UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 27 marca 2020

27 III 2020 Można ostro powiedzieć księdzu czy biskupowi w tej sytuacji (..)

Piątek, 27 marca

12.32

Zapisz dziecko
- Można ostro powiedzieć księdzu czy biskupowi w tej sytuacji. Nazwać go zdrajcą, tchórzem i Judaszem.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.
- Tak dziecko, należy dodać przy tym formę „ksiądz” i „biskup”.
- Dziękuję Panie Jezu. Chwała Tobie Chryste.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

55 komentarzy:

  1. W tej sytuacji to znaczy jeśli zamkną Kościoły po wejściu 5 osób? Ja nie chce nikogo nazywać Judaszem...Ja poprostu chce przyjąć Eucharystie. Nie wiem jak mam to teraz zrobić, czy po mszy iść i przyjąć czy jak...pomocy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Inka]
      Proponuje Spowiedź Św. "na życzenie" i po niej poprosić o przyjęcie Komunii Św.

      Usuń
  2. + W tej sytuacji to znaczy jaka jest. A jest taka, że w niektórych miejscach w ogóle kościoły zamknięte w innych do 5 osób,
    Pan Jezus nie każe tak mówić tylko dopuszcza to.
    Nie kazał też swoim uczniom mówić do faryzeuszy czy apostołom "grobie pobielany". Ich wrażliwość tego nie przeskakiwała. Oni wierzyli, że przecież musi Bóg ich oświecać i uwierzą w Jezusa z Nazaretu.

    Mnie się wydaje, że jak ksiądz to usłyszy ( ten który rygorystycznie przestrzega tych pięciu osób co do jednej) to jak mu się tak powie to mu dobrze zrobi i da do myślenia. Kto wie może to uratuje w przyszłości bliskiej jego duszę, a jak się zapieni to też dobrze- w drugą stronę -lepsze oddzielenie ziarna od plew.

    Dziecko trzeba dać klapsa, ale nie więcej dla jego dobra. Ksiądz to dziecko Boże:)
    Oczywiście zachowujemy formy jak Pan Jezus wspomniał bo ktoś w ferforze może zacząć tykać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Nie dodałem. Szkoda, że tak trzeba dużo tłumaczyć.
      Jest oczywiście zróżnicowanie co do biskupa który zamknął kościoły i księdza stamtąd i biskupa i księdza z diecezji gdzie jest "tylko" ograniczenie do 5 osób. Logiczne rozumowanie jest takie, że reakcja ostrzejsza będzie w tym pierwszym wypadku.

      Jakby jednak Polacy logicznie myśleli ( w sprawach kraju a nie swoich bo w tych materialnych to potrafią) to byśmy byli dzisiaj w innym miejscu gospodarczo i politycznie.

      Usuń
    2. Niestety , ksiądz na moje pytanie "komu służy ?" wybrał opcję bezpieczną - strach przed konsekwencjami ze strony SM i Policji, bo "a nóż-widelec jakaś dobra chrześcijańska wierna dusza go zgłosi". Z drugiej strony jak powiedział znany ksiądz "jesteśmy pokoleniem które nie utrzyma języka za zębami" - i trudno się nie zgodzić.

      Usuń
    3. Na marginesie, władza robiła i robi wszystko by naród nie myślał logicznie.

      Usuń
    4. Tylko że oni się tłumaczą posłuszeństwem.. to posłuszeństwo to jakaś paranoja. Nie wiem, pójdę do Kosciola ,może się uda a jak nie to nie wiem czy mam iść się prosić o Eucharystie poza msza czy jak ? Mógłbyś odpowiedzieć mi na to pytanie ? Jak Ty teraz zrobisz ?

