UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 30 marca 2020

25 III cz. 2, 26, 27, 28 cz. 1/ Orędzie przez Annę od Jezusa, 29 marca - Nie ma woli Mojej by tylko pięć osób mogło przyjść na Mszę Świętą do Kościoła (..)

Środa, 25 marca cz. 2

00:35

(cd.)

- Będziesz chodził do kościoła kiedy będziesz chciał i jak chciał, zaś jak będzie przed Tobą zamknięty to będziesz miał Łaskę jakbyś był w nim i modlił się sześć godzin.
< "Tradycyjnie"  od niedługiego czasu zmienia prostą czcionkę na kursywę na początku przekazu. (: C.P.>
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- Jeśli Cię zagai strażnik miejski, policjant, bądź uprzejmy dla nich, uśmiechaj się, nie groź im:).
Nie krop ich też wodą święconą:) Pan Jezus się śmieje.
Widzisz dziecko jak Cię muszę pilnować abyś nie zrobił nic głupiego:) Pan Jezus się śmieje.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste:)
To mam się im tłumaczyć?
- Jeśli Cię zagadnie, a ma do tego prawo.
- Ty jednak, Panie, go nie uznajesz.
- Nie uznaję, ale to są tylko wykonawcy.
- A jak mnie zatrzyma czy zacznie mówić, że do kościoła to nie jest niezbędne?
- Tak nie będzie dziecko.
- Dobrze Panie Jezu. Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
-:)
-:)

(mała pauza)
- Panie Jezu tylko z Tobą warto spędzać czas.
-:) Po prostu uśmiech.


……………………………….

Czwartek, 26 marca

14.40

Zapisz dziecko
-:)
- Dziękuję Panie Jezu.
-:)

………………………………………………..

Piątek, 27 marca

12.32

Zapisz dziecko
- Można ostro powiedzieć księdzu czy biskupowi w tej sytuacji. Nazwać go zdrajcą, tchórzem i Judaszem.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.
- Tak, dziecko, należy dodać przy tym formę „ksiądz” i „biskup”.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.


13.17

Zapisz dziecko
- Odpuść to mamie.
Ona jest, jak to mówicie – niereformowalna.
- Ale Panie Jezu, mam tak mało czasu i źle się czuję i muszę robić coś co ona może, przez jej niedbalstwo.
-:) Smutny uśmiech Pana Jezusa.
- Dobrze Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Zapisz
- Pojedziesz do Krakowa w niedzielę.
- Dobrze Panie Jezu, dziękuję. Chwała Tobie Chryste.

……………………………….

Sobota, 28 marca

Zapisz dziecko
- Sam widzisz i rozumiesz.
- Tak Panie Jezu.
-:)
Nadal jesteś Moim sługą.
Wszystko co ma być < niepewny zapis słowa - „włącznie”? C.P.> z Tobą i dla Ciebie także – będzie.
:)
- Dziękuję Panie Jezu.
Przepraszam Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


//////////////////////////////////////////////////

Orędzie Anny od Jezusa:

(fragment)
Wielce jest zasmucone Moje Serce i Serce Mojej Matki przez brak wiary, letniość dusz i uleganie lękowi. Dzieci moje od dnia narodzin na tym świecie policzone są dni wasze. I tak jak Ja wyznaczam dzień narodzin waszych, tak i dzień śmierci jest już wyznaczony w dniu waszych narodzin. Kto z was może przedłużyć sobie życie choć o jeden dzień, choćby o godzinę, nawet minuty sobie nie przedłużycie.

Reszta na stronie


Orędzia Anny od Jezusa są wyjątkowe.
Pan Jezus obiecał duże Łaski tym, którzy je będą przyjmować.
Są też poręczne do dzielenia się nimi,
także do przybijania do drzwi kościołów.

( Tu uśmiech Pana Jezusa :), chyba z powodu tego "przybijania") .


///////////////////////////////////////////////////////
 /////////////////////////////////////////////////////

Dalej nie chcą niektórzy zdyscyplinować się w prostej, banalnej rzeczy, która ich nic nie kosztuje.

Ci którzy dali komentarze a ich nie widzą wiedzą o co chodzi.

