UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 10 marca 2020

28, 29 II 2020 O Orędziach Żywego Płomienia cz. 1

Piątek, 28 luty

01:08
- To zawsze postęp, dziecko.

8.16
-:)


……………………
Sobota, 29 luty

20.40

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie Jezu?
- Tak dziecko, taka jest prawda o Tobie, w ten sposób byłbyś „po ziemsku” najbardziej szczęśliwy. Przez rok.
-:)
- Och Panie Jezu.
-:)
- Dziękuję, Panie Jezu, że mi mówisz prawdę o sobie.
-:)


(pauza)

- Powiemy o Orędziach Żywego Płomienia.
- Tak, Panie Jezu?
- Tak dziecko:)
- Dobrze Panie, jeśli tak uważasz.
- Orędzia Żywego Płomienia są prawdziwe
- To dobrze Panie Jezu.
- :)
- Wszystko jest prawdziwe?
- Wszystko.
- Ja ich nie czytam więc nie wiem co się tam komu może wydawać z tego co przeczytał, kto jak rozumie. Lecz wydaje mi się, że on nie ma przekonania o Orędziach podawanych przeze mnie.
- Podobnie jak Ty, dziecko, w drugą stronę.
- Ale ja, Panie, uznaję, co mówisz. Wcześniej przez księdza powiedziałeś o Żywym Płomieniu, teraz przeze mnie. Czy u niego będzie tak samo?
- Tym się, dziecko, nie martw.
- Mi, Panie Jezu, nie pasowało i nie pasuje na stronie: „ Żywy Płomień zaprasza”. Ty, przede wszystkim, Panie Jezu, zapraszasz. To tak brzmi trochę jakby ktoś uważał, że wyrobił sobie markę i <nieczytelnie zapisane słowo C.P.> to co podaje swoim rozpoznawalnym pseudonimem. A i sam pseudonim.

Ja mam swój pseudonim blogerski pozostały po tamtych czasach. Nie miałem pouczenia by go zmieniać. Także może dlatego, że był Smoleńsk, a Ty, Panie, powiedziałeś, że nie był w moim przypadku najważniejszą rzeczą, ale ważną, że dostałem te Orędzia.
Zaś Polak dodane do Cyprian, który miał symbolizować myślenie podobne do C.K. Norwida oznaczało myślenie po polsku za przykładem księdza Suchowolca, którego zamordowano a który mówił by myśleć po polsku, a nie podkreślenie etniczności czy też niektórzy myśleli, że to moje imię i nazwisko, więc liche jak ktoś ma na nazwisko – Polak.
- Tak dziecko, często noszą je Żydzi albo raczej kryptożydzi.
W nadanym imieniu : Żywy Płomień wydawało Ci się, że jest zadęcie?:)
- Tak, Panie Jezu, zadęcie. Oczywiście, jeśli Matka Boża nadała takie imię to tak ma być. Natomiast ja tam widziałem zadęcie. Jakbyś mi, Panie, dał podobne, na przykład : Bicz Boży, albo jakoś tak, nie czułbym się z tym najlepiej.
- :) To prawda, dziecko, dlatego Ci nie nadawałem imienia, nowego „pseudonimu”. Poza tym nie trzeba było abyś zmieniał swą tożsamość pseudonimem. Jak widzisz w niczym to nie przeszkodziło owocom przekazów przez Ciebie. Cyprian Polak też dla wielu może nie brzmieć zbyt dobrze (jak o tym wspomnieliśmy), nie wiedzą co to oznacza i do kogo się odnosiło, jak to utworzyłeś. Do dwóch przede wszystkim postaci: C.K. Norwida i księdza Suchowolca.
Ksiądz Suchowolec, męczennik za wiarę i Polskę wie o tym i też się Tobą opiekował:)
- Dziękuję Panie Jezu i dziękuję również księdzu Suchowolcowi.
- Również określenie „ od Apokalipsy” złączone z imieniem też ci nie bardzo pasowało. Orędzia Ci odpowiadały, ale pseudonim nie bardzo ze względu na formę.
- No tak, Panie Jezu.
- :)
- Jak ja bym był na przykład, Panie:) Krzysztof od siedmiu trąb, albo od siódmej trąby. Albo jeszcze inaczej.
- Jesteś wyczulony na niuanse, nie wszyscy tacy są.
-:)
-:)


- O co chcesz teraz zapytać dziecko?
- Panie Jezu w Orędziu (..)



Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

< Tu Orędzie jest urwane jest jednak kontynuacja dotycząca Żywego Płomienia i dalsze wyjaśnienia ,ale nie są one takie jakbyście chcieli i moja jasność sytuacji też tu się nie zwiększyła dużo. Ale mi to nie przeszkadza:) C.P.>


12 komentarzy:

  1. Dziękuję za potwierdzenie prawdziwości orędzi od Żywego Płomienia.
    Jest również nowe arcywazbe orędzie u Michaliny od Apokalipsy z 7.03.