      Usuń
  3. Królu Polski Jezuniu Najdroższe DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ byłam dzisiaj na mszy świętej i przyjęłam mojego BOGA KRÓLA I ZBAWICIELA i jutro zamierzam też iść. Przyszłam odpowiednio wcześniej żebym się zmieściła w liczbie ale spokojnie było nas więcej. KOCHAM CIĘ PANIE JEZU.!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Janinko..Nie ciesz sie zawczasu...Tez tak robilam i bylo to kilka razy moze 4 i moja radosc sie skonczyla.Poniewaz wczoraj w sobote,podczas rozdawania Komunii Sw.nie wyszli ksieza do rozdawania, a bylo ich 6 (siedzieli sobie na swoich fotelach i przygladali sie co sie bedzie dzialo)...i wyslali diakona-szafarza,ktory ma ta szarfe przelozona od ramienia do pasa,rece nie konsekrowane i nie majacy swiecen kaplanskich,poprostu jest w seminarium. jako uczen.On rozdawal ,a ten slepy narod szedl do niego ,bylo moze z 10 osob.Ja ukleklam obok czekajac ze ten ksiadz ktory odprawia Msze Sw.wyjdzie ,a on czyscil kielich ,nawet nie mial zamiaru.Wiec szfarz ruszyl w kierunku do mnie ,ale ja reka machnelam ,ze od niego nie przyjme...Wrocilam do lawki i pomyslalam ze pojde na zakrystie to moze tam mi dadza..Probosz wyszedl z ukrycia i ja go pytam czy moge otrzymac ,KOMUNIE SW.'' z rak kaplana.A on naburmuszony pokazuje mi znow na tego szafarza..wiec powtorzylam mu kilka razy ,ze ja bardzo prosze ...Nie chcial ustapic i nie dal mi..w pewnym momencie odezwal sie stary ksiadz i warknal ,,,TERAZ TO ROZDAJA I SWIECCY !!!Wychodzac powiedzialam ,ze odpowiecie za to przed PANEM BOGIEM...i dodalam zostawiajac ich -mowiac ,,Z PANEM BOGIEM

      Usuń
  4. Królu Polski Jezuniu Najdroższe DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ byłam dzisiaj na mszy świętej i przyjęłam mojego BOGA KRÓLA I ZBAWICIELA i jutro zamierzam też iść. Przyszłam odpowiednio wcześniej żebym się zmieściła w liczbie ale spokojnie było nas więcej. KOCHAM CIĘ PANIE JEZU.!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. [ Małgorzata ]
    Oby więcej takich kapłanów
    https://youtu.be/8_5dckSsdLA

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicja Maria Katarzyna
    Wczoraj poszkam do Kosciola NMP w Katowicach o 18 , Adoracja byla do 18:15. Msza Św. o 18:30 , przyszedł kapłan zamknął dzrzwi od wewnątrz Kościoa i tyle. . Na tablicy byla informacja , ze Msze Św. odbywaja sie bez udzialu ludu. Bylo nas raptem cztery osoby...poza Kosciolem .

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo i jednak wyszlo na moje dzieki Ci Jezu ..a ja myslalam ze przecholowowalam z gadka do ksiedza .

    Tylko ja nie rozumiem P Cyprianie .
    czy wirus az do czerwca bedzie ?
    jak mi sie zali szwagierka ze ja wymyslam se jakies objawienia i co ona ma powiedziec ludzia bo stracili prace a zadne chorobowe juz nie moga .
    A pytaja sie ludzie dlaczego ukraincy by mieli na nas napadac jak oni pracuja u nas sa tacy mili !!
    Ja nie wiem co mowic..oni sa do czasu mili..