14 komentarzy:

  1. Panie Krzysztofie zwlekałam ze spowiedzią generalną, a teraz nam zamkli Kościoły. Czy może mi Pan coś poradzić odnośnie Kapłanów w posłudze spowiedzi. Błagam. Przepraszam za to że się ośmieliłam o to zapytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszli Żydzi z Mojżeszem z Egiptu do Ziemi obiecanej....zapamiętajmy ich historię, wiarę w powodzenie misji, błędy i konsekwencje błędów w drodze do niej. Pan Bóg, sprawdzi nasz charakter, wiarę, uczmy sie na przykładach ludzi z przeszłości. Jak to się mówi historia lubi się powtarzać chociaż to inaczej wygląda, ale są podobieństwa.
    Ci obecni ludzie ze świata polityki, nauki zniszczyliby nasze życie jakie znamy obecnie, bez szans żeby żyć normalnie w świecie robotyki i sztucznej inteligencji. Ego, zero albo mało pokory. Ja sobie swojej emerytury w tym świecie nie wyobrażam, po prostu system bedzie działał coraz bardziej na wyniszczenie człowieka ( niewolnika ) a tym bardziej starszego który pobiera emeryturę. Współczuje też tym którzy to czynią ich agresja przeciwko Panu Bogu i przeciwko zwykłym ludziom, przyspieszyła ich koniec na ziemi, a to dopiero początek ich dramatu. Tak więc wcale nie mają jakieś przewagi, jak im sie wydaje, ich los będzie tragiczny. Uderzając w Pana Boga i w nas, rykoszetem oberwą jeszcze mocniej, jeśli się nie nawrócą.
    Konrad

    OdpowiedzUsuń
  3. + CHWAŁA I CZEŚĆ KRÓLOWI I KRÓLOWEJ POLSKI ZA CUDOWNĄ OPIEKĘ NAD NAMI. DZIĘKUJEMY DWÓM SERCOM JEZUSOWI I MARYI ZA WYBRAŃSTWO POLSKI. Obyśmy sprostali i wypełniali dobrze Wolę Bożą. Dziękujemy Ci Królu za kapłanów którzy nie zamykają kościołów i pozwalają przychodzić i modlić się na eucharystii i adorować Pana Jezusa i Matkę Najświętszą bo Ona zawsze jest tam gdzie jest Jezus. Módlmy się za duchowieństwo by wzrastali w wierze bo z tym u niektórych ciężko. Dziękuję bardzo naszemu Prorokowi Panu Krzysiowi za przyjmowanie i przekazuje nam Słowa naszego Króla Wspaniałego i Kochanego. Pozdrawiam Wszystkich. Chwała Tobie Chryste!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj jak szłam do kościoła to tak sobie myślałam, co będzie w 'godzinie policyjnej' jak będą zatrzymywali ludzi idących do kościołów. Jeszcze trochę i będzie zakaz totalny, a księża tak łatwo się temu zakazowi poddają...
    Mnie na szczęście udało się wczoraj być u Komunii, kto wie czy to nie moja ostatnia Komunia w kościele.

    OdpowiedzUsuń
  5. +++ JMJ

    Wczoraj jeden z działaczy politycznych z mojego regionu udostępnił artykuł o chipach RFID. Napisałem w komentarzu że, to znamię bestii zapowiedziane w Piśmie Świętym.
    Oczywiście post został usunięty i dodany na nowo już bez mojego komentarza. Aha no i ten działacz polityczny wspiera oczywiście Biedronia.

    OdpowiedzUsuń
  6. + Ostatni raz dopuściłem komentarze, które nie mają nicka czy imienia przed wpisanym tekstem ( w sytuacji gdy nie ma go w nazwie konta.
    Ile razy można.
    Dlaczego zabieracie mój czas który nie jest dla mnie na przypominanie o tym.
    To jest ostatnie ostrzeżenie, będzie jeszcze przypomnienie krótkie pod Orędziem.
    Tłumaczyłem dlaczego ze względu na specyfikę bloggera i moderację musi być na początku.
    Jaka grochem o ścianę.
    Bardzo nieładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. [Pola]
    Św. JanJod Krzyża: "każdy, kto pragnie doskonałości, powinien ściśle zachować trzy podane niżej przestrogi, aby uchronić się od szatana, drugiego swego nieprzyjaciela. Należy tu zauważyć, że spośród wielu podstępów, jakich szatan używa, by zwieść ludzi duchowych, ten bywa najczęstszy, że nie kusi wprost do złego, ale usiłuje wprowadzić ich w błąd pozorem dobra, ponieważ wie, że za jawnym złem nie pójdą tak łatwo. Dlatego trzeba ci się zawsze obawiać, nawet w rzeczach, które wydają ci się dobre, zwłaszcza gdy nie wypływają z posłuszeństwa.

    Pewność i bezpieczeństwo znajdziesz pod tym względem, zasięgając rady u tego, do kogo należy ci jej udzielić."

