodzi o zadanie na utraconych Kresach Polski w przyszłości.

      Dobrego znoszenia kwarantanny.
      Proszę napisać czy i jak tu pomaga państwo czy też nie.

      Z Panem Bogiem

      Usuń
  26. Taka „pandemia” to wymarzona okazja, żeby, żeby wziąć za pysk całe społeczeństwa, których w inny sposób nie dałoby się łatwo spacyfikować. Chciałbym zwrócić uwagę na tylko dwa aspekty, za to bardzo istotne – socjopolityczny i ekonomiczny.

    Zacznijmy od ekonomii. Ogólnie wiadomo, że Wielki Krach był przewidziany i specjaliści nie mieli wątpliwości „czy” tylko „kiedy”. Czy jest lepsza okazja niż teraz, gdy szaleje świrus koronny? Wszystko można zrzucić na świrusa jako vis maior, siłę wyższą. Można zlikwidować wielkie bańki spekulacyjne, okraść fundusze emerytalne, największych inwestorów, które rozłożą bezradnie ręce i nie będą płaciły pozostałym przy życiu staruszkom. To marzenie także naszego ZUSu.

    Wykorzystując okazję łatwiej będzie zlikwidować płatności gotówkowe bo przecież wiadomo, że świrus koronny najchętniej osiada na banknotach i monetach. A wirtualne konta to smycz i kaganiec dla każdego, takie konto mogą ci zablokować jednym kliknięciem i umrzesz z głodu bo nie kupisz kromki chleba. Jak łatwo wtedy kontrolować masy…

    W sferze socjopolitycznej też można wprowadzić rewolucyjne zmiany. Jesteśmy świadkami militaryzacji życia społecznego. Miasta i całe regiony odcięte od reszty świata, otoczone wojskiem i policją. Żeby było śmieszniej to jest wielu takich, którzy domagają się wręcz takich środków bo działalność mediów już im zrobiła sieczkę z mózgu. Czego więcej mogą chcieć rządzący? Czekają nas naprawdę ciekawe czasy.

    Czyżby już ostatnie?

    Jarek Ruszkiewicz
    https://spiritolibero.neon24.pl/

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  27. Leszek.
    Niesamowite
    https://dzieckonmp.wordpress.com/2020/03/22/minister-zdrowia-izraela-jest-pewien-ze-mesjasz-pojawi-sie-podczas-paschy/
    Pascha przypada w kalendarzu hebrajskim między 8 a 16 kwietnia, a to pokrywa się perfekcyjnie z objawieniem w Garbandal i zapowiedzią prześwietlenia sumień 07-17 kwietnia /bez podania roku/. Czyżby?

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś o godz.21.00 na całym świecie łączą się wszyscy ludzie w modlitwie.Zapalamy świece w oknie i modlimy się razem.Będą też bić dzwony na całym świecie. 21.00.Jeżeli możesz to komuś przekazać ZROB TO!

    OdpowiedzUsuń
  29. Paulina https://www.youtube.com/watch?v=D46_3paqLsg
    Jeśli umrę, zanim umrę, to nie umrę, kiedy umrę" - ks. Piotr Pawlukiewicz

    OdpowiedzUsuń
  30. [Elwira]
    Dziękuję Ci, Panie Jezu za te przekazy, za czyste niebo dzisiaj i w tamtą niedzielę. Za kazanie kapłana, poświęcenie wody, różańca i medalików. Za Komunię do ust, za Adorację w najbliższym Kościele. Dziękuję Ci, że JESTEŚ.

    W poprzednią niedzielę ksiądz mówił, aby nie ulegać fideizmowi, stosować się do zaleceń sanitarnych, a nie, że tylko Bóg. Przypomniał, że w III w. w szczytowym okresie zarazy w Rzymie umierało dziennie 5 tys. ludzi. Podkreślał miłosierdzie, które nieśli chrześcijanie. Za czasów Justyniana powstały pogańskie organizacje charytatywne, ale nie miały startu z pomocą i ofiarnością chrześcijan. I podobnie jak dzięki świadectwu Samarytanki, wielu się nawróciło, ale nie wszyscy.
    Co do Komunii na rękę. Słuchałam kiedyś świadectwa człowieka, który opowiadał m. in. o egzorcyzmach Anneliese Michel. Zataczając się w śmiechu demony wyznały, że wreszcie udało im się zmusić, żeby brano Go na łapkę. To był rok 1976.
    Tylko kapłan ma ręce konsekrowane, godne trzymania w dłoniach Ciała Chrystusa. Pierwszą ofiarą koronawirusa w Polsce była żona świeckiego szafarza. Bóg wyraźnie chciał coś powiedzieć.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  31. Żądamy dziennych danych o wszystkich zgonach w Polsce, nie tylko COVID!
    Petycja skierowana do Ministra Zdrowia, Łukasza Szumowskiego.
    https://panbartek.pl/petycja-zgony/
    W sytuacji kryzysowej spowodowanej koronawirusa, media mają pożywkę dla swojego biznesu i podsycają emocje, siejąc strach, panikę i niepewność. Rządy podejmuje coraz to ostrzejsze środki, które powodują chaos społeczny i gospodarczy.
    Polski rząd, podobnie jak inne, podają tylko zachorowania i zgony dotyczące Koronawirusa (COVID19), a nie podaje liczby pozostałych zgonów. To sprawia, że tak naprawdę nie wiemy, czy faktycznie więcej ludzi umiera, czy nie.

    W styczniu 2017 roku we Włoszech zmarło 76 tys. osób, o połowę więcej niż rok wcześniej (w styczniu 2016 roku było to 55 tys). Media to przemilczały.