    OdpowiedzUsuń
  8. Leszek.
    Jeżeli Jezus Chrystus, który jest naszym Królem tak mówi, to trzeba tak czynić i basta! Ci, którzy byli na Wolnej Elekcji, szczególnie Ci mają największą odpowiedzialność w tym względzie. Przeciwstawienie się Jego Woli, będzie dla nas powtórnym przystąpieniem do Targowicy. "Wiwat Król! Wiwat Naród! Wiwat Wszystkie Stany!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapłani zamykają kościoły, odprawiają mszę bez udziału wiernych i sami siebie karmią Ciałem i Krwią! Jakże mi z tym ciężko ma sercu, że tak się sprawy mają i pójść na mszę normalnie nie można. Oglądałam mszę za żywo przez internet i musiałam patrzeć jak siostra zakonna czytała 1 czytanie, a 4 kapłanów siedziało na czterech literach potem rozdali komunię, część do ust, część do rąk i to jeszcze siostra zakonna do rąk przyjęła. Smutne to bardzo o ileż musi bardziej boleć Pana Jezusa!
      W zeszłą sobotę będąc na mszy poszłam do zakrystii aby mi poświęcili wodę, zrobił to kapłan, który na tej mszy rozdawał komunię na rękę i po odmówieniu modlitw zanurzył palec w tej mojej wodzie... Nie wiem jakie są praktyki bo poszłam z własną wodą drugi raz ale za pierwszym razem inny ksiądz poprostu pomachał nad butelką kropidłem i odmówił szybką modlitwę, a tym razem ksiądz odmówił dłuższą modlitwę i miałam wrażenie, że się bardziej zaangażował, ale też i on wcześniej mówił i rozdawał swoim wiernym komunię na rękę- bo wirus- a w mojej wodzie macza palec i to jeszcze po takich uczynkach profanacji czy w takim razie ta woda jest "święta"? Kiedyś słyszałam, że podczas świecenia wody ważniejsza jest wiara tego który późnej z niej korzysta niż kapłana który odmawia nad wodą modlitwę... I cóż mam zrobić? Powinnam wylać czy pić ją jednak bez obaw?

      Usuń
  9. [Paweł]

    Już za dwa dni Niedziela i przekonam się jak to będzie u mnie w mojej miejscowości. Przykre jest to, że jak wysłałem do swojej Parafii email z twoim blogiem, Youtube Prorok Grzegorz w Posłudze, Dom Modlitwy Świętego Jana Pawła 2. To jak byłem w Kościele na Mszy dnia 22.03.2020 o godzinie 10:00, to w momencie Modlitwy Powszechnej, kiedy kapłan wypowiada intencje, wierni odpowiadają, Wysłychaj nas Panie. To, co zrobił, oczywiście wypowiedział intencje by wierzyć w Ewangelie... tu nie powiedział wprost o tym emailu. Ale, ja to tak odebrałem. Oczywyiście maila wysłałem dnia 15.03.2020. W nocy z 21 na 22 marca miałem sen gdzie mój pokój i moje osiedle było atakowane bez strzelania przez czarne helikoptery. Po prostu z każej strony, nawet przy moim oknie w pokoju latał czarny helikopter. Czułem się jak jaki wróg publiczny czy jakiś terrorysta. Bo do swojej Parafii, powtórze się po raz drugi, dnia 15.03.2020 wysłałem linki z Orędziami Prosto z Nieba, czyli link do twojego bloga, Dom Modlitwy, Grzegorz w Posłudze Youtube. Na koniec daję link do tego filmu https://www.youtube.com/watch?v=8d2VoN3oiZ8
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodajże wczoraj miałam sen, gdzie jacyś dziwni ludzie łazili po mieście i sprawdzali kto ma różaniec, kazali ludziom oddawać różańce.