    A rady masz szukać u swoich proboszczów i być im posłuszny. Bo posłuszeństwo i pokora to wielkie cnoty.
    Zapewne każdy zinterpretuje ten fragment wg. swoich aktualnych przekonan, ale proszę bądźcie czujni! Nie traktujecie prywatnych objawień jako jedynej wyroczni.Zaufajcie Bogu i módlcie się za grzeszników! Nie traćmy czasu na coś co wzbudza w nas lęk. Bądźmy posłuszni kościołowi i módlmy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłuszeństwem w dzisiejszych czasach szatan się posługuje oj bardzo się posługuje strasznie się zrobił "pobozny"i w ten sposób profanuje P.Jezusa rozmontowuje kościół i teraz ma wielką ucieche jak w imię posłuszeństwa zamyka się kościoły, zakazuje Eucharystii i cieszy się ze tak malutko jest ludzi co przyjmuja Komunie Świętą i jest coraz mocniejszy!! !
      i ludzie a zwłaszcza kapłani i Biskupi boją się zarazić od Pana Jezusa!😕Bóg juz nie uzdrawia i to jest wszystko w imię posłuszeństwa smutne to.Ale my wierni nie jesteśmy w zakonie i nie przysiegalismy posłuszeństwa i nie musimy dać się zmuszać do czegoś co kluci się z naszym sumieniem.My kochamy kościół św i ufamy naszemu Bogu w Trójcy Jedynemu i zwłaszcza w trudnych czasach chcemy się chronić w Jego Domu!!Bronimy tego prawa bronmy! To jest nasz Dom Bożym nasz Matczyny Kościoł

      Usuń
  8. Szczesc Boze
    Panie Cyprianie kochany czy Jezus nam moze powiedzic jak my mamy teraz zyc bez mszy i komuni sw..Jak obchodzic Triudum i Wielkanoc ?
    przed internetem..no to bylo cos smutnego wczoraj msza w domu ..bez komuni i spowiedzi
    Nasza gadka ksiezom nic nie da oni sie boja kar pienieznych i biskupa ze ich wywali .
    ja to jakos nie wierze aby w ciagu tych miesiecy sie cos zmieni a czuje ze bedzie gorzej..
    bo jakim cudem .
    jak wirus szaleje a co dopiero w czerwcu bedzie !!!
    Jak tyle tys .ludzi ma umrzec dla mnie to straszne .
    przeciez rzad nas zamknie w domu na miesiac .
    .nie pozwola nam nic a jeszcze ludzie beda sie buntowac bo im chleba braknie jak mysle i wtedy wyjda z domu nawet nie patrzac na wirusa i zacznie sie zabijanie jeden drugiego dla chleba i rzadowi daja popalic .
    prosze Cie Jezus nie zabieraj mi meza na zabijanie ukraincow bo sama nie dam rady.



    OdpowiedzUsuń
  9. Ludwik Błaszczak Szczęść Boże! Nie dajmy się zastraszyć! Bierzmy udział w Triduum Paschalnym.To sam PAN jest najlepszym LEKARZEM naszych dusz i ciał.Mając świadomość, za jaką cenę zostaliśmy ODKUPIENI-niewyobrażalnym PONIŻENIEM,ZNĘCANIEM,TORTURAMI,MĘKĄ i NAJDROŻSZĄ KRWIĄ PANA JEZUSA CHRYSTUSA w dowód naszej pokornej wdzięczności i uwielbienia. EUCHARYSTIA przecież może być sprawowana na placu przykościelnym.KTÓŻ JAK BÓG!

    OdpowiedzUsuń
  10. [Krzysztof]
    Polecam obejrzeć ten filmik z wczoraj. Bardzo mądry i wiele wyjaśnia co jak gdzie i dlaczego odnoście aktualnej sytuacji kościoła.
    https://www.youtube.com/watch?v=DFr0KB4_s84

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludwik Błaszczak Szczęść Boże! Przychylam się do propozycji jednego z braci: jeśli ktoś ma łaskę w sercu, może dołączyć do Liturgicznej Służby Ołtarza,5 osób na chórze,5 w zakrystii, 5 w kruchcie,w refektarzu 5 ... obok kościoła,jeśli są głośniki a po wyjściu Kaplana do sprawowania Eucharystii - pozostali wierni do środka kościoła. POKÓJ i DOBRO!

    OdpowiedzUsuń
  12. [Paweł]

    Wczoraj pytałem o miejsce w Wielkopolsce na spowiedź generalną. Udało mi się znależć takie miasto i księdza który się zgodził :). Ale, w dniu dzisiejszym zaostrzyli przepisy co do przemieszczania się. A ja jak bym chciał dojechać do tego księdza to pociągiem około 60km lub samochodem. W obu przypadkach byłby mandat :( Bo tylko do pracy można, wolontariat lub sklep kupno żywności.
    Z Panem Bogiem
    Ojcze Nasz Który Jesteś W Niebie, serce moje mnie boli. Dusza moja cierpi, złe duchy atakują bez litości w nocy. Bądź Miłością mnie grzesznemu. Bądź Wola Twoja. Amen. Chwała Tobie Panie Jezu Chryste Królu Polski. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pojawiło się nowe orędzie na stronie Domów Modlitwy Jana Pawła II.
    http://www.domymodlitwyjp2.pl/pl/mm-od-apok-ordzia-czviii-2020r

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.