    OdpowiedzUsuń
  2. + Szczęść Boże. Jest nowe orędzie do Alicji Marii Michaliny, a w nim potwierdzenie, że Pan Jezus jest Królem Polski :).....http://www.domymodlitwyjp2.pl/pl/mm-od-apok-ordzia-czviii-2020r

    OdpowiedzUsuń
  3. Leszek.
    Chwała i dziękczynienie w każdym momencie orędzi od Jezusa Chrystusa Króla Polski. Żywy Płomień jest prawdziwy w swoich orędziach i oto chodziło. Koronacja Jezusa Chrystusa na Króla Polski, przeprowadzona koniecznie przez Episkopat i prezydenta RP jest nadal aktualna i mimo, że dziękuję o 15.00 za Niebiańską Koronację na Króla Polski Jezusa Chrystusa, jednocześnie proszę o Koronację ziemską poprzez nawrócony Episkopat Polski i "tego tam", kimkolwiek jest i jak się nazywa. Nie wiem jak będzie wyglądało nawrócenie hierarchów, czy poprzez Ducha Świętego, czy poprzez walnięcie sztachetą zwaną koronawirusem przez potylicę, niemniej jednak ono nastąpi. Chwała Tobie Panie, tylko Tyś jest Bogiem i Władcą Polski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ten "kryminał" :D w odcinkach, dzisiaj się uśmiałam :D
    Proponuję nazwę "Dekadencki Rzeźnik" albo "Rzeźnik z Karpat" albo wszystkie 3 wyrazy.
    Chociaż "Siódma Trąba" też jest niezła :D
    Co do Żywego Płomienia, to mam ochotę powiedzieć, że "wiedziałam!".
    No ale jednak lepiej przeczytać potwierdzenie od źródła.
    Myślę, że prorok czuje dużą odpowiedzialność za swoje przekazy (żeby się nie dać zwieść) i czasami jest zbyt ostrożny i podejrzliwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Pan Jezus jednakże niedawno powiedział, że jestem "dzieckiem Apokalipsy". To bardzo ładnie byłoby : Dziecko Apokalipsy. Jednakże mimo to wolałbym nie mieć takiego pseudonimu chyba żeby Pan Jezus tak chciał. Gdybym ja sam przeczytał taki pseudonim to bym się uśmiechnął a może nawet parsknął śmiechem.

      Usuń
  5. Ciekawe te boże pseudonimy. Zastanawiałam się czemu Bóg je nadaje, skoro każdy ma imię.

    Mi też nadał, i się zastanawiam czy go używać, czy to jest ok, czy to nie pycha, nie nadużycie, czy się nim podpisywać czy jak. Interesujące to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Oczywiście, uważam, że należy używać tego pseudonimu, skoro Matka Boża czy Pan Jezus nadał to zaszczyt. :))

      Usuń
    2. Cóż za skromność.Ha ha ha...Dżesika.

      Usuń
    3. Trafiłeś nie na ten blog.

      Usuń
  6. Wiedziałam, że jego przekazy są prawdziwe. Jakoś tak jest, że prorocy nie przepadają za przekazami innego proroka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. + Szczęść Boże. Dziękuję za nowe przekazy. Przyznam, że są osoby, które atakują naszych współczesnych Proroków. Myślę, że to jest pycha, arogancja, zarozumiałość wobec Pana Jezusa. Skoro Pan Jezus już Król Polski wybiera osoby to jest Jego Wola. I nawet bym się nie odważyła krytykować. Jeśli się komuś nie podoba to niech nie czyta a nie zakłada, że to fałszywe objawienia. Ja wierzę w te słowa, które Pan Jezus w Swojej Łaskawości chce do nas mówić by nas ratować. Osoby skadinąd pobożne ale nie dopuszczają, że Pan Jezus mówi o takich rzeczach ludzkich by nam myślenie w różnych kwestiach wyprostować. Ale nie da się tłumaczyć, że Duch Święty tchnie kędy chce i to Jego Wola. To chyba słaba wiara w Świętych obcowanie. A modlimy się w Credo. Tzn, że to dla niektórych brzmi jak slogan. Trudno będą się musieli przekonać na własnej skórze. Pozdrawiam Wszystkich gorąco. KRÓLUJ nam Chryste Królu Polski i Matko Boża nasza Hetmanko z Jasnej Góry.

    OdpowiedzUsuń
  8. [Inka]

    Po kilkunastu tutaj przeczytanych orędziach od Pana Jezusa, mnie np. bardzo by pasował do Pana Cypriana pseudonim: "Przyjaciel Pana Jezusa Króla Polski" Ponieważ te objawienia są przekazywane w formie rozmowy z Przyjacielem :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.