      Usuń
  10. Leszek
    „Gdzie dwóch lub trzech gromadzi się w moje imię, ja jestem pośród nich” [Mt. 18, 20]. Jeżeli myślimy, że epifosfat granulowany utrzyma ilość pięciu osób w kościele, to płonne nadzieje. Oni lepiej znają wszystkie Ewangelie niż my i w skuteczności unicestwiania wiary są perfekcyjni /patrz powyższy cytat/. Nawet ten wyznawca pachamamy dzisiaj przemawiał z piwnicy do oka Horusa zwanego kamerą , więc na nic nie możemy liczyć. Niejaki Franciszek został również poddany już kolejnemu badaniu na obecność
    jego zbawczego wirusa, a zauważmy, że Papież Benedykt XVI, ani razu /przynajmniej ja nie znalazłem/. Czego ten gość się boi i najważniejsze, dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leszek
      Mimo, że tych gości nie lubię, czego nie ukrywam, to zgodnie z Wolą Matki Najświętszej o 15.00 zawsze modlę się Koronką do Bożego Miłosierdzia m. in. za nich o nawrócenie i koronowanie poprzez ich deklarację Jezusa Chrystusa na Króla Polski. Najciekawszym dla mnie podczas tej modlitwy jest jednak to, że nie odczuwam do nich w jej trakcie żadnych negatywnych uczuć, a wręcz postrzegam każdego z osobna jako zagubionego, bezradnego i przestraszonego mężczyznę w cywilnych łachach, który faktycznie nie wie co czyni, gdyż z niewidomych przyczyn nastąpiło u niego spustoszenie umysłu. Zupełnie inaczej wygląda moja wstępna modlitwa przed Mszą Świętą, kiedy modlę się za moich zakonnych kapłanów parafialnych, gdzie w tle mojej wyobraźni widzę ból, rozpacz, depresję i walkę duchową. Jakby na potwierdzenie tej wizji, wchodzi kapłan i wszystko co wymieniłem ma wypisane na twarzy i w swoich ruchach. Nie są to oczywiście moje jakieś nadprzyrodzone widzenia, ale z pewnością forma stanu umysłu, owiniętego jakby ciemną chmurą następujących po sobie negatywnych zdarzeń.
      Dlatego zawsze będę się modlił za jednych i drugich, za tych pierwszych z tolerancją konieczną dla ludzi specjalnej troski, a za drugich o siłę wytrwania w Dobrej Nowinie. I niech Pan Bóg wspiera jednych i drugich Swoją Wolą, bo jeszcze nie umierają i mają szansę jak każdy z nas na dobre dokończenie tego, co w Księdze Baranka jest od zawsze zapisane. I niech się tak stanie z Woli Bożej.

      Usuń
    2. Franciszek, Angela Merkel czy Boris Johnson nie mają żadnego wirusa albo najprawdopodobniej nie mają. Chodzi im o co innego tzn. myślą że są dla ludzi autorytetami i że reszta pójdzie w ich ślady, tzn mysz wejdzie sama do pułapki. Czyli że ludzie pójdą do szpitala i tam już się nimi zajmą, wybiara kto ma żyć a kogo należy dobić.... Niedługo USA będza zamknięte a obozy FEMA zaczną działać. Ciężko uwierzyć że to już się zaczyna, tak a propos rodziny Adamowicza, która zwiała do USA. A Pan Jezus mówił, że długo tam sobie nie pożyją w spokoju

      Usuń
  11. Byłem dzisiaj po drodze w "gościnnej" parafii drzwi od głownego kościoła i od strony kaplicy zamknięte przed Mszą Ponoć wejście tylko od strony zakrystii jak się dowiedziałem od jednej z parafianek cóż...I to kto zrobił, nie komuna a solidarność z PiS-em na czele i wystraszeni, jak dzieci we mgle, biskupi oraz niektórzy proboszczowie coź...atak przyszedł także z samego kościoła i na to już mocnych nie ma. Nawet w obronie wiary, wartości oraz swobody wyznania nie stanęli na wysokości zadania. Przyklepali zarządzenie premiera RP bez zmrużenia oka. Zastanawiam się czy biskupi są sługami Bożymi czy sługami premiera oraz prezydenta RP.
    Konrad

    OdpowiedzUsuń
  12. Janek
    Już czas żebyś przyszedł Panie Jezus wstrząsnąć tymi zatwardziałymi sercami które już zamieniły się w kamień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten prawdziwy , a nie antychryst jak wspomina Apokalipsa.