    76 tys osób to 2,5 tys. dziennie - tyle osob średnio umierało we Włoszech. Czy obecnie umiera więcej osób? Informuje się nas jedynie o liczbie zgonów dziennie osób zakażonych COVID (nosicieli COVID).
    Trudno uzyskać informacje z Włoch, pokazujące, czy faktycznie umiera więcej osób, niz w styczniu 2017, czyli 2,5 tys dzienni.

    W związku z tym, oczekujemy aby rzad Polski (oraz inne kraje) publikowały dzienne stetystyki zachorowań i zgonów podając do publicznej wiadomości również całkowitą iliczbę zgonów i zachorowań, uwzględniając przyczyny.
    Tu przykładowa tabela, publikacji podobnej oczekujemy codziennie:
    Więcej na:
    https://panbartek.pl/petycja-zgony/

    Bartłomiej Krzych

    Podpisz petycję
    Opublikowane w przez Bartłomiej Krzych

    Petycja-zgony
    Petycja skierowana do Ministra Zdrowia, Łukasza Szumowskiego.

    Link do podpisania petycji online:
    https://www.petycjeonline.com/damy_danych_o_wszytkich_zgonach_w_polsce_nie_tylko_covid



    Składając podpis, uprawniam Bartłomiej Krzych do przekazania go osobom decyzyjnym w przedmiotowej sprawie.

    Mam ukończone 16 lat i akceptuję zapisy polityki prywatności.

    Otrzymasz e-mail z linkiem potwierdzającym Twój podpis. Aby mieć pewność, że otrzymasz nasze wiadomości e-mail dodaj info@petycjeonline.com do swojej książki adresowej lub listy bezpiecznych nadawców.

    Pozdrawiam In Christo
    Henryk

    OdpowiedzUsuń

  32. Matko Najświętsza
    1.Matko Najświętsza!Do Serca Twego,
    Mieczem boleści wskroś przeszytego,
    Wołajmy wszyscy z jękiem,ze łzami:
    Ucieczko grzesznych,módl się za nami!

    2.Gdzie my,o Matko,ach,gdzie pójdziemy,
    I gdzie ratunku szukać będziemy?
    Twojego ludu nie gardź prośbami:
    Ucieczko grzesznych,módl się za nami!

    3.Imię Twe,Mario,litością słynie,
    Tyś nam,pociechą w każdej godzinie,
    Gdyśmy ściśnieni bólu cierniami:
    Ucieczko grzesznych,módl się za nami!

    4.O Matko nasza,Matko miłości!
    Niechaj doznamy Twojej litości,
    Bośmy okryci grzechów ranami:
    Ucieczko grzesznych,módl się za nami!

    5.A gdy ostatnia łza z oka spłynie,
    O Matko święta,w onej godzinie,
    Zamknij nam oczy Twymi rękami:
    Ucieczko grzesznych,módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczesc Boze
    panie Cyprianie ja nie rozumiem juz albo zle czytam
    czy ta cala epidemia ma trwac do czerwca ?
    I przez te 3 miesiace bedziemy tak koczowac w domach i czekac niewiadomo na co.
    ja tam sie nie boje ..chodze na msze i wogule z dziecmi jak cieplo na dwor..ja to widze ze media nakrecaja cale spoleczenstwo.a w innych objawieniach Jezus mowi ze jest krzyzowany taka decycja ze koscioly ani sakramentow ani mszy ,bo ludzie sie boja ..a gdzie sa ludzie co na msze o uzdowienia jezdzili teraz sie boja ?
    Dla mnie to dziwne bo msza sw komunia maja nas leczyc i tyle..ja wierze bardzo wierze w moc Jezusa..inni martwia sie o swe cialka tylko a o zycie w grzechu sie nie martwia no byle co zrec maja narazie.
    Na Fb o juz sluchac tych ludzi nie mozna.jak szczury pochowane..Czy Jezus tego chce bysmy serio po 50 os na mszy i jak na Swieta to bedzie ?

    OdpowiedzUsuń
  34. To też znak czasów, że mimo wszystko ludzie mają wybór chociaż jest dekret o podawaniu Komunii Świętej na rękę to drugi ksiądz powinien podejść do klęcznika i podać Komunię do ust i wtedy ludzie dokonują też świadomego wyboru bo nikt nie każe iść do księdza, który mówi że podaje Komunię do ręki, można podejść do ksiedza który podaje Ciało Pana Jezusa w sposób tradycyjny, zgodny z przekonaniami że na klęcząco i do ust. Chociaż podprogowo jest nacisk na rękę.
    Niepokoi to co wymyślili biskupi na Węgrzech oni poszli dalej spowiedź indywidualna duchowa nawet z grzechów cieżkich z zaleceniem aby po ustaniu epidemii ludzi szli do spowiedzi do księdza jak najszybciej. To moim zdaniem tak dla zaciemnienia sprawy, bo nie wiadomo kiedy epidemia w innych państwach odpuści a ludzie i tak zapomną o spowiedzi u księdza przecież spowiadali się duchowo i tak się zaczyna powoli, nieśmiało, ale jednak, proces zmian w Kościele Katolickim.
    Konrad

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam serdecznie, proponuję wysłuchać na ytube Ks.dr.Grzegorz Bliźniak-swiadek Trevigeno .Konferencja druga-co nas czeka .Oby ludzie zrozumieli i jak najszybciej się nawracali . Boże okaż nam miłosierdzie . Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  36. Ograniczenie mszy do 5 osób Boże ratuj!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Panie Cyprianie co p Jezus karze jak mamy zy teraz na mszy 5 os .

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.