      Usuń
  13. +JMJ

    Na tym kończę komentowanie.
    Pod kolejnym Orędziem nie będę brał w nim udziału,m chyba, że będzie konieczna kwestia techniczna.
    Bo.. nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli doszliśmy do momentu, kiedy prorocy mają zamilknąć...
      To tylko zamelduję, że u nas jest kolejny poranek z idealnie czystym niebem :)

      Usuń
  14. Janek
    Pamiętam jak 5 lat temu czytałem pewne objawienie. Nie takie zwykłe prywatne tylko któregoś ze świętych tylko już za nic nie potrafię sobie przypomnieć gdzie i u kogo to było. Natomiast pamiętam to do dziś. Było powiedziane kiedy przyjdzie Powtórnie Pan Jezus. Opisane było że będzie to czas kiedy przy ołtarzu zgaśnie "wieczna lampka" i ustanie ofiara Mszy świętej. W tym czasie kościoły będą zamknięte nawet w Polsce. Wtedy Pan Jezus przyjdzie. Tyle lat się zastanawiałem co się musi stać żeby kościoły zamknęli w Polsce, jaka wojna, jaki kataklizm musi nastąpić żeby do tego doszło. Natomiast to że stanie się to z rąk kościoła, że w obliczu nie aż tak wielkiego zagrożenia wszyscy z kościoła pouciekają to tego żem nie przywidział...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Inka]

      Wg Apokalipsy z Pisma Świętego i objawień Marii z Irlandii dokładnie to samo. Kiedy ustanie codzienna Ofiara to czeka będzie 3,5 roku ucisku. Jest na to werset Pisma Świętego. Pierwsze trzy pieczęcie już w objawieniach Marii z Irlandii są otworzone: 1. powszechna apostazja, 2. III wojna światowa 3. głód na świecie

      Usuń
  15. Janek
    PS. Robimy zakłady. Jak myślicie ilu kapłanów będzie odprawiać mszę świętą kiedy by zamknęli kościoły w Polsce ??? Ja stawiam że może z 10 % gorliwych się znajdzie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam jedno wiem i objawienia tez
    to mowia ,ze potrzeba nam takiego postu i glodu duchowego aby zatesknic za Bogiem ale ateisci i malo wierzacy sie z nas smieja ze wkoncu rzad zamknal koscioly , bo tylko ludzi oszukuja.
    Pan Bog poprostu nas wierzacych bardziej karze niz tych niedowiarkow i moze dlatego trzeba Boga bardziej kochac.
    my ktorzy chcemy, nie mozemy i dostalam za swoje grzechy ,ze tak malo kochalam Komunie sw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lezsek
      Pani Bernadeto, swoje przemyślenia, które nam Pani przedstawiła wychodzą jakby krok naprzód przed identycznymi przemyśleniami, które dotkną nas wszystkich, pozostawionych na pastwę Głodu Eucharystycznego. Głód Eucharystyczny, przypominający zwykły głód fizyczny będzie o wiele dramatyczniejszy. Proszę zauważyć, że ludzie oderwani od przyjemności tego świata, jak to ma miejsce teraz, zaczną zagłębiać się we własną osobowość, a tam zawsze z jej dna jak asfalt, będą wyłazić grzechy, których w codziennym życiu nawet nie zauważaliśmy. Będzie się poszukiwało lekarza, ale konfesjonały będą zamknięte, lekarstwa, lecz Eucharystii nie będzie, może nawet jedynie wody na pragnienie, ale wody święconej również nie będzie. Co pozostanie? Krzyk? Tylko czy ktoś nas usłyszy? Nie sądzę, aby wśród nas, którym ukradziono Sakramenty miał ktoś inne przemyślenia. Dlatego, tak myślę, pełni nadziei tutaj jesteśmy.

      Usuń
    2. Leszek
      Jeżeli już staniemy pod ścianą, to taka droga też jest dobra:
      https://image-media.gloria.tv/placidus/l/0zq1q9ixr4h3cwhna9qhyoevtz4mx06pur0c9hk.jpg

      Usuń
    3. Szczesc Boze .
      panie Leszku .ja tam ani madra ani inteligentna.
      czuje sie tak slabo ze mecze sie przy najmniejszej robocie a lubie cos robic ..nie wiem ,co mi jest.
      moze to coroczna anemia wiosenna.
      Jeszcze maz buczy ,ze mam ochote uciec z domu
      nawet sil nie mam ksiedza szukac na spowiedz ..
      Ciemna ta moja dusz bo nerwy mnie ponosza , plakac sie chce ciagle ze takie czasy nastaly ..ale czekam az Bog nas uwolni tylko to moze potrwac zebym tylko nie umarla w grzechu ciezkim.
      reszta to tam ...

      Usuń
    4. WOLALEM DO PANA A ON MNIE WYSLUCHAL i ocalil mnie od szeolu

      Usuń
  17. Szczęść Boże.
    Co sądzić o ks. Rydzyku? Co on wyprawia? Ludzie walczą z epidemia poprzez modlitwę, datki i wiarę. A ten ksiądz wyciąga od biednych ludzi pieniądze... Przez to co on wyrabia ludzie odwracają się od Pana. Przecież nie może tak być,,, Bóg jest jedyną nasza nadzieja, tylko On nas potrafi uzdrowić.
    Gdzie jest papierz w tym momencie, nie powinien interweniować?
    Co mam o tym myśleć?
    Panie Jezu wskaż księżom i nam właściwą drogę. Chwała Panu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Jezus w wiwlu objawiwniach mowi o oRydzyku ze on nie slucha Boga tylko siebie i jego gadanie to takie sa na pokaz a kasy nie dawac

      Usuń
  18. [Katarzyna]
    Szczęść Boże wszystkim. Moja siostra chciała ochrzcić 5-miesięcznego synka i ksiądz powiedział jej, żeby poczekała, aż to wszystko się uspokoi z tym wirusem,a niedawno dowiedziała się, że ten sam ksiądz ochrzci inne dziecko po mszy . O co tu chodzi? Czy o kasę czy co? Ja też mam synka i chciałam ochrzcić ale już nie wiem czy warto pytać księży skoro są takie restrykcje.
    Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja bym nie czekała z ochrzczeniem synka, czasy nie są łatwe i nie zapowiada się że niebawem bedzie lepiej. Nam naszą 5 miesięczna córke udało się ochrzcić szybko (miala miesiac) i Bogu niech będą dzięki za to.

      Usuń
    2. Warto pytac ksieza są rózni a chrzest dla dziecka jest bardzo wazny.

      Usuń
    3. [Katarzyna]
      Dziękuję za pomoc. Jeszcze jedna rzecz jest taka, że jak poruszam temat chrztu z mężem to prawie się nie pokłócimy. On nie wierzy w orędzia tak jak ja. Grzegorz z Leszna mówił, że w lipcu ma już nie być wirusa w Polsce, ma być zmiana ale czy na lepsze? Rodzice chrzestni też mają takie małe dzieci i już jest problem. Ja już nic nie wiem. Ta cała sytuacja w kraju mnie denerwuje.

      Usuń
  19. Zjednoczeni DLA Króla POLSKI27 marca 2020 23:35

    "Zywy plomien": Na 138 biskupów w PL.120 sluzy zlemu.

    Szatanek jest cwany,ale do BOGA zbyt glupi.

    Dlatego wierzcie bracia,siostry na 10000000000%.

    Ufajcie maksymalnie,
    BÓG,TO POTÉGA MIL💟SCI i SPRAWIEDLIWOSCI...

    CHWALA I DZIEKI ZA PRZYJECIE KRÓLOWANIA W PL TOBIE CHRYSTE.
    O!SERCA MIL💟SCI ZWYCIEZAJCIE TERAZ I ZAWSZE,AMEN

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam.wysłałem do Ciebie z innego meila
    Wiadomość o antychryście.Jezus mówił Ci abyś odpowiedział tak lub nie jak ktoś zapyta odpowiesz mi?

    OdpowiedzUsuń
  21. Spróbuję jutro dotrzeć chociaż na adorację, bo z mszą będzie ciężko.
    A potem, myślę, że zmienią te głupie przepisy i zrobią np ilość osób na metr kwadratowy albo nawet sześcienny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Leszek
    Panie Krzysztofie, Anatemę jednak zauważono, a ponieważ jest to intensywnie z zewnątrz monitorowany portal, w którym powoływano się również na pańskie dociekania smoleńskie, więc i informacja jak myślę się rozprzestrzeni niebawem
    https://gazetawarszawska.com/index.php/pugnae/4674-klatwa-rzucona-na-premiera-mateusza-morawieckiego

    OdpowiedzUsuń
  23. [Dorota]
    U mnie dyspensa całkowita. Kościoły zamknięte (diecezja koszalińsko-kołobrzeska). Nie rozumiem biskupów. Gdyby chociaż utrzymali te 5 osób, to można byłoby nagiąć prawo i odprawić Mszę św dla załóżmy 30 wiernych. U mnie nie sprawdzali ostatnio. Ale nie,biskupi sami zamykają nam wiernym Kościoły. Polacy jeszcze się nie obudzili...ktoś znany napisał, że powinniśmy się zbuntowac i pójść do Kościoła...to takie obelgi i różne inne padły. Moi znajomi dotychczas uważali mnie za wariatkę,bo narażam zdrowie swoje i innych uczęszczając na Mszy św. Kiedyś ludzie tracili zdrowie,życie w imię wolności,dziś ludzie tracą wolność byle tylko być zdrowym. Brakuje mi sił, zabrano mi wszystko co miało dla mnie sens,zabrano mi wolność. Dziś wszystko straciło sens życia. Jak można odebrać dziecku Ojca?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ludwik Błaszczak Szczęść Boże! Myślę,że do czasu odwołanie tego bzdurnego przepisu liczby 5 osób w kościele,doraźnie rozwiązaniem w Niedzielę i Święta byłaby Msza św.polowa.KRÓLUJ NAM CHRYSTE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zakaz zgromadzeń, maksymalnie 2 osoby mogą przebywać razem, ewentualnie rodzina. Tak pół żartem pół serio :nie pozostaje nic innego jak wynająć autobus!

      Usuń
    2. Ja to sie smieje zw moja rodzina to juz caly kosciol zajmie .haha.a mowie no za chwile mi karza spac osobno i dzieci porozdzielac tyz osobno po pokojach .
      te ich idiotyczne pomyly
      jezdzi straz miejscka i gada przez megafony.
      Siedz w domu a moj syn mowi a czemu oni moga a nie my wyjsc..
      ja tam nie slucha pierdol mam gdzies .nie boje sie wirusa..mam olejki by je zwalczaly haha

      Usuń
  25. Sabina
    Co mamy zrobić w sytuacji, gdy w kościele jest już 5 osób a ja jestem 6-powinnam wyjść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Witam serdecznie:) Sabina nie wychodzić gdy jesteś 6 czy 7. Absolutnie. Poproś Króla Polski i Pana tej świątyni by Cię nikt nie wyrzucał bo pragniesz Go przyjąć do serca z rąk kapłana i godnie czyli na kolanach i do ust. I nie bać się lecz ufać Panu tej świątyni. Pozdrawiam z Panem Bogiem:) +

      Usuń
    2. Leszek
      Jeżeli bez telefonu komórkowego w torebce, to wybór należy jedynie do Pani:-).

      Usuń
    3. Jak wspomnialem gdzie indziej, u nas było ze 20 osób w niedzielę, połowa poszĺa na chór, ale zanim to zrobili z prosby kapłana, widać było po ludziach pewną obawę i nieoewnośc - nikt nie miał zamiaru wychodzić.

      Usuń
  26. Też bym chciała wiedzieć co mam zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybitny włoski naukowiec o samym wirusie, o farsie tej "epidemii" i niewyobrażalnej głupocie i podłości polityków, odpowiedzialnych za tę masę zgonów https://www.ekspedyt.org/2020/03/28/kolejny-wloski-naukowiec-mowi-latwo-prosto-i-prawdziwie-o-glupocie-politykow-i-szalenstwie-epidemii/#comment-79122

    OdpowiedzUsuń
  28. To są niestety skutki grzechów na całym świecie które od dziesiątek lat wzrastały w swojej ohydzie, a modlitwy do Nieba ustawały, stąd bramy piekieł zostały otwarte, a słudzy zła mogli realizować projekt np. tworzenia chipa rfid a zły duch mógł wstąpić w ciało człowieka aby zło mogło zamanifestować swoje oblicze, przed przyjściem Pana Jezusa.
    Smutny to fakt, ale jeśli ludzie zdaliby sobie sprawę z powagi zagrożenia, tak łatwo nie odchodzili by od wiary jak w Europie Zachodniej nie burzyliby kościołów czy zmieniali ich na puby, muzea. Zło, dostało przez grzech, za dużo mocy a teraz kiedy ogranicza się modlitwy i Eucharystię w Polskich Kościołach, mogą zacząć szybciej maszerować na przód.
    Taka jest obiektywna ocena rzeczywistości jaka nas otacza.
    Jak pisze Prorok Cyprian, Polska jest ostatnią przeszkodą na drodze masonerii, czyli szatańskiego porządku swiata i musieli coś z tym fantem zrobić, rozbrajanie Kościoła w Polsce idzie zbyt wolno, posłużyli się podstępem. Wirusem porazili swiat i nas także.
    Problem katolików i ludzi wierzących w Pana Boga polega na tym, że w drabince społecznej na róznych stanowiskach w ośrodkach wpływu, katolik jest niemal marginalizowany, natomiast ateista oraz wyznawcy upadłych aniołów mają swoich ludzi wszędzie po prostu i to jest ich przewaga na starcie a przy ustających modlitwach braku łaski z Nieba, maja juz autostradę.
    Katolicy mieli i mają bardzo mądrych ludzi, utalentowanych, ale wobec tego że światem finansów rządzi synagoga szatana, kto wierzy uznaje wartości Prawo Boże jest przez świat marginalizowany, usuwany, stad mogłoby się wydawać że rozwojowi techniki ton nadają antykatolicy ale to dlatego że ludzie z wartościami i wartościowi są usuwani na bok.
    Ludzie w większości nie umieli wykorzystać dobrze czasu dobrobytu i pokoju na ziemi. Szkoda, ale patrząc w jaką stronę ten świat teraz zmierza co proponuje nauka rozwój cywilizacji, jaki jest stosunek do ludzkiego ciała jako pola do eksperymentów, dawcy narządów, w celu zdobycia wiecznego życia tu na ziemi, jak traktuje państwo, medycyna ludzi starszych, po prostu wg. mnie, już w 2040-2050 życie na ziemi w takim kształcie straciłoby rację bytu, sensu, a potępionych byłoby jeszcze więcej niż obecnie. Stad uważam, że Pan Bóg nie moze dalej pozwolić ludziom sie samorządzić bo inaczej człowiek straci resztki godności, swobody oraz człowieczeństwa, tak to widzę. Po prostu teraz następuje powoli podział na prawo i na lewo.
    Taki jest mój punkt wiedzenia rzeczywistości, która nas otacza.
    Konrad